jätkät, millanen on täydellinen tyttö

hihi:33

Kertokaa kaikki ulklöstä luonteeseen kiitos

49

502

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 03 poika

      Sellanen millä olis pitkät hiukset joko vaaleet tai tumman väriset olis aika saman pitunen kun minä ja luonne olis sellanen huumorintajunen ja sellanen söpö ja kiva

    • Jäbä14

      Nooh, jos nyt unelmasta puhutaan, niin... Ulkonäöstä sen verran, ettei olis iha mikää lauta, iha jees persus, silmien värillä ei mtn väliä, brunet pitkät/puolipitkät hiukset, vaik kylhä blonditki on kivat. :) Pukeutuis muodikkaasti, mutta silti niin että itse viihtyy asuissaan mitä käyttää. Pituudeltaan n. 160-172cm. Luonnonkaunis, eikä meikin käyttö haittaa, vaikka sillähän ei mtn väliä ole :D Kaunis mun mielestä. :))

      Luonteeltaan olis ystävällinen, tulis toimee yleensä ihmisten kanssa. Sais olla vähä pervoki/tuhma. Ei liian ujo, ois ihan avoin mulle, kertois huolistaan. Romanttinen, tykkäis vaa maata esim sohvalla/sängyllä ja kattoo telkkuu kaikus, halailla ja pussailla sillonki justku haluis vaik vaa chillailla, tai muutenki vaa olla. Hyväksyis mut sellasena ku oon.

      Tykkäis vaa höpöttää ain välil jtn vaikka iha turhuuksii, mut osais olla myös hiljaa ku siihen ois tarve. Antais tukee sillonku sitä tarttis. :) Siinä vasta tyttö mun makuun. ;)


      HUOM. Täähä oli vaa unelma, eikä mitään kriteereitä mitä vaadin esim. kaupungilla kävelessä ku kattelen joitain, taikka jos tutustuisin johonkuhun. :)

    • Jäbä14

      Korjaus lauseeseen:
      " esim. kaupungilla kävelessä ku kattelen joitain, taikka jos tutustuisin johonkuhun".

      Elikkä piti kirjoittaa jos esim. kaupungilla näen jonkun, johon haluaisin tutustua. Niin en mitään vaatimuksia oikeen mieti. ;)

      • vähänoutoa

        :O oon aikalailla tollanen XOO


    • -98poika

      Tää on nyt unelma, ei kriteerejä, älkää käsittäkö väärin.

      Suunnilleen mun ikänen, vähintää vuoden nuorempi ja korkeintaan vuoden vanhempi. Mua ainaki jonkun verran lyhyempi, brunet melko pitkät hiukset, ei mikään kalmankalpee iho, ei meikkais/meikkais tosi vähän. Pukeutuis siististi, ei siis mitään herutuspaitoja ja minishortseja. Ei alipainonen tai sairaalloisen ylipainonen.

      Luonteeltaan luotettava ja avoin. Kuuntelis ja puhuis myös omista asioistaan. Ei levittelis juttuja tai haukkuis muita. Ei häpeis mua eikä mun tarvis hävetä sitä eli osais käyttäytyä. Joka toinen sana ei ois vittu. Tulis toimeen mun kavereiden kaa eikä esittäis mitään niitten seurassa. Osais puhua tunteistaan. Ei olis ihan ylimustasukkanen kaikesta, hyvä itsetunto, haluis sopia mahdolliset riidat nopeesti ja osais antaa anteeks.

      Mitä ny muuta. Hyvät välit perheeseensä, sen perhe hyväksyis mut, ei kuuntele massapoppia, pärjäis koulussa ees semi hyvin ja ei ois himouskovainen.

      • huuomorityttöjäetelästä

        Mitä vikaa massapopissa on :-D


      • dreamword

        Mä olen kaikkea muuta paitsi brune :) ja kuuntelen massapoppia xd


      • dreamword

        Mä olen kaikkea muuta paitsi brune :) ja kuuntelen massapoppia xd


    • Jäbä14

      Nimimerkki: Vähänoutoa

      Sitte olisit tyttö mun makuu. Elikkä kyl vrm tuut jonku jätkän saamaa, jossei sul viel oo. Melko perusjuttuiha nuo mun nimittäi oli :D

      • vähänoutoa

        Njaah täl paikkakunnal en varmaan tuu löytää ketään :/


    • Jäbä14

      Sama täällä, taino ainaskin tässä osassa missä ite asun. :/ Perseest ku joka toisella nuuska huules, rööki kädes, sekä joka päivä joko Es taikka olut seläntakana.

      Mut onhan tällä paikkakunnal iha yees väkeeki. Ei kuiteskaa tällä alueella, missä ite oon. Kouluki tupaten täynnä niitä :p

      • tupakkihyihyi

        Mun mielestä se on aika hassua et pitää sitä röökii käyttää, ja se vasta hassua on jos alaikänen sitä polttaa koska kyllä niillä ihan tarkotuksella on ikärajat:)
        Ihmenuorisoa nykyään:D


    • moikaikki123456789

      haluun tikaa

    • rillipää

      Voisitteko seurustella lyhyen,rilli- ja punapäänkaa????

      • totta kai

        söpö yhdistelmä.. ja punapäät on kauniit ;-)


      • gingers no have soul

        En vitussa


    • jb<3

      justin bieber

    • lolenvissiiminä

      no saako tyttö/nainen olla hauska, myös siten että saisi jutuillansa nauramaan kaverisikin? ja miten suhtaudutte siihen jos tyttö olisi ns. "hikke", eli haluaa hoitaa koulunsa hyvin unohtamatta sosiaalista elämäänsä?

      • 17+1

        Tietenkin saa olla hauska. Lisäksi jos on hyvä koulussa, niin se on vaan hyvä juttu.


    • 80vee

      Ei semmosta ole tällä planeetalla!

    • poika 97

      Mulle riittäis sellane jossa ois omaa silmää jotai kaunista tai söpöö :3 ja sit se hyväksyis mut tälläsenä ku oon :) sellasii ei vaa oikee oo jotka hyväksyy mut mun ulkonäön takii :(

    • Eräsmies

      Ihannepituus on varmaan 160-175cm, ulkonäössä ei oikeen muuta mainittavaa kuin suloinen hymy. Luonteeltaan sosiaalinen, iloinen, luotettava ja avoin. Mieluusti tykkäis urheilla edes jollain tavalla (itse kun teen kaikkea), käydä pitkiä keskusteluja, tehdä yhdessä ruokaa eikä olis mikään hirveän nirso. :D Pukeutuis siististi ja tyttömäisesti, ainakin kun liikutaan jossain ihmisten ilmoilla, kotona sen ei oo niin väliä.

      • @muwu~

        Eräsmies:

        Oon tollane:) ainaki omast mielest;)


    • Juupaaaz

      150-165cm pitkä, ihan vähintään mua lyhyempi. Söpö hymy ja nätit silmät. Aika pitkät hiukset, normikroppanen, ei hirveesti meikkiä.
      Positiivinen asenne, välittäis musta just tällasena. Tykkäis tehdä mun kanssa ruokaa ja kattella mun sylissä telkkaria, istua mökillä nuotiolla ja ihan vaan olla yhessä :)

      Joku ton tyyppinen setti kun löytyis niin ois aik jees :)

      • Juupaaaz oot mun makuun

        Juupaaaz oon just sun makuun tuu kik kiiaeveliina14


    • dsdasadssa

      Ei sellaista ole. Tietysti osaisin sanoa jotain piirteitä jotka viehättää eniten, mutta esimerkkinä vaikka mielestäni mielekkäimmät kasvonpiirteet mielestäni mielekkäimmät hiukset = ei välttämättä niin mielekäs summa kun osat.

      Eli aika mahdoton sanoa mistä eri osista se täydellinen summa koostuu.

    • auttakaa13wtyttöö

      mulla on paljon poikia kavereina. yks niist on ihan sika söpö. oon alkanu tykätä siit pikkuhiljaa lisää. :/ mitä hittooo teen.

    • 15w

      Semmonen... Täydellinen omine pikku "vikoineen" ;) nobody is perfect :)

      • 14whee

        tarviiko tytön olla laiha ? itse en ole laiha mutta en läskikään vaan jossai siinä puoles välis..


      • 15w
        14whee kirjoitti:

        tarviiko tytön olla laiha ? itse en ole laiha mutta en läskikään vaan jossai siinä puoles välis..

        Ei nyt pakko oo olla mikkää kukkakeppi kuhan nyt ei oo ylipainonenkaan ;)


    • susaaaan

      Susan Suman ;)

    • adblockerZ

      Kaunis, kiltti luonteltaan kiva. Pitää olla myös sellane kirkas ääni :3 ja sit sellane joka höpöttää koko aja. nii ja sit ei saa olla läski. sil ei oo mitää välii kuinka kaunis on, kunhan on edes kaunis, ja lol, hyvät muodot:3

      • xzdn

        AdblockerZ on sellane ku sanoit tai no kau!eus on katsojan silmissä;)


      • adblockerZ
        xzdn kirjoitti:

        AdblockerZ on sellane ku sanoit tai no kau!eus on katsojan silmissä;)

        Suomeks?


    • Poika18v

      Tää on sinänsä vaikee kysymys, että yleensä se itselleen täydellinen tyttö ei olekaan yhtään sen näköinen, kun mitä itse on aina ajatellut. Siksi en siis laita ulkonäköön mitään, rakastuessa en kuitenkaan huomioi toisen vikoja vaan kauniita piirteitä :) Mutta luonteeltaan toivoisin hänen olevan joskus hiukan hullu, puhelias (ainakin minun seurassani), älykäs ja vastuullinen, ei tuomitse mua siitä että juon toisinaan, pitäisin ehkä plussana jos tulisi joskus mukaan :) Luottamus on tietysti suhteessa tärkeintä, ei ole mustasukkainen menoistani ja kavereistani, tämä toimii puolin ja toisin.

    • erillaine

      hah oikeesti :D kaikki tykkää pitkä hiuksist tytyist. itellä semmoset just ja just olkapäille ulottuvat pinkki ruskeet hiukset koska massa jutut ei oo mua varte (: mut ei tämmöne kellekkää kelpaa koska kaikkie mielest tytön hiukset pitäs olla brunet tai blondit ja melkee perseesee asti ulottuvat..

      • ....

        No ei niillä hiuksilla hirveästi väliä kummiskaan oo mut kyl pidemmät nyt vaan on aika monin mielest paremmat


      • purpplehead666

        Massa jutut on tylsiä. Itessellä just olkapäille yltävät violetit hiukset. Ei pojat hirveesti kattele


      • hevymetalgirl\../
        purpplehead666 kirjoitti:

        Massa jutut on tylsiä. Itessellä just olkapäille yltävät violetit hiukset. Ei pojat hirveesti kattele

        Tykkääkö jätkät hevari/rokkari tytöistä?


    • erillainetaas

      hiuksisist*

    • NuoriMuttaKypsä
    • aada 03

      mä oon siis tyttö ja mun unelmamies on sellanen aika romanttinen tykkäis pussailla\halailla mieluiten ruskeet hiukset tai blondien ja tummien sekotus ois blonditki iha kivoi tykkäis olla lähekkäi tanssii juhlis esim hitaita mä rakastan niitä en käytä meikkii muutaku discois AINOASTAAN ripsarii mä tykkään olla kaikas\sylis koulu menee iha hyvi ja piittuutta on 153 cm ja normaalipainonen oon harrastin 5 vuotta yleisurheiluu mut lopetin ja tietty huumorintajuu löytyy ja nauran melkei joka vitsille mut sanontahan on nauru pidentää ikää semmonen poika ois myös kiva joka tykkäis hymyillä ja kattoo joskus leffoja PS oon siis sinkku ja etin poikaystävää tykkään melkein kaikista ihmisistä ja en seurustele ulkonäön perusteella.

      • KasvaKersa

        Kyl huomaa et oot 11v :DD AP kysyy POJILTA et minkälainen on täydellinen TYTTÖ ja sä tuut tänne jankkaa unelmamiehistä :DDDDD


      • 15+6=21
        KasvaKersa kirjoitti:

        Kyl huomaa et oot 11v :DD AP kysyy POJILTA et minkälainen on täydellinen TYTTÖ ja sä tuut tänne jankkaa unelmamiehistä :DDDDD

        Älä vaa XD illan naurut


    • Minä vaa

      Itselläni on käynyt niin hyvä tuuri että oon ite hengaillun 14 vuotiaasta asti yhden tytön kanssa olen itse ja minun tyttö ystäväni olemme nyt kumpikin 18 kohta 19 ja ollaan 4 vuotta oltu yhessä ei oko aikaa "virallisesti" koska emme halunneet mitään vakavaa aluksi mutta ollaan kumpikin vähän anarkisteja ja punkkareita ja kumpikin tykätään "sekoilla" eli välillä vähän ryypätä ja tällein mutta eniten itselläni on tärkeintä naisessa ollut rehellisyys luottamus se että meillä kummallakin on samat kiinnostuksen kohteet ja tykätään kumpikin lähes samoista asioista äitini aina sanoo että tyttö ystäväni on tyttö versio minusta mutta itselläni on tärkeää myös oma aika sekä se että kumpikin on avoimia ja pystytään puhumaan asioista suoraan ja myös kohtuullisen hyvä ulkonäkö :D

    • Kiekkoilija-94

      Täydellistä tyttöä ei ole olemassakaan.

      • näin on

        Sieltä tuli totuus.


    • Minä vaan! <3

      Mua vaan mietityttää, haittaako jos tytöllä on silmälasit? Ku aika moni on sillee hyi vittu tai jotai! :S :)

      • Kiekkoilija-94

        Ei todellakaan haittaa! Olet vaan oma itsesi niin hyvä tulee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe