Kertokaas unelmakumppani

eihänooliianpitkä :)

Elikkä näitähän on ollu täälä muutama iha yees keskusteluu omasta unemlajätkästä/-tytöstä. Kuiteski jos vielä yks kunnollinen saatas pystyy :) Kerokaa siis ihan kaikki siitä unelmakumppanista. ;)

Itehän siis olen 14v. jätkä. Tosiaan tässä mun unelma:
Ulkonäöltään olis pitkät/puolipitkät brunet tai blondit hiukset, kuiteski brune nappaa ehkä vähä enemmän. Silmienväri olis mulle aivan sama. :) pituudeltaan n. 160cm-172cm väliltä. Kauniit kasvot, ei liikaa meikkiä. Ei liian laiha, eikä liian lihava. Ei olis iha mikää lauta ja ettei perse ois iha olematon. Tykkäis urheilla, muttei kuiteskaa mikää himourheilia. Sekä tietty pitäis perus hygieniaa päällä, ettei kuiteskaa sillain et pelkää kaikkee likaa ja rasvaa yms. Iältään ois myös mua joko n. vuoden nuorempi, samanikäne taikka vuoden vanhempi.

Luonteeltaan taas olis mulle aina avoin, kertois jos joku juttu painaa sen mieltä. Olis hyvä huumorintaju, ei suuttuis liian helposta. Tykkäis ain välil vaa jutella kaikest iha randomistaki vaik ilman aihetta. Osais kuiteski olla hiljaa sillonku sille on oikeesti tarve. Antais aina ku pystyy tukee ja hyväksyis mut omana itsenäni :) Tykkäis söpöillä. Esim, maata jossain ja samalla hailailla ja pussailla :3 Ei häpeis mua ja uskaltais kävellä ain käsikädes vaik jossai kaupungil taikka misää vaa ;) Tykkäis paljon kaikest romanttisest, olis myös vähä pervoki/tuhma, uhh ;) Tykkäis tehä kaikkee munkaa, käydä leffois ym. :)

Tyyliltään ois iha muodikas, mut kuiteski käyttäs sellasii vaatteit mis ite viihtyy kans. Haluis käydä esim. vaatekaupois ostamas välil munkaa vaatteit, sillä se on iha yees ku se haluis et arvostelisin milt se näyttää kaikis niis eri asuis ;)) Lopuks ettei sen tapoihin kuuluis röökäämine ja nuuska. Juomineha nyt on tyhmää tän ikäsenä, et ei sekää mistää hyväst ois.

Tossa nyt vähä viel must tietoo, etten mä siis mikää epätoivone ole, et kyl mäki seurustellu oon, enkä hae seuraa oikeestaa täältä, kunha kysäsen teiän unelmakumppaneit :)

Itestäni nyt sen verran, et oon aikalailla luonteeltani tollane mitä mun unelmakumppani tos on, mut niiku kaikilla, mullaki on niit joitai huonoi puolii.
Ulkonäöltäni taas oon hoikka, urheilulline, melko hyvin treenattu. Ruskee hiuksine ja siniset silmät omistava jätkä. harrastan kamppailulajei ja kitaran soittamista, ei oo lasei jne. Hiukset yleensäkki muotoilen vahalla ja nin :D Perus tyyli, hupparit, farkut/kangashousut, verkkarit, collegepaidat sekä kauluspaidat ja muut vaatteet mitä yleensä muodis näkee:)

HUOM! Näähä ei oo kriteerejä mitä kadulla oottelen jos johonki haluis tehä tuttavuutta. Unelmaa vaan ;) Kiitos jos jaskoit lukea unelmatytöstäni :) Nyt on sun vuoro

25

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeAloittaja

      Mulla on siis lyhyet ruskeat hiukset, ettei pitkät jos sitä miettii xd

      • 14v tyttö

        Ääh huomasin tän vasta nyt ja ois kiva tulla puhuu mut taidan olla vähä myöhäs? :S mut jos vaan huomaat tän ja olis mahollista nii laitatko kik nimes nii tuun puhumaan :3


    • moimävaan

      Olen 15 tyttö :)

      Elisiis iällä ei niin väliä.. mutta 14-20v
      Pitempi kuin mie ( 158cm )
      Kauniit silmät *_*
      Ruskeet/vaalehtavat hiukset :3
      Ei välitä jos on vähän pyöreä ( ei lihava vaan vähän pullea :DD )
      Ei esittäs jotain mitä ei oo tai muuttus kavereitten läsnäollessa k*sipääks :)
      Luonne saisi olla huolehtiva , välittävä ja luotettava, et ei oo heti menos nuolee jonku toisen kanssa ku silmä välttää jne . Antais omaa aikaa myös kavereillee .
      Emt mut toiveen ois ettei asu samal paikkakunnal. tai joo siis voi asuu mut nii :)
      Osais huolehtii hygieniast ja pukeutus siiististi ja sille ah kuitenki muodikkaasti jne.
      Ei ajattelis pelkkää toosaa vaan muutenki :)

      No täs näit oishä näit varmaa lisää. Aika sekasesti kirjotettu mut :-)
      '

    • turkoositNauhat

      Sellainen poika jonka kanssa olisi mukava viettää aikaa olisi hauska ja rehellinen. Asiat voi sanoa suoraan eikä kaikkee tarvii kuitenkaan ottaa niin kauheen vakavasti. Ulkonäkö ei ole mulle niin sairaan tärkeetä mutta tykkään vaaleista hiuksista.

      Olen itse 14 :D

    • Joko:));))

      Sä joka alotit tän keessanOon sun unelma tyttö tuu kikkaa kiiaeveliina14

    • KristenGold

      Unelma poikaystävä olisi:

      Pitkä. noin 189 cm. Ite 175cm
      Harrastaa koripalloa
      Lihaksikas
      Lempeät silmät
      Vaaleat hiukset

      • 17v

        Minkä ikänen oot ja mist päin? :-D ja harrastaks säkin korist? Ois just kiva jos tyttö pelaa korista :-)


    • 15v tyttö

      Oon 15v tyttö ja mun unelmapoikaystävä olis:

      No, vaaleet hieukset mut ei ne tummatkaa iha hirveet oo :3. Sitt urheilullinen kroppa. Ei tarvii olla mitää super sixpackii mut eikumminkaa mikää läski. Ei ulkonäkö oo nii tärkee ku luonne :) Poika vois olla mua pitempi. Sillon tulee vaa jotenki "turvallinen" olo.

      Ois ihanaa jos poika harrastais urheilua ja olis motivoitunu siihen nii ett pyytäis mua aina kattoo sen pelejä/treenejä. (Tai mitä se poika nyt harrastaakaan) :D olis ihanaa jos se viitsis joskus myös tulla kattoo mun pelejä. (Harrastan siis futista.)
      Olis tosi ihanaa jos poika olis ees vähän romanttinen ja tykkäis tehä mun kanssa kaikkee kivaa esim. käydä leffassa. Rakastan ite kaikkia vaatimattomia koti-iltoja ett katottais esim jotai kauhuleffaa ja sitt mä voisin käpertyä sen kainaloon kun mua alkaa pelottaa :3.
      Poika voi käydä mun kanssa joskun kaupoilla nii ett arvostellaan toistemme vaateostoksia yms.
      Olis kans ihan mahtavaa jos poika ei vaatis multa mitään ja antais mulle myös omaa aikaa ja aikaa myös kavereille. Samoin kun mä en vaarin pojalta mitää.

      Äää. Täst tuli tosi pitkä mutt kiva jos jaksoista lukee :)

      • Se joka palaa korista

        Hei tuu kikkaa mulle nii tutustutaa oon 14 kiiaeveliina14 saatulla juttelee kikis


      • 17v
        Se joka palaa korista kirjoitti:

        Hei tuu kikkaa mulle nii tutustutaa oon 14 kiiaeveliina14 saatulla juttelee kikis

        Sori mut oot kyl vähän liian nuori...


      • Futispoika

        Mis päin Suomea asut? :))


    • tyttöww 12v

      Itse olen tyttö, joten unelmien poikaystävä/mies ois mukava, luotettava, kiltti, hauska/huumorintajuinen ja suht komea. Vois olla myös lihasta. Minun ikäinen tai pari vuotta vanhempi. ♥♥Sit voitais tehä yhes kaikkee kivaa ja ihanaa♥♥

      • Pohjosenpoika (13 v.)

        Täs ois... :3 (enny tiiä siitä hauiksesta tosin...)


      • Pohjosenpoika (13 v.)

        Täs ois... :3 (enny tiiä siitä hauiksesta tosin...) kik: apot_fin


    • outohemmo

      Joku kuunteleva rakastavainen kiltti. Ulkonäkö: Vaalean ruskeat hiukset. Pituudella ei väliä kunhan ei kalju. Tarpeeksi pitkä. Ja samanlainen kuin mun Kamu. Yhtä kuuntelevainen rakastavainen kiltti ja hyvännäköinen.
      sellainen ois mun unelma tyttö/jätkä. P.S oon bi.

      • outohemmo

        Ai niin ja siniset kauniit silmät. Niin kuin mun kamulla.


    • 11+14

      Mä toivoisin itelleni just tollasta jätkää mistä puhuit :(( sellasta ei vaan millään löydy.

    • 15vtyttö

      no mun unelmajätkä ois sellane huomaavainen, joka ei esitä mitään ja hyväksyis mut tälläsenä ku oon. Se ois huumorintajunen joka sais mut aina nauramaa ja hymyilemään. Se osais ottaa myös asiat vakavasti tarvittaessa. Se ei häpeis mua ja ois mulle avoin ja rehellinen. Se tykkäis tehä mun kaa aina kaikkee ja sit se tulis toimeen mun perheen ja kavereitten kaa ja mäki tulisin sen. Sit et se lähtis mukaan mun hulluihin ideoihin. Sitä ei haittais alkoholin käyttäminen. Se ois mua pitempi ja kuhan ei oo mikään hirveen yli tai alipainonen. hiusten tai silmien värillä ei sillee oo väliä, mut mustat hiukset on ihanat! Sit tykkään hirveesti jos pojalla on lävistyksiä ja tykkään kans jos poika on vähä sellanen "retku" tyyliltään. Sit en tiiä miks mut tykkään iha hirveesti jos jätkä rullaa:D ja plussaa ois jos kuuntelis samanlaista musiikkia!

      • 16/98 tamperelainen jäbä

        no lävistyksiä ei oo, musiikkijutusta en tiä, ja rullailen vaan scootilla ja varmaa helmikuusta alkaen 500cc kotarilla. Muuten sopisin noihin kriteereihin. Ei oo kik, maili on [email protected]


      • TiredTiger
        16/98 tamperelainen jäbä kirjoitti:

        no lävistyksiä ei oo, musiikkijutusta en tiä, ja rullailen vaan scootilla ja varmaa helmikuusta alkaen 500cc kotarilla. Muuten sopisin noihin kriteereihin. Ei oo kik, maili on [email protected]

        Moro! Täältä kirjottaa 16-vuotias bi-tyttö. Kerron tässä nyt unelmapuolisostani sukupuoleen katsomatta.

        1. Rehellinen maan (minut) perii.

        Ihan ensimmäisenä toisen pitää olla ehdottomasti luotettava ja sanansa pitävä. Valehtelu on myrkkyä, jota en pitkään katsele, oikeastaan en yhtään. Ja pettämistähän en katsele.

        2. Kiertelyllä kerrot vain siitä ettet luota minuun

        Eli sano asiat suoraan, äläkä turhaan pidä sinua ahdistavia tai meidän suhteeseen liittyviä asioita salassa. Muutamaan riitaan ei suhde kaadu. Ainakaan jos minuliianssani olet suhteessa. Asioista siis pitää pystyä puhumaan, se helpottaa kummankin oloa. Kuuntelen varmasti sinua ja autan ja tuen niin paljon kuin mahdollista.

        3. Pienillä arkisillakin teoilla/sanoilla voi pitää parisuhteen terveenä ja ihanana.

        Rakastan yllätyksiä, niin isoja kuin pieniäkin aivan hurjasti. Jos viet minut välillä ravintolaan, olen myyty, mutta yhtä hyvin saat minut sulamaan vaikkapa itsetehdyllä hyvällä ruoalla, pienellä lahjalla esimerkiksi suklaalla ja sillä kliseisellä ruusulla, niskahieronnalla, intohimoisella suutelulla/seksillä, leffalla, tai sitten keksit jotain omaperäisempää. Hurja kartingkisa tai urheilusessiokin on tosi kova juttu! Vain mielikuvitus on rajana yllättämisessä.Muista kuitenkin ettei yllättää kannata liian usein, muuten annat itsestäsi sellaisen kuvan, että vain mielistelet. Äläkä huoli, yllätän sinuakin monin eri tavoin!

        4. Paska huumorintaju on kanssani hyvä

        Nauran kaikelle. Siis neljän aikaan yöllä tai raskaan päivän jälkeen, saatan hihitellä mille tahansa. Siis jos olet totinen, ei suhteemme tule selviämään pitkälle.

        5. Sohvaperunat, ei kiitos!

        En vaadi parhaita maratonaikoja, isoimpia lukemia penkistä, enkä liikkumista jokaisena päivänä, mutta olisi äärettömän ihanaa jos harrastaisit jotain urheilua. Itse treenaan ensi kesän kympille, ja harrastan juoksun lisäksi zumbaa. Olen siis aika liikunnallinen.
        Eikä muuten ole hassumpi idea, jos liikumme joskus myös yhdessä! :)

        6. Känni/huumeääliö, myös iso EI

        Jos viina maistuu useita kertoja viikossa, tai haet trippejä ihan huumeista, voit unohtaa koko jutun. En tykkää myöskään tupakoinnista, vihaan sitä hajua, sekä inhoan passiivista tupakointia. Minulla on myös lievä astma, joten ei olisi kovin romanttista jos oma puolisoni yrittää tukehduttaa minua tupakoidessaan, niin, ja altistaa vielä itsensä sekä minut kaiken maailman syöville ja keuhkotaudeille. Hyi.
        Mutta satunnaisia baarireissuja jos harrastat, itse asiassa se on ihan hyvä. Sitten kun itelläkin on ikää, niin aion kyllä käydä baareissa, pari kertaa kuukaudessa.

        7. Hygienia!

        Likaisia vaatteita, rasvaiset hiukset, haisevat kainalot ja pesemättömät hampaat. Siinä muutama, joista osa riittää yksinäänkin tappamaan kiinnostukseni. Ei, ei, ei! Suihku, pesuaineet, hajusteet ja hammasharja ei ole turhaan keksitty.

        8. Näytä minulle että rakastat!! (melkeimpä tärkeintä)

        Hyvän yön viestit, koulupäivän aikana viestit, joissa kyselet kuulumisiani ja hyvän huomenen viestit, random viestittely yms, kädestä kiinni pitäminen, yllättävät halailut, kiusoittelu, söpöily ja härnääminen ovat jotain mikä on äärettömän ihanaa, tärkeää ja kertoo siitä, että välität ja rakastat minua aidosti. Vielä mainittakoon mm. se kun pidät minua ihan lähelläsi ja kuiskuttelet korvaani kaikkea vähän siirappista, samalla kun silität niskaani. Ah


      • TiredTiger
        TiredTiger kirjoitti:

        Moro! Täältä kirjottaa 16-vuotias bi-tyttö. Kerron tässä nyt unelmapuolisostani sukupuoleen katsomatta.

        1. Rehellinen maan (minut) perii.

        Ihan ensimmäisenä toisen pitää olla ehdottomasti luotettava ja sanansa pitävä. Valehtelu on myrkkyä, jota en pitkään katsele, oikeastaan en yhtään. Ja pettämistähän en katsele.

        2. Kiertelyllä kerrot vain siitä ettet luota minuun

        Eli sano asiat suoraan, äläkä turhaan pidä sinua ahdistavia tai meidän suhteeseen liittyviä asioita salassa. Muutamaan riitaan ei suhde kaadu. Ainakaan jos minuliianssani olet suhteessa. Asioista siis pitää pystyä puhumaan, se helpottaa kummankin oloa. Kuuntelen varmasti sinua ja autan ja tuen niin paljon kuin mahdollista.

        3. Pienillä arkisillakin teoilla/sanoilla voi pitää parisuhteen terveenä ja ihanana.

        Rakastan yllätyksiä, niin isoja kuin pieniäkin aivan hurjasti. Jos viet minut välillä ravintolaan, olen myyty, mutta yhtä hyvin saat minut sulamaan vaikkapa itsetehdyllä hyvällä ruoalla, pienellä lahjalla esimerkiksi suklaalla ja sillä kliseisellä ruusulla, niskahieronnalla, intohimoisella suutelulla/seksillä, leffalla, tai sitten keksit jotain omaperäisempää. Hurja kartingkisa tai urheilusessiokin on tosi kova juttu! Vain mielikuvitus on rajana yllättämisessä.Muista kuitenkin ettei yllättää kannata liian usein, muuten annat itsestäsi sellaisen kuvan, että vain mielistelet. Äläkä huoli, yllätän sinuakin monin eri tavoin!

        4. Paska huumorintaju on kanssani hyvä

        Nauran kaikelle. Siis neljän aikaan yöllä tai raskaan päivän jälkeen, saatan hihitellä mille tahansa. Siis jos olet totinen, ei suhteemme tule selviämään pitkälle.

        5. Sohvaperunat, ei kiitos!

        En vaadi parhaita maratonaikoja, isoimpia lukemia penkistä, enkä liikkumista jokaisena päivänä, mutta olisi äärettömän ihanaa jos harrastaisit jotain urheilua. Itse treenaan ensi kesän kympille, ja harrastan juoksun lisäksi zumbaa. Olen siis aika liikunnallinen.
        Eikä muuten ole hassumpi idea, jos liikumme joskus myös yhdessä! :)

        6. Känni/huumeääliö, myös iso EI

        Jos viina maistuu useita kertoja viikossa, tai haet trippejä ihan huumeista, voit unohtaa koko jutun. En tykkää myöskään tupakoinnista, vihaan sitä hajua, sekä inhoan passiivista tupakointia. Minulla on myös lievä astma, joten ei olisi kovin romanttista jos oma puolisoni yrittää tukehduttaa minua tupakoidessaan, niin, ja altistaa vielä itsensä sekä minut kaiken maailman syöville ja keuhkotaudeille. Hyi.
        Mutta satunnaisia baarireissuja jos harrastat, itse asiassa se on ihan hyvä. Sitten kun itelläkin on ikää, niin aion kyllä käydä baareissa, pari kertaa kuukaudessa.

        7. Hygienia!

        Likaisia vaatteita, rasvaiset hiukset, haisevat kainalot ja pesemättömät hampaat. Siinä muutama, joista osa riittää yksinäänkin tappamaan kiinnostukseni. Ei, ei, ei! Suihku, pesuaineet, hajusteet ja hammasharja ei ole turhaan keksitty.

        8. Näytä minulle että rakastat!! (melkeimpä tärkeintä)

        Hyvän yön viestit, koulupäivän aikana viestit, joissa kyselet kuulumisiani ja hyvän huomenen viestit, random viestittely yms, kädestä kiinni pitäminen, yllättävät halailut, kiusoittelu, söpöily ja härnääminen ovat jotain mikä on äärettömän ihanaa, tärkeää ja kertoo siitä, että välität ja rakastat minua aidosti. Vielä mainittakoon mm. se kun pidät minua ihan lähelläsi ja kuiskuttelet korvaani kaikkea vähän siirappista, samalla kun silität niskaani. Ah

        (jatkoa edellisestä..)

        9. Tasa-arvo ja omana itsenä oleminen

        Jos toinen meistä on tossun alla, pitää tilanne korjata. Niin ei mielestäni saa suhteessa olla että toinen määrää toista enemmän, eikä toisen tarpeet ja mielipiteet tule esille. Jos minä olen tossun alla, saat varmasti kuulla siitä. Jos sinä joudut huomaamattasi, sano siitä, niin korjaan tilanteen.

        Niin ja tuo esittäminen esimerkiksi kaveriporukassa antaa sinusta vain lapsellisen kuvan. Ole sitä mitä olet, äläkä niinkuin joku toinen. Sekä porukassa on aina plussaa jos näytät että olen sinun rakkaasi, enkä kenenkään muun.

        10. Parisuhde ei perustu seksiin

        Jotkut niin luulevat. Onhan se oleellinen osa parisuhdetta, mutta jos olet oikea himokone,niin ttuskin edes haluat suhteeltamme muuta kuin seksiä. Ja jos haluat vain seksiä, saat luvan painua kauas läheltäni, etkä varmasti tule takaisin.

        11. Kaikkea tärkeää en varmasti tajua mainita, joten maalaisjärki on sallittua!

        Niin. Ole avoin ja keksi uutta! Mieti asioita pidemmälle. Esimerkiksi valitessasi ravintolaa, voit myös miettiä, voisimmeko tehdä jotain hyvää safkaa yhdessä ja luoda kauniin illan kotona, tai katsellessasi sitä tyyristä belgian tryffeliä kaupassa, voit yhtä hyvin hemmotella sillä hieronnalla. Vain taivas on rajana parisuhteessa, se on täynnä elämää, ihania ja ikimuistoisia hetkiä, jos osapuolet vain haluavat niin. Ei kannata mennä peruskaavojen mukaan, eikä liikaa kangistua "Kun näin on aina tehty."- periaatteeseen. Pitää kokeilla kaikkea uutta.

        You see the point? :)
        Sitten loppuun vähän itsestäni tietoa.
        Elikkä juu toi urheilupuoli tuli jo esille. Oon myös käyny ensiapukurssilla ja oon kiinnostunut lääketieteestä. En varmaan lääkikseen ehkä pyri, mutta tykkään lukea kaikkia lehtiä/kirjoja. Rakastan ruuanlaittoa, eläimiä ja kavereitani sekä perhettä. Tosin kaapista en ole tullut vielä perheelleni, kaverit tietää jo.
        Yritän elää terveellisesti, kerran viikossa kyllä herkuttelen, eikä viikollakaan oo paha jos jonkun kahvin kanssa ottaa makeeta. :p Mutta siis mättö ei kuulu joka päivälle.
        En syö nautaa enkä sikaa, ja ruokavalioni tulee painottumaan suurimmaksi osaksi tai kokonaan lähes vegaaniseksi jossain vaiheessa, ei varmaankaan vielä moneen vuoteen.
        Olen pienikokoinen, 152.5cm (hihi) ja normaalipainoinen. Vaaleat hiukset, joita väreillä blondina pidän. Kaverit ovat kuvailleet luonnettani mm. huumorintajuiseksi, hauskaksi, toisinaan jopa liian kiltiksi ja ystävälliseksi sekä auttavaiseksi.

        En taida jaksaa kertoa enempää, kun kellokin tulee jo puoli yksitoista :D Jos kiinnostaa, niin laita kikkiä vaikkapa. Voin siellä kertoa lisää ja voit kysellä enemmän.

        Hyvää illanjatkoa!


      • Joohtota
        TiredTiger kirjoitti:

        (jatkoa edellisestä..)

        9. Tasa-arvo ja omana itsenä oleminen

        Jos toinen meistä on tossun alla, pitää tilanne korjata. Niin ei mielestäni saa suhteessa olla että toinen määrää toista enemmän, eikä toisen tarpeet ja mielipiteet tule esille. Jos minä olen tossun alla, saat varmasti kuulla siitä. Jos sinä joudut huomaamattasi, sano siitä, niin korjaan tilanteen.

        Niin ja tuo esittäminen esimerkiksi kaveriporukassa antaa sinusta vain lapsellisen kuvan. Ole sitä mitä olet, äläkä niinkuin joku toinen. Sekä porukassa on aina plussaa jos näytät että olen sinun rakkaasi, enkä kenenkään muun.

        10. Parisuhde ei perustu seksiin

        Jotkut niin luulevat. Onhan se oleellinen osa parisuhdetta, mutta jos olet oikea himokone,niin ttuskin edes haluat suhteeltamme muuta kuin seksiä. Ja jos haluat vain seksiä, saat luvan painua kauas läheltäni, etkä varmasti tule takaisin.

        11. Kaikkea tärkeää en varmasti tajua mainita, joten maalaisjärki on sallittua!

        Niin. Ole avoin ja keksi uutta! Mieti asioita pidemmälle. Esimerkiksi valitessasi ravintolaa, voit myös miettiä, voisimmeko tehdä jotain hyvää safkaa yhdessä ja luoda kauniin illan kotona, tai katsellessasi sitä tyyristä belgian tryffeliä kaupassa, voit yhtä hyvin hemmotella sillä hieronnalla. Vain taivas on rajana parisuhteessa, se on täynnä elämää, ihania ja ikimuistoisia hetkiä, jos osapuolet vain haluavat niin. Ei kannata mennä peruskaavojen mukaan, eikä liikaa kangistua "Kun näin on aina tehty."- periaatteeseen. Pitää kokeilla kaikkea uutta.

        You see the point? :)
        Sitten loppuun vähän itsestäni tietoa.
        Elikkä juu toi urheilupuoli tuli jo esille. Oon myös käyny ensiapukurssilla ja oon kiinnostunut lääketieteestä. En varmaan lääkikseen ehkä pyri, mutta tykkään lukea kaikkia lehtiä/kirjoja. Rakastan ruuanlaittoa, eläimiä ja kavereitani sekä perhettä. Tosin kaapista en ole tullut vielä perheelleni, kaverit tietää jo.
        Yritän elää terveellisesti, kerran viikossa kyllä herkuttelen, eikä viikollakaan oo paha jos jonkun kahvin kanssa ottaa makeeta. :p Mutta siis mättö ei kuulu joka päivälle.
        En syö nautaa enkä sikaa, ja ruokavalioni tulee painottumaan suurimmaksi osaksi tai kokonaan lähes vegaaniseksi jossain vaiheessa, ei varmaankaan vielä moneen vuoteen.
        Olen pienikokoinen, 152.5cm (hihi) ja normaalipainoinen. Vaaleat hiukset, joita väreillä blondina pidän. Kaverit ovat kuvailleet luonnettani mm. huumorintajuiseksi, hauskaksi, toisinaan jopa liian kiltiksi ja ystävälliseksi sekä auttavaiseksi.

        En taida jaksaa kertoa enempää, kun kellokin tulee jo puoli yksitoista :D Jos kiinnostaa, niin laita kikkiä vaikkapa. Voin siellä kertoa lisää ja voit kysellä enemmän.

        Hyvää illanjatkoa!

        Nää kaikki ei oo mitää must-juttuja ja tää on tällane perfect-yksilö, mut eikös se ollu se ideaki..
        Unelmajätkä ois varmaa sellane mun ikäne tai vuoden vanhempi,eli 16-17. Hiusten väri ois sinänsä ihan sama kunha se pysyis siinä normiväreissä, eli ruskee, musta, blondi yms. Hiukset ei mieluiten mitkää hirveen pitkät, mieluummin sellaset jotka ei roiku olkapäillä vaa sojottaa vähä ylöspäin, ja vähän sotkuset silleen söpöllä tavalla (tätä on vaikee selittää)
        Ois kiva jos mun perhe tykkäis siitä ja sen perhe tykkäis musta.
        En haluis mitää kunnon bodarii jol on perfect-kroppa, vaan sellane jolla ois vähä lihasta. Pieni pyöreys ei haittais myöskään.
        Mieluiten aika reilusti mua pidempi, tulee turvallinen olo. Ja sitte sen verran kypsä, ettei koko ajan mieles ois vaan seksi, eikä koko ajan laukois jotai älyttömii pervovitsejä. Jossain määrin kaksmielinen, mutta hillitty sellanen,
        Koulumenestykseltä sais olla sellane keskiverto tai parempi oppilas, ei silleen et viettäis koko elämänsä lukemassa, eikä mulle löytyis sen takia aikaa. Ois kiva jos ois samoil kursseil nii voitais joskus tehä läksyt yms yhes.
        Ois hauska, sais mut hymyileen ja nauraan. Osais kans olla hiljaa ja vakava sillon ku sellasta tarvitaan. Se olis aika suojeleva mut tajuis kans että mä osaan tehä asioita ilman sen valvontaaki. Jos joskus suuttuisin sille, niin se osais hoitaa tilanteen hyvin, eikä vaan huutais mulle ja sanois et tää oli tässä.
        Aika romanttinen ja huolehtivainen, kiusottelis mua aina ja meil ois sellasii pienii "riitoi" aina välillä. Pussais mua otsalle aina välillä, eikä vaan huulille. Veis kaikkiin paikkoihin mis mä en ois ikinä käyny, ei kuitenkaa baareihin yms spurgupaikkoihin.
        Ei polttais, jois tai käyttäis huumeita.
        Juominen ois ok sitte ku ois täysikäne mut sillonki silleensä järkevästi ettei oo joka ilta humalassa. Oikeesti välittäis ja rakastais mua, ja osais näyttää sen. Ku mul ois huono päivä tietäis miten tehä se paremmaks.


      • yolottelija

        Onksul kikkii. Oon just tommone ku sun kuvauksessa :D


    • mazaru

      Tyttö nimimerillä moiminävaan onksul KIK??

    • C.C.

      Lol puhelin sekoilee :D

      Unelmamies: Peter Capaldi

      Ja minä siis olisin vähintään 40, muuten tuo olisin hyvin hyvin outoa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe