Hemmetti! En ole vain homo, vaan olen tyhmä ja sotakiihkoilijaki

Se Avarakatseinen

Hemmetti! En ole vain homo, vaan olen tyhmä ja sotakiihkoilijakin! Nyt minä Se Avarakatseinen uskallan riehua ja nimitellä kun pyllyni on kaikkien käytössä -ihanaa! Nyt minä vasta sotakermaa valun kikkelistäni, kun saan olla oma itteni 56 vuoden jälkeen! Eläköön Putin ja hänen tuomansa vapaus räyhätä!

13

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmakkoPoika kusessa

      Joo heitä komeron ovet pois ja anna tulla Jarille, Pekalle, Janille aj Marcolle kunnolla!

      • Eikö olekaan stallar

        Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari?


    • 236

      ihanaaaaa!

    • Se Avarakatseinen

      .... ajankohtainen aihe tällä palstalla...

      Meinaan kun VL. Putin antoi KÄSKYN (vapauden) R Y S S I E N kätyreille räyhätä tälläkin "Karjalan Palautus-" palstalla.

      MIten paljon sinä OMOH = HOMO mutantti saat palkkaa / sepustus ?
      Paljonko avauksen kirjoituksesta maksetaan, onko SE miten paljon arvokkaampi kuin tavallinen vieritys -juttu / -merkintä?

      Riehunta ja räyhays, toisaalta mielystely ja mielenmukkaus tehdä suomalaisistakin "venäjämielisiä" on tuhoon tuomittu. Kyllä ME R Y S S Ä tunnetaan. Ja ennenkaikkea muistetaan Mainilan laukausten, Talvisodan, talvisodan ja Pariisinrauhanehtojen jälkeen hamaan neljänteen (4.) sukupolveen asti tai siihen asti Kun Venäjä taas romahtaa ja Karjala palautetaan.

      http://yle.fi/uutiset/nettihairikot_kuriin_mutta_miten/7471056

      Palstalle merkkejään ja törkyisiä tekstejään suoltavat R Y S S I E N kätyrit ja Pietarissa toimiva HAARA-konttori ovat sitä mieltä, että Palstan otsikkoa käsittelevät tekstit, SIIS Karjalan palautus ovat palstalle häiriöksi?

      Nämä varsinaiset häiriköt ovat sitä mieltä, että palstalla pitäisi käsitellä venäläiseen tapaan; eritteitä, kus-ta, pas-kaa, putkistoja ja letkustoja ja muodinmukaista ynnä ajankohtaista HOMO = OMOH asiaa, mikä onkin ilmeisen uusi ilmiö Moskovalaisessa katukuvassa.

      NYT R YS S ÄT yrittävät Varastaa tai ainakin Lainata luvatta nimimerkkejä "Se Avarakatseinen ja EvakkoPoika".

      Sellaisia NE ovat... R Y S S Ä T .... (opiksi suomalaisille, miten tunnistetaan)

    • Hemmetti!

      Olen tyhmä sotakiihkoilija homo.

    • gftergregerg

      totuus eli pravrda paljastuu

    • se olet

      Oiken!

    • Sinä olet saastainen

      Sinä olet saastainen evakko!

    • Minä olen Se Avaraka

      Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

    • Joukko suomalaisia v

      Joukko suomalaisia vaikuttajia on allekirjoittanut aloitteen, jossa esitetään, että Helsingin Leninpuistoon pystytettäisiin Lenin-patsas. Nimilista on silkkaa nostalgiaa.

      • Yllapidon kannalta

        Ylläpidon kannattaa olla niistä kirjoituksista varovainen. Ne voidaan kaikki toimittaa eteenpäin mietittäväksi vaikka valtiovierailun agendalle!


    • ewewrwrwq

      Pipiperseet

    • Yrittämään ilman yri

      Yrittämään ilman yritystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe