mies katseli tytärtäni

Tuikkuli1

Mies näki aikuisen nuoren tyttäreni ensimmäisen kerran ja kehuili, että onpa kaunis jne ja on ihan äitiinsä tullut, jne.

Seuraavana päivänä sanoi, että tyttäreni on hottis.

Onko kyseessä ihan hullu äijä? väittää, että ei kiinnosta tyttäreni (kysyin suoraan). Tuntuu ihan sairaalta, että miksi sitten sanoo hottikseksi. Hottis on pahasti sanottu, kuulostaa pervolta.

Voi Faan että oksettaa.

32

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+4

      Sanoit että on aikuinen tytär. Ei se asiaa miksikään muutu että täysi ikäistä pitäisi sitten tokaista rumaksi vaan hyvästä tahdosta. Nuoret naiset on vaan kauniita ja kyllä sen jokainen mies myöntää. Onhan lähes kaikki missitkin 18-20 vuotiaita vai pitäisikö näidenkin ihailu ja kuolaaminen todeta pedofiiliseksi käyttäytymiseksi?
      Jos on kyse lapsesta joka ei ymmärrä edes seksuaalisuudesta mitään juttu on toinen ja silloin se on sairasta. Olisit vain onnellinen että sun verta ja lihaa oleva tytär miellyttää silmää. Huonompi juttu olisi jos hän päinvastaisesti aiheuttaisi inho reagtion. Olisitko sitten tyytyväinen?

      • 6u7yrtduyh

        No joo, mutta on se vaan jotenkin helvetin mautonta alkaa kehua toisen tytärtä hottikseksi, kun on jo kertaalleen sanonut, että likka on nätti ja äitiinsä tullut.
        Jotenkin ... "limaista"...


    • 5+13

      Onhan tuo pikkusen asiatonta tietty, mutta... ei oo kiva olla puolisokaan minkä mielestä toisen tytär on susiruma. Sen mielipiteen pitäminen itsellään on jo työlästä.

    • Tuikkuli1

      Hottis on sanana jotain, mitä en halua tyttärestäni sanottavan. Siis minun mieheni ei tarvi sanoa. Kyllä todellakin kaunis ja on sinuun tullut, ovat aivan eri asia, kun HOTTIS. Senku kattelee nuoria naisia, ihan sama, vaikken minä kattele nuoria miehiä. Mutta että oikein hottis. Kertoo kunnioituksen puutteesta tai ehkä älyn puutteesta. Tai molemmista.

    • mies...

      Tuo olisi kyllä paha tilanne jos tapailisi jonkun sen verran vanhan naisen kanssa että hänen tytär olisi jotain 17 v ja hyvännäköinen, siinä voi oma kumppani alkaa näyttämään vähemmän haluttavalta.

    • Äijä on ääliö

      Fiksu mies pitäisi mölyt kurkussaan ja ajattelisi vain itsekseen.

      Mitäs jos nainen ihailee ääneen nuoria poikia huokaillen että voi jos sais....

    • kiltti mies.

      Olet hullu kun olet tuollaisen pervon ukon kanssa joka ajattelee tytärtäsi seksuaalisesti.

    • Tuikkuli 1

      Sitäpä tässä mietinkin, että ajatteleeko seksuaalisesti tytärtäni, vai voisiko käyttää hottis-sanaa muutenkin...sanana ällöttää, mutta jos ei tarkoita kuitenkaan seksuaalisesti. Voiko hottis-sanaa käyttää muuten kun seksi mielessä?

      • .........

        Tottakai ajattelee seksuaalisesti. Tuohan nyton päivänselvää.


      • 2000 luvulla

        Voi teitä " vanhoja" naisia. Miesystäväsi on varmaankin päivittänyt elämänsä ja kielenkäyttönsä 2000 luvulle, joten mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa. Olen itsekkin törmännyt joihinkin tämän päivän sanontoihin, oman naisystäväni kansaa, koska hän ei välttämättä tajua nykyajan tekstaus-suomea.
        Mielestäni tuossa miesystäväsi sanonnassa ei todellakaan ole mitään " pervoa", voit aivan hyvin jatkaa suhdettasi.


      • sellanen tapaus
        2000 luvulla kirjoitti:

        Voi teitä " vanhoja" naisia. Miesystäväsi on varmaankin päivittänyt elämänsä ja kielenkäyttönsä 2000 luvulle, joten mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa. Olen itsekkin törmännyt joihinkin tämän päivän sanontoihin, oman naisystäväni kansaa, koska hän ei välttämättä tajua nykyajan tekstaus-suomea.
        Mielestäni tuossa miesystäväsi sanonnassa ei todellakaan ole mitään " pervoa", voit aivan hyvin jatkaa suhdettasi.

        Kuulostelee nyt rauhassa, jos kielenkäytön päivityksessä vanhemmalla miehellä tulee kuitenkin esiin seuraavia: narttu, klitta, pillu jne vilahtelee aamiaspöydässä hottis-tyttäresi läsnäollessa, niin päivitys on mennyt jo esiteini-ikään asti. Tähän yhdistettynä himokkain silmin katselee, niin tietää siinä kokenut nainen, mitä pitää tehdä ilman kyselemistäkin.


    • 7+2

      Korjatkaa jos olen väärässä mutta useimmat miehet on varmasti sitä mieltä että mitä nuorempi niin sitä paremmannäköinen, tiettyyn pisteeseen asti sanotaan 18v.
      Vaikka mies vanhenee niin ei hän halua vanhempia naisia mutta hänen on pakko tyytyä.

      • 16 + 18

      • 15+10

      • joopajoo...
        15+10 kirjoitti:

        Ihme yleistystä. Ei mua ainakaan kiinnosta alle 40v lapset. Itse olen 36. Seksuaalisesti alkaa mies kiinnostaa kun ikää on siellä 5-20 vuotta enemmän kuin minulla.

        Tuohan olikin jostain huuhaa-tilastosta, että naiset muka pitäisivät itseään nuorempia miehiä seksikkäimpinä.


      • 16 + 18
        15+10 kirjoitti:

        Ihme yleistystä. Ei mua ainakaan kiinnosta alle 40v lapset. Itse olen 36. Seksuaalisesti alkaa mies kiinnostaa kun ikää on siellä 5-20 vuotta enemmän kuin minulla.

        Miten kritisoisit yllä esitettyjä tutkimustuloksia? Mitä vastatuloksia voit esittää?

        Yhdestä ihmisestä (itsestäsi) et saa aikaan tilastoa.


    • äiti minäkin

      Ehkä mies haluaa olla nuorekas ja käyttää tuollaista kieltä. Minun miesystäväni sanoi tytärtäni valloittavaksi, mutta ihan varmaan tiedän ettei ajattele häntä "siinä mielessä". Kyllä varmaan näet hänen käytöksestään, että onko asiallinen. En yhden sanan takia suuttuisi.

    • Tuikkuli1

      Tiedän, että on silmää hänellä nuoriin naisiin. Katselee niitä sillä silmällä kyllä ja on kahdenkin kaverin tyttäriä kehunut kauniiksi ( mikä on ok).

      Tyttäreni sai tämän kyseenalaisen kunnian olla hottis. En ole aiemmin kuullut tämän miehen suusta.

      Tottakai tyttäreni on hottis. Ehkä 44-vuotiaan pitäisi kuitenkin osata olla sanomatta sitä ääneen. Tyttären parikymppinen poikaystävä voisi kehua tyttöäni hottikseksi. Se olisi asiaankuuluvaa.

      Pikkasen on tullut etäisyyttä mieheen, ehkä noin tuhat mailia. Ei hirveesti peitot heilu ja lempi leisku. Itse asiassa en pysty edes katsomaan häneen.

      Voi miehet miehet. Älkää ihmeessä kehuko naistenne lapsia hottiksiksi. Voi olla, ettei se paljon ilahduta. Voi olla, ettei sitä millään ymmärretä. Nainen ymmärtää muihin kohdistuvan pilkkeen, muttei omaan lapseensa.

      • itsekinmies44

        Olen täysin samaa mieltä toisen tyttärestä ei käytetä tuollaista nimitystä. Täysin asiatonta ja urpoa käytöstä.

        Käyttikö vielä tyttären kuullen? Jos käytti, niin tarkoitus on herättää tytär huomaamaan myös hänet potentiaalisena miehenä ja päästä joskus sopivassa tilanteessa hänen pöksyihinsä.


    • yks mies

      Hottis on minusta sanana vähän seksuaalisväritteinen. Miehen kommentti tyttärestäsi oli mauton.

    • parempi.

      Tuollaiset pervot ukkelit pääsee aina panemaan sinunlaisia naisia.

    • 50-vuotias

      ystävättäreni miesystävä harrasti myös noita nuorten katseluja kadulla kaupoilla jne ja totta viimein mies jäi kiinni kun nuorta naista alkoi " v... ttää vanhan ukon kuolaus sen alusvaatteille ".

      Voitte kuvitella että siellä tuudittauduttiin vuosiksi nk. puhe tasolla mitä nuoret naiset on. Sanoisin että mies joka on liian kiinnostunut naisesta jolla on hyvin nuoria naisia kotitaloudessa kannattaa miettiä että mies etsii juuri sellaisia seurustelukumppania jostain syystä. Terve mies on kiinnostunut vain ja ainoastaan äidistä ei tyttärestä.

    • Tuikkuli1

      Ei nyt sentään sanonut hottikseksi tyttären kuullen. Seuraavana päivänä vasta avasi sanasen arkkunsa. Kimpaannuin ja huusin, että "tajuatko kenestä puhut, tajuatko, että minä olen synnyttänyt sen ". Mies sanoi, että kunhan vaan kiusasi mua. Aika erikoinen selitys ja todennäköisesti paskaa. Mies aina välillä on tahallaan tehnyt mua mustasukkaiseksi. Nyt meni rajan yli.

    • hmmmmmmmmmmmmm

      Tuskin mies oikeasti sanoi sen kiusoitellakseen sinua ja tuskin yritti tehdä mustasukkaiseksi. Kuulostaa selittelyltä! Hänhän nimen omaan kehui samalla sinuakin ("äitiinsä tullut"). Jos olisi yrittänyt tehdä mustasukkaiseksi, olisi luultavasti jättänyt kehumatta sinua. Jotenkin kuulostaa, että miehesi yksinkertaisesti piti tytärtäsi seksuaalisesti vetävänä. Eri asia sitten oliko se yleisellä tasolla sanottu (tyttäresi nyt vain on kiihottava miesten mielestä ja hän sanoi sen ääneen) vai ajatteliko hän, että itsekin haluaisi tytärtäsi, jos kehtaisi. Ällöä ajatella, että ajettelisi tytärtäsi sillä tavalla. Ymmärrän hyvin, miksi sinua kuvottaa. Tuskin mitään yrittää tytön kanssa kuitenkaan. Se nyt olisi törkeyden huippu!

      Toisaalta ei ole mitenkään erikoista, että mies pitää tytärtäsi kauniina. Onhan hänessä sinun piirteitäsi ja hän pitää sinua kauniina :) Toivottavasti kyseessä oli vain todella urpo sanavalinta. Erikoisen selityksen kyllä antoi. Luulisi, että viaton mies olisi sanonut, että tyttäresi nyt vaan on kaunis. Kuten sinäkin :)

      Tai ehkä niin sanoisi mies, joka osaa imarrella ja asettaa sanansa, mutta oikeasti haluaa tyttöäkin. Hyiiii. Toivottavasti tosiaan viaton juttu.

      • 16+14

        Joo ap. Älä mee lankaan. Munkin mies sanoo kaikkea rumaa minusta ja se on sitten muka vitsi jota en tajunnut. Joopa joo.


    • Tuikkuli1

      Kyllä mä luulen, että miehellä nyt vaan meni pasmat ihan sekaisin, kun tapasi 20 vuotta nuoremman minun. Aina hän on nuoria halunnut, mutta varmaan tietää, ettei rahkeet riitä saada nuorta. Tyttäreni on luonteeltaan, puheiltaan, samantyyppinen kun minä. Vaan tosi kaunis siihen päälle vielä. Ei mies minua kauniina näe, olen liian vanhan näköinen hänen makuunsa. Ei ole koskaan kehunut minua kauniiksi, nyt vasta, samalla kun tytärtäni.

      Ällöttävää ja surullista, mutta näin se varmaan menee.

    • Nightwalker.

      Mitä sinä nyt rupeat tuosta keukoamaan, jokainen heteromies varmasti näkee tyttäresi hottiksena jos hän kerran sellainen.

      Tämä tapahtuu täysin riippumatta siitä seurustelevatko he sinun kanssasi. Joten lopeta nyt se vitun nuilottaminen ja miesystäväsi dissaaminen täysin luonnollisen asian takia.

      Vai oletko todellisuudessa vain mustasukkainen tyttärellesi?

      Vaihdapa miestä niin tilanne on ihan sama vaikka toinen mies ei ehkä kerro sitä sinulle.

      Kenties sinulla onkin hyvä suorapuheinen ja rehellinen mies joten lopeta tuo kiukuttelu.

    • Tuikkuli1

      Onhan tässä vuosia sitten eronneena ollut seurusteluyrityksiä ennenkin, miehet 40-50-vuotiaita. Kauniiksi on sanottu, viehättäväksi yms kivoja normaaleita sanoja toisen lapsesta. Ei oo kukaan erehtynyt ennen hottikseksi kehumaan. Hih :) ihan pervoa tai vähintäänkin täysin idioottimaista. Luojan kiitos ei sanonut tytön kuullen. Olisin hävennyt silmät päästäni. Nyt onneksi tytär säästyi ällön ukkelin tyhmiltä puheilta.

      Eihän siinä mitään. Makunsa kullakin. Pitää miehen yrittää löytää jostain nuorikko vissiin. Onhan niitä nuoria naisiakin, jotka haluaa vanhemman miehen. Ehkä setelitukon kera tosin, sitä hänellä ei ole.

      Tottakai nuori on aina kaunis. Jokainen mies/nainen näkee sen. Näenhän minäkin, että on komea nuori mies, jos sellainen on. Mutta en tunne häneen seksuaalista vetoa. Samoin mulla, ennen tätä, on ollut onni kohdata miehiä, jotka mieltää parikyt vuotta nuoremman lapseksi.

    • erilaainenko

      minä olen vähän yli 50 mies. minusta alle 30v naiset o lapsia, ei kiinnosta, eikä voi olla hottiksia, nättejä toki.

    • järkimiesz

      En tiedä, välillä tuntuu että naisilla on tarve friikata jonkun huonosti valitusta läpästä ja rynnätä tänne seinille hyppelemisen jälkeen hakemaan vertaistukipäivittelyä periaatteessa harmittomiin juttuihin. Sitten kaikista negatiivisimmat palstailijat kehottavat kuorossa eroamaan. Noh, huvinsa kullakin.

    • Hehhehee

      Kerran erään puhelinoperaattorin myyjä kuolasi tytärtäni(17v) ja söi hänet melkein katsellaan kun hän hoiti siinä uuden puhelimen takuu asioita. Kunnes minä isukki 187cm 110kg kaappi menin siihen viereen ja totesin lopetellaans toi witun flirttaaminen ja jatketaan töitä välillä. Uskoi ihan heti ensimmäisellä sanomisella. :)

      • miesvm_1967x

        Yläviitonen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe