Monikulttuurisia suhteita

Olihan tuota joskus

Täällä joku puhui Bosnialaista naisista. Rauhanturvaajana minä tutustuin heihinkin. Hienoja naisia. Rauhanturvaajan etuja nääs. Myöhemmin lähdin oikeisiin töihin. Teknillisellä alalla jouduin muuttamaan Intiaan. Asuin siellä yli kolme vuotta. Aluksi hierarkinen ja perinteinen intialainen elämäntyyli ei tuottanut syvällisempiä suhteita. Myöhemmin tapasin erään intialaisen naisen joka oli opiskellut länsimaissa. Hänen kanssaan mulla synkkasi hyvin. Viimein päädyttiin paneskeluun ja se oli ikimuistoinen kokemus. Olisin halunnut syvällisempää suhdetta mutta nainen tokaisi että hänen perheensä ei tulisi koskaan hyväksymään länsimaalaista aviopuolisoa. Se jäi sitten siihen.

Mulla oli pitämättömiä ylitöitä plus kesälomaakin joten siirsin nuo lomat talveksi jolloin lähdin seitsemäksi viikoksi Thaimaaseen. Tutustuin reppumatkaajiin ja olin mm DJnä eräässä rantadiscossa yhden kalifornialaisen jannun kanssa. Se oli hulvatonta menoa. Tutustuin yhteen Austraaliaiseen naiseen joka oli tosi kiva. Hänen yksi isoäitinsä oli kotoisin Fidji saarelta joten hänessä oli hieman eksoottista näköä. Poltettiin marihuanaan, ryypiskeltiin ja naitiin oikein kunnolla. Siinä ne viikot meni. Luvattiin pitää yhteyttä ja lähdin takaisin kotimaahan. Olin Helsingissä viisi kuukautta, sitten tuli komennus jenkkilään, Floridaan. Siellä tehtiin pitkiä työpäiviä mutta aina iltaisin mentiin baareihin vähän dokaamaan. Tutustuin korealais syntyiseen naiseen pikkuhiljaa. Hän pyöri samoissa tekniikka kuvioissa kuten meidän firmakin. No, tietenkin sitten viimein päädyttiin yhteisiin petipuuhiin ja voi jumatstukka kun sain tiukkaa kyytiä. Tätä tapahtui viikoittain. Olisin tietenkin halunnut sitoutua tähän seksipetoon ja älykkääseen naiseen mutta hän kertoi minulle nuo maagiset sanat: hänen sukunsa, perheensä ei tulisi koskaan hyväksymään suhdettamme. Myöhemmin sain komennuksen San Diegoon.

San Diegossa tutustuin Guatemaalaiseen naiseen jonka kanssa kävin myös hänen kotimaassaan.Siitä kehkeytyi sitten pitkä suhde. Olimme jopa naimisissa kuusi vuotta. Neljä vuotta asuimme Suomessa kun työni niin vaati. Neljä kuukautta sitten vaimoni kertoi minulle että hän ei enää pysty, jaksa, voi olla Suomessa koska häntä masentaa suomen pitkät talvet, pimeys, harmaus, märkyys, liukkaus, jne... Ja että hän ei saa töitä täällä vaikka kuinka yrittäisi. Hän osaa suomea aika hyvin ja on koulutukseltaan kemian insinööri. Töitä kuitenkaan ei löytynyt täältä. Myöskin koti-ikävä, entiset ystävät, sukulaiset, jne.. tekivät hänet surulliseksi.

Vaimo lähti pois. Meillä firmassa alkoi YTt. Nyt olen ollut viisi viikkoa työttömänä. Olen kärsinyt jo reilut kaksi vuotta jalkaoireista, näköhäiriöistä, yms joten kun kävin tutkimuksissa niin multa löytyi MS tauti. Näin se elämä kohtelee. Olen sairastunut MS tautiin, vaimo lähti ja työtkin loppuivat. Se sitten niistä monikulttuurisista suhteista.

9

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiv-testi

      Pitäskö sääliä? Etköhän sinä ehtinyt riittävästi paneskella ympäri maailmaa. Hyvä tietää tämä suomalaisista miehistä.

      • Olihan tuota joskus

        Ehdin paneskella ihan tarpeeksi. On mulla ollut suomalaisiakin naisystäviä. Jos itse muuttaisit ulkomaille niin pysyisitkös selibaatissa, häh? Olin nuori mies Bosniassa. Nuorehko myöhemmin. En enää tekis noin enkä edes vois. Ehkäisyä on käytetty eikä mulla ole sukupuolitauteja. Kaikki seksuaalinen kanssakäyminen on tehty yhteisymmärryksessä toisen osapuolen kanssa. Ei tarvi sääliä. Kaikki me kuollaan joskus. Oon saanut elää mielenkiintoista elämää. Voin lähteä täältä pois vaikka tänään. Enkä koe olevani tyypillinen suomalainen mies. Olin vapaa mies kun olin ulkomailla komennuksella. Jos olin parisuhteessa niin kertaakaan en pettänyt. Olen lojaali luonteeltani mutta jos olen vapaa niin olen avoin kokemuksille.


    • eli siis

      Nussit hätää kärsiviä ihmisiä jotka toivoivat sinulta apua. Svinja!

      • aijaliisa

        Voi sua " eli siis ", jos kumpikin osapuoli on vapaaehtoisesti mukana, niin ei siihen ole kenellekään sanomista. Aggressiivinen ja katkeran oloinen tuo kommenttisi. Ap, sinulle jaksamista!


      • Olihan tuota joskus

        En tietääkseni ole nussinut hätää kärsiviä ihmisiä. Kaikki nuo ulkomaalaiset ovat olleet paremmista perheistä ja vapaaehtoisesti on touhuttu. Esim tuo guatemaalainen nainen oli hyvin varakkaasta perheestä, samoin korealainen tyttö. Sen lisäksi voin sanoa että intialainen ja korealainen jätti minut kuin nallin kalliolle joten ketähän tässä käytettiin. En varastanut heiltä mitään, käytimme ehkäisyä, en raiskannut vaan sukupuoliyhteytemme tehtiin enimmäkseen selvinpäin ja aina yhteisestä tahdosta. Kukaan ei pyytänyt minulta koskaan mitään apua. Sitäpaitsi olen edelleen ajoittain email yhteydessä noihin ihmisiin eikä välillämme ole mitään katkeruutta.

        Sen haluan sanoa että kaikki suhteeni, kotimaiset ja ulkomaalaiset, on solmittu täysin ymmärryksessä. Mielestäni olen kokenut olevani tasapuolinen, tasa-arvoisuutta kannattaen. Kunnioittanut aina naisia ja muitakin ihmisiä.


      • nooh en minäkään
        Olihan tuota joskus kirjoitti:

        En tietääkseni ole nussinut hätää kärsiviä ihmisiä. Kaikki nuo ulkomaalaiset ovat olleet paremmista perheistä ja vapaaehtoisesti on touhuttu. Esim tuo guatemaalainen nainen oli hyvin varakkaasta perheestä, samoin korealainen tyttö. Sen lisäksi voin sanoa että intialainen ja korealainen jätti minut kuin nallin kalliolle joten ketähän tässä käytettiin. En varastanut heiltä mitään, käytimme ehkäisyä, en raiskannut vaan sukupuoliyhteytemme tehtiin enimmäkseen selvinpäin ja aina yhteisestä tahdosta. Kukaan ei pyytänyt minulta koskaan mitään apua. Sitäpaitsi olen edelleen ajoittain email yhteydessä noihin ihmisiin eikä välillämme ole mitään katkeruutta.

        Sen haluan sanoa että kaikki suhteeni, kotimaiset ja ulkomaalaiset, on solmittu täysin ymmärryksessä. Mielestäni olen kokenut olevani tasapuolinen, tasa-arvoisuutta kannattaen. Kunnioittanut aina naisia ja muitakin ihmisiä.

        En minäkään sitä bosnialaista väkisellä pannu vaan oli Seminan perässä kiinni aina kun oli mahdollista. Lopulta ilmeisesti ämmä muutti Ruotsiin ja löysi sieltä jonku vellihousun. Kyllähän se vähän katkeraksi pistää Balkanin naikkosia kohtaan.


      • Olihan tuota joskus
        nooh en minäkään kirjoitti:

        En minäkään sitä bosnialaista väkisellä pannu vaan oli Seminan perässä kiinni aina kun oli mahdollista. Lopulta ilmeisesti ämmä muutti Ruotsiin ja löysi sieltä jonku vellihousun. Kyllähän se vähän katkeraksi pistää Balkanin naikkosia kohtaan.

        Voin kertoa että se Bosnian aikainen nainen jonka onnistuin tuntemaan oli jostakin kulttuuriministeriöstä ja pikkasen hienostunut ja mua vanhempi naikkonen. Kävin könsimässä hänen luonaan mutta loppujen lopuksi siinä kävi niin että itävaltalainen kaveri vei voiton. Kuka käytti ketäkin hyväkseen. En tiedä. Hieno nainen mutta ei monogaaminen. Mulla on kuitenkin aina ollu se periaate että yhden suhteen kanssa toimitaan. Mulla ei oo koskaan ollu samanaikaisesti useita suhteita. Minä olen ollut aina helvetin ujo, hiljainen kaveri, en ole koskaan ollut mikään Casanova. Komea olen ollut, mua on useasti verrattu nuoreen Paul Newmaniin. Sinisilmä olen. Joo tosiaan olen kehuttu komeaksi mutta olen aina ollut introvertti ja ujo. Kaikki suhteet ja aloitteet on tullut ulkopuolelta. Minä en ole koskaan "iskenyt" ketään. Nyt olen kohta viiskymppinen ja terveys on pettämässä. Mielestäni en ole tehny mitään pahaa kellekään. Mutta pyydän silti anteeksi.


      • Ratko Mladic
        Olihan tuota joskus kirjoitti:

        Voin kertoa että se Bosnian aikainen nainen jonka onnistuin tuntemaan oli jostakin kulttuuriministeriöstä ja pikkasen hienostunut ja mua vanhempi naikkonen. Kävin könsimässä hänen luonaan mutta loppujen lopuksi siinä kävi niin että itävaltalainen kaveri vei voiton. Kuka käytti ketäkin hyväkseen. En tiedä. Hieno nainen mutta ei monogaaminen. Mulla on kuitenkin aina ollu se periaate että yhden suhteen kanssa toimitaan. Mulla ei oo koskaan ollu samanaikaisesti useita suhteita. Minä olen ollut aina helvetin ujo, hiljainen kaveri, en ole koskaan ollut mikään Casanova. Komea olen ollut, mua on useasti verrattu nuoreen Paul Newmaniin. Sinisilmä olen. Joo tosiaan olen kehuttu komeaksi mutta olen aina ollut introvertti ja ujo. Kaikki suhteet ja aloitteet on tullut ulkopuolelta. Minä en ole koskaan "iskenyt" ketään. Nyt olen kohta viiskymppinen ja terveys on pettämässä. Mielestäni en ole tehny mitään pahaa kellekään. Mutta pyydän silti anteeksi.

        Sitä kun on kerran maistanut etelän herkkua, niin ei tahdo haluta sitä herkkua muille jakaa. Ja juuh parhaimpia siellä todella on nämä tiukkoihin pukuihin, lyhyisiin hameisiin ja korkkareihin pukeutuvat niin sanotuttu kiima amatsoonit, vaikka nämä nuoruuden heilat olikin rennosti pukeutuvia likkoja.


    • zeitgeist

      Surullinen tarina :(. Voimia sinulle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe