Herra puhui aamulla

Jumalan puhetta

Lapseni. Olkaa sillä paikalla, jonka Minä olen teille antanut. Lukekaa sanaani aamuin, illoin. Pukekaa sota-asu päällenne joka päivä. Sota tulee kiristymään. Katsokaa, minä olen teidän kanssanne.
Amen.

35

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Jeesus

      Herra kun puhuu, sen ymmärtää jokainen. Tietää, että ei ole omasta päästä lähtöisin.

      • Sanassa

        Puhuu Raamatun Sanassa.


    • Amen

      Kiitos Jeesus, että sinä puhut meille ja opastat näinäkin' pimeinä' aikoina.

    • Sotaa ja sodasta

      Puhuu teidän Herra. Mikähän Herra teille puhuu? Minun Herrani on neuvonut: Rakastamaan lähimmäistä niinkuin itseäsi.

    • Onkohan muilla?

      Sinullako ei olekaan raamatussasi mainintaa ja kehoitusta pukea sota-asu yllenne.
      Eikö ole myöskään mainiintaa, että meillä ei ole sotaa lihaa ja verta vastaan, vaan pimeyden voimia taivaan avaruuksissa.
      On outo raamattu.

      • ...

        ...


      • säälittää
        ... kirjoitti:

        ...

        Vai puhuu herra. Että voi olla ihmisparka sekaisin.


      • ...
        säälittää kirjoitti:

        Vai puhuu herra. Että voi olla ihmisparka sekaisin.

        ...


    • Onhan näitä

      Ef. 6:12
      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      Ef. 2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,

      Ef. 6:13
      Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.

      2Kor. 10:4 sillä meidän sota-aseemme eivät ole lihalliset, vaan ne ovat voimalliset Jumalan edessä hajottamaan maahan linnoituksia.

      • Turva vain Jumalassa

        Tapahtukoon Jumalan tahto myös maanpäällä niinkuin taivaassa. Näin rukoilemme. Jeesus opetti Isä meidän rukouksen ja näin on hyvä aina rukoilla, sillä luottamus Jumalan hyvyyteen ja kaikkivoipaisuuteen on turvamme. Siinä on uskomme.


    • Montako kuulee?

      Herra puhuu. Kuuleeko kukaan?

      • sinettisormus1

        AAMEN!!!


      • ...
        sinettisormus1 kirjoitti:

        AAMEN!!!

        ...


    • Yleensä

      rauhallisuudessa ja levossa Herra puhuu. Harvemmin juostessa. Silloin emme pysty ottamaan vastaan Hänen sanomaansa.

      • Rakkaus parantaa

        1.Johanneksen kirje 4. Tänään puhuttelee.

        1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
        4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
        6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
        7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
        8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
        9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
        10 Siinä on rakkaus-ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
        11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
        12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
        13 Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
        14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
        15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
        16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
        17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
        18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
        19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
        20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
        21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.


    • 546

      Herra, armahda suomen kansaa. Se ei tiedä, mitä se tekee.

    • uitwr

      vaikka pitäisi tietää syyt ja seuraukset kaikissa asioissa.

    • ...

      ...

    • ---

      Kiitämme Herraa tästäkin päivästä.

    • Nyt juuri

      Sota-asu päälle.

    • "Olkaa sillä paikalla, jonka Minä olen teille antanut."

      Paikallani pysyn ja periksi en anna.
      Odottelen vain milloin saastaiset papit alkavat vihkiä homopareja avioliittoon ja
      silloin on intensiivisen vastarinnan aika.
      ______________________________________________
      En ole suomi24 päivityksen jälkeen 02.09.2014 saanut vastattuihin
      kommentteihini ilmoitusta ja se haittaa hiukan vastailemista.
      Tietäisikö joku mistä kiikastaa?

      • AOAOAOAOAO

        Kokeile päivittää uudestaan aiemmin valitsemasi asetukset.

        Toivottavasti auttaa.


      • PERTSA haluaa samanlaisen vastakkainasettelun kuin oli aikoinaan Massachutesissa, jossa tilanne räjähti. "Intensiivinen vastarinta", huh hei.

        Ja persta se jaksaa luokitella ihmiset eri luokkiin; on saastaisia, valehtelijoita, älyllisesti vajaita, jätteenpolttolaitoksen uunin kuuluvia. Mutta onneksi pertsa kuuluu parhaaseen A-luokaan. Ainoana.


      • Joudun kysymään?
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        PERTSA haluaa samanlaisen vastakkainasettelun kuin oli aikoinaan Massachutesissa, jossa tilanne räjähti. "Intensiivinen vastarinta", huh hei.

        Ja persta se jaksaa luokitella ihmiset eri luokkiin; on saastaisia, valehtelijoita, älyllisesti vajaita, jätteenpolttolaitoksen uunin kuuluvia. Mutta onneksi pertsa kuuluu parhaaseen A-luokaan. Ainoana.

        helsinkijokkeri
        Kateutesi, katkeruutesi lisäksi vielä kysyn, oletko mittauttanut äo:si?
        Ei silti, että sillä muuta väliä olisikaan, mutta asioiden ymmätämisen kannalta oleellinen on tieto.
        Että jos mietit kuitenkin vähän, mitä suollat suustasi.


      • Joudun kysymään? kirjoitti:

        helsinkijokkeri
        Kateutesi, katkeruutesi lisäksi vielä kysyn, oletko mittauttanut äo:si?
        Ei silti, että sillä muuta väliä olisikaan, mutta asioiden ymmätämisen kannalta oleellinen on tieto.
        Että jos mietit kuitenkin vähän, mitä suollat suustasi.

        Jouduit kysymään. Jaa.

        Minä tuossa referoin pertsan vaalimia teemoja. Ne eivät varsinaisesti liity minun äo;oon, kateuteen yms. Ne ovat mitä pertsa on sanonut, eli hän ne on "suoltanut".


      • Teenkö sulle samaa
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Jouduit kysymään. Jaa.

        Minä tuossa referoin pertsan vaalimia teemoja. Ne eivät varsinaisesti liity minun äo;oon, kateuteen yms. Ne ovat mitä pertsa on sanonut, eli hän ne on "suoltanut".

        Mikä sinä olet referoimaan kenenkään kirjoituksia?


      • Teenkö sulle samaa kirjoitti:

        Mikä sinä olet referoimaan kenenkään kirjoituksia?

        Mulla tuli vaan mieleen, kun persta niin kovaa on ollut esittelemässä sitä USA:n homo-kristitty- vastakkainastettelua. Ja sitten hän esittää samaa mallia Suomeen; intensiivinen vastarinta, joka yleensä johtaa kahakoihin, jos aihe on tulenarka.

        Minä referoin ketä haluan, en tarvitse siihen ainakaan sinulta lupaa. Se minä olen referoroimaan.


      • Lapsikin ymmärtää
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        PERTSA haluaa samanlaisen vastakkainasettelun kuin oli aikoinaan Massachutesissa, jossa tilanne räjähti. "Intensiivinen vastarinta", huh hei.

        Ja persta se jaksaa luokitella ihmiset eri luokkiin; on saastaisia, valehtelijoita, älyllisesti vajaita, jätteenpolttolaitoksen uunin kuuluvia. Mutta onneksi pertsa kuuluu parhaaseen A-luokaan. Ainoana.

        Jos helsinkijokkeri lukee Raamattua, niin ei tarvi niin paljon täällä ihmetellä.
        Jokaisella ihmisellä on mahdollisuus rukoilla ; myös rukoillen lukea Sanaa , niin että avautuu totuus.

        Nimenomaan Raamatun Sanasta käy ilmi ; ......hylkäsi heidät tekemään sopimattomia niin, että miehet miespuolisten kanssa ja naiset........

        Kun eivät käänny riettaudestaan, niin ... HYLKÄYS synteihinsä aina syvemmälle. No, näin on näkyvillä erilaiset muutkin syntielämämme, johon työnnämme pikkusormemme. On pitkä luettelo, yölliset juomingit ml:n mikä estää pääsyn Jumalan valtakuntaan. Senkin ymmärtää, kun katsoo miten päihteet vievät syvemmälle päihteisiin ja siinä olotilassa syvälle muihinkin synteihin. Mikä tahansa aloitettu syntielämä ottaa aina mukaansa pikkuhiljaa muutakin omaksi onnettomuudekseen. Tämä on selviö jokaiselle alan auttamis- ja valvontatyötä tekeville - sairaalat, poliisi, hälytys, koulut jne.

        16 Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
        17 Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.
        18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
        19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
        20 Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
        21 Lapsukaiset, kavahtakaa epäjumalia.


      • Lapsikin ymmärtää kirjoitti:

        Jos helsinkijokkeri lukee Raamattua, niin ei tarvi niin paljon täällä ihmetellä.
        Jokaisella ihmisellä on mahdollisuus rukoilla ; myös rukoillen lukea Sanaa , niin että avautuu totuus.

        Nimenomaan Raamatun Sanasta käy ilmi ; ......hylkäsi heidät tekemään sopimattomia niin, että miehet miespuolisten kanssa ja naiset........

        Kun eivät käänny riettaudestaan, niin ... HYLKÄYS synteihinsä aina syvemmälle. No, näin on näkyvillä erilaiset muutkin syntielämämme, johon työnnämme pikkusormemme. On pitkä luettelo, yölliset juomingit ml:n mikä estää pääsyn Jumalan valtakuntaan. Senkin ymmärtää, kun katsoo miten päihteet vievät syvemmälle päihteisiin ja siinä olotilassa syvälle muihinkin synteihin. Mikä tahansa aloitettu syntielämä ottaa aina mukaansa pikkuhiljaa muutakin omaksi onnettomuudekseen. Tämä on selviö jokaiselle alan auttamis- ja valvontatyötä tekeville - sairaalat, poliisi, hälytys, koulut jne.

        16 Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
        17 Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.
        18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
        19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
        20 Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
        21 Lapsukaiset, kavahtakaa epäjumalia.

        Kyllä Raamatusta löytyy Raamatun totuus ihan vaan lukemalla. Ei ne sanat muutu, vaikka rukoilisi.

        "Hylkäsi heidät tekemään sopimattomia..." Mutta Paavali kirjoitti, että hylkäyksen piirissä olivat heterot, jotka vaihtoivat. Jos homoseksuaalinen olisi vaihtanut, he olisivat alkaneet olla vastakkaisen sukupuolen kanssa. Miten tuo nyt sitten on?

        Itse katson Raamatun mukaisiksi synneiksi sekä tekoja, että tekemättä jättämisiä.


      • Itsekkyys?
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Kyllä Raamatusta löytyy Raamatun totuus ihan vaan lukemalla. Ei ne sanat muutu, vaikka rukoilisi.

        "Hylkäsi heidät tekemään sopimattomia..." Mutta Paavali kirjoitti, että hylkäyksen piirissä olivat heterot, jotka vaihtoivat. Jos homoseksuaalinen olisi vaihtanut, he olisivat alkaneet olla vastakkaisen sukupuolen kanssa. Miten tuo nyt sitten on?

        Itse katson Raamatun mukaisiksi synneiksi sekä tekoja, että tekemättä jättämisiä.

        Itse katsson. Niinpä niin.


      • kilu2014

        Voiko noin pimeitä ajatuksia olla viellä 2014 luvunn Suomssa.USA:n ymmärtää sehän on niin kaksinaismoralinen maa... mutta että Suomessakin viellä...voi--voi


      • Itsekkyys? kirjoitti:

        Itse katsson. Niinpä niin.

        ITSEKKYYS? Minua ei ole kukaan pitänyt itsekkäänä; päinvastoin. Joten en ala itsekään pitämään, enkä peiliin katsomaan, koska siihen ei ole pienitäkään aihetta. Väärät syytökset ovat tietääkseni syntiä ja 10 käskyn rikkomista.


    • Kuinka niin?

      Miten niin ilmoitusta? Tulihan nytkin meille luettavaksi.
      Hyvän kommentin annoitkin.

    • näköjään

      suosittu ketju.

    • 572

      246 lukukertaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe