Audi vai Mercedes?

senkka nenästä

Kumpi on laadukkaampi ja MIKSI? Älkääkä ehdotelko onnetonta bemua tai ranskalaista syöpää!

10

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????????

      Osta polkupyörä!

    • 7+1724

      Osta BMW. Maanteiden syöpä!!!

    • ostatteko mersuja?

      mersut ruostuu täysin käsiin ja on paljon sähkövikoja en ostais mulla ollu jonku verran mersuja ja ne kaikki ruostu viimenen mersu oli vito se lähti lavetilla pihasta korjaamolle ja pohja täynnä reikiä nyt ajelen volvo v70 yli 500tkm ajettu eikä mitäään ongelmia

      • Taidat puhua

        nyt sellaisista parin-kolmentonnin Mersuista joita tehtiin viisitoista vuotta sitten. Niissä oli ongelmia korroosion kanssa. Vitoa en edes pidä Mersuna, täydellinen katastrofi. Volvot yleensä kestää, etenkin aidot Ruotsissa tehdyt ja varsinkin vanhat takavetoiset 700 /900-sarjalaiset jos niitä on yhtään huollettu.


    • ostatteko mersuja?

      puhun asiaa 11 kpleen mersun omistajana viimenen oikea mersu on w124 ja nekin lahoo jo käsiin nyt ajelen volvolla

    • Mersu ykkönen

      Mersu, on vieläkin auto joilla jokaisella ajetaan Audiin verrattuna moninkertaisesti, Molemmat omistaneena, ja uutena hankkineena tiedän mistä puhun. Kun istut Mersun ohjaamoon, siellä aistiin jo laadun,arvostus Audiin verrattuna on omaa luokkaansa.
      Audia ei arvosteta etenkään jälleenmyynnissä, asiakkaat valitsevat mieluimmin uudemman Skodan, koska käytännössähän samoja autoja ovat. Mersu on aito Mersu, ollut vuosikymmeniä, ja on arvostuksensa hankkinut laadullaan.

      • Saksalainen tietää

        Saksalaiset arvostavat itse omat autonsa seuraavasti:
        1. Audi
        2. Mersu
        3. Bemari
        mitäs tähän sanotte.


    • Konkurssirinkulat

      BMW kasvattaa myyntiään rajusti! Syynä laadukkuus, suorituskyky jne jne, Vain mersu vahvalla aiemmalla kaulalla pysyy tällä hetkellä edellä. Audi on jo luisunut kauas taakse, jengi tietää jo mitä sa ostaessaan Audin. Sitä paitsi Skoda on paljon halvelpi kuin Audi ja saa samat viat.

    • omavalinta

      riippuu siitä miten käsitetään laatu.

    • älä osta mersua

      ei kannata mersua ostaa ne ruostuuuu ja ruostuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe