Hiljentykää vihdoinkin Jumalan eteen!

sinettisormus1

Tunsin Pyhän Henken lasketuvan ja avasin Raamatun, ollessani pitkässä keskustelussa Herrani kanssa ja tämän Hän haluaa jakaa, kuulkaa siis vihdoinkin Hänen ääntään, jättäkää kaikki muu maailman turhuus, panettelu, pilkka, älkää riidelkö Herran Sanasta, vaan syökää sitä ...
Herra olkoon meidän kanssamme ja antakoon Rauhan!

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ps.62.html

152

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1

      AAMEN!

      • Pakstori.

        Älkää silti vauvoille kristuksissa sanoko, "jättäkää pilkka". Ilo loppuu lyhyeen, jos mitään tai ketään ei pilkata, epäiletkö minua?
        Ei viisammalle pitäisi olla vaikea selvitä pilkoista. Mutta jos joku vain on liian kypsä sielu, hän haluaa pilkat silminnähtävästi todelliseksi, vaikka eihän rakkauskaan ole ihmiselle totta, jos sitä ei saa nähdä.... Älkää luulko, että rakkaus voi kieltää kaikilta vihastumisen ja voittamisen.


      • 1000 000.
        Pakstori. kirjoitti:

        Älkää silti vauvoille kristuksissa sanoko, "jättäkää pilkka". Ilo loppuu lyhyeen, jos mitään tai ketään ei pilkata, epäiletkö minua?
        Ei viisammalle pitäisi olla vaikea selvitä pilkoista. Mutta jos joku vain on liian kypsä sielu, hän haluaa pilkat silminnähtävästi todelliseksi, vaikka eihän rakkauskaan ole ihmiselle totta, jos sitä ei saa nähdä.... Älkää luulko, että rakkaus voi kieltää kaikilta vihastumisen ja voittamisen.

        OOMEGA.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Jumala haluaa sanoa; että kaikki se mitä täällä on Hänen sanassaan julistettu, se myös vesittyy, kun emme voi rakentavasti keskustella, etenkin me, jotka sanomme itseä uskoviksi, asetutaan Herran eteen ja pyydetään anteeksi häneltä. Olkaamme rakentavia siinä mitä jaamme, että voimme olla uskottavia Hänen nimessään ja niin että kauttamme loistaa hänen valonsa, .... Hiljentykäämme miettimään jokaine kohdallamme, olemmeko julistaneet evankeliumia niin kuin Herramme haluaa?
      Aamen.

      • sinettisormus1

        ... tutkikaa noita Psalmin sanoja sydämissänne ..


      • sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tutkikaa noita Psalmin sanoja sydämissänne ..

        Kiitos Herralle Sinetistä. Hänen kauttaan saamme nähdä omat kykymme.

        "Vain tuulen henkäystä ovat ihmiset, vain valhetta ihmisten lapset: kaikki he nousevat vaa'assa ylös köykäisempinä kuin tuulenhenkäys."


      • ...
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tutkikaa noita Psalmin sanoja sydämissänne ..

        KDGFD


    • näkymätön ninni

      Kiitos Sinetti tästä. Melkoisen masentunut olen ollut tästä touhusta tällä palstalla. Enkä varmasti itsekkään selviä puhtain paperein. Ryvettynyt olo kaikin puolin. Herra armahda meitä!!!

    • Vai pitkässä

      Keskustelussa sinetti oli, oman pään sisältä kuuluvan äänen kanssa. Huh huh!

      • ...

        ...


    • sinettisormus1
    • Herran tahto

      Olisin poistunut linjalta, mutta Herra puhui, että älä lähde, hän antaa muutaman uskovan lisää. Tuli Ainasoja ja pian pekanvuoro. Olen varoitellut, olen Jumalan sanaa Raamatusta jakanut, mutta turhaan. Uskovaksi sanovatkaan eivät keskity Herran tahtoon, hänen ristinsä kirkastamiseen, joten omituista on kun jokainen etsii omaansa. Ei sitä mitä Jumala haluaa. Vain pilkkajat mellastavat muslimin kanssa palstasta ja sen käytöstä.
      Ryhtiä nyt Herran omille ja raitista Jumalan sanaa, joka on sitä profetaallista palstan aiheen mukaan.

      • ...

        ...


      • ...

        ...


    • -jarmo-

      Mulla on samat fiilikset... Kyllä on taas Sinetti saanut Totuutta torven täydeltä.

      Ei voi sanoa ku Amen!

      • ...

        ...


    • sinettisormus1

      Huomenta rakkaat siskot ja veljet!
      Illalla nukkumaan käydessä, nousi vielä tämä asia: - Antaa tyhjien sanomien kuivahtaa, jos niitä ruokkii, ne turpoavat ja lopulta räjähtävät omille silmillemme.
      Mutta Herralta saatu hyvä sanoma, ei koskaan palaa tyhjänä.
      Herran Rauhaa, olkoon hän kanssamme pitämässä vartioita suillamme ja antamassa malttia, olkoon hän meille armollinen ja antakoon anteeksi malttamattomuutemme ja omassa lihassa touhumme. Parempaa kohti!
      Aamen.

      • näkymätön ninni

        Aamen. Kiitos Sinetti!


      • kesää kohti

        Aamen. Kiitos sinetti!!


    • Näkyväinen finni

      Jatketaan äänten kuuntelua.

    • bää

      nämä lapsuuden ajan körttimummoni laulamat virret aina niin koskettavat. harmi kun en löydä netistä tätä virsi 484 että sen saisi kuunnella YouTubesta, mutta on ne sanatkin kauniit tässä virressä

      evl.fi/virsikirja.nsf/pudotusvalikko/484

      • sinettisormus1

      • sinettisormus1

      • bää

      • bää
        bää kirjoitti:

        Kiitos sinetti. juuri tätä virttä tarkoitin. kaunis virsi....

        siis tuo rovastin laulamana virsi 484 on ihana. tulee mummini mieleen. jos eläisi niin olisi jo 123 vuotias.


      • sinettisormus1
        bää kirjoitti:

        siis tuo rovastin laulamana virsi 484 on ihana. tulee mummini mieleen. jos eläisi niin olisi jo 123 vuotias.

        ....totuuden henki virsi on ihana, vanha lapsuuteni virsi ja sopii mahdottoman hyvin aloitksen aiheeseen, tuota henkeä me tarvitsemme ...
        Siunausta päiväänne, Herran nimeen!
        Aamen.


      • ...

        ...


    • Seurailija1

      Moikka.. Heräsin tähän aamuun tuskissani, ala vatsa oli niin kipeä että tunsin hätää se säteili selkäänkin.. En olisi pystynyt ajamaan ajamaan ensiapuun.. Hiki valui, oksetti mutta mitään ei tullut vaikka työnsin sormeni kurkkuun, olin voimaton.. Rukoilin Jeesuksen apua, huusin: Auta Jeesus!.. en olisi voinut keskittyä pitempään rukoukseen saatikka raamatun jakeilla vetoamisiin vain nuo yksinkertaiset "Auta Jeesus!"..tapahtukoon tahtosi, niin sanoin ajatuksissani perään.. Eikä tarvinnutkaan enempää apu tuli heti, vatsa alkoi kurnimaan ja olo helpottui, ei ole mitään oireita enää.. KIITOS JEESUS!!!

      Ei tarvi pitkiä kaavoja, raamattukin todistaa sen: "Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä monisanaisuutensa tähden kuullaan." Matt. 6:7

      • -jarmo-

        Amen! Noin minäkin rukoilen... Kiitos että Herra sinut paransi.

        Saatan alkaa rukoilla jostain alun ja sitten sanonkin että, no kyllä sinä Herra tiedät mitä minä tarkoitan ja tapahtukoon se mitä sinä tahdot tapahtuvan. Minä en ole niin hyvä tietämään. Sitten tapahtuu juuri oikealla hetkellä asioita joista olin rukoillut, vaikka aluksi tuntui ettei mitään tule.


      • Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

        Amen! Noin minäkin rukoilen... Kiitos että Herra sinut paransi.

        Saatan alkaa rukoilla jostain alun ja sitten sanonkin että, no kyllä sinä Herra tiedät mitä minä tarkoitan ja tapahtukoon se mitä sinä tahdot tapahtuvan. Minä en ole niin hyvä tietämään. Sitten tapahtuu juuri oikealla hetkellä asioita joista olin rukoillut, vaikka aluksi tuntui ettei mitään tule.

        Kiitos jarmo..Rauhoittaa paljon se asia kun oppii ymmärtämään ja näkemään kuinka Jumala ohjaa jokaista päivää, ei tarvi kuin rukoilla ja jättää Jeesuksen käsivarsille jokaisen päivä.. Se harmittaa kun tulee välillä tehtyä kaikkia tyhmyyksiä!!!.. No kaippa se mieli jalostuu pikkuhiljaa ja ymmärtäähän Jumala että jotkut ovat tempperamentiltään vähän tulisia ja jotkut vähän haaleampia, onhan hän kaiken luonutkin.. Syntiä täytyy välttää, sitä ei saa tehdä tahallaan mutta rohkeasti saa elää.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Kiitos jarmo..Rauhoittaa paljon se asia kun oppii ymmärtämään ja näkemään kuinka Jumala ohjaa jokaista päivää, ei tarvi kuin rukoilla ja jättää Jeesuksen käsivarsille jokaisen päivä.. Se harmittaa kun tulee välillä tehtyä kaikkia tyhmyyksiä!!!.. No kaippa se mieli jalostuu pikkuhiljaa ja ymmärtäähän Jumala että jotkut ovat tempperamentiltään vähän tulisia ja jotkut vähän haaleampia, onhan hän kaiken luonutkin.. Syntiä täytyy välttää, sitä ei saa tehdä tahallaan mutta rohkeasti saa elää.

        Kiitos Herra Seurailijan parantuminen, suojele häntä ja perhettään.

        https://www.youtube.com/watch?v=9xOMiE2jYsY


      • Shakki ja....

        Mutta hyvä on vain hiljaa odottaa apua Herralta. Et sinä tarkalleen tiedä, kuka otti kipusi kantaakseen, jos se ei vain yksinkertaisesti parantunut. Jokainen kristitty tietysti on Jeesus lähimmäiselleen, ei siitä kannata tietenkään loukkaantua, jos kukaan ei tiedä, kuka sen kivun otti kantaakseen, mutta ei se Jeesuksellekaan ole mikään kunnia, jos joku luulee Jeesukseksi sitä, joka olikin todellisuudessa tarkemmin Matti tai Pertti.


      • ...
        -jarmo- kirjoitti:

        Amen! Noin minäkin rukoilen... Kiitos että Herra sinut paransi.

        Saatan alkaa rukoilla jostain alun ja sitten sanonkin että, no kyllä sinä Herra tiedät mitä minä tarkoitan ja tapahtukoon se mitä sinä tahdot tapahtuvan. Minä en ole niin hyvä tietämään. Sitten tapahtuu juuri oikealla hetkellä asioita joista olin rukoillut, vaikka aluksi tuntui ettei mitään tule.

        ...


    • Siunaten

      Otsikossa oikea sana- vihdoinkin. Nyt on aika vihdoinkin hiljentyä Jumalan eteen.

      • Akne Aki.

        Jeesus paransi kerran rintaan tulleen aknen viikossa. EI minulla ole lapsena mitään ongelmaa Jeesusta niin paljon hokea, koska joku käski vain käydä seitsemästi suihkussa sen viikon ajan, vaiken kyllä käynyt kuin kolmesti ja se parani. Mutta jos tietäisin KUKA TARKKAANOTTAEN sen paransi, voisi sekin äijä menehtyä pelosta, että joutuisi liian aikaisin kokemaan kaikkien parantamistensa kivun tai ottamaan saman kantaakseen, vaikka tottahan ihmisen omakin keho parantaa, koska emme ole koko ajan sairaita.
        Selkään tullutta aknea en vielä ole rukoillut terveeksi, pitäisi varmaan käydä neljä kertaa sen takia suhkussa, käyn melko harvoin suihkussa ja saunassa.
        Käytin tosin jotain finnivoidettakin, Clearsiliakin, ja ei se ollut merkityksetön sen paranemiseen.
        Valitettavasti vain en tiedä, kuinka kauan vetemme ovat puhtaita, eikä jotain ydinvoimalaitoksesta valunutta jätevettä...
        Nykyään en niin usein Jesseä kutsu avauksemme, koska haluan ympäröivät oikeasti elossa olevat veljeni mieluummin. Eikä se ollut Jeesuksen tahto, että hänestä tehdään niin hierarkinen olento, toisena Jumalasta, tasa-arvo, veljeys ja Pyhä-Henki oli Jeesuksen totuudelle tärkein asia, kuin se että joku on suuremoi tai pienempi.
        Naamaan tullut akne on kyllä kokonaan vanhemmiten parantunut....
        Hieman punertavaa ihoa enää sen jäljiltä, mutta ei kovin pahan näköinen enää itsenikään mielestä... Ei ollut murkkuikäisenä mitään toivoa tyttökaverista, mutta nylyään on, näytän nuoremmalta, kuin murkkuikäisenä, vaikka siitä on 20 vuotta. Silmät tosin on vanhentuneet ehkä hieman, katseeni paljastaisi minut kuitenkin noin 40-vuotiaaksi....Parrankin tosin kasvatin, että en näyttäisi alle 16-vuotiaalta:-)


    • Seurailija1

      Hiljentyä ja kerätä voimia tulevia koitoksia varten sillä Suomea, Eurooppaa, koko maailmaa riepotellaan kohta kovalla kädellä, nyt täytyy pysyä Sanassa, sen yksinkertaisessa muodossa siitä mistä on luovuttu, näin tunnen Aamen

      • kesää kohti

        Aamen seurailija!

        Kädet ristiin liittäin
        päivästä
        hetkestä jokaisesta kiittäin.


    • Hourailija 2

      " Koko maailmaa riepotellaan kohta kovalla kädellä" Joopa joo, näitä " kohta" ennustajia on ollut vuosikymmenien ajan ja maailmaakin on riepoteltu aiemminkin kovalla kädellä. Ei mitään uutta auringon alla.

      • You'll see.

        Mark. 13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.


      • Veikko.
        yurki1000js kirjoitti:

        You'll see.

        Mark. 13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        "Jep, minäkin yritin ihan yrittämisestä päästyäni murrosikäisenä ahdistua, kun päättelin että portin on oltava ahdas, mistä pääsee elämään", mutta se on vain tekopyhää tehdä sellainen ahdistus, missä on yrittänyt päästä sellaisesta portista, mistä pääsevät tai pääsivät vasta tulevat tai menneet sukupolvet, emme me.
        Paavalikin sanoi:"Teidän sydämenne on (liian) ahdas, päästäkää meidät sisälle, niin huomaatte, että ei Jumalan omia ollut vähemmän kuin paholaisia, vaan olemme ylivoimaisia, mutta Jumala säälii paholaista, ja antaa sen silloin tällöin harhauttaa sen luulemaan jopa päinvastoin". Tosin pyhien kaupunkin Ilmestys 20:10 tai jotain on pienempi väkiluvultaan, kuin ehkä sinne hyökkäävät pahat, mutta silloin KAIKKI pahikset on maan päällä, pyhistä vain senkertainen inkarnaatio, tuelvaisuudessa ja menneisyydessä heitä ole silti aina enemmän, kuin tietoisesti vääryyden valinneet.

        Mutta taivaasta iskee tuli, koska ulkoavaruuden oliot tarkkailevat, ja omatkin kuolleemme ovat silloin pilvissä, Tuoneloissaan, ja koko Saattana porukkoineen putoaa Manalaan, ja lopulta Helevataan, ja uskovaiset temmataan myöskin pilviin tuo viimeinen sota, tokkopa vielä 800 vuoteen?
        Luultavasti sekin tilanne silti vain tapetaan tasapeliksi, en tiedä, vain se tuo Rauhan maaplaneetalle, 7000 vuodeksi.


      • Veikko. kirjoitti:

        "Jep, minäkin yritin ihan yrittämisestä päästyäni murrosikäisenä ahdistua, kun päättelin että portin on oltava ahdas, mistä pääsee elämään", mutta se on vain tekopyhää tehdä sellainen ahdistus, missä on yrittänyt päästä sellaisesta portista, mistä pääsevät tai pääsivät vasta tulevat tai menneet sukupolvet, emme me.
        Paavalikin sanoi:"Teidän sydämenne on (liian) ahdas, päästäkää meidät sisälle, niin huomaatte, että ei Jumalan omia ollut vähemmän kuin paholaisia, vaan olemme ylivoimaisia, mutta Jumala säälii paholaista, ja antaa sen silloin tällöin harhauttaa sen luulemaan jopa päinvastoin". Tosin pyhien kaupunkin Ilmestys 20:10 tai jotain on pienempi väkiluvultaan, kuin ehkä sinne hyökkäävät pahat, mutta silloin KAIKKI pahikset on maan päällä, pyhistä vain senkertainen inkarnaatio, tuelvaisuudessa ja menneisyydessä heitä ole silti aina enemmän, kuin tietoisesti vääryyden valinneet.

        Mutta taivaasta iskee tuli, koska ulkoavaruuden oliot tarkkailevat, ja omatkin kuolleemme ovat silloin pilvissä, Tuoneloissaan, ja koko Saattana porukkoineen putoaa Manalaan, ja lopulta Helevataan, ja uskovaiset temmataan myöskin pilviin tuo viimeinen sota, tokkopa vielä 800 vuoteen?
        Luultavasti sekin tilanne silti vain tapetaan tasapeliksi, en tiedä, vain se tuo Rauhan maaplaneetalle, 7000 vuodeksi.

        Veikko. Käsittääkseni tempaus aloittaa 7-vuotisen vaivanajan. Vaivanajan lopussa Jeesus/Messias saapuu pyhinensä perustamaan 1000-vuotista rauhaa maan päälle. Sitten käydään viimeinen sota. Sitten toimitetaan viimeinen tuomio.

        Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        20:5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
        20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
        20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
        20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
        20:11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
        20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
        20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
        20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.


    • Ole hyvä vaan

      Jatka vaan hourailujasi, Hourailija 2

    • sinettisormus1
    • Hourailija 2

      Nyt kuuluu jälleen ääniiä, en ole varma mistä ne tulee. Otin juuri iltalääkkeeni, jospa ne äänet hiljentyisi.

      • Varmaan kannattaa

        lakata häiritsemästä myös toisia, niin äänet lakkaavat silloin varmaan.


      • Tiedemies.

        Nyt kuuluu jälleen ääniiä, en ole varma mistä ne tulee. Otin juuri iltalääkkeeni, jospa ne äänet hiljentyisi.

        Ei tietäisi sokeakaan, mistä ne äänet tulee. Ja ei pimeydessä ole etäisyyksiä, kun valo ne tuo kuultavasti. Telepaatikot ovat kadehdittuja olentoja, ei edes kaikki poliitikot ja psykiatrit siihen pysty ja sitä usko...

        Jos haluat nähdä ne henkilöt, jotka sinulle puhuu, juutuisut luultavasti korkkaamaan alkon pullon, mutta älä niin tee, jos et halua olla vieraiden henkivaltojen vallassa, edes muutaman minuutin ajan, kunnes seurakuntasi vanhimmat nekin ajaavat pois.


    • sinettisormus1

      Daniel 2:22:
      Hän paljastaa syvät ja salaiset asiat, hän tietää, mitä pimeydessä on,
      ja valkeus asuu hänen tykönänsä.

    • sinettisormus1

      https://www.youtube.com/watch?v=FDzkCFHPrO0

    • Aloittaja oikeassa

      Kiitetään Isää Jeesuksen nimessä ja iloitaan Jeesuksessa, ja tämä on paras osa jokaiselle ihmiselle. Kiitos sinettisormus1 hyvistä aloituksista ja tästäkin, ole kestävä kuten oletkin.

    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      Tulin juuri rukousillasta.. Häntä odotellessa juodaan iltakahvit ja mennään sen jälkeen pikkuhilaa nukkumaan, nukutaankin Hänen kunniakseen, tehdään kaikki asiat Hänen kunniakseen.. Hyvää Yötä kaikille. Siunausta yöhönne Aamen

      • sinettisormus1

        Aamen. Nyt ei enää lipsuta vaan todella tehdään hänen kunniakseen ja kirkastamisekseen, kuullaan mitä hän meille sanoo ja vahvistetaan nämä sanansa kautta, Katsotaan vain Voittajaa kasvoihin! Siunattua Yötä Kaikille, huomenna on armo uus!


      • ...

        Amen.


    • Ajatuksia poiki

      Tutkin ja itkin.

      Ensin psalmin 62 kirjoittaja sanoi: " Hän yksin on minun kallioni, minun apuni ja turvani: en minä suuresti horju. "

      Hieman sen jälkeen toteaa: " Hän yksin on minun kallioni, minun apuni ja turvani: en minä horju. "

      Tuli tuosta mieleen sekin kun elää ajatus muualla päivän aikana ja ahdistus lisääntyy ahdistavasssa ilmapiirissä Suomessa ja maailmassa. Niin se on rinnastettavissa tuohon en suuresti horju kun on Jumala kuitenkin apuni ja Pyhä Henki asuu minussa ja saan olla Jumalan lapsi.Hieman alkaa horjumista olemaan ajatuksissa iltaa kohden.

      Sittn kun pääsee rukoukseen ja tai Sanan syöntiin niin voi todeta: Rauha on, en minä horju eli pieni jorjuminen on täysin horjumatont niin kauan kuin Sanan ääressä ja Jumalan seurassa omatunto puhtaana ollessa viivyn.

      Omantunnon puhtaus on uskoville ensiarvoisia asioita. Jeesus puhdistaa verellään ja anteeksiannollaan likaisiakin omatuntoja, joten jos on sitä ingelmaa jollakulla joka tämän lukee niin rukoukseen rukoilmaan, Isä kuulee sinua, kuulee huokauksetkin jos et ensin osaa sanoja sanoa.

      • sinettisormus1

        Aamen. Olen iloinen aidosta tutkinnastasi, siitä Herrakin on iloinen, jatketaan näin ....................


      • näkymätön ninni

        Hyviä ajatuksia poikikin. :) Välillä hieman horjuen, mutta aina Herraan turvaten... Hyvää yötä. ♡.♡ Tule luoksemme Herra Jeesus... tule vielä kun joutuu yö.


    • Hourailija 2

      Voi näitä keskiän ylittäneitä naisia, he ovat aina esillä, samoja ratkutuksia sepittäen, päivästä toiseen. Näiden naisten kun kuuluisi vaieta ja olla taustalla hiljaa.


      • Kaukana hourailet

        Kukkuu, kukkuu


    • vain luona ristin
    • sinettisormus1

      Huomenta rakkaat, te, jotka Jeesusta seuraatte. Tänään pyysin rukouksessa Herraa avaamaan lisää meille asiaa tämän ketjun aloitukseen, jonka hän itse meille antoi, ottakaa siis tämä auennut sana vastaan, sillä Herra sen avasi eteemme, mietittäväksi, syötäväksi ja hyvin sulateltavaksi, voiko parempaa aamupalaa saada? Ei, sillä tämä sana rakentaa, joka sen ottaa ymmärryksellä vastaan...
      Herran Rauhaa ja Siunausta elämäänne.

      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1. Kor. 10:1&rnd=1411020023970

      Aamen.

      • sinettisormus1

        ... kuinka ihanasti hän rakkaita lapsiaan kasvattaakaan.... Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle, Jumalallemme!


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... kuinka ihanasti hän rakkaita lapsiaan kasvattaakaan.... Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle, Jumalallemme!

        ... on itsestämme kiinni, mikä on kasvumme mitta, kuinka paljon tahdomme ottaa vastaan ...


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Korkea Veisu 4
      5:1.
      "Minä tulen yrttitarhaani, siskoni, morsiameni; minä poimin mirhani ja balsamini, juon viinini ja maitoni."
      Syökää, ystävät, juokaa ja juopukaa rakkaudesta.

      Hyvää Yötä kaikille!

      http://www.youtube.com/watch?v=yXleERazzrs

    • näkymätön ninni

      Kiirus päivä tänään... Nyt vasta tänne ehdin hengähtämään!

      Kiitos Sinetti kun jaksat uurastaa hyvässä työssä!

      Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!

      Meidän Herramme Jeesus Kristus olkoon teidän kaikkien kanssa!

    • Kiittäen sinettiä

      Kiitos taas.

    • sinettisormus1

      Huomenta Rakkaat!
      Tänään näyssä, joita on tullut nyt harvakseltaan, näin pommin joka nousi sienen tavoin, siis jokin vahva pommi, .... puhuin Herralle, liekkö tuo näky ollutkaan, mutta jos oli, näytä sanastasi jokin sanoma tälle ja se avautui näin:

      Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla.
      2. Aika on syntyä ja aika kuolla.
      Aika istuttaa ja aika repiä istutus.
      3. Aika on surmata ja aika parantaa.
      Aika on purkaa ja aika rakentaa.
      4. Aika on itkeä ja aika nauraa.
      Aika on valittaa ja aika hypellä.
      5.Aika on heitellä kiviä ja aika kerätä kivet.
      Aika on syleillä ja aika olla syleilemättä.
      6. Aika on etsiä ja aika kadottaa.
      Aika on säilyttää ja aika viskata pois.
      7. Aika on reväistä rikki ja aika ommella yhteen.
      Aika olla vaiti ja aika puhua.
      8. Aika on rakastaa ja aika vihata.
      Aika on sodalla ja aika rauhalla.
      Saarnaaja 3:1-8.

      Näin hän puhuu ja hyvän vastauksen antoikin, miettimään laittoi. Eilen pyysin teille ihanaa hyvän yön toivotusta sanastaan ja tuo avautui sattuman varaisesti teille ja meille kaikille Herran hyvän yön toivotukseksi, siis tuo jae Korkea Veisusta. Niin ihanasti hän meitä rakastaa ja myös ojentaa.
      Olkaamme Siunattuja hänen nimeensä!
      Aamen.

      • sinettisormus1

      • Seurailija1

        Huomenta kaikille, sinetin näky on vahva..Sana on väkevä samoin tuo pommi on se kaikkein pahin.. Aika on Jumalan armon aikaa..
        Laskekaamme aseemme Golgatalle ja nostakaamme kätemme ylös taivasta kohden, Jumalalle antautuen, Hän armahtaa meidät kaikesta, "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa." mark. 13:31..Sanaan luottaen Aamen.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Huomenta kaikille, sinetin näky on vahva..Sana on väkevä samoin tuo pommi on se kaikkein pahin.. Aika on Jumalan armon aikaa..
        Laskekaamme aseemme Golgatalle ja nostakaamme kätemme ylös taivasta kohden, Jumalalle antautuen, Hän armahtaa meidät kaikesta, "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa." mark. 13:31..Sanaan luottaen Aamen.

        Totisesti, asettukaamme" vihdoinkin" Jumalan kasvojen eteen, Hänen armoonsa, antautuen, sitä Hän on yrittänyt puhua päivästä päivään, Hän on antanut pitkään sanomiaan sanastaan, mutta kuinka moni on oikeasti kuullut, keskustelut Hänen sanomansa jälkeen on yleensä poikennut muihin aiheisiin, ei siihen minkä Hän on antanut, nyt on "vihdoin" aika alkaa avaamaan Hänen viestejään, jos oikeasti kuljemme Hänen rinnallaan. Kiitos Seurailija vastauksestasi, oli jo niin yksinäinen olo, vaikkakin, onhan minulla Herrani, siitä Kiitos ja Kunnia yksin Hänelle, Jeesukselle Kristukselle, Herrallemme ja Jumalallemme!
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Totisesti, asettukaamme" vihdoinkin" Jumalan kasvojen eteen, Hänen armoonsa, antautuen, sitä Hän on yrittänyt puhua päivästä päivään, Hän on antanut pitkään sanomiaan sanastaan, mutta kuinka moni on oikeasti kuullut, keskustelut Hänen sanomansa jälkeen on yleensä poikennut muihin aiheisiin, ei siihen minkä Hän on antanut, nyt on "vihdoin" aika alkaa avaamaan Hänen viestejään, jos oikeasti kuljemme Hänen rinnallaan. Kiitos Seurailija vastauksestasi, oli jo niin yksinäinen olo, vaikkakin, onhan minulla Herrani, siitä Kiitos ja Kunnia yksin Hänelle, Jeesukselle Kristukselle, Herrallemme ja Jumalallemme!
        Aamen.

        http://www.youtube.com/watch?v=-bSw2dBsS94

        Nostakaamme kätemme ylös, niin kuin Seurailija tuossa meitä kehoitti ja laulakaamme ylistäen Hänelle! Laulakaa Herralle!


      • Seuraikija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=-bSw2dBsS94

        Nostakaamme kätemme ylös, niin kuin Seurailija tuossa meitä kehoitti ja laulakaamme ylistäen Hänelle! Laulakaa Herralle!

        AAMEN!!!


      • Seurailija1
        Seuraikija1 kirjoitti:

        AAMEN!!!

        Höh.. taas väärin.. Seurailija1 piti olla.....


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Totisesti, asettukaamme" vihdoinkin" Jumalan kasvojen eteen, Hänen armoonsa, antautuen, sitä Hän on yrittänyt puhua päivästä päivään, Hän on antanut pitkään sanomiaan sanastaan, mutta kuinka moni on oikeasti kuullut, keskustelut Hänen sanomansa jälkeen on yleensä poikennut muihin aiheisiin, ei siihen minkä Hän on antanut, nyt on "vihdoin" aika alkaa avaamaan Hänen viestejään, jos oikeasti kuljemme Hänen rinnallaan. Kiitos Seurailija vastauksestasi, oli jo niin yksinäinen olo, vaikkakin, onhan minulla Herrani, siitä Kiitos ja Kunnia yksin Hänelle, Jeesukselle Kristukselle, Herrallemme ja Jumalallemme!
        Aamen.

        Joo ollut vähän yksinäistä, Onneksi Herra on aina mukana. Mukava sinetillekkin on vastata.. mutta Herralle kunnia ja kiiitos.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Höh.. taas väärin.. Seurailija1 piti olla.....

        ... hups, sattuuhan noita, ... harvase päivä.... minullekkin, olemmehan vain ihmisiä .... ja tiesinhän minä sinut Seurailijaksi, niinkuin Jumala tietää meidät maan tomuksi ... :)


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... hups, sattuuhan noita, ... harvase päivä.... minullekkin, olemmehan vain ihmisiä .... ja tiesinhän minä sinut Seurailijaksi, niinkuin Jumala tietää meidät maan tomuksi ... :)

        Jaa aavistit.. hyvä :D


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Jaa aavistit.. hyvä :D

        ... en aavistanut, vaan tiesin, siinä pieni ero, ..... :D


      • Tiedepoika.
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... en aavistanut, vaan tiesin, siinä pieni ero, ..... :D

        Ei kaikkia sanamerkityksiä ole määritelty? Siihen on vielä monta kirjainkombinaatiota jäljellä. Tietysti muiden kieleistä tulisi synonymmeja paljon, omillekin sanoillemme.
        Mutta synonyymeja ei tarvita eikä ehkä homonyymejä, varsinkin homonyymi on kiusallinen, koska se voi tarkoittaa useampaa asiaa...


      • Laki-oppilas.
        Seurailija1 kirjoitti:

        Joo ollut vähän yksinäistä, Onneksi Herra on aina mukana. Mukava sinetillekkin on vastata.. mutta Herralle kunnia ja kiiitos.

        Hihi, vähän yksinäistä. Paljon seurallista:-)


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Saarnaaja 3:17:
      Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

      • Pelimies.

        Joo, Jumala, Eli Jehova, "Minä olen"? Vain jokaisen oma tuomio itselleen on pätevä. Mutta jos on tuominnut muitakin kuin minäänsä, saa joskus kyllä rangaistuksia itsekin muilta, tai jos joku ei halua rangaistusta, ei hän ainakaan rakastanut ole koskaan. Pelossa on vain vähän rangaistusta.
        Mutta ei kannata olla maan päällä ollessaan varma, haluanko kuumaan(Helevetti) vai Viileään(Taivas), koska en minä tiedä, kumpi niistä minulle paremmin sopii.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Selitystä saarnaajaan:
      Oikeaan viisauteen kuuluu eri tehtävien suorittaminen oikeaan aikaan ja oikealla tavalla. "Katsokaa sii tarkoin, kuinka vaellatte: ei niin kuin tyhmät, vaan niin kuin viisaat, ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha."
      Koska Jumalan teot ovat täydellisiä ja pysyviä, ihmisen toiminnalla on arvoa ja pysyvyyttä, mikäli hän palvelee Jumalaa, ollen Hänen työtoverinaan.
      Jumala tuomitsee vanhurskaan ja väärän. Ihmisen olisi otettava tämä huomioon ja pyrittävä elämään niin, että kestäisi viimeisellä tilinteolla. Vain Jumalan armo tekee tämän mahdolliseksi. Ilman Jumalan armon osallisuutta ihmiset elävät eläinten tavoin, usein paljoa huonommin kuin ne.
      Ruumiin (kehon) puolesta ihmiset ja eläimet kuolevat samalla tavalla. hengen puolesta näiden kahden välillä on suuri ero: Ihmisen henki "kohoaa ylös", menee kuollessa näkymättömään maailmaan, jossa hänen elämänsä jatkuu joko kadotettujen tai autuaitten joukossa. Eläinten "henki" vajoaa alas maahan", ei ole muuta elämän jatkuvuutta kuin jälkeläisistä.

      • Seurailija1

        Totta kirjoitat sinetti.. Tuli mieleen tuo tyttäreni tulipalo, koira luultavasti pelasti perheen haukkumisellaan, heräsivät siihen... No en puhu enempää ettei mene sanan vastaiseksi mutta sanotaan nyt kuitenkin niin että Jumalalle on kaikki mahdollista.. Eihän eläimillä sielua ole, eivätkä voi palvoa Herraa eivätkä voi uudestisyntyä ylhäältä mutta pelastaneet ovat onnettomuuksilta... Nyt mulla taitaa mennä tapani mukaan vähän yli.. Sori..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Totta kirjoitat sinetti.. Tuli mieleen tuo tyttäreni tulipalo, koira luultavasti pelasti perheen haukkumisellaan, heräsivät siihen... No en puhu enempää ettei mene sanan vastaiseksi mutta sanotaan nyt kuitenkin niin että Jumalalle on kaikki mahdollista.. Eihän eläimillä sielua ole, eivätkä voi palvoa Herraa eivätkä voi uudestisyntyä ylhäältä mutta pelastaneet ovat onnettomuuksilta... Nyt mulla taitaa mennä tapani mukaan vähän yli.. Sori..

        Jumalan sana ja tosi elämä voivat kulkea käsi kädessä, et siis poikkea tässä Hänen sanastaan, hyvin ymmärsit tuon Saarnaajan tarkoituksen tähän elämän kohtaasi, et mennyt yli vaan olit avoin ja osasit yhdistää sen elämääsi. Tämä todistaa kuinka Elävää myös Hänen sanansa on, ei vain kirjainta joka on fariseuslaisuutta, kirjanoppineisuutta, vaan elävää sanaa, niin kuin on Jumalammekin Elävä, ei vain Historiasta löytyvä henkilö tai hahmo, Hän on meidän Elävä työtoverimme ... saamme kulkea ja tehdä asioita hänen voimassaan ja johdatuksessaan.


      • Tiedepoju.
        Seurailija1 kirjoitti:

        Totta kirjoitat sinetti.. Tuli mieleen tuo tyttäreni tulipalo, koira luultavasti pelasti perheen haukkumisellaan, heräsivät siihen... No en puhu enempää ettei mene sanan vastaiseksi mutta sanotaan nyt kuitenkin niin että Jumalalle on kaikki mahdollista.. Eihän eläimillä sielua ole, eivätkä voi palvoa Herraa eivätkä voi uudestisyntyä ylhäältä mutta pelastaneet ovat onnettomuuksilta... Nyt mulla taitaa mennä tapani mukaan vähän yli.. Sori..

        Täh, eläimillä ei ole sielua? Ihminekin on eläin, Salomon mukaan. Sielu tarkoittaa veressä olevan sydämen tunnetta. Hermoista se tuskin on paljoa kiinni. Varmasti ihan samanlainen sielu kuin ihmisellä, samantapaisine tuntemuksineen, mutta "sielusanaa", niillä ei ole vielä missään ääntelyssään, siitä olen varma, vaikka juuri tunnetta elämet enimmäkseen ilmaisevat, vaikka esim varis kyllä älykkästi laskeekin....


    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        Näetkö Seurailija tuon videon esite kuvan, se on sinulle, sinulle, kuin näyssäsi, jossa sinulla oli tuo ämpäri/ saavi ja kauha ... käytä sitä runsaasti ....


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Näetkö Seurailija tuon videon esite kuvan, se on sinulle, sinulle, kuin näyssäsi, jossa sinulla oli tuo ämpäri/ saavi ja kauha ... käytä sitä runsaasti ....

        Kiitos sinetti, käytän


    • Seurailija1

      Soipa hieno kappale taustalla "Olen kuullut on kaupunki tuolla" Kari Tapio tulkitsee.. Tulee päivä että saavumme Jumalan luo, sitä ennen saamme kulkea ja tehdä asioita hänen voimassaan ja johdatuksessaan ja anna Jumala meille voimaa pysyä sanassasi vaikka välillä horjahtelemmekin kun me olemme niin heikkoja mutta emme me tahallamme horju.. Aamen

      • sinettisormus1

        Aamen. Tunnen nyt Jumalan Suuren Rakkauden, Hänen Hengensä on yllämme! Kiitos ja Kunnia Herrallemme!


    • Seurailija1

      Joka askel mun kotiinpäin vie.. Kiitos Jumala.. Tuntuu Jumalan rakkaus, kyyneleet vahvistaa sen Aamen

      • sinettisormus1

        Aamen.


    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        ... tämä kaikki on jo toteutunut ja Herra on yrittänyt jo kauan puhua tätä kauttani, käyttäen minua työkalunaan, nostaessani Hänen sanomaansa tänne... Herra ole armollinen meille, Suomen kansalle!
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tämä kaikki on jo toteutunut ja Herra on yrittänyt jo kauan puhua tätä kauttani, käyttäen minua työkalunaan, nostaessani Hänen sanomaansa tänne... Herra ole armollinen meille, Suomen kansalle!
        Aamen.

        ... ja kovaa vauhtia toteutumassa ....


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... ja kovaa vauhtia toteutumassa ....

        ... olenkin miettinyt kun minua ei niinkään pelota tuo kurimus mikä meitä odottaa, vaan minua pelottaa ja itkettää niiden puolesta, jotka ei ota Herran Sanomaa vastaan ja näi sinetöivät lopullisen kohtalonsa ... Herra Auta! Anna heidän silmänsä avautua näkemään ja korvansa kuulemaan ...Auta!


      • Voi sentään

        Olipa siinä linkki. Asiaa täynnä.


      • Pakstori.
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... olenkin miettinyt kun minua ei niinkään pelota tuo kurimus mikä meitä odottaa, vaan minua pelottaa ja itkettää niiden puolesta, jotka ei ota Herran Sanomaa vastaan ja näi sinetöivät lopullisen kohtalonsa ... Herra Auta! Anna heidän silmänsä avautua näkemään ja korvansa kuulemaan ...Auta!

        "Joka kasvattaa lamppuaan, silmiään enemmän kuin viisauttaan ja järkeään, hän on rehellisesti typerys"(Jeesus Tuomaan Evankeliumissa).
        "Jos simänne on hyvät, on koko Ruumiinne valoisa, ei vain ulkoapäin vaan myös sisältä"(Jeesus evankeliumissa).
        "Näkevistä tulee sokeita, ja sokeista näkeviä - maailman tuomio"(Jeesus).
        Sokeat näet oppivat vaikeamman todellisuuden, kuin ne, joiden risti suurempien pelkojensa takia jäi pienemmäksi, ja elämänsä kokemukset ilman vammojaan vähäiseksi.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Niin varmaan

      Hyvä että lässyttäjä lähti, unten maille. Aamulla taas kuulet sitten ääniä, näin se homma etenee.

      • Veikko.

        "Valvokaa sillä että tiedä, mihinaikaan yöstä, VARAS TULEE"(Jeesus)
        "Minä tulen kuin varas"(Jeesus).

        Ei Jeesus ollut neiti, joka ei varasta, jos miehensä niin kiltti.
        Köyhät joutuvat joskus varastamaan, senkaltaisten on taivasten valtakunta.


    • sinettisormus1

      Huomenta Rakkaat siskot ja veljet. Tänään, ehkä joidenkin harmiksi, Herra ei antanut näkyä, mutta Hän avasi Sanansa teille luettavaksi ja hiljentyäksenne Hänen eteensä, te jotka Häntä rakastatte, olkoon Hän teille armollinen ja antakoon teille Rauhan. Jeesuksen Kristuksen nimeen , olkaa Siunattuja.

      Psalmi 119:

      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ps.119.html

    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        ... vielä tämän haluan jakaa tähän kohtaan, sillä Herra ilmoittaa itsensä todellakin luonnossa ...

        Psalmi 19:
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ps.19.html


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... vielä tämän haluan jakaa tähän kohtaan, sillä Herra ilmoittaa itsensä todellakin luonnossa ...

        Psalmi 19:
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ps.19.html

        Pitää paikkansa sinetti! Jumala ilmoitti tänäkin aamuna itsensä luonnossa, kalassa ollessa!!!!!


      • Seurailija1

        Mikään ei ole sattumaa!.. Noita samoja kuvia ja ajatuksia koin tämän aamun kalareissullani..


      • Karppinen.
        Seurailija1 kirjoitti:

        Mikään ei ole sattumaa!.. Noita samoja kuvia ja ajatuksia koin tämän aamun kalareissullani..

        Kalako niin sulle sanoi? Luultavasti oli vähän minua pienempi kala. Ei se ole totta, että sattumaa ei ole. "Kaiken hän on alunperin luonut olemaan". Ei alunperin sitä kuolemaa, että Häntä ei ole.


    • Seurailija1

      Huomenta sinetti ja kaikki muutkin jotka Herramme tunnustaa.. sinetti ei saanut näkyä mutta minä sain, annan sen sinetille ja kaikille muillekkin ilmaiseksi, niinkuin elämän tärkeimmät asiat ovat ilmaisia..

      Lähdin poikani kanssa kalaan jo aamuvarhaisella ennen auringonnousua..
      Kalaa ei tullut kalastajille mutta tuli jotain suurempaa tarttui koukkuihin siinä uistinta nakellessani. Tuli maailman tilanne mieleeni, kuinka epävakaaksi se on mennyt, joka puolella taistellaan, soditaan.. Silloin mieleeni iskettiin! sanat Rakkaus ja Anteeksianto..
      Ne on niin tärkeitä sanoja, jos niissä pysyttäisiin niin ei olisi mitään sotia eikä taisteluja missään muodoissa, kaikilla olisi hyvä olla.... Antaa Jeesuksen puhua, itselleni niin rakkaassa Markuksen evankeliumissa:

      "Kun seisotte rukoilemassa, antakaa anteeksi, jos teillä on jotakin jotakuta vastaan, niin että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa anteeksi teidän rikkomuksenne.
      Mutta jos te ette anna anna anteeksi, ei myöskään teidän Isänne, joka on taivaissa, anna anteeksi teidän rikkomuksianne. Mark 11:25-26

      Rakkaudesta Jeesus vastasi kirjanoppineelle kun tämä kysyi mikä on tärkein kaikista käskyistä: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikella ymmärrykselläsi ja kaikella voimallasi.
      Toinen on tämä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Ei ole näitä suurempaa käskyä." Mark. 12:30-31

      Miksi pitää sotia kun lämmin yhteiselo olisi paljon mukavampaa, rakkautta tunteva sydän ei sodi vaan Paavalin sanoin: Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaile, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
      Kaiken se peittää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. 1Korint. 13:4-7..
      Kaikki on niin pienestä kiinni mutta miksi ei tunneta näitä tärkeimpiä elämän perustuksia? vaikka ne on niin mukaviakin!, eihän mikään ole mukavampaa kuin antaa anteeksi ja tuntea rakkautta toista ihmistä kohtaan, toisia ihmisrotuja kohtaan, toisia kansakuntia kohtaan!.. Miten ihmeessä nämä asiat ovat näin vaikeita, vaikkei niitä ihanampia ole edes olemassa.. Rakkaus on väkevämpi kuolemaa sanoo raamattu, kuitenkin halutaan vain sotia ja tappaa..(laittaisin tähän loppuun pyörimään Matti ja Teppo: "Rakkaus on lahja Jumalan", ku osais) Siunattua ja Rakkauden täyteistä Anteeksiannon päivää kaikille Aamen.

    • -jarmo-

      Sanassa sanotaan että rukoilkaa lakkaamatta ja kiittäkää aina. Nyt on pieni kiitoksen paikka, sillä eilen illalla minulla oli raskas päivä ja olin aivan poikki. Halusin nopeasti vaan jotain syötävää, verensokerit oli alhaalla ja heikotti vallan. Kävin kotiintulomatkalla ostamassa lämminruokaa ja siellä ei ollu oikeen ku grillikylkeä. No sen minä siitä himaan sitte roudasin ja söin suurella ruokahalulla, hieman jopa liian... elikkäs ahmien. Otin avuksi pitkän ja hirvittävän terävän kalan fileerausveitsen, jolla leikkasin luiden välistä palat sormin syötäväksi ja kun otin viimeisen palan käteeni, niin jätin veitsen foliopaperipaketin sisälle syötyjen luiden sekaan lappeelleen. Kun olin syönyt kaiken ja heitin viimeisen luun siihen kasan päälle foliopaerin sisään, menin avaamaan tietokonetta ja pesemään kädet. Sitten palastin keittiöön, oli jo ihan pimeä, enkä nähnyt kuin sen että missä tuo paperipussukka oli jolloin vaistomaisella omalla ronskin tempperamenttisella liikkeellä otin sen foliopaperi paketin käsiini. Huomautan että olen oikeasti iso kaveri ja käteni ovat melkoisen kookkaat. Otin pussin käsiini ja siinä piemässä yhdellä reippaan ronsiklla rutistuksella painoin koko pussin läjään ja vielä niin, että se fileerausvetisi oli molempien käsieni välissä. Ja kuinka ollakaan, ihmettelin miksi oikean käteni keskisormen ja nimettömän välistä sujahti pussista ulos jotain. Sormieni väli ei voinut olla iso, tuskin 5mm ja siitä välistä fileerausveitsen toinen pää sujahti ulos vielä niin että sen teräpuoli osoitti kämmenestä poispäin, jolloin se ei edes leikannut mitään. Siinä minä katselin häämstyneenä ja vasemman käden kämmenpohjassa oli fileerausveitsen perä sisällä siinä koko pussissa luiden seassa. Siinä kohtaa katselin käsiäni ja ihmettelin, ei haavan haavaa.

      Mielestäni uskomatonta tuuria ei ole olemassakaan. Sellaista ei kertakaikkiaan ole. On vain varjellusta, joka meille armosta annetaan. Saame olla paljosta enemmän kiitollisia, mitä silmin näemme ja siksi Paavalin sanat, kiittäkäämme alati, eivät ole turhat.

      • AOAOAOAOAOAOAO

        Aamen. Taas, oli Taivaan Isä asialla ! Kiva oli lukea tuo apu ja huolenpito.

        Kuinkahan monta kertaa Jumala on suojellut meitä elämämme aikana asioista, joista me emme ede tiedä yhtään mitään.

        Saattaa olla tuhansia kertoja, ellei peräti enemmänkin...


        Siunausta päivääsi !


      • Väärinpäin?

        Jos joku valjeltuu jostakin liian pahasta hän pelkää hyvää enemmän.


    • sinettisormus1

      Todellakin, mikään ei ole sattumaa, sen Herra on meille useasti osoittanut. Tänään ajattelin, tänne kirjoittaessani, että tänään on jonkin toisen vuoro, kertoa Jumalata saatua ja tässä ne tuli, Seurailijalta ja Jarmolta, Kiitos Herra! Meidän Jumala on ihmeellinen! Tässä tuo toivottu Matti ja Teppo:

      https://www.youtube.com/watch?v=XfCFawm1zlo

      • Pakstori.

        Hei älä sano noin, on sattumaakin olemassa, ihan tavallista sattumaa, jossa sattuu samaistuksia, jos mihinkin, eikä kukaan pysty todellista sattumaa tarkasti ennustamaan. Ei henkeäkään ole edes olemassa ilman sattumaa....
        Älä ole kuin ateisti, joka sanoo, että jotain ei ole olemassa, kaikki sanamerkitykset ovat olemassa, edes jossakin, vaikkei kaikkialla ole satunnaisia asioita...
        Ateisti tai "monoteisti" luultavasti on sinulle noin sanonut.
        Ei valhetta ole kuin se, joka ei tarkasti toteutunutkaan.
        Jo sanot että sattumaa ei ole olemassa, niin heitäpä Yatzy-noppaa ilman fuskaamista, ja koeta arvata tulevat pisteesi, et tulisi arvaamaan ehkä edes 1/374 kerralla sitä arvaamaan....


      • Seurailija1
        Pakstori. kirjoitti:

        Hei älä sano noin, on sattumaakin olemassa, ihan tavallista sattumaa, jossa sattuu samaistuksia, jos mihinkin, eikä kukaan pysty todellista sattumaa tarkasti ennustamaan. Ei henkeäkään ole edes olemassa ilman sattumaa....
        Älä ole kuin ateisti, joka sanoo, että jotain ei ole olemassa, kaikki sanamerkitykset ovat olemassa, edes jossakin, vaikkei kaikkialla ole satunnaisia asioita...
        Ateisti tai "monoteisti" luultavasti on sinulle noin sanonut.
        Ei valhetta ole kuin se, joka ei tarkasti toteutunutkaan.
        Jo sanot että sattumaa ei ole olemassa, niin heitäpä Yatzy-noppaa ilman fuskaamista, ja koeta arvata tulevat pisteesi, et tulisi arvaamaan ehkä edes 1/374 kerralla sitä arvaamaan....

        Äsken söin lohikeittoa, hyvää oli, sattumiakin oli paljon.. itsestäänkö ne sattumat olivat sinne keittoon livahtaneet?


      • Veikko.

        Mutta vihakin on lahja Jumalauta. Mutta jos nimessäsi ei ole Veetä, ei sinulla ehkä sitä ole synnyinäsesti?
        Viha on hyvänä olessaan iloa ja virnuilun halua, mutta pahana päänsärkyä viinaksista, ja siitä että oli taas silti luuseri, edes prosentissa pelejään....
        Viha on pahin asia, jos se saa ihmisen murhamiehen mukaansa, koska HÄN HALUAA NÄHDÄ VIHAN!


      • Veikko.
        Veikko. kirjoitti:

        Mutta vihakin on lahja Jumalauta. Mutta jos nimessäsi ei ole Veetä, ei sinulla ehkä sitä ole synnyinäsesti?
        Viha on hyvänä olessaan iloa ja virnuilun halua, mutta pahana päänsärkyä viinaksista, ja siitä että oli taas silti luuseri, edes prosentissa pelejään....
        Viha on pahin asia, jos se saa ihmisen murhamiehen mukaansa, koska HÄN HALUAA NÄHDÄ VIHAN!

        Höh: Jumala'uta tulkitiin kirosanaksi? Ei. Se on: Jumala, auta. Vaikka panteismia, jos Jumala on silloin vain lauta.


      • Tiedepoju.
        Seurailija1 kirjoitti:

        Äsken söin lohikeittoa, hyvää oli, sattumiakin oli paljon.. itsestäänkö ne sattumat olivat sinne keittoon livahtaneet?

        EI sattuma tarkoita sitä että tapahtuisi mitään mahdotonta, päinvastoin, juuri sattuma on nykytieteessä se ylistetyin teoria, koska kaaoksesta, olemattomuuden 0x0x0 -resoluutiosta kaikki on syntynyt. Sen sisällä oli jotain merkillistä kaaosta, jos Jumalatkaan eivät oleen matikallaan julmasti sitä matikallaan muuttaneet ja laskeneet muuksi. Mutta vain järkevät järjestelijät pystyvät siitä elävää rakentamaan.
        Se milloin olisi ollut noin pieniolemassaolo, että ei missään muuta kuin 0x0x0 resoluutio, niin sepä on enemmän kuin iankaikkisuuden takana. Koska tuossa tilassa ei ollut vielä mitään luotua tilavuutta tai materiaa olemassa. Iankaikkisuuteen voi liittää aikoja, sekä menneisyyteen että tulevaisuuteen. Tulevaisuudesta käsin menneisyyttä voi tarkentaa....


      • Seurailija1

        Kiitos sinetti.. Mikään ei ole sattumaa vaikka kaikki yritetään haalistaa sattumiksi.. Kunnia Jumalalle korkeuksissa, hänelle on kaikki mahdollista, suuret tekonsa näyttää sattumilta koska ovat niin täydellisiä ja ihmiselle selittämättömiä...


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Kiitos sinetti.. Mikään ei ole sattumaa vaikka kaikki yritetään haalistaa sattumiksi.. Kunnia Jumalalle korkeuksissa, hänelle on kaikki mahdollista, suuret tekonsa näyttää sattumilta koska ovat niin täydellisiä ja ihmiselle selittämättömiä...

        Aamen, Seurailja, Aamen!
        Antaa turhan sanan kuivahtaa, niinkuin alussa totesin ....


      • Veikko.
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen, Seurailja, Aamen!
        Antaa turhan sanan kuivahtaa, niinkuin alussa totesin ....

        Ei sattuma tarkoita henkiolentona pelkästään tai ainakaan Saattanaa, pieni vihje. ei esim. Randomize-sana muistuta sitä mitenkään. Mooseksen ajan papitkin heittivät epävarmoissa tilanteissa Uurimia ja Tummiumia, ja esim. "Akan" peljastettiin vierailta kansoilta varastaessaan, arvan avulla. Kuitenkin se ei ole sattuman luonne. Ei Sattuma välitä onko joku ansainnut jotakin, vai onko se ansioiton, tai onko se johonkin syyllinen, mutta jos Jumalan pappi uskoo toisin, hänelle se toimii oikein, eikä väärin.
        Sattuma ei siis itsessään ole väärin, se voi toimii oikeinkin, jos siihen uskoo, siksihän maailma on täynnä arvoista ennustelijoita, jos tekevät sen kuten Hannu Hanhi, odottaen muiden tupeltavan huonot sekvenssit ensin pois siitä sarjasta, ja joista osa rikkalitakin, koska yllättävän usein osuvat oikeaankin. Kuitenkin Sana sanoo, että "Vääryyden arpaosa ei pysy vanhurakasten käsissä", koska he tietävät Sattuman olevan enimmäkseen vain liian suuresta joukosta valitsemista.


      • Pakstori.
        Veikko. kirjoitti:

        Ei sattuma tarkoita henkiolentona pelkästään tai ainakaan Saattanaa, pieni vihje. ei esim. Randomize-sana muistuta sitä mitenkään. Mooseksen ajan papitkin heittivät epävarmoissa tilanteissa Uurimia ja Tummiumia, ja esim. "Akan" peljastettiin vierailta kansoilta varastaessaan, arvan avulla. Kuitenkin se ei ole sattuman luonne. Ei Sattuma välitä onko joku ansainnut jotakin, vai onko se ansioiton, tai onko se johonkin syyllinen, mutta jos Jumalan pappi uskoo toisin, hänelle se toimii oikein, eikä väärin.
        Sattuma ei siis itsessään ole väärin, se voi toimii oikeinkin, jos siihen uskoo, siksihän maailma on täynnä arvoista ennustelijoita, jos tekevät sen kuten Hannu Hanhi, odottaen muiden tupeltavan huonot sekvenssit ensin pois siitä sarjasta, ja joista osa rikkalitakin, koska yllättävän usein osuvat oikeaankin. Kuitenkin Sana sanoo, että "Vääryyden arpaosa ei pysy vanhurakasten käsissä", koska he tietävät Sattuman olevan enimmäkseen vain liian suuresta joukosta valitsemista.

        Jos logiikkaanne on olla jokin suurikin lakimies, valiten sattuman olevan väärin, ja järjestyyksen oikein, niin minä nauran teille, ei ne ole vastakohtia, vaan veljeksiä.
        Järjestys on näet eri kategoria kuin Sattuma. Järjestys on Pyhä Nimi sille, että kaikki pistetään toimimaan lain mukaan, ja Sattuma on yhtä Pyhä nimi sille, että kokeillaan, kuka on Isän ja Onnettaren suosikki. Jos Sattuma on teille vasta pimeä asia, niin laskekaa todennäköisyyslasku, ne ei ole kovin vaikeita laskuja.

        Kuinka todennäköistä on esim. saada kahdella nopalla heittäessä kahdella heitolla(molemaat heitetää), kaksi kakkosta?

        Jos olette jääneet pieneen tietoon, vain juutalaisia loruja lukemaan, ette ole vielä edes kristittyjä, koska kristinusko oli Paavalin lähetysmatkan jälkeen se Nuori Kreikka, jossa laskettiin asioita. Ei juutalaisuus ole tarkkaan ottaen kristinuskoa. Kristityn pitää puhua ja kirjoittaa, ja määritellä kaiki asiat, loogisesti enemmän, kuin pelkästään tunteella aina itselleen hekuma valitsemalla.


      • Maukino.
        Pakstori. kirjoitti:

        Jos logiikkaanne on olla jokin suurikin lakimies, valiten sattuman olevan väärin, ja järjestyyksen oikein, niin minä nauran teille, ei ne ole vastakohtia, vaan veljeksiä.
        Järjestys on näet eri kategoria kuin Sattuma. Järjestys on Pyhä Nimi sille, että kaikki pistetään toimimaan lain mukaan, ja Sattuma on yhtä Pyhä nimi sille, että kokeillaan, kuka on Isän ja Onnettaren suosikki. Jos Sattuma on teille vasta pimeä asia, niin laskekaa todennäköisyyslasku, ne ei ole kovin vaikeita laskuja.

        Kuinka todennäköistä on esim. saada kahdella nopalla heittäessä kahdella heitolla(molemaat heitetää), kaksi kakkosta?

        Jos olette jääneet pieneen tietoon, vain juutalaisia loruja lukemaan, ette ole vielä edes kristittyjä, koska kristinusko oli Paavalin lähetysmatkan jälkeen se Nuori Kreikka, jossa laskettiin asioita. Ei juutalaisuus ole tarkkaan ottaen kristinuskoa. Kristityn pitää puhua ja kirjoittaa, ja määritellä kaiki asiat, loogisesti enemmän, kuin pelkästään tunteella aina itselleen hekuma valitsemalla.

        Helppo lasku.
        2 yhdellä nopalla: 1/6

        Kaksi noppaa:
        2 ja 2 : 1/6*1/6 = 1/36

        Jos toinen vain oikein ekalla(jompikumpi)
        2 ja ei-2 :1/6*5/6 5/6*1/6 = 10/36

        Ja sitten heitetään yksi heitto:
        aiempi 10/36* (1/6) = 5/108 = 1/21.6

        Tai jos ekalla molemmat väärin, ja sitten onnistuu
        5/6*5/6*1/6*1/6 = 25/1296
        Lasketaan yhteen 1/36 5/108 25/1296 = 121/1296 = 9,3364197%

        Eli noin 10% Vaikka silti meni äsken 19 heittoa, eli todennäköisesti kohta onnistuisi jopa viidellä heitolla.... Eli todennäköisyyshän EI toimi niin, että aina tulisi tuo 9,3 %, vaan jopa eri noppien määrät voidaan laskea, ja se kuinka monta kutakin tulosta tuisi, jos kyseessä ei ole väärä arpoja, joka manipuloi sattumaa, kääntämällä nopan aina haluamanlaisekseen...

        Tämän vuoksi oikea sattuma ei ole väärä, koska se toimii Jumalan matikalla, antaen kaikille silti melko tasapuolisesti asioita, vaikka ONNEN lahjat tarkoittavat Hannu Hanhea, jolle Onnetar Tai Onni-Taivaan Isä on laskenut oikean hetken tulla korjaamaan potti talteen.... Tietysti voi olla jopa niin, että hänelle vain ilmoitetaan oikea tulos etukäteen, harahassa, aikaluupilla.

        Suomessa on tapahtunut sellainen ihme, että sama henkilö on voittanut lotossa päävoiton kaksi kertaa!


      • MAukino
        Maukino. kirjoitti:

        Helppo lasku.
        2 yhdellä nopalla: 1/6

        Kaksi noppaa:
        2 ja 2 : 1/6*1/6 = 1/36

        Jos toinen vain oikein ekalla(jompikumpi)
        2 ja ei-2 :1/6*5/6 5/6*1/6 = 10/36

        Ja sitten heitetään yksi heitto:
        aiempi 10/36* (1/6) = 5/108 = 1/21.6

        Tai jos ekalla molemmat väärin, ja sitten onnistuu
        5/6*5/6*1/6*1/6 = 25/1296
        Lasketaan yhteen 1/36 5/108 25/1296 = 121/1296 = 9,3364197%

        Eli noin 10% Vaikka silti meni äsken 19 heittoa, eli todennäköisesti kohta onnistuisi jopa viidellä heitolla.... Eli todennäköisyyshän EI toimi niin, että aina tulisi tuo 9,3 %, vaan jopa eri noppien määrät voidaan laskea, ja se kuinka monta kutakin tulosta tuisi, jos kyseessä ei ole väärä arpoja, joka manipuloi sattumaa, kääntämällä nopan aina haluamanlaisekseen...

        Tämän vuoksi oikea sattuma ei ole väärä, koska se toimii Jumalan matikalla, antaen kaikille silti melko tasapuolisesti asioita, vaikka ONNEN lahjat tarkoittavat Hannu Hanhea, jolle Onnetar Tai Onni-Taivaan Isä on laskenut oikean hetken tulla korjaamaan potti talteen.... Tietysti voi olla jopa niin, että hänelle vain ilmoitetaan oikea tulos etukäteen, harahassa, aikaluupilla.

        Suomessa on tapahtunut sellainen ihme, että sama henkilö on voittanut lotossa päävoiton kaksi kertaa!

        Myöskään Onni ei ole laskenut kaikille samaa onnistumista todennäköisyyden suhteen. Mutta jos onnekas pakotettaisiin tulemaan pelisalille koko ajan, hänen onnensa loppuisi kertaheitolla.... Ellei juuri silloin ollut jonkun juuri jonkun hyvin pitkän onnitusmisevenssin vuoro? Jumala on määrännyt, että vaikka itse pelin onniputki on matematiikan rajoissa, se, kuka enemmän saa onnistua onniputkeen, ei ole sama kaikilla, vaan siinä on eroja todella suuria....
        Aku Ankka puolestaan pelaisi niin kauan, että menettäisi kaikki rahansa. Roope Setä on saattanut tosin olla hieman Vääräkin hänelle tosin joskus, mutta kukapa kokonaan oikeekaan olisi.... Kyllähän rahamaailman ruhtinaat tekevät monta asiaa ittelleen melko helposti voitettavaksi....


      • Kuka?
        MAukino kirjoitti:

        Myöskään Onni ei ole laskenut kaikille samaa onnistumista todennäköisyyden suhteen. Mutta jos onnekas pakotettaisiin tulemaan pelisalille koko ajan, hänen onnensa loppuisi kertaheitolla.... Ellei juuri silloin ollut jonkun juuri jonkun hyvin pitkän onnitusmisevenssin vuoro? Jumala on määrännyt, että vaikka itse pelin onniputki on matematiikan rajoissa, se, kuka enemmän saa onnistua onniputkeen, ei ole sama kaikilla, vaan siinä on eroja todella suuria....
        Aku Ankka puolestaan pelaisi niin kauan, että menettäisi kaikki rahansa. Roope Setä on saattanut tosin olla hieman Vääräkin hänelle tosin joskus, mutta kukapa kokonaan oikeekaan olisi.... Kyllähän rahamaailman ruhtinaat tekevät monta asiaa ittelleen melko helposti voitettavaksi....

        Onnen hylkäämä on sellainen, joka on tahallaan petkuttanut peleissä ja elämässä, siksi hänet itsensäkin lopulta petetään.
        "Kaikki vääryys on syntiä, mutta sellaistakin syntiä on, mihin ei kuole"(Johannes)


      • Pakstori.
        Kuka? kirjoitti:

        Onnen hylkäämä on sellainen, joka on tahallaan petkuttanut peleissä ja elämässä, siksi hänet itsensäkin lopulta petetään.
        "Kaikki vääryys on syntiä, mutta sellaistakin syntiä on, mihin ei kuole"(Johannes)

        Mutta se, miksi todellista sattumaa ei pysty monimutkaisten ja kauaksi tulevaisuuten tarkasti ennustamaan, johtuu vääryydestä. Jos kaikki toimisi vain oikein, niin ei tapahtuisi missään yllätyksiä.
        Yllätyksiä vihataan ja rakastetaan, ja oikeat yllätykset ihastuttavat kaikkia, mutta väärät yllätykset, en tiedä, ketä ne ihastuttaa, koska silloin joku tavallisesti kuolee.
        Ei Raamatun ennustukset silti olleet liian vääriä, koska eihän tässä ole kauaa aikaa ole mennyt, muutamia kymmeniä tai satoja sukuolvia.(Kymmeniä jos sukupolvi elämän pituus) ja sukupolvia, jos käytetään keksimääräistä lisääntymisikää)
        Vääryys mitä se on? Kaikki tietää mitä oikeus on, suoritetaan mahdollsimman hyvin ja täydellisesti velvollisuutensa, mutta vääryydessä on laiskuutta, ja tahallista vääristelyä, vääriä voimamääriä mukana, eivätkä he itsekään tiedä, mitä siitäkin teosta todellisuudessa seuraa.
        Vääryyttä on esim. se, että me muka tietäisimme, mitä maailmankaikkeudessa on 100000 vuoden päästä, tai puhumaattakaan triljardin triljardin (10^42)....
        10000 vuodessa tuskin on silti vielä "uutta taivasta ja maata".....
        Enpä itte ole vielä kyllästynyt kokonaan tähän vanhaan, eli eipä syytä hakea väärää äkkiloppuakaan vielä....


    • -jarmo-

      Kiitos Rakkaat ystävät, myös kriittinen "heikinheimo väärinpäin".
      Ja kuten tuossa AOAOAOA... janoikin jo, minkä aloitin, olemme paljosta tietämättämme kiitollisuuden velkaa. Kuinka monta kertaa olet myöhästynyt jostain vain siksi ettet tiennyt mitä se reitti toisi? Tai et ole saanutkaan jotain jonka kovasti halusit, koska Jumala Rakastaa sinua, eikä anna sinun vahingoittaa itseäsi.

      Olemme paljosta enemmän kiitollisuuden velkaa kuin pelkkä se minkä päivittäin itse huomaamme. Monesti juuri se onkin itsemme vahingoittamista, jota eniten haluaisimme ja ymmärrän hyvin Taivaanisän myötätuntoisen päänpuistatuksen, kun isä ei lapselleen salli kaikkea mitä tämä tahtoisi.

    • -jarmo-

      Olen pahoillani, koska olen viimeaikoina huomannut että minne tahansa kirjoitan, sinne kerääntyy heti vesittäjät, joiden tarkoitusperät ovat pimeyden voimien tahdossa.

      Taistelu sieluista on kovaa ja demonit ovat aktiivisia. Olkaamme Jeesuksessa Kristuksessa lujia ja rukouksessa jatkuvasti, niin pian olemmekin jo häissä!

      Siunausta kaikille.

      • sinettisormus1

        ... jarmo, ei ole sinun syysi että pahuus palstalla on lisääntynyt, maailmasta on tullut pahempi ja se näkyy kaikkialla ... mutta ei ruokita sitä ... on hyvä että olet täällä, sinun niinukuin Seurailijan aloitukset tänään oli hyvät, olin kirjoittaa että joku saisi tänään kirjoittaa omasta näystään, mutta jätin sen vain keskustelu tasolle Herran kanssa ja kuinka ollakkaan, meidän pojathan ne todisteli Herran ihmeellisyyttä, kiitos ....


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      ... tiedettä on ollut aikojen alusta ja joskus maapallokin on ollut pannukakku, mutta kuinka ollakkaan yleensä, kun aika kuluu, parhaimmankin tiedemiehen tutkimukset ovat kumoutuneet, mutta Sana on, ja pysyy, eilen, tänään ja huomenna .... tämän enempää, tästä aiheesta, koska se on turhaa ...ei johda mihinkään, eikä ole rakentavaa ...

      • -jarmo-

        Hyvin puhuttu... Amen!


      • Kyselijä?
        -jarmo- kirjoitti:

        Hyvin puhuttu... Amen!

        Jos helppo elämä on kestänyt jo liian kauan, niin se alkaa ahdistaa?
        Koska jonkun muun liian vaikea sydän silloin saattaa tulla täyteen sitä ja joku helpon elämän julistaja näkee siitä vilauksen.


    • Seurailija1

      Todettakoon vain niinkuin raamattukin sanoo, lyhyesti:

      Laissa on kirjoitettu: "Vierailla kielillä ja muukalaisten huulilla
      minä puhun tälle kansalle, eikä se sittenkään kuuntele minua,
      sanoo Herra."
      Kielet eivät siis ole merkki uskoville vaan niille, jotka eivät
      usko. Profetoiminen taas ei ole merkki niille, jotka eivät usko,
      vaan uskoville.1 Korint. 14:21-22

      • sinettisormus1

        Aamen.


    • sinettisormus1

      Huomenta Rakkaat Siskot ja Veljet! Eilen illalla luin Raamattua ennen nukkumaan menoa ja minun kovin puhutti sananpaikka, joka on kirje efesolaisille 4 luku ja ajattelin teillekkin sen jakaa, sillä koen sen ajankohtaiseksi ...
      Herran Rauhaa ja Siunausta!

      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ef.4.html

      • sinettisormus1

        Täällä on paljon näinä aikoina puhuttu Juudaksesta, ja itsekin näin kesälomalla uunen Juudas aiheesta, jossa mihet yrittivät kaikin tavoin minua hyväksi käyttää ja lopulta tarjosivat 30 dollaria, aivan kuin Juudakselle tarjottiin 30 hopearahaa, ymmärsin tästä asia yhteyden ja sen tärkeyden. Sitten unessa suutuin noille miehille enkä suostunut heidän tarjouksiinsa, ja niin maailma tänäänkin tarjoaa kaikkea sellaista mikä meille ei ole tarpeen, minä kuitenkin kieltäydyin ja huusin avukseni Herraa ja hän tuli sinisessä ja punaisessa vaatteessaan, enkä enää päästänyt Häntä näkyvistäni vaan painauduin aivan Hänen kainaloonsa...
        Tänään, tuo efesolais kirje ja juuri tuo luku neljä avaa ymmärtämään tuon unen, kun kasvamme täyteen mittaan ja päästämme irti maailmasta ja kaikesta pahasta, emme ole enää alaikäisiä, pääestämme irti tuosta Juudaksen osasta... tämä varmasti puhuttaa monia uskovia tänään.
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Täällä on paljon näinä aikoina puhuttu Juudaksesta, ja itsekin näin kesälomalla uunen Juudas aiheesta, jossa mihet yrittivät kaikin tavoin minua hyväksi käyttää ja lopulta tarjosivat 30 dollaria, aivan kuin Juudakselle tarjottiin 30 hopearahaa, ymmärsin tästä asia yhteyden ja sen tärkeyden. Sitten unessa suutuin noille miehille enkä suostunut heidän tarjouksiinsa, ja niin maailma tänäänkin tarjoaa kaikkea sellaista mikä meille ei ole tarpeen, minä kuitenkin kieltäydyin ja huusin avukseni Herraa ja hän tuli sinisessä ja punaisessa vaatteessaan, enkä enää päästänyt Häntä näkyvistäni vaan painauduin aivan Hänen kainaloonsa...
        Tänään, tuo efesolais kirje ja juuri tuo luku neljä avaa ymmärtämään tuon unen, kun kasvamme täyteen mittaan ja päästämme irti maailmasta ja kaikesta pahasta, emme ole enää alaikäisiä, pääestämme irti tuosta Juudaksen osasta... tämä varmasti puhuttaa monia uskovia tänään.
        Aamen.

        ... tuossa unessa, kun Jeesus tuli sanoin Hänelle:
        - Sinä tulit sittenkin!"
        Sitä suurta kaipuuta meillä on ja odotamme Hänen tulevaksi pian. Mutta Hän tulee, sittenkin!


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tuossa unessa, kun Jeesus tuli sanoin Hänelle:
        - Sinä tulit sittenkin!"
        Sitä suurta kaipuuta meillä on ja odotamme Hänen tulevaksi pian. Mutta Hän tulee, sittenkin!

        ... kiitos tämän unenei avautumisesta " pekanvuorolle", ole siunattu Hänen nimessään.


      • sinettisormus1

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
      • kesää kohti

        KIItos yurki1000js :)



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe