HIUKSET!!!

kaljuuntuva

HEI!, lähteekö teillä tukka päästä kun syötte reumalääkkeitä/trexania??? Voiko asialle tehdä mitään??? oletteko keksineet jotakin poppakonstia? Minulla lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta ja senkin takia tukkaa lähtee ja nyt toi hemmetin trexan päälle. piru vie. Kertokaa auttaako mikään....

8

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se auttaa

      RUOKAVALIO

    • vähän aikaa

      Aluksi lähti mutta noin kuukauden päästä tasaantui ja tukka on nyt aivan normaali. Annos 20 mg/vko, hieman yli vuoden syönyt.

    • Neliann

      Bemer-verisuoniterapia on erittäin tehokas hoitomuoto reuman oireisiin ylipäätään ja yhdistettynä Bemerin valohoitoon (B.Light) tehokas apu hiustenlähtöön (hoidettu tehokkaasti jopa pälvikaljua). Parempi mikroverenkierto -> ravitummat solut -> ravitut karvatupot -> parantunut karvankasvu
      http://www.bemer-partner.com/bemerGroup/marinka/tuotteet/hoitoyksikoet/blight/

      Mikroverenkierto tietysti parantaa myös lääkkeiden imeytymistä, joten Bemerin käytön myötä ei välttämättä tarvita enää yhtä paljon lääkkeitä (näin myös sivuvaikutukset vähenee)

    • remoko

      Voi kun joskus koko trexan lopettais maan päältä, vähemmän kärsimystä ja pahaa oloa loppuelämäksi.

      • tukka hyvin

        Minulla trexan ei ole aiheuttanut hiustenlähtöä, olen syönyt sitä nyt 7 vuotta maksimiannoksella (20 mg). Hiukset ovat vahvat ja paksut. Olisikohan syynä ennemminkin kilpirauhanen? Toivottavasti saat apua!!


    • paleoruokavalio
    • Jälleen hiuksia

      luontaistuotekaupasta Skin gain, auttoi minulla

    • .PRIORIN

      Minulla kampaaja “poltti” päänahan (liian vahva ja kauan aine päässä). Minulla oli hyvää vahva hiuskarva ja vahva tukka. Pölyimurin putki meni jatkuvasti tukkoon siivoamisen aikana, valon paistaessa suoraan ylhäältä ohuet hiukset paljastavat kiiltävän päänahkani. … Soitin lähes itkiessä apteekin infon, sieltä suositus oli PRIORIN ja farmakologi vielä lisääsi, ettei muu auta – sattui mukava ihminen olemaan.
      Otin siitä viikon ja tukanlähtö loppui, toisessa viikossa tuli ”siili” päähän.
      Nykyinen tuote on uudistunut - PRIORIN EXTRA, on lisätty biotiinia, mikä on H- tai B7-vitamiini on rikkiä sisältävä, optisesti aktiivinen orgaaninen happo, markkinoidaan kuitenkin ravintolisänä etenkin hiusten ja kynsien vahvistamiseen ja hiusten lähtöä vastaan.
      Priorin: http://www.verkkosivuapteekki.fi/Priorin-Hiusjuurien-taesmaeravinne-90-180-tai-270-kapselia
      Priorin Extra: http://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/JamsanApteekki/Products/"Priorin Extra"
      Saatavilla kaikissa apteekeissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe