Avoin kysymys, uskotteko ITSE, että paranette vielä joskus?

psyk.sair-hoitaja

Sanotaanhan, että alemmas ei voi mennä, kun on jo pohjalla!

Minä uskon että voitte parantua jos haette apua oikeasta osoitteesta. Pillereiden popsiminen ei auta yhtään mitään, pahentavat vaan ja lisäävät apatiaa. Ne on nähty. Samoin irvailu ja törkyily sielunneviholliselle lestadiolaisille on ajanhukkaa.. Edelleen katkeruus ja viha, jotka tutkitusti aiheuttavat sydäninfrakteja ja äkkikuolemia. Viha on tunne, tunteet asuvat sydämessä ja sydäntä EI ole rakennettu vihalle!.

Uskotko sinä paranevasi? - oletpa nyt minkä uskonnon suunnan vuokko tahansa.

Voitko vastat ystävällisesti ja kertoa elämästäsi lähemmin? Voin etsiä sinulle suoria puhelinnumeroita ja halutessasi KELAN numeron, josta voi tiedustella terapiakorvauksia yms.

Helppoa nykyaikana!

23

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö, höpö ja höpö!

      Vuokon motiivina on ollut auttaa jokapäiväisen elämän taakan alle uupuvia vl-äitejä ja aikaansaada keskustelua asiasta, josta he eivät vl-liikkeen sisällä uskalla avoimesti puhua - saatikka keskustella.

      On todella kieroa ja falskia kääntää asioita vihan suuntaan eli olet lahkosi lähetyssaarnaaja, kun et repsukka muuta keksi.

      Mene itse terapiaan, että vihdoinkin oppisit hyväksymään totuuden ja tosiasiat.

      • sivusta ihmettelen

        Miksihän kohderyhmä ei vastaa kysymykseen?


      • Aino H

        Minustakin avaaja kyselee tyhmiä, eihän sairas tiedä tilaansa, muuten kuin hedelmiensä kautta, jos sittenkään.

        Lainaampa minäkin tätä listaa==>>

        Tuossa esimakua siitä mitä tältä palstalla tuleman pitää. En aio kuitenkaan kirjoittaa koko palstaa uudestaan, vaan ainoastaan marginaali tiivistelmä.

        Nosto alempaa:

        Aivan loistava esimerkki tuon Hennan kirjoitus. Asiallinen ja tervehenkinen kirjoitus jota täällä mollataan. Juuri tuohon voisi Ailakin ottaa kantaa eikä tämän palstan multinikkeihin, jotka ovat pääosin "vuokkolaisten" oksennuksia.

        Arvoisa lukija, muutama esimerkki millaisia vastauksia "vuokkolaiset" antavat asiallisiin kirjoituksiin joita tälläkin palstalla muutamia aina löytyy. Suoria lainauksia pilkasta ja rasismista.

        Näitä on 10 v. aikana kertynyt tuhansia, mutta poimin nopsaan pelkästään viime päiviltä muutaman:

        "Turhaan uhoat vl-REPPANA."

        "Vl-saarnamies puheensa lopuksi tärisevällä itkunsekaisella äänellä:
        Saanko minäkin kurja ihminen uskoa syntini anteeksi?"

        "Ei se oikein mene jos vanhat huru ukot päättää lapsilukumäärästä perheissä, jokaisen perheen pitäisi itse saada päättää."

        "Sitä voidaan pitää henkisenä sairautena, jos vanhemmat tekevät yli 8 lasta."

        "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).

        "Yritätkö (Henna) lakaista ongelman maton alle"

        "Joko SaamenMummolla on 25 lasta?"

        "Et sinä mikään rovasti ole. Tavallinen vl-runk*kari olet."

        "Haluatko APINA banaanin?"

        ""Lähde Herrasmies." vaihteeksi panemaan akkaasi, jos se ei vaikka sattuisikaan olemaan raskaana."

        " te rienaatte, haukutte, ivaatte, mitätöitte, nimittelette kuin sudet konsanaan" (hänen mielestä vl:t tekevät noin)

        "Olet selkeästi vl-lahkolaisten puolella" (tyypillinen suhtautuminen ulkopuoliseen joka puolustaa lestaa)

        "Omavanhurskaita SIKOJA"

        " Oulun lesta kirjoitti: 13.9.2014 01:33 Vanhin tytär kuuluu aina isälle."

        "Onkohan sinussa vl-sukurutsaa?"

        "Elätkö uskoasi todeksi ainoastaan alapään kautta? "

        "Olet todennäköisesti alaikäinen vl-aivopesty reppana."

        ""Missä ne lestaukot piileksii, kun ei näy julkisuudessa?
        Nehän on siellä vaimon selän takana "peitsi tanassa"

        "vl-nainen ansaitsee taivaspaikan, mitä enemmän hän lapsia tähän maailmaan synnyttää"

        "Helppohan tuommosen rikkaan perheen on palkata vaikka lisäapuakin"

        "yhteiskunta joutuu elättää tuonkin perheen jatkossa"

        "*Eräs isä oli laittanut lapsen kädet ovenkarmille ja lyönyt oven kiinni.** (jonku kopio kirjasta)

        "miehet voivat pitää saunailtojaan rauhassa ja keskustella uskostaan ja antaa toisilleen anteeksi syntejään"

        "Ja minkähänlaisessa valintatilanteessa Pekka Linnan vaimo on ollut. Hänelle tuskin on edes kerrottu että on sellainenkin asia olemassa kuin ehkäisy"(arvio naisen älykkyydestä)

        "Seuroissa saamme kuulla moitteita siitä, että meillä on vain kaksi lasta," (väite)

        "90% vanhoillislestadiolaisista käyttää jo nyt ehkäisyä" (ongelmaa ei siis juuri enää olekaan?)

        "Olet todella vastuuntunnoton (Henna Oikarinen). Pahasti. Älä tee enempää, jos et tajua mitä alapäälläsi teet? Minulla on kuusi lasta ja kaikki on hankittu, rakkaudesta ja tehty vasta sitten kun tilanne sen sallii" ( Kesitas - rakkaudella lapsia "tehnyt", Hennalle joka ei tehnyt rakkaudella)"

        Ei Herra Jumala, (copypastaajan välihuomautus)

        "Mutta eikö Hän olut okiassa?"

        "ottaa nuppiin kun tulee nää superäidit kirjoittaa jokapaikkaan lässynlässynläätä"

        "sinne vaan kyr.pää pilluun ja naapurin ukot apuun jos ei ala joka ohrille lapsia kuulua."

        "Vanhoillislestadiolainen herätysliike valheoppeinen on ittestään perkeleestä! "

        Seuraava ei liity just tähän aiheeseen, mutta minusta tää on rikollisin viesti mihin olen täällä törmännyt, niin laitan sen tähän:

        Kesitas kirjoitti toukokuussa:

        ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen.
        Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
        Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

        Tuleeko ruumiita ennen kuin yhteiskunta herää?

        En näe tasoeroa mainitun lääkärin kirjoituksen ja toisaalta tällä palstalla vellovan "keskustelun" välillä.

        http://m.suomi24.fi/node/10233527

        ps. Aila käski jonkun hävetä?


      • psyk.sair.hoitaja
        sivusta ihmettelen kirjoitti:

        Miksihän kohderyhmä ei vastaa kysymykseen?

        Samaa ihmettelin. Tai sitten toi vastasi vahingossa väärään avaukseen? En ole tommoseen aiemmin törmännyt?

        Jos vastasi mielestään oikeaan, niin hälytyskelloa soittasin...


    • suosittelen

      Voi olla niin, että aloittaja itse tarvitsisi terapiaan, onko hän jäänyt vaiheeseen?

    • Brita Kajsa

      Jopas jotakin,

      raikas tuulahdus tuo viestisi.

      Tulkinnan varaa on tässä, jota lainaan: irvailu ja törkyily sielunneviholliselle lestadiolaisille on ajanhukkaa..

      Eivät lestadiolaiset ole sielunvihollisia. Kaukana siitä. Joillekin kyllä voi olla pahakin vihollinen.

      Uskon, että paranen. Jumala parantaa edelleen. Tunnustan myös psyyken voiman parantajana. Psyyke sairastuu synnistä, se parantuu anteeksiantamuksesta. Kun psyyke parantuu, rr laskee.

      Sinun ei tarvitse etsiä Kelan numeroita, Eniro toimii.

      Yksi Jeesus -vuokko vaan,
      Brita

      • ????

        >>, rr laskee>>

        Ruskea reikä?


      • Brita Kajsa
        ???? kirjoitti:

        >>, rr laskee>>

        Ruskea reikä?

        RR = verenpaine.

        Brita


      • psyk.sair.hoitaja

        Eivät lestadiolaiset ole sielunvihollisia. Kaukana siitä.
        ****

        Olisiko se makuasia? Miun maun mukkaa vanh.lest. on teknisesti sielunvihollinen sellaiselle ihmiselle jonka sielu siitä loukkaantuu. Ei sellaista voi ystäväksikään kutsua hänen kannaltaan. Yritin kirjoittaa sanan "sielujenne", en sielun muotoon, jonka koen yleismaailmallisempana ja raamatullisempana. Olen huono äidinkielessä. Ja monessa muussa, kuten vastaukset arvaukseeni osoittavat.




        Uskon, että paranen. Jumala parantaa edelleen. Tunnustan myös psyyken voiman parantajana. Psyyke sairastuu synnistä, se parantuu anteeksiantamuksesta. Kun psyyke parantuu, rr laskee.
        ****

        Voihan sen noinkin ajatella, kyllä. Psykologia on mielestäni uskonnon ja raamatullisen opetuksen pienoismalli. Ajattelen jotenkin samalla tavalla kuin ihminen joka tulee uskoon ja tekee elämän muutoksen. Psykologiassa kaikki tapahtuu pienemmässä muotissa, eikä sitä tarvi harjoittaa, eikä käydä terapiassa sen jälkeen kun on parantunut.
        Kysymys on mielenmuutoksesta ja tavoite ei ole ikuinen elämä, vaan helpottaa elämää tässä ja nyt. Kaikki taivaat ja muut uskonnolliset sadut ovat sitten extraa jos niin on tarkoitettu.

        Ihmisen mieli lähtee menemään jo lapsena väärille urille (väärä opetus, eli väärä aivopesu) ja elämän tarkoitus ei pääse toteutumaan. Se sairastuttaa ihmisen, sairastuminen on viesti ja se on armoa. Se on viesti, että mieli pitää muuttaa, muuten tulee noutaja. Aivan kuin uskonnossakin, synnintunto on viesti, armoa jne..


      • Brita Kajsa
        psyk.sair.hoitaja kirjoitti:

        Eivät lestadiolaiset ole sielunvihollisia. Kaukana siitä.
        ****

        Olisiko se makuasia? Miun maun mukkaa vanh.lest. on teknisesti sielunvihollinen sellaiselle ihmiselle jonka sielu siitä loukkaantuu. Ei sellaista voi ystäväksikään kutsua hänen kannaltaan. Yritin kirjoittaa sanan "sielujenne", en sielun muotoon, jonka koen yleismaailmallisempana ja raamatullisempana. Olen huono äidinkielessä. Ja monessa muussa, kuten vastaukset arvaukseeni osoittavat.




        Uskon, että paranen. Jumala parantaa edelleen. Tunnustan myös psyyken voiman parantajana. Psyyke sairastuu synnistä, se parantuu anteeksiantamuksesta. Kun psyyke parantuu, rr laskee.
        ****

        Voihan sen noinkin ajatella, kyllä. Psykologia on mielestäni uskonnon ja raamatullisen opetuksen pienoismalli. Ajattelen jotenkin samalla tavalla kuin ihminen joka tulee uskoon ja tekee elämän muutoksen. Psykologiassa kaikki tapahtuu pienemmässä muotissa, eikä sitä tarvi harjoittaa, eikä käydä terapiassa sen jälkeen kun on parantunut.
        Kysymys on mielenmuutoksesta ja tavoite ei ole ikuinen elämä, vaan helpottaa elämää tässä ja nyt. Kaikki taivaat ja muut uskonnolliset sadut ovat sitten extraa jos niin on tarkoitettu.

        Ihmisen mieli lähtee menemään jo lapsena väärille urille (väärä opetus, eli väärä aivopesu) ja elämän tarkoitus ei pääse toteutumaan. Se sairastuttaa ihmisen, sairastuminen on viesti ja se on armoa. Se on viesti, että mieli pitää muuttaa, muuten tulee noutaja. Aivan kuin uskonnossakin, synnintunto on viesti, armoa jne..

        Huomenta.

        Voihan vl olla sulle vihollinen, koko maailma voi olla. Sisimmässä on aina se taistelu, taistelu jotain vastaan.

        On hyvä luovuttaa joskus aseet. Mitä suotta kuluttaa omia voimia. Luovuttaa aseet oikealle sotaherralle, Jeesukselle.

        Pistää kaikki likoon ja saada levätä, levätä omista teoista, yrityksistä. Iloita, että kaikki työt on tehty.

        Olet niin oikeassa, että lapsuudessa ja ylipäätään koko elämässä ihmiselle heitetään sukupolvien täyttymätöntä vaatimusta. Yrittäessään täyttää lain vaatimusta, unohtaa elää.

        Laki on piiska, vaatimus. Jumala on armo, anteeksiantamus.

        Armahda nyt ensiksi itsesi. Sinut on armahdettu nimittäin jo.

        Brita

        ps. en minä osannut tätä nyt niin nätisti sulle ilmaista -sama-


      • psyk.sair.hoitaja.
        Brita Kajsa kirjoitti:

        Huomenta.

        Voihan vl olla sulle vihollinen, koko maailma voi olla. Sisimmässä on aina se taistelu, taistelu jotain vastaan.

        On hyvä luovuttaa joskus aseet. Mitä suotta kuluttaa omia voimia. Luovuttaa aseet oikealle sotaherralle, Jeesukselle.

        Pistää kaikki likoon ja saada levätä, levätä omista teoista, yrityksistä. Iloita, että kaikki työt on tehty.

        Olet niin oikeassa, että lapsuudessa ja ylipäätään koko elämässä ihmiselle heitetään sukupolvien täyttymätöntä vaatimusta. Yrittäessään täyttää lain vaatimusta, unohtaa elää.

        Laki on piiska, vaatimus. Jumala on armo, anteeksiantamus.

        Armahda nyt ensiksi itsesi. Sinut on armahdettu nimittäin jo.

        Brita

        ps. en minä osannut tätä nyt niin nätisti sulle ilmaista -sama-

        Huomenta.>>>

        Hyvää huomenta!

        >>Voihan vl olla sulle vihollinen, koko maailma voi olla.>>>

        Vl ei todellakaan ole minulle vihollinen, enkä näe vihollisia muuallakaan, jos ryssää ei lasketa. Olen vapaa, siltä tuntuu.


        >>Sisimmässä on aina se taistelu, taistelu jotain vastaan.>>>

        En koe että sisimmässäni taistelen. Aiemmin koin. Olen oppirahani maksanut ja nyt seurailen mitä tapahtuu, otan vastaan mitä tulee ja kaikki mikä nyt, tällä toisella kertaa tulee, on tarkoitettu. Sen ei tarvitse olla totta, minulle se riittää vaikka epätodellisessakin muodossa.

        >>On hyvä luovuttaa joskus aseet. Mitä suotta kuluttaa omia voimia.>>

        Niin on. Lopullisesti minun osalta!

        >>Luovuttaa aseet oikealle sotaherralle, Jeesukselle.>>

        Sinun osalta noin. Olen vilpittömästi onnellinen että sinulla on tuki.

        >>Pistää kaikki likoon ja saada levätä, levätä omista teoista, yrityksistä. Iloita, että kaikki työt on tehty.>>>

        Kyllä. Siksi parempi katsoa mitä tapahtuu, seurata. Koreograafikko on järjestänyt meille ihanan näytelmän ja saamme itse olla pääosassa. Nimenomaan olla, tekemättä mitään mutta tuntea täysillä - Rakkautta!

        >>Olet niin oikeassa, että lapsuudessa ja ylipäätään koko elämässä ihmiselle heitetään sukupolvien täyttymätöntä vaatimusta.>>>

        Ihminen pannaan kaappiin jo kohdussa. Elämäntapojen muokkaus alkaa sieltä. Se vieraannuttaa lähteestä, Jumalasta, luonnosta ja järki ottaa vallan. En tiedä miksi näin tapahtuu, ei ihminen tietoisesti tee elämäänsä sairaaksi. Se vaan menee niin. Miksi miksi miksi.


        >>Yrittäessään täyttää lain vaatimusta, unohtaa elää.>>

        Miksi miksi miksi :)
        Kuka on järkemme? Ohjaako järkeämme joku muu, vai toimiiko se itsenäisesti? Uskon että osittain ohjaa. Mitä lapsempi sitä enempi ja päin vastoin. Parempi siis palata alkuun ja lapseksi, kun itse ei osaa.


        >>Laki on piiska, vaatimus.>>

        Miksi se on, se mikä se on kun ilmankin olisimme pärjänneet? Siihen ei tule vastausta täällä ajassa ja tuskin se tulevassa edes kiinnostaa. Ulottuvuus on sillon uusi.

        >>Jumala on armo, anteeksiantamus.>>

        Jumala on Rakkaus, tarkoituksen antaja. Ehtymätön lähde. Jumala on kaikki, paitsi järki, joka meidät Jumalasta erottaa.

        >>Armahda nyt ensiksi itsesi. Sinut on armahdettu nimittäin jo.>>>

        Minä antaudun, Jumala armahtaa :)

        -sama-


    • >Minä uskon että voitte parantua jos haette apua oikeasta osoitteesta. Pillereiden popsiminen ei auta yhtään mitään, pahentavat vaan ja lisäävät apatiaa. Ne on nähty. Samoin irvailu ja törkyily sielunneviholliselle lestadiolaisille on ajanhukkaa.. Edelleen katkeruus ja viha, jotka tutkitusti aiheuttavat sydäninfrakteja ja äkkikuolemia. Viha on tunne, tunteet asuvat sydämessä ja sydäntä EI ole rakennettu vihalle!.

      Uskotko sinä paranevasi? - oletpa nyt minkä uskonnon suunnan vuokko tahansa.<

      Tuossa olet oikeilla jäljillä. Ihminen on monimutkainen kapistus ja erikoisesti mielikuvat / ajattelutapa vaikuttaa myös ihmisen fyysiseen olemukseen. Mutta,- valitettavasti tähänkin liittyy geneettisyyys.Esim. psykosomaattinen sairaudet. Kehon heikoin lenkki oireilee voimakkaassa psyykkisessä paineesssa /stressissä. Lääkitys ei paranna,- vaan alentaa reagoimistasoa.
      Mutta, mitä parantumiseen liittyy, niin vanhurskaudella,- sanan sisällöllä on erikoisen suuri vaikutus ihmisen olemukseen mm;


      4. Ajattelemattomien sydän käsittää taidon, ja ÄNKYTTÄVÄIN KIELI puhuu sujuvasti ja selkeästi. Jesaja 32(vanhurskauden valtakunta)

      Vaikka puhehäiriö änkytykseen liittyy myös geneettisyys, niin vanhurskaus muuttaa geneettisyyden vaikutuksen/ sen suunnan. Melkoinen ihme ajatellen ongelman laaja-alaisuutta.

    • hoitokokoustollo

      En usko parantuvani enää tästä painajaisesta. .piste.

      • Kokemusta on!

        Itse asiassa lääkkeet auttaa aika hyvin. Mutta tarvitaan myös muita asioita niiden lisäksi. Oikean lääkityksen löytämiseen menee usein aikaa.

        On nimittäin varmaa tietoa. Sillä olen ollut 2 kertaa psykiatrian osastolla. Masennus, ahdistus ja niihin liittyvien unettomuden takia. Mutta nyt tuntuvat olevan oikea lääkitys 5 vuoteen. Silloin ongelmat alkoivat.


      • faktaa.
        Kokemusta on! kirjoitti:

        Itse asiassa lääkkeet auttaa aika hyvin. Mutta tarvitaan myös muita asioita niiden lisäksi. Oikean lääkityksen löytämiseen menee usein aikaa.

        On nimittäin varmaa tietoa. Sillä olen ollut 2 kertaa psykiatrian osastolla. Masennus, ahdistus ja niihin liittyvien unettomuden takia. Mutta nyt tuntuvat olevan oikea lääkitys 5 vuoteen. Silloin ongelmat alkoivat.

        Plasebovaikutus. Masennuslääkkeet itsessään pahentavat oireita.


      • Kokemusta on!
        faktaa. kirjoitti:

        Plasebovaikutus. Masennuslääkkeet itsessään pahentavat oireita.

        Riippuu vähän lääkkeestä. Itse en huomannut monilla eri lääkkeilä, että ei ole vaikutusta. Ei Edes plasebo. Mutta nykyinen SSRI lääke tuntuu auttavan. Voi olla, että osa vaikutuksesta on blaseboa, mutta ei kaikki.
        Tämä siis masennus lääkkeistä, joiden hyödyistä kiistellään.

        Mutta ahdistus lääkkeistä ainakin bentsodiatsepiinit auttavat varmasti ahdistukseen. Mutta niiden huono puoli on, että ne aiheuttavat riippuvuutta ja jollain toleranssi voi nousta.

        Sitten unettomuuteen. Bentsodiatsepiinit myös auttavat unettomuuteen. Ne ovatkin paras vaihtoehto tilapäiseen unettomuuteen. Koska nukuttava vaikutus katoaa, jos niitä käyttää säännöllisesti ja pitkään. Pitkä aikaiseen unettomuuteen parempi vaihtoehto onkin pieni annos iltaisin väsyttävää masennus lääkettä. Tai pieni annos antipsykootteja (neuroleptejä)
        Niihin ei tule juurikaan riippuvaiseksi ja toleranssi ei nouse.

        Kirjoittamani asiat ovat suurimmalta osalta omien kokemusten mukaan kirjoitettu. Lisäksi niissä kuitenkin on lääkäriltä kuultua tietoa, netistä luettua tietoa ja muiden ihmisten kokemuksia.

        Sen verran vielä, että tämän ketjun aloittaja ei todellakaan ole psykiatrisen sairaalan hoitaja.


      • Kokemusta on!
        Kokemusta on! kirjoitti:

        Riippuu vähän lääkkeestä. Itse en huomannut monilla eri lääkkeilä, että ei ole vaikutusta. Ei Edes plasebo. Mutta nykyinen SSRI lääke tuntuu auttavan. Voi olla, että osa vaikutuksesta on blaseboa, mutta ei kaikki.
        Tämä siis masennus lääkkeistä, joiden hyödyistä kiistellään.

        Mutta ahdistus lääkkeistä ainakin bentsodiatsepiinit auttavat varmasti ahdistukseen. Mutta niiden huono puoli on, että ne aiheuttavat riippuvuutta ja jollain toleranssi voi nousta.

        Sitten unettomuuteen. Bentsodiatsepiinit myös auttavat unettomuuteen. Ne ovatkin paras vaihtoehto tilapäiseen unettomuuteen. Koska nukuttava vaikutus katoaa, jos niitä käyttää säännöllisesti ja pitkään. Pitkä aikaiseen unettomuuteen parempi vaihtoehto onkin pieni annos iltaisin väsyttävää masennus lääkettä. Tai pieni annos antipsykootteja (neuroleptejä)
        Niihin ei tule juurikaan riippuvaiseksi ja toleranssi ei nouse.

        Kirjoittamani asiat ovat suurimmalta osalta omien kokemusten mukaan kirjoitettu. Lisäksi niissä kuitenkin on lääkäriltä kuultua tietoa, netistä luettua tietoa ja muiden ihmisten kokemuksia.

        Sen verran vielä, että tämän ketjun aloittaja ei todellakaan ole psykiatrisen sairaalan hoitaja.

        Tuli kirjoitus virhe tohon alkuun.

        Eli ei siis:
        Itse en huomannut monilla eri lääkkeilä, että ei ole vaikutusta. Ei Edes plasebo

        Vaan: Itse huomasin monilla eri lääkkeilä, että ei ole vaikutusta. Ei Edes plasebo


      • arvio...
        Kokemusta on! kirjoitti:

        Tuli kirjoitus virhe tohon alkuun.

        Eli ei siis:
        Itse en huomannut monilla eri lääkkeilä, että ei ole vaikutusta. Ei Edes plasebo

        Vaan: Itse huomasin monilla eri lääkkeilä, että ei ole vaikutusta. Ei Edes plasebo

        ei plaseboa itse voi huomata, tiedemiehet sen laskee :)


    • en vl itsekään.

      Täällähän on hienoja ja totuudenmukaisia avauksia.
      Miten ylipäänsä eksyit tänne huutokuorolaisfoorumille?

      :P

    • Oen tevve!!

      En mikään noista, olen Kristitty, Jeesuksen opetuslapsi

    • parantua

      tarkoitus olisi

    • uskova nainen

      Samoin, näin uskomme.

    • enää.

      Enpä nykyisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2413
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1534
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      206
      745
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe