Mitä ajattelette tämän miehen panosta?

Järkyttynyt lukija

"Minä en ole kenenkään parisuhteeseen sotkeutunut, enkä miestäsi, aivan varmasti, yrittänyt. En ole hänelle lirkutellut, enkä persettäni tarjonnut.
Hän itse tunki seuraani ja roikkuu kannassa kiinni kaiken uhallakin. Ja edelleenkään et ole hänen vaimonsa, koska hänen vaimonsa ei oman elämänsä vauhdissa edes ehdi sellaista huomaamaankaan kuin toinen nainen.
Minä en ole viaton tietenkään enkä pulmunen lainkaan. Ota vain reilusti yhteyttä niin keskustellaan ja mietitään, mikä olisi sopiva vaihtoehto..sinä vai minä. "

46

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lierot kuriin

      Tyhmä kana!

    • vdzgzagzdg

      Kuuluu pahimpiin mahdollisiin toisen parisuhteen tuhojiin , joita kenen tahansa kohdalle voi sattua.

      Arvostelee miehen virallista puolisoa, vaikkei hänellä ole mitään oikeutta sellaiseen.

      Vehtaa puolison selän takana tietäen varsin hyvin, että mies on varattu.

      On koppava, koska mies sattunut liehittelemään häntä.

      Aikoo tuhota miehen kodin, parisuhteen, perheen, puolison elämän, miehen lasten elämän välittämättä mitä pahaa suurelle osalle ihmisiä siitä koituu, kunhan vaan itse.

      Kuvottava!

      • hieno homma

        Sanos muuta kuvottavaa, kun joku hirviö tulee ja vie miehen ja samalla tuhoaa koko ihmiskunnan. Mistä tällaisia naisia löytyy? Tämä pitäisi palkata tuhoamaan putin joukkoineen, siinä samalla isis jne.


      • äänestän
        hieno homma kirjoitti:

        Sanos muuta kuvottavaa, kun joku hirviö tulee ja vie miehen ja samalla tuhoaa koko ihmiskunnan. Mistä tällaisia naisia löytyy? Tämä pitäisi palkata tuhoamaan putin joukkoineen, siinä samalla isis jne.

        hieno homma, ajattele millaisia "suurnaisia" nämä kakkoset oikein ovatkaan
        heillä on kaikki valta maailmassa
        manipuloivat ja pyörittävät miehiä, vaimoja ties mitä mennen tullen..


      • oma mielipide
        äänestän kirjoitti:

        hieno homma, ajattele millaisia "suurnaisia" nämä kakkoset oikein ovatkaan
        heillä on kaikki valta maailmassa
        manipuloivat ja pyörittävät miehiä, vaimoja ties mitä mennen tullen..

        Heillä on "suurvalta" tuhota jonkun toisen ihmisen elämä ja ottaa se omakseen. Minusta se on hirvittävän suuri valta. Ovat naiset osanneet juonitella jo vuosituhansia. Miehien kautta se tehdään helpoiten. Eikö vaan?


    • tfghkjfgdf

      Paremminkin voisi kysyä, että mitä ajattelette miehestä, joka sotkee liittonsa tuollaisen naisen takia?

      Mutta ei, ei sellasta VOI kysyä. Vapaiden naisten pitää olla vaimojen silminä ja korvina ja vartioida näiden iki-vonkaajien moraalia. Naurettavaa!

      • niin masentavaa

        Pitäisikö myös kysyä, miksi kakkoset ovat niin hanakoita taistelemaan juuri näistä parisuhteessa elävistä miehistä? Ensin täällä syyllistetään puolisoita, mutta itse haetaan sitä omaa paikkaa miehen rinnalle!

        Kaksinaamaista haukkua mies ja puoliso, mutta kuitenkin haluta itse siihen vaimon paikalle?

        Miten selittäisit tämän ristiriidan?


    • voi jestas taas tätä

      Pano kertoo yksinkertaisesti totuuden: mies tunki seuraan, niinkuin aina tekevät. Vaikkei ne vihityt vaimot sitä millään halua uskoa tai tajuta. Luulevat, että se vieras nainen viekkaudella saa varatun sänkyynsä. Vaikka asia on päinvastoin. Luuletko ap, että sun miehesi ei osaa valehdella myös muille naisille samoin kun valehtelee sulle?
      Karistakaas vaimot ne vaaleanpunaiset lasit silmiltä ja katsokaa niitä ukkojanne uudemman kerran. Ne teitä pettää. Ne ei ole pulmusia. Ne on pahoja. Myös niille vieraille naisille. Keskustelkaa miestenne kanssa avoimesti, mitä tarkoittaa uskollisuus hänelle ja mitä sinulle. Sopikaa säännöt. Sopikaa myös, miten toimitte, jos jompikumpi ei sääntöjä noudata. Siitä se lähtee hyvä parisuhde, johon kumpikaan ei halua sivullisia mukaan. Eikö vaan?

      • niin masentavaa

        "Luulevat, että se vieras nainen viekkaudella saa varatun sänkyynsä. Vaikka asia on päinvastoin."

        Onpa se mies olevinaan viekas. Riittäisikö viekkaudeksi? "Mentäisikö panemaan! Olet haluttavampi kuin mun vaimo"?


      • voi jestas taas tätä
        niin masentavaa kirjoitti:

        "Luulevat, että se vieras nainen viekkaudella saa varatun sänkyynsä. Vaikka asia on päinvastoin."

        Onpa se mies olevinaan viekas. Riittäisikö viekkaudeksi? "Mentäisikö panemaan! Olet haluttavampi kuin mun vaimo"?

        Noinko sä luulet kaikkien varattujen ukkojen naisille sanovan? Luuletko, että kaikki kertoo olevansa varattuja? Sitä mä tarkoitin viekkaudella. Valehtelevat uskottavasti itsensä vapaaksi, vaimosta eivät mainitse sanaakaan.
        On niitäkin miehiä, jotka sanoo, että vaimoaan rakastavat mutta vierasta silti tekee mieli. Niiltä miehiltä saa muuten mahtavaa seksiä. Ei sitä ukkomiestä läheskään kaikki naiset omaksi halua. Ne haluaa vaan nauttia seksistä ja hyvästä seurasta. Sitä en tiedä, mitä sun mies naisille sanoo. Kysy siltä joskus. Puhuuko se vieraille yhtään totta vai moittiiko sua ja sääliä kerjäämällä saa jonkun mukaansa.


      • fghfgxhfxhfx
        voi jestas taas tätä kirjoitti:

        Noinko sä luulet kaikkien varattujen ukkojen naisille sanovan? Luuletko, että kaikki kertoo olevansa varattuja? Sitä mä tarkoitin viekkaudella. Valehtelevat uskottavasti itsensä vapaaksi, vaimosta eivät mainitse sanaakaan.
        On niitäkin miehiä, jotka sanoo, että vaimoaan rakastavat mutta vierasta silti tekee mieli. Niiltä miehiltä saa muuten mahtavaa seksiä. Ei sitä ukkomiestä läheskään kaikki naiset omaksi halua. Ne haluaa vaan nauttia seksistä ja hyvästä seurasta. Sitä en tiedä, mitä sun mies naisille sanoo. Kysy siltä joskus. Puhuuko se vieraille yhtään totta vai moittiiko sua ja sääliä kerjäämällä saa jonkun mukaansa.

        Sinä se jaksat vouhottaa siitä, ettet ole ymmärtänyt varatuksi. Kuulut marginaaliryhmään ja huomattavan tyhmiin heistä, jos olet aikuisen ihmisen iässä. Ja kuule, minusta tuo mahtavan seksin mainostamisesi vaikuttaa mauttomalta. Kyllä aikuinen nainen tietää, että omaa "panoarvoaan" voi nostattaa monta vuotta suhteessa oleen naisen rinnalla. Mutta hei kuule, meitä on aikusia ja riittävän kypsiä naisia ymmärtämään, miten halveksittavaa tuhota tuolla keinoin jonkun ihmisen perhe ja elämä.


    • 7+5

      Voi voi niitä vaimoja jotka eivät millään saa rauhaa ettei syyttäis toista naista miehensä tekosista. Säälittäviä. Viisaat ja ja itseänsä kunnioittavat lähevät horomiestä pakoon, ja nämä täällä runkuttavat toisen naisen omatunnon perään.

      Viimeksi tänään, taas edelleen vieläkin se naimisissa oleva ukkeli flirttaili ja kaksinaamaistaa juttua heitteli kahvitauolla, ja sormus kädessä ja ei mitään häpeä, ja vielä niin kukkona siinä. Uskokaa tyhmät ämmät, pettävä mies ei ole se kotona oleva kilti hiljainen hiirulainen jota sitten tuolla pimeillä kujilla lorttonaiset odottelevaan kotiin raahattavaksi. Seuraan tunkeutuvat vaikka jo parisen otteeseen suoraan sanottua tuli ettei täältä mitään saa, mee vaimolta anelee... ja sama juttu jatkuu. Uusi nainen töissä niin siellä oikein riikikukkonäytökset pystyssä, ei voi kuin kikatella ja ihmetellä miehen röyhkeyttä ja vaimon tyhmyyttä.

      • niin masentavaa

        Ja aina löytyy teitä, jotka haluavat korostaa sitä miten miehet liehittelevät heitä! Uskonpa vain, että ole kateellinen ja katkera, että hävisit uudelle naiselle. Voi teitä tyhmiä naisia, jotka menette aina samaan halpaan.

        Vaimoa en syytä tyhmyydestä. Hän on vihitty puoliso jolla on lupa luottaa uskollisuuteen. Kuten sanottu. Sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella häntä, tai puuttua heidän asioihinsa.


      • jteyu546t
        niin masentavaa kirjoitti:

        Ja aina löytyy teitä, jotka haluavat korostaa sitä miten miehet liehittelevät heitä! Uskonpa vain, että ole kateellinen ja katkera, että hävisit uudelle naiselle. Voi teitä tyhmiä naisia, jotka menette aina samaan halpaan.

        Vaimoa en syytä tyhmyydestä. Hän on vihitty puoliso jolla on lupa luottaa uskollisuuteen. Kuten sanottu. Sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella häntä, tai puuttua heidän asioihinsa.

        "Hän on vihitty puoliso jolla on lupa luottaa uskollisuuteen".

        Aivan, juuri noin se on - joten miksi siis täällä pettämisen pääarkkitehdiksi nostetaan aina se vieras vosu ?! Vieras vosu ei ole vaimolle luvannut uskollisuutta?


      • nouppp
        niin masentavaa kirjoitti:

        Ja aina löytyy teitä, jotka haluavat korostaa sitä miten miehet liehittelevät heitä! Uskonpa vain, että ole kateellinen ja katkera, että hävisit uudelle naiselle. Voi teitä tyhmiä naisia, jotka menette aina samaan halpaan.

        Vaimoa en syytä tyhmyydestä. Hän on vihitty puoliso jolla on lupa luottaa uskollisuuteen. Kuten sanottu. Sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella häntä, tai puuttua heidän asioihinsa.

        Olen sinkku enkä koskaan miehestä taistellut, ei mua kiinnosta mies joka kattelee muitakin, ei vaan ole mun juttu, puhumattakaan että ottaisin pettäjän. Mutta ihmetyttää miten jotkut vaimot kuvittelee että oma kiltti mies ei tee mitään väärää. , ne lortothan hänen ihanan tunnollisen ja uskollisen kunniamiehen pakottavat pettämään. Olkoon niin jos sillä uskolla horomiestä jaksaa jatkossakin katsella


      • vfbvdfgdgds
        jteyu546t kirjoitti:

        "Hän on vihitty puoliso jolla on lupa luottaa uskollisuuteen".

        Aivan, juuri noin se on - joten miksi siis täällä pettämisen pääarkkitehdiksi nostetaan aina se vieras vosu ?! Vieras vosu ei ole vaimolle luvannut uskollisuutta?

        Ei sitä pääarkkitehdiksi ole koskaan nostettu, mutta täällä kirjoittelevat nimenomaan kakkoset, jotka haluavat puhua itsensä puhtaaksi, vaikka tieten tahtoen ja tarkoituksella ovat menneet varatun ihmisen parisuhteen väliin. Ei kakkonen voi puhua vastuusta itseään pois. Moni mies vonkaa, mutta kaikki eivät anna perisksi. Eivät sittenkään, vaikka olisivat ihastuneita. Ei tarvitse sitten puolustella kommentein ihastuimme ja rakastuimme, kun on toisen ihmisen selän takana vehdannut. Yhtään ainutta kakkosta ei tulisi olla olemassa kenenkään puolison elämässä.


      • dzfgzdfhgdzsh
        jteyu546t kirjoitti:

        "Hän on vihitty puoliso jolla on lupa luottaa uskollisuuteen".

        Aivan, juuri noin se on - joten miksi siis täällä pettämisen pääarkkitehdiksi nostetaan aina se vieras vosu ?! Vieras vosu ei ole vaimolle luvannut uskollisuutta?

        Vieraalla vosulla on oltava kunnioitus toisten parisuhteita kohtaan, mutta koska hänellä ei juurikaan ole sellaista, voimme kutsua heitä ihan suoraan huoriksi.


      • so booooring
        vfbvdfgdgds kirjoitti:

        Ei sitä pääarkkitehdiksi ole koskaan nostettu, mutta täällä kirjoittelevat nimenomaan kakkoset, jotka haluavat puhua itsensä puhtaaksi, vaikka tieten tahtoen ja tarkoituksella ovat menneet varatun ihmisen parisuhteen väliin. Ei kakkonen voi puhua vastuusta itseään pois. Moni mies vonkaa, mutta kaikki eivät anna perisksi. Eivät sittenkään, vaikka olisivat ihastuneita. Ei tarvitse sitten puolustella kommentein ihastuimme ja rakastuimme, kun on toisen ihmisen selän takana vehdannut. Yhtään ainutta kakkosta ei tulisi olla olemassa kenenkään puolison elämässä.

        Kamala poru ja vinkuna... Kun näitä juttuja lukee, niin kyllä täällä häiriköi muutama myrkynikeittäjä, jotka eivät saa ukkojaan pidettyä tyytyväisinä kotona ja sehän on pelkästään kaiken maailman viekkaiden vosujen vika, kun suorastaan heittäytyvät näiden viattomien perheenisien kimppuun, kun nämä kotiovesta poistuvat...

        Jos sinulla on lapsia, niin kai sinä heidänkin kolttosiaan selvitellessä menet ensimmäisenä huutelemaan kolttoskaverille ja tämän vanhemmille, että h.vetti sentään, kun ei teillä ole mitään vastuuta - minun viattoman herranterttuni väkisin viette sivuun kaidalta tieltä....

        Turhaa vinkunaa. Kaltaisiasi petetään 100-0 ja that's it. Sen sijaan, että vingut ja heittelet myrkyllisiä kommenttejasi, voisit vaihteeksi miettiä, että mikä meni ukon kanssa pieleen ja mitä ITSE olisit voinut tehdä toisin? Kukaan ei petä, jos kotona on kaikki OIKEASTI hyvin ; molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus kohdillaan niin, ettei toinen ole itsestäänselvyys. Kun kumppanista puhutaan tyyliin, että ihme, jos vielä jollekulle kelpaa, niin nuo asiat kohdillaan? Ns romanttisista tunteista puhumattakaan...


      • ei asia muutu
        dzfgzdfhgdzsh kirjoitti:

        Vieraalla vosulla on oltava kunnioitus toisten parisuhteita kohtaan, mutta koska hänellä ei juurikaan ole sellaista, voimme kutsua heitä ihan suoraan huoriksi.

        kutsu millä nimellä haluat....huoran kanssa asuminen ja horon puolustaminen toisia haukkumalla on silti niin säälittävä


    • no johan on

      No ne on usein juuri niitä viattoman näköisiä hiiriä ne pettäjä ukot. Tunnen kymmeniä hiirulaismiehiä, jotka pettää vaimoaan. Ei tosiaankaan ole he ulkonäöltään tai olemukseltaan mitään naistenmiehiä. Ketju naloittaja sua käy sääliksi, on miehet maailmasta loppuneet vissiin kun täytyy tieten tahtoen ukkomiehen ansaan langeta. En muuten ottais pettävää ukkomiestä kumppaniksi se on tosi säälittävää.

      • Ei mitään väliä

        Sehän kertoo juuri kakkosista, että heille käy vaikka hiirulaisen näköinen mies ja mitätön mies, kunhan on munat!


      • mitättömyydet
        Ei mitään väliä kirjoitti:

        Sehän kertoo juuri kakkosista, että heille käy vaikka hiirulaisen näköinen mies ja mitätön mies, kunhan on munat!

        Mitättömän näköiset vaimot kiihkoilee täällä mitättömän näköisten miestensä puolesta. Rakastajatar vaikuttaa juuri niin yksinkertaiselta, että hänelle kelpaa mitätön mies.
        Piiri pieni pyörii ja joukossa tyhmyys tiivistyy.
        Älkää kuitenkaan lisääntykö, sillä tyhmyys periytyy!


      • top ten
        mitättömyydet kirjoitti:

        Mitättömän näköiset vaimot kiihkoilee täällä mitättömän näköisten miestensä puolesta. Rakastajatar vaikuttaa juuri niin yksinkertaiselta, että hänelle kelpaa mitätön mies.
        Piiri pieni pyörii ja joukossa tyhmyys tiivistyy.
        Älkää kuitenkaan lisääntykö, sillä tyhmyys periytyy!

        :DDD tämä oli ihan yliveto!! Lisää näitä hoksottimilla varustettuja viestejä:D


      • nemunatnemunat
        Ei mitään väliä kirjoitti:

        Sehän kertoo juuri kakkosista, että heille käy vaikka hiirulaisen näköinen mies ja mitätön mies, kunhan on munat!

        Heh, voihan veljet... Kakkosille käy se mitätön mies - se sama, jonka Täydellinen Vaimo on taiten harkiten kelpuuttanut miehekseen...
        Kaiketi nämä hiirulaismiehet ovat kuitenkin oivia elättäjiä - ei kai Täydellinen Vaimo moiselle mitättömyydelle muutoin vaimoksi halua..?


      • niin tai ei sittekää
        nemunatnemunat kirjoitti:

        Heh, voihan veljet... Kakkosille käy se mitätön mies - se sama, jonka Täydellinen Vaimo on taiten harkiten kelpuuttanut miehekseen...
        Kaiketi nämä hiirulaismiehet ovat kuitenkin oivia elättäjiä - ei kai Täydellinen Vaimo moiselle mitättömyydelle muutoin vaimoksi halua..?

        Juu kymmenen - kakskyt vuotta sitten mies oli ihan ok. Kohteli kuin aarrettaan. Eipä enää ole häävi ilmestys, mutta hiirulaisena ihka uutena tuttavuutena aviossa elävään sekaantuvalle naiselle kelpaa. Itte en ottais, jos vapailla markkinoilla oisin uiutta hakemassa, mutta enpä ukkomiehiä katseliskaan. Joo harrastakaa vaimot samalla kuin hoidatte kotityöt ja lapset ja ukko liehuu mukamas työmenoissaan. On aidan toiseltapuolen helppo vihittyjä vaimoja sormella osoittaa. Usein on ihan sillä vihityllä ukolla hhyvin paljon vaikutusta vihityn vaimonsa olotilaan.


      • pulinat pois
        niin tai ei sittekää kirjoitti:

        Juu kymmenen - kakskyt vuotta sitten mies oli ihan ok. Kohteli kuin aarrettaan. Eipä enää ole häävi ilmestys, mutta hiirulaisena ihka uutena tuttavuutena aviossa elävään sekaantuvalle naiselle kelpaa. Itte en ottais, jos vapailla markkinoilla oisin uiutta hakemassa, mutta enpä ukkomiehiä katseliskaan. Joo harrastakaa vaimot samalla kuin hoidatte kotityöt ja lapset ja ukko liehuu mukamas työmenoissaan. On aidan toiseltapuolen helppo vihittyjä vaimoja sormella osoittaa. Usein on ihan sillä vihityllä ukolla hhyvin paljon vaikutusta vihityn vaimonsa olotilaan.

        Jokainen vastaa omasta olotilastaan. Voi lähteä kälppimään, jos vihitty puoliso liehukas hiirulainen. Eikä jäädä tänne valittamaan.


      • nemunatnemunat
        niin tai ei sittekää kirjoitti:

        Juu kymmenen - kakskyt vuotta sitten mies oli ihan ok. Kohteli kuin aarrettaan. Eipä enää ole häävi ilmestys, mutta hiirulaisena ihka uutena tuttavuutena aviossa elävään sekaantuvalle naiselle kelpaa. Itte en ottais, jos vapailla markkinoilla oisin uiutta hakemassa, mutta enpä ukkomiehiä katseliskaan. Joo harrastakaa vaimot samalla kuin hoidatte kotityöt ja lapset ja ukko liehuu mukamas työmenoissaan. On aidan toiseltapuolen helppo vihittyjä vaimoja sormella osoittaa. Usein on ihan sillä vihityllä ukolla hhyvin paljon vaikutusta vihityn vaimonsa olotilaan.

        Jaa, itse olet sitten edelleen niin Täydellinen, että on kanttia arvostella tuohon malliin ihmistä, jonka kanssa olet päättänyt elämäsi jakaa.... "Kohteli kuin aarrettaan" - no voitko itsestäsi sanoa samaa häntä koskien? Tyypillistä itsekkään ihmisen lätinää: minua varten pitäisi puolison pitää itsensä "konservoida" pysymään nuoruuden timmissä kunnossa, minua pitäisi puolison muistaa kaiken aikaa kohdella kuin aarretta... Mitä saa toinen? Olla itsestäänselvyys ja elättäjä.
        Onko siis ihme, että tuollaisen kapakalan luota mies lähtee hakemaan lämpöä ja erotiikkaa elämäänsä muualta?


      • haha hahah
        Ei mitään väliä kirjoitti:

        Sehän kertoo juuri kakkosista, että heille käy vaikka hiirulaisen näköinen mies ja mitätön mies, kunhan on munat!

        Hiirulaisen näköiset miehen on usemmiten mukavia ja parempia sängyssä kuin ne komeat. Sitä paitsi kauneus/komeus on pelkästään katsojan silmissä.


      • niin tai ei sittekää
        pulinat pois kirjoitti:

        Jokainen vastaa omasta olotilastaan. Voi lähteä kälppimään, jos vihitty puoliso liehukas hiirulainen. Eikä jäädä tänne valittamaan.

        Joo kälppimään on lähdetty. Rahat tiukilla. Omaa aikaa ei ole kuten ei ollut liitossakaan. Kuntoilu on lastentahtista liikkumista kuten avioliiton aikaankin. Lapset on mahtavia ja olen onnellinen saadessani olla heidän kanssaan, nähdä kasvunsa. Hiirulais ex mies liehuu kapakoissa iskemässä naisia aikamoisin valhein, kantautuvat korviin ikävät sepityksensä. Lapsia ei juurikaan näe. Kovin on kauaksi mies muuttunut suhteen alkuvuosista.


      • niin tai ei sittekää
        nemunatnemunat kirjoitti:

        Jaa, itse olet sitten edelleen niin Täydellinen, että on kanttia arvostella tuohon malliin ihmistä, jonka kanssa olet päättänyt elämäsi jakaa.... "Kohteli kuin aarrettaan" - no voitko itsestäsi sanoa samaa häntä koskien? Tyypillistä itsekkään ihmisen lätinää: minua varten pitäisi puolison pitää itsensä "konservoida" pysymään nuoruuden timmissä kunnossa, minua pitäisi puolison muistaa kaiken aikaa kohdella kuin aarretta... Mitä saa toinen? Olla itsestäänselvyys ja elättäjä.
        Onko siis ihme, että tuollaisen kapakalan luota mies lähtee hakemaan lämpöä ja erotiikkaa elämäänsä muualta?

        Minä oon hoitanut lapset, palkkatyön ja kodin. Olen ollut ylpeä hänen vaativasta työstään, jonka varjolla hän onnistui sumuttamaan menoistaan, jotta sai aikaa liehitellä muita naisia. Ikinä en ole arvostellut tutuille, töissä tai suvussa häntä. Päinvastoin kehuin häntä olin ylpeä perheestämme, kunnes selvisi hänen seläntrakana touhuamisensa ja valehtelu joka suuntaan. Hän jäi kiinni minun haukkumisestaan mm työpaikallaan.Olen normaalimitoissa oleva ihminen. Mies ootti yksipuolista täyshoitoa ja samaa saa nyt lirkuttamalla muilta. Minä oon itseni ja lapseni elättänyt. Mies ei todellakaan ole mikään itsestään selvyys elättäjä ollut, mutta minä olin hänelle sitä.


    • vaihtoehto

      Hienoa,tämä vastaus onkin sitten poimittu toisesta ketjusta. Saadaan näyttämään todella hienolta.

      Kuulkaapas ykköset, miksi helvetissä te yli viisikymppiset naiset annatte miehen talloa teidät ja käyttää kynnysmattona. Miksi ette tee jotakin sille omalle elämällenne? Mitäs jos kiinnittäisitte omaan hyvään oloonne huomiota ja samalla vähän arvostaisitte sitä omaa elämäänne? Menisitte ja harrastaisitte... Ottaisitte omaa elämää..
      Ei tarvis täällä ruikuta, kun äijä pettää ja kakkoset hyppii nenille..Voi kiesus..
      Minä menen ja harrastan. Eikä se äijä koe sitä ongelmaksi, ihmettelee vain sitä telkkarin ääressä löhöävää vaimoaan.. Siinä se intohimo katoaa varmasti.
      Ottakaa se elämänne haltuun...äläkä kitise.

    • Jaa-a

      Luovuta viesti miehellesi, ja pyydä häntä valitsemaan "sinä vai minä". Älä vastaa naiselle mitään. Kerro samalla, että sinä itsekin teet oman "sinä vai minä" valinnan.

    • 1810

      Tokihan tuo nainen on toisten parisuhteeseen sekaantunut, vaikka sitä aloitetta miehesi suuntaan okekaan ensimmäisenä tehnyt. Vaikuttaa omasta asemastaan epävarmalta, kun täytyy vaimolle viestittää moinen viesti.
      Näytä viesti miehellesi, niin on nainen out hänen elämästään ja nopeaan. Miehelle kannattaa antaa sen jälkeen mononkuva persauksiin ja aloittaa uusi elämä.

      • vaihtoehto

        Luuletteko, että tuo aloitus on viesti jollekin ykköselle.. se on kopioitu toisesta ketjusta, eikä sitä ole koskaan kenenkään vaimolle lähetetty..
        Voiko ihmiset olla noin yksinkertaisia. Lukekaapa tuo toinen ketju Kakkosen omastatunnosta.. siellä tämä on.
        Ja kyllähän se vaimo jos hiukankaan itseään arvostaa nostaa kytkintä ja panee äijän maksamaan tuollaisen jälkeen.. tai sitten ei ole kaikki muumit laaksossa.


      • näin on
        vaihtoehto kirjoitti:

        Luuletteko, että tuo aloitus on viesti jollekin ykköselle.. se on kopioitu toisesta ketjusta, eikä sitä ole koskaan kenenkään vaimolle lähetetty..
        Voiko ihmiset olla noin yksinkertaisia. Lukekaapa tuo toinen ketju Kakkosen omastatunnosta.. siellä tämä on.
        Ja kyllähän se vaimo jos hiukankaan itseään arvostaa nostaa kytkintä ja panee äijän maksamaan tuollaisen jälkeen.. tai sitten ei ole kaikki muumit laaksossa.

        Näin on. Mun mielestä tuo viesti on kakkoselle osoitettu joltakin naiselta, jonka kakkonen kuvittelee vonkaavan samaa varattua kuin hän.


      • 1860
        vaihtoehto kirjoitti:

        Luuletteko, että tuo aloitus on viesti jollekin ykköselle.. se on kopioitu toisesta ketjusta, eikä sitä ole koskaan kenenkään vaimolle lähetetty..
        Voiko ihmiset olla noin yksinkertaisia. Lukekaapa tuo toinen ketju Kakkosen omastatunnosta.. siellä tämä on.
        Ja kyllähän se vaimo jos hiukankaan itseään arvostaa nostaa kytkintä ja panee äijän maksamaan tuollaisen jälkeen.. tai sitten ei ole kaikki muumit laaksossa.

        Voi ihminen olla niin yksinkertainen, ettei tiedä aloitusta kopioksi. Kaikki eivät käy täällä lukemassa joka ketjua ... Mutta kertooko se sitten ihmisen yksinkertaisuudesta mitään? Ei todellakaan!


    • ex rouva; nyk sinkku

      miksi vaimojen on niin vaikea ymmärtää että jos se oma rakas kulta mussukka pystyy vaimoa vuosien liiton jälkeen kusettamaan ei pystyisi myös sitä toista naista. luulisi vuosien liiton jälkeen sen verran omaa puolisoa tuntevan että valheen tunnistaa mutta vieras ihminen vieraasta - millä voisi kun ei se vuosiakaan tuntenut...

      ja teille jotka "purematta nielette" sen "se vaan vei enkä mä edes vikisee kerenny kun housut oli jo kintuissa" - mitä pakenette, todellisuutta?

    • et silleen

      kakkosethan on tunnetusti säälittäviä, rumia ja epätoivosiia luusereita joten ei ihme että tyytyvät muiden jämiin.Todellista saastaista pohjasakkaa!

      • Ja Peet

        Olinpa eilen likkaporukassa kapakassa ja sai siellä kuulla, mitä mieltä miehet vaimoistaan ovat. Saa kuulla firman illoissakin aina. Saa pyyntöä jos toista. Eräs ukkomies lähettelee kukkia, vaikka olen pyytänyt, ettei viitsisi rahojaan tuhlata, kun menevät suoraan roskiin. Samainen lähettää limatekstaria. Olen sanonut, että kerta vielä, niin tekstari lähtee vaimolleen.

        Syy, miksi en ole sitä tehnyt, voidaan lukea täältä. Minä siinä paskat silmilleni saisin, minä siinä huora olisin, ja jäisikö tilanne edes siihen, vai mitä seuraisi.

        Sillä vaimoko uskoisi, että miehensä on vonkaajien vonkaaja, ei, minähän se häntä paita hampaissa vokottelen.

        Olen miesvaltaisella alalla työskentelevänä sinkkuna niin kypsä tätä vaimojen volinaa, mitä ne kakkoset ja kolmoset ja kaikki kaikki naiset heidän miehiään ovat viemässä. Siis näitä samoja, joiita itse täällä haukkuvat.

        Tosi on, että kateus on kiimaakin voimakkaampaa ja vaikka niitä heiniä ei tise syödä, niin ei niitä hevosellekaan suoda.

        Pitäkää ne miehenne, ja ennen kaikkea, pitäkää ne kurissa! Tässä menee pian usko, että kunnon miehiä enää onkaan.


      • Pekkapietarinen
        Ja Peet kirjoitti:

        Olinpa eilen likkaporukassa kapakassa ja sai siellä kuulla, mitä mieltä miehet vaimoistaan ovat. Saa kuulla firman illoissakin aina. Saa pyyntöä jos toista. Eräs ukkomies lähettelee kukkia, vaikka olen pyytänyt, ettei viitsisi rahojaan tuhlata, kun menevät suoraan roskiin. Samainen lähettää limatekstaria. Olen sanonut, että kerta vielä, niin tekstari lähtee vaimolleen.

        Syy, miksi en ole sitä tehnyt, voidaan lukea täältä. Minä siinä paskat silmilleni saisin, minä siinä huora olisin, ja jäisikö tilanne edes siihen, vai mitä seuraisi.

        Sillä vaimoko uskoisi, että miehensä on vonkaajien vonkaaja, ei, minähän se häntä paita hampaissa vokottelen.

        Olen miesvaltaisella alalla työskentelevänä sinkkuna niin kypsä tätä vaimojen volinaa, mitä ne kakkoset ja kolmoset ja kaikki kaikki naiset heidän miehiään ovat viemässä. Siis näitä samoja, joiita itse täällä haukkuvat.

        Tosi on, että kateus on kiimaakin voimakkaampaa ja vaikka niitä heiniä ei tise syödä, niin ei niitä hevosellekaan suoda.

        Pitäkää ne miehenne, ja ennen kaikkea, pitäkää ne kurissa! Tässä menee pian usko, että kunnon miehiä enää onkaan.

        Määrätynlaiset ja nimenomaan yksinäiset naiset jotka suostuvat ukkomiesten hempukoiksi ovat pilanneet miehet! Miehet sitten luulevat kaikkien naisten samaa haluavan...Ja ainakin yrittävät iskeä! Nainen suostuu, nainen antaa luvan, joten hänellä on avaimet käsissään.
        Ja nyt on turhaa tulla puolustamaan, että ei tiennyt miehen olevan varattu, sillä vain hempukka ja helppo nainen hyppää tuntemattoman miehen sänkyyn heti.
        Naiset, arvostakaa enemmän itseänne!


      • no mutta
        Pekkapietarinen kirjoitti:

        Määrätynlaiset ja nimenomaan yksinäiset naiset jotka suostuvat ukkomiesten hempukoiksi ovat pilanneet miehet! Miehet sitten luulevat kaikkien naisten samaa haluavan...Ja ainakin yrittävät iskeä! Nainen suostuu, nainen antaa luvan, joten hänellä on avaimet käsissään.
        Ja nyt on turhaa tulla puolustamaan, että ei tiennyt miehen olevan varattu, sillä vain hempukka ja helppo nainen hyppää tuntemattoman miehen sänkyyn heti.
        Naiset, arvostakaa enemmän itseänne!

        No mutta voisiko miehet arvostaa itseään enemmän, eivätkä hypätä hempukoiden sänkyyn?

        Hempukoiden kanssa sänkyyn hyppäilevät ukkomiehet ovat oilanneet yksinäiset naiset: seksiä saa, jos vain tahtoo, ilman että persaivoinen pettävä mies jää nurkkiin roikkumaan paitojaan pesettämään! Miksi ihmeessä yksinäinen nainen suostuisi mihinkään muuhun kuin seksiin näiden ukkomiesten kanssa, jotka eivät arvosta itseään sen vertaa, että pitäisivä pilin pöksyissään siihen saakka, kunnes ottavat eron siitä vaimosta, joka on kuulemma ihan kauhea akka?


      • totta puhut

        usko on valtava voima :) tosin vaimot tyytyvät epätoivosten rumien horojen käyttämään mieheen...jämiin ihmisesstä joka on ehkä joskus ollutkin se oma kunnollinen uskollinen kultamussukka.... pohjasakkaa sen toisen läheiseksi tuntee ja anteeksi antaa ja vierellä kestää ;)


    • tarpeeksi saanut

      Nyt sanon miehelleni että tämä "kesäkissa" saa lähteä. Jäähän kakkoselle kauniit muistot kesästä, mökillä, soutelusta, toinen airo poikki ja toinen vedessä?, mustikassa, tanssimassa. Siinä sitä on ämmällä muistelemista, mutta nyt se on LOPPU.

      • kakkosesta ykköseksi

        Hyvä, että kerroit sen miehellesi. Soitti äsken ja kertoi vieneensä käräjäoikeuteen avioerohakemuksen. Tais ykköselle tulla vilu talveksi.
        Joten jospa sitten ykkönen jäisi ja kakkonen vaihtuisi pysyväksi.
        SORRY, EI OLLUT TARKOITUS !!!!!


      • sorry vaan sullekkin
        kakkosesta ykköseksi kirjoitti:

        Hyvä, että kerroit sen miehellesi. Soitti äsken ja kertoi vieneensä käräjäoikeuteen avioerohakemuksen. Tais ykköselle tulla vilu talveksi.
        Joten jospa sitten ykkönen jäisi ja kakkonen vaihtuisi pysyväksi.
        SORRY, EI OLLUT TARKOITUS !!!!!

        No siinäpähän pidät ukkelin, kun käytetyt valehtelijat kerran kelpaavat ja himotuttavat. Kivaa tulee sulla olemaan. Vaimolla edessä parempi elämä. Sä saat aina miestä kiimasena palvella. Hän on oppinut vieraan äärelle ja lähtee taas, kun haluaa. Tiedät merkit mitä on, kun vieraisiin aikoo lähteä, olet itse ne nähnyt ja pitänyt samoin hauskaa aviossa olevan kanssa. Mikäpä siinä, jos koet voitoksi saaliin, jonka olet saanut toisen virallisessa asemassa olevan seläntakana vehdaten. Heillä on ollut upea liitto ja suhde aikanaan ihan kuten sulla nyt. Arki tulee teille myös ja voi olla erilainenkin kuin nyt unelmoit.


      • :DDDD

        Onneksi kesä on ohi, pääsee sustakin eroon, oman rauhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe