Ketä kannattaa?

papu sparrow

Ehdotan, että yb muuttaa Venäjälle ja alkaa hoitaan vammasia lapsia. Maailma muuttuu täten parempaan suuntaan ja palstahenkikin paranee. :D

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies

      Minä tulin heti onnelisemmaksi:)

      • kiltti nainen

        Kuin myös:)


    • kundi kundine

      tää ainaski :)


      hähä

    • Poo Poo

      yybeest tulee Teresamummu ja julkkis viäl
      palsta saa olla ylpeä lahjoittaessaan yybeen Siperiaan

    • paputtaja:.!1#%?+

      .

      "Ja paputtajan vaginapierutkin alkaa tuoksua kukkaniityiltä"

      har!111

      .

    • Ninnipissis

      Minä voin ottaa yybee jobin Siirkkalankadulla
      asiakkaat kaipaavat jo nuorempaa lihaa

    • No mikä ettei.. Mutta aattelepa ite, kuinka ärsyttävää olis kun omahyväisenä sitten Siperiasta käsin palstailisin (totta kai siellä on netti, eipä kai siellä juuri muuta iltaviihdykettä oliskaan), kuinka hyvä ihminen olen ollut, kun vammaisia täällä oon hoidellu ihan äiti teresana ja keräisin kehuja. Ojasta allikkoon menis sitten sekin homma :( Mutta kiitos ideoinnista, voihan tuota aina harkita,sädekehä kaipaa aina kiillotusta aika ajoin :)

      • papu sparrow

        Tuossa kohtaa omakehu ei haisi niin että tervemenoa! :D

        *tönäsee ostoskärryillä vauhtia*


      • pröööttt:..
        papu sparrow kirjoitti:

        Tuossa kohtaa omakehu ei haisi niin että tervemenoa! :D

        *tönäsee ostoskärryillä vauhtia*

        .

        * vaginapieru PRÖÖÖÖöööTTTTT *

        har!11

        .


    • *ihan hyvällä*

      Hyvä idea ja yb:llähän on kokemusta vammaisista lapsista kun hänen omat lapsensa ovat jotain mutantteja. :)

    • unelmien täyttymys

      Sydämmestäni toivon että yb tulee uskoon ja kokee pakottavaa tarvetta lähteä Venäjälle pelastamaan lapsia ja myös toimii niin. Nykyisellään hän on turhake.

      • y.b vilkuttaa..

        Vakavasti puhuen, mulla on hoidettavia ja huollettavia, eri ikäisiä, ihan riittävästi täällä kotinurkissa, hamaan tulevaisuuteen. En voi kovin turhaksi itseäni täällä tuntea. Luulenpa, että musta on huomattavasti enemmän iloa ja hyötyä täällä, kuin Venäjällä :)


      • unelmien täyttymys
        y.b vilkuttaa.. kirjoitti:

        Vakavasti puhuen, mulla on hoidettavia ja huollettavia, eri ikäisiä, ihan riittävästi täällä kotinurkissa, hamaan tulevaisuuteen. En voi kovin turhaksi itseäni täällä tuntea. Luulenpa, että musta on huomattavasti enemmän iloa ja hyötyä täällä, kuin Venäjällä :)

        Pelkuri. Wannabe-taiteilija.


      • y.b näyttää kieltä
        unelmien täyttymys kirjoitti:

        Pelkuri. Wannabe-taiteilija.

        Miksi haluaisin olla taiteilija? En osaa maalata, säveltää tms. Olen ihan peukalo-keskellä-kämmentä ihminen.Onko se pelkäämistä, jos huolehtii muista ihmisistä? Se on sinun näkemyksesi pelkuruudesta, ei minun.


      • unelmien täyttymys
        y.b näyttää kieltä kirjoitti:

        Miksi haluaisin olla taiteilija? En osaa maalata, säveltää tms. Olen ihan peukalo-keskellä-kämmentä ihminen.Onko se pelkäämistä, jos huolehtii muista ihmisistä? Se on sinun näkemyksesi pelkuruudesta, ei minun.

        Et huolehdi kenestäkään vaan miehesi joutuu katsomaan perääsi. Olet kuin pikkulapsi itse. Lähtisit kasvamaan maailmalle sieltä pikkukanalastasi.


      • y.b hymyilee
        unelmien täyttymys kirjoitti:

        Et huolehdi kenestäkään vaan miehesi joutuu katsomaan perääsi. Olet kuin pikkulapsi itse. Lähtisit kasvamaan maailmalle sieltä pikkukanalastasi.

        Se maailmalle kasvamaan meneminen on niin nähty :) Myös omakohtaisesti. Kokeile itse, niin näet. Meidän suvussa ne miehet lähtee maailmalle ja naiset jää huolehtimaan kaikesta. Pojat on poikia. Ja se on ihan ok. *asettelee matriarkan viittaa jo harteilleen*


      • unelmien täyttymys
        y.b hymyilee kirjoitti:

        Se maailmalle kasvamaan meneminen on niin nähty :) Myös omakohtaisesti. Kokeile itse, niin näet. Meidän suvussa ne miehet lähtee maailmalle ja naiset jää huolehtimaan kaikesta. Pojat on poikia. Ja se on ihan ok. *asettelee matriarkan viittaa jo harteilleen*

        Etkä muuta oppinut kuin latelemaan latteuksia.


      • y.b vakavana
        unelmien täyttymys kirjoitti:

        Etkä muuta oppinut kuin latelemaan latteuksia.

        Näin on, eli mitä se hyödyttää ;)


      • sauna-y.b
        unelmien täyttymys kirjoitti:

        Etkä muuta oppinut kuin latelemaan latteuksia.

        Mut nyt saunaa lämmittämään, jatkakaa;) Tsau!


      • unelmien täyttymys
        y.b vakavana kirjoitti:

        Näin on, eli mitä se hyödyttää ;)

        Palstalta katoamisesi hyödyttää muita, rva nonsense.


      • unelmien täyttymys
        sauna-y.b kirjoitti:

        Mut nyt saunaa lämmittämään, jatkakaa;) Tsau!

        Varo ettet jää munistasi kiinni.


      • älykkö-y.b
        unelmien täyttymys kirjoitti:

        Varo ettet jää munistasi kiinni.

        Et ole varmaan koskaan lämmittänyt saunaa. Ei sitä lämmittäessä munat voi mihinkään kiinni jäädä, vaikka olis kuinka tumpelo.


      • lattea-y.b
        unelmien täyttymys kirjoitti:

        Palstalta katoamisesi hyödyttää muita, rva nonsense.

        Mutta juurihan kerroin, että Siperiassa vasta palstailisin :) Ei tarvitsisi edes tämänkaltaista y.b:tä paikalle huhuilevaa ja maanittelevaa aloitusta :)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe