Onko teilläkin näin?

tyty9999999

Elämä on yksinäistä koska...no siihen on aika helvetin monta syytä, mutta ylä-asteella jätettiin porukan ulkopuolelle ja sitten onnistuinkin saamaan pari kaveria, mutta sekin meni pipariks (toisessa tapauksessa menetin luottamuksen "ystävääni").

No nyt elämäni on yksinäistä, oon ollut nyt työtön jonkin aikaa, onko teillä yhtä tylsät päivät kuin mulla? Herään joskus päivällä >> syön >> dataan >> kökin himassa >> teen ruokaa (yleensä jotain valmista, ei sitä itselle viitti tehä mitää erikoista) >> dataan >> illan ohjelmat >> suihku >> dataan >> iltapalaa >> dataan >> jossain vaihees nukahdan...
ja aamulla sama paska päivä alkaa alusta. Oujee, mikä elämä. Onko teillä yhtä paskaa?

9

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgfd gfdgfg gdf

      Ihan kuin oman päiväohjelmani olisin lukenut tuosta.

      On niin helvetin puuduttavaa varsinkaan kun ei kykene tekemään muuta, saa nähdä kauanko tätäkin jaksaa ennenkuin sekoaa totaalisesti.

    • mmmmmmnnnnnnnnnn

      Eihän oma yksinäisyys muiden syytä ole, mutta eipä tuo tieto paljon auta.
      Itsekin nyt pari vuotta vain nyhjännyt kotona, unirytmi ihan päin p:tä eikä muutenkaan mitään saa aikaiseksi. Järki sanoo ettei tarvitsisi kuin ottaa itseään niskasta kiinni, mutta motivaatio täysin hukassa.
      Olen miettinyt josko saisi itsensä vaikka ulkomaille pariksi viikoksi, mutta tuo aika menisi sielläkin todennäköisesti jossain kahvilla istuen yksin.

    • Yksinäinen harakka

      Mulla aika samanlainen tausta oli jäädä yksinäiseksi, yläasteelle juuret juontuvat, jolloin olin syrjitty ja kolulukiusattu. Oli minulla silloin pari kaveria luokassa, mutta heistä toinen ajautui huonoon seuraan ja joutui myöhemmin erityisluokalle. Tuossa luokassa oli epäsosiaalinen meininki, viinapullo kiersi ympäri luokkaa ennen opettajan saapumista ja ne jotka olivat cooleja siitä sitten naukkasivat. Monet luokasta olivat huumeitakin kokeilleen yms, enkä todellakaan halunnut niihin porukoihin hiljaisena ja kilttinä oppilaana. En ollut silloin hyvä oppilas, koska minua oikeasti pelotti saada hyviä numeroita, ettei olisi kiusattu vielä pahemmin. Sellaisen pelon alla sai tuossa luokassa elää aina, inhosin aamulla herätä kouluun ja aina itketti. Kesälomat olivat yhtä juhlaa, ei tarvinut nähdä niitä luusereita.

      Nyt sitten tilanne on se, että lapsuudessa ei juurikaan niitä ystävyyssuhteita syntynyt. Kun ei ole sellaisia pysyviä ihmissuhteita silloin rakentunut, niin en osaa niitä hankkiakaan. Elämäni on todellakin ankeaa ja tylsää ja eipä löydy oikein hauskoja juttuja kerrottavaksi kenellekään. Muutenkin olen joutunut näkemään elämässä erittäin raskaita juttuja ja en todellakaan ole sellaista turvallista elämää. En ole kuullut ihmisistä juuri mitään hyvää, tappouhkauksia ja puukotuksia kyllä on mahtunut lähipiiriin.

      Ehkä voisin tutustua johonkin joka on kokenut vaikean elämän, mutta en usko kenenkään kovin valoisan elämän nähneen ikinä ymmärtävän minua ja jaksavankaan negatiivisuuttani. Muutenkin ihmisiin on vaikeaa tutustua oikein mitään kautta aikuisiällä, muutama kirjekaveri minulla on, mutta hekin asuvat kaukana.

      Elämä todellakin on tylsää ja nyt on taas minulla sellainen kausi, että vain lojun ja en saa oikein mitään aikaiseksi. Josko sitä kirjastolle saisin itseni raahattua edes tänään, niin voisin alkaa tekemään opiskelujuttuja.

    • 1+11

      mulla muuten sama tilanne mutta töissä käyn tylsistymässä ensin kokopäiväisesti. Silti vapaa-aikaa jää paljon millä ei tiedä mitä tekisi.
      tylsää töissä ja tylsää kotona, pitäisi jotenkin hankkia uusia kavereita ja tyttöystävä..

    • Onhan tuo päivärytmi täälläkin aika samanlaista, mutta lenkillä ja kirppiksillä tulee myös käytyä säännöllisesti. Tylsää ei kuitenkaan ole koska löytyy mielenkiintoisia leffoja, sarjoja ja pelejä sekä netissä tulee juteltua ihmisten kanssa.

    • semmosta se on

      Kuulostaa ihan omalta päiväohjelmalta paitsi että syön yleensä vain kaksi kertaa päivässä. Loppuaika vuorokaudesta menee koneella olemiseen, sisällä pyörimiseen ja nukkumiseen.

      Pitäisi yrittää aktivoitua jotenkin tuonne ulos mutta miten?

      • 20+13

        Oletko miettinyt että kiinnostaisiko aloittaa joku esim liikuntaharrastus?


      • semmosta se on
        20+13 kirjoitti:

        Oletko miettinyt että kiinnostaisiko aloittaa joku esim liikuntaharrastus?

        Kyllähän se passaisi mutta mistä seuraa sinne liikkumiseen? Yksin on kurja mennä.


    • Herään aamulla kun hovimestarini soittaa viulua ja tarjoilee mulle platinatarjottimelta shampanjaa ja mansikoita. Sitten menen poreammeeseen jonka jälkeen hieronta. Tapaan jonkun kauniin naisen lounaan merkeissä ja palaan kartanooni valmistautumaan illan tanssiaisiin, jonne huristelen limusiinin takaosassa olevassa nojatuolissa istuen. Jatkot aamunkoittoon asti ja seuraavana päivänä uutta juhlaa.

      Ja sitten tässä vaiheessa herään aamulla oikeasti ja keitän kahvit, juoden ne koneella istuen, uutisotsikoita ja nettiä pläräillen ja musiikkia taustalla. Joskus näen frendin, aika usein en. Joskus jaksan tehdä lihastreenin tai lenkin, aika usein en. Pyrin tekemään itse ruokani eineksiä vältellen ja siihen tekemiseen ja syömiseen kuluu vähän aikaa. Joskus saattaa olla joku mielenterveyskuntoutusjuttu. Toisinaan bisseä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe