Saarnaaja Jalovaara joutui putkaan

Evankelia

36

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutikas

      Sinne joutavatkin kansalaisia huijaamasta.

      • usko Raamatun sana

        Luepa Jph 5: 10-21.

        10 Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
        11 Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
        12 Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
        13 Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
        14 Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä.
        15 Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet.
        16 Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
        17 Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.
        18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
        19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
        20 Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
        21 Lapsukaiset, kavahtakaa epäjumalia.


      • Bineskeskustelut
        usko Raamatun sana kirjoitti:

        Luepa Jph 5: 10-21.

        10 Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
        11 Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
        12 Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
        13 Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
        14 Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä.
        15 Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet.
        16 Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
        17 Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.
        18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
        19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
        20 Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
        21 Lapsukaiset, kavahtakaa epäjumalia.

        Oletko nähnyt ja tavannut taivaan henkilökuntaa.


      • tos tää on
        Bineskeskustelut kirjoitti:

        Oletko nähnyt ja tavannut taivaan henkilökuntaa.

        On ihmisiä,joilla on Taivaskokemus.Luepa Maru Baxterin kirja ilmoitus- ja -,niin valaisee sua hieman.Hengessä olen tavannut Isän,Hän antoi ihanan rauhan ja levon ja tietoisuuden; olen saanut syntini anteeksi Jeesuksessa.


      • Luepa
        Bineskeskustelut kirjoitti:

        Oletko nähnyt ja tavannut taivaan henkilökuntaa.

        Mary eikä maru.


      • OtsalampunValossa
        tos tää on kirjoitti:

        On ihmisiä,joilla on Taivaskokemus.Luepa Maru Baxterin kirja ilmoitus- ja -,niin valaisee sua hieman.Hengessä olen tavannut Isän,Hän antoi ihanan rauhan ja levon ja tietoisuuden; olen saanut syntini anteeksi Jeesuksessa.

        On se niin ihmeelistä miten vesipisarat näkevät tulla pimeässä maanpinnalle


    • ParatiisiinLuvattu

      Jumalan nimissä kerätään hyvä uskosilta rahat.

    • piikille vaan

      Jalovaaran motiivit oli valitettavasti kovin itsekkäät, hyvä, että vihdoinkin saadaan tuo kammotus kuriin!

    • DemoniSaarnaaja

      Demoni saarnaaja Jalovaara putkaan.

    • LevolleLaskeLuojani

      Jumala laske rahojani.

    • €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

      Nyt jo jalovaaran kumppanikin menossa oikuteen, tämä seppo juntunen.

      Hyvä näin, on todella kyrsää, että köyhiltä pyydetään rahaa, millä nämä saarnaajat vain ostaa mökkiä ja autoa! Itselleen!

      • hyi hölökyti

        Se rahan antaminen keräykseen on ollut täysin vapaaehtoista jokaiselle mutta Jalovaara on käyttänyt sen väärin, omalle tililleen, ei siihen mihin oli kertonut keräysrahojen menevän. Hävettävää käytöstä, mustasi maineensa, kehen voi enää luottaa. Aika usein tulee postissa eri järjestöjen tilinsiirtolomakkeita, taitavat vaan kerätä omalle tililleen jokainen.


    • Ahneus kostautuu

      Seurakunnat hylkäämässä kohusaarnaaja Jalovaaran.

    • Kodotuksessa demoni

      Hyvä ratkaisu seurakunnilta etteivät päästä saarnaamaan.

      • avioliittolaki

        Mites piispat jotka ei avioliittoa Raamatun näkökannalta ota todesta???


    • suurkokous tulossa

      Sutki panomies saarnaa pian totista ilosanomaa nurmeksen naisille!

    • Uuttaseurakunataa

      Siementä vakoon.

    • seelpy sleepes

      Siementä vakoon ja muijaa lakoon lauloi jo sliipparit aikoinaan :)

      • uskois olen

        nää on näitä Jumalattomien ihmisten juttuja,kyl nää tiedetään millä tyhjyydellä immeinen näitä veistelee.Anna elämäsi Jeesukselle !


    • 130 000€

      Luterilaisen kirkon johtaja tienaa 120 000€/v

      maallikkosaarnaaja Jalovaara tienaa 130 000€/v???:)

    • Vai jeesus bemoni

      Anna rahasi jeesukselle. Meneekö lyhentämättömänä jeesukselle antamani rahat. Vai meneekö välistä vetäjien kulutukseen antamani rahat.

    • ahneuskin

      Ennen oli sulle mulle,nykyisin on vain mulle.

    • Rakennekynnet

      Taivaallisia rikollisia tullut tekemään rötöksiä maanpäälle ja antaa tuntea nahoissamme pahuuden.

      • ae että

        Aika ajattelemattomasti sanottu.Anna elämäsi Jeesukselle ni et hölynpölyä tartte kirjoittaa.


      • nuorempi työtön
        ae että kirjoitti:

        Aika ajattelemattomasti sanottu.Anna elämäsi Jeesukselle ni et hölynpölyä tartte kirjoittaa.

        Pitääkö sitten antaa rahatkin?


      • Tilitietosi
        nuorempi työtön kirjoitti:

        Pitääkö sitten antaa rahatkin?

        nuorempi työtön. Ahneelle jeesukselle pitää antaa kaikki mitä omistat.


      • laskunsa hoitava
        nuorempi työtön kirjoitti:

        Pitääkö sitten antaa rahatkin?

        Enneku en ollu uskossa Jeesukseen ni kyl rahhaa palo enemmän, nyt Jumala vaikutta et maksan kymmenykset ja rahha jiäpi siästtöönnii aenakkii joskus,mut piäasias pystyny laskut maksamaan.Kiitos Jeesus.


      • älä herjaa
        Tilitietosi kirjoitti:

        nuorempi työtön. Ahneelle jeesukselle pitää antaa kaikki mitä omistat.

        Älä hyvä rakas ihminen herjaa.


    • KovalevyViruksia

      Jossakin elämän vaiheissa imisille sattuu vastoinkäymisiä. Näissä tilanteissa ihmisenmieli herkimmillään.Olet alttiina uskon käännyttäjille ja annat elämäsi jeesukselle.

      • Oikea suunta

        Jumala ei pakota ketään Taivaaseen.Eräs vitsi meneekin näin; mitä tarttee tehä joutuakseen kadotukseen,oikea vastaus ei yhtään mitään. Vitsi pitää käsittääkseni sikäli paikkansa et Taivaaseen pääsee vaan ja ainoastaa ukomalla Jeesukseen ja tunnustamalal Hänen suurta nimeään.Siis sydämmenuskoa tarvitaan ja kertomista muille Jeesuksesta.


    • röyhkeää

      Monenlaisia varsinkin vanhusten huijareita on liikkunut iät ja ajat,jotkut uskontoja hyväksikäyttäen ja toiset muuten hyvillä puhelahjoilla kiertävät koteja kaikenlaista romua kauppaamassa.

      • eri asiat

        Uskonto mja elävä usko elävään Jeesukseen ovat kaksi täysin eri asiaa.


    • FyrkkaaRatkaisee

      Milloinkahan taivaassa alkaa yt neuvottelut henkilökunnan vähentämiseksi. Näistä jeesuksen sanan saattajista voi päätellä siellä taivaassa on joka lähtöön henkilökuntaa.

      • 100% tos

        Lähtökohdista erilaisista mutei kukaan omilla ansioillan Taivaaseen pääse.Must on mahtavaa ku Presidententtimekin on nykyään uskoava ja matkalla Taivaaseen.
        Jeesuksen kallilla verellä pesty sydän kun on ni uskova menee Taivaaseen.Myös kadotus on olemassa, paikka joka ei ole tarkoitettu ihmisille,mut valinta on henkilökohtainen.


    • PalvotaanTyhjää

      Elämänsä jeesukselle antaneet aivopestyjä.

      • Upeaa100

        Aivopestystä en tiedä eikä hakumasanasi mua sinänsä satuta mut uudestisyntyneenä Helluntalaisena olen matkalla Jeesuksen verellä pestynä Taivaaseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe