Miehet! Vinkkejä kaivataan :)

???

Moi,

Olen vähän alle 30v. nainen ja nettideittaillut nyt jonkin aikaa. Olen tänä aikana vähän muutellut profiilitekstiäni, mutta en tunnu saavan siitä sellaista kuin haluaisin. Mua mietityttää muutama asia. Ensinnäkin miten voisin kuvailla ulkonäköäni sanallisesti? En halua laittaa kuvaani profiiliin, joten varmaan joku maininta ulkonäöstä pitäisi olla. Olen ihan nätti, en mikään missi, mutta sellaisella naapurintyttömäisellä tavalla kaunis. Ainakin näin olen elämäni varrella saamani palautteen perusteella päätellyt. Tuntuu vaan niin vaikealta kehua omaa ulkonäköään ja mietin, pidetäänkö mua sitten pinnallisena tai itserakkaana. Kumpaakaan en mielestäni ole. Itse asiassa olen oikeastaan vähän epävarma ulkonäöstäni, mutta sen verran usein ja monelta taholta mua on kehuttu, että alan vähitellen uskoa kehuihin. Mieluummin jättäisin ulkonäön kuvailun kokonaan pois, mutta olen huomannut, että jos en jotenkin tuo asiaa esille, niin en saa ollenkaan yhteydenottoja. Että sen verran sillä ulkonäöllä on merkitystä...
Mietin myös, miten voisin tuoda esille sen, mitä etsin, säikäyttämättä miehiä liialla "vakavuudella". Etsin siis kumppania loppuelämäksi. Uskon että musta voisi tulla ihana vaimo jollekin. Olen sitoutumiskykyinen ja luotettava. Olen myös käsittääkseni ihan fiksu ja huumorintajuinen. Lisäksi olen vähän sellainen kodinhengetärtyyppi. Muutenkin olen sillai perinteisessä mielessä naisellinen, hellä ja empaattinen. Harrastan liikuntaa ja huolehdin ulkonäöstäni.
Tietenkään en ole täydellinen, tiedostan myös omat vikani, ihan oikeasti. Mutta oon kuitenkin sitä mieltä, että oon pääpiirteittäin aika ihana, etenkin parisuhdetta ajatellen. Mutta eihän sillä lailla voi sanoa! :D
Eli, miten voisin välittää em. asiat tiedoksi lukijalle, kun kaikkea ei mun mielestä kannata jossain nettiprofiilissa töksäyttää tuolla tavalla suoraan. En esim. menisi mainostamaan olevani joku kodinhengetär, se kuulostaa ihan typerältä (vaikka tiedän että sitä ainakin osa miehistä arvostaakin) ja lisäksi pelkään, että tuollaiset kommentit vetäisi vääränlaista porukkaa puoleensa. Lisäksi mun mielestä on niin vaikea kehua ja mainostaa itseään. Siitä tulee ihan typerä fiilis.
Miehinen näkökulma olisi tarpeen ja arvostan kovasti, mikäli joku jaksaa pähkäillä tätä asiaa kanssani ja vastata asiallisesti. :) Millaisia asioita te haluatte naisesta tietää nettiprofiilin kautta?
Vastavuoroisesti voin tarjota vinkkejä naisnäkökulmasta, mikäli joku mies sellaista kaipailee. :)

25

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi !

      Moi ! Miehinen ilmaisu kyllä aloituksessasi arvellutti ?

    • jeeeeees

      Kappalejako?

    • 6+2

      Kuvailemasi kaltainen nainen saa kyllä varmasti yhteydenottoja. Jotain epäilyttävää tässä tosiaan on...

    • mies..

      "Ensinnäkin miten voisin kuvailla ulkonäköäni sanallisesti? En halua laittaa kuvaani profiiliin"

      Itse skippaan kuvattomat joten mikään teksti ei pelasta..

      • Monet tekevät saman profiilikuvan kanssa, mutta nettideittisivustot eivät myöskään nosta esiin uutiskirjeisiin tai etusivulleen kuvattomia profiileita, joten ilman kuvaa onnistumismahdollisuudet vähenevät rutkasti. Kuvalliset profiilit saavat jopa 15-kertaisesti viestejä kuvattomiin verrattuna!

        Aloittajaa neuvoisin kirjoittamaan noita asioita profiiliin pienien huumorilla höystettyjen tarinoiden kautta, silloin nuo pelkäämäsi asiat eivät töksähdä niin pahasti. Jätä kliseet pois ja panosta persoonallisuuteen.

        Esimerkiksi nyt sitten vaikka näin:

        "Olen kolmekymppinen naapurintyttö, jalat maassa ja pää pilvissä. Hellin mielelläni kavereideni lapsia ja omia lemmikkejäni, voisin ehkä rapsutella pysyvämmin jotain miestäkin.

        Viihdyn hyvin kotona ja myös hellan ääressä, pistäisinkin sinulle pöytään Suomen parasta pannukakkua. Voit myös yrittää päihittää minut Trivial Pursuitissa.

        Herkuttelu on ihanaa, mutta niin on myös liikunta, olisiko sinusta minulle lenkkiseuraksi?

        PS. Kuva kuvasta."


    • Feikkinaiset ulos

      Trolli!
      Suomalaisesta naispopulaatiosta ei löydy tällaista, mitä tässä juuri kuvailtiin.
      Älkää hölmöt nyt langetko ansaan ja kuvitelko tätä "naista" AIDOKSI.

      Pure fake!!!

      Olisin uskonut jos olis tullu jotain vaatimuksia, käskyjä, ehtoja, rajoja, odotuksia, rajoituksia, sääntöjä, lakeja, määräyksiä millaisen miehen tulee olla vaikka kirjoittaja olisi millainen v***nen, mäkättävä, liikuntatakyvytön, työtön, hikoileva ja haiseva finninaamaryhävalasHUUTAJA.
      Nyt en voi/viitsi vastata trollin höpötyksiin seuransaanninvaikeudesta.

      Adios

    • 10+9

      No vaikka, kertomalla vaikka sinisistä silmistä, ruskeista pitkistä hiuksista, normaalista vartalosta, lempeästä hymystä yms. Mutta, jos haluat kertoa oikeasti hyviä miehiä kiinnostavia asioita niin kerro luonteestasi ja/tai mitä toivot toiselta ihmisenä.Parisuhde ja tulevaisuudenkin haaveita voi mielestäni aukaista.

      Itse toivon siis löytäväni mukavan naisen, vähän kuten sinä :D Kuulostat oikeasti mukavalle neidille joten, jos niin käyhän lukemassa Vintage85 -profiilini.Jolleii muuta niin antaa vaikka lisää neuvoja profiilin tekoon :D:)

    • miksu

      No ompas tekstiä. Tuommosta nais profiilia ei olekkaan joka ei saisi yhdeyden ottoja. Ei ainakaan savossa päin. Itse olen olen mies ja etelä savoon profiilin tehnyt ja olen todella moneen profiiliin täällä päin kirjoittanut ja ehkä 1 vastaa viidesdä kymmenestä. Plus asiakkaana olen katsellut tilastoja niin jokaisella nais proviililla on kuukaudessa saapuneita viestejä järestään 30 - 40 käyttäjältä vaikka naisella olisi kuvaton profiili ja tekstiä rivi ja jopa hymiö.
      Jos olet oikeasti nainen ja etsit miestä voikait sinä itsekkin tehdä jollekkin aloitteen.
      99 prosentin varmuudella se lähtee mukaasi ainakin etelä savossa.

    • Pientä iltapalaa...

      Mieti mitä asioita itse haluaisit tietää miehen nettiprofiilin kautta ( jos et ole
      itse mies ) Ei oikein vakuuttavasti tullut aloituksesta esiin naisen laatima
      nettiprofiili .Pikemminkin jonkinasteinen naiselle luotu "teennäinen kuvaelma ".

      Naisellisuutta kannattaa korostaa ei kätkeä kodin hengettären rooliin.


      Jokin motto missä tuot esiin miehen ja naisen välistä yhteyttä .Voistko ilmaista
      mitä mies merkitsee sinulle naisena .Voisin lämmittää mieltäsi päivin ja öin periaatteella .

      Älä nyt unohda tuoda esiin nettiprofiilin yhteydessä omaa naisellisuuttasi .
      Sitä voi korostaa huoletta miehille ja myös haluasi tulla öisin lämmitetyksi.

      Tai jokin persoonallinen piirre naiseudessasi .Naisellisuuden ei tarvitse välttämättä
      olla perinteistä .Kunhan saat sytytettyä miehen mielenkiinnon itsesi näköisellä
      profiliilla .

      Eihän tuo aloitusprofiilisi tekele kovin vakuuttavalta kuulostanut .
      Liikaa ponnisteltua Pohditko liikaa mikä miehille kelpaa ? Uskalla olla
      oma itsesi .Eikä profiilisi edes tarvitse kaikille miehille kelvata.


      Eikö tuo miehen hakuprofiili heti loppuelämäksi asti ole melkoinen tavoite.

      Moni mies voisi kokea profiilin kautta luotua kuvaasi loppuelämän kestävistä
      tavoitteistasi joita suuntaat ehdokkaitasi kohtaan kovin vaativana ja ahdistavana.

      Kannattaisi laittaa profiliilin seurustelu halukkuutesi ja ajatuksesi löytää
      vakisuhde ja tätä kautta sitten eteenpäin kohti tavoitettasi.


      Sinun nyt tulisi kyllä vetää ensin miehiä puoleesi .Oletko tavoittelemisen arvoinen
      Vai luotko itse itsestäsi sellaisen kuvan .Miehet päättävät kyllä tässä suhteen
      melko pitkälle myös sinun mahdollisuutesi .







      .

    • ja kuvan kanssa

      Huomattavasti paremman vastaanoton saisit kuvaprofiilin kautta .

      Vielä jos se vastaa todellisuutta niin siitä vain .Miehet kyllä ovat kiinnostuneita
      näkemään sinut kuvallisen profiilin kautta .

    • Winkki !

      Yksi helppo tapa lähestyä toista osapuolta on musiikin linkittäminen.

      Kirjallisuus ja luonto aiheet ovat kyllä yksi kaikkien ulottuvilla oleva mahdollisuus
      viedä keskustelua eteenpäin haluamalle urille .


      Lintujen syysmuutto tai muu ajankohtainen teema kiinnostaa melko
      varmasti luontoihmisiä .

    • kiltti mies.

      Ulkonäöllä ei ole väliä jos on kiva luonne. Tosin naiset ei voi samaa sanoa miehestä

    • maija 84

      Olen kuvattoman profiilin omistava nainen ja minulle tuli viikossa yli 40 .ltä henkilöltä viestejä 5 oli seksin vonkaajia ja loput asiallisia.
      Kerroin vain mitä harrastan ja minkä luontoinen olen .Ja sen että olen tarkoituksella liikenteessä. Ehket noin kolme riviä. Täytin pituuteni ja painoni . Ruumiin rakenteeni on vieläpä pyöreähkö. Viikossa löysin omani.

      • eräs liian älykäs

        Juuri tuollaiset, joilla ei ole mitään sanottavaa, löytävät helposti sen toisen taviksen. Tavalla tai toisella poikkeavilla on vaikeampaa, vaikka se poikkeama olisi positiivinenkin.


    • Onko totta ?

      Kuinka monella treffeillä ehdit käydä viikon aikana .

      Vai osuitko heti treffaamaan valittusi kanssa .

      • Kysynpä vaan ...

        Vielä ihmettelen mistä syystä keskustelet yhä deittisivustoilla ?


    • maija 84

      Kahden kanssa kävin treffeillä, ensimmäinen oli kaupungista ja melkonen peluri osas kyllä puhua pöksyt märäs. Toinen oli vähän arrempi kaveri maalta mutta oli niin ystävällinen ja asiallinen et hänestä minä teen itselleni miehen. Ja juttu on ruvennut tosi hyvin luistamaan.
      Ja minun ymmärtääkseni tämä ei ole deitti sivusto vaan täällä keskustellaan ja neuvotaan.
      Treffi sivuilta nainen saa mitä haluaa.

      • ---------

        Et ole varmaankaan edes nainen..... Nainen ei kirjoita tuolla tavalla.


    • + muuta ajatusta

      Peersoonallisuutta kannattaa aina korostaa omassa profiilissa.


      Luonteen laatua .Mutta älä sorru silti ikävällä tavalla ylikehumaan tai haukkumaan
      itseäsi .

      Särmiä löytyy tai ei löydy siitä huolimatta saisit minusta _______kumppanin.

      Musiikki on myös rajaava tekijä .Hevy ja- suomipoppi fanittajat erottuvat kyllä
      joukosta .Musiikki yhdistää kaikkia ,mutta myös erottaa hyvällä tavalla
      toisistaan .Erotut heti joukosta musiikkimakusi mukaan.
      Ei muisiikin tarvitse olla erottava tekijä .On kuitenkin hyvä kertoa oma musikkimakusi ja rajata suoraa profiiliin .Toiset rakastaa jazzia
      Osa porukasta ei voi edes sietää jazz ihmisiä .Kalssinen saa närästystä aikaan
      vain kotimaista iskelmän kuuntelijoille .Kannattaa aina ehdottomasti kertoa omista
      mielipiteistään ja tuoda esiin mikäli musiikin suhteen ei ole rajaavaa tekijää.


      Kättesi taitoja korosta .Tosin jos olet tuhelo kotitöissä ja ruaanlaittoa katsoisit
      mieluiten miehen käden tuotteena .Kerro se .Kokkimiehiä ja harrastelijoita löytyy .
      Samoin on ruoka ja juomapuolen kanssa .
      Käden taitojen puuttuessa tuo esiin taitosi helliä toista .Hieroa miehen selkää ____
      sitä rataa .

      Hellyden osoittamiset ja tämä puoli tulee näkyä .Älä korosta tätä puolta kuitenkaan
      jollet ole sitä luonnostasi .Silloin voisit kertoa toiveestasi oppia yhdessä niitä
      asioita joita sinulta puuttuu tai et halua tehdä yksinäsi tai porukassa.
      Mennään yhes käymään______ jos ei muuta niin vaikka lenkillä.

      Mielestäni ei kannata tehdä omasta profilistaan mitään muuta Mitä ei itse
      koe omakseen.Ei kannata selostaa .

      Tuo ystävien maininta luonteestasi oli hyvä osuma aloittajalta .

      Maailma on täynnä asioita joita voit korostaa profiilissasi omam mieltymystesi
      mukaan .
      Matkustelu on myös mahdollisuus saada matkaseuraa reissuun .

      Entiesetä elämästä tuo esiin aina lapsesi .Sinulle tärkeimmät asiat .Myös
      halusi jossain vaiheessa perheen perustamiseen.

    • :((

      Oli kuvaton, tai kuvallinen profiili, niin ulkonäkönsä kehuminen on
      ällöä. Paljon näkee näitä "minua on kehuttu kauniiksi/komeaksi".

      Varsinkin jos on kuvalla liikkeellä, niin antaa katsojan päättää tuosta.

      Sitten se pitkä lista, kaikenmaailman harrastuksista. Laittaa kyllä
      miettimään, että jääkö aikaa suhteelle, kun pitää suhata siellä sun
      täällä.

    • niin...

      Ilmoitat sitten profiilisi kautta tai muuten haluavasi kotona viihtyvän naisen
      ja kerrot itse viihtyväsi mielummin kotosalla kuin monen harrastuksen parissa.

      Tämä ajatus rajaa jo aikaa yhdessäololle .

      Katsojia ovat myös ystävät .Heidän mielipiteensä ja kehunsa ovat yhtä lailla
      päteviä .Kaikkien profiilissa ei sitä kuvaa ole saatavilla .

      • jaa-jaa

        Ei kai ystävät sano suoraan, että et oo minkään näköinen. Silloin ois
        entinen ystävä.


    • luuseri.

      Naisilta ei sa mitään vastauksia vaikka laittais minkälaisen tekstin. Vain kuva ratkaisee sako mies vastauksia.

    • piruilevat ystävät

      Tiedät olevasi kuin" riihen seinästä revitty" ja ystävät kehuisivat sinua kauniiksi
      ja komeaksi .

    • ???

      Hei,

      Kiitos paljon vastauksistanne. Tämä antoi ajattelemisen aihetta. Erityisesti se, että kirjoitustani pidettiin teennäisenä ja jopa feikkinä (!) pistää kyllä miettimään.

      Haluaisin muuten huomauttaa, etten missään kohtaa väittänyt, etten saisi lainkaan yhteydenottoja. Totesin vain, että yhteydenottoja ei tule silloin kun profiilissani ei ole mitään mainintaa ulkonäöstäni, mikä on siis ollut tilanne nyt muutaman viikon ajan. Se harmittaa, mutta olen samaa mieltä kuin yksi kommentoijista täällä, että oman ulkonäön kehuminen on jollain lailla aika vastenmielistä.

      Aloitustekstini pointti oli se, etten itse ole ollut tyytyväinen profiilitekstiini. Se on mun mielestä aina jotenkin liian suppea/ liian ylimalkainen/ liian sitä tai tätä. :D Ja olen siksi muuttanut sitä jo muutaman kerran. Haluaisin voida ns. seistä kirjoitukseni takana, mutta itsestään on mun mielestä vaikea kirjoittaa. Teiltä sain taas muutamia ideoita, kiitos siitä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe