HAKKUUJÄTTEESTÄ VALTAVA RÖYKKIÖ MÖKIN IKKUNAN EDESSÄ, krrrrrrr

Eivuri

50 metrin päässä ikkunan edessä on valtava röykkiö vajaa 100 metriä leveä ja 5 metriä korkea. Aukko sen takana useita hehtaareja ja kulku onnistuisi metsätien varrelta mutta joku älyvapaa ei ymmärrä että siinä on selvästä vahingonteosta kysymys, tämä on vapaa-ajan viettopaikkani Vesannolla. Mitähän tässä vois tehdä sillä tämä ruskea risu-latvakasa seisoo siinä ties kuinka kauan? Metsähoitoyhdistyskään ei tunnu kaipaavan mökkiläisiä veronmaksajia vaan heitä voi olla huomioimatta kun kysyin neuvoa. Onko kokemuksia , mitä teen?

19

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12333

      Sä siis ajattelet, että metsänomistajan olisi säilytettävä sun mökkimaisema. Paljonko olet maksanut siitä metsästä omistajalle?

    • jajajajajaa,,

      lieneekö se kasa sinun mailla????

      • Kosto elää aina

        Jotkut täällä vain puolustelee risun kasaajia. Itse olen joutunut kans tällaisen risuhyökkäyksen uhriksi. Tässä minun tapauksessa vain ajoivat 70m asutusta talosta tukit ja sitten risut ja kannot. Eipä naapurimaan omistaja huomioinu että minulla on metsää kansa aika mukavassa paikassa sen maiden takana.


      • dorkat
        Kosto elää aina kirjoitti:

        Jotkut täällä vain puolustelee risun kasaajia. Itse olen joutunut kans tällaisen risuhyökkäyksen uhriksi. Tässä minun tapauksessa vain ajoivat 70m asutusta talosta tukit ja sitten risut ja kannot. Eipä naapurimaan omistaja huomioinu että minulla on metsää kansa aika mukavassa paikassa sen maiden takana.

        Sen maiden takana ?????????

        Voi luoja et ihmisillä ei parempaa oo elämässään ,kun valittaa jostain toisten mailla olevista risu kasoista.

        Miten helkkaris olisitte voineet elää vaikka kaski-kaudella????


    • isot on ongelmat

      Jos vaikka panisit verhot siihen ikkunaan joka on aukkoon päin ja sitten katselet
      järven suuntaan enemmän, niin ei tympäse niin paljon.

    • ojalananton

      Mhy on viimeinkin onnellinen kun on saanut aiheutettu jollekkin kiusaa. Voit olla varma että mikäli metsänhoidon neuvojista riippuu kasa saa rauhassa märäntyä pihaasi. Kiusallakin.

    • kolanojanmäki

      Mitäs tämä asia Mhy:lle kuuluu???????????.
      Yhtä hyvin voisi syyttää Ville Niinistöä.

      • holaojanmäki

        No ei se naapuris vika ole ainakaan.

        Kyllä ne firmat/ lämpö yrittäjät ne risut tarvii.


      • ottoerkki

        Eikös siitä Villestä päästä nyt eroon ,ja saadaan kotimaisille energioille se arvo joka nii(nistö)lle kuuluu


      • saapilua

        Sen verran vaan että ovat mhy risuja. Tietämättömälle.


      • savuaa
        saapilua kirjoitti:

        Sen verran vaan että ovat mhy risuja. Tietämättömälle.

        Kyl ne on sen lämpölaitoksen joka ne on ostanut mhy:ltä.


      • tietäväiselle
        saapilua kirjoitti:

        Sen verran vaan että ovat mhy risuja. Tietämättömälle.

        saapillulle,

        eipä ne sitten ollutkaan mhy risuja, vaan lämpölaitoksen.


      • Myniksen make
        saapilua kirjoitti:

        Sen verran vaan että ovat mhy risuja. Tietämättömälle.

        Osta risut pois ja kärrää vaikka kaatopaikalle. Eivät enää häiritse maisemaa.


    • 4+1

      Joku tässä taannoin myi torninosturin paloja netissä. "Osta ja rakenna naapurin kiusaksi" oli myyntiteksti... No mutta kyllä se röykkiö siitä lähtee kunhan jaksat odotella. Pitää muuten kovaa ääntä kun se jauhetaan palasiksi.

    • risuvuori

      Eikä se melu, vaan helvettillinen pöly joka siitä lähtee .Mukavaa jos sattuu tuulemaan mökille päin.

    • ttik

      Pistä tuleen

      • SAK.

        samaa mieltä, mökki tuleen vaan.


      • SePÄss
        SAK. kirjoitti:

        samaa mieltä, mökki tuleen vaan.

        Tulishan siitä komia juhannuskokko siitä risuläjästä. Saattais tulla porukkaa kauempaakin ihailemaan.


      • LIEKKISONNI
        SePÄss kirjoitti:

        Tulishan siitä komia juhannuskokko siitä risuläjästä. Saattais tulla porukkaa kauempaakin ihailemaan.

        Talvisalama voi sytyttää sen läjän tuleen tammikuussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe