Olen pitänyt sitä

...

sun nyksää vähän luuserina, enkä ole oikeastaan juuri mitään ajatellut sen ja sun suhteesta. Ehkä olen olettanut, että et oikeasti siihen päädy. Toisaalta mahdollista, koska pitäähän kumppani saada, mutta aika onneton heppu.

62

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helposti vedettävä

      Voi itku, kyllä sie olisit ollut niin paljon parempi, nyyh nyyh.

      • ...

        Se on ankeaa tietyllä tavalla että suomipojut on usein aika surkeita jotenkin. Kun mä näin sen, niin mä mietin vaan, että mikäs hönö tuo on. Sitten joskus jälkikäteen tajusin, että jaahas, se seurustelee sen kanssa, että semmosta.


    • Rentuille

      Saappaat jalkaan ja juopoille maitoa.

    • 20+14

      Hetkinen, mulla ei oo ketään nykyistä. Sä oot ainut mies mun elämässä :)

    • ;))))

      Joku rannalle ruikuttamaan jäänytkö siellä itkee, säälittävä luuseri heppu?

    • ...

      En mä ole mihinkään rannalle jäänyt. Hänhän olis halunnut mut, mutta en just silloin vaan jaksanut mitään. Mutta tietty säälittää vähän, jos hän päätyy siihen pikkuisen pellen oloseen tyyppiin, joka ei vaikuta kovin filmaattiselta. Tulee pikkuisen outo olo, ja miettii, että tuollaisenko se haluaa, että minkäköhänlainen elämä sellaisen lampaan kanssa tulee. No joo, mä ajattelen aina tälleen suoralla tavalla, ei pidä pahastua siitä. Mutta ehkä joku taso vois olla, oikeesti... :)

      • :---D

        "Hänhän olis halunnut mut"

        Niinhän sä itse sanot.


      • ...
        :---D kirjoitti:

        "Hänhän olis halunnut mut"

        Niinhän sä itse sanot.

        Joo, ja sanoi vielä rakastavansa. En tietenkään tiedä mikä on totuus, eikä sillä nyt niin väliä ole. Luulen että oli totta. Toivoisin, että hän pitäisi jotain tasoa yllä, ettei päädy ankeuteen.


      • uusi klovni näytökseen
        ... kirjoitti:

        Joo, ja sanoi vielä rakastavansa. En tietenkään tiedä mikä on totuus, eikä sillä nyt niin väliä ole. Luulen että oli totta. Toivoisin, että hän pitäisi jotain tasoa yllä, ettei päädy ankeuteen.

        Pellet on kivoja. Elämä hauskaa niiden kanssa. Ehkä piti suakin pellenä ja siksi tykkäsi.


    • Heipä hei

      Mitäs se pikkuklovni siellä nyt kiukutteleekaan?

      Jättimies, toimi.

      • ...

        Mikä kiire nyt on? Kiire ei tuo menestystä. En kiukuttele yhtään. Ihan positiivinen olo on.


    • Mitä mitä

      eikö noin "tasokas" mies kelvannut, vai?

      • ...

        Ei mulla ole mitään epäilyksiä, ettenkö olisi kelvannut. Ei ole tullut vastaan naista, joka olisi antanut ymmärtää, etten kelpaa. Toisaalta olisi sekin hauska kokea, että miltä "torjunta" tuntuu.


      • Hakkaa rintaansa
        ... kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään epäilyksiä, ettenkö olisi kelvannut. Ei ole tullut vastaan naista, joka olisi antanut ymmärtää, etten kelpaa. Toisaalta olisi sekin hauska kokea, että miltä "torjunta" tuntuu.

        Mina olla tasokas mies! Mina kelvata kaikille!


      • ...
        Hakkaa rintaansa kirjoitti:

        Mina olla tasokas mies! Mina kelvata kaikille!

        Ai niinku gorillojen kuningas? Oikeastaan en ajattele tasoani juurikaan. Se on vanha juttu, että tasoa on. Mitä sitä koko ajan miettimään samoja asioita.


    • Voi teitä

      Te olette kovin tohkeissanne, kun te ette tulleet valituksi.

      • ...

        Älä jankuta. Tiedän mikä on totuus, enkä mä mieti sitä juurikaan. Rauha nyt. :)


      • 20+14
        ... kirjoitti:

        Älä jankuta. Tiedän mikä on totuus, enkä mä mieti sitä juurikaan. Rauha nyt. :)

        Mistä päin sä aloittaja oot? Kun toi sana "positiivinen" kuulostaa niin tutulta jota eräs mun kaipaama mies sanoi usein :)


      • ...
        20+14 kirjoitti:

        Mistä päin sä aloittaja oot? Kun toi sana "positiivinen" kuulostaa niin tutulta jota eräs mun kaipaama mies sanoi usein :)

        En kerro. :)


      • 20+14
        ... kirjoitti:

        En kerro. :)

        Miks et? Ai, siks et, koska saattais tunnistaa sut :) Mä ite veikkaan sit että oot ehkä Pohjois-Savosta? :)


      • ...
        20+14 kirjoitti:

        Miks et? Ai, siks et, koska saattais tunnistaa sut :) Mä ite veikkaan sit että oot ehkä Pohjois-Savosta? :)

        En sano mitään. :)


      • 20+14
        ... kirjoitti:

        En sano mitään. :)

        Eli oot :) Toi tollanen vihjailu mitä sä kirjotit tohon, niin se paljasti kun et sano mitään :) mä veikkaan vielä että joku K kirjaimella alkava kaupunki Pohjois-Savossa :)


      • ...
        20+14 kirjoitti:

        Eli oot :) Toi tollanen vihjailu mitä sä kirjotit tohon, niin se paljasti kun et sano mitään :) mä veikkaan vielä että joku K kirjaimella alkava kaupunki Pohjois-Savossa :)

        Saa veikkailla. :) ;)


      • 20+14
        ... kirjoitti:

        Saa veikkailla. :) ;)

        Mä kuule vähän luulen että ton aloittajan kolme pistettä on hänen kolmikirjaiminen nimensä :) Älä yritä, mä tunnistin sut jo :) Ja ei mulla oo ketään miestä :) Mistä sä tollasen kuvitelman oot saanu :) Onkohan mulla joku kaksoisolento sit :)


      • ...
        20+14 kirjoitti:

        Mä kuule vähän luulen että ton aloittajan kolme pistettä on hänen kolmikirjaiminen nimensä :) Älä yritä, mä tunnistin sut jo :) Ja ei mulla oo ketään miestä :) Mistä sä tollasen kuvitelman oot saanu :) Onkohan mulla joku kaksoisolento sit :)

        En myönnä enkä kiellä. :)


      • 20+14
        ... kirjoitti:

        En myönnä enkä kiellä. :)

        Älä kiusaa mua :) Mä veikkaan että sä asut samassa kaupungissa kun mä ja me kaks tunnetaan aikalailla hyvin toisemme :) Kun sä et myönnä etkä kiellä niin tosta voi päätellä jo aika paljon :)


      • ...
        20+14 kirjoitti:

        Älä kiusaa mua :) Mä veikkaan että sä asut samassa kaupungissa kun mä ja me kaks tunnetaan aikalailla hyvin toisemme :) Kun sä et myönnä etkä kiellä niin tosta voi päätellä jo aika paljon :)

        Voi olla, tai sitten ei.


      • 20+14
        ... kirjoitti:

        Voi olla, tai sitten ei.

        Älä viitti pelleillä :) Mä tiiän että mikä tää meidän kahden tilanne on ollu :) Ja mä tiiän että sä välität minusta edelleen ihan niin kuin mä susta :)


      • 20+14
        ... kirjoitti:

        En sano mitään. :)

        Toi että ei sano mitään tai myönnä, niin luulenpa että asia on niin kuin sen luulen olevan :)


      • 20+14
        ... kirjoitti:

        En myönnä enkä kiellä. :)

        Saattaa olla että tunnistin tän aloittajan täällä :)


    • ...

      Siis mua järkyttää se, kun se nainen on tasokas, ja seurustelee "nolon" tyypin kanssa. Kun välitän siitä naisesta ja haluan sille vain hyvää. Toivottavasti tajuaa... :)

      • kasva mieheksi

        Etpä taida kunnolla tuntea sitä miestä, etkä sitä, millainen hän on naisellensa. Jos ihan noloksi nimittelet.


      • ...
        kasva mieheksi kirjoitti:

        Etpä taida kunnolla tuntea sitä miestä, etkä sitä, millainen hän on naisellensa. Jos ihan noloksi nimittelet.

        Varmasti on kiva, en epäile sitä lainkaan. Nolous vaan loistaa siitä. Huhhuh. Jotain tasoa oikeesti... Ei miehet maailmasta lopu! :D


      • kasva mieheksi
        ... kirjoitti:

        Varmasti on kiva, en epäile sitä lainkaan. Nolous vaan loistaa siitä. Huhhuh. Jotain tasoa oikeesti... Ei miehet maailmasta lopu! :D

        Joskus ne toisen miehen silmään nololta näyttävät paljastuvatkin varsinaisiksi aarteiksi.


      • ...
        kasva mieheksi kirjoitti:

        Joskus ne toisen miehen silmään nololta näyttävät paljastuvatkin varsinaisiksi aarteiksi.

        Hahahahahaha... :D Voi olla kultainen luonne ja silti tajuttoman nolo. :D En varmaan ole ainoa, joka niin ajattelee. :)


      • katsojan silmässä
        ... kirjoitti:

        Hahahahahaha... :D Voi olla kultainen luonne ja silti tajuttoman nolo. :D En varmaan ole ainoa, joka niin ajattelee. :)

        Onhan tämä koko sun ketjusikin nolo.


    • Olet öllötys

      sä kolmen pistee pösilö olet kiistelemättä palstan vastenmielisin vakkarihyeena. Sanot mitä tahansa, sun jutut on täyttä paskaa, ja vastenmielisiä.

      • ...

        Kolme pistettä on suomi24:n käytetyimpiä nikkejä. On ollut jo kymmenen vuotta. Se on lyhyin nikki joka kelpaa, ja sitä ei voi rekisteröidä.


      • korjaus.

        ja tuo kommentti meni naispuoliselle kolmen pisteen pösilölle, sille samaiselle joka niit tappouhkauksiakin tänne latelee.


      • taidat olla se ite
        korjaus. kirjoitti:

        ja tuo kommentti meni naispuoliselle kolmen pisteen pösilölle, sille samaiselle joka niit tappouhkauksiakin tänne latelee.

        eihän mikään kerro, että sekään oli nainen, vaikka yrität epätoivoisen läpinäkyvästi niin lavastaa.


      • ei vaadita liikoja
        ... kirjoitti:

        Kolme pistettä on suomi24:n käytetyimpiä nikkejä. On ollut jo kymmenen vuotta. Se on lyhyin nikki joka kelpaa, ja sitä ei voi rekisteröidä.

        Joidenkin ymmärrykselle on liikaa, että samaa nikkiä voi käyttää usea eri henkilö.


    • Sinun öklö miehesi

      Varmaan "sydän pompotin" kaksoisveli..

    • Kuka on luuseri

      Aloittaja, sinä olet ikävä palstalla, ei se "luuseri." Se panee sitä sun naistasi.

      • ...

        Kauheaa ajatellakin, että se nainen panee sitä luuseria. Melkein laatta lentää, hyi h... :D
        Siis mä ajattelin että se on urpo ennen kuin tiesin että se seurustelee sen naisen kanssa. Sori, jos olen suora. :)


      • selvänäkijä
        ... kirjoitti:

        Kauheaa ajatellakin, että se nainen panee sitä luuseria. Melkein laatta lentää, hyi h... :D
        Siis mä ajattelin että se on urpo ennen kuin tiesin että se seurustelee sen naisen kanssa. Sori, jos olen suora. :)

        Olette selvästi sielunkumppaneita kaikki kolme.


      • vaan jonkun toisen

        paitsi, että se ei ole tuon aloittajaurpon nainen.


    • kysymy

      Miksi se mies on nolo?

      • ...

        Ei sitä tässä tarvitse kertoa. :) Varmaan sen kaikki tajuaa. Ei mikään voittaja.


    • Kysynvaan.

      Tekee mieli kysyä yksi asia: miltä se nainen vaikuttaa miehen seurassa? Rennolta, iloiselta ja luottavaiselta? Hymyilee miehelle paljon ja hakee katsettaan? Koskettaa mielellään? Ei kuulosta silloin luuserilta... No, en tiedä asiasta mitään. Olen vain huomannut, että status, äly ja sielukkuus eivät paista aina ulospäin ja nuo kaksi viimeksi mainittua on aika tärkeitä joillekin.

      • ...

        No eipä paista ei. :D En jatka tätä keskustelua enää. :D


      • ed.
        ... kirjoitti:

        No eipä paista ei. :D En jatka tätä keskustelua enää. :D

        Niinpä. Aina ei ole mikä paistaisi. Vai mitä ap.? ;)


      • ...
        ed. kirjoitti:

        Niinpä. Aina ei ole mikä paistaisi. Vai mitä ap.? ;)

        En ole pahoillani, jos sanoin totuuden. Hyvää päivänjatkoa. :)


      • ed.
        ... kirjoitti:

        En ole pahoillani, jos sanoin totuuden. Hyvää päivänjatkoa. :)

        Olet kateellinen sille miehelle, että hän saa sen naisen loistamaan. Sehän se jonkinlainen mitta on: miten saa naisen hehkumaan. Olen pahoillani, että kerron totuuden ;).


    • Veikaten voittoon

      Onko ed. Voittaja-fiilis?

    • ,,,

      Puhutaankohan me nyt samasta tyypistä? :D Me ei kyllä sen kanssa seurustella!! Onko se antanut ymmärtää niin?? Jos on, niin lätty lätisee vielä tänään... Ystäviä ollaan oltu jo pitkään (ilman muita etuuksia - ikinä!!). Hänen vaan on hiukan vaikea niellä torjuntaa ja myöntää tappiotaan (sinulle). Mutta, asiasta kukkaruukkuun: Ei mulle oikeastaan kelpaa kukaan nolo, eli ole huoleti ;) Yksi ei-nolo kelpaisi, mutta se hölmö vaan kirjoittelee palstalla ;))

      • SIVUSTA VAAN!!!

        SIVUSTA VAAN KOMMENTOIN ETTÄ MITÄ VIKAA PALSTALLA KIRJOITTAMISESSA ON SEHÄN ON HAUSKAA AJANVIETETTÄ!!!


      • ,,,
        SIVUSTA VAAN!!! kirjoitti:

        SIVUSTA VAAN KOMMENTOIN ETTÄ MITÄ VIKAA PALSTALLA KIRJOITTAMISESSA ON SEHÄN ON HAUSKAA AJANVIETETTÄ!!!

        Ei todellakaan mitään!! (Tai se pieni nolousvaara ehkä;)) Mutta, kirjoittelenhan täällä itsekin - enkä ole yhtään nolo ;D Pus, oot ihana sinäkin


    • Niin todellakin

      Toteaisin, että saahan sitä itseään nimetä miksi haluaa ja kenen rakkaaksi haluaa, mutta tosiat ovat sitten erikseen, mitä seurusteluun tai varattuna olemiseen tulee.

    • Ei muuta.

      Kaikista noloin mies tuo aloittaja.

    • sopii mulle

      Ihan harmiton se on, ei ärsytä, on hiljaa ja tekee kaikki työt.

    • aaaah juuu

      Kun ei ole salattavaa, voipi kirjoitella. Jotkut ei millään uskalla puhua, on sitten eksä, nyksä tai tuleva. Mihin sellainen johtaa.

    • 20+14

      Tarkoittaakohan aloittaja nyt sitä miestä joka on melkein kalju ja aika hoikka. Onkohan aloittaja tai joku aloittajan kaveri nähnyt mut hänen seurassaan sit. Valotan hieman tuota, se oli mun pomo ja jostain kumman syystä hän ei halunnut käyttää firman autoa kotisiivouskeikoilla vaan halus mennä omalla autolla. Mä arvasin että tästä tulee vielä väärinkäsityksiä. Se ei siis todellakaan ole koskaan ollu mun nyksä vaan mun entinen pomo. Ja terveydellisistä syistä en voinut jatkaa siivousta. Ens viikolla pääsen taas oman alan töitä tekemään :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe