All I wanted was you

n>m

Voiko todella olla näin kiintynyt ihmiseen jota ei edes tunne kunnolla. Tai kiintynyt vähintään mielikuvaan. Oon hoksannut, että sisimmässä en edes halua poikakaveria, vaan haluan sinut. Se, että saa yleensä olla suhteessa on pelkkä sivuseikka.
On vaan aika ikävää, että pikkuhiljaa pitäis antaa tämän sumun hälvetä ja myöntää, että tunteet ei oo molemmin puolisia (mikä houkutus olikaan kirjoittaa äskeiseen lauseeseen "ehkä") Luulin, että tunsit samoin mutta tosiasiahan on se, että et oo tullu kertaakaan näiden kahden vuoden aikana juttelemaan mulle, hymyilit mulle joskus nyt et enää.
En vaan haluais päästää irti ja mennä elämässä eteenpäin. Onko kellään tilastoja montako sydänsurua elämässä tarvii kokea?

23

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahvilaatikonvanki

      Aika monta jos ei oo ite valmis tekemään koskaan mitään omien unelmiensa eteen.

      • ap.

        miksi tehdä mitään, kun tietää jo valmiiksi että se tulee epäonnistumaan?


      • panttipusanen
        ap. kirjoitti:

        miksi tehdä mitään, kun tietää jo valmiiksi että se tulee epäonnistumaan?

        Koska ainut tapa epäonnistua ja pettää itsensä on yrittämättä jättäminen. Kadut sitä enempi kuin epäonnistumista.


      • ap.
        panttipusanen kirjoitti:

        Koska ainut tapa epäonnistua ja pettää itsensä on yrittämättä jättäminen. Kadut sitä enempi kuin epäonnistumista.

        Tunnen sen verran itseäni, että tiedän että katuisin molemmissa tilanteissa yhtä paljon. Ja edelleen turha yrittää, kun tietää mikä lopputulos on.


      • k8n
        ap. kirjoitti:

        miksi tehdä mitään, kun tietää jo valmiiksi että se tulee epäonnistumaan?

        miksi pitäsi epäonnistua kun voisi onnistu


      • k8n
        ap. kirjoitti:

        miksi tehdä mitään, kun tietää jo valmiiksi että se tulee epäonnistumaan?

        ei voi teitä enne kun yrittä


    • Mies vain

      Kyl mä voin jutella sulle jos haluat?? Voitais nähdä vaikka heti..

      • ap.

        Vielä jos se mies tarjoutuis samaan oikiassa elämässä


    • Mies vain

      Nähtiinkö tänään??

      • ap.

        Kyllä vain.


    • Mies vain

      Voiku jännää.. Mäkin näin tänään sen vaalean ihanuuden parikin kertaa..

      • ap.

        Ootko itse tummahiuksinen?


    • Mies vain

      No ehkä olen..

      • ap.

        mikä vastaus tuo oli olevinaan. Ainakin se mies kenestä puhun on tummahiuksinen. Tosin aika laakea "tunniste". Millaisissa merkeissä näit sitä vaaleaa?


    • Mies vain

      Se pyöräili ja muutama tunti myöhemmin käveli

      • ap.

        enpä itse oo ollu pyörällä liikkellä


    • kyllästynyt

      Olen itse samassa jamassa kuin ap, mutta oon itse mies ja kohteena blondi nainen. Ei vaan haluaisi tuhota kaveruutta tuomalla ilmi tunteita millään lailla.

    • still want her

      Täälläkin samassa tilanteessa kuin aloittaja mutta olen mies ja kaipailen vaaleaa naista. Itsekin jotenkin kummastuttaa miten en tahdo hänestä tyttö/naisystävää vaan jotain enemmän tasapainoiseen parisuhteeseen. En osaa edes selittää..

      Ei tosin nähty tänään.

      • ap.

        Miten kaikki on yhtäkkiä blondia vailla


      • yhä vaan
        ap. kirjoitti:

        Miten kaikki on yhtäkkiä blondia vailla

        Kaikki? Eikös se mene melkein fifty-fifty brunettien ja blondien suhde? Onhan toki punapäitäkin mutta edelleen melkein 33% tn osua johonkin väriin.


      • ap.
        yhä vaan kirjoitti:

        Kaikki? Eikös se mene melkein fifty-fifty brunettien ja blondien suhde? Onhan toki punapäitäkin mutta edelleen melkein 33% tn osua johonkin väriin.

        Nyt on varmaan sisällä lämmin tunne kun pääsit pätemään. Jos luet tämän viestiketjun kommentteja 100% jotka ilmoittivat kaivattunsa hiusvärin kaipaavat blondia.


    • k8n

      minulle on sama tilane. en teidän pääsen minä koska pääseyli tässä tuneet.muta minun tunteet on aitoa sen ihmisen kohta.toivon jos maholiisuus tavatta.

    • Chain Smoking man

      Ehkä sillä on murheita eikä jaksa hymyillä millekään mitä maa päällänsä kantaa. Ja jos näette usein tuollainen kiintyminen on o.k juttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe