vittuako aina te valitatte kaikesta

vitun lokit

Vittu menee hermot teidän kans!! Meette buffettia syömään ja teidän lisäksi on 100 muuta ja ruoka loppuu kesken ja sitten vittu laitatte kaiken henkilökunnan syyksi vaikka nuut ihmiset ottaa sitä ruokaa kun lokit!! Sitten toinen ku menette kauppaan ja tarjous tuote on loppunut niin senkin laitatte henkilökunnan syyksi vaikka ahneet lokit ovat ne jo vieneet!! Vittuako syyytätte Aina henkilökuntaa!??!?!?!?!? Heräkkää jo saatana!!!

35

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaaa

      Tais joku repiä peli housunsa kunnolla xD

      • hahah

        Aina häjysti :D


    • cmoon

      Tottahan toi on mutta..älä ny räjähdä :D

    • ime ittees

      No on se nyt perkele kun ei osata mitoittaa tarjontaa vastaamaan kysyntää.

      Kyllä jotain on aika vitusti pielessä jos tarjoustuotteet on järjestäen loppu ennen klo12.00.. silloin haiskahtaa kauppiaan ylimielinen välinpitämättömyys ja suoranainen kusetus jolla yritetään saada asiakkaat kauppaan muka halvoilla tuotteilla jota tietoisesti on kuitenkin otettu 2kpl.

      • hengitä välillä

        älä ny herranjumala noin pienestä suutu..


      • vitu apina
        hengitä välillä kirjoitti:

        älä ny herranjumala noin pienestä suutu..

        Jos tuotetta on vain rajallinen määrä ja se loppuu ennen 12 nii oot sä perkele kyllä nii vitun laiska ettet voi saatana mennä 8kauppaa!!


      • Hvsulle vaan3
        vitu apina kirjoitti:

        Jos tuotetta on vain rajallinen määrä ja se loppuu ennen 12 nii oot sä perkele kyllä nii vitun laiska ettet voi saatana mennä 8kauppaa!!

        Haista sinä v*ttu. Tuotteita pitäisi tilata sellaisia määriä, että asiakkaiden palvelu olisi oikeasti totta, eli koko päiväksi. Jos ne loppuisivat vaikka tunti ennen sulkemisaikaa, niin ok. Jos ne taas loppuvat jo aamulla, niin eihän siinä ole edes ollut mitään yritystä.


      • Vi*tu kun v*tuttaa
        vitu apina kirjoitti:

        Jos tuotetta on vain rajallinen määrä ja se loppuu ennen 12 nii oot sä perkele kyllä nii vitun laiska ettet voi saatana mennä 8kauppaa!!

        Kaikki ei voi v*ttu keskellä päivää tai aamulla mennä v*ttu sinne kauppaan ostamaan sitä v*tun tarjoustuotetta, kun joidenkin pitää käydä TÖISSÄ !! V*tun apina......


      • kauppiashoitaahomman2015
        Vi*tu kun v*tuttaa kirjoitti:

        Kaikki ei voi v*ttu keskellä päivää tai aamulla mennä v*ttu sinne kauppaan ostamaan sitä v*tun tarjoustuotetta, kun joidenkin pitää käydä TÖISSÄ !! V*tun apina......

        Haista sinä vittu ! "Rajallinen määrä!" Vitun apina tajuaksä saatana mitä se edes tarkoittaa???


      • asiakas-fobia

        "No on se nyt perkele kun ei osata mitoittaa tarjontaa vastaamaan kysyntää.
        Kyllä jotain on aika vitusti pielessä jos tarjoustuotteet on järjestäen loppu ennen klo12.00.."

        no on se ny perkele kumma jos tuotetta on tilattu vain rajallinen määrä ja klo 12 mennes on loppunut niin silloinhan se on vittu oma mokasi kun et tullut saatana enne vai olisiko pitänyt laittaa sulle saatana joku oma hylly MITÄ ??! kyllä perkele on asiat pielessä jos ei saa saatana raahattua itteänsä kauppaan perkele !?!?! VASTAAA !!!


      • närkästynytasiakas
        asiakas-fobia kirjoitti:

        "No on se nyt perkele kun ei osata mitoittaa tarjontaa vastaamaan kysyntää.
        Kyllä jotain on aika vitusti pielessä jos tarjoustuotteet on järjestäen loppu ennen klo12.00.."

        no on se ny perkele kumma jos tuotetta on tilattu vain rajallinen määrä ja klo 12 mennes on loppunut niin silloinhan se on vittu oma mokasi kun et tullut saatana enne vai olisiko pitänyt laittaa sulle saatana joku oma hylly MITÄ ??! kyllä perkele on asiat pielessä jos ei saa saatana raahattua itteänsä kauppaan perkele !?!?! VASTAAA !!!

        Turpa kiinni homoapina ja mene laittamaan sitä paskan ravintolasi kurjaa sapuskaa. VAADIN PALVELUA!


      • asiakas-fobia

        NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ LOPETAT SEN SAATANAN KOMMENTOINNIN PERKELE !! MÄ PERKELE KUSEN JA PASKON SUN ANNOKSEEN JA PAMAUTAN SEN LAUTASEN PÄÄHÄS SAATANA !!! SITTE MÄ PERKELE MOPPAAN SUN NAAMALLAS NE RUOKA SOTKUT JA PERKELE NAKKAAN VITUN LUJAA ULOS RAVINTOLASTA.

        SIINÄ SULLE PALVELUA PERKELE !!!!!


      • närkästynytasiakas
        asiakas-fobia kirjoitti:

        NYT SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ LOPETAT SEN SAATANAN KOMMENTOINNIN PERKELE !! MÄ PERKELE KUSEN JA PASKON SUN ANNOKSEEN JA PAMAUTAN SEN LAUTASEN PÄÄHÄS SAATANA !!! SITTE MÄ PERKELE MOPPAAN SUN NAAMALLAS NE RUOKA SOTKUT JA PERKELE NAKKAAN VITUN LUJAA ULOS RAVINTOLASTA.

        SIINÄ SULLE PALVELUA PERKELE !!!!!

        Älä mouhoa vaan kiikuta annokseni pöytään ja heti, saatanan sika.


      • asiakasfobia

        SAATANAN SIKA MÄ VITTU PAMAUTAN SEN ANNOKSES SUN PÄÄHÄS PERKELE !!! SIINÄ SINULLE SAATANA ASIAKASPALVELUA !!


      • närkästynytasiakas
        asiakasfobia kirjoitti:

        SAATANAN SIKA MÄ VITTU PAMAUTAN SEN ANNOKSES SUN PÄÄHÄS PERKELE !!! SIINÄ SINULLE SAATANA ASIAKASPALVELUA !!

        Heti tänne se tilaamani ateria ja vauhdilla kanssa. Muista kumartaa syvään tuodessasi sen, pyytää anteeksi kuppaisen kuppilasi hidasta palvelua ja toivottaa hyvää ruokahalua. Epäilen tosin pahasti ettei säälittävä pöperösi sitä herätä.
        P.S. Vitun homoapina saatana.


      • asiakasfobia

        VITUN KUSIPÄÄ MÄ HALUAN NÄHÄ SUT HETI PERKELE NII MÄ NÄYTÄN SULLE SAATANA HOMOAPINA SITÄ PALVELUA !!! AINUT PÖPERÖ MITÄ NAAMAASI SAAT ON ADIDAKSEN 44..SEN JÄLKEEN VASTA KUMARRAN SAATANA !!


      • närkästynytasiakas
        asiakasfobia kirjoitti:

        VITUN KUSIPÄÄ MÄ HALUAN NÄHÄ SUT HETI PERKELE NII MÄ NÄYTÄN SULLE SAATANA HOMOAPINA SITÄ PALVELUA !!! AINUT PÖPERÖ MITÄ NAAMAASI SAAT ON ADIDAKSEN 44..SEN JÄLKEEN VASTA KUMARRAN SAATANA !!

        Näethän minut kuppaisessa ravintelissasi surkeaa soosiasi odottamassa. Tiedäthän, siinä pöydässä jossa kelpo asiakas (=minä) odottaa tilaustaan. Palvelua näytät parhaiten sillä, että tuot annokseni pöytään ja heti. Hopi-hopi, poika!


      • asiakas-fobia

        mun "palvelun" jälkeen marssit poliisi laitokselle varmaan tekemään rikosilmoitusta


      • närkästynytasiakas
        asiakas-fobia kirjoitti:

        mun "palvelun" jälkeen marssit poliisi laitokselle varmaan tekemään rikosilmoitusta

        Rikollisen kurja kuppilasi onkin ja omistaja idiootti.


      • asiakas-fobia

        omistaja on näköjään idiootti kun ei mottaa


      • närkästynytasiakas
        asiakas-fobia kirjoitti:

        omistaja on näköjään idiootti kun ei mottaa

        Saisi olla maukasta näkkileipää pöydässä, että olisi jotain mutusteltavaa surkeaa soppaanne odotellessa. Täällä ei lainkaan huomioida asiakasta!


      • asiakas-fobia

        saisiko myös olla oivariinia ja juustoa kenties ? jälkiruokana tietenkin kunnon 4rivin luut? oletteko tyytyväinen vai vieläkö jotain valittamista? haluatko myös korvausta "huonosta" palvelusta?


      • närkästynytasiakas
        asiakas-fobia kirjoitti:

        saisiko myös olla oivariinia ja juustoa kenties ? jälkiruokana tietenkin kunnon 4rivin luut? oletteko tyytyväinen vai vieläkö jotain valittamista? haluatko myös korvausta "huonosta" palvelusta?

        En oikeasti halunnut näkkäriä. Murensin kaiken lattialle kostona hirveän kuppilasi ylenpalttisesta kamaluudesta. Neljän rivin luut? Kyllä, ribsejä heti pöytään! Ja aurinkoinen asiakaspalvelijan ilme naamalle, poika!


      • asiaks-fobia
        närkästynytasiakas kirjoitti:

        En oikeasti halunnut näkkäriä. Murensin kaiken lattialle kostona hirveän kuppilasi ylenpalttisesta kamaluudesta. Neljän rivin luut? Kyllä, ribsejä heti pöytään! Ja aurinkoinen asiakaspalvelijan ilme naamalle, poika!

        hyvä että murensit.sainpahan taas uuden syyn mopata sun pärställäs niitä pois


      • närkästynytasiakas
        asiaks-fobia kirjoitti:

        hyvä että murensit.sainpahan taas uuden syyn mopata sun pärställäs niitä pois

        Ilmankos ovatkin lattiat täällä niin törkyisiä, kun et ymmärrä siivousvälineiden käytöstä sen enempää kuin ruuanlaitostakaan. Saatanan sika.


      • vitunsikahuora

        haha ei vittu oot hauska (peukku)


    • JHag 21

      Minulla ei ole vittua joten en voi siitä valittaa. Mulla on mela.

      Menisitkö ketjun aloittaja lääkärillä käymään, jooko?

      • vitu apina

        Mene sinä hoitoo !!


    • hyvää pääsiäistä

      vittuuks vaahtootte siellä saatanan apinat,helvetin loiset jumalauta :) ei voi ku nauraa....

    • jdkdö

      No jos buffetista ruoka loppuu kesken niin kyllä se minun mielestäni on henksun vika. Noin niinkuin yleensä. Suurpiirteiset asiakasmäärät on tiedossa, joten tehdään sen mukaan. Raaka-aineita on riittävästi, jotta on mistä tehdä lisää jos asiakkaat ovat suursyömäreitä.

      Erikseen on sitten nämä tilanteet kun jonkun hikiperälän jalkapallonuoret tulee syömään kirkonkylän ainoalle huoltoasemalle ilmoittamatta.

      Onko se asiakkaan vika että ensinnäkin hänelle myydään se 9,50 euron buffetlounas, ja sitten ruokaa ei olekaan? Mistä asiakas voi buffetin ostohetkellä tietää että kuinka paljon ruokaa on varattu, hän luottaa siihen että koska hänelle se ruoka myytiin, niin hän myös saa sitä. Jossei ruokaa ole, niin ei sitä jumalauta kannata myydäkään sitten!

    • turpaa-vaa-saatana

      haistakaa kaikki vittu !!!!!! ette te voi saatana valittaa jos henkilökunta tekee kaikkensa saatana !!! vittu tekis mieli tintata jokaista asiakasta turpaa joka valittaa turhista asioista

      • närkästynytasiakas

        Turpa kiinni saatanan homohuora. Ravintolasi on paska ja sinä olet ruma sika.


      • turpakiinni-saatana

        sinä kans saatana teini kakara pidä turpas kiinni !!!


      • närkästynytasiakas

        Keittiöön takaisin mars siitä vinkumasta! Mene keittelemään kusisia vellejäsi, että kurjalla kuppilallasi on edes jotain tarjota.


    • gay_stuff

      Tämäkin threadi on varmaan jonkun kansanedustajan mielestä ns. vihapuhetta, jonka vuoksi pitää kieltää internet, alkoholi ja ravintolat. Ja vessanseinät pitää poistaa: niissähän voi olla vihakirjoituksia ja niiden takana voidaan vaikka homoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe