Koska viimeksi putkassa?

...

No, aihe, mitä ei mun mielestä kovin paljoa ole käsitelty. Hunkilla varmaankin tarkempaa tietoa asiasta ja omakohtaisia kokemuksia kerrottavana.

Noh, ite olen ollut kolme kertaa putkassa, Eka oli joku epämääräinen ja perinteinen grillikioskihärdelli ja kaks muuta perinte4isiä alkoholin liikakäyttöön liittyviä yöpymisiä nuorena miehenä. Viimeisestä hätämajoituksesta alle nelkyt vuotta.

Eipä niissä paljoa kertomista ole, tympeät majoitukset niissä hotelleissa, ynseä henkilökunta ja aika kallistakin. Se kuitenkin aina positiivista, aina oli katto pään päällä.

Mua vaan huvitti, nyt yks kaheli uskis oli alkanut "neuvottelemaan" poliisien kanssa jostain pikkujutusta ja oli sitten yöpynyt valtion majoituksessa. Kyseessä tämä umpikaheli Jalovaara, jolla jotain miljoonan sotku verottajan kanssa rahankeräämisestä. Noin niinkuin laskennallisesti, kannattaahan se miljoonan takia yks yö olla putkassakin, mutta entäpä jos rahat meneekin valtiolle ja pääsee vieläpä pitemmäksi ajaksi levähtelemään kiven sisälle. Meinaan vaa, kaikenlaista sattuupi, mutta kiks sitä pitääpi ihan tarrkoituksella hankkia itselleen ongelmia, siis nykyaikana.

Nuorena sttuu ja tapahtuu, miks aikuinen ihminen tekee takuulla tahallisesti kaikenlaista omituista, mistä nyt väkiselläkin käryää ja tuleepi sanktioita? Jotain masokismiako, vaiko pelkkää tyhmyyttä?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091818672948_uu.shtml

Jahas, odotellaanpa kommentteja, kuka lie ollut vakaumuksensa takia linnassa tms? Rahaa ei lasketa vakaumukseksi.

49

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1984
      Syyttömänä tietysti.
      Yhteis-kunta peekele teki väärin.
      Vapaalle ihmiselle.
      Sanoin skoudeille että uskokaa nyt heevetti!
      Pascat, vilkaisivat toisiaan ja sitten me mentiin kolmistaan.
      Koppiin piti kävellä housujaan pidellen, kuin pappi konsanaan.
      Eivätkä olleet rahani aamulla lisääntyneet.
      Eivät kyllä vähentyneetkään.
      Valtio kyllä tienasi.
      Antoivat taatanat minulle maksakaa-petaala.
      Poliisillemme annan kaiken kunnian tapahtuneesta, tilanteesta en pääse itseäni
      kehumaan.
      Poliisit olivat kärsivällisiä herras-miehiä.
      Kuten he aina ovat.
      Olis ees toinen ollut nainen.
      Olisin voinut nukahtaa tyytyväisenä, syyttäen itseäni enemmän.

      H.

      • Kyllä teeveekin olis voinu kertoa oman vyönsä seikkailuista.

        H.


      • voe ja voe

        Niin...Suomeen ei tule koskaan enää...jne...jne...jne...


      • koppiin vaan

        Hunksiko riehui julkisella paikalla vai lorottiko väärään paikkaan. Poliisit ovat tottuneet tuollaisiin temppuihin.


    • Hei kun keikuskelen

      Enhän minä tietenkään, mutta kuinka monasti sainkaan kallistaa pääni illalla tyynyyn, ilman aviomieheni vieressäoloa. Tämän tästä hän aikaansa vietti poliisilaitoksella.
      Putkassa putkahti monen monituista kertaa. Onneksi ei retkottanut siellä kauaakaan aikaa, vaan putkahdus oli vain hetkellinen käväisy.

      Miehelläni reistaili selkä. Hän meni lääkäriin ja lääkärin kysyessä, että mistäs se selekä nyt pipiksi on tullut. Mieheni vastasi: "Vetelien ihmisten raahaamisesta".
      Minua huvitti tuo lausahdus, mutta tottahan se oli. Perin raskasta on poliisin yrittää raahailla aikuista ihmistä, joka on niin juovuksissa, että ei kykene kynnelle mitenkään päin.
      Tulipahan nyt yhtäkkiä tämmönen vanha asia mieleen.

      • huonossa kunnossa

        Sitä se poliisin työ on nykyisinkin, retkuja raahataan auton takakoppiin.


      • Hei kun keikuskelen
        huonossa kunnossa kirjoitti:

        Sitä se poliisin työ on nykyisinkin, retkuja raahataan auton takakoppiin.

        Niinpä niin, ei se miksikään muutu, samaa hommaa ennen ja nykyisin.

        Jos poliisin virkapuku olisi ajatteleva olio, niin hitto ku tulis surku sitä, kun vähän väliä joutuu oksennuksia ja limoja imemään kankaaseen. Virtsaa tietysti sopivasti. Unohtamatta veripläiskiä.
        Aikamoisessa syleilyssä he (poliisi ja asiakas) ovat, kun asiakas tuntuu nostajasta isolta jauhosäkiltä. Ja jos jauhosäkki vielä rimpuilee, niin pikkuusen on hommaa.


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Niinpä niin, ei se miksikään muutu, samaa hommaa ennen ja nykyisin.

        Jos poliisin virkapuku olisi ajatteleva olio, niin hitto ku tulis surku sitä, kun vähän väliä joutuu oksennuksia ja limoja imemään kankaaseen. Virtsaa tietysti sopivasti. Unohtamatta veripläiskiä.
        Aikamoisessa syleilyssä he (poliisi ja asiakas) ovat, kun asiakas tuntuu nostajasta isolta jauhosäkiltä. Ja jos jauhosäkki vielä rimpuilee, niin pikkuusen on hommaa.

        "Hei kun keikuskelen"

        Teevee rauhoittuu nyt.
        Muuten aletaan häntä luulla Vaasalaiseksi.

        H.


      • Hei kun keikuskelen
        hunksz kirjoitti:

        "Hei kun keikuskelen"

        Teevee rauhoittuu nyt.
        Muuten aletaan häntä luulla Vaasalaiseksi.

        H.

        No jos hää täältä on kotoosin, niin se on vain hänelle eduksi.
        Viiskytä prosentin varmuudella hää joko on vaasalainen, tai sitte ei oo.


      • Unohda jo
        hunksz kirjoitti:

        "Hei kun keikuskelen"

        Teevee rauhoittuu nyt.
        Muuten aletaan häntä luulla Vaasalaiseksi.

        H.

        tuo Vaasalaisuus ! Täällähän Nikolain-kaupungissa ei oo ku maalaisia ja venäläisiä, ai onhan täällä myös noita ranta-hurrejakin joka neljiäsi.

        Jos tuon "Hei kun keikuskelen" ukko on ollut poliisi, niin kotua on lykätty markka kouraan, ja sanottu et mikäli et muuta työtä keksi, niin mee poliisiksi, ja noitahan piisaa täällä Nikolain-kaupungissa paljon.


    • kunnon ihminen

      Never.
      Kerran koulussa tarkoituksella hankin jälki-istunnon.

    • 19+19

      Armeijassa 70-luvulla. Vartoitupa putkineen oli vanha tiilirakennus, ja kesällä vartiovuorojen välillä oli putkassa hyvä ottaa torkut. Muuten ei ole haka koskaan ollut oven väärällä puolella.

    • Pirre*

      He, huvittava juttu tuo Jalovaaran putkaan joutuminen, oiskohan tehny tilanteessa peräti kirosyntiä :))

      Mutta, ei ole kokemusta putkasta, ja toivottavasti ei tulekaan...:)

    • Ensin sää puhut putkasta ja sit linnasta. Putkaan ei mun tietääkseni joudu muut ku humalaiset ja sen kaltaiset törpöt. Pidätys-selliin taas just tollaset rikoksen tekijät, ja linnaan taas, tuomitut tai esitutkinnassa olevat.

      Niin vakaumuksen takia, en koskaan, enkä edes muunkaan takia, en ole tehnyt rikoksia.

      • mitä miksi

        Nitan vuoro jäkättää, toinen huilaa.


    • selvillä vesillä.

      Vai niin että on joutunut sellaiseen huoneeseen jossa on sepän takomat verhot.

      Eipä tuolla ole tarvinnut olla, eikä kukaan ole vielä ehdottanutkaan.

    • €ero

      En häppee kerran veivät putkaan pariksi tunniksi sieltä terveyskeskukseen paikattavaksi kun sattui olemaan vähän rajut pippalot, käsi sijoiltaan ja nivelsiteet poikki tapahtui kauan sitten.

    • ...

      Mikä ihmeen Juntunen?

      Hokasin tossa, joku Jalovaaran kaveri puolestaan neuvotteluyhteydessä poliisiin parin sadan tonnin rahankeräysjutussa. Ihme hommaa toi uskisten taloudenpito, tuntuis, että jos joku kaheli antaa uskikselle rahaa, se vois kaikessa rauhassa tuhlata rahat mihin haluaa. Mutta ei, poliisit kovin virkaintoisia tutkailemaan epäiltyjä talousrikoksia.

      Miksihän kirkko ei mene pörssiin, se sais valtavasti rahaa käytettäväkseen ja monet tekouskikset osteelis innoissaan niitten osakkeita, taivasosuuksiensa turvaamiseksi. Täysin selkeä pisnesidea, en voi käsittää, miksi kirkko ei lyö laillisesti rahoiksi, vaan antaa huuhaapastorien näperrellä pikkirahojen kanssa, kuin amatööririkollisilta nyt voi olettaakkin.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091718671253_uu.shtml

      Pikapuoliin kai ongelmia kolehtirahoissa, joku valopää kuitenkin hakkeroi kirkon tietojärjestelmät ja korteilla maksellut kolehtirahat menevät tietenin jonnekin Nigeriaan, tai johonkin muuhun maahan, mistä niitten takaisin saaminen hankalaa. Kuinka moni yleensä käy kirkossa, antaa rahaa kolehtiin, joka käytetään epämääräisiin tarkoituksiin ja kuinahan moni on valmis antamaan puolikahelille suntiolle luottokorttinsa?

      =DW=

      • taivastelija

        Jalovaaran touhut tiedetään en viitsisi vaivata päätäni, sen verran että tulee yököttövä olo kun kuulen hänestä.


    • vähän huonekaluja

      En ole itse päässyt tutustumaan siihen kamariin, on kuulema vähän huonekaluja
      eikä kiikkustuoliakaan. Olen kuitenkin sinne toimittanut työn puolesta ja joskus
      tienpuolesta.

      • Minä olen tutustunut mutta tutustumiskäynnillä. Muutaman olen vuosien saatossa sinne toimittanut, jhan yksityishnekilönä. Turvaan ja toisten turvaamiseksi.


      • ...
        mrshedgehog kirjoitti:

        Minä olen tutustunut mutta tutustumiskäynnillä. Muutaman olen vuosien saatossa sinne toimittanut, jhan yksityishnekilönä. Turvaan ja toisten turvaamiseksi.

        Lievästi aiheeseen.

        Meitsi kävi aikanaan tutustumassa pariin vankilaan. Eri asia kuin juoppoputka, karumpi. Pahin oli Liettuassa, KGB-museona toimiva entinen vankila. Oppaina kaks entistä vankia. Luvalla pyysin ottaa kuvan. Kunditt istahti sellin penkille vierekkäin istumaan, ei ollut hymyn häivää naamarissa. Paha kuva, ei tule hyvä mieli sitä katsoessa.

        =DW=


      • ... kirjoitti:

        Lievästi aiheeseen.

        Meitsi kävi aikanaan tutustumassa pariin vankilaan. Eri asia kuin juoppoputka, karumpi. Pahin oli Liettuassa, KGB-museona toimiva entinen vankila. Oppaina kaks entistä vankia. Luvalla pyysin ottaa kuvan. Kunditt istahti sellin penkille vierekkäin istumaan, ei ollut hymyn häivää naamarissa. Paha kuva, ei tule hyvä mieli sitä katsoessa.

        =DW=

        No ei varmaan, mutta mielenkiintoine tutustumiskohde tarinoineen varmaankin. Kuten muutkin lakkautetut vankilät.


      • €--
        mrshedgehog kirjoitti:

        No ei varmaan, mutta mielenkiintoine tutustumiskohde tarinoineen varmaankin. Kuten muutkin lakkautetut vankilät.

        Vähemmän viihtyisät tyyli huonekalut ilman ikkunaa


      • €-- kirjoitti:

        Vähemmän viihtyisät tyyli huonekalut ilman ikkunaa

        Joo ei niitä liian mukaviksi saa tehdä, alkaa pian viihtyä liian hyvin ja poispääsyn jälkeen paluu todennäköisempää.Tulee pian sellainen pyörö-ovisyndroma.


      • €--
        mrshedgehog kirjoitti:

        Joo ei niitä liian mukaviksi saa tehdä, alkaa pian viihtyä liian hyvin ja poispääsyn jälkeen paluu todennäköisempää.Tulee pian sellainen pyörö-ovisyndroma.

        Mrs'
        Sulla on kohta loma pidetty ilmojen puolesta oikein kesäistä ollu meilläpäin ainakin viikko menny mökillä sutjakkaasti sekalaista touhua leppoisasti jne.


      • ent. siivoojaparka

        On täällä oikein enkeleitä, kun toimittaa tienpuolesta putkaan. Me ollaan niin pirullisia, että talutetaan tienpuolesta kotiin vaimon haukuttavaksi. Useammankin kerran ehditty kuulla kali-kali-paapati paapati... ennenkun on jätetty selvittelemään keskenään, kumpi pesee ne kusiset housut.


      • €-- kirjoitti:

        Mrs'
        Sulla on kohta loma pidetty ilmojen puolesta oikein kesäistä ollu meilläpäin ainakin viikko menny mökillä sutjakkaasti sekalaista touhua leppoisasti jne.

        Joo viimeisiä lomapäiviä viedään. Kelit on kyllä suosineet, olin vissiin ollu kilttinä :)

        On se hyvä et alkaa tavallinen arkikin, tähän olotilaan voisi vielä vaikka tottua. On ehtinyt tehdä kaikenlaista mukavaa ja mieltä ylentävääkin :).Onneksi mulla on vielä kolme viikkoa lomaa jäljellä tälle vuodelle et ei nämä kaikki nyt tässä olleet.


      • vähän huonekaluja
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        On täällä oikein enkeleitä, kun toimittaa tienpuolesta putkaan. Me ollaan niin pirullisia, että talutetaan tienpuolesta kotiin vaimon haukuttavaksi. Useammankin kerran ehditty kuulla kali-kali-paapati paapati... ennenkun on jätetty selvittelemään keskenään, kumpi pesee ne kusiset housut.

        "ent. siivoojaparka"
        Vaikea on viedä muijan haukuttavaksi kun ei tiedä missä edes asuu ja onko
        onnettomalla reppanalla muijaa ollenkaan. Kaipa aamuunmennessä putkassa
        taju ja muisti palasi.


      • vähän huonekaluja
        vähän huonekaluja kirjoitti:

        "ent. siivoojaparka"
        Vaikea on viedä muijan haukuttavaksi kun ei tiedä missä edes asuu ja onko
        onnettomalla reppanalla muijaa ollenkaan. Kaipa aamuunmennessä putkassa
        taju ja muisti palasi.

        ent. siivoojaparka

        Kyllä alkoi naurattamaan nää touhut, kun on saanut noita ukkojakin tuolta
        tienposkesta pelastaa paleltumasta, kauan kesti kun poliisi tuli, oli kotoa haettava
        peitto ettei rassukka paleltunut. Ihan oli tiedoton ja vielä vähissä vaatteissa,
        uudenvuoden aatto ja räntää satoi. Ei voi ihmistä jättää, oli nuori mies, elämä edessä. Poliisi sentään kiitteli huolenpidosta ja valitteli viivästymistä.


      • ent. siivoojaparka
        vähän huonekaluja kirjoitti:

        ent. siivoojaparka

        Kyllä alkoi naurattamaan nää touhut, kun on saanut noita ukkojakin tuolta
        tienposkesta pelastaa paleltumasta, kauan kesti kun poliisi tuli, oli kotoa haettava
        peitto ettei rassukka paleltunut. Ihan oli tiedoton ja vielä vähissä vaatteissa,
        uudenvuoden aatto ja räntää satoi. Ei voi ihmistä jättää, oli nuori mies, elämä edessä. Poliisi sentään kiitteli huolenpidosta ja valitteli viivästymistä.

        Se on sitten jo vakavampaa, jos on niin taju kankaalla, ettei tiedä itse öristä kuka on ja mistä kadulta. Me autellaan yölenkeillä kotiinsa sellaisia, jotka pystyvät vielä konttaamaan, mutta jalat eivät meinaa pitää alla. Ihan tajuttomat nuoret, joihin ei saa kontaktia viedään sitten jo Mariapoliklinikalle.


      • vähän huonekaluja
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Se on sitten jo vakavampaa, jos on niin taju kankaalla, ettei tiedä itse öristä kuka on ja mistä kadulta. Me autellaan yölenkeillä kotiinsa sellaisia, jotka pystyvät vielä konttaamaan, mutta jalat eivät meinaa pitää alla. Ihan tajuttomat nuoret, joihin ei saa kontaktia viedään sitten jo Mariapoliklinikalle.

        Tässä kotini lähellä on pieni metsikkö, polkuja paljon, koiraa siellä ulkoiluttelin
        kun koira vielä oli. Siellä niitä vasähtäneitä aina joskus näkyi, ei ollut voimat kotiin
        asti riittäneet. Yksi koiranulkoiluttaja oli löytänyt kuolleen miehen. Onneksi se en ollut minä. Tuossa melko lähellä oli Alko joka vaikutti tilanteeseen. Onneksi ei enää ole.


      • sekavasti!!
        vähän huonekaluja kirjoitti:

        Tässä kotini lähellä on pieni metsikkö, polkuja paljon, koiraa siellä ulkoiluttelin
        kun koira vielä oli. Siellä niitä vasähtäneitä aina joskus näkyi, ei ollut voimat kotiin
        asti riittäneet. Yksi koiranulkoiluttaja oli löytänyt kuolleen miehen. Onneksi se en ollut minä. Tuossa melko lähellä oli Alko joka vaikutti tilanteeseen. Onneksi ei enää ole.

        Onneksi et ollut tuo kuollut mies? Vai mitä sä tarkoitat?


      • vähän huonekaluja
        vähän huonekaluja kirjoitti:

        Tässä kotini lähellä on pieni metsikkö, polkuja paljon, koiraa siellä ulkoiluttelin
        kun koira vielä oli. Siellä niitä vasähtäneitä aina joskus näkyi, ei ollut voimat kotiin
        asti riittäneet. Yksi koiranulkoiluttaja oli löytänyt kuolleen miehen. Onneksi se en ollut minä. Tuossa melko lähellä oli Alko joka vaikutti tilanteeseen. Onneksi ei enää ole.

        vähän huonekaluja jatkuu..
        Tarkoitan että onneksi en sitä kuollutta löytänyt, ei ollut kiva näky.


    • ...

      Sen verran täsmennän.

      Putkahommeleita tosiaan monenlaisia. Ei ne mieltä ylentäviä kai koskaan ole. Yks näkökohta, mitä harvempi miettii, joskus putka saattaapi olla oikeasti asiakkaan etu. Mulla se eka reissu oli sellanen tyypillisen epäselvä grillijuttu, poliisit kai keräs joutilaat pois kuleksimasta. Mutta ne kaks tais olla enenpi asiakkaan suojelemiseksi. Mitään rikollista en käsittääkseni tehnyt, olin vaiun nauttinut runsaanpuoleisesti virkistävää. Ja kun aina ei se naisen iskeminenkään onnistu, jossainhan sitä yöpyakin pitääpi. Kun on kokolailla huppelissa useamman kymmenen kilometrin päässä kotoota, ilman rahaa, poliisi hyvänthtoisesti otti pari kertaa talteen, että eip jää asiakas suotta hankeen paleltumaan :DDD

      Tässä aloituksessa pointtina just toi, joku voi joutua putkaan omaksi hyväkseen, joku pappi puolestaan joutuu sinne rikosasioitten takia. Vaikka nyt uskikset kovin hyveellisiä noin päällepäin ovatkin, näyttää niitä pahnoille päätyvän rikosasioissa niitäkin. Ikinä en tosin ole kuullut papin putkaan joutuneen liian ehtoollisviinin nauttimisen takia, mutta siinä ssaattaa syynä olla vaikkapa se, että viinit nautittu turvallisesti pappilassa lämpimässä. Millanen kirjanpito muuten ehtoollisviineissä on, että paljonko menee seurakuntalaisten kurkkuun ja paljonko pappi kittaa sakastissa ennen jumalanpalvelusta? Ei kit nyt kukaan selvästä päästä sellaistta skeidaa kehtaa jostain saarnastuolista kansalaisille tuputtaa.

      =DW=

      • Hah, mites tää jutustelu kääntyy aina noihin" uskikisiin", oli aihe mikä hyvänsä?


      • ...
        mrshedgehog kirjoitti:

        Hah, mites tää jutustelu kääntyy aina noihin" uskikisiin", oli aihe mikä hyvänsä?

        "Kääntyi"

        Aloitus oli nimenomaan uskisten talourötöstelyistä, jos et huomannut.

        =DW=


      • ... kirjoitti:

        "Kääntyi"

        Aloitus oli nimenomaan uskisten talourötöstelyistä, jos et huomannut.

        =DW=

        Oijoi, no enpäs huomannut, Minä kirjoitin pelkästään putkaanjoutumisesta, en otanut tuota "uskisasiaa" huomioon ollenkaan.


      • putken tytär
        mrshedgehog kirjoitti:

        Oijoi, no enpäs huomannut, Minä kirjoitin pelkästään putkaanjoutumisesta, en otanut tuota "uskisasiaa" huomioon ollenkaan.

        Mun isä oli usein putkessa ja putkassa, eikä tosiaan ollut uskis.
        Uskoi lähinnä pullon henkeen.


      • putken tytär kirjoitti:

        Mun isä oli usein putkessa ja putkassa, eikä tosiaan ollut uskis.
        Uskoi lähinnä pullon henkeen.

        Mun isävainaa oli uskiksen poika. Ihmisraasu joka luisui laitakujille ja sitä myöten putkaankin. Rauha hänen sielulleen.


      • putken tytär
        mrshedgehog kirjoitti:

        Mun isävainaa oli uskiksen poika. Ihmisraasu joka luisui laitakujille ja sitä myöten putkaankin. Rauha hänen sielulleen.

        Minun isäni äiti oli kaikkea muuta kuin uskis. Hän ei osannut kasvattaa poikaansa kantamaan omasta, saati muiden elämästä vastuuta.
        Rakkaita minulle molemmat.


      • putken tytär kirjoitti:

        Minun isäni äiti oli kaikkea muuta kuin uskis. Hän ei osannut kasvattaa poikaansa kantamaan omasta, saati muiden elämästä vastuuta.
        Rakkaita minulle molemmat.

        Minun pappa oli "uskis", mummo ei. Heitä en voi syyttää isäni kohtalosta, koksa neljä viidestä lapsesta on pärjännyt maailmassa ihan kunnon kanslalaisina ja ukso että kasvatus ja kohtelu kaikille heille oli sama.


      • mrshedgehog kirjoitti:

        Minun pappa oli "uskis", mummo ei. Heitä en voi syyttää isäni kohtalosta, koksa neljä viidestä lapsesta on pärjännyt maailmassa ihan kunnon kanslalaisina ja ukso että kasvatus ja kohtelu kaikille heille oli sama.

        Hitsi miten mulla aina menee noi koot ja ässät väärin päin :(


      • p:n tytär
        mrshedgehog kirjoitti:

        Hitsi miten mulla aina menee noi koot ja ässät väärin päin :(

        Anna männä, lukijan vika, jos ei saa selvää.
        Niin menee muuten mullakin.

        Täällä on pelkkää ilkeyttä huomautella oikeinkirjoitusvirheistä, kun itse voi tehdä samaa huomautuksessaan. On nähty ja saanut nakraa.


      • p:n tytär kirjoitti:

        Anna männä, lukijan vika, jos ei saa selvää.
        Niin menee muuten mullakin.

        Täällä on pelkkää ilkeyttä huomautella oikeinkirjoitusvirheistä, kun itse voi tehdä samaa huomautuksessaan. On nähty ja saanut nakraa.

        Joo kiitos mutta oishan se tietenki fiksua ensin lukea tekstinsä ennen kuin lähettää, koska osaan kyllä kirjoittaa ihan oikeinkin mutta nuo sormet on vaan useimmiten ajatusta nopeammat.

        Nauruksi täällä pitää ussein monia asia laittaa, ei auta olla liiaan tosikko :).


      • p:n tytär
        mrshedgehog kirjoitti:

        Joo kiitos mutta oishan se tietenki fiksua ensin lukea tekstinsä ennen kuin lähettää, koska osaan kyllä kirjoittaa ihan oikeinkin mutta nuo sormet on vaan useimmiten ajatusta nopeammat.

        Nauruksi täällä pitää ussein monia asia laittaa, ei auta olla liiaan tosikko :).

        Monesti tavaan tekstini moneenkin kertaan. Silti siihen saattaa jäädä joku moka.
        Tämä homma kun ei ainakaan minusta enää ole niin tärkeältä tuntuvaa, kuin muinoin alkuhurmoksessa.
        Ammoin oli esilukumahdollisuus, siitä huomasi paremmin virheensä.

        Nakraa saa, itselleenkin, sen oppimisesta olisi jokaiselle hyötyä.


      • p:n tytär kirjoitti:

        Monesti tavaan tekstini moneenkin kertaan. Silti siihen saattaa jäädä joku moka.
        Tämä homma kun ei ainakaan minusta enää ole niin tärkeältä tuntuvaa, kuin muinoin alkuhurmoksessa.
        Ammoin oli esilukumahdollisuus, siitä huomasi paremmin virheensä.

        Nakraa saa, itselleenkin, sen oppimisesta olisi jokaiselle hyötyä.

        No niinpä, ei täällä taida kannattaa alkaa pilkkua viilamaan, ei liene niin totista hommaa.


      • -------++

        @=DW=

        Periaatekin voi johtaa vankilaan. Niin vei erään opettajanikin aikoinaan.


    • ent. siivoojaparka

      Se paikka on käymättä vielä. Pitääkin laittaa niitten paikkojen listalle, missä aion käydä vielä ennen kuolemaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe