Lihavat vastaan hoikat

IkisinkkuDeittaaja

Antakaahan mielipiteitä hoikat ja lihavat (pyöreät) naiset että mikä on se juttu kun ainoa nainen joka kiinnostuu nettideiteissä on juurikin lihava?
Itse normaali vartaloisena haluan normaali vartaloisen naisen mutta kriteereihin sopivat naiset eivät vaivaudu vastaamaan eivätkä ole aloitteellisia minua kohtaan kun taas lihavat lähestyvät jopa riesaksi asti. Tein kerran kokeen että lähestyin hoikkaa/normaali vartaloista viittä naista ja kuvissa selvästi myös lihavaa viittä pullukkaa niin hoikat eivät vastanneet mitään mutta lihavat kaikki.
Mikä on tää juttu?
Kun oletetaan että netti deiteillä ollaan parinhaku mielessä niin ei voi muuta todeta kuin sen että hoikat ei kelpuuta koska he saavat kenet vaan mutta lihavat tyytyvät edes johonkin joka olisi hieman myötämielinen.
Eli lihava ottaa minut kun ei muutakaan saa. Toisinsanoen jos lihava olisi sama ihminen ja hoikka eihän viitsisi edes vastata minun tekemään avaukseen. Ei tällaisen lihavan kanssa voisi rakkaus suhdetta perustaa vaikka haluaisi koska minuun vaan tyydytään kun ei muuta saada. Jos kävisi niin että lihava nainen suhteessa ollessamme päättäisikin laihduttaa itsensä unelma kroppaiseksi niin hänhän jättäisi minut sitten samantien.
Siksi viittaan kintaalla näille pullukoille ja jos kerrankin kävisi niin että hoikka nainen kiinnostuisi minusta olisi se aitoa tunnetta mua kohtaan eikä sellaista että "tyydytään nyt tuohon kun en muutakaan saa"

35

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea ikisinkulle !

      Tuolla keinoin pysyt omissa tavoitteissasi hyvin .Näin päädyt aina naisten
      ominaisuuksilla ratsastaen ikisinkkuuteen.

    • hoikka nainen

      Hoikka nainen voi lihoa suhteenne aikana, pysyvästi. Jättäisitkö hänet sitten?

      Minulla hoikkana on vientiä yllin kyllin. Olen kuullut, että yhden deittini kaveri onnitteli deittiäni, että on onnistunut nappaamaan hoikan naisen.. Aika raakaa tämmöinen ulkonäkökeskeisyys..

      Sinun pitäisi varmaan tehdä omaan kroppaasi muutoksia, koska normaalivartaloinen ei herätä tiettyjä kiksejä, mutta treenattu vartalo on jo selkeästi vetovoimaisempi.

      • IkisinkkuDeittaaja

        En jättäisi hoikasta lihonutta naista sillä tuohan on ihan normi kaava muutenkin. Usein hoikka nainen alkaa lihomaan parisuhteen saatuaan koska ei enään tarvitse pitää yllä sitä viehätysvoimaa kun on jo saanut haluamansa. Näin on käynyt muutamassakin parisuhteessani. Jos on kerran ollut hoikka niin se kertoo silloin myös naisen itsekurista että sille viehätysvoimalle voi tehdä jotain jos haluaa. Jo valmiiksi lihavilta puuttuu itsekuri ja ovat hyvin usein myös äärettömän laiskoja arkielämässään.
        Poislukien oikeasti jonkun sairauden omaavat joilla pyöreys ei ole omasta tahdosta kiinni.
        Jos meinaat että en ole treenattu vaan syntymä normaalivartaloinen niin siinä olet väärässä. Mun työ on fyysistä ja voimaa vaativaa ja mun punttisali on kahdeksantunnin työpäivät. Siksi olen mielummin hieman lihaksikkaampi/rotevampi kuin perus normaali vartaloinen mutta en mikään hormoonipodarin näköinen sentään.
        Sanoit että sulla on vientiä yllinkyllin. Tarkoittaako se sitä että et edes harkitse nettideiteillä parisuhdetta vaan lentelet kukasta kukkaan? Eihän se selitä sitä miksi et juuri minun profiiliin ota yhteyttä.


      • hoikka nainen
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        En jättäisi hoikasta lihonutta naista sillä tuohan on ihan normi kaava muutenkin. Usein hoikka nainen alkaa lihomaan parisuhteen saatuaan koska ei enään tarvitse pitää yllä sitä viehätysvoimaa kun on jo saanut haluamansa. Näin on käynyt muutamassakin parisuhteessani. Jos on kerran ollut hoikka niin se kertoo silloin myös naisen itsekurista että sille viehätysvoimalle voi tehdä jotain jos haluaa. Jo valmiiksi lihavilta puuttuu itsekuri ja ovat hyvin usein myös äärettömän laiskoja arkielämässään.
        Poislukien oikeasti jonkun sairauden omaavat joilla pyöreys ei ole omasta tahdosta kiinni.
        Jos meinaat että en ole treenattu vaan syntymä normaalivartaloinen niin siinä olet väärässä. Mun työ on fyysistä ja voimaa vaativaa ja mun punttisali on kahdeksantunnin työpäivät. Siksi olen mielummin hieman lihaksikkaampi/rotevampi kuin perus normaali vartaloinen mutta en mikään hormoonipodarin näköinen sentään.
        Sanoit että sulla on vientiä yllinkyllin. Tarkoittaako se sitä että et edes harkitse nettideiteillä parisuhdetta vaan lentelet kukasta kukkaan? Eihän se selitä sitä miksi et juuri minun profiiliin ota yhteyttä.

        Yhden ihmisen kanssa pysyvä suhde on mielessä, mutta nuo nettimiehet ovat niitä sadoissa eri kukissa pörrääjiä.. Juuri, kun on ajatellut, että tässä "se oikea" nyt on, niin hänkin vain jatkaa suhaamista eri nettideiteissä, vaikka sen profiilin onkin piilottanut, millä on minun kanssani viestitellyt. Moni mies on puhunut silmät kirkkaana, että olisin heidän loppuelämän nainen ja nyt menee profiili poistoon, vaan kas kummaa siellä vielä homma jatkuu.

        Oikeastaan miehet ovat vain helpon seksin perässä, ja kun huomaavat, että minulta ei sitä noin vain irtoa, niin pitävät peliä muiden kanssa ja minua varalla.

        Olisikohan niin, että ainoastaan hoikkuudellani saan miehet kiinnostumaan, että sisimmällä minälläni ei taida olla mitään arvoa ja merkitystä.


      • bmi 19
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        En jättäisi hoikasta lihonutta naista sillä tuohan on ihan normi kaava muutenkin. Usein hoikka nainen alkaa lihomaan parisuhteen saatuaan koska ei enään tarvitse pitää yllä sitä viehätysvoimaa kun on jo saanut haluamansa. Näin on käynyt muutamassakin parisuhteessani. Jos on kerran ollut hoikka niin se kertoo silloin myös naisen itsekurista että sille viehätysvoimalle voi tehdä jotain jos haluaa. Jo valmiiksi lihavilta puuttuu itsekuri ja ovat hyvin usein myös äärettömän laiskoja arkielämässään.
        Poislukien oikeasti jonkun sairauden omaavat joilla pyöreys ei ole omasta tahdosta kiinni.
        Jos meinaat että en ole treenattu vaan syntymä normaalivartaloinen niin siinä olet väärässä. Mun työ on fyysistä ja voimaa vaativaa ja mun punttisali on kahdeksantunnin työpäivät. Siksi olen mielummin hieman lihaksikkaampi/rotevampi kuin perus normaali vartaloinen mutta en mikään hormoonipodarin näköinen sentään.
        Sanoit että sulla on vientiä yllinkyllin. Tarkoittaako se sitä että et edes harkitse nettideiteillä parisuhdetta vaan lentelet kukasta kukkaan? Eihän se selitä sitä miksi et juuri minun profiiliin ota yhteyttä.

        "Siksi olen mielummin hieman lihaksikkaampi/rotevampi kuin perus normaali vartaloinen mutta en mikään hormoonipodarin näköinen sentään."

        Ehkä tässä syy miksei ne hoikat kiinnostu, olet näitä "normaaleja" jotka on kuitenkin liian pönäköitä oikeasti hoikille.
        Itsellä siellä vartalotoiveessa on pelkkä hoikka, koska moni todella plösökin on omasta mielestään normaali. Normaali vartalon määritelmä on nykyihmisillä monella (tukevalla) jotenkin vääristyny.


      • kylmä fakta
        bmi 19 kirjoitti:

        "Siksi olen mielummin hieman lihaksikkaampi/rotevampi kuin perus normaali vartaloinen mutta en mikään hormoonipodarin näköinen sentään."

        Ehkä tässä syy miksei ne hoikat kiinnostu, olet näitä "normaaleja" jotka on kuitenkin liian pönäköitä oikeasti hoikille.
        Itsellä siellä vartalotoiveessa on pelkkä hoikka, koska moni todella plösökin on omasta mielestään normaali. Normaali vartalon määritelmä on nykyihmisillä monella (tukevalla) jotenkin vääristyny.

        Normaalin määritelmälle on laskukaava, ei siinä mielikuvilla ole merkitystä.


      • BEM
        bmi 19 kirjoitti:

        "Siksi olen mielummin hieman lihaksikkaampi/rotevampi kuin perus normaali vartaloinen mutta en mikään hormoonipodarin näköinen sentään."

        Ehkä tässä syy miksei ne hoikat kiinnostu, olet näitä "normaaleja" jotka on kuitenkin liian pönäköitä oikeasti hoikille.
        Itsellä siellä vartalotoiveessa on pelkkä hoikka, koska moni todella plösökin on omasta mielestään normaali. Normaali vartalon määritelmä on nykyihmisillä monella (tukevalla) jotenkin vääristyny.

        Tuo on tosi. Ihmistet nykyään ihan oikeasti ajattelevat, että pieni reppu tuossa vatsankohdalla tai makkarat vyötäröllä tms on normivartalo.


      • mies kaks ysi

        " Sinun pitäisi varmaan tehdä omaan kroppaasi muutoksia, koska normaalivartaloinen ei herätä tiettyjä kiksejä, mutta treenattu vartalo on jo selkeästi vetovoimaisempi. "

        Niin, tämä on oikeastaan mielestäni nettideitin suurimpia ongelmia; Ulkonäkö keskeisyys.Ja kyse ei ole mistään että, onko toisella sellaiset silmät että, vaikuttavat kivoilta vaan kyse on ihan seksikyydestä ja urheillullisen vartalon ihanoimisesta.

        Sitten jos kuitenkin ajattelee tosi elämää, niiin kaii sitä jotain muutakin pitää toisessa olla.. vaii kuinka ?

        Itse olen siis deittailut netissä nyt nelisen vuotta ja lopu ajatuksena voin sanoa että, ongelmana on tietyntyyppisten ihmisten paljous.Se mitä siellä ei ole, on se mitä etsin; Normaali tai hieman pyöreää naista joka haluaisi parisuhteen ja perheen.Luonteeltaan kiltti, lämmintä, toista kuulevaa ja ajattelevaa.Sellasta ihmistä jonka kanssa voisi oikeasti muodostaa hyvän parisuhteen.
        Mutta eii.. netistä löytyy vain monennäköistä kalkunaa ja kanaa jotka ajattelee salilla käymistä jota, tietysti odotetaan mieheltäkin.Luonteena ollaan sanavalmista, tulista ja tempramentista.Pidetään matkailua ja vapaa-ajalla ympäriinsä pyörmistä elämän keskipisteenä ja odotetaan että parisuhteessakin säilytetään vapaus.

        Tästä johtuen, en usko että, netistä löydän ikinä ketään.Täynnä vain kauniita mutta tyhjiä ihmiskuoria, ilman oikeaa sisältöä.


    • eikummankaanpuolella

      Meillä oli töissä semmonen 200kg nainen, joka himoitsi ja jahtasi vaaleita lihaksikkaita pohjoismaalaisia kumppanikseen ja vollotti sitten kun ei käy flaksi.
      Aivan käsittämätön omakuvan katoaminen! Eihän tollaselle tietty voi mennä sanomaankaan, että kurkkaappa peiliin miksi ne vaaleat viikingit ei innostu...

      Lihavat voi painia omassa sarjassaan parisuhdemarkkinoilla ja laihat omassaan.

    • ei noinkaan

      Ei vaan jokainen saa painia parisuhdemarkkinoilla kysynnän mukaan .

    • että näin...
    • pyöreä pyöreämpi...

      itse vielä 5kg ihanne painosta mutta reilu kymmenen kiloa laihtuneena pidän profiilissa vielä pyöreää juurkin tuon sinun aloituksen takia: haluan laihan en pidä lihavista. tosiasia on että jos en olisi kelvannut sinulle nuo kymmenen kiloa sitten en kelpaisi nyttenkään tai toisaalta sinä et kelpaisi minulle tuon sinun ulkonäkökeskeisyyden takia. laiskaa et saa minusta tekemälläkään, et silloin etkä nyt... 8) (ja selvyydeksi, painon pudotuksen syy oli kohonneet verensokerit)

      itseeni kun mies ottaa yhteyttä, ensinmäinen reaktio on että hän on aikuinen joka hyväksyy ihmisen ihmisenä; hänelle luonne on ulkonäköä tärkeämpi - tai noh ajatuksissa käy myös yllä mainittu seksin vonkaajat (näköjään koosta riippumaton ongelma).

      eli tuossa sinulle yksi selitys, ei ne kaikki lihavat epätoivoisia ole ja vastaa epätoivon puuskassa kun edes joku kiinnostuu...

      • näinsevaanmenee

        No kyllähän sinä edelleenkin olet pyöreä, kun ylipainoa on, eli ihan rehellinen profiili, vaikkei ajatukset sen takana. Et kai kuvittele käyväsi hoikasta, kun ei edes normaalipainon ylärajoilla oleva käy? Hoikkaa tai laihaa hakevalle pitää olla just ja just normaalipainon alarajoilla, eli sulta 20 kg vielä pois.


      • IkisinkkuDeittaaja

        Kumpikohan nyt on ulkonäkö keskeinen minä vai naiset?
        Kyllähän ne naiset niitä ulkonäkökeskeisiä ovat jos et lukenut ajatuksella tekstiäni. Jos hoikat/normaali vartaloiset naiset eivät minusta kiinnostu mutta pyöreät kiinnostuu kun eivät muita saa niin kyllä tottahitossa tässä tapauksessa se ulkonäkökeskeisyys on naisilla ei mulla. Kuten sanoin en tyydy lihavaan vaikka hänellä valloittava persoona olisikin vaan siitä syystä että lihava tyytyy minuun kun ei muutakaan saa. Ei se lihava silloin ole minusta oikeasti kiinnostunut.
        Näinollen tiedän varmasti että hän lähtisi elämästäni laihduttaessaan itsensä normaali painoiseksi ja tehden itsestään myös muiden miesten silmissä kiinnostavan koska mä en kelpaa persoonana vaan ihmisenä joka kelpuutetaan paremman puutteessa.


      • pyöreä pyöreämpi...
        näinsevaanmenee kirjoitti:

        No kyllähän sinä edelleenkin olet pyöreä, kun ylipainoa on, eli ihan rehellinen profiili, vaikkei ajatukset sen takana. Et kai kuvittele käyväsi hoikasta, kun ei edes normaalipainon ylärajoilla oleva käy? Hoikkaa tai laihaa hakevalle pitää olla just ja just normaalipainon alarajoilla, eli sulta 20 kg vielä pois.

        jep, jep... pituus 172 paino 74, tosta kaksikymmentä kiloa pois ja taulukoiden mukaan alipaino just just mut ei kiitos...

        hoikkaa musta ei saa tekemälläkään luuston rakenne on ns romuluinen naiseksi..rannekorut pitää hankita erikoistilauksena kun tiskistä myytävien ympärys ei riitä..

        ja jos teitä näinsevaanmenee on enemmän jotka vaatii vastapuolelta noita painoja just normaalipanon alarajoilta niin taidatte olla ikisinkkuja tai sitten parina on ihminen joka äkkiä suistuu vaaralliselle alipainon puolelle ja kaikki tietää että siinä on yhtä suuret terveysriskit kuin lihavuudessakin...


      • näinsevaanmenee
        pyöreä pyöreämpi... kirjoitti:

        jep, jep... pituus 172 paino 74, tosta kaksikymmentä kiloa pois ja taulukoiden mukaan alipaino just just mut ei kiitos...

        hoikkaa musta ei saa tekemälläkään luuston rakenne on ns romuluinen naiseksi..rannekorut pitää hankita erikoistilauksena kun tiskistä myytävien ympärys ei riitä..

        ja jos teitä näinsevaanmenee on enemmän jotka vaatii vastapuolelta noita painoja just normaalipanon alarajoilta niin taidatte olla ikisinkkuja tai sitten parina on ihminen joka äkkiä suistuu vaaralliselle alipainon puolelle ja kaikki tietää että siinä on yhtä suuret terveysriskit kuin lihavuudessakin...

        Nyt luit kyllä tekstini aika pahat ennakkoluulo lukihöiriölasit päässäsi. Sanoinko että minä vaadin vastapuolelta noita painoja? Puhuin niistä, jotka vaativat hoikkaa kumppania. Ja tietysti on oma asiasi haluatko olla normaalipainon alarajoilla just ja just, mutta jos et ole, et voi olettaa olevasi hoikkaa haluavan kohde. Olet pyöreä siihen asti, kunnes olet sen 20 kg kevyempi.


    • 167 cm/72 kg

      Mä olen kai sitten harvinainen pyörä nainen, että en viehäty yhtään normaalipainoisista tai hoikista miehistä (kukkakepeistä). Miehellä pitää olla mahaa.

    • asdfgasdfg

      No ei kai siinä muuta kuin että jotain vikaahan sinun profiilissasi tai sinussa sitten on, jos et kenellekään normaalipainoiselle kelpaa. Haetko liian nuoria? Harva parikymppinen haluaa yli kolmekymppistä, ellei tällä ole jotain erityistä: varakkuutta, fiksuutta, harvinaisen komea ulkonäkö. Tai jos nainen on tavallista rumempi tai lihava. Ne kauniit ja nuoret viedään ekana ja heillä on suurin valinnanvara. Muille sitten jää mitä jää.

      Itsehän olen tukeva ja rumahkokin nainen, enkä edes kovin nuori enää, mutta ei minun tarvitse silti edes mitään deittiprofiileita tehdä. Kummankin hyvin on vientiä muutenkin, eikä tarvitse tyytyä surkimuksiin, ylilihaviin tai typeryksiin.

    • ++++++

      Olen lievästi ylipainoinen (BMI 26) ja minulla on muutama reippaamminkin ylipainoinen ystävä. Meistä kukaan ei ole koskaan lähestynyt miestä tai ollut suhteessa sillä periaatteella, että johonkin täytyy tyytyä, koska ei parempaakaan saa. Ei kuuna kullan valkeana!

      Varmasti on sellaisiakin pyöreitä, jotka niin tekevät. Mutta on taatusti myös hoikkia sellaisia. Huono itsetunto ja itsekunnoituksen puute ei ole kiinni ihmisen painosta - vaikka tässä yhä pinnallisemmaksi ja ulkonäkökeskeimmäksi käyvässä kulttuurissamme joku niin saattaa ajatellakin. Mutta sellainen ajattelu on täysin vinoutunutta.

      Voithan sinä tietysti omaa pinnallisuuttasi peitellä, puolustella ja selitellä vaikka kuinka. Mutta eiköhän jokainen fiksu nainen näe aika nopeasti sen läpi ja tajua, mikä on homman nimi. En yhtään ihmettele, jos olet ikisinkku tuolla ajatusmaailmalla ja asenteella.

    • ....................

      läskit akat joutuu tsemppaamaan parisuhdekuvioissa monesti enemmän, kuin hoikat naiset. Siksi ne vastaa helpommin miesten viesteihin. Jos miettii nyt jotakin 150 kg ihraporsas akkaa, niin aika rauhassa sellainen tapaus saa miehiltä olla, jos vaan istuu per_seellään hiljaa ja odottaa sitä unelmien miestään. Kyllähän sille 150kg mätäspas_kalle tietysti pari läskifetissin omaavaa ja pari epätoivoista peräkammarin pas_kahousua laittaa viestin joskus, mutta vähänkään paremmat tapaukset ei paljon itseään tuollaiselle kyllä tyrkytä, jos tämä on karmean ulkomuotonsa lisäksi joku ylpeä nirppanokkakin vielä. Tosi läski hirvitysakkakin saa enemmän viestejä, kuin vastaava miespuolinen tapaus, mutta se onkin toinen juttu jo.

    • haluanhaluanhalua

      Vaikka miten läski olisin ei tarkoita että läskiä miestä haluaisin. Ja jokainen hakee mit,ä tykkää, eri asia saako sitä, vai olisko pakko tyytyä huonompaa tai yksinäisyyteen.

    • "Tein kerran kokeen että lähestyin hoikkaa/normaali vartaloista viittä naista ja kuvissa selvästi myös lihavaa viittä pullukkaa niin hoikat eivät vastanneet mitään mutta lihavat kaikki."

      Ja sitten te miehet ihmettelette, kun naiset eivät vastaa aloitteisiinne, vaikka itse usein täällä paljastatte trollaavanne ja tekevänne "kokeita".

      Ei sinulle kertaakaan tullut mieleen, että ne hoikat eivät vastanneet siksi, että he saivat samana päivänä 10 muutakin viestiä ja siksi eivät viitsineet edes käydä avaamassa profiiliasi, kun taas pyöreät naiset eivät edes saa viestejä päivittäin, joten heillä on matalampi kynnys ottaa yhteyttä ja selvittää, voisiko teistä tulla jotain. Ei se vastaaminen vielä tarkoittanut, että he olisivat olleet valmiita "tyytymään sinuun".

      Mutta ennen kaikkea: sinulla on oikeus etsiä juuri sellaista naista kuin haluat. Ilmoita profiilissasi, ettet ole kiinnostunut pyöreistä, niin tuskin he riesaksi asti sinulle viestittelevät.

    • BRM

      Juu näin se menee, isot tytöt ovat laskeneet rimaansa sen verran, että sinäkin kelpaat.

      Hoikat taas eivät hae pelkästään hoikkaa,vaan miehessä pitää olla myös jotain muuta.

      Siihen en kuitenkaan usko, että lihava jättäisi sinut automaattisesti jos laihtuu. Siihen mennessä olet varmaan ehtinyt jo osoittaa valloittavan luonteesi.

      Minulle pitkälle ja sporttiselle kävi niin, että tapasin hiukan pyöreän naisen ja vaikka alun perin olin ajatellut, että ei tule mitään, koska on makkaroita vyötäröllä, niin jokin siinä oli ja olen häneen aika lailla lätkässä :-)

    • asdf7654

      Parahin nettitreffien kokeiden tekijä.

      Ihminen kyllä jollain tasolla tiedostaa että kuka voisi olla itselle mahdollinen. Siksi lihavat tavoittelevat hieman vähemmän laadukasta miestä (sinua) kun laihat saa paremmankin tai ainakin ensivaikutelman pohjalta enemmän mieleisensä.

      Se on puppua että ihminen parisuhteessakin alituisesti peilaisi tasoaan puolisoon ja vaihtaisi heti jos saisi omaa tasoaan nostettua. Ehkä jossain pintaliitokulissisuhteissa näin voi ollakin mutta normaalisti parisuhteessa tapahtuu rakastumista ja kiintymistä joka lujittaa suhdetta ja asettaa sen oman kumppanin halutumpaan asemaan kuin pelkän "tasonsa" perusteella voisi olettaa. Toki siitä voi tulla nokittelua jos pullea kumppani vetää kuntokuurin ja laihduttaa ja samalla se toinen ei tee mitään omaa viehättävyyttään edistääkseen.

      Lisäksi kannattaa muistaa että miehen tavoitetila ei ole "normaali" tai laiha. En tiedä mitä tuolla normaalilla tarkoitat mutta tulee mieleen sellainen laihaläski joka ei ole lihava mutta silti veltto. Naisella hoikkuus on useimpien mielestä optimitila, miehellä vastaavasti lihaksikas.

      Summaten: Ei ne lihavahkot ole tyytymässä sinuun vain tilapäisesti. He vain tiedostavat tasonsa. Se ei tarkoita, ettei se suhde ja se rakkaus joka siitä voisi syntyä olisi aitoa ja toisen täysin hyväksyvää. Suurin osa maailman onnellisista suhteista on vartaloltaan melkoisen epäviehättävien tavisten keskeisiä. Eroista ja riidoista päätellen edes hollywood-julkkisten naamat ja statukset eivät tee suhteista automaattisesti onnellisia.

      • IkisinkkuDeittaaja

        Osuit asian ytimeen.
        "Siksi lihavat tavoittelevat hieman vähemmän laadukasta miestä (sinua) kun laihat saa paremmankin tai ainakin ensivaikutelman pohjalta enemmän mieleisensä."
        Eli toden totta minuun tyydytään paremman puutteessa.
        Miksi näinollen ottaisin itselleni henkilön jolle olen vaan joku johon tyydytään kun ei muutakaan saada?
        Mulla on itseasiassa tekijöitä joilla sen haluamani naisen saisin helposti sillä omaan hieman varakkuutta ja luonnollisesti sehän kiinnostaa naisia vaikka ei muu asia ko ihmisessä kiinnostaisi. En vaan tuo sitä esille koska haluan ihmisen jolle persoonani on se ratkaisevin tekijä.
        Nyt olen siinä tilanteessa että en taasen naamaltani kelpaa näille hoikille ja normaali vartaloisille naisille eli olen ruma vaikka omaankin miehisen vartalon. Eli jo valmiiksi rumat joita ei kelpuuta kuin viimeiset epätoivoiset peräkammarin pojat uskaltavat taas lähestyä minua sillä he vain tyytyvät profiiliin jossa on paljon asiaa ja huumoria eikä haeta ainoastaan seksi seuraa ja näinollen uskaltavat lähestyä kun palstan komeimmat alfaurokset teilaavat he välittömästi.
        Tullaan taas siihen kysymykseen eli minuun tyydytään vain kun ei muuta saada. Toisinsanoen mä en kelpaa edelleenkään persoonana vaan toivotaan että tuo edes vähän näyttäisi minulle yksinäiselle naiselle vihreää valoa kun kukaan muu ei.
        Mä en ole ulkonäkökeskeinen siitä syystä minkä jo mainitsin sillä tosi asia on se jos minusta kiinnostuu hoikka ja normaali vartaloinen nainen oikeasti kiinnostuu hän minusta tosissaan. En mä sentään niin tyhmä ole että uskoisin näiden lihavien olevan minusta oikeasti kiinnostuneita kun ei ole normaali vartaloisetkaan ja väännetään nyt se rautalangasta MINUUN TYYDYTÄÄN KUN EI PAREMPAAKAAN SAADA. Ei tämä lihava mua lähestyisi hoikkana koska ei lähesty muutkaan siksi itse en tyydy lihavaan koska en halua feikki rakkautta.


    • Chance

      Täällä puhutaan jatkuvasti naisten ylipainoisuudesta ja lihavuudesta.

      Arvon hyvät herrat ja herrasmiehenä itseään pitävät:

      Miksi miehellä hyväksytään vähäinen-, kohtalainen- tai iso ylipaino,
      kuin naisilla?

      Miehillä on on useasti reilusti vatsakumpua ja moni heistä pitää itseään normaalipainoisena. Ei siitä nosteta hälyä samalla tavalla, kuin naisen kohdalla.
      - Erityisesti, jos mies on akateeminen, edennyt uralla, rikas, ehkä vielä komeakin.

      Terveydellisesti ylipainoisuus on yhtä iso haittaaste, kuin naisillakin, jopa isompikin.
      Kauneuskäsitteen mukaan komia mies miellyttää naista.

      Mies tai nainen hoikka, normaali tai tanakka; silloin hän on tavoiteltu, kun hyvä käytös, rehtiys, rehellisyys, siisteys, kunnioitus, arvostus, suvaitsevaisuus, mielenrauha ovat tasapainossa ja asenne ja arvomaailma kohdallaan !!!

      Se, minua ihmetyttää, miksi näillä foorumeilla kirjoitetaan ihmisistä hyvin aliarvioivasti, loukkaavasti, epäkohteliaasti ja kaiken kaikkiaan negatiivisesti.
      Keskustelua voi ylläpitää rakentavasti, positiiviseesn sävyyn.

      Paljon on vielä suomalaisilla kehittämistä asenteissaan ja ilmaisussaan.

    • kiltti mies.

      Minua ei ota edes lihavat naiset. Hoikat naiset haluaa rikkaan ja lihavat naiset haluaa bodari miehen. Lihava haluaa aina paremman mitä itse on. Näin se vaan homma menee ja siihen on tyytyminen.

    • a4a34as

      Vaikuttaako siihen mitä haluat/himoitset niin se millainen itse olet?

      Olit pitkä tai pätkä, laiha tai lihava, niin sinulla on joku mieltymys (yleensä tässä ajassa se on sellainen treenattu ja nuorekas mikä vetää) minkä haluaisit.

      Niin lihava kuin hoikak ja treenattu nainen syttyy treenatusta miehestä. Ja ylipainoinen mies ei taas sytytä kumpaakaan.

      Tuolla treenatulla naisella kuitenkin on enemmän valinnanvaraa, ja hän voi valita treenatun, tavallisen tai ylipainoisen miehen - mihin nyt sitten tyytyykään. ylipainoinen nainen taas ei saa tuota treenattua tai tavallista miestä kuin tuurilla - jos nyt sitten sattui tapaamaan sellaisen miehen joka innostuu pulskista.

      Niin mikä ihme se siis on että pulskat ja muutkin haluavat mieltymystensä mukaisen kumppanin? Halutahan aina voi, mutta saako, no se on sitten toinen asia.

      Itse en voi sietää ylipainoisia ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakaan. Jotenkin minulle se on luonteen heikkoutta jos antaa itsensä lihoa hallitsemattomasti. Tulee ihan inhon väristyksiä. Ja sitten ihailen treenattuja naisia, heidän luonnettaan, sitä kuinka he jaksavat vetää treenit aina loppuun ja tulokset näkyvät sitten kropassa. Itselläni ei ole mahdollisuuksia tällähetkellä päästä heidän treffilistoilleen, mutta ehkäpä tuossa vuoden päästä alan olemaan siellä jo. Tällä hetkellä treffailen sopivaan tahtiin sellaisia normaaleja ja jonkinverran treenattuja, eikä heillä ole mitään valittamista minusta.

    • tätä lukiessa ei voi

      kuin todeta että onneksi meitä mahtuu joka junaan ja laiturillekkin jää jotkut..

      pistä nyt aloittaja itsekunnioitusta peliin: miksi joku tyytyisi sinuun? oletko ihan varma että ne pyöreät ottaa sinuun yhteyttä juuri sen takia kun muita ei viestejä saa? näinkin voi olla mutta myös jokin sinun viestissä voi sellaista että pyöreä siitä kiinnostui, muukin kuin epätoivo. kuten joku sanoi normaali painoiset varmaan saa enenmmän viestejä joten erottuminen on vaikeampaa - mutta se että pyöreät vastasi vain kun muut eivät vaivaudu ... puuh... ryhdistäydy!

      oma miesystävä kun sanoisi että on kanssani pelkästään ulkonäön takia - kenkää saisi, oven suuntaan...

    • IkisinkkuDeittaaja

      Miten itsekunnioitus liittyy tähän? Kyllähän se on minuun tyytymistä kun aina samat ylipainoiset tai selvästi pyöreät vastailevat profiiliini eikä normaali painoiset tai hoikat.
      Koska naisilla on se valta ja vara valita niin näen itsellenikin sen etuuden. En kaipaa elämääni nyt ja heti jotain vaan parisuhteen takia vaan haluan ajankanssa sen oikean joka oikeasti välittää minusta persoonana. Voi olla että vielä viiden vuoden päästäkin roikun sivustolla mutta valitettavasti totuus on se että jos minusta kiinnostuu oikeasti kaunis nainen niin on minussa sitten todella jotain kun kelpaan tuollekin joka saisi kenet vain. Silloin tiedän että kyseessä on aidot tunteet eikä vain se seikka että "kun nyt saisin edes jonkun, kokeilenpa tota"
      Kuten olen sanonut en seurustele naisen kanssa vaan sen takia miltä hän näyttää ja naisystäväni saa lihota kunhan on edes normaali kroppaisena minuun tutustunut. Kuitenkin parisuhteen alettua naiset lihovat muutenkin kun ei enään tarvita sitä viehätysvoimaa uuden valloittamiseen kun se jo on. Parisuhteissani olen huomannut useastikin että naisella on äkkiä 10kg kropassa kun hetki on seurusteltu.
      Toisaalta myös tulevaa eroa edeltää usein naisen laihduttaminen, liikunnan lisääminen, alapään trimmailu jne. Yleensä tässä vaiheessa on jo liian myöhäistä ja kohta tulee "tämä oli tässä" lause. Että periaatteessa se oman viehätysvoiman korostaminen näkyy hyvinkin selvästi jos pitää silmänsä auki.
      Sama jos minuun "rakastunut" lihava laihtuukin yhtäkkiä normi indekseihin niin äkkiäkös ne muut miehet alkaa kiinnostamaan. Tämä vaan on fakta.

    • tätä lukiessa....

      tässä se on mitä tarkoitan että ota itsekunnioitus peliin:

      "valitettavasti totuus on se että jos minusta kiinnostuu oikeasti kaunis nainen niin on minussa sitten todella jotain kun kelpaan tuollekin joka saisi kenet vain. Silloin tiedän että kyseessä on aidot tunteet eikä vain se seikka että "kun nyt saisin edes jonkun, kokeilenpa tota"

      eli kärjistetysti, jotta ymmärtäisit mitä tarjoitan:
      omasta mielestäsi "olet jotain" vain kun muillekkin kelpaava kiinnostuu sinusta...kyllä hoikistakin löytyy "latvasta lahoja" esim yltiö mustasukkaisia, joita muut miehet ovat juosseet karkuun, mutta sinun tekstin mukaan hän olisi ok kun hän ulkonäöllisesti kepaisi muillekkin (jotka eivät tiedä luonteen mustaa puolta) ja nostaisi sinun "statusta". mutta pyöreä vain tyytyisi sinuun, kun muutakaan ei saa... älä viitsi, pyöreistäkin löytyy itseään kunnioittavia jotka ennemin on yksin kuin vain tyytyy johonkuhun jotta ei joudu olemaan yksin.

    • abbcdde

      Varmasti se pullukkakin voi ihan aidosti ihastua. Menee monta hyvää mahdollisuutta ohi, jos vain sen takia vältät pullukoihin tutustumista, että pelkäät heidän jättävän sinut jos laihtuvat.

    • pyöreä pullukka

      Minä olen pyöreä nainen. Itseni hyväksyn tällaisenaan, kuten muutkin. Silti olen nirso siitä, millainen mies minulle kelpaa. Se kelpaaminen ei todellakaan ole mistään ulkonäöstä kiinni, vaan ihan muista asioista.

      Tahdon miehen, joka on täysjärkinen, ei katkera, ja hyväksyy itsensä ja muut sellaisena kuin olemme. Ja mielellään, mitä isompi sitä ihanampi. Tämä niin pituus- kuin leveyssuunnassa. Mitkään urheilulliset tai kukkakepit eivät kiinnosta. Paitsi siinä tapauksessa, jos nuo pääkopan kriteerit täyttyvät.

      Niin tai näin. Joku tykkää hoikasta, toinen pullukasta. Ei tulisi mieleenkään tyrkyttäytyä niille huippuunsatrimmatuille bodareille, jotka katselevat vain missityyppisiä naisia. Katselkoot. Ei se ole minulta mitään pois. Itse katson, silloin kun katson, pelkästään esteettisessä mielessä. Mitään kiinnostusta tällaiset eivät minussa herätä. Ja erityisesti ne rahoillaan ja ulkonäöllään rehentelevät öykkärit vasta vastenmielisiä ovatkin. Missityypin naiset saavat minun puolestani pitää heidät aivan rauhassa. :D

      Ehkäpä minäkin löydän omani joskus, ja vaikken löytäisikään, niin yksin on parempi kuin huonossa suhteessa.

    • hertta.

      Minä olen pyöreä nainen. En amerikanläski mutta sellainen 20 kg ylipainoinen. Mallia rintava ja pepukas. Pyöreät muodot. Pidän rotevista ja pitkistä miehistä. Koskaan ei ole käynyt ees mielen vieressä et mun pitäisi "tyytyä" johonkin siksi et olen pyöreä... todella erikoinen ajatus.
      Toinen asia, mitä en ymmärrä on tää "taso"ajattelu. Miten niin joku tietyn vartalomallin omaava olis "tasokkaampi" toista? Sairas maailma. Eiköhän kyse loppuviimein ole siitä et ihminen löytää ihmisen. Oman puoliskonsa.
      No...mulla on hyvin asiat. Nukahdan joka ilta mieheni kainaloon enkä koe olevani vähempiarvoinen vaan rakastettu ja ihailtu. Komean ja lihaksikkaan mieheni silmissä täydellinen nainen.
      Kaikille hyvää syksyä. Muodoista riippumatta.

      • IkisinkkuDeittaaja

        Olet erilainen pyöreä mutta kuitenkin joku pointtihan siinä on oltava miksi ainoastaan pyöreät kiinnostuu eivätkä normi painoiset minusta. En voi mitenkään muuten tätä asiaa kääntää kun niin että muhun tyydytään paremman puutteessa tai kun ei parempaakaan saada. Kuitenkin tämän pyöreän ja normipainoisen aivot ovat samanlaiset joten joku ulkoinen selitys on ainoa mikä tähän voisi olla ratkaisuna.
        Mukava että sinulla on suhde jossa tunnet olevasi rakastettu ja ihminen jota rakastat. Haluaisin itsekin joskus tuntea sen miltä tuntuu kun joku oikeasti rakastaa. Hyvää syksyä sinulle myös!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe