Miehille kans!

Pallit esiin!

22

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miks housut?

      Onhan niitä nakupelle kilpajuoksuja...

    • Hyvä pokka mimmeillä

      Täytyy alkaa seuraamaan pyöräkisojakin. Tähän asti olen pitänyt niitä tylsinä.

      • <<<<<<<<

        Tuosta on pokka pois. Typeryyden huippu.


    • Uusi uljas urheilulaji

      Jos miehillekin tulee tuollaiset pyöräilyasut, niin silloin voitaisiin samalla lanseerata myös uusi moni-ilmeisempi pyöräilylajikin eli keihäspyöräily. Tässä lajissa ei nopeimmin ajava vältämättä ole voittaja, vaan tuomaristo voisi antaa tyylipisteitä siitä, missä asennossa keihäs on ajon aikana. Arvostelu olisi siis suunnilleen samanlainen kuin mäkihypyssä.

      • via appia

        Eihän ole montakaan vuotta, kun jossain kansainvälisissä kisoissa kondolikolmikon eräällä jäsenellä voiton jälkeen otetussa kuvassa oli mela komeasti pystyssä.
        Ei kädessä, vaan housuissa.


      • via appia kirjoitti:

        Eihän ole montakaan vuotta, kun jossain kansainvälisissä kisoissa kondolikolmikon eräällä jäsenellä voiton jälkeen otetussa kuvassa oli mela komeasti pystyssä.
        Ei kädessä, vaan housuissa.

        Kaveri pelkäsi dopingtestiä?

        Ehkä kaveri pelkäsi dopintestiä niin paljon, että hän sen vuoksi halusi pitää melaansa pystyssä. Tällä toimenpiteellä hän halusi tuomareille kertoa, että testosteroiinia on harjoittelun aikana nautittu riittävästi, joten dopingtestiin ei ole tarvetta mennä.


      • via appia
        Yleismies kirjoitti:

        Kaveri pelkäsi dopingtestiä?

        Ehkä kaveri pelkäsi dopintestiä niin paljon, että hän sen vuoksi halusi pitää melaansa pystyssä. Tällä toimenpiteellä hän halusi tuomareille kertoa, että testosteroiinia on harjoittelun aikana nautittu riittävästi, joten dopingtestiin ei ole tarvetta mennä.

        Ei tietoa.

        Komeat olivat, kumpikin.


    • Olinkin jo nähnyt ton kuvan ja kommentoinut parillakin eri sivulla Facebookissa.
      Asun on muuten suunnitellut yksi tiimin tytöistä. Mitähän he oikein haluavat tuoda esille? Onko asu joku promo saada lisää seksiturismia Kolumbiaan?

      • "Paloma.se.co"

        Koko juttu alkoi siitä, kun kansain-välisen urheilu-liiton jäsen alkoi vaatimaan
        nais-urheilijoita niukempia pöksyjä.
        Markkinointi-tarkoituksessa.
        Sinä olet liian vanha näihin lasten-aloituksiin.
        Tai mistä minä lantiostasi tiedän.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Koko juttu alkoi siitä, kun kansain-välisen urheilu-liiton jäsen alkoi vaatimaan
        nais-urheilijoita niukempia pöksyjä.
        Markkinointi-tarkoituksessa.
        Sinä olet liian vanha näihin lasten-aloituksiin.
        Tai mistä minä lantiostasi tiedän.

        H.

        Niin et.
        Mutta olen samaa mieltä että markkinointijipolta se näyttää, mutta yliammutulta ja mauttomalta sellaiselta. Minä luulin että joku sovinistisika Bogotasta olisi suunnitellut sen ja tytöt oli pakotettu panemaan päälleen moisen kaameuden joka halventaa ja esineellistää naista mutta he tekivätkin asut itse. Jeesus....


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Niin et.
        Mutta olen samaa mieltä että markkinointijipolta se näyttää, mutta yliammutulta ja mauttomalta sellaiselta. Minä luulin että joku sovinistisika Bogotasta olisi suunnitellut sen ja tytöt oli pakotettu panemaan päälleen moisen kaameuden joka halventaa ja esineellistää naista mutta he tekivätkin asut itse. Jeesus....

        "Paloma.se.co"

        Kaikki naiset eivät ole tosikkoja.
        Joillakin on jopa älykkyyttä.
        Mitenkä tämän nyt sanoisi...
        Minusta on ihastuttavaa katsella kun naiset osoittavat ymmärtäneensä pää-asian
        oikein.

        H.


      • Mielikuvitukseton

        Kuvahan paljastaa mitä he haluavat tuoda esille.


    • semmosia ne

      Voi niitä Kolumpialaisia!

    • ...

      Paini?

      Onhan se komean näköistä, kun kaksi miestä "ottelee" erittäin tiukoissa painiasuissa tappituntumalla kaiken kansan töllistelemänä. Etenkin "nostot" takaapäin ovat erittäin homoeroottisia.

      Olen ihmetellyt, naisilla on selkeästi seksuaalinen mutapaini, mutta just toi olympialajinakin oleva herrojen paini, se siis vaan on miesten laji. Koskas tasa-arvon nimessä sekapaini heteroita varten?

      =DW=

      • Siitä painimaan

      • korvakarva

        Ei kiinnosta kaalikorvien kerrosmakuu tatamilla, mutta muistelen, että isä sanoi, että ottelujen aikana ennen kuului musiikki, jottei isot pierut häirinneet ottelun seuraamista.


      • painija-pentti
        korvakarva kirjoitti:

        Ei kiinnosta kaalikorvien kerrosmakuu tatamilla, mutta muistelen, että isä sanoi, että ottelujen aikana ennen kuului musiikki, jottei isot pierut häirinneet ottelun seuraamista.

        Kovat paukuthan kuuluvat painiurheiluun. Nehän vasta oikean tunnelman saavat aikaan, eikä hajukaan ei oikeita painisankareita häiritse.


    • 5+ 12

      Pyöräilystä aloitettiin, painiin päädyttiin. Niin se aihe muuttuu.

      • ....

        Väliäkö hällä.


      • ????

        Eikö urheiluvaatteista ollut kyse?

        Tuskinpa alasti kumpaakaan lajia harrastetaan.


    • Miten on?

      Mutta tykkäättäkö te naiset rehellisesti sanoen meisten asuista, missä pallit selvästi pullottaa ja "sen" raja näkyy, vai onko jo irstaan puolella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe