Vakkarikunta on kuollut

Vika_PiriOfficalRape

Ketään muuta kun yhtä luotsia ei ole näkynyt täällä

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurpizza siis? Ymmärrettäväähän se on, tuplatunnuksien tuloa ei voi estää!

      • Mitä oikein vihjaat... taas vaihteeksi?


    • Tässä asiassa olet kyllä täysin oikeassa. Tämä palstahan on ihan kuollut.

      • Ei välttämättä!

        Kuka mestataan syyllisenä tästä petoksesta Suolistoa vastaan?


    • Minä en ole mihinkään häipynyt, mutta minä en vain voi mitään koululleni. Viikon kuluttua helpottaa hieman.

      • No koulua ei voi enää sanoa syyksi, sillä se varmasti loppui jo ajat sitten! Kellohan on jo melkein kahdeksan...


      • assassin kirjoitti:

        No koulua ei voi enää sanoa syyksi, sillä se varmasti loppui jo ajat sitten! Kellohan on jo melkein kahdeksan...

        Niinpä, niinpä... :DD


      • veh kirjoitti:

        Niinpä, niinpä... :DD

        *vilkaise Trotskin ja Minun kirjautumisaika!*


      • israelin-tukija kirjoitti:

        *vilkaise Trotskin ja Minun kirjautumisaika!*

        Älä heitä vettä myllyyn!

        //Assassin, minulla on läksyjä ja kokeitakin.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä heitä vettä myllyyn!

        //Assassin, minulla on läksyjä ja kokeitakin.

        Mieluummin vettä myllyyn kuin pyllyyn; haluan oikeasti kiihottaa hänen epäilysjanoaan [ja jotain muutakin, heh hee]!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mieluummin vettä myllyyn kuin pyllyyn; haluan oikeasti kiihottaa hänen epäilysjanoaan [ja jotain muutakin, heh hee]!

        Sinulla on jokin ongelma ysiysien kanssa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinulla on jokin ongelma ysiysien kanssa.

        Hur så? Ysiysejä pitää kiusia!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Ysiysejä pitää kiusia!

        Miksi?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mieluummin vettä myllyyn kuin pyllyyn; haluan oikeasti kiihottaa hänen epäilysjanoaan [ja jotain muutakin, heh hee]!

        Tuosta saa aivan vääränlaisia mielikuvia. Haluatko, että kerron?


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi?

        Koska ne on jonneja!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Koska ne on jonneja!

        Joo, ja kaikki ysiseiskat ovat hevilettejä tai muuten vain pelottavan/oudon/ylisiistin näköisiä ja puhuvat ököistä kuin olisivat vähintään 15 vuotta vanhempia ja itse sitten perseilevät ruokalassa yli aikaa. Abien tavoin hekin valuvat kuin räkä käytävillä eteenpäin tukkien sen koko kaveriporukallaan, jotteivat bussiin kiirehtijät pääse ohittamaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Joo, ja kaikki ysiseiskat ovat hevilettejä tai muuten vain pelottavan/oudon/ylisiistin näköisiä ja puhuvat ököistä kuin olisivat vähintään 15 vuotta vanhempia ja itse sitten perseilevät ruokalassa yli aikaa. Abien tavoin hekin valuvat kuin räkä käytävillä eteenpäin tukkien sen koko kaveriporukallaan, jotteivat bussiin kiirehtijät pääse ohittamaan.

        Minulla on moraalinen oikeutus nöyryyttää mieleltään ylpeitä itseäni nuorempia nulikoita!

        Pukeudun lierihattuun olenko ylisiisti?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minulla on moraalinen oikeutus nöyryyttää mieleltään ylpeitä itseäni nuorempia nulikoita!

        Pukeudun lierihattuun olenko ylisiisti?

        Älä vie heidän ylpeyttämään... Mitä olen meidän koulun meininkiä katsont, heille ei jäisi muuta. Kaikki massanuoria ja ne harvat, jotka ovat oma itsensä, ovat syrjittyjä. Tuo oli meininki....

        Lierihattuun? XD XD Hih, käsitän "lierihatun" kai jotenkin erin näköiseksi, kuin se on.... Äitini oli muuten ostanut yhdenlaisen Qstockista joku vuosi sitten... Ja hänellä oli muuten yksi kaapissakin... Outoa... Vai onko se sellainen Charlie Chaplin -hattu?


      • kurpizza kirjoitti:

        Älä vie heidän ylpeyttämään... Mitä olen meidän koulun meininkiä katsont, heille ei jäisi muuta. Kaikki massanuoria ja ne harvat, jotka ovat oma itsensä, ovat syrjittyjä. Tuo oli meininki....

        Lierihattuun? XD XD Hih, käsitän "lierihatun" kai jotenkin erin näköiseksi, kuin se on.... Äitini oli muuten ostanut yhdenlaisen Qstockista joku vuosi sitten... Ja hänellä oli muuten yksi kaapissakin... Outoa... Vai onko se sellainen Charlie Chaplin -hattu?

        Ysiysien pitää oppia että paremman edestä väistytään ja päivisin kiitetään, jotta yöllä siitetään!

        Tälläinen, paitsi pidän sitä ainoastaan juhlissa;

        http://i6.ztat.net/detail/ME/45/1B/00/5Q/11/[email protected]


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ysiysien pitää oppia että paremman edestä väistytään ja päivisin kiitetään, jotta yöllä siitetään!

        Tälläinen, paitsi pidän sitä ainoastaan juhlissa;

        http://i6.ztat.net/detail/ME/45/1B/00/5Q/11/[email protected]

        Aiot siis pahoinpidellä Raipparin ja VeHin ja pitää hauskaa Trotskin kanssa....

        Tuollainen hattu on jokin yleinen pakkomielle nykyään...


      • kurpizza kirjoitti:

        Aiot siis pahoinpidellä Raipparin ja VeHin ja pitää hauskaa Trotskin kanssa....

        Tuollainen hattu on jokin yleinen pakkomielle nykyään...

        En Minä niin väittänyt!

        Hur så? Pidän sellaista juhlahattuna!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En Minä niin väittänyt!

        Hur så? Pidän sellaista juhlahattuna!

        Niin varmaan. Tai sitten katselet likkupissuja kuola valuen kaupngilla samalla kun lykit rollaattoriasi eteenpäin....

        Juu....


    • HeKeKee'd

      VALHEITA! Hekestania ei suvaitse tällaisia aikeita!

      Jos Rape aloittaisi spämmimyrskyn, tulisi vähän tekemistä. :)

      • Täh?

        Älä yllytä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Täh?

        Älä yllytä.

        Hekestanian kollektiivisen mielipiteen mukaan palsta ei liene kuollut.


    • No vittu, en vaa jaksa olla tääl. Ja mie teen huomen jotain tosi epänormaalia mulle. Siis meän koulun aluassas istuu aina yks poika yksin. Se häirittee mua, mie meen juttelleen sille huomen....

      • Onnea. Kerro sitten miten kävi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Onnea. Kerro sitten miten kävi...

        Juu. Muut ei ollu huomannu sitä D:


      • ocetherunq kirjoitti:

        Juu. Muut ei ollu huomannu sitä D:

        Tyypillistä. :/


      • kurpizza kirjoitti:

        Tyypillistä. :/

        niimpä, raivosin niille siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4914
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3227
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1375
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1206
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      887
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe