Apua, miten valita sopiva Office-paketti

Anskuu_h__92

Moi!

Olen ostamassa uutta tietokonetta ja tarvitsen siihen Office-paketin. Kävin katsomassa, että vuoden lisenssin saisi 69 eurolla. Miten sen jälkeen? Mikä on hinta?

http://www.microsoftstore.com/store/mseea/fi_FI/pdp/Office-365-Personal/productID.298282200

Vai voinko ostaa Home and Student version? Se ilmeisesti on sallittu myös ei opiskelijalle kunhan ei käytä kaupallisiin tarkoituksiin.

http://www.microsoftstore.com/store/mseea/fi_FI/pdp/productID.263157600

Auttakaa hölmeliiniä :) kiitos :)

7

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NmVQDX
    • 7656567979

      Osta Microsoftin student- versio, niin Wordien ja Exceleitten käyttö on paljon helpompaa.
      Mulla on sekä Libre että Microsoft, toi ilmainen Libre toimii vain todella kevyessä käytössä.
      Jos on vähänkään laajemmat tarpeet, niin oikeat Excelit toimii 100 kertaa paremmin.

      Student- versio on kaikille sallittu, siinä on vaan vähemmän eri ohjelmia.

    • kvZKPy

      Eipä ole Libreofficesta tähän mennessä tehot loppuneet. Miksi kauppaat "laajempiin tarpeisiin" rampautettua versiota?

    • ei mitään ongelmaa

      Minulla on nyt käytössä LibreOffice. Se on täysin toimiva toimisto-ohjelma paketti.
      Windowsia käyttäessäni minulla oli Lotus SmartSuite. Se oli hyvä Windows sovelluspaketti, mutta sitä ei liene enää saa näihin uudempiin Windowseihin (Vista, 7 ja 8)?

    • hooässä

      Erot 365:ssä ja Home & Studentissa on se että 365 pitää päivittää ja maksaa vuosittain, H&S on koneessasi aina.
      Valitsin H&S:n koska inhoan kaikenlaisia päivityksiä ja lisämaksuja. H&S on yhteensopiva aiempien versioiden kanssa eli edellisen koneen officet toimii myös uudessa koneessa.

    • qwqwqwqw

      365 on lisäksi verkko-pohjainen. En kovin henkilökohtaista tekisi sillä...

      Ja tuo edellinen kommentti "Libre toimii vain todella kevyessä käytössä" on aika outo. Kaiken haluamani olen saanut LibreOfficella tehtyä. Aivan kelpo softa! Ohjelmiston takana on laajahko yhteisö ja ohjelmaa kehitetään rivakasti jatkuvalla tahdilla. Hyvin toimii!

      • Ei se 365 mikään selainversio ole. Ihan samoja ohjelmia ne ovat. 365:ssä on enemmän ohjelmia mukana, mm. Access, lisäksi siinä saa tietääkseni rajoittamattoman pilvitallennuksen, skype puheaikaa ym. Accessia ei tietääkseni muuten voi ostaa kaupallisena. Täysversio on 135 euroa. Minusta office 365 personal on liian kallis. Jos perheessä on neljä konetta niin perus 365 on fiksumpi kuin neljä H&S:ää. Excelin, Wordin tai Powerpointin voi ostaa myös erikseen ei-kaupallsiena 79 eurolla, jos tarvitsee vain yhtä.

        Jos tyhjästä aloittaa, suosittelen Libreofficea. Jos silä ei pärjää, niin aina voi sitten ostaa MS:n. Jotkut asiat toimivat Libressä paremmin, kuten CSV-tiedoston tuonti. MS ei ymmärrä, että se C tarkoittaa pilkkua eikä puolipistettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe