Olen rakastunut varattuun mieheen

Elviiraforlife

Olen rakastunut mieheen, joka on ollut naimisissa yli kolmekymmentä vuotta, jolla on ihana perhe, lapsia, lapsenlapsia yms. Hän asuu viiden tunnin lentomatkan päässä minusta.
Itse olen myös kulissiliitossa ollut jo montakymmentä vuotta.
Tunnen, että tukehdun tähän raastavaan tunteeseen.
Tunnen syyllisyyttä sen takia, ettei tämä mies ole koskaan ollut kenenkään toisen naisen kanssa kuin vaimonsa. Tiedän tämän melkein satavarmasti, älkää kysyikö miten, koska en voi paljastaa yksityiskohtia.
Mitä tehdä?

5

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoksi sinulle

      Jos jotkut olleet 30 vuotta naimisissa, perheellinen jne.Olet todella typerä, jos sotkeudut toisena naisena sellaisen suhteen.Mikäli mies olisikin sinusta kiinnostunut.Ole sinä se järkevämpi ja jätä ja unohda hänet nopeasti.Koska se minkä taaksesi jätät, sen edestäsi aina löydät.Se vain on elämän laki.Jos teet toisille vääryyttä.Joudut itse joskus kokemaan saman.
      Jos jatkat tätä.Aikanaan, saat tuntea.Sen miltä tuntuu, jos joku tulee jotenkin rikkomaan liittosi.
      Liiton, tai parisuhteen.Jonka olet luullut olevan pitkäikäinen ja vakaa.Kuinka sinuun sattuisikaan, kun huomasit miehesi rakastavankin toista.Sen toisen olevan tärkeämpi, kuin lapsenne ja lastenlapsenne.
      Ole aina uskollisuuden puolella.Älä suosi, tai puolustele koskaan millään tavalla uskottomuutta.
      Uskottomuus on itsekästä ja iljettävää.

      • eräseukko

        Ei rakastuminen varattuun vähennä lasten ja lastenlasten tärkeyttä. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Tärkeintä on puolisoiden välinen suhde.


      • eräseukko

        Eikä kukaan ulkopuolinen voi rikkoa kenenkään liittoa. Sen tekevät puolisot itse. Jos tekevät.


    • Sinullakin vastuusi

      Kyllä sillä toisellakin on siihen aina osuutta ja vastuu tekemisistään.
      Mikäli alkaa tarkoituksella seurustelemaan salaa varatun kanssa.Jos sanoo, että ellei minun kanssani.Niin, sitten mies, tai nainen pettäisi puolisoaan jonkun muun kanssa.Jos joku tekee näin.Se sitten taas on sen pettäjän ongelma.
      Miksi sinun pitäisi tukea, tälläistä epärehellistä ihmistä?
      En usko, että kenenkään on välttämätöntä alkaa seurustelemaan pettäjän kanssa.Miksi osallistua tälläiseen salattuun peliin jonkun puolison selän takana?
      Jos joku on uskoton.Siitä pitäisi heti kertoa petetylle.Tälläistä ei pidä hyväksyä.
      Järki ja tunteet pitäisi jokaisella olla balanssissa.
      Jos heittäytyy aivan tunteiden vietäväksi.Ei ajattele ketään muuta, kuin itseään.
      Tälläisiä ihmisiä on nykyään, aivan liikaa.He osallistuvat uskottomuuteen.
      Mutta eivät sietäisi, eivätkä kestäisi itse tulla petetyksi.

      • paperit kouraan

        Aivan ei salaillen vaan sopimus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe