AAA-PALVELUT

JCH

Yritin Tampereen myyntipäällikölle soittaa, mutta ei siellä kukaan vastaa niin kysytään tätä kautta.

Mitä yritys myy?
Takuupalkka 2€/tunti näin luin ainakin jostain. Miten provisio?

91

10575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet hieno tyttö

      Provikka on 200 prossaa sinun kaltaiselle ammattimyyjälle.

    • etsikaamuufirma

      Kävin työhaastattelussa ja voin sanoa, että aivan täyttä kusetusta tämä!

      En suosittele kenellekkään!

      • bakaiuyt

        Miten se sun mielest oli kusetusta?


    • TIEOTA ON!!!!!!!!!!!

      TARJOSIVAT KAHVIA! KUSETUSTA SIIS!!!!!!

    • Jori91

      Paljonko pohjapalkka? Takuutuntipalkka?

      On se kumma kun ei ilmoituksessa voi ilmoittaa näitä asioita!!

      Taidanpa hakea muualle ;D

      • Takalisto

        Takuupalkka 2€/h, Pohjapalkka 0€.


    • viimeisintieto

      Palkanmaksu on alkanut tökkimään

    • luuserimesta

      Ihan surkea paikka, pomolla ei ollut edes sukkia jalassa

    • kumpiko kyseessä?

      Litsis vai lätsis?

    • MITÄ AAA TARKOITTAA

      LÄÄH PUUH UUH AAA!!!

      EI LÄÄHPALVELU
      EI PUUHPALVELU
      EI UUHPALVELU

      AAAPALVELU!

      • Anonyymi

        Lätsis prötsis loiskis moiskis?


    • dolle1994

      Paska paikka

    • qweeråpoiyre

      Ompa nolot kotisivut :D :D:D

      • Anonyymi

        ÄITIS OLI NOLO KUN SUA TEKI

        LÄLLÄLLÄÄÄÄÄÄ!


    • totuusuloss

      miksi täältä häviää kommentteja eikö johto kestä totuutta?

      • mikäsetotuuson

        mikä se totuus sitten on? se että joku tamperelainen punakaartilaisen lapsenlapsenlapsi yrittää aloittaa lakkoilemalla ja vemppaamalla oman yhden miehen vallankumouksen lehtimyyntifirmassa? Kun tämä ei onnistu niin tullaan tänne aukomaan naamaa?

        luuserit.


    • turhinta.mitä.voi.olla

      Kyseisen firman työilmoitus oli MOL:in sivuilla harhaanjohtava. Jos ilmoitus olisi vastannut todellisuutta, en olisi koskaan mennyt työhaastatteluun.

      Palkka luvattiin maksaa ainoastaan provisiona. Haastattelija puhui aivan ympäripyöreästi heidän "parhaimpien myyjiensä" tuloksista. Ihan hatusta vedettyjä lukuja. Keskivertomyyjän palkkaa ei kehtaisi mainitakaan, saati sitten huonoimpien.

      Istu siinä sitten 6h päivässä puhelin korvalla ilmaiseksi hälinän keskellä. Vastustan koko ammattia. Kenellekään siitä ei ole muuta kuin harmia. Menin vahingossa haastatteluun.

      • Tuoppinen

        Sinulla on asennevamma ammattia kohtaan mutta menit silti onnenonkijana paikalle helpon rahan toivossa?

        "Menin vahingossa haastatteluun."

        Joo vahinko lennätti sinne haastatteluun, vahingossa otit työn vastaan, vahingossa luulit istumisesta luurit korvilla palkan tulevan ja vahingossa avauduit täällä? Kerronpa uutisen: ihan itse valitsit


    • Disciples

      Mitä muuta voit odottaa yritykseltä jos liikevaihto on vuodessa reilu 500 000 euroa? Alalla on niin ohut kate ettei kiinteitä palkkoja ole järkevää maksaa. Vielä jos edustuksessa on toimeksianto(kuten tällä yrityksellä) jossa päämies vierittää lopullisen maksuriskin yritykselle ja yritys työntekijälle niin en ainakaan itse hakisi kyseiseen puulaakiin töihin.

    • paskapaikka

      kusetusta

    • paljonko

      Sieltä saa siis ilmaiseksi kahvia? Kusettaako paljonkin vai saako kahvia vain kupin päivässä?

    • Savvonmiäs

      Kuulemma täyttää kusetustaa koko firima.

    • Ylikoulutettu

      Olipa läppä koko firma huikeat 2€/h ja sanoi että ainakin 5 provikan pystyyn saamaan siihen päälle, kiertäkää kaukaa en ihmettelisi jos on joku rahanpesuhöskä

    • 18v

      En koe paikkaa kusetuksena. Tienaa kyllä,kun myy ja tili on tullut ajallaan!

      • paskasakkia

        varokaa nuoret tytöt pomo kiinnostunut nuorista tytöistä tällähetkellä tampereella aikaisemmin oli helsingissä ulkomaalais taustainenis luontaistuotemyynti firma puhelinmyyntiä


    • 272727

      Nostellaan aihetta. Millaisia kokemuksia ihmisillä on ko. lafkasta?

    • vihdoinkinvapaa

      Huonoja kokemuksia. Asiat ei mene ollenkaan niinkuin sovitaan. Nimimerkillä taistelin juuri puolivuotta saadakseni työtodistuksen firmasta. Jatkuva säätö ja valehtelu asiantilasta ottivat todella hermoille. Viesteihin ei vastattu ollenkaan ennenkuin otin tiukemman sävyn ja silloinkin valehdeltiin siitä milloin todistus tulee ja minne. Todistuksessa jonka lopulta sain on virhe siitä mitä tuotetta myin. :D Tämä kuvaa aika hyvin tuon firman toimintaa noin muutenkin.

    • Reparexa

      Varoitan vakavasti. Pakkeja sataa enemmän ku laki sallii!!!

    • Miksu12321

      Pakit tulee yleensä vain huonosta kaupan kertauksesta. Mut muuten se killuu noin 10% nurkilla jote se kannattaa ihan itse tehdä varoiksi. Mut totuushan nyt vaan on ettei tää ammatti todellakaan sovi kaikille. Alalla harvemmin on pohjapalkkaa ym takuu tunti palkkaa koska homma perustuu provikkaan ja myyntiin. kukapa haluais tyhjästä maksaa palkkaa ? Mut jos teet myyntiä about 350e päivässä nii liksat pitäis olla jotain 1600e/kk

    • Kassettunen

      Hiano virma

    • mznxcbvuwyeqoqpqpslqwwp

      Kävin 2 kuukautta sitten työhaastattelussa ja voin sanoa, että ompahan melkoinen vitsi kyseinen yritys. Kun tämä karvanaama haastatteli minua sen n. 30minuutin ajan minulle tuli koko ajan vain enemmän ja enemmän sellainen tunne, että jokin tässä ei nyt täsmää, nimittäin kyseinen herra vain kehui ja kehui koko ajan yritystä ja koitti tuputtaa minulle väkisin kyseistä työpaikkaa.

      Erikoinen tilanne, minä kun olen aina luullut, että työhaastattelun tarkoitus on etsiä hyvä työntekijä, eikä pakottaa ketään töihin.

      Palkasta kun kysyin sivuutti kaveri heti koko aiheen ja alkoi puhua siitä, miten hyvin heillä parhaat myyjät tienaavat, jtn 1600e/kk (nettopalkka) taisi olla puhe, mikä on mielestäni sekin korkeintaan kohtuullinen korvaus kyseisestä työstä. Kun kysyin uudelleen kuukausipalkasta, tämä karvanaama alkoi agressiivisesti paasata minulle siitä, että hyvin tehdystä työstä maksetaan hyvin palkkaa, eikä huonosti tehdystä kannata maksaa hyvin. Lopputulos on se mikäli oikein ymmärsin, että tämä "kaveri" maksaa 2e/h, mikäli et saa kauppaa aikaiseksi ollenkaan, EI KIITOS.

      Suosittelen kiertämään siis tämän lafkan kaukaa, jos haluaa saaada oikeaa setelirahaa tehdystä työstään.

      • Kiinnostaaaa

        Olitko missä toimipisteessä haastattelussa?


    • jgpjpjeåwjiopkpläöaslkj

      kuulemma romahtaa kohta

    • Faktaaeiluuloa
      • faktaonnytluuloa

        Pitäiskö pikkupomon tehä töitä eikä täällä nuokkua


    • faktatkertookaiken

      Tulos laskee... Mistä se kertoo?

    • KusetettuUUUU

      Kiitos AAA-Palvelut, palkkanne on niin hyvä että kohta menee luottotiedot!!!!!!!!!!!!!!!!! Menkää muutkin, perintätoimistot tykkää! Varmaan tekevät yhteistyötä!!

      • omavikasi

        Luottotiedot menee siksi, että olet pikavippeihin hurahtanut luuseri. Ei luottotiedot voi mennä AAA palvelujen takia.
        AAA-palvelut on yksi Suomen parhaita yrityksiä. Sinä vain olet tuollainen saamaton luuseri.


      • kolkytkuusi

        Noilla telehäiriköintifirmoilla on niin olemattomat palkat, että työntekijät tosiaan joutuvat ottamaan lainaa tai pikavippejä voidakseen maksaa tavalliset asumis- ja elämiskulunsa.
        Saisivat vihdoinkin hoitaa lain sellaiseksi, että noiden riistolafkojen olisi pakko maksaa edes jotain pohjapalkkaa työntekijöilleen - joka ainoa kuukausi "tuloksista" riippumatta. Kuten muidenkin työnantajien.


      • Hayehaye

        Orjatyötähän tuo on orjapalkalla. Sopii ehkä ensikertalaisille kouluikäisille kesätyöksi.

        Ihan turha odottaa kyseisestä paikasta hyvää palkkaa. Milloinkohan päättäjät herää ja kieltää moiset työpaikat, jotka kuuluvat muualle, kuin suomeen. Kyllä eniten ihmetyttää ne, jotka tekevät pidempään tätä, pieni vinkki : Lopettakaa ajoissa.

        Viekää vain eläkeikäisiltä viimeiset rahat pakottamalla tilaamaan lehtiä.


      • valittajatsuutkiinni
        Hayehaye kirjoitti:

        Orjatyötähän tuo on orjapalkalla. Sopii ehkä ensikertalaisille kouluikäisille kesätyöksi.

        Ihan turha odottaa kyseisestä paikasta hyvää palkkaa. Milloinkohan päättäjät herää ja kieltää moiset työpaikat, jotka kuuluvat muualle, kuin suomeen. Kyllä eniten ihmetyttää ne, jotka tekevät pidempään tätä, pieni vinkki : Lopettakaa ajoissa.

        Viekää vain eläkeikäisiltä viimeiset rahat pakottamalla tilaamaan lehtiä.

        Mistäköhän lähtien niitä tuotteita on pakolla myyty? Asiakas voi kyllä ihan asiallisesti kieltäytyä tuotteesta ja asia on sillä selvä. Ne, jotka laittavat paketin tulemaan kielloista huolimatta, ovat niitä helpon rahan toivossa olevia myyjiä, joilla ei asenne ja uskallus riitä myymään rehellisesti. Sellaiset lentävät firmoista nopeasti ulos. Työtä se on kuin mikäkin työ, ei sovi ehkä heikkohermoisille niin kuin sinulle.

        Toisekseen Suomessa lehdet tilataan 90-prosenttisesti puhelimitse, joten kaikilleko ne lehdet pakottaen tilataan? En usko. Taitavat kaverit, joilla on asennetta, myyvät ja saavat hyvätkin rahat. Jos työ ei sovi itselle, voi olla sinut asian kanssa, eikä tarvitse tulla mollaamaan firmoja tänne, niin kuin lähes kaikki tekevät täällä. Kysymyksen esittäjä on varmasti odottanut asiallisia vastauksia, eikä katkeroituneiden nyyhkyttäjien syyttelyä firmoista.

        :)


      • Ulvi
        valittajatsuutkiinni kirjoitti:

        Mistäköhän lähtien niitä tuotteita on pakolla myyty? Asiakas voi kyllä ihan asiallisesti kieltäytyä tuotteesta ja asia on sillä selvä. Ne, jotka laittavat paketin tulemaan kielloista huolimatta, ovat niitä helpon rahan toivossa olevia myyjiä, joilla ei asenne ja uskallus riitä myymään rehellisesti. Sellaiset lentävät firmoista nopeasti ulos. Työtä se on kuin mikäkin työ, ei sovi ehkä heikkohermoisille niin kuin sinulle.

        Toisekseen Suomessa lehdet tilataan 90-prosenttisesti puhelimitse, joten kaikilleko ne lehdet pakottaen tilataan? En usko. Taitavat kaverit, joilla on asennetta, myyvät ja saavat hyvätkin rahat. Jos työ ei sovi itselle, voi olla sinut asian kanssa, eikä tarvitse tulla mollaamaan firmoja tänne, niin kuin lähes kaikki tekevät täällä. Kysymyksen esittäjä on varmasti odottanut asiallisia vastauksia, eikä katkeroituneiden nyyhkyttäjien syyttelyä firmoista.

        :)

        Oikeassa oot, aina kun itsekin etsinyt ja katellut, että minkäänlaisia kokemuksia jollakin on puhelinmyynnistä, ja huomannut, että' enemmän tulee negatiivista vastaan kuin positiivista. Itse ollut puhelinmyyjänä n. 10 vuotta ja olen tykännyt aina työstä. On ollut huonompia ja parempia paikkoja, mutta kaikesta olen itse päättänyt ja kokeillut, kun jostakin syystä asiat ei toimi, joko omalta- tai työnantajan kannalta, aina voi hakea toista paikkaa. Mutta myynti kun myynti pitää olla rehellistä ja aitoa kiinnostusta asiakkaan kohtaan, kyllä se sujuu ihan mukavasti ja kuin myynti sujuu, tulee myös palkkaakin ihan mukavasti. Eli kaikki on suhteessa.
        Halusin vaan lisätä myös positiivisia asioita puhelinmyynnistä, sama myynti kuitenkin kuin kaikki muu myynti, ainoastaan haastavampi. Ja myynnillä pysyy koko maapallo pystyssä, varmasti ei ole kenelläkin siitä epäilystä, luulen ainakin:)


    • keijukainen0000

      Melkoisia hämäräheikkejä töissä ainakin täällä pk-seudulla. Itse olet vastuussa itsestäsi, neuvot on ihme heittoja ja koin heidän "vitsinsä" todella loukkaaviksi. "Urani"loppui siis lyhyeen tuolla.

    • mestarimyyjä

      Hah! Mikä lie mielensäpahoittajaluuseri ollut taas "urallaan" puoli tuntia töissä.
      Kaltaisistasi mätäpaiseista pitäisi lähettää lasku. Kulutat osaajien aikaa hukkaan.

    • vuosisadanvitsi

      Kuuluuko pikkupomojen sopimukseen käydä tänne pelastelemassa firman nahkaa?

    • entinenmyyjä

      ainakin meidän toimistossa oli pomolla tämä sivu auki...

      • vuosisadanvitsi

        arvasin


    • Ujj

      Huutamalla ja haukkumalla EI kauppaa tule! Paikassa liikaa"esimiehiä"

    • öriöriöri111

      aivan ammaattitaidotonta touhua

    • jäipähyvämakusuuhun

      toimitujohtaja on kiero ku mikä! epärehellistä touhua! kaikki niin luulee osaavasa, hohhoi!

    • bnbnbnbnbnbnbn

      Firmoiltakin voivat luottotiedot mennä. Jos termi "protestilista" on tuntematon, ei kannata perustaa edes toiminimeä koska todennäköisesti päätyy konkurssiin alle vuodessa...
      "- Protestilistahan, joka sinällään näin tuotenimenä on vanha ja tunnettukin, on lista johon oikeastaan aika arkisestikin laitetaan yrityksiä koskevia maksuhäiriötietoja. Nämä maksuhäiriötiedot voivat olla niin kutsuttuja trattaprotesteja tai jonkinlaisia muita tietoja, joita luottotiedoiksi nimitetään, kertoo lakiasiainpäällikkö Juuso Jokela Asiakastieto Oy:stä."

      http://www.iltasanomat.fi/yritykset/protestit/?tabs=protestiLista.1

    • HAHAHA :D ei helkkari, täällä psykopaattipäinen toimitusjohtaja avautuu ja aukoo päätä paniikissa :DD EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN, KAIKKI TÄYTTÄ KUSETUSTA! kannattas varmaa opetella tekemään petoksia ennenku läsähtää :D

      • mitätarkoita

        psykopaattinen toimari? mulla on haastattelu tulossa, uskaltaako mennä???


      • hehe1986

        ei uskalla saatika kannata!


      • kysyjalle

        miksi täällä kirjoitellaan tällaista? joku syy siihen on, mutta jos sinulla on aikaa ja rahaa, niin miksi et menisi?


      • tretretretreter

        "jos sinulla on aikaa ja rahaa niin miksi et menisi?" HAHAHA! Eli rahaa täytyy olla jo valmiiks, koska tuolta et saa mitään! Herätkää ny jo!


    • kokemustalöytyy

      Finnacta ja tämä yritys ovat alan huonoimmat firmat tällä hetkellä.

    • Risumies69

      Puolet teistä tissiposkista ei edes oo ollut töissä telemarkkinoinnin parissa kauaa ja silti tulette valittaan firmasta, jossa ootte ollu ekan päivän ja luovuttanu ku ei tullu kauppaa!:DDnii just itkien himaa ja suomi24 auki ja tänne kirjotteleen aivan järkyttävää pskaa .Tuolla valitatte jostain s**tanan 2€ tuntipalkasta, kauppaa sinne mennään tekee eikä istuskeleenXd. Itse olen alaikäinen ja kohta vuoden ollut yrityksessä töissä ja aivan mahtavaa porukkaa toimistossa ja hyvä yhteishenki.
      Voisitteko edes mainita hyvät ihmiset,että minkä kaupungin toimistossa ootte ollu?
      Ja lisäks palkat maksetaan aina just niin kun ollaan sovittu ja mitään kieroo ei ikinä tapahtunut,vaan päinvastoin.
      Ei muutakun kaikille mielensäpahoittaja, kultalusikka p3rseessä syntyneille hyvää joulun odotusta!

      • oivoivoivoivoi

        Saitko isonkin joulubonuksen kun tulit tänne pelastelemaan työpaikkasi nahkaa? :) Oikein mukavaa joulua sinullekin!


      • naantalinykypäivä83

        Tj avautuu. Tj on auringon kuningas. Tj ei ole syntynyt kultalusikka perseessä, vaan tehnyt merkittävän uran telemarkkinoinnin parissa ja luonut miljoonaluokan bisneksen raapaisusta. Nimikin kertoo, että firma on luotettava. Onhan siinä kolme A:ta näköjään.
        Valitettavasti tunnen tai tunsin kyseisen henkilön yläasteelta. Kova koulukiusaaja oli tämä '83 vuosimallia oleva herrasmies ja tätä upeaa siunausta hän voi käyttää ilmeisesti nykyisessä asemassaan kaikesta päätellen. Ja kyltymätön näytöntarve (älä sekoita kunniaan, menestykseen tai ylisosiaalisuuteen) oli tällä miehellä. Firma ei ole kovin tuttu, mutta ukko valitettavasti on.
        Terveisiä Varissuolta ja nykyään minulla pyyhkii hyvin, ihan vaan sillä ettei sieltä tule taas jotain tekstiä kuinka muut ihmiset ovat saamattomia luusereita ym. paskaa mitä Hän ei tietenkään ikinä ole ollut tai ole. Ja ei, en ole katkera. Toivon vain että löydät joskus pelastuksen.


      • kauhistunutkaksonen

        HUHHUH! Mikä ihmeen firma se tällänen on??? Mietin että haenko hommiin, mut ei vissiin kannata? Kuulin kans tutulta et olivat huijanneet palkassa sitä, ilmeisesti siis totta kaikki


      • naantalinykypäivä83 kirjoitti:

        Tj avautuu. Tj on auringon kuningas. Tj ei ole syntynyt kultalusikka perseessä, vaan tehnyt merkittävän uran telemarkkinoinnin parissa ja luonut miljoonaluokan bisneksen raapaisusta. Nimikin kertoo, että firma on luotettava. Onhan siinä kolme A:ta näköjään.
        Valitettavasti tunnen tai tunsin kyseisen henkilön yläasteelta. Kova koulukiusaaja oli tämä '83 vuosimallia oleva herrasmies ja tätä upeaa siunausta hän voi käyttää ilmeisesti nykyisessä asemassaan kaikesta päätellen. Ja kyltymätön näytöntarve (älä sekoita kunniaan, menestykseen tai ylisosiaalisuuteen) oli tällä miehellä. Firma ei ole kovin tuttu, mutta ukko valitettavasti on.
        Terveisiä Varissuolta ja nykyään minulla pyyhkii hyvin, ihan vaan sillä ettei sieltä tule taas jotain tekstiä kuinka muut ihmiset ovat saamattomia luusereita ym. paskaa mitä Hän ei tietenkään ikinä ole ollut tai ole. Ja ei, en ole katkera. Toivon vain että löydät joskus pelastuksen.

        Hei naantalinnykypäivä83. En tiedä ketä olisin koulukiusannut ylä-asteella. Toivottavasti otat minuun yhteyttä. Ei ole hyvä minulle eikä sinulle jättää tällaista asiaa vaivaamaan mieltä.

        Mukava kuulla, että nykyään sinulla asiat kunnossa. Itsekin Varissuolla asuin muutaman vuoden, paljon mainettaan parempi paikka.

        -Paavo


    • Liianvanhatähänleikkiin

      Jos haluat rehellisen ja luotettavan työnantajan, jossa saat asianmukaisen perehdytyksen myyntiin ÄLÄ HAE! Tai siis oikeastaan en edes tiennyt että tämä on myyntiä, selvisi ei edes koulutuksessa vaan vasta kun piti ryhtyä soittamaan ihmisille. Niin hyvin saivat työn minulle myytyä! Esimies totesi vaan naureskellen, ivallisesti että voi voi (vähän tyyliin että oletpa luuseri!). Jäi epäinhimillinen olo ja koko touhukin oli ihan yläastemeininkiä! Tosi nuorta työvoimaa ja suunnilleen purkat ja paperilennokit lenteli päälle!

    • SURKEETASURKEETA

      2€/h on hyvä palkka! Sen antavat, jotta voit rauhassa opetella työn!

      • Ujj

        LIITTYKÄÄ hyvät ihmiset LIITTOON. Ei kahden euron tuntipalkkaa saa edes maksaa. Onhan jo eu.ssa määrätty minimi tuntipalkka!!


    • Muthafukaaaaaaa

      Toimari on täys *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yhtä suurta valhetta kaikki!

    • LIITTOorava66666

      Ei liitto voi auttaa! Muahhahahaha!

    • Petettytyttönen

      Joopa joo! Tulipahan pyörähdettyä ja todettua, että työttömänäkin tienaa enemmän! Epäreilua, muutamat sai soittaa joihinkin eri listoihin ja tekivät ihan tosi paljon kauppoja, muut saivat vaan ihmetellä vierestä. Tuli puhutta monien kanssa että vähän eri kuva maalattiin. Nyt muualle töihin ja puhelinmyynti jää unholaan!

    • ettäkokemustaon

      Tosiaan raha riippuu täysin omasta osaamisesta. Ite oon kesätöissä ollu ja kyllä myyntejä saamalla rahaa saa. Jos on itse mitäänsanomaton niin ei siellä mitään voi tienata. Turha laittaa firman syyksi ettei rahaa saa jos ei itsekkään mitään siellä tee.

      Ei se mitään parasta hommaa oo mutta kyllä siellä tsemppiä saa ja sillontällön ku myynnin saa nii siitä kivasta hyvän mielenki ansaitsee.

      • Petettytyttönentaas

        Niin, mut ootko laskenu yhtään paljon tienaat jos satunnaisesti saat kauppoja? Et juuri yhtään mitään! En mitenkään pidä itseäni mitäänsanomattomana! Mutta se vaan tuntui epäreilulta, että osa saa soittaa listoja mihin suunnilleen paperin lukemalla saa kaupan tehtyä ja me muut iloitaan jos edes joka 5. asiakas kuuntelee spiikin loppuun eikä laita luuria korvaan. Kyllä tsemppiä sai, mutta en minä voi vuokranantajalle tsempeillä maksella taas kuun alussa!


    • Paavohuijaa

      Vieläkö se Paavo huijaa ihmisiä?

      • Mietteliäänä

        Mitä se on tehnyt??


      • Toinenmietteliäs

        Minuakin kiinnostaisi tietää, oli tarkotus haastatteluun mennä?


      • Kaisu1986
        Toinenmietteliäs kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tietää, oli tarkotus haastatteluun mennä?

        kuka toi Paavo on? Millainen on Jyväskylän toimipaikka tunnelmalta?


    • Paavofani

      Kyllähän näyttää Paavo olevan vielä liekeissä!

    • Kukasoitti.fi
    • Paavo20101

      Paavo on kova äijä!

    • Anonyymi

      Kävin paikanpäällä enkä kyllä yhtään suosittele, kävin siis helsingissä sijaitsevassa paikassa. Paikka oli kuin pommin jäljiltä, ei yhtään houkuttanut jäädä sinne. Takuupalkka on 2€/h joka ei melkein edes kattaisi matkakustannuksia. Ihmiset jotka olivat siellä töissä eivät vaikuttaneet olevan kovin asiantuntevia. Pahin kaikesta oli se, että joutuisin puhumaan kuin idiootti. Mieluiten puhun toiselle ihmiselle kuin ihminen, kuin jonkinlainen robotti ja sitten vielä pitäisi inkuttaa päin naamaa kun asiakas sanoo selvästi EI! "No mutta kuunnelkaas edes loppuun asti" - miksi? Jos asiakasta ei kiinnosta niin silloin sitä ei kiinnosta, turhaan jauhaa paskaa siinä puhelimessa.

      Paikalla on muutenkin huono menestys ja maine.

    • Ujj

      Paljon työllistää ulkomaalaisia,kun saavat työkkäristä rahaa tähän. Ihme tyyppejä töissä ainakin Tampereella.

    • Paavomies

      Paavo hoitaa asiat hyvin. Se joka valittaa niin saa vetää....

    • MahdollinenTyöntenkijä

      Mielipide Jyväskylän pisteestä?

    • Luontaistuote

      AAA-Palveluiden "eräs sivujuonne" on Suomen Luontaistuote. Firma ilmoittaa osoitteensa, jossa EI ole mitään "Suomen Luontaistuotetta", Turku Kristiinankatu A 10. Puhelinnumeroa ei löydy Fonectasta. Eli luultavasti ******a. Paketteja osaavat kyllä lähettää kaksinkertaisella laskutuksella. Lisäksi laskun saa on Helsinkiläinen perintäfirma. Älkää menkö lankaan, huijareita riittää.

    • Luontaistuotehuijjaus

      Tuli myös vahingossa "annettua lupa" johonkin "näytteeseen" ja laskuja kaksin kappalein!! Saa taas selvitellä! Älkää sortuko!!!!

      • Huijattu

        Joo ! Ja varsin pian saa perintäkirjeen joltain KFC-Finland nimiseltä mafialta joka lähettää jokaisesta perintäkirjeestä laskun jolle koron jne... vaikka alkuperäinen "ilmainen" näyte on jo maksettu. Kannattaa pysyä kaikin tavoin erossa tästä pilleripuljusta.


    • foekvjsifij69f

      Herää kysymys mistä ko firma eli suomen luontaistuote hankkii puhelinnumeronsa johon puhelinmyyjät soittelevat. Tämä firma soittelee vaikka numeroni on aina ollut salainen ja kuulun Robinsson rekisteriin. Robinsson rekisteriin liittymisen jälkeen loppuivat kaikki lehtimyyjien yms muiden telemyyntiä harjoittavien soitot. Paitsi tämän luontaistuote puulaakin soitot..

    • Anonyymi

      Ihan paskoja jätkiä

    • Anonyymi

      Juu täyttä kusetusta ennenku 2päiväö enne takuupalkan tuloa sut erotetaa ja saat puolet siitä eli 200€

    • Anonyymi

      Scämmiä koko paska 2€ Tunti palkka ja kusetusta koko paska en suosittele kellekkää. Myy johain vitun vitamiineja ja kusettaa mummoja

    • Anonyymi

      Hae kaikkialle työpaikkoihin mutta älä missään nimessä tähä ripuli työpaikkaan!! 1,50€ tintipalkka ja proviso tulee jos myy lehtiä tai hankkii kummeja afrikan lapsille max 20€ provisio 😂😂😂😂😂 ihan vitu naurettavaa.

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta! Firmahan on täysin konkurssikypsä, katsokaa tilinpäätöstietoja...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe