Moniko jatkaa eduskunnassa?

Moni putoaa

Nyt on 39 kansanedustajaa, monikohan heistä jää rannalle ensi kevään vaalien jälkeen. Taitaa olla aikamoinen hätä kun tietää että kamppailu paikasta auringosta tulee olemaan armotonta...

43

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalervo Kissamäki

      Persuille jää 15-17 edustajaa.

      • me lieksan kupeen

        myö oomma laskenna ja ylätorpan Maija on ennustanna jotta perussuomaliet viisinkertaistaa paikat eli meille tullee 195 etustajaa ja loput 300 saa muut


    • kysyjä.

      jää 23-25 edustajaa niin kuin ole ennakoinut jo aikaisemminkin. olen jopa tuolla luettlut ketkä tippuvat. ainakin selaiset nimet kuin hakkarainen, väätäinen, hongisto ja mika niikko putoavat. kolme ensimmäistä henk koht ongelmien vuoksi ja niikko sen vuoksi että kun soinin itsensä äänimäärä nousee, niiin hänen siivellään "sisälle" päässeet tippuvat pois.

    • 25 huuheloa

      Jaa ,paljonko sillä 12% prosentilla saisi? Jaa taisi olla just tuo haarukka!
      No eiköhän persusäätiö vielä pärjää ihan hyvin.
      Saisiko Soini enää 43434 ääntä? Jaa no Halla-aho muslimin töissä joten poissa niin voi olla.

      • kysyjä.

        24 - 26 paikkaa sillä suomen vaalijärjestelmä suosii suuria puolueita. lisäksi on olemassa vaalipiirejä koskeva "äänikynnys". tahtoo sanoa että vaikka periaatteessa puolella pronsentilla (0,5) pitäisi saada yksi paikka, niin todelisuudessa äänimäärä pitää olla noin 5 prosenttia jotta edes yksi paikka irtoaa yhdestä vaalipiiristä.


    • Kalervo Kissamäki

      Persut saavat alle 10% äänistä. Kyllä kansa tietää, ja oppii.

    • ylä-ala-ylä-alamäki

      Vain se on enää varmaa että mikään puolue ei voi enää nojata vakiporukkaansa.
      Yhtä lailla joku pikkupuolue jos sattuu väittelyissä onnistumaan voi hetkessä noust suureksi. Tämä on Soinin kauhunpaikka ja siksi yrittää jopa lapsellisuuksia niinkuin taannoinen tuolileikki.
      Kepu sai viimeksi huomata negatiivisen jytkyn, onko nyt sama edessä persuilla ja demareilla?
      Persuilla oli tilaisuutensa, kansa antaa tilaisuuden nyt jollekin muulle.

    • Kalervo Kissamäki
    • 2015-2019

      eduskunnassa jatkaa n.200 kansanedustajaa ja noita paikkoja ei vielä ole jaettu,
      Mutta siitä olen varma, että eduskunnan toimitilat on Helsingissä.
      Kysele vaan niin minä vastaan, pikkunen.

      • tohon lukuun

        minäkin päädyin.
        Kaksisataa edustajaa jatkaa ( osa voi olla uusia ) ja heidän avustajat.


    • Kippis Teukalle

      Teukka Hakkarainen satavarmasti jatkaa, hän saa kaikki vaalipiirin juoppojen äänet.

    • Kuka pelkää persua?

      Mikäli persut olisivat tosiaan noin heikoilla kun muutama spämmäri uskottelee, miksi he viitsisivät roikkua täällä kertoilemassa aika säälittäviä tarinoita ja ennustuksia.

      • viinassa voima

        Persujen vaalistrategiana onkin hankkia Tepin tapaisia ehdokkaita jokaiseen vaalipiiriin, jolloin riittävä kannatus on taattu juoppojen keskuudessa koko maassa.


      • kysyjä.

        sen vuoksi että tämä palsta on tahattamon komiikan helmi. täältä saa parhaat mahdolliset naurut ja ihan ilmaiseksi. siis kuinka yhteen puolueeseen voi mahtua noin paljon noin pönttöjä mielipiteitä, jotka kaiken lisäksi ovat vielä ihan toistensa vastakohtia...


      • Kuka pelkää persua?
        viinassa voima kirjoitti:

        Persujen vaalistrategiana onkin hankkia Tepin tapaisia ehdokkaita jokaiseen vaalipiiriin, jolloin riittävä kannatus on taattu juoppojen keskuudessa koko maassa.

        Pitää se olla kovaa pelkoa, että edes jaksaa ja viitsii suoltaa loukkauksia jostain . . . .tyypistä.


      • Leepolla
        kysyjä. kirjoitti:

        sen vuoksi että tämä palsta on tahattamon komiikan helmi. täältä saa parhaat mahdolliset naurut ja ihan ilmaiseksi. siis kuinka yhteen puolueeseen voi mahtua noin paljon noin pönttöjä mielipiteitä, jotka kaiken lisäksi ovat vielä ihan toistensa vastakohtia...

        Kommenttejasi lukeneena, palsta on aivan käsityskykysi äärirajoilla, joten ei siitä sen enempää. Älä suotta koe mitään ylemmyyden tunteita, siihen sinulla ei ole varaa.


      • säätiörahat
        Leepolla kirjoitti:

        Kommenttejasi lukeneena, palsta on aivan käsityskykysi äärirajoilla, joten ei siitä sen enempää. Älä suotta koe mitään ylemmyyden tunteita, siihen sinulla ei ole varaa.

        Kyllä persuilla varaa on - ainakin jos ruplissa lasketaan.


      • Korkeampaa älykkyytt
        säätiörahat kirjoitti:

        Kyllä persuilla varaa on - ainakin jos ruplissa lasketaan.

        Ei voi olla totta !!!! Tämä tollo pihalla kuin puutarhatonttu ;) Miten ..malauta voi tulla mieleen SÄÄTIÖ ???????


      • Siten säätiö
        Korkeampaa älykkyytt kirjoitti:

        Ei voi olla totta !!!! Tämä tollo pihalla kuin puutarhatonttu ;) Miten ..malauta voi tulla mieleen SÄÄTIÖ ???????

        Ainahan persuista tulee säätiö mieleen - on se vaan niin erikoislaatuinen tuo Soinin ikioma säätiökikkailu, jota sen uhrit vielä puolustelevat!


    • Jeevel

      Kysyjällä on Soini syndrooma pahimmillaan! Pelko se on kysyjänkin persuuksissa!

      • Kysyjä.

        Siis nyt jäi vähän vajaaksi. Mitä minä pelkään ja miksi? Mitä sitten vaikka perSSut saisivat yli puolet äänistä? Miten se minun elämääni vaikuttaisi? Hoitaisin virkaani niin kun aikaisemminkin. Ei se siitä mihinkään lähtisi. Nuoret tarvitsevat opetusta kuten aikaisemminkin.


      • Uskotko?
        Kysyjä. kirjoitti:

        Siis nyt jäi vähän vajaaksi. Mitä minä pelkään ja miksi? Mitä sitten vaikka perSSut saisivat yli puolet äänistä? Miten se minun elämääni vaikuttaisi? Hoitaisin virkaani niin kun aikaisemminkin. Ei se siitä mihinkään lähtisi. Nuoret tarvitsevat opetusta kuten aikaisemminkin.

        PeruSSuomessa opetuslaitos siivotaan heti maahanmuuton, ruotsinkielen ja kehitysavun jälkeen. Sivistys ja koulutushan ovat mielipiteitä eivätkä sellaisina yhtään sen arvokkaampia kuin muutkaan mielipiteet. PeruSSnuori oppii kaiken elämässään tarvitsemansa kirjatiedon Scriptasta, Maisterisjätkästä ja Peruspomosta.


      • Sivistys alas!
        Uskotko? kirjoitti:

        PeruSSuomessa opetuslaitos siivotaan heti maahanmuuton, ruotsinkielen ja kehitysavun jälkeen. Sivistys ja koulutushan ovat mielipiteitä eivätkä sellaisina yhtään sen arvokkaampia kuin muutkaan mielipiteet. PeruSSnuori oppii kaiken elämässään tarvitsemansa kirjatiedon Scriptasta, Maisterisjätkästä ja Peruspomosta.

        Niin, johan sieltä on ehdotettu koulutuksen tekemistä maksulliseksi ja yksi niistä asioista, joista Soini sanoo, että leikkaisi, on koulutus.


      • Loppu mädätykselle
        Kysyjä. kirjoitti:

        Siis nyt jäi vähän vajaaksi. Mitä minä pelkään ja miksi? Mitä sitten vaikka perSSut saisivat yli puolet äänistä? Miten se minun elämääni vaikuttaisi? Hoitaisin virkaani niin kun aikaisemminkin. Ei se siitä mihinkään lähtisi. Nuoret tarvitsevat opetusta kuten aikaisemminkin.

        "Nuoret tarvitsevat opetusta kuten aikaisemminkin."

        Niin, kyllä se tiedetään miten vihervasemmisto on vuosikymmenet soluttautunut opetustoimeen aivopestäkseen suomalaista nuorisoa oman dekonstruktiivisen, kulttuurimarxilaisen ideologiansa kannattajiksi. Tämä punavihreä, monikultturistinen ja feministinen mielten manipulaatio on hämärryttänyt kokonaisen sukupolven käsityksen ehyestä kansankokonaisuudesta ja terveistä arvoista, ellei useammankin sukupolven. MUTTA UUSI AIKA ON JO OVELLA.


      • Kysyjä.
        Loppu mädätykselle kirjoitti:

        "Nuoret tarvitsevat opetusta kuten aikaisemminkin."

        Niin, kyllä se tiedetään miten vihervasemmisto on vuosikymmenet soluttautunut opetustoimeen aivopestäkseen suomalaista nuorisoa oman dekonstruktiivisen, kulttuurimarxilaisen ideologiansa kannattajiksi. Tämä punavihreä, monikultturistinen ja feministinen mielten manipulaatio on hämärryttänyt kokonaisen sukupolven käsityksen ehyestä kansankokonaisuudesta ja terveistä arvoista, ellei useammankin sukupolven. MUTTA UUSI AIKA ON JO OVELLA.

        Siis millainen uusi aika? Ja millä perusteella katsotaan kuka opettaja saa jatkaa virassaan? Pitääkö sinun mukaasi kaikilla opettajilla olla perSSujen jäsenkirja? Ja miten sitten muut kuntien ja valtion virkamiehet? Pitääkö heilläkin olla perSSujen jäsenkirja?

        Juu tiedän. Tähän ei tule yhtäkään vastausta. Muuta kuin mahdollisesti jotain epämääräisiä "nyrkki nousee" hehkutuksia jotka ovat suoraan Tatzanin pedot - opuksesta.


    • yksi ps jo vähemmän

      Aloituksessa on virhe. Puolueella ei ole 39 kansanedustajaa vaan 38.

      James Hirvisaari kun siirtyi PS -> Muutos2011 kesken tämän vaalikauden.

      • tyhmiksi viljellyt

        Soini tietää sen, että mitä tyhmempää ja tietämättömämpää kansa on niin sitä useampi äänestää persuja.


      • Kysyjä.
        tyhmiksi viljellyt kirjoitti:

        Soini tietää sen, että mitä tyhmempää ja tietämättömämpää kansa on niin sitä useampi äänestää persuja.

        Sinänsä mielenkiintoinen näkökulma. Olen itse monta kertaa miettinyt mitä yleissivistyksellle on tapahtunut kun sitä ei tunnu enää olevan kuin jääkiekko- ja formulatasolla.


      • Loppu mädätykselle
        Kysyjä. kirjoitti:

        Sinänsä mielenkiintoinen näkökulma. Olen itse monta kertaa miettinyt mitä yleissivistyksellle on tapahtunut kun sitä ei tunnu enää olevan kuin jääkiekko- ja formulatasolla.

        Nimenomaan vasemmisto on vastuussa siitä, ettei enää käsitetä isänmaan ideaa, nähdä suomalaisuuden arvoa, tunneta sen merkitystä ja historiaa, olla valmiita taistelemaan sen puolesta. Kaikki hämärretään postmodernin relativismin nimissä ja perinteisiä arvoja pilkataan. VETERAANIEN PERINTÖ VELVOITTAA MEITÄ SUORITTAMAAN KULTTUURIRINTAMALLA ARVOKONSERVATIIVISEN VALLANKUMOUKSEN.


      • Bättre folk
        Loppu mädätykselle kirjoitti:

        Nimenomaan vasemmisto on vastuussa siitä, ettei enää käsitetä isänmaan ideaa, nähdä suomalaisuuden arvoa, tunneta sen merkitystä ja historiaa, olla valmiita taistelemaan sen puolesta. Kaikki hämärretään postmodernin relativismin nimissä ja perinteisiä arvoja pilkataan. VETERAANIEN PERINTÖ VELVOITTAA MEITÄ SUORITTAMAAN KULTTUURIRINTAMALLA ARVOKONSERVATIIVISEN VALLANKUMOUKSEN.

        Hakkarainen on tehnyt niin nappiin osuneen kirjallisen kysymyksen, etten ihmettele vaikka nousisi vaalien jälkeen Persujen varapuheenjohtajaksi ja ryhmyriksi!
        Bravo Teuvo!!!


      • homous oli yleistä
        Loppu mädätykselle kirjoitti:

        Nimenomaan vasemmisto on vastuussa siitä, ettei enää käsitetä isänmaan ideaa, nähdä suomalaisuuden arvoa, tunneta sen merkitystä ja historiaa, olla valmiita taistelemaan sen puolesta. Kaikki hämärretään postmodernin relativismin nimissä ja perinteisiä arvoja pilkataan. VETERAANIEN PERINTÖ VELVOITTAA MEITÄ SUORITTAMAAN KULTTUURIRINTAMALLA ARVOKONSERVATIIVISEN VALLANKUMOUKSEN.

        "VETERAANIEN PERINTÖ VELVOITTAA MEITÄ SUORITTAMAAN KULTTUURIRINTAMALLA ARVOKONSERVATIIVISEN VALLANKUMOUKSEN. "

        Veteraanit eivät olleeet konservatiivejä. Sodan aikan miehet olivat tavallistakin liberaalimpeja. Rintamalla homoseksuaalisuus oli yleistä.

        Näin homoseksuaalisuus nousi Suomessa esiin rintamalla
        http://www.studio55.fi/vapaalla/article/nain-homoseksuaalisuus-nousi-suomessa-esiin-rintamalla/136732


      • mieslempi
        homous oli yleistä kirjoitti:

        "VETERAANIEN PERINTÖ VELVOITTAA MEITÄ SUORITTAMAAN KULTTUURIRINTAMALLA ARVOKONSERVATIIVISEN VALLANKUMOUKSEN. "

        Veteraanit eivät olleeet konservatiivejä. Sodan aikan miehet olivat tavallistakin liberaalimpeja. Rintamalla homoseksuaalisuus oli yleistä.

        Näin homoseksuaalisuus nousi Suomessa esiin rintamalla
        http://www.studio55.fi/vapaalla/article/nain-homoseksuaalisuus-nousi-suomessa-esiin-rintamalla/136732

        Persut tietävät tämän hyvin. Siksi haluavat jatkosodan aikaiset olosuhteet maahan heti.


      • Miten tuon nyt ottaa

        James lähti persuista, mutta ulostulojen perusteella persu ei lähtenyt Jameksesta.


      • kysyjä.
        Miten tuon nyt ottaa kirjoitti:

        James lähti persuista, mutta ulostulojen perusteella persu ei lähtenyt Jameksesta.

        heh hehe heheh hehe hee...hyvä huomio...


    • vastaaja.

      Kysyjä ihmettelee missä on yleissivistys persuilla. Minä olen sitä ihmetellyt missä on kysyjän yleissivistys. OPETTAJAN yleissivistys!!!

      Kun ei tiedetä edes suuruusluokkaa mitä maksaa moottoritie ja maahanmuuttokustannukset.

      Ei ymmärrä että välillisesti eurokriisin hoitoon on mennyt jo kolme senttiä. Niin mitätön raha mutta todellisuudessa sinne on mennyt paljon enemmäm. Mutta sitähän kysyjä ei ymmärrä. Eurokriisin hoito, Urpilaisen matkakulut, asianajotoimiston (vakuussopimus), matkat, eduskunnan istuntokulut, Soinin lehti-ilmoitus ym ym ym... ovat olleet kysyjän mielestä ilmaisia?

      Kysyjä ei ole ymmärtänyt että suomessa on alle 8500 euron liikevaihdolla toimivia mikroyrityksiä joilla ei ole alv verovelvollisuutta. Näiden pikkufirmojen tuotteita myytäessä myyjä ei laskuta alvia. Jos olisi yleissivistystä ja seurannut politiikkaa ja olisi yrittäjä, kuten kysyjä. "kieli poskella" väittää, tietäisi että niin yrittäjät kuin osa poliitikoista olisi halukkaita nostamaan tätä 8500 euron rajaa 50 000 euroon!! Käytettyjen autojen kauppa, osa asuntokaupoista ym. ym. ovat myöskin alvitonta toimintaa. Mutta kun on surkea yleistieto niin eihän näitä ymmärrä!!!

      Kysyjän mukaan opettajia ei voi irtisanoa koskaan jos ei itse halua. Hänellä on, kuten tässäkin ketjussa kehuu, ikuinen virka. Sen sijaan Finlexin lakiteksteissä on selvät perusteet että opettajan voi irtisanoa. Mutta onko se yleissivistystä että pitää itseään suomen viimeisenä opettajana jos kaikki muut irtisanotaan niin kysyjä. on viimeinen, joka irtisanotaan ja silloinkaan ei voi irtisanoa kun itkupillikysyjä. ei halua. Siis mistä näitä tulee??????

      Kysyjä oli myös sitä mieltä että maahanmuuton mukana ei tule homovastaisia, naisia alentavia kulttuureja ja oikein tulistui kun kerroin että maahanmuuton mukana tulee myös ääriaineksia. Ei sitä suostunut myöntämään! No yleissivistystä kasvattaakseen kannattaa seurata mediaa. Siellä on uutisoitu lapsiavioliitoista suomessakin ja ISIS järjestöön on suomensomalialainen kaveri ollut värväämässä porukkaa. Norjassa pelättiin terrori-iskua ja ISIS on uhannut monia länsimaita. Foleyn mestaajaksikin epäillään brittiräppäriä?? Joo ja ei, ei ole maahanmuuton mukana tulleita niin. Mistä näitä kysyjän tasoisia yleissivistysksen huippuja tulee???

      Lista on loputon ja silti jaksaa itkeä ylessivistyksen ja tiedon puutteista. Itsellään ei ole kuin pakonomaisen suppea tietämys Soinista, Halla-ahosta ja marttiluukaksesta. Ei ihme että työpaikallaan tunnetaan ikävänä tunnelmanpilaajana. Vaimokin lähti kun ei jaksa tuollaista narisevaa itkupilliä katsella. Onneksi löysi tosimiehen eikä tuollaista mitätöntä opettajanreppanaa.

      On suomalainen opetuksen ja opettajien taso retuperällä jos tuollaista tasoa on meidän opettajat. Säälin oppilaitasi!

      • kysyjä.

        kerro toki koska sinun työläisesi jo valmiita menemään lakkoon jotta heidän on helpompi irtisanoa ja että heille maksetaan pienempää työttömyyskorvausta? kerro myös missä pisteessä on hankkeesi että minut pitää irtisanoa omasta virastani? kerro myös miten sinä osaat lukea maahanmuuttajan ajatuksia heti rajalla?


      • vastaaja.
        kysyjä. kirjoitti:

        kerro toki koska sinun työläisesi jo valmiita menemään lakkoon jotta heidän on helpompi irtisanoa ja että heille maksetaan pienempää työttömyyskorvausta? kerro myös missä pisteessä on hankkeesi että minut pitää irtisanoa omasta virastani? kerro myös miten sinä osaat lukea maahanmuuttajan ajatuksia heti rajalla?

        Lillukanvarsia, maalitolppien siirtelyä ja ajatustenlukua, taas!!!

        Työläiseni eivät mene lakkoon. Olen kysynyt. Jos et usko niin soita niille tai kysy. Tai puhelinkuluja säästääksesi voit ottaa sen kuuluisan telepaattisen kykysi ja kysyä heiltä. Kuinka monta kertaa tämäkin pitää sinulle kertoa. Mutta kun ei ole ymmärrystä ja kykyä yleissivistystason keskustelulle, niin täytyy ilmeisesti kysellä samaa jatkuvasta. Ei yllätä!

        Minulla ei ole hanketta sinun irtisanomiseksi. Maalitolppien siirtelyä että minun esittämä oikea tieto että opettajan voi irtisanoa muuttuukin sinuun kohdistuvaksi irtisanomishankkeeksi. Tottakai jokainen palstalla ymmärtää että ei noin huonon sivistystason, hermojen ja selittelyjen mestari voi olla opettaja. Nyt kun itse olet paljastanut olevasi "kieli poskella" kirjoittelija niin ymmärrämme että esittämäsi opettajanrooli onkin vain pilaa. Kyllä sen ymmärsi ne ketkä katsoivat sinun kirjoitusaikoja. Yötä päivää, koulutuntien aikoinakin. Vai käytätkö opetusaikaa ja verorahojakin persujen pilkkaamiseen?? Eikö opetuksen taso kärsi.

        Miksi Cameron puhui että rajalla on ryhdyttävä tarkastamaan maahanmuuttajien ja maahantulijoiden tausta tarkemmin kun pelkää ISIS terroristien maahantuloa? Miten näin vaikka alaisena on negrumuslimi?

        Minun väite oli että maahanmuuton mukana tulee ääriainesta, homovastaisia ja naisia alistavaa kulttuuria. Sinun maalitolpan siirtelyä oli se että rajalla luettaisiin ajatuksia.

        Muta kaikki tämä ja äskeinen säälittävä purkaus kertoo miten huono sinunkin yleissivistys on.

        Eikö vaimo tule ruikuttamallakaan takaisin. Miten se projekti etenee? Ei ne yölliset katkerat soittelut sitä takaisin tuo. Se löysi kunnon miehen eikä tarvii enää tuollaisia itkupillejä kuunnella saati katsella surkeaa olemustasi!!!


      • vastaaja.
        vastaaja. kirjoitti:

        Lillukanvarsia, maalitolppien siirtelyä ja ajatustenlukua, taas!!!

        Työläiseni eivät mene lakkoon. Olen kysynyt. Jos et usko niin soita niille tai kysy. Tai puhelinkuluja säästääksesi voit ottaa sen kuuluisan telepaattisen kykysi ja kysyä heiltä. Kuinka monta kertaa tämäkin pitää sinulle kertoa. Mutta kun ei ole ymmärrystä ja kykyä yleissivistystason keskustelulle, niin täytyy ilmeisesti kysellä samaa jatkuvasta. Ei yllätä!

        Minulla ei ole hanketta sinun irtisanomiseksi. Maalitolppien siirtelyä että minun esittämä oikea tieto että opettajan voi irtisanoa muuttuukin sinuun kohdistuvaksi irtisanomishankkeeksi. Tottakai jokainen palstalla ymmärtää että ei noin huonon sivistystason, hermojen ja selittelyjen mestari voi olla opettaja. Nyt kun itse olet paljastanut olevasi "kieli poskella" kirjoittelija niin ymmärrämme että esittämäsi opettajanrooli onkin vain pilaa. Kyllä sen ymmärsi ne ketkä katsoivat sinun kirjoitusaikoja. Yötä päivää, koulutuntien aikoinakin. Vai käytätkö opetusaikaa ja verorahojakin persujen pilkkaamiseen?? Eikö opetuksen taso kärsi.

        Miksi Cameron puhui että rajalla on ryhdyttävä tarkastamaan maahanmuuttajien ja maahantulijoiden tausta tarkemmin kun pelkää ISIS terroristien maahantuloa? Miten näin vaikka alaisena on negrumuslimi?

        Minun väite oli että maahanmuuton mukana tulee ääriainesta, homovastaisia ja naisia alistavaa kulttuuria. Sinun maalitolpan siirtelyä oli se että rajalla luettaisiin ajatuksia.

        Muta kaikki tämä ja äskeinen säälittävä purkaus kertoo miten huono sinunkin yleissivistys on.

        Eikö vaimo tule ruikuttamallakaan takaisin. Miten se projekti etenee? Ei ne yölliset katkerat soittelut sitä takaisin tuo. Se löysi kunnon miehen eikä tarvii enää tuollaisia itkupillejä kuunnella saati katsella surkeaa olemustasi!!!

        Tarkennan vielä että työntekijäni eivät kuulu mihinkään liittoon. Ja eivät kuulemma lakkoile. piste.


      • Homovastaista...
        vastaaja. kirjoitti:

        Lillukanvarsia, maalitolppien siirtelyä ja ajatustenlukua, taas!!!

        Työläiseni eivät mene lakkoon. Olen kysynyt. Jos et usko niin soita niille tai kysy. Tai puhelinkuluja säästääksesi voit ottaa sen kuuluisan telepaattisen kykysi ja kysyä heiltä. Kuinka monta kertaa tämäkin pitää sinulle kertoa. Mutta kun ei ole ymmärrystä ja kykyä yleissivistystason keskustelulle, niin täytyy ilmeisesti kysellä samaa jatkuvasta. Ei yllätä!

        Minulla ei ole hanketta sinun irtisanomiseksi. Maalitolppien siirtelyä että minun esittämä oikea tieto että opettajan voi irtisanoa muuttuukin sinuun kohdistuvaksi irtisanomishankkeeksi. Tottakai jokainen palstalla ymmärtää että ei noin huonon sivistystason, hermojen ja selittelyjen mestari voi olla opettaja. Nyt kun itse olet paljastanut olevasi "kieli poskella" kirjoittelija niin ymmärrämme että esittämäsi opettajanrooli onkin vain pilaa. Kyllä sen ymmärsi ne ketkä katsoivat sinun kirjoitusaikoja. Yötä päivää, koulutuntien aikoinakin. Vai käytätkö opetusaikaa ja verorahojakin persujen pilkkaamiseen?? Eikö opetuksen taso kärsi.

        Miksi Cameron puhui että rajalla on ryhdyttävä tarkastamaan maahanmuuttajien ja maahantulijoiden tausta tarkemmin kun pelkää ISIS terroristien maahantuloa? Miten näin vaikka alaisena on negrumuslimi?

        Minun väite oli että maahanmuuton mukana tulee ääriainesta, homovastaisia ja naisia alistavaa kulttuuria. Sinun maalitolpan siirtelyä oli se että rajalla luettaisiin ajatuksia.

        Muta kaikki tämä ja äskeinen säälittävä purkaus kertoo miten huono sinunkin yleissivistys on.

        Eikö vaimo tule ruikuttamallakaan takaisin. Miten se projekti etenee? Ei ne yölliset katkerat soittelut sitä takaisin tuo. Se löysi kunnon miehen eikä tarvii enää tuollaisia itkupillejä kuunnella saati katsella surkeaa olemustasi!!!

        ...kulttuuriahan juhlittiin eduskuntatalon edustalla lähes päivälleen vuosi sitten kera hitlernaamarien ja kainalotuuletusten. Palstan vakispämmääjäkin paikalla. Maahanmuuttajiako vai keitä?


      • kysyjä.
        vastaaja. kirjoitti:

        Tarkennan vielä että työntekijäni eivät kuulu mihinkään liittoon. Ja eivät kuulemma lakkoile. piste.

        ai eivätkö kuulu? ja jos kuuluvat niin ilman muuta potkut heti. sinä se osaat tuon firman johtamisen ihan lapuan liike malliin. mutta jatka vain innokkaana tätä projektia että saat minut irtisanottu virastani.

        sehän on ihan sinun noin niin kuin ykkösagenda. ja kerro myös samalla kuinka sinä saisit kolmella sentillä maksettua pois koko suomen valtionvelan ja viennin vetämään. sehän sinulta onnistuu vaikka yrityksesi onkin konkurssikypsä...


    • Antipersut

      Toivon ainoastaan, että persut lopuu puolueena kokonaan! Aika kansalaisten herätä!

    • ala-arvoista

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe