lidl skanneriradio

käyttökelvoton9

Ei juuri kuuluneet asemat. kuulokenauha antennina otti häiriöitä koko ajan, sitten simahti. herätykset ym. eivät toimineet. Voisi sanoa huijaukseksi koko vekotinta.

9

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on Lidlistä

      No, olihan se kuitenkin kehutun Lidl:n tuote ja edullinen.
      Eikö tuo ole pääasia?

    • 6+9

      Samaa tasoa kuin Lidlistä ostamani uusseelantilainen pakastettu lampaanliha. Viiden minuutin turhan pureskelun jälkeen heitin roskiin. Liian sitkeää ja jänteistä. Mutta hinta oli vain puolet Stockmannin hinnasta! :o)

      • Muovi on sitkeää

        Kai muistit poistaa siitä sen kääreenä olleen muovin...


    • 6+9

      "Kai muistit poistaa siitä sen kääreenä olleen muovin... "

      Ja nyt vasta sanot! Helppohan sitä on olla jälkiviisas...

    • jestas jestas

      Järki käteen ja ostoksille.

    • sdrgferg

      Meillä tuo Lidlin toosa on toiminut hienosti, kun sen kytkee AirPlay vahvariin voi saada uusia kokemuksia musiikista, esim J.M Jarre ja Kiina konsertti kuulostaa erittäin hienolta. Eiku hetkinen, sehän tuliki mun kännystä, Bladesta, ja onhan siinä Oxygenon ja Zoolook.

    • mnfndmxfnmxmdmxmld

      Olethan kääntänyt sen oliko nyt vasemmassa reunassa olevan dx/local -kytkimen oikeaan asentoon?
      Se on oleellisen tärkeä ja jos heikkoja asemia dx kuuntelee, silloin se tulee tehdä kaukana häiritsevistä sähkölaitteista (=kaupungissa mahdotonta). Sama homma kaikkien maailmanradioiden kanssa.

      Mikään huipputuotehan tuo ei ole, mutta kyvää keskivertolaatua. Eikä tolla rahalla sen enempää voi vaatiakaan!

    • kuuntelijaX

      Radiotekniikkaa tuntevana voin sanoa suoraan, käyttäkää kunnon antenneja niin kyllä se kuuluvuus toimii. EI se pieni "piiska-antenni" laitteessa ole mikään toimiva yleisratkaisu kaikkeen kuunteluun.
      Näin se vaan on, radiotekniikka on sidoksissa radioaaltojen (sähkömagneettisten aaltojen fysiikka) etenemiseen maapallolla. Kunnon "skannaus" ja kaukoyhteydet vaativat oikeat antenniratkaisut kullakin taajuusalueella jota tahtoo kuunnella.

      Se laitteen "piiska-antenni" toimii vain hyvässä kentässä (tarkoittaa lähellä olevaa kentän voimakkuutta). Turha se on laitetta syyttää jos ei ole tietoja radioaaltojen fysiikasta.
      PS. olen itse dx-kuuntelija ja olen kuunnellut monia radioasemia "toiselta puolen maapalloa" kunnon antennien kanssa (huom. myös antennin oikea suuntaus). Eri antennityypeillä on omanlaiset suuntakuvionsa joka on huomioitava. Myös ilmastohäiriöt vaikuttaa kuuluvuuteen paljon.
      Ei se pikkuradio ole lelu, sillä on vain ne ominaisuudet joita fysiikka sallii. Se kyljessä oleva "piiska-antenni" ei todellakaan ole kaikkeen kuunteluun riittävä antenni. Skanneriradiotkin ovat fysiikasta riippuvaisia, ei ne tee mitään ihmeitä.

    • Scanneristi

      Minkä merkkinen vehje tuo on? Onko jossain tarkempaa tietoa laitteesta, kun en ole Lidlissä sitä nähnyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe