Ihmiset ovat kauppatavaraa

Naisasialooseri.

P/S markkinoilla. Suhteet eivät perustu"rakkauteen" vaan kylmään kaupankäyntiin, jossa halutaan saada omalle sijoitukselle mahdollisimman hyvä vastine.

Miehet pyrkivät saamaan mahdollisimman kauniin ja nuoren naisen ja naiset taas mahdollisimman korkeastatuksisen ja varakkaan miehen. Jos kauppatavaralla on korkea markkina-arvo eli se on erittäin kysytty, niin siitä voi pyytää kovempaa hintaa.

Koska naisen kauneus ja nuoruus ovat erittäin kysyttyjä näillä markkinoilla niin niistä voi pyytää myös kovaa hintaa eli esim. rikasta jääkiekkoilijaa. Ja koska myös rikkaalla kiekkoilijalla kysyntää riittää niin hänellä on varaa pyytää vastineeksi kaunista ja nuorta naista.

Köyhä,statukseton ja ruma mies taas on sitä toista ääripäätä, kauppatavara joka ei mene kaupaksi edes alennusmyynnissä samoin kuin monella käyttäjällä ollut vanha ja/tai ruma nainekin, joten näistä ei ole varaa pyytää korkean markkina-arvon omaavaa kauppatavaraa vaihdossa vastineeksi. Tai voihan sitä pyytää mitä vaan, mutta kauppatavaran käypä arvo määräytyy lahjomattomilla markkinoilla ja siitä saa sen arvon mukaisen vastineen. Kysyntä määrittää arvon ihan samalla tavalla kuin kaikissa muissakin tuotteissa.

Esim. saimaanranta-tontista, jossa on rakennusoikeus voi ja myös kannattaa pyytää satoja tuhansia koska ne ovat niin haluttuja, että niistä noita summia maksetaan. Olisi tyhmää myydä niitä halvempaan hintaan kuin mitä niiden markkina-arvo on.

Samalla tavalla myös kuuluisan ja rikkaan miehen olisi tyhmää"myydä itsensä" markkina-arvoaan alhaisemmalla hinnalla eli tyytyä vanhaan naiseen kun voi saada vaihtokaupassa paljon arvokkammankin eli nuoren ja kauniin naisen.

Mutta korjatkaa toki jos olen väärässä siinä, että ihmissuhteet ovat kaupankäyntiä. Kauppiaalla on tuote, jonka kaikki haluavat, joten hän myy sen eniten tarjoavalle. Ei siis mitään eroa "ihmiskaupassa"

47

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo.

      "Miehet pyrkivät saamaan mahdollisimman kauniin ja nuoren naisen ja naiset taas mahdollisimman korkeastatuksisen ja varakkaan miehen. Jos kauppatavaralla on korkea markkina-arvo eli se on erittäin kysytty, niin siitä voi pyytää kovempaa hintaa"

      Kyseenalaistan tämän.
      Mahdollisimman kaunis on jokainen nainen kun sellaiseksi pynttäytyy.
      Oletko nähnyt naista, joka ei treffeilleen/baariin/raflaan olisi pynttäytynyt?
      Etpä ole tai sitten luulit, että tämä nainen ei olisi kaunis.
      Sinuakin on hämätty.
      Mahdollisimman nuori ( tarkoitatko 5 vuotiasta vai 35 vuotiasta ? )

      Tosielämässä hyvä naisasialuuseri noilla statuksilla ei ole juuri mitään arvoa saati väliä, sillä suurin osa on ihan tavallisia tallaajia.

      • niin niin niin

        "Esim. saimaanranta-tontista, jossa on rakennusoikeus voi ja myös kannattaa pyytää satoja tuhansia koska ne ovat niin haluttuja, että niistä noita summia maksetaan. Olisi tyhmää myydä niitä halvempaan hintaan kuin mitä niiden markkina-arvo on.
        "

        On niitä suositumpiakin tontteja kuin Saimaan rannalla.
        Ja kyllä tuon kaikki alan ihmiset tietää, jankkaat ihan turhaan yksinkertaisesti asiaa joka jo tiedetään.
        Ei sinun ainakaan kirjailijaksi kannattaisi alkaa, sillä et ole kiinnostava vaan toistat ja hoet koko ajan samaa.


      • Hmm...
        niin niin niin kirjoitti:

        "Esim. saimaanranta-tontista, jossa on rakennusoikeus voi ja myös kannattaa pyytää satoja tuhansia koska ne ovat niin haluttuja, että niistä noita summia maksetaan. Olisi tyhmää myydä niitä halvempaan hintaan kuin mitä niiden markkina-arvo on.
        "

        On niitä suositumpiakin tontteja kuin Saimaan rannalla.
        Ja kyllä tuon kaikki alan ihmiset tietää, jankkaat ihan turhaan yksinkertaisesti asiaa joka jo tiedetään.
        Ei sinun ainakaan kirjailijaksi kannattaisi alkaa, sillä et ole kiinnostava vaan toistat ja hoet koko ajan samaa.

        "Koska naisen kauneus ja nuoruus ovat erittäin kysyttyjä näillä markkinoilla niin niistä voi pyytää myös kovaa hintaa eli esim. rikasta jääkiekkoilijaa. Ja koska myös rikkaalla kiekkoilijalla kysyntää riittää niin hänellä on varaa pyytää vastineeksi kaunista ja nuorta naista."


        Älä viitsi höpöttää.
        Rikas kiekkoilija ja "kaunis nuori nainen" ovat huonoja vertauskuvia.

        Nuori ei ole automaattisesti kaunis vaan jos yhtään tutkit mediaa, niin kauniit naiset ovat kyllä usein vanhempia esim. Madonna ja monet muut.
        Nuoret vain pyrkivät samaan.
        Ja jos ei ole varaa pynttäytyä, ostaa vaatteita, käydä kosmetologeilla jne.jne. niin ei se onnistu tavan naiselta.

        En käyttäisi siis sanaa "Nuori" vaan pikemminkin "nainen".


      • ATMaisteri
        Hmm... kirjoitti:

        "Koska naisen kauneus ja nuoruus ovat erittäin kysyttyjä näillä markkinoilla niin niistä voi pyytää myös kovaa hintaa eli esim. rikasta jääkiekkoilijaa. Ja koska myös rikkaalla kiekkoilijalla kysyntää riittää niin hänellä on varaa pyytää vastineeksi kaunista ja nuorta naista."


        Älä viitsi höpöttää.
        Rikas kiekkoilija ja "kaunis nuori nainen" ovat huonoja vertauskuvia.

        Nuori ei ole automaattisesti kaunis vaan jos yhtään tutkit mediaa, niin kauniit naiset ovat kyllä usein vanhempia esim. Madonna ja monet muut.
        Nuoret vain pyrkivät samaan.
        Ja jos ei ole varaa pynttäytyä, ostaa vaatteita, käydä kosmetologeilla jne.jne. niin ei se onnistu tavan naiselta.

        En käyttäisi siis sanaa "Nuori" vaan pikemminkin "nainen".

        "Nuori ei ole automaattisesti kaunis vaan jos yhtään tutkit mediaa, niin kauniit naiset ovat kyllä usein vanhempia esim. Madonna ja monet muut.
        Nuoret vain pyrkivät samaan."

        Täyttä roskaa. Jos naisten lehdessä kirjoitetaan naisten toimesta että julkkis X on kauneimmillaan 40-vuotiaana koska hän itse tuntee olevansa kauneimmillaan, sillä ei ole merkitystä. Miesten mielipide ratkaisee, ja sen mukaan Madonna oli kauneimmillaan nuorena.

        "Ja jos ei ole varaa pynttäytyä, ostaa vaatteita, käydä kosmetologeilla jne.jne. niin ei se onnistu tavan naiselta."

        Selittelyä. Liikunta ja terveellinen ruokavalio ratkaisevat huomattavasti enemmän.


      • Naisasialooseri.
        Hmm... kirjoitti:

        "Koska naisen kauneus ja nuoruus ovat erittäin kysyttyjä näillä markkinoilla niin niistä voi pyytää myös kovaa hintaa eli esim. rikasta jääkiekkoilijaa. Ja koska myös rikkaalla kiekkoilijalla kysyntää riittää niin hänellä on varaa pyytää vastineeksi kaunista ja nuorta naista."


        Älä viitsi höpöttää.
        Rikas kiekkoilija ja "kaunis nuori nainen" ovat huonoja vertauskuvia.

        Nuori ei ole automaattisesti kaunis vaan jos yhtään tutkit mediaa, niin kauniit naiset ovat kyllä usein vanhempia esim. Madonna ja monet muut.
        Nuoret vain pyrkivät samaan.
        Ja jos ei ole varaa pynttäytyä, ostaa vaatteita, käydä kosmetologeilla jne.jne. niin ei se onnistu tavan naiselta.

        En käyttäisi siis sanaa "Nuori" vaan pikemminkin "nainen".

        En missään todellakaan väittänyt, että nuori olisi automaattisesti kaunis. Mistä ihmeestä sait sellaista päähäsi?

        Sanoin, että nuori ja kaunis. Eli naisen on oltava ensin nuori voidakseen olla kaunis.

        Ja Madonna ei ole kaunista nähnytkään, hän on ruma vanha pervotäti, eikä ollut kaunis edes nuorena.

        Esim. Janni Hussi on kaunis koska on myös nuori, jos olisi 15 vuotta vanhempi niin ei olisi enää kaunis.

        Rikas jääkiekkoilija ja nuori kaunis nainen ovat täydellisiä esimerkkejä. kuten tuo mainitsemani Janni Hussikin seurustelee nimenomaan kiekkoilijan kanssa.

        Ja tarkoitin tuossa nyt oikeasti kauniita naisia, en niitä jotka huijaavat meikeillä, vaatteilla ja kosmetologeilla. Jos nainen on oikeasti kaunis niin hän on sitä oli vara tai ei.


      • Naisasialooseri.
        ATMaisteri kirjoitti:

        "Nuori ei ole automaattisesti kaunis vaan jos yhtään tutkit mediaa, niin kauniit naiset ovat kyllä usein vanhempia esim. Madonna ja monet muut.
        Nuoret vain pyrkivät samaan."

        Täyttä roskaa. Jos naisten lehdessä kirjoitetaan naisten toimesta että julkkis X on kauneimmillaan 40-vuotiaana koska hän itse tuntee olevansa kauneimmillaan, sillä ei ole merkitystä. Miesten mielipide ratkaisee, ja sen mukaan Madonna oli kauneimmillaan nuorena.

        "Ja jos ei ole varaa pynttäytyä, ostaa vaatteita, käydä kosmetologeilla jne.jne. niin ei se onnistu tavan naiselta."

        Selittelyä. Liikunta ja terveellinen ruokavalio ratkaisevat huomattavasti enemmän.

        Olen huomannut ihan saman, että naisten lehdet yrittävät leipoa vanhoista haaskoista jotain seksisymboleita koska nämä ovat"sinut itsensä kanssa" ja "tuntevat itsensä seksikkäiksi" sun muuta tyhjää sananhelinää.

        Ihan samaa roskaa kuin PUA-saarnaajien jutut, jotka yrittävät leipoa AT-miehistä haluttavia naisten silmissä psyykkaamalla miehen pitämään itseään haluttavana.

        Lehdet jättävät kuitenkin laittamatta kuvia nuorista ja oikeasti seksikkäistä naisista vertailun vuoksi.

        Miesten mielestä nainen on kauneimmillaan alle 25 vuotiaana, tuon ikäluokan naisia on monella vanhemmalla miehellä, joiden taso heihin riittää kuten se eilen linkitetty juttu siitä 81v miljardööristä, jolla on 24 vuotias playboy malli.

        Monella miehellä ei tosin oma taso nuoriin naisiin riitä, joten he pillunkipeydessään valehtelevat ikäisillen naisille, että pitävät "aikuisia naisia" paljon seksikkäämpinä kuin"parikymppisiä hupakoita" ja naiset haluavat uskoa nämä valheet koska eivät kestä sitä totuutta, että viimeinen käyttöpäivä meni jo


      • Naisasialooseri. kirjoitti:

        Olen huomannut ihan saman, että naisten lehdet yrittävät leipoa vanhoista haaskoista jotain seksisymboleita koska nämä ovat"sinut itsensä kanssa" ja "tuntevat itsensä seksikkäiksi" sun muuta tyhjää sananhelinää.

        Ihan samaa roskaa kuin PUA-saarnaajien jutut, jotka yrittävät leipoa AT-miehistä haluttavia naisten silmissä psyykkaamalla miehen pitämään itseään haluttavana.

        Lehdet jättävät kuitenkin laittamatta kuvia nuorista ja oikeasti seksikkäistä naisista vertailun vuoksi.

        Miesten mielestä nainen on kauneimmillaan alle 25 vuotiaana, tuon ikäluokan naisia on monella vanhemmalla miehellä, joiden taso heihin riittää kuten se eilen linkitetty juttu siitä 81v miljardööristä, jolla on 24 vuotias playboy malli.

        Monella miehellä ei tosin oma taso nuoriin naisiin riitä, joten he pillunkipeydessään valehtelevat ikäisillen naisille, että pitävät "aikuisia naisia" paljon seksikkäämpinä kuin"parikymppisiä hupakoita" ja naiset haluavat uskoa nämä valheet koska eivät kestä sitä totuutta, että viimeinen käyttöpäivä meni jo

        Kyllä se asia on vaan niin, että ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vasta sitten yli kolmekymppisenä. Tämä koskee niin miehiä, kun myös naisiakin.

        Parikymppiset sitä kun ovat vielä niin teinejä, että useinkin heidän kanssa sitä on kolmekymppiset nuoret niin eri aaltopituudella, että tämänkin vuoksi monet miehet kiinnostuvat enemmän niistä yli kolmekymppisistä naisista, kun parikymppisistä teineistä.

        Niin ja älä turhaan tule puhumaan jostain kolmenkympin keski-ikäisyydestä, kun itse sä oot jankannut täällä vuosikausia siitä, kuinka kolmekymppiset miehet ovat komeampia ja miehekkäämpiä, kun jotkut parikymppiset pojanklopit.


      • Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä se asia on vaan niin, että ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vasta sitten yli kolmekymppisenä. Tämä koskee niin miehiä, kun myös naisiakin.

        Parikymppiset sitä kun ovat vielä niin teinejä, että useinkin heidän kanssa sitä on kolmekymppiset nuoret niin eri aaltopituudella, että tämänkin vuoksi monet miehet kiinnostuvat enemmän niistä yli kolmekymppisistä naisista, kun parikymppisistä teineistä.

        Niin ja älä turhaan tule puhumaan jostain kolmenkympin keski-ikäisyydestä, kun itse sä oot jankannut täällä vuosikausia siitä, kuinka kolmekymppiset miehet ovat komeampia ja miehekkäämpiä, kun jotkut parikymppiset pojanklopit.

        No pitikö sinun kehitysvammaisen kaljuuntuvan sedän tulla tähänkin ketjuun paasaamaan noista nuoruusvuosista?

        Kuuntele Junnu Vainiota, hänkin laulaa, että"taakse jäivät nuoruuspäivät" kuten sinullekin on käynyt jo vuosia sitten.


      • Naisasialooseri. kirjoitti:

        No pitikö sinun kehitysvammaisen kaljuuntuvan sedän tulla tähänkin ketjuun paasaamaan noista nuoruusvuosista?

        Kuuntele Junnu Vainiota, hänkin laulaa, että"taakse jäivät nuoruuspäivät" kuten sinullekin on käynyt jo vuosia sitten.

        Ja mä kun kommentoin just siihen aiheeseen, mihin itse haluan, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tiedoksi vaan sulle myös se, että mulla kun sitä ei olekaan mitään vitun rumaa ja kaljuuntunutta tukkaa, toisin kun jollain vitun ahdasmielisillä ja asevelvollisuutta kannattavilla persupaskajunteilla ja muilla militaristiskinifasisteilla!!!!!!!

        Kaikki suvaitsevaiset, avarakatseiset, sivistyneet, nykyaikaiset, kansainväliset ja EUROOPPALAISET MIEHET kun estävät sen hiustenlähtönsä fina-tablettien ja plastiikkakirurgilla tehtävien hiustensiirtojen avulla.

        Sä sitä vittu itse varmaan oletkin just sellainen ahdasmielinen juntti ja militaristipaskapää, joka antaa mieluummin vaan sen tukkansa lähteä ja näyttää sitten joltain rumalta ja kaljuuntuneelta militaristijunttipaskalta!!!!!!!!

        Jää sä vitun talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt militaristijuntti vaikka jo huomenna töistä eläkkeelle, kun oot kerran jo niin vanha, ettet enää yhtään mihinkään kykene. Tai tuskin sä oot edes töissä enää vuosikausiin pystynyt käymään niiden sun mielenterveysongelmiesi kanssa!!!!!!

        Mulla sen sijaan kun on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessä päin ja MÄ KUN TIEDÄN SEN ITSE KAIKISTA PARHAITEN, ETTÄ MILLOIN NE PARHAAT NUORUUSVUODET MULLA OIKEIN OVAT, ETTÄ TIEDOKSI VAAN SULLE VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tässä mun näköiseni mies ja samanlainen hiustyyli, kun mitä mulla on:

        https://www.google.fi/search?q=andrea pirlo&biw=1024&bih=463&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cbQYVIykIcu6ygPW8oGoAQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=WysrLN-nUKP-AM:;1I8hLK1FyLGRVM;http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/01/83/43/42/1834342_w2.jpg;http://www.uefa.com/uefaeuro/news/newsid=1834398.html;656;369


      • Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

        Ja mä kun kommentoin just siihen aiheeseen, mihin itse haluan, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tiedoksi vaan sulle myös se, että mulla kun sitä ei olekaan mitään vitun rumaa ja kaljuuntunutta tukkaa, toisin kun jollain vitun ahdasmielisillä ja asevelvollisuutta kannattavilla persupaskajunteilla ja muilla militaristiskinifasisteilla!!!!!!!

        Kaikki suvaitsevaiset, avarakatseiset, sivistyneet, nykyaikaiset, kansainväliset ja EUROOPPALAISET MIEHET kun estävät sen hiustenlähtönsä fina-tablettien ja plastiikkakirurgilla tehtävien hiustensiirtojen avulla.

        Sä sitä vittu itse varmaan oletkin just sellainen ahdasmielinen juntti ja militaristipaskapää, joka antaa mieluummin vaan sen tukkansa lähteä ja näyttää sitten joltain rumalta ja kaljuuntuneelta militaristijunttipaskalta!!!!!!!!

        Jää sä vitun talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt militaristijuntti vaikka jo huomenna töistä eläkkeelle, kun oot kerran jo niin vanha, ettet enää yhtään mihinkään kykene. Tai tuskin sä oot edes töissä enää vuosikausiin pystynyt käymään niiden sun mielenterveysongelmiesi kanssa!!!!!!

        Mulla sen sijaan kun on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessä päin ja MÄ KUN TIEDÄN SEN ITSE KAIKISTA PARHAITEN, ETTÄ MILLOIN NE PARHAAT NUORUUSVUODET MULLA OIKEIN OVAT, ETTÄ TIEDOKSI VAAN SULLE VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tässä mun näköiseni mies ja samanlainen hiustyyli, kun mitä mulla on:

        https://www.google.fi/search?q=andrea pirlo&biw=1024&bih=463&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cbQYVIykIcu6ygPW8oGoAQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=WysrLN-nUKP-AM:;1I8hLK1FyLGRVM;http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/01/83/43/42/1834342_w2.jpg;http://www.uefa.com/uefaeuro/news/newsid=1834398.html;656;369

        Tuohan on keski-ikäinen ukko kuten sinäkin olet kaljuuntuvine päinesi.


        Et ole ollut nuori enää vuosiin vaan vanha setä etkä sinäkään taida käydä töissä.


      • Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tuohan on keski-ikäinen ukko kuten sinäkin olet kaljuuntuvine päinesi.


        Et ole ollut nuori enää vuosiin vaan vanha setä etkä sinäkään taida käydä töissä.

        Tunnistitko edes tota kuvassa olevaa miestä? Ei todellakaan ole keski-ikäinen, sillä Andrea Pirlo on syntynyt vuonna 1979 ja on näin ollen siis 35-vuotias, eli nuori mies vielä parhaassa iässään.

        Onko sulla vittu jotain vaikeuksia ymmärtää lukemasi lisäksi myös näkemiäsi kuvia?? Näyttää näköjään olevan, kun ei sinne sun ahdasmieliseen persujunttipaskapäähäsi näytä mikään mun sanomani koskaan perille vittu menevän!!!!!!!

        Mulla kun ei olekaan mitään vitun rumaa ja kaljuuntuvaa tukkaa, koska sellaiset kuuluvat just niille ahdasmielisille persujunteille!!!!!!! Sitä kun KAIKKI suvaitsevaiset, avarakatseiset, sivistyneet, nykyaikaiset, kansainväliset j EUROOPPALAISET MIEHET aloittavat sen fina-tabujen syönnin jo hyvissä ajoin ja menevät myös tarvittaessa plastiikkakirurgille hiustensiirtoon, jos tarve niin vaatii. Sitä kun ei ketkään nykyaikaiset ja EUROOPPALAISET MIEHET alennu todellakaan näyttämään joltain vitun ahdasmielisiltä persujunteilta ja fasisteilta, toisin kun jotkut sun kaltaiset talvisodan ajoille jämähtäneet skinifasistit ja muut militaristipaskat suostuisivatkin!!!!!!!!!!!!

        Tässä sitä tulikin taas niin paljon asiaa, että on varmasti vaikea tollaisen sun kaltaisen VAJAAÄLYISEN JUNTIN ymmärtää lukemaansa!!!!!!!!!!!!!

        Sä sitä voisitkin vittu jäädä vaikka jo eläkkeelle, kun oot niin totaalisen vanha ja surkea luuseri, kun et vittu ymmärrä yhtään mitään niistä elämän parhaista nuoruusvuosista!!!!!!!!!


      • Oletko ajatellut ollenkaan sitä, että sä oot muuten ITSE parin kolmen vuoden päästä ihan saman ikäinen, kun mitä Andrea Pirlo tällä hetkellä??

        Sulla sitä kyllä on ihmeellisiä mielialan vaihteluita, kun vielä jokin aika sitten sä jankkasit jatkuvasti sitä, kuinka miehet vaan komistuvat ja näyttävät paremmalta vasta joskus yli 35-vuotiaina, kun he eivät ole enää mitään parikymppisiä pojankloppeja.

        Tiedoksi vaan sulle VITUN PASKAPÄÄLLE JA HINTILLE se saatana, että mulla kun sitä ei olekaan mitään vitun rumaa kaljua, toisin kun vittu sulla varmaan itselläsi vittu sellainen onkin sen vitun ahdasmielisyytesi takia vittu saatanan vittu vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu että tekisi niin mieli lyödä nyrkillä päähän tollaista sun kaltaista vitun ahdasmielistä paska-aivoa saatana!!!!!!!!!!!!!


      • Niin jäi toi edellinen kirjoitus mulla hieman keskeneräiseksi, kun meni pinna kesken kirjoituksen ja oli pakko käydä välillä hermosauhuilla.

        Tollainen sun kaltainen vitun hintti sitä ei varmaan osaa edes suuttua saatana kunnolla!!!!!!!!

        Mä kyllä tiedän sen ITSE KAIKISTA PARHAITEN, että minkä tasoinen mä oikein oon henkisesti, että tiedä sä vaan se!!!!!!!

        Niin KAIKKI NE IHMISET ovatkin just niitä ahdasmielisiä persujuntteja, militaristeja ja fasisteja, jotka ovat tota mieltä niistä hiustensiirroista ja fina-tableteista ja sähän oletkin just kaikkea tätä.

        Helppoa kuvitella se, että sä sitä et varmaan koskaan mihinkään fina-tabletteihin tai hiustensiirtoihin suostuisi turvautumaan, kun sä olet just omalta tyyliltäsi enemmän ahdasmielinen persujuntti, militaristipaska-aivo ja fasisti, kun että olisit mikään suvaitsevainen, avarakatseinen, nykyaikainen, kansainvälinen ja EUROOPPALAINEN MIES, kuten mä olenkin.

        On se mukavaa, kun sitä on itse EUROOPPALAINEN MIES, eikä mikään vitun talvisodan ajoille jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti, fasisti, militaristipaska ja skinikusipää!!!!!!!


      • Mies-21v
        DarkFear kirjoitti:

        Niin jäi toi edellinen kirjoitus mulla hieman keskeneräiseksi, kun meni pinna kesken kirjoituksen ja oli pakko käydä välillä hermosauhuilla.

        Tollainen sun kaltainen vitun hintti sitä ei varmaan osaa edes suuttua saatana kunnolla!!!!!!!!

        Mä kyllä tiedän sen ITSE KAIKISTA PARHAITEN, että minkä tasoinen mä oikein oon henkisesti, että tiedä sä vaan se!!!!!!!

        Niin KAIKKI NE IHMISET ovatkin just niitä ahdasmielisiä persujuntteja, militaristeja ja fasisteja, jotka ovat tota mieltä niistä hiustensiirroista ja fina-tableteista ja sähän oletkin just kaikkea tätä.

        Helppoa kuvitella se, että sä sitä et varmaan koskaan mihinkään fina-tabletteihin tai hiustensiirtoihin suostuisi turvautumaan, kun sä olet just omalta tyyliltäsi enemmän ahdasmielinen persujuntti, militaristipaska-aivo ja fasisti, kun että olisit mikään suvaitsevainen, avarakatseinen, nykyaikainen, kansainvälinen ja EUROOPPALAINEN MIES, kuten mä olenkin.

        On se mukavaa, kun sitä on itse EUROOPPALAINEN MIES, eikä mikään vitun talvisodan ajoille jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti, fasisti, militaristipaska ja skinikusipää!!!!!!!

        Myös kommunistit vastustavat hiustensiirtoja ja fina-tabuja.


    • 5+7

      Ylipäätään naisista on kova kysyntä, tietysti se kysyntä laskee vähän jostain 50 , koska miehiä alkaa kuolla pois ja sitte alkaa tasaantua pikkuhiljaa lisäksi miehet tavoittelee vähän nuorempia.

      • ATMaisteri

        "Ylipäätään naisista on kova kysyntä, tietysti se kysyntä laskee vähän jostain 50 "

        Kysyntä romahtaa jo 10 vuotta ennen kuin nainen täyttää 50v. Useimmilla naisilla lasku alkaa viimeistään kolmen kympin korvilla, siiderillä itsensä turvottaneilla bilettäjillä paljon ennen sitä.


      • kari41v.

        Niin jos tarkoitat 60 miehiä niin he tavoittelevat nuorempiaan.
        Yleensä 30-40v iän huippeilla olevat naiset niin heillä on vientiä eniten.

        Parikymppisten poikien unelma taasen on 30 naiset, mutta siihen tarvittaisiin hyviä pelimiestaitoja.
        Tyhmiä ja nuorempia tyttöjä on helppo saada kenen hyvänsä.

        Kun mies tulee 60 ikään, ei flaksi enää käy kolmikymppisten parissa, joten täsmää siihen miksi joillakin julkkiksilla on 18 vuotias pikkutyttö kaverinaan.
        Näyttäähän se hupaisaltakin otsikoissa ja kuvissa.....
        Ja erittäin nololta, kun olisi tarjolla parempaa ja oikeaa naista.


      • Kari.
        kari41v. kirjoitti:

        Niin jos tarkoitat 60 miehiä niin he tavoittelevat nuorempiaan.
        Yleensä 30-40v iän huippeilla olevat naiset niin heillä on vientiä eniten.

        Parikymppisten poikien unelma taasen on 30 naiset, mutta siihen tarvittaisiin hyviä pelimiestaitoja.
        Tyhmiä ja nuorempia tyttöjä on helppo saada kenen hyvänsä.

        Kun mies tulee 60 ikään, ei flaksi enää käy kolmikymppisten parissa, joten täsmää siihen miksi joillakin julkkiksilla on 18 vuotias pikkutyttö kaverinaan.
        Näyttäähän se hupaisaltakin otsikoissa ja kuvissa.....
        Ja erittäin nololta, kun olisi tarjolla parempaa ja oikeaa naista.

        "Kysyntä romahtaa jo 10 vuotta ennen kuin nainen täyttää 50v. Useimmilla naisilla lasku alkaa viimeistään kolmen kympin korvilla, siiderillä itsensä turvottaneilla bilettäjillä paljon ennen sitä. "

        Nyt siellä puhuu joku ikisinkku joka ei koskaan ole oppinut näitä asioita.

        Puhut siideristä ja yleistät sen turvottavan kaikki naiset.
        Yleensä parikymppinen kehittymätön tyttö lihoo ja pullistuu silminnähtävästi kun kaljaa ottaa liian usein ja sitten 30v nainen näyttää todella kauniilta kun pitää itsestään huolta ja osaa olla hienostunut ja samalla erittäin seksikäs.

        Siideripissishän syntyi siitä kun nuoret tytöt 18-20v ja sitä rataa yleensä turvottavat itsensä ja läskit valuu farkkujen takaa esiin.

        Eikä varaa ole olla hienostunut.


      • öhh...
        Kari. kirjoitti:

        "Kysyntä romahtaa jo 10 vuotta ennen kuin nainen täyttää 50v. Useimmilla naisilla lasku alkaa viimeistään kolmen kympin korvilla, siiderillä itsensä turvottaneilla bilettäjillä paljon ennen sitä. "

        Nyt siellä puhuu joku ikisinkku joka ei koskaan ole oppinut näitä asioita.

        Puhut siideristä ja yleistät sen turvottavan kaikki naiset.
        Yleensä parikymppinen kehittymätön tyttö lihoo ja pullistuu silminnähtävästi kun kaljaa ottaa liian usein ja sitten 30v nainen näyttää todella kauniilta kun pitää itsestään huolta ja osaa olla hienostunut ja samalla erittäin seksikäs.

        Siideripissishän syntyi siitä kun nuoret tytöt 18-20v ja sitä rataa yleensä turvottavat itsensä ja läskit valuu farkkujen takaa esiin.

        Eikä varaa ole olla hienostunut.

        "Kysyntä romahtaa jo 10 vuotta ennen kuin nainen täyttää 50v. Useimmilla naisilla lasku alkaa viimeistään kolmen kympin korvilla,"


        Onko sinulla tästä todisteita?
        Miten sitten selität tuon siideripissis jutun?
        Minä saisin tänne useitakin kuvia ja todisteita nuorten tyttöjen esimerkistä miten pidetään "kroppa kunnossa" :)

        tai siis epäkunnossa....


      • totuus.
        öhh... kirjoitti:

        "Kysyntä romahtaa jo 10 vuotta ennen kuin nainen täyttää 50v. Useimmilla naisilla lasku alkaa viimeistään kolmen kympin korvilla,"


        Onko sinulla tästä todisteita?
        Miten sitten selität tuon siideripissis jutun?
        Minä saisin tänne useitakin kuvia ja todisteita nuorten tyttöjen esimerkistä miten pidetään "kroppa kunnossa" :)

        tai siis epäkunnossa....

        Monasti myös huomaan sen, että mitä teinimpi niin sitä luisempi.

        Moni mies haluaa naisen olevan ennemminkin hieman tuhti kuin anorektinen luuviulu jolle oksentaa.

        Ei silloin auta pitkät hulmuavat hiukset jos vartalo on mallia teini 20v.

        Aavistuksen pullukka 25-40v nainen on ihana.


      • Naisasialooseri.
        Kari. kirjoitti:

        "Kysyntä romahtaa jo 10 vuotta ennen kuin nainen täyttää 50v. Useimmilla naisilla lasku alkaa viimeistään kolmen kympin korvilla, siiderillä itsensä turvottaneilla bilettäjillä paljon ennen sitä. "

        Nyt siellä puhuu joku ikisinkku joka ei koskaan ole oppinut näitä asioita.

        Puhut siideristä ja yleistät sen turvottavan kaikki naiset.
        Yleensä parikymppinen kehittymätön tyttö lihoo ja pullistuu silminnähtävästi kun kaljaa ottaa liian usein ja sitten 30v nainen näyttää todella kauniilta kun pitää itsestään huolta ja osaa olla hienostunut ja samalla erittäin seksikäs.

        Siideripissishän syntyi siitä kun nuoret tytöt 18-20v ja sitä rataa yleensä turvottavat itsensä ja läskit valuu farkkujen takaa esiin.

        Eikä varaa ole olla hienostunut.

        Jos nainen meinaa olla kaunis vielä kolmekymppisenä niin siihen vaaditaan poikkeuksellisen hyvät geenit ja urheilullinen terve elämäntapa eikä hän siltikään ole läheskään samassa sarjassa kuin vastaava parikymppinen nainen.

        Lihava nainen on tietysti ruma vaikka olisi nuorikin.


      • Naisasialooseri.
        totuus. kirjoitti:

        Monasti myös huomaan sen, että mitä teinimpi niin sitä luisempi.

        Moni mies haluaa naisen olevan ennemminkin hieman tuhti kuin anorektinen luuviulu jolle oksentaa.

        Ei silloin auta pitkät hulmuavat hiukset jos vartalo on mallia teini 20v.

        Aavistuksen pullukka 25-40v nainen on ihana.

        No itse en kyllä mitään pullukkaa halua, tosin en anorektikkoakaan mutta vain harvat nuoret naiset ovat oikeasti anoreksiaa sairastavia.

        Läskeillä naisilla on vain tapana haukkua sellaisiksi hoikkia naisia koska tietävät näiden olevan miesten silmissä miljoonasti haluttavampia. Läskifetisistit tietysti erikseen.


      • 13+13
        ATMaisteri kirjoitti:

        "Ylipäätään naisista on kova kysyntä, tietysti se kysyntä laskee vähän jostain 50 "

        Kysyntä romahtaa jo 10 vuotta ennen kuin nainen täyttää 50v. Useimmilla naisilla lasku alkaa viimeistään kolmen kympin korvilla, siiderillä itsensä turvottaneilla bilettäjillä paljon ennen sitä.

        En ole kyllä huomannut, 30 tuntuu vaikeammalta saada naista kuin 20 .


    • cvnxcvnxcv

      Kaikki on elämässä viime kädessä kaupankäyntiä. Kyllä. Ja bisnesmies pärjää.

      • loppuu kaikki

        tai sitten ei pärjää, menee konkkaan.


    • Jaahas...

      "No itse en kyllä mitään pullukkaa halua, tosin en anorektikkoakaan mutta vain harvat nuoret naiset ovat oikeasti anoreksiaa sairastavia."


      Itseasiassa hemmetin monet ovat anorektisia.
      Tällä palstalla vain pari tai muutama puhuu kovasti aina nuorista mutta jos näkisimme todellisuuden niin heidän kohteensä olisi joku luinen amis tai lukiopissis mikä tuskin saisi pelimiehellä etumuksen kohoamaan jos verrataan pikkaisen pullukkaan ihanaan 30 naiseen, joka on hienostunut ja tietää mikä miehiin uppoaa.... se on niin eri juttu.

      "Läskeillä naisilla on vain tapana haukkua sellaisiksi hoikkia naisia koska tietävät näiden olevan miesten silmissä miljoonasti haluttavampia. Läskifetisistit tietysti erikseen. "


      Tarkoitatko tarkemmin läskillä mitä painoluokkaa? Kirjoituksestasi voisi päätellä mitä tahansa. Ilkeä moloaivo saattaa sanoa läskiksi täysin normaalia naista mutta ei muka kelpaa koska pitää olla mallia luuranko?
      Ei tuo miljoonasti oikein päde.......... ja läskifetissi koskee kyllä jotain ihan muuta mitä sinä taidat antaa ymmärtää...

      • Mies.

        "Jos nainen meinaa olla kaunis vielä kolmekymppisenä niin siihen vaaditaan poikkeuksellisen hyvät geenit ja urheilullinen terve elämäntapa eikä hän siltikään ole läheskään samassa sarjassa kuin vastaava parikymppinen nainen.
        "


        Nainen on automaattisesti parhaimmillaan kolmikymppisenä, koska ei ole vanha, eikä liian teini, vaan juuri sopiva ja paras tyydyttämään miehiset himot.
        Parikymppinen tyttö ei ole nainen vaan kehitykseltään vielä kaukana täydellisestä.

        Sinulla on niin usein virheitä kirjoituksissasi että sääliksi käy.
        Vietät palstalla koko päivän suunnilleen ja kirjoittelet mielipiteitäisi jotka eivät vastaa todellisuutta.

        Saanko kertoa?

        Niitä sinun 20 vuotiaita "naisiasi" löytyy hyvin montaa eri sorttia, läskejä, ties mitä, ehkä hyviäkin tai vähintään tavallisia, mutta kukaan heistä ei pysty olemaan niin hienostunut ja naisellinen mitä 30v naiset.

        Mietipä hieman puheitasi.
        Et ole maailman napa etkä ainoa tällä palstalla kertomaan asioista mielipiteitä.

        Väitteidesi mukaan vain parinkympin hujakoilla olevat tytöt kelpaisi miehille.

        Kertomasi mt-ongelmat tukevat harhauskomuksiasi.

        Kun nainen rupistuu ja rapistuu, niin se ei tapahtu 30v huitamilla lähellekään. Elintavat koskee ihan kaikkia ,sorry vaan.


      • Mies.
        Mies. kirjoitti:

        "Jos nainen meinaa olla kaunis vielä kolmekymppisenä niin siihen vaaditaan poikkeuksellisen hyvät geenit ja urheilullinen terve elämäntapa eikä hän siltikään ole läheskään samassa sarjassa kuin vastaava parikymppinen nainen.
        "


        Nainen on automaattisesti parhaimmillaan kolmikymppisenä, koska ei ole vanha, eikä liian teini, vaan juuri sopiva ja paras tyydyttämään miehiset himot.
        Parikymppinen tyttö ei ole nainen vaan kehitykseltään vielä kaukana täydellisestä.

        Sinulla on niin usein virheitä kirjoituksissasi että sääliksi käy.
        Vietät palstalla koko päivän suunnilleen ja kirjoittelet mielipiteitäisi jotka eivät vastaa todellisuutta.

        Saanko kertoa?

        Niitä sinun 20 vuotiaita "naisiasi" löytyy hyvin montaa eri sorttia, läskejä, ties mitä, ehkä hyviäkin tai vähintään tavallisia, mutta kukaan heistä ei pysty olemaan niin hienostunut ja naisellinen mitä 30v naiset.

        Mietipä hieman puheitasi.
        Et ole maailman napa etkä ainoa tällä palstalla kertomaan asioista mielipiteitä.

        Väitteidesi mukaan vain parinkympin hujakoilla olevat tytöt kelpaisi miehille.

        Kertomasi mt-ongelmat tukevat harhauskomuksiasi.

        Kun nainen rupistuu ja rapistuu, niin se ei tapahtu 30v huitamilla lähellekään. Elintavat koskee ihan kaikkia ,sorry vaan.

        http://images.huffingtonpost.com/2013-07-18-Image1.jpg

        vasemmanpuoleinen miellyttää minua enemmän.
        Oikea on mallia luuranko.

        Oletko kysellyt useinkin naisilta minkä ikäisiä he ovat sillä miehenä tiedät että 20-35v ei välttämättä edes erota naisen ikää.

        Ainoa mikä erottuu on tissit ja ne on yleensä isommat 30v naisilla.


      • Naisasialooseri.

        Selvennetäämpä kuvaesimerkeillä

        anorektikko, siis oikeasti anoreksiaa sairastava:

        http://1.bp.blogspot.com/-dGIus_Pd0Bg/UaDeCCsStrI/AAAAAAAABLI/zpFEsgf-wCA/s1600/anoreksike.jpg

        En pidä todellakaan oikeaa anorektikkoa millään tapaa haluttavana, ihan yhtä karsea kuin lihavakin nainen.

        Normaalisti hoikka ja seksikäs nainen

        http://bf-1.com/BF1EFit/wp-content/uploads/2009/01/pic0212.jpg

        Terveen näköinen, kaukana anorektikosta, jollaiseksi läskit monesti kateuksissaan väittävät.

        Läski nainen

        http://prettywomenpictures.com/d/23987-2/Chubby woman in teal bikini pose for a picture.JPG


      • Naisasialooseri.
        Mies. kirjoitti:

        http://images.huffingtonpost.com/2013-07-18-Image1.jpg

        vasemmanpuoleinen miellyttää minua enemmän.
        Oikea on mallia luuranko.

        Oletko kysellyt useinkin naisilta minkä ikäisiä he ovat sillä miehenä tiedät että 20-35v ei välttämättä edes erota naisen ikää.

        Ainoa mikä erottuu on tissit ja ne on yleensä isommat 30v naisilla.

        Vasemmanpuoleinen on lihava, oikea ei ole mallia luuranko vaan timmikroppainen seksikäs nainen.

        Olen aina veikannut naisen iän suurinpiirtein oikein. Tosin joskus olen luullut 25 vuotiasta yli kolmekymppiseksi jos tämä on aloittanut vielä normaaliakin aikaisemmin rusinoitumisen. Kohtelias mies kun olen niin monesti olen sanonut naiselle luulleeni tätä nuoremmaksi kuin mitä hän on ja miltä hän näyttää.

        Nainen on kauneimmillaan parikymppisenä, 25 vuotias on jo liian vanha missikisoihin. Ja enemmistö miehistä on kanssani samaa mieltä, suurin osa naisista on rusinoitunut kolmen kympin hujakoilla, osa jo aikaisemminkin elämäntavoista riippuen.

        Tottakai parikymppinenkin nainen voi olla läski, sitä en ole koskaan kieltänytkään.


      • ATMaisteri
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Selvennetäämpä kuvaesimerkeillä

        anorektikko, siis oikeasti anoreksiaa sairastava:

        http://1.bp.blogspot.com/-dGIus_Pd0Bg/UaDeCCsStrI/AAAAAAAABLI/zpFEsgf-wCA/s1600/anoreksike.jpg

        En pidä todellakaan oikeaa anorektikkoa millään tapaa haluttavana, ihan yhtä karsea kuin lihavakin nainen.

        Normaalisti hoikka ja seksikäs nainen

        http://bf-1.com/BF1EFit/wp-content/uploads/2009/01/pic0212.jpg

        Terveen näköinen, kaukana anorektikosta, jollaiseksi läskit monesti kateuksissaan väittävät.

        Läski nainen

        http://prettywomenpictures.com/d/23987-2/Chubby woman in teal bikini pose for a picture.JPG

        "Normaalisti hoikka ja seksikäs nainen

        http://bf-1.com/BF1EFit/wp-content/uploads/2009/01/pic0212.jpg

        Terveen näköinen, kaukana anorektikosta, jollaiseksi läskit monesti kateuksissaan väittävät."

        Laihempi kuin keskivertomiehen naisihanne. Muuten nätti.

        http://humormedaily.files.wordpress.com/2013/03/ideal-woman2.jpg

        Huomatkaa että kaikki 3 naista ovat keskimääräistä paremman näköisiä, myös oikeanpuoleinen on lievästä ylipainosta huolimatta kaunis koska vartalo on kiinteä ja tiimalasimallinen. Tämä on harvinaista suomalaisilla naisilla, joilla tuppaa olemaan tynnyrivartalo (ei vyötäröä tai peppua).


      • 13+7
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Selvennetäämpä kuvaesimerkeillä

        anorektikko, siis oikeasti anoreksiaa sairastava:

        http://1.bp.blogspot.com/-dGIus_Pd0Bg/UaDeCCsStrI/AAAAAAAABLI/zpFEsgf-wCA/s1600/anoreksike.jpg

        En pidä todellakaan oikeaa anorektikkoa millään tapaa haluttavana, ihan yhtä karsea kuin lihavakin nainen.

        Normaalisti hoikka ja seksikäs nainen

        http://bf-1.com/BF1EFit/wp-content/uploads/2009/01/pic0212.jpg

        Terveen näköinen, kaukana anorektikosta, jollaiseksi läskit monesti kateuksissaan väittävät.

        Läski nainen

        http://prettywomenpictures.com/d/23987-2/Chubby woman in teal bikini pose for a picture.JPG

        Eniten noista oli mun mieleen toi jonka luokittelit läskiks.


      • ATMaisteri
        13+7 kirjoitti:

        Eniten noista oli mun mieleen toi jonka luokittelit läskiks.

        Kyllä. Mutta ymmärrä että ani harva näyttää tuolta lievästi ylipainoisena, suurin osa näyttää tynnyrimäiseltä ja roikkuvalta. Siksi suurimmalle osalle naisista normaalipainoisuus sopii parhaiten.


    • ATMaisteri
    • Mies.

      Kyllä nuo kuvat selvensivät suunnilleen samat asiat mitkä itsekin käsitän.

      Viimeinen kuva lihavammasta naisesta voi yhtä hyvin olla 20v tai 40v, sillä sitä ei kaikista erota.

      keskimmäinen kuva osoittaa suunnilleen ikäluokan 20-35v tai miksei 40veekin, sillä harvemmin parikymppiset tavalliset tuolta näyttävät.

      Naiset 30 ikävuodella ovat ehtineet tavoitella täydellistä kroppaa jota 20 vuotiaat hakevat ja joilla useammalla on vielä lapsimainen "porsas" lookki, jonka pois saamiseen menee se 10 vuotta ja se on lyhyt aika ihmisen elämässä.

      Ihanteemme on ehkä erilainen, mutta toisaalta näistä on tyhmää väitellä sillä olipa ikä mikä tahansa, niin kaikki ovat yksilöitä ja erilaisia, ei voida tuomita kyllä ketään.

      • Mies.

        "No tämä kyllä selittää aikaisemmat kirjoituksesi.

        99% miehistä valitsisi oikeanpuoleisen. "



        Edelleen olen vasemman kannalla.
        Se vaan on naisellisempi ja söpömpi.


      • Naisasialooseri.

        Minä kyllä löisin vetoa sen puolesta, että keskimmäinen nainen ei ole päivääkään yli 25.

        Eikä tässä muutenkaan ollut kyse iästä vaan siitä mikä vartalomalli on naisella seksikkäin ja 99% miehistä valitsisi seksikkäimmäksi keskimmäisen.


    • Janne.

      Niin ja tuli tässä vielä mieleen eräs tärkeä seikka, että turha yleistäminen panee unohtamaan sen seikan, että joillekin pieni pullukka look sopii kasvojen takia ja laihduttaminen/fitness lihaksikkuus saattaa jopa rumentaa ( naisesta tulee miehekkäämpi ). Se taas ei käy laatuun.

      Mielestäni siis yksilöllisyys on erittäin vaikuttava seikka...... iällä ei siis ole loppujen lopuksi hirveän suurta merkitystä, ellei nyt ikäloppu tietysti ole, mutta ei terve mies 30 vuotiasta naista ikälopuksi sanoisi.

      Se on pelkkää suomi24 höpinää.

      • .........

        "Minä kyllä löisin vetoa sen puolesta, että keskimmäinen nainen ei ole päivääkään yli 25."


        Takuulla erehdyt.


    • Janne.

      "Esim. Janni Hussi on kaunis koska on myös nuori, jos olisi 15 vuotta vanhempi niin ei olisi enää kaunis."

      Olisi parempi.
      Samat meikit ja sama kampaus, ei mitään muuta eroa paitsi näyttäisi naiselta.
      Ja kuva hämää aina, muistaa pitää myös se.
      Janni Hussia paremmannäköisiä 30v naisia löytyy yllin kyllin.

      • Naisasialooseri.

        Mainitse yksikin.


    • Janne.

      Esim. oma vaimo.

      • ...........

        Siis se entinen?


    • Janne.

      Nykyinen.

      Olenhan minä ollut aviossa jo monta vuotta.

      Ei ole paljon pojat sinkkuelämää kerennyt nähdä kun nuoreksi aikuiseksi joskus kasvoin.

      Päivät menivät vaimon kanssa telmiessä, uimarannoilla, reippaita pallo ja kesäpelejä, ravintola-iltoja..yms.

      Siinähän ne edelleen menevät.
      Nuoria ollaan vielä ja terhakkaita.

    • Ruma älypää

      Miksi minunlaiseni ruma lihava älypää on saanut monesti seksiä kauniilta naisilta. Enkä ole edes rikas. Tuo teoriasi on ihan huuhaata siinä mielessä että jos minä saan seksiä niin muutkin rumat voivat saada seksiä.

    • homo.economicus

      Ei se nyt näin mene. Pitää huomioida myös ne kustannukset, joista naisesta/miehestä suhteessa syntyy. Tähän perustuu "yhteensopivuus", eli suhteen pienet ylläpitokustannukset. Jos ottaa vain parhaan tarjouksen, niin kauppa ei lopulta välttämättä kannata, koska yhteensopivuuskustannukset nostavat ajan myötä kaupan hintaa. Avioeron myötä kustannukset voivat jopa ns. karata käsistä.

    • tylsää porukkaa

      lässyn lässyn.....

      mutu mutu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe