Lukekaa ja AUTTAKAA

Neuvoton

Eli siis, oon 15v poika ja oon tooosi palavasti ihastunut yhteen mun luokan tyttöön :3 seiskalla tai kasilla en juuri ollut edes huomioinut tätä tyttöä mutta nyt kun olen tutustunut tähän tyttöön hän on unelmien täyttymys :3 aluksi meni ihan hyvin, hänkin sanoi tykkäävänsä musta paljon ja olin viikonloppuna käymässä heillä ja kateltiin leffoja ja halailtiin. Mutta nyt hän sanoikin että tykkää musta mutta enemmän vain kaverina... Miten saisin hurmattua tytön itselleni? Mitä erikoista voisin tehdä että hän taas kiinnostuisi minusta? :) olisin todella kiitollinen jos joku tyttö (miksei poikakin) vastaisi ja antaisi hyviä neuvoja! :)

2

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15yo girl

      Oletko koskaan koittanut halaya takaapäin? :) itse olen tyttö ja takaapäin halaaminen on maailman ihaninta♡ kerro hänelle miten tärkeä hän on sinulle yms. Yritä saada tytön pää mahdollisimman pyörälle :D koska sitten tyttö alkaa kelaamaan sua yhä enemmän ja enemmän ;) ja sit ne tunteet suurenee :) nim. Kokemusta on!! Jos sekään ei auta niin koita saada tyttö mustasukkaiseksi! Voin siinävaiheessa sanoa että toimii hyvin kun juttelet esim. Jollekkin muulle tytölle tai sanot ihastuksesi kuullen, että onpa joku tyttö kaunis/hyvännäköinen. Jos tyttö pahoittaa mielensä sano että ei tietenkään yhtähyvännäköinen kuin sinä :3 onnea yritykseen!! ^^

      • Neuvoton

        No silloin viikonloppuna halasin takaapäin mutta en oo sen jälkee kehannu ku sanoo et haluu olla vaa kaveri :( ja oon monesti sanonu et tykkään siitä tosi paljon ja että hän on ihanin tyttö kenet oon tavannu :3 mut ei se oikee reagoi siihe mitenkää... Sanoo vaa että ei halua olla kuin kaveri. Ja ei taida toi viimesinkää auttaa ku on mulla tyttöjäkin kavereina joiden kanssa välkillä oon... Mutta kiitos hyvistä neuvoista! :) täytyy varmaan vaan myöntää etten saa tätä tyttöä :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe