hyvästi alanya palsta

moimoi ja baby goodbye

2 viikon reissu alanyaan tehty . Ei näkynyt lorttoja tms ihmeellistä. Normaaliloma, ei tarvi todellakaan uskoa kaikkea paskaa, mitä tällä palstalla jauhaa. Saatan näillä hinnoilla lähteä vielä uudestaankln.

27

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Nimenomaan "näillä hinnoilla" alanyan matkoja tehdään. Työttömille ja osapäiväisille ja eläkeläisille sopivia. Hyvästä etelän lomakohteesta ei voi puhua.

      • klepatralta

        Terveiset , täällä on kivaa!
        Etkä saa tätä paikkaa huonoksi, vaikka kaikkesi (aika vähän sinäsä kapasiteettia) yritätkin. Mahtaa olla turhattavaa!


      • Ms Moneypenny

        No sinähän tempasit! Ei ihme ettei itselläsi ole rahaa, jos et viitsi seurata hintoja =)))
        Ne, jotka viitsivät katsoa mitä mikin maksaa, vetävät, sorry vaan, pidemmän korren. Jää rahaa paljon muuhunkin eikä tarvitse katsoa aina onko varaa vai ei. Luo, ymmärrä ja ennenkaikkea OPI!


    • 11+1

      Mitähän vikaa siinä on, jos pääsee edullisesti lomamatkalle. On niitä halpoja matkoja Kreikkaan ja Espanjaankin. Ei tarvi olla köyhä eikä työtön, jos haluaa edullisen ja hyvän lomakohteen valita.

      • Oh My God

        Mieti hiljaa itseksesi, jos pitää valita Espanjan ja Turkin väliltä kumman ottaisi. Ehdottomasti mikä muu tahansa, paitsi Bulgaria jonne järjestetään samanlaisia halpamatkoja kuin Alanyaan.


    • Turkkiin

      No noista kahdesta valitsen ilman muuta Turkin

    • asdas

      Mistähän se johtuu, että köyhät on myös rumia. Olisi se hirveää kulkea pitkin Alanyan katuja tuolllainen tuplataakka niskassa.

    • hähää eiku menoks

      Täysin samaa mieltä, ja taas mennään syyskuun lopulla ja tullaan sitten joskus pois kun siltä tuntuu.

      • nti23

        Kerran Alanyassa, voi helvata mikä mesta, ei koskaan enää, ei edes ilmaiseksi. Limanuljaskoja äijiä joka puolella, kauppiaat tulee iholle, tarjoilijat seuranhakuintoilijoita, ei ei ei. Kuvittelevat kai, että vaalea nuori nainen on heidän seuraansa vaille, ei todellakaan ole. Kreikassa en ole ikinä kokenut moista tyrkkyilyä ja imelää lässytystä.


    • orbit

      No jos Turkin,Bulgarian tai Espanjan väliltä täytyy valita,niin kyllä se on ehdottomasti Turkki.Parempi joka asiassa.

    • ggygyuygyghhjhklkioi

      Alanyan hyvät puolet eli aurinko , rannat , mielenkiintoisia retkiä lähialueille ym. löytyvät kaikista muistakin rantaloma kohteista ! huonoja puolia jotka alanyassa ovat känniset örveltäjät ympäri vuorokauden huutoa ja melua aiheuttavat känniääliöt ja rasittavat kauppiaat ja muut negatiiviset ilmiöt sen sijaan monesta muusta paikasta puuttuvat , toki alanyankin voi kokea monella tapaa riippuen siitä mihin majoittuu ja miten itse lomansa viettää ,mutta olen käynyt alanyassa jokusten vuosien aikana ja paikka kyllä varmuudella mennyt huonompaan suuntaan siis ellei halua viettää pelkkää känniörvellys lomaa niin suosittelen jotain muuta paikkaa , tosin itse tykkään matkustaa talvella ja paljon kauemmaksi ja kesällä voi olla suomessakin kun täälläkin on lämmintä eli en lähtökohtaisestikaan ole kesäkauden kohteiden fani , mutta kun tämän palstan keskustelua seuraa niin ihmettelen miten tällä palstalla on niin riitaisaa porukkaa , tiedän että osa varmaan ei edes ole käynyt alanyassa ja osa on varmasti käynyt kymmeniä kertoja enemmän kuin minä , mutta miksi alanyan keskustelijat alentuvat tuollaiseen keskusteluun ?????? jokainen viettää lomansa miten haluaa ja missä haluaa ja itse olen viettänyt alanyassa lomia selvinpäin ja retkeillen ja myös viinan huuruisia matkoja ja aina nauttinut alanyan ja muidenkin kohteiden lomistani sen takia että olen valinnut hotellien sijainnit ja muun matkaohjelman ja oman toimintani sen mukaan mikä milloinkin on tuntunut oikealta ja suosittelen muillekin keskustelun kääntämistä asiallisemmaksi tällä palstalla ja miettimään mitä itse haluaa lomaltaan alanyassa ja tekemään majoitus ym ratkaisut sen mukaan , eikä sen mukaan mitä muut tekevät alanyassa !

      • hyllyvä

        muuta hyvää ei ole kun että ruma ja läskikin saa moloa reppuunsa mikä suomessa on hyvin vaikeaa,turkkilaisilla ei mitään taso vaatimuksia kaikki ajetaan tikapuista pesukoneisiin.


      • turun terapeutti
        hyllyvä kirjoitti:

        muuta hyvää ei ole kun että ruma ja läskikin saa moloa reppuunsa mikä suomessa on hyvin vaikeaa,turkkilaisilla ei mitään taso vaatimuksia kaikki ajetaan tikapuista pesukoneisiin.

        Sua en edes kepillä, yääk. Perus suomimies ulkonäöltä, päänuppi sekasin. Mun kategoriassa sä olet alle taulukon. Joten, ihmettelen, millä oikeudella sä arvostelet muita? Ainiin -toisella palstallahan sä sanoitkin, et ku sä olet atmi, elikkä alemman tason mies, ni sul ei ole koskaan saumoja siihen mihin esim.turkkilaisills miehillä on. Eli kateushan se on...se yksi ongelmistasi.


      • raha ei ratkaise

        Miten pystyy valitsemaan majapaikkansa 100 % varmasti, ettei näitä örveltäjiä sattuisi samaan hotelliin?


      • Mun matka
        raha ei ratkaise kirjoitti:

        Miten pystyy valitsemaan majapaikkansa 100 % varmasti, ettei näitä örveltäjiä sattuisi samaan hotelliin?

        Varaa itse netistä MIKÄ TAHANSA hotelli tai majatalo. Näin tehden en juurikaan suomalaisiin törmää, eikä örveltäjiin ikinä. Kaupunkejakin on muita kuin Alanya. Pakettimatkahotelleissa olen joskus yön tai kaksi viettänyt, enkä kännääjiin törmännyt. Alkoholihan on Turkissa kallista ja sen perässä matkataan kai nykyään Bulgariaan, vaikka täällä toisin väitetään. Kirjoittajat ei kai ole Turkissa käyneet.


      • Kyllä vaan
        Mun matka kirjoitti:

        Varaa itse netistä MIKÄ TAHANSA hotelli tai majatalo. Näin tehden en juurikaan suomalaisiin törmää, eikä örveltäjiin ikinä. Kaupunkejakin on muita kuin Alanya. Pakettimatkahotelleissa olen joskus yön tai kaksi viettänyt, enkä kännääjiin törmännyt. Alkoholihan on Turkissa kallista ja sen perässä matkataan kai nykyään Bulgariaan, vaikka täällä toisin väitetään. Kirjoittajat ei kai ole Turkissa käyneet.

        Turkkiin matkustetaan enää muslimin munan perässä.

        Legginssit paukkuen!


      • nainenHLKI
        turun terapeutti kirjoitti:

        Sua en edes kepillä, yääk. Perus suomimies ulkonäöltä, päänuppi sekasin. Mun kategoriassa sä olet alle taulukon. Joten, ihmettelen, millä oikeudella sä arvostelet muita? Ainiin -toisella palstallahan sä sanoitkin, et ku sä olet atmi, elikkä alemman tason mies, ni sul ei ole koskaan saumoja siihen mihin esim.turkkilaisills miehillä on. Eli kateushan se on...se yksi ongelmistasi.

        Tarkoittikohan " turun terapeutti " kateudella sitä, että turkkimies saa leggarinaisia ja suomimies ei. Turkin miehille ei voi olla kateellinen siitä, että sille kelpaa ihan kaikki, se ei valitse, panee vaan menemään. Voi niitä naisia, en sano muuta.


      • nainen hämeenlinnasta
        nainenHLKI kirjoitti:

        Tarkoittikohan " turun terapeutti " kateudella sitä, että turkkimies saa leggarinaisia ja suomimies ei. Turkin miehille ei voi olla kateellinen siitä, että sille kelpaa ihan kaikki, se ei valitse, panee vaan menemään. Voi niitä naisia, en sano muuta.

        Mikä tarve sulla, Teme, on esiintyä naisena näillä palstoilla? Samastako syystä ku sulla on outo fiksaatio legginseihinkin? Ja samastako syystä kyselit tissitatskoista tatskapalstalla? Ehkä sun pitäis tulla kaapista. Sit olosi helpottuisi?


      • oltiin tuas
        Mun matka kirjoitti:

        Varaa itse netistä MIKÄ TAHANSA hotelli tai majatalo. Näin tehden en juurikaan suomalaisiin törmää, eikä örveltäjiin ikinä. Kaupunkejakin on muita kuin Alanya. Pakettimatkahotelleissa olen joskus yön tai kaksi viettänyt, enkä kännääjiin törmännyt. Alkoholihan on Turkissa kallista ja sen perässä matkataan kai nykyään Bulgariaan, vaikka täällä toisin väitetään. Kirjoittajat ei kai ole Turkissa käyneet.

        Ei tarvii varoa kettää muita, ittesä ja akkasa kunnossapysymisen varmistus riittää. Ja aina on pysytty. Aivan hirveetä huuhaata heittää
        Tämä joku ns. tuntematon ratsastaja, joka terrorisoi monta muutakin keskustelupalstaa. Alanya was gooood


      • terrori
        nainen hämeenlinnasta kirjoitti:

        Mikä tarve sulla, Teme, on esiintyä naisena näillä palstoilla? Samastako syystä ku sulla on outo fiksaatio legginseihinkin? Ja samastako syystä kyselit tissitatskoista tatskapalstalla? Ehkä sun pitäis tulla kaapista. Sit olosi helpottuisi?

        "nainen hämeenlinnasta " Etkö itse huomaa ,että sun viestit on häiriköintiä ,jota teet ilmeisesti eri nimimerkillä.Ketä luulet ,että sun viestit kiinnostaa ,syytät muita ,mutta itse syyllistyt samaan.


    • hhgghgyyuy

      ei sitä ihan 100 % varmasti kai pystykkään , mutta örveltäjiä vähemmän jos ottaa hotellin kalleimmasta päästä , jos rahatilanne mahdollistaa sen ja myös keskustan ulkopuolella olevien hotellien lähellä ainakin rauhallisempaa ja voi käydä keskustassa joka on kuin avoin hullujenhuone , niin vain pyörähtämässä jos haluaa ja voi palata rauhallisemmalle alueelle jossa oma hotelli on sitten kun siltä tuntuu !!!

      • raha ei ratkaise

        Tiedän sen että kalleimmissa hotelleissa ei varmasti sallita örveltämistä, mutta vaikka rahaa olisi, en ole kiinnostunut niistä, kaipaan tavallista elämää, en pukeutumissääntöjä ym.
        Viimeksi kun varattiin netistä suoraan hotelli (ei turkki), naapurilla soi joka aamu herätyskello 5.30, sitten televisio täysille klo 7.00 asti jonka jälkeen poistuivat ilmeisesti aamiaiselle. Olisi ehkä halunnut nukkua vähän pitempään lomalla!


      • kauheata saada
        raha ei ratkaise kirjoitti:

        Tiedän sen että kalleimmissa hotelleissa ei varmasti sallita örveltämistä, mutta vaikka rahaa olisi, en ole kiinnostunut niistä, kaipaan tavallista elämää, en pukeutumissääntöjä ym.
        Viimeksi kun varattiin netistä suoraan hotelli (ei turkki), naapurilla soi joka aamu herätyskello 5.30, sitten televisio täysille klo 7.00 asti jonka jälkeen poistuivat ilmeisesti aamiaiselle. Olisi ehkä halunnut nukkua vähän pitempään lomalla!

        tuollaisia nipoja naapurikseen, kyllä, kyllä...

        Ne on nämä Pyhäsalmelaiset lypsyjakkaärmmät, jotka ovat tottuneet heräämään lypsylle klo 5.30...


    • kyllä näitä on..

      just katsoin äkkilähtöjä, ja tarjolla oli:

      Costa Brava
      , Spain
      Europa Apartments Blanes 224€/viikko Näitä 4 eri reissua samalla hinnalla.

      Kreeta
      , Kreikka
      Määrittelemätön hotelli 225€/viikko

      Zadar
      , Kroatia
      Villa Zadarissa 240€/ 8päivää

      Vodice
      , Kroatia
      Villa Vodicessa 255€/ 8 päivää

      Costa Brava
      , Spain
      Europa Apartments Blanes 255€/viikko

      • Leggarit kunniaan

        Jos viikko maksaa reilut 800/lätty, sanoisin sitä kalliiksi. Kuitenkaan ei tarvita pukukoodeja vaan ihan normituristina saa olla ja möllöttää. Poikkeuksena se, ettei ole kännisiä ja ruoka on todella hyvää, ainakin mitä itse olen kokeillut.
        Jos haluaa pukukoodit, niin saa maksaa jo reilut 300 EUROA/yö!


    • A-gain

      Pitää taas käydä Milano baarissa ( Martin baari) jututtamassa tosi mukavia kavereita tietysti tarjoilun kera.

      • ÖzhanOfAlanya

        Onko se gay -baari?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe