BMW kuljettaja, bensan hinnan noston puolesta.

Bemari

Ehdotan että bensan hintaa nostettaisiin!
Näin saataisiin valtiolle enemmän verorahoja ja näin me autoilijat osallistuisimme omalla panoksellamme suomen säästötalkoisiin.
Bensan hinta on nyt pysynyt suhteellisen kauan muuttumattomana, eikä ole noussut.
Kotitaloudetkin tienaanvat ensi vuonna entistä enemmän ja pienituloinenkin saa jo kuukaudessa noin 3000e. Näitäkin ajatellen bensan litra hinta on halpa.
Myös uusien autojen bensan kulutus on laskenut rajusti. Esimerkiksi minun omistama BMW syö sadalla kilometrillä vain noin kolme litraa.
Jos uusien autojen kulutusta miettii bensan litra hinta voitaisiin kaksinkertaistaa.
Ihmset tienaavat kokoajan paremmin ja paremmin ja voivat ajaa tänä päivänä uusilla autolla, yhä useampi jopa bmwllä.
Ainakin vähän vanhemmalla.
Minä ajan töihin suuntaansa 6km joten vuoden aikana kilometrejä kertyy paljon, joten se olisi minun panos yhteiskunnallemme.
Autoilu on myös minulle arvo asia, joten ei se ilmaista saa olla.

28

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honda kuljettaja

      Totta osaltaan mutta.

      - Pienituloiset on tuloiltaan 2000 tai vähemmän brutto/kk.
      - Keskituloiset alkaen 3000 brutto/kk.
      - Polttoaineenhinnan nousu ajaa autoilijoita enenemässä määrin siirtymään
      joukkoliikenteen käyttäjäksi.
      * Joka johtaa siihen taas että ihmiste menettää työpaikkoja jotka on ennemmän
      tai vähemmän sidoksissa liikennemäärään tuottamiin työpaikkoihin eli polttoaineen-, varaosien-, renkaiden-, palveluiden myyntiin sekkä myös uusien- ja käytettyjen autojen myyntiin ja moneen muuhunkin asiaan.

      Kun tuo aiheuttaa vajetta niin ne ketkä edelleen jää ajamaan autollaan niin
      kustannukset vain nousee ja nousee koko ajan lisää. Nytkin pk-seudulla tapahtuu kohta se että autoliikkeiden (merkkiliikkeet siis ainakin) joutuu lopettamaan osan toimipisteistään koska autojen myynti on liian vähäistä.

      Suurin uusien autojen ostajakunta yksityisissä on eläkeläiset.

      Sitä 3000 palkkaa ootellessa, pitäisi käydä ainakin 7 vuotta lisää koulua että
      saisi sen tonnin lisää liksaa. Näin hoitoalalla joka työllistää hyvin. Ainahan meillä on ammatteja missä tienaa hyvin, kaikki ei niihin pääse vaikka kävisi 60 vuotta koulua koska niitä työpaikkoja ei vain ole jokaiselle.

      Uutta autoa en ole koskaan kyennyt ostamaan, tulot ei vaan riitä siihen.
      En kuitenkaan halua ihan karvalakkimallista autoa vaikka honda onkin mutta
      hyvä sellainen jolla mennäänkin pitkään ja on menty jo 7 vuotta.
      Autoa kannattaa pitää pitkään koska se väliraha ei ole misään suhteessa
      hyötyyn nähden jos vaihtaa autoa usein. Eri asia jos ajaa hyvin paljon mutta
      eihän meillä ole varaa ajaa paljoa.

    • ekologista

      Kaikki verotus pitäisi kohdistaa polttoaineeseen, siitä se sitten leviäisi sopivasti kustannuksiin.

      • Bemari

        Ihmiset on töissä pätevyyden mukaan eikoulutuksen. Tosin tuskin nyt millään ihan ammattikoulupohjallakaan mihinkään ihan kummoiseen työpaikkaan pääsee. Putkimiehes, raksalle,siivoojas, hoitsus tai muuhun vastaavaan joo joo mieheks. Eipä tarvitse niissä ammateissa bemarista eikä muistakaan laatuautoista haaveilla.
        Verotusta enemmän polttoaineeseen, autoilu on tänä päivänä halpaa ja sen kustannuksia voitaisiin nostaa.


      • Täys tollot
        Bemari kirjoitti:

        Ihmiset on töissä pätevyyden mukaan eikoulutuksen. Tosin tuskin nyt millään ihan ammattikoulupohjallakaan mihinkään ihan kummoiseen työpaikkaan pääsee. Putkimiehes, raksalle,siivoojas, hoitsus tai muuhun vastaavaan joo joo mieheks. Eipä tarvitse niissä ammateissa bemarista eikä muistakaan laatuautoista haaveilla.
        Verotusta enemmän polttoaineeseen, autoilu on tänä päivänä halpaa ja sen kustannuksia voitaisiin nostaa.

        Mee jauhamaan tota vtun pskaa jonnekin äitisi luokse.


      • WooBer
        Bemari kirjoitti:

        Ihmiset on töissä pätevyyden mukaan eikoulutuksen. Tosin tuskin nyt millään ihan ammattikoulupohjallakaan mihinkään ihan kummoiseen työpaikkaan pääsee. Putkimiehes, raksalle,siivoojas, hoitsus tai muuhun vastaavaan joo joo mieheks. Eipä tarvitse niissä ammateissa bemarista eikä muistakaan laatuautoista haaveilla.
        Verotusta enemmän polttoaineeseen, autoilu on tänä päivänä halpaa ja sen kustannuksia voitaisiin nostaa.

        Olet taas yksi niitä ääliöistä, jotka eivät osaa ajatella kuin ajoneuvollaan ja rahapussilla ja se on säälittävää.. Osaatko lainkaan käsittää, että monilla ei edes riitä ruokaan rahaa saatika nykyisiin tolkuttoman hintaiseen polttoaineeseen ja toisekseen reilulla 500 000 työntekijää ansaitsee alle 1800 ja se bruttona.. Ja niin kauan kun autojen hankintahinta korkea, voit olla varma, että autokanta tulee olemaan vähintäänkin 10 vuotta vanhoja ja vanhempia. Älä siis leikilläsikään rupea ehdottelemaan tuollaista. LÄÄKKEET saatana!


    • Turha jauhaa paskaa!!

      Sellaista Bemaria ei maailmassa olekaan joka kuluttaisi kolme litraa satasella!! Tuollainen valhe ei mene läpi edes Suoli24:lla!

      • kaikki kuluu

        Kyllä on, lähes kaikki kuluttaa tuon kolme litraa ja runsaasti ylikin.


      • Täys tollot

        Aloittaja onkin nupistaan kuutamolla oleva ääliö, joka luulee olevansa vikkelä. Syynä lienee se, että hänellä ei ole joko autoa ollenkaan, tai sitten on sattunut käymään onnen potku ja alla on olevinaan joku säästeliäs moderni bensapihi toosa.

        Voisin yhtälailla provota, että bensalitra voisi huoletta maksaa 100€ litra koska ei sitä polttoainetta edes nykyään mihinkään tarvita. Minullakin on sähköauto, jolla ajaessani on aivan sama mitä bensa tai diesel mittarilla kustantaa. Mutta sähkön hinta onkin sitten ihan eri asia. Älkää vaan kukaan menkö sitä keksimään.


      • Ihanko totta?!!
        kaikki kuluu kirjoitti:

        Kyllä on, lähes kaikki kuluttaa tuon kolme litraa ja runsaasti ylikin.

        Ai että kun heitit nokkelan vastauksen!


      • Siiv Ari
        Ihanko totta?!! kirjoitti:

        Ai että kun heitit nokkelan vastauksen!

        Penis.


      • KorvaTuppelo
        Siiv Ari kirjoitti:

        Penis.

        Sinänsä ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.


    • purisi nuijiin

      Leluturbot ne syöttiläitä on dolellisessa ajossa.

      • Bemari

        Jos mahdollista niin yritetään keskustella asiallisesti ja pysytään aiheessa. Minä ymmärrän että BMW aiheuttaa kateutta ja katkeruus nyt pikkuisen näkyy näissä mielipiteissä. Ei paljon mutta pikkuisen kuitenkin.
        Karu fakta on että ihmisillä on rahaa rällätä autoilla mielin määrin ja tulevaisuudessa ihmisten tulot tulevat kasvamaan vielä enemmän.
        Autot kuluttavat tulevaisuudessa vähemmän ja tulee sähköautoja.
        Näitä faktoja vastaan minä ehdotan bensan hinnan korottamista, ehdotan myös ajoneuvoveron korottamista.


      • Täys tollot
        Bemari kirjoitti:

        Jos mahdollista niin yritetään keskustella asiallisesti ja pysytään aiheessa. Minä ymmärrän että BMW aiheuttaa kateutta ja katkeruus nyt pikkuisen näkyy näissä mielipiteissä. Ei paljon mutta pikkuisen kuitenkin.
        Karu fakta on että ihmisillä on rahaa rällätä autoilla mielin määrin ja tulevaisuudessa ihmisten tulot tulevat kasvamaan vielä enemmän.
        Autot kuluttavat tulevaisuudessa vähemmän ja tulee sähköautoja.
        Näitä faktoja vastaan minä ehdotan bensan hinnan korottamista, ehdotan myös ajoneuvoveron korottamista.

        Kerro nyt jo vihdoinkin se, että kummasta haluat jauhaa: Olemattomasta kateudesta bemariisi, vai liian alhaisista polttoaineiden hinnoista? Keskimääräisen suomalaisen auton kulutus on vielä sitä luokkaa, ettei polttoaineiden hinnoissa ole mitään tarvetta nostolle. Kateellisia ihmisiä on sitten aina, maksoi mitä maksoi.


      • Bemari
        Täys tollot kirjoitti:

        Kerro nyt jo vihdoinkin se, että kummasta haluat jauhaa: Olemattomasta kateudesta bemariisi, vai liian alhaisista polttoaineiden hinnoista? Keskimääräisen suomalaisen auton kulutus on vielä sitä luokkaa, ettei polttoaineiden hinnoissa ole mitään tarvetta nostolle. Kateellisia ihmisiä on sitten aina, maksoi mitä maksoi.

        Onko ihmiset kaeellisia auotomerkille nimeltä BMW, niin jokainen voi päätellä itse lukemalla näitä kommentteja.
        Minä en sano siitä mitään.
        Minä haluan keskustella asiallisesti liian alhaisesta bensan hinnasta jota voisimme korottaa reippaalla kädellä?
        Olet väärässä! Ihmiset ajelevat tänä päivänä uusilla autoilla jossa kulutus ei ole "sitä luokkaa" vaan kulutus on pieni.
        Ihmisillä olisi varaa maksaa bensasta enemmänkin.


      • Laadun harhaa
        Bemari kirjoitti:

        Onko ihmiset kaeellisia auotomerkille nimeltä BMW, niin jokainen voi päätellä itse lukemalla näitä kommentteja.
        Minä en sano siitä mitään.
        Minä haluan keskustella asiallisesti liian alhaisesta bensan hinnasta jota voisimme korottaa reippaalla kädellä?
        Olet väärässä! Ihmiset ajelevat tänä päivänä uusilla autoilla jossa kulutus ei ole "sitä luokkaa" vaan kulutus on pieni.
        Ihmisillä olisi varaa maksaa bensasta enemmänkin.

        Mistähän sikiää se Bemari-ja Mersukuskien kuvitelma siitä että muut jotenkin olisivat kateellisia heidän autoistaan? Aina kun joku kritisoi kyseisiä merkkejä niiden omistajat vetävät tämän kateus-kortin esiin. On se kumma että joidenkin mielestä on kateutta se että kritisoi kyseisiä merkkejä vaikka suurin osa porukasta tietää että muilla merkeillä saavutetaan vähintään sama ajomukavuus, suorituskyky ja taloudellisuudessa varmasti parempi tulos. Tuskin mikään muu ihmisryhmä kuin saksalaisten "laatuautojen" omistajat elävät niin syvällä pää perseessä etteivät huomaa tai ymmärrä ulkomaailmasta mitään. Itse olen ajanut taksia lähes kolmekymmentä vuotta joista varmaan lähes 15 vuotta Mersulla koska joskus muita merkkejä ei taksissa edes ollut. Kun sitten alkoi muitakin merkkejä taksihommiin tulla vaihtui myös omat ajokkini. Aika nopeasti totesin että muunmerkkisellä autolla päästään aivan samaan tulokseen mukavuudessa ja jopa edustuksellisuudessa kuin Mersulla, puhumattakaan siitä miten paljon nopeammin halvempien merkkien ostokulut saatiin kuitattua kun ei tarvinnut maksaa "laatustatiksesta" ylimääräistä. Eli muilla merkeillä päästiin selvästi nopeammin tuottoisampaan ajoon kuin Mersulla. No yhdellä Bemarillakin isäntä ajatti minua mutta sen auton polttoainetalous oli jostain syystä niin huono että se meni kiertoon puolen vuoden jälkeen. Nyt jo eläkkeellä en joudu millään enää pakosta ajamaan mutta en mitenkään ihmettele että nykyään Mersut häviävät taksitolpilta pikkuhiljaa. Vanhimmat ja vannoutuneimmatkin taksiyrittäjät alkavat huomaamaan ettei kannata maksaa jostain merkistä tuhansia Euroja ylimääräistä kun saman tason kyydit voi tarjota selvästi halvemmalla kalustolla. Matkustajillahan ei nykyään ole enää mitään väliä millä merkillä perille pääsee.


      • Bemari
        Laadun harhaa kirjoitti:

        Mistähän sikiää se Bemari-ja Mersukuskien kuvitelma siitä että muut jotenkin olisivat kateellisia heidän autoistaan? Aina kun joku kritisoi kyseisiä merkkejä niiden omistajat vetävät tämän kateus-kortin esiin. On se kumma että joidenkin mielestä on kateutta se että kritisoi kyseisiä merkkejä vaikka suurin osa porukasta tietää että muilla merkeillä saavutetaan vähintään sama ajomukavuus, suorituskyky ja taloudellisuudessa varmasti parempi tulos. Tuskin mikään muu ihmisryhmä kuin saksalaisten "laatuautojen" omistajat elävät niin syvällä pää perseessä etteivät huomaa tai ymmärrä ulkomaailmasta mitään. Itse olen ajanut taksia lähes kolmekymmentä vuotta joista varmaan lähes 15 vuotta Mersulla koska joskus muita merkkejä ei taksissa edes ollut. Kun sitten alkoi muitakin merkkejä taksihommiin tulla vaihtui myös omat ajokkini. Aika nopeasti totesin että muunmerkkisellä autolla päästään aivan samaan tulokseen mukavuudessa ja jopa edustuksellisuudessa kuin Mersulla, puhumattakaan siitä miten paljon nopeammin halvempien merkkien ostokulut saatiin kuitattua kun ei tarvinnut maksaa "laatustatiksesta" ylimääräistä. Eli muilla merkeillä päästiin selvästi nopeammin tuottoisampaan ajoon kuin Mersulla. No yhdellä Bemarillakin isäntä ajatti minua mutta sen auton polttoainetalous oli jostain syystä niin huono että se meni kiertoon puolen vuoden jälkeen. Nyt jo eläkkeellä en joudu millään enää pakosta ajamaan mutta en mitenkään ihmettele että nykyään Mersut häviävät taksitolpilta pikkuhiljaa. Vanhimmat ja vannoutuneimmatkin taksiyrittäjät alkavat huomaamaan ettei kannata maksaa jostain merkistä tuhansia Euroja ylimääräistä kun saman tason kyydit voi tarjota selvästi halvemmalla kalustolla. Matkustajillahan ei nykyään ole enää mitään väliä millä merkillä perille pääsee.

        Sanotaanko näin että se ei ole kuvitelmaa. Ihminen jolla edes pikkuisen on järkeä päässä näkee sen kateuden ja katkeruuden määrän jo lukemalla näitä viestejä: )
        Toki en minä odotakkaan että taksikuski sitä näkisi, ei aivan niitä kaiken vaativimpia ammatteja: )
        Hyvä kuitenkin että jonkunlaisen työn olet saanut,se on pääasia.


      • 330d ja hajis
        Laadun harhaa kirjoitti:

        Mistähän sikiää se Bemari-ja Mersukuskien kuvitelma siitä että muut jotenkin olisivat kateellisia heidän autoistaan? Aina kun joku kritisoi kyseisiä merkkejä niiden omistajat vetävät tämän kateus-kortin esiin. On se kumma että joidenkin mielestä on kateutta se että kritisoi kyseisiä merkkejä vaikka suurin osa porukasta tietää että muilla merkeillä saavutetaan vähintään sama ajomukavuus, suorituskyky ja taloudellisuudessa varmasti parempi tulos. Tuskin mikään muu ihmisryhmä kuin saksalaisten "laatuautojen" omistajat elävät niin syvällä pää perseessä etteivät huomaa tai ymmärrä ulkomaailmasta mitään. Itse olen ajanut taksia lähes kolmekymmentä vuotta joista varmaan lähes 15 vuotta Mersulla koska joskus muita merkkejä ei taksissa edes ollut. Kun sitten alkoi muitakin merkkejä taksihommiin tulla vaihtui myös omat ajokkini. Aika nopeasti totesin että muunmerkkisellä autolla päästään aivan samaan tulokseen mukavuudessa ja jopa edustuksellisuudessa kuin Mersulla, puhumattakaan siitä miten paljon nopeammin halvempien merkkien ostokulut saatiin kuitattua kun ei tarvinnut maksaa "laatustatiksesta" ylimääräistä. Eli muilla merkeillä päästiin selvästi nopeammin tuottoisampaan ajoon kuin Mersulla. No yhdellä Bemarillakin isäntä ajatti minua mutta sen auton polttoainetalous oli jostain syystä niin huono että se meni kiertoon puolen vuoden jälkeen. Nyt jo eläkkeellä en joudu millään enää pakosta ajamaan mutta en mitenkään ihmettele että nykyään Mersut häviävät taksitolpilta pikkuhiljaa. Vanhimmat ja vannoutuneimmatkin taksiyrittäjät alkavat huomaamaan ettei kannata maksaa jostain merkistä tuhansia Euroja ylimääräistä kun saman tason kyydit voi tarjota selvästi halvemmalla kalustolla. Matkustajillahan ei nykyään ole enää mitään väliä millä merkillä perille pääsee.

        Voi perkele kun on tosi typerä kirjotus ja oot niin tyhmä että et tajua miksi se on niin helvetin typerä !


      • Kyrvänjatkeen laatu?
        Bemari kirjoitti:

        Sanotaanko näin että se ei ole kuvitelmaa. Ihminen jolla edes pikkuisen on järkeä päässä näkee sen kateuden ja katkeruuden määrän jo lukemalla näitä viestejä: )
        Toki en minä odotakkaan että taksikuski sitä näkisi, ei aivan niitä kaiken vaativimpia ammatteja: )
        Hyvä kuitenkin että jonkunlaisen työn olet saanut,se on pääasia.

        Jokainen pystyy halutessaan hankkimaan itselleen Bemarin. Jos ei omalla rahalla niin luottoa tarjoavia firmoja on varmasti niin paljon että jokainen luottotuedot kunnossa oleva tyyppi saa rahat niin halutessaan. Se ei ole mikään ongelma eli miksi joku olisi kyseisestä automerkistä kateellinen??

        Kerro nyt ihan selvästi miten päättelet jonkun toisen samanhintaisen automerkin/mallin olevan konkreettisesti parempi tai laadukkaampi kuin kuin sinun kyrvänhatkeesi? Se ei nyt riitä persuteluksi että se nyt vaan on parempi. Esimerkkiä kehiin eikä pelkkää omaa keksintöä.....


      • GTR ja ZETOR
        330d ja hajis kirjoitti:

        Voi perkele kun on tosi typerä kirjotus ja oot niin tyhmä että et tajua miksi se on niin helvetin typerä !

        Jo nimimerkkisi todistaa ettet ymmärrä nykyaikaisista autoista etkä moottoripyöristä yhtään mitään!


      • Bemari
        Kyrvänjatkeen laatu? kirjoitti:

        Jokainen pystyy halutessaan hankkimaan itselleen Bemarin. Jos ei omalla rahalla niin luottoa tarjoavia firmoja on varmasti niin paljon että jokainen luottotuedot kunnossa oleva tyyppi saa rahat niin halutessaan. Se ei ole mikään ongelma eli miksi joku olisi kyseisestä automerkistä kateellinen??

        Kerro nyt ihan selvästi miten päättelet jonkun toisen samanhintaisen automerkin/mallin olevan konkreettisesti parempi tai laadukkaampi kuin kuin sinun kyrvänhatkeesi? Se ei nyt riitä persuteluksi että se nyt vaan on parempi. Esimerkkiä kehiin eikä pelkkää omaa keksintöä.....

        Ehkä parempi etten ala inttelemän kanssasi: ) Sanon vielä kerran ettei tässä keskustellussa ole tarkoitus intellä automerkkien paremmuudesta.
        En ymmärrärrä miksi sinä tulet vouhottamaan minun keskusteluihin jos et edes ymmärrä asiansisältöä.


      • 330d ja hajis
        GTR ja ZETOR kirjoitti:

        Jo nimimerkkisi todistaa ettet ymmärrä nykyaikaisista autoista etkä moottoripyöristä yhtään mitään!

        Mulkku perse !


    • Täys tollot

      "Olet väärässä! Ihmiset ajelevat tänä päivänä uusilla autoilla jossa kulutus ei ole "sitä luokkaa" vaan kulutus on pieni."

      Itse olet totaalisen ulalla kokonaistilanteesta. Suomalainen autokanta on oikeasti todella vanhaa ja kaukana bensapihistä. Kokonaishinta autokannan uusimiselle edes joten kuten ajan henkeen sopivaksi maksaa niin paljon ettei tällä prsaukisten sakilla siihen varaa oikeasti ole. Jos olisi, se olisi todellakin jo tapahtunut.

      http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/tilastot/suomen_autokanta/autokannan_kehitys/henkiloautokannan_keski-ian_kehitys

      Mistä oikein luulet ottavasi kaiken "tietosi"? Ääliö provoilija sä olet, et muuta.

    • Joopa joo...

      Aloittaja taitaa ajatella, että on parempi maksaa enemmän polttoaineveroa, jolloin palkkavero on pienempi. Suurituloiselle tämä on aivan luonnollista oman edun tavoittelua; Tasavero on parempi kuin progressiivinen vero. Itsekin kyllä kannatan mieluummin polttoaineveron nostoa kuin tiemaksuja. Ajoneuvovero sen sijaan ei ole mitenkään perusteltavissa, sillä Hummerin ja Minin valmistamisen hiilijalanjäljissä ei ole merkittävää eroa.

    • 2.4 s80

      Jos polttoaineiden hintoja nostettaisiin, niin eihän tuolla liikenteessä näkisi enään kuin tuttuja. En tietenkään sitä vastaan ole. Ainakin poistuisi kaikki tientukot pikkuautoillaan.

      • Bemari

        Olet oikeassa. Ehkäpä liikenteestämme tulisi turvallisempi jos sielä ei aivan kaikki olisikaan: )


      • Sinuakaan enää näy!

        Kyllä sinuakaan ei enää näkisi liikenteessä kuin linja-auton ikkunan takana.


    • Täys tollot

      "Olet oikeassa. Ehkäpä liikenteestämme tulisi turvallisempi jos sielä ei aivan kaikki olisikaan: )"

      Sinä ja oikeastaan vain sinä mukaan lukien : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe