Erot selviksi

Perussuomalainen

Koska kansa on huomannut ettei tämä hallitus saa pelastettua Suomea on kukin tahollaan alkanut miettiä jo valmiiksi ketä äänestää keväällä.

Nyt kun asiat ovat pinnalla ja kansa kuulolla voisi Persut tuoda esiin selvät kantansa eri asioista. Itse kovasti mietin kumpaa äänestää : Keskusta / Persut .

Kriittisiksi arvoiksi asetan suhteet Kokoomukseen. Missään nimessä en äänestä puoluetta joka tekee kompromisseja riistäjien kanssa. Kun maassa on taloudellisesti tiukkaa on riistäjien ainoa intressi siirtää varoja köyhiltä omaan taskuunsa.

Kukaan ei mieti kuinka "tulla toimeen" kuten köyhä miettii. Ainoa mitä he miettivät on "kuinka edelleen rikastua". Ei heillä ole pienintäkään tajua omasta "vyönkiristämisestä" vain voittojen maksimoinnista vaikeinakin aikoina.

Jostain kumman syystä minulla on käsitys, että joskus ennen vanhaan työnantajienkin tarkoitus oli löytää itselleen toimeentulo , siis toimeentulo. Nyt heidän ainoa intressinsä tuntuu olevan rikastua. Mistä on tullut loputon himo rikastua?

Jos oikeasti käytetään järkeä niin ainoa keino ihmisen rikastua on riistää joltakulta toiselta. Normaali työnteko ei rikastuta.

Joten pyydän, antakaa kansalle vaihtoehtoja ja periaatteet joista pitää kiinni. Selkeät kannat asioihin kuten Nato, Euro ja EUsta ero.

............ muuten äänestän Keskustaa tai .......

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepu vai persu?

      " Nyt kun asiat ovat pinnalla ja kansa kuulolla voisi Persut tuoda esiin selvät kantansa eri asioista. Itse kovasti mietin kumpaa äänestää : Keskusta / Persut . "

      Minulla on ihan samat mietteet.
      Olen perinteisesti äänestänyt aina keskustaa, mutta usko on horjunut tässä monta kertaa varsinkin Mari Kiviniemen aikana keskusta oli ihan hakoteillä ja meinasin jo silloinkin äänestää persuja, kun moni sukulainenkin äänesti.

      Totuus vain on jos olen rehellinen, niin ajattelen enempi persujen tavalla asioista ja nyt jos he tuovat selkeän vaalikampanjan tavoitteistaan, niin loikkaus on mahdollinen.
      Rasistinen puolue persut eivät ole sen enempää kuin muutkaan puolueet, että minua on ihan turha niillä höpinöillä yrittää hämätä, kuten yksi vihreä minulle söpötti ja samalla itse puoltaa kettutyttöjen eläinrääkkäystä päästämällä esim. minkkejä ja kettuja luontoon.

      Persuthan on vahva maaseudun puolustaja kuten keskustakin, mutta persut ovat vahvoja myöskin duunareiden asioiden ajamisessa kaupungeissa ja kun itse olen muuttanut maalta kaupunkiin työn perässä, niin persujen kutsu soi nyt yllättävän vahvana myös duunipaikallani, että saas nähdä vaihtuuko puolue?

      • kysyjä.

        heh hehe heheh hehe heeh heheh eheh heheh heee...sinun lienee syytä tutustua sampo terhon työryhmän ehdotuksiin joita kautta duunarin selkänahka joutuu koville. samalla lienee syytä muistuttaa siitä, että kuinka perSSutyönantaja tuomittiin juuri lain vastaisesta riistämisestä

        lisäksi tälläkin palstalla esittäytyy tämän tästä "vastaaja" niminen kaveri, joka on omien sanojensa mukaan yrittäjä. hän on sitä mieltä että irtisanomissuojaa tulee heikentää, työttömyystukia on leikattava ja sosiaaliturvaa laskettava.

        lisäksi hän on ihan vakavissaan sitä mieltä että hänen duunarinsa ovat valmiita menemään lakkoon jotta nämä "uudistukset" toteutuisivat. tiedän, kuulostaa uskomattomalta, mutta näin hän todella väittää....


    • kysyjä.

      heh hehe heheh hehe heeh heheh eheh heheh heee...sinun lienee syytä tutustua sampo terhon työryhmän ehdotuksiin joita kautta duunarin selkänahka joutuu koville. samalla lienee syytä muistuttaa siitä, että kuinka perSSutyönantaja tuomittiin juuri lain vastaisesta riistämisestä

      lisäksi tälläkin palstalla esittäytyy tämän tästä "vastaaja" niminen kaveri, joka on omien sanojensa mukaan yrittäjä. hän on sitä mieltä että irtisanomissuojaa tulee heikentää, työttömyystukia on leikattava ja sosiaaliturvaa laskettava.

      lisäksi hän on ihan vakavissaan sitä mieltä että hänen duunarinsa ovat valmiita menemään lakkoon jotta nämä "uudistukset" toteutuisivat. tiedän, kuulostaa uskomattomalta, mutta näin hän todella väittää....

    • Perussuomalainen

      ihmiset ovat yksilöitä eikä mitään puoluetta tule tuomita muutaman omituisen takia.
      Lisäksi jollain foorumilla ei voi tietää kuka valehtelee tai esittää täysin päinvastaista kuin on.

      Kannattaa vaan äänestää niitä järkeviä ja samoin ajattelevia kuin itse asiat käsittää.

      Persujen edustajista monet puhuu normaalia suomea ja esittää asiat selkeästi kuten ruohonjuuritaso ajattelee. siis asiat omilla nimillään.

      Joku kokoomuslainen keksi nimittää pakotteita kannustimiksi.
      siinä vain yksi esimerkki siitä kuinka termeillä huijataan kansaa.

      Netissä voi kaikessa rauhassa nykyään seurata eduskunnan kaikkia kokouksia ja
      saada selville mitä siellä puhutaan.

      Älkää vain antako riistäjille luovutusvoittoa seuraavissa vaaleissa.

      Äänet keskittämällä suht suurille puolueille saadaan helposti 50% kansasta
      riiston vastaisiin puolueisiin.

    • eroo on

      Muttakun persut on selkeästi ilmoittaneet nytkin ettei hallitukseen mennä ja sellainen mahdollisuus on edelleen olemassa, niin miksi pitäisi äänestää puoluetta joka JOKA TAPAUKsessaon varmasti on oppositiossa.
      Miksi kepulaisen pitää äänestää persua joka sanoo asian niinkuin kepulainen muuta sanoo sen vain sanoakseen, kun kepulainen sanoo sen tehdäkseen?

      • Perussuomalainen

        Hyvä kun muistutit !

        Eli Persuillahan on jo kanta ettei riistäjien kanssa tehdä kompromissia.....

        siksi he eivät menneet hallitukseen......

        varmasti yhteistä mieltä löytyy Keskustan kanssa ja silloin mennään hallitukseen !!!


    • Kaksittaistapaus?

      Aika erikoista, että persujen mielestä kaikki on aina "yksittäistapaus". Se Terhon johtama oli kyllä ihan persujen työryhmä, ja siinä tosiaan oltiin ajamassa työntekijän työsuhdeturvaa alas... Niin, ja terveydenhoito ja koulutus ovat niitä juttuja, joista Soini itse leikkaisi, jos olisi hallituksessa.

      • Persulainen

        terveyden hoidosta on jo leikattu , nykyisen hallituksen aikana lääkäriin pääseminen on vaikeutunut ja hammaslääkäriin jonotetaan 3 vuotta.

        lääkärien tietokoneohjelmat vie puolet vastaanottoajasta ja maksaa miljoonia päivittää käyttöoikeus-asetusten takia.

        tietokoneohjelmistojen luojat vedättää terveysvirastoa .......

        tässä vain tällainen pieni yksittäistapaus nykyisestä järjen käytöstä....

        joten älä tartu lillukan varsiin ........


    • Koroljov

      "Selkeät kannat asioihin kuten Nato, Euro ja EUsta ero."

      Suomessa Itsenäisyyspuolueella on näihin selkeä kanta, Perussuomalaisilla ei. Perussuomalaiset on valeoppositiota. Oikea kysymys onkin: kuka tarvitsi Perussuomalaisia? Ketkä tarvitsevat valeoppositiota?

    • Persulainen

      Itsenäisyyspuolue on liian pieni eikä pääse vaikuttamaan.

      jos äänestän liian pientä puoluetta riistäjiä vastustava rintama hajoaa tehottomaksi.

      siksi kannattaa kuitenkin vaikuttaa isommassa puolueessa ja levittää tietoa itsenäisyyshaluista.

      maailmalla monet kansat haluaa itsenäisyyttä kuten nyt näemme Skotlannissa.
      skotit saivat kehuja isänmaallisuudesta. miksi suomalaisten isänmaallisuus on pilkattu nurin?

      loppujen lopuksi kyse on kaupanvallan ja kansanvallan taistelusta.
      riistäjät kokoomuksessa rakastavat enemmän kaupanvaltaa kuin isänmaan itsenäisyyttä. siksi he lahjoittavat ja myyvät kaiken markkinavoimille.

      oikea suomalainen rakastaa puhtaita järvenrantoja ja punaista mökkiä perunamaan laidassa.
      euroja kun ei voi syödä mutta perunoita voi. EU byrokratia säätää lakeja joiden mukaan ei suomalaisella ole mitään elinoikeuksia omassa maassaan.

      kalastus vaatii luvan , ruaan kasvattaminen vaatii luvan, kodin omistaminen vaatii luvan, ruuan syöminen vaatii veroja,

      lopulta päädytään varmaan elossaoloveroon. kohta maksu vaaditaan jo syntyvältä lapselta että saa putkahtaa maailmaan.

      onko ihmisellä mitään oikeutta olla olemassa ?? omistaa omaa maata ja kansaa ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe