Tampereen miehet eivät osaa pukeutua.

Lenitaneito

On se kumma että tampereella miehet laahustavat lököfarkuissa ja hupparissa vaikka kauluspaidan saa halvimmillaan viidellätoista eurolla ja jos rahaa siihenkään ei ole niin on olemassa Uff sekä Fida joista saa todella halvalla kunnon vaatteet. Kun olin Uffissa euron päivillä niin kiinnitin huomioni siihen että ulkomaalaisilla miehillä oli kori pullollaan kauluspaitoja mutta suomalaisia juntteja siellä ei näkynyt lainkaan eikä sen puoleen missään muuallakaan kauluspaitaostoksilla. Huppari päälle ja lököt jalkaan ja vielä lippalakki niin siinä tamperelainen "herrasmies"......... Voi hyvä Jumala miten ovat tampereen miehet menneet hungingolle.

256

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lenitahanuriin

      No eipä nuo naisetkaan osaa sitä pukeutumista. Tuulipuku niskaan tai bimbo-minihame. Ei mitään välimallia. Menkää naiset viroon kattomaan miten naiset osaa pukeutua, näyttää hyvältä ja pitää ittestään huolen.

      • aloittaja lenita

        Onkos itselläsi kauluspaita......???? Enpä usko.


      • Puna paita
        aloittaja lenita kirjoitti:

        Onkos itselläsi kauluspaita......???? Enpä usko.

        On pari tusinaa ja lisäksi suoria housuja kaikki olevat.Kravattejakin löytyy moniaita.


      • Lenita 35
        Puna paita kirjoitti:

        On pari tusinaa ja lisäksi suoria housuja kaikki olevat.Kravattejakin löytyy moniaita.

        Punapaidalle kaikki kunnia. Olet mies etkä hiiri.


      • trgdfgdf
        Puna paita kirjoitti:

        On pari tusinaa ja lisäksi suoria housuja kaikki olevat.Kravattejakin löytyy moniaita.

        Lienet mustalainen.


      • ei resupekka.
        trgdfgdf kirjoitti:

        Lienet mustalainen.

        Miten niin mustalainen. Onko niin vaikeaa miehen pukeutua että pitää etsiä mitä tahansa syitä jotta voisi välttyä kunnon pukeutumiselta.


      • trelaisnainen :)

        Njoo, samaa mieltä mutta näin naisnäkökulmasta on pakko todeta että ne virolaismiehet ovat myös paljon timmimpiä kuin suomipoijjaat. Hampaat on huonommassa kunnossa kylläkin ja viinaan menevää porukkaa ollaan sielläkin, mutta fyysinen olemus on ns. silmää enempi miellyttävämpi.

        Suomimuijat voisi unohtaa ne leggarit, croksit ja tunikat jo vihdoinkin. Käyttäkää ennemmin vaikka tuulipukua :)


      • refdsfds
        ei resupekka. kirjoitti:

        Miten niin mustalainen. Onko niin vaikeaa miehen pukeutua että pitää etsiä mitä tahansa syitä jotta voisi välttyä kunnon pukeutumiselta.

        Jos kaikki housut ovat suoria housuja niin eipä siinä tule mieleen muuta kuin mustalainen.

        Vielä karmivampaa on katsoa kun ihmiset menevät urheilemaan juhlavaatteissa. Se on rumaa ja vielä ihan järjettömän epäkäytännöllistä. Mukavan pukeutuminen on sen sijaan oikeinkin järkevää ja ymmärrän hyvin, että sitä moni haluaa tehdä siistin pukeutumisen asemesta esimerkiksi matkustaessa pidempiä matkoja. Näin teen toisinaan itsekin.


      • herra-isä sentään
        refdsfds kirjoitti:

        Jos kaikki housut ovat suoria housuja niin eipä siinä tule mieleen muuta kuin mustalainen.

        Vielä karmivampaa on katsoa kun ihmiset menevät urheilemaan juhlavaatteissa. Se on rumaa ja vielä ihan järjettömän epäkäytännöllistä. Mukavan pukeutuminen on sen sijaan oikeinkin järkevää ja ymmärrän hyvin, että sitä moni haluaa tehdä siistin pukeutumisen asemesta esimerkiksi matkustaessa pidempiä matkoja. Näin teen toisinaan itsekin.

        HALOO !!!!!!!!!!! Vainko mustalaisilla on suorat housut.... ???? Miten olet elämäsi elänyt kun et sen vertaa tiedä että monet muutkin, siis fiksut miehet käyttävät mm hautajaisissa, kun menevät vihille ja usein yökerhossa SUORIA HOUSUJA.


      • rgfdgfd
        herra-isä sentään kirjoitti:

        HALOO !!!!!!!!!!! Vainko mustalaisilla on suorat housut.... ???? Miten olet elämäsi elänyt kun et sen vertaa tiedä että monet muutkin, siis fiksut miehet käyttävät mm hautajaisissa, kun menevät vihille ja usein yökerhossa SUORIA HOUSUJA.

        Et ilmeisesti osaa lukea kovinkaan hyvin. Kirjoittaja sanoi, että hänen kaikki housunsa ovat suoria housuja. Onko tuo kovinkin tavallista siististi pukeutuvien joukossa?


      • nam-miehet
        rgfdgfd kirjoitti:

        Et ilmeisesti osaa lukea kovinkaan hyvin. Kirjoittaja sanoi, että hänen kaikki housunsa ovat suoria housuja. Onko tuo kovinkin tavallista siististi pukeutuvien joukossa?

        Farkut ja pikkutakki miehellä on tosi kivan näköistä ja kun asusteeseen laitetaan vielä kauluspaita niin kyllä on makian näköistä.


      • ilkka kukkanen
        trelaisnainen :) kirjoitti:

        Njoo, samaa mieltä mutta näin naisnäkökulmasta on pakko todeta että ne virolaismiehet ovat myös paljon timmimpiä kuin suomipoijjaat. Hampaat on huonommassa kunnossa kylläkin ja viinaan menevää porukkaa ollaan sielläkin, mutta fyysinen olemus on ns. silmää enempi miellyttävämpi.

        Suomimuijat voisi unohtaa ne leggarit, croksit ja tunikat jo vihdoinkin. Käyttäkää ennemmin vaikka tuulipukua :)

        Mä pärjään vaikka alasti virolaismiehille, vaatetuksestani puhumattakaan.

        Tulen Ilvekseen asuu torstaina ja seuralaista etsin opastamaan mua minne sitten haluatkin mut viedä.

        Mennään ja ostetaan sullekin vaatteita esim.

        Mä piffaan tottakai.

        Asun Stadin Meikussa.

        Iälläsi ei ole suurta väliä. Itse olen 40v.

        Tulet sitten seuraavaksi Stadiin mun asuntoon ja opastettavaksi.

        Kirjoita Ilkalle tänne viestisi.

        Älä säikähdä provonicciäni:)))


      • ilkka kukkanen
        nam-miehet kirjoitti:

        Farkut ja pikkutakki miehellä on tosi kivan näköistä ja kun asusteeseen laitetaan vielä kauluspaita niin kyllä on makian näköistä.

        nam- miehet:lle

        Olen hotelli Ilveksessä, Sinä naiskirjoittaja, torstaina ja siitä n. viikon.

        Vien jalat altasi pukeutuneena tai ilman:)

        Kysy Respasta Ilkkaa Stadista.

        Mennään ostaa lisää kuteita.

        Molemmille tietysti. Mä piffaan.


      • ilkka kukkanen

        Lenitahanuriin:lle

        Siis jos naiset ei jotain osaa, ei tartte miestenkään???!!!

        Treella nimenomaan.


      • ilkka kukkanen
        herra-isä sentään kirjoitti:

        HALOO !!!!!!!!!!! Vainko mustalaisilla on suorat housut.... ???? Miten olet elämäsi elänyt kun et sen vertaa tiedä että monet muutkin, siis fiksut miehet käyttävät mm hautajaisissa, kun menevät vihille ja usein yökerhossa SUORIA HOUSUJA.

        Et tunne ihan minun tarkkuudellani hautajaiskoodia mitä pukeutumiseen tulee.

        Olen sosiologi.

        Sitä on mahdotonta TÄÄLLÄ selittää.

        Siis sitä koodia.


    • naiset myös ja myös

      Katso nyt hyvä lapsi näitä groksi naisia lökä verkkareissa tukka puukolla leikattu, ei meikkiä ja kauhee alavatsa löllöttää, eivät tajua edes sitä peittaa.


      Tosin miehiä on myös huonosti pukeutuneita, täällä vaan on heti ylipukeutunut jos laittaa esim puvun ravintolaan tänne reiskojen joukkoon ja naiset on resuvehkeissä .

      Katsokaa nyt hyvät siskot itäpuolen kansan korkokenkiä ja pitkää säärtä näkyvillä ja älkää ihmetelkö jos teitä hönöarskat lähestyy aina ja useasti, ette voi odottaa mitään fiksuja ja varkakkaita kun ette käsitä katsoa peiliin.......

      • groksit pannaan,.

        Kyllä miehetkin käyttävät niintä kauheita grokseja ja vieläpä hupparin ja tuhnuisen t-paidan kanssa ja sitten ollaan niin elvistä että.


    • Suomi vuonna 2014

      Suomessa - ja niin muodoin Tampereella myös - on käynyt jo riittävän pitkä aika sitten poliittisesti epäkorrektisti pukeutua asiallisen hyvin.

    • jyrkkä EI ryysyille

      Fiksusti pukeutunut mies on ilo silmälle, mutta miksiköhän he eivät silmäniloa halua. Ainakin minä katson kahdesti jos näen hyvin pukeutuneen miehen oli se sitten ulkomaalainen tai suomalainen. Yleensä ne ovat ulkomaalaisia.
      Kauluspaita tekee miehen vaikka olisi vaatimattomammankin näköinen ja jos siihen vielä yhdistetään pikkutakki niin vauuuuuuuuuuuuu.....

      • kaikille sama asu?

        Sinulla on kauluspaitafetissi, 85% miehistä käyttää kauluspaitaa, sinun mielestä sen pitäisi olla 100%.


      • johan nyt !! kakkaa
        kaikille sama asu? kirjoitti:

        Sinulla on kauluspaitafetissi, 85% miehistä käyttää kauluspaitaa, sinun mielestä sen pitäisi olla 100%.

        Hahaaaaaaa, oikea luku on 20% käyttää kauluspaitaa ainakin tampereella. Tietty jos otetaan lukua ulkomaalaisista miehistä niin silloi luku 85% pitää paikkansa.


      • ilkka kukkanen

        Olen käytössäsi vauuuuuuu!

        Asun Ilveksessä noin viikon torstaista lähtien.

        Kysy respasta Ilkkaa Stadista ja löydät mut.

        Sitten vaan Tretta opastamaan mulle Stadin miehelle.

        Olen komea ilmestys ja 40v.

        Sun ikä alle 62 toivottavasti.


      • ilkka kukkanen

        Asun Ilveksessä torstaista viikon.

        Olen Stadista ja polvesi pettää mut nähdessäsi.

        Mennään vaikka vaateostoksille ja tietysti pidetään hauskaa!

        Mä piffaan.

        Kysy respasta Ilkkaa Stadista.

        Komeaa ja hyvinpukeutuvaa 40v. miestä.


      • ilkka kukkanen

        UPEETA jyrkkä EI ryysyille:lle


        Taiteen/ULJAUDEN/HYVÄNÄKÖISYYDEN/KATSEENVANGITSIJAN kaipuu, estetiikan ilo puuttuu Treen miehiltä.

        Estetiikan ilo on vain NÄKÖJÄÄN(SANA TODELLA OSUI) heitä ITSEÄÄN VARTEN:)))

        EIVÄT HALUA SITÄ NAISILLE SUODA!



        UNBELIABLE


    • hupparit hemmettiin

      Minä tiedän ainakin yhden tosi guulin miehen. Kauluspaita ja pikkutakki AINA päällä. Ihanaa.

      • nake-d

        Eikä mitään muuta..KOSKAAN!


      • just niin *
        nake-d kirjoitti:

        Eikä mitään muuta..KOSKAAN!

        Siinä taas yksi huppari/lökäherra kirjoittelee. No koetapas sinäkin edes kerran laittaa fiksut vaatteet päällesi niin saatat huomata että hyvin menee naisrintamalla.


    • junteille EI

      Juu. Viisitoistavuotiaalle sopii huppari mutta vanhemman se tekee naurettavaksi juntiksi.

    • voi ristus soikoon

      Ei oo kyllä mikään ilo silmälle, kun naisella rinnat roikkuu. Eikö niitä rintsikoilla sais edes vähän nousemaan?

    • silmäniloa

      Jos vaikkapa hieman rumakin mies laittaisi kauluspaidan, pikkutakin ja ehkä vielä solmionkin, niin komea siitä tulisi.

    • harmaus riittää jo

      Naisille vois kehitellä syksyyn sopivan kukkamekon.

      • siisti se olla pitää

        No mikä ettei ja miehille myös kukallinen kauluspaita.


    • Manuel Bariton

      Minä ainakin osaan. Melkein aina on vaatteet päällä kun kaupungille lähden! Joskus ehkä vähän pippeli näkyy mutta ei se haittaa.

      • kbvchb

        Emmää ainaka tykkäis et mun mies pukeutuis kauluspaitoihin joka päivä. Rennon sportti pukeutuminen on in. Tennareita, farkkuja, huppareita, rentoja takkeja, korkkareita naisella välillä.

        Ei iskis muhun kauluspaita Timo.


      • kyllä tietää
        kbvchb kirjoitti:

        Emmää ainaka tykkäis et mun mies pukeutuis kauluspaitoihin joka päivä. Rennon sportti pukeutuminen on in. Tennareita, farkkuja, huppareita, rentoja takkeja, korkkareita naisella välillä.

        Ei iskis muhun kauluspaita Timo.

        Et ole nainen vaan mies joka ei tajua mitään hyvän pukeutumisen päälle.


      • kvbdslls
        kyllä tietää kirjoitti:

        Et ole nainen vaan mies joka ei tajua mitään hyvän pukeutumisen päälle.

        Kyllä olen nainen, en vaan pidä kauluspaita Timoista, jotenkin niin törkeen näkösiä. Siististi voi pukeutua ilman puvunkenkiä, kauluspaitaa. Ne voi säästää juhliin.


      • Pikku piru
        kbvchb kirjoitti:

        Emmää ainaka tykkäis et mun mies pukeutuis kauluspaitoihin joka päivä. Rennon sportti pukeutuminen on in. Tennareita, farkkuja, huppareita, rentoja takkeja, korkkareita naisella välillä.

        Ei iskis muhun kauluspaita Timo.

        Kyllä se on miehillä yleensä se rehjusen näköinen farmari,lenkkarit ja huppari/flanellipaita asu.Naiset pukeutuvat yleensä paremmin kun katselee pariskuntien asusteita uhdessä kulkiessaan,Mies on kuin seinästä revityn mallikappale.Tämän huomaa ainakin teatterien auloissa yleis ilmiönä.(jos mies saatu yleensä mukaan paikalle)


      • suuri piru
        Pikku piru kirjoitti:

        Kyllä se on miehillä yleensä se rehjusen näköinen farmari,lenkkarit ja huppari/flanellipaita asu.Naiset pukeutuvat yleensä paremmin kun katselee pariskuntien asusteita uhdessä kulkiessaan,Mies on kuin seinästä revityn mallikappale.Tämän huomaa ainakin teatterien auloissa yleis ilmiönä.(jos mies saatu yleensä mukaan paikalle)

        Pikkupiru on totta vie oikeassa, olen itsekin huomannut saman.


      • ilkka kukkanen
        kvbdslls kirjoitti:

        Kyllä olen nainen, en vaan pidä kauluspaita Timoista, jotenkin niin törkeen näkösiä. Siististi voi pukeutua ilman puvunkenkiä, kauluspaitaa. Ne voi säästää juhliin.

        Mennään ostaa mulle ja Sulle mieleisiäsi kuteita.

        Asun Ilveksessä n. viikon torstaista.

        Kysy respasta Ilkkaa Stadista.

        Komeaa miestä!


      • ilkka kukkanen
        kvbdslls kirjoitti:

        Kyllä olen nainen, en vaan pidä kauluspaita Timoista, jotenkin niin törkeen näkösiä. Siististi voi pukeutua ilman puvunkenkiä, kauluspaitaa. Ne voi säästää juhliin.

        kvbdslls:lle

        Olet siis nainen, joka ei osaa oman maansa kielellä kirjoittaa miehestä, jonka nimi on Timo.

        Ja jos vielä käyttää kauluspaitaa...

        Menee kirjaimesikin varmasti sanasokeuden puolelle.


    • lenitaneito

      Jos ja kun menet Helsinkiin niin silloin saatat nähdä hyvin pukeutuneita miehiä, et tampereella. Ja jos satut menemään Ruotsiin niin silmäsi lepää hyvin pukeutuneissa komeissa miehissä. Ruotsin miehet ymmärtävät mikä iskee naisiin. Ja eivät ne ole homoja kuten suomalaiset luulevat nimittäin suomessa on homoja nykyään enemmän kuin ruotsissa.

      • jääkin sinne

        Jospa jäisitkin sinne Ruotsiin kun miehet siellä saavat sinut niin kiihottumaan. Sopiiko sinulle tällainen ehdotus?


      • lenitaneito
        jääkin sinne kirjoitti:

        Jospa jäisitkin sinne Ruotsiin kun miehet siellä saavat sinut niin kiihottumaan. Sopiiko sinulle tällainen ehdotus?

        Voinpa lähteäkin ruotsiin asumaan kun tämän maan juntit eivät tajua pukeutumisesta mitään.


      • MEE ÄKKIÄ
        lenitaneito kirjoitti:

        Voinpa lähteäkin ruotsiin asumaan kun tämän maan juntit eivät tajua pukeutumisesta mitään.

        TERVEMENOO, EHTISITKÖS JO TÄMÄN ILLAN LAIVAAN, YRITÄ EDES.


      • sivistystä kaivataan
        MEE ÄKKIÄ kirjoitti:

        TERVEMENOO, EHTISITKÖS JO TÄMÄN ILLAN LAIVAAN, YRITÄ EDES.

        ai ettäkö ruotsiin toivottelet matkaa että saisit reppana kuljeskella edelleenkin hupparissa räytyneissä farkuissa nuhraantuneessa t-paidassa ja lippalakissa.
        Taidankin sittenkin jäädä suomeen opastamaan miehiä pukeutumisessa.


      • ilkka kukkanen

        Mun ulkonäköni vaatteineen vie sulta jalat alta.

        Olen Stadin Meikusta ja tulen Ilvekseen asuu n. viikoksi torstaina.

        Kysy respasta Ilkkaa Stadista.

        Pidetään hauskaa ja ostellaan vaikkapa vaatteita.

        Ikäsi olis kiva olla n. 18 - 60.

        Moi!


      • nih kerta
        sivistystä kaivataan kirjoitti:

        ai ettäkö ruotsiin toivottelet matkaa että saisit reppana kuljeskella edelleenkin hupparissa räytyneissä farkuissa nuhraantuneessa t-paidassa ja lippalakissa.
        Taidankin sittenkin jäädä suomeen opastamaan miehiä pukeutumisessa.

        Saanhan kuljeskella missä vetimissä haluan menit Ruotsiin tahi et.


      • ilkka kukkanen
        sivistystä kaivataan kirjoitti:

        ai ettäkö ruotsiin toivottelet matkaa että saisit reppana kuljeskella edelleenkin hupparissa räytyneissä farkuissa nuhraantuneessa t-paidassa ja lippalakissa.
        Taidankin sittenkin jäädä suomeen opastamaan miehiä pukeutumisessa.

        Mulla kaksi tutkintoa yliopistosta ja olen kulttuurifriikki.

        Pukeudun palautteen perusteella tosi hyvin. Olen 40v.

        Asun Ilveksessä.

        Kysy respasta Ilkkaa Stadista.


      • ilkka kukkanen
        MEE ÄKKIÄ kirjoitti:

        TERVEMENOO, EHTISITKÖS JO TÄMÄN ILLAN LAIVAAN, YRITÄ EDES.

        MEE ÄKKIÄ:LLE


        JOPA lenitan sanat kirpaisi.

        Miksi noin kovasti???

        JA MIKSI JUURI SINUUN?


    • Kauluspaita päällä

      Niin no joo. Onhan niitä huppari,lökäri miehiä kyllä tampereella mutta kattokaa samalla noita Tampereen naisia. Kyllä niiltäkin huppareita löytyy ja ennen kaikkea tuulipukuja,kollege pukuja,rokseja ja kaikkee muut NIIN NAISELLISTA, Sitten on näitä sexi POMMEJA on just pesän peittävä minihame ja sen alla jotkut verkko tai muut styupit mutta ennen kaikkea se mitä niiden alla on ? Siis jopa venäläiset kuulantyötäjät jää hopeelle niiden reisien paksuudessa. Sitten ne joilla on mitä isommat ja roikkuvammat rinnat niin sitä enemmän ne tuodaan esille mitä isommalla paidan kaula aukolla sitä parenpi. Oikei korkea korkoiset korkokengät ja niilä ei sitten osata kävellä. On täälä tosin oikein hyvinkin ja asiallisesti pukeutuneitakin naisia mutta niitä ei näe kun muutaman vuodessa.

      • ilkka kukkanen

        Kauluspaita päällä:lle


        Nyt seurataan aloittajan juttua.

        lenita-neito puhuu miehistä.

        Avaa uusi palsta.


    • älä läkätä

      Me miehet otamme pukeutumisessamme mallia teistä naisista. Omakaan pukeutumisenne ei ole sen fiksumpaa joten pata kattilaa soimaa.

      • ilkka kukkanen

        Avaa uusi palsta.

        Älä sotke tälle palstalle naisten pukeutumista.


    • älä ärsytä !

      Jos olet oikea ihminen etkä trolli niin kerron sinulle yhden tosiasian. Miksi Tampereen miehillä olisi velvollisuus pukeutua siten, että jos joku meistä sattuu käveleen sinua vastaan niin sinulle tulisi onnellinen olo? Onko jossain niin määrätty sillä minä en keksi mitään velvotetta joten ..............!

      Sitäpaitsi, tekstisi on täyttä pa...skaa, totta ei siteeksikään eli lienet vain likainen trolli.

      • lenitaneito

        Olen ihka oikea ihmisnainen ja haluan vain valistaa teitä tamperelaisjuntteja pukeutumisessa enkä ole todellakaan ainoa joka näin ajattelee. Jos siis itse lähden treffeille, pukeudun hyvin ja tyylikkäästi ja toinen..... tuo junttiparka tulee sinne lenkkareissa, hupparissa ja lippis päässä niin voi hyvä Jumala sentään kun sapettaa------ Suorastaan itkettää.


      • mee muualle !
        lenitaneito kirjoitti:

        Olen ihka oikea ihmisnainen ja haluan vain valistaa teitä tamperelaisjuntteja pukeutumisessa enkä ole todellakaan ainoa joka näin ajattelee. Jos siis itse lähden treffeille, pukeudun hyvin ja tyylikkäästi ja toinen..... tuo junttiparka tulee sinne lenkkareissa, hupparissa ja lippis päässä niin voi hyvä Jumala sentään kun sapettaa------ Suorastaan itkettää.

        ,,,, teitä tamperelaisjuntteja ,,,,

        Mikä sinä olet nimittelemään toisia ihmisiä jos he eivät pukeudu siten kuin sinä haluaisit? Käytöksesi ei vastaa samaa tasoa kuin pukeutumisesi sillä sydämen sivistys on sitä oikeaa sivistystä jota tosin ei ole kaikille suotu. On tosi naurettavaa kytätä miten toiset pukeutuvat ja alkaa siitä marmattaa.

        Pieniä on murheet nykyaikana, ennen oli murhe siitä että oli ylipäätään mitään mitä panna päälle, varsinkin kylmillä. Ihmettelen todellakin sitä että mikä sinut pitää täällä Tampereella kun näet ympärilläsi vain tylsiä juntteja, jotka eivät halua täyttää toiveitasi pukeutumisen suhteen. Sinuna minä olisin painunut jo aika päivää sinne missä on tasoisiasi miehiä enkä olisi jäänyt tänne märisemään.


      • junteille ei
        mee muualle ! kirjoitti:

        ,,,, teitä tamperelaisjuntteja ,,,,

        Mikä sinä olet nimittelemään toisia ihmisiä jos he eivät pukeudu siten kuin sinä haluaisit? Käytöksesi ei vastaa samaa tasoa kuin pukeutumisesi sillä sydämen sivistys on sitä oikeaa sivistystä jota tosin ei ole kaikille suotu. On tosi naurettavaa kytätä miten toiset pukeutuvat ja alkaa siitä marmattaa.

        Pieniä on murheet nykyaikana, ennen oli murhe siitä että oli ylipäätään mitään mitä panna päälle, varsinkin kylmillä. Ihmettelen todellakin sitä että mikä sinut pitää täällä Tampereella kun näet ympärilläsi vain tylsiä juntteja, jotka eivät halua täyttää toiveitasi pukeutumisen suhteen. Sinuna minä olisin painunut jo aika päivää sinne missä on tasoisiasi miehiä enkä olisi jäänyt tänne märisemään.

        Ei tarvitse kytätä sillä junttivaatteet näkyvät jo kauas ... itkettää muakin.


      • Jakkuahei
        lenitaneito kirjoitti:

        Olen ihka oikea ihmisnainen ja haluan vain valistaa teitä tamperelaisjuntteja pukeutumisessa enkä ole todellakaan ainoa joka näin ajattelee. Jos siis itse lähden treffeille, pukeudun hyvin ja tyylikkäästi ja toinen..... tuo junttiparka tulee sinne lenkkareissa, hupparissa ja lippis päässä niin voi hyvä Jumala sentään kun sapettaa------ Suorastaan itkettää.

        Kerros mikä on sun tyylikäs pukeutuminen? Vanhanaikanen jakkupuku. Niin no mikä on tyylikästä ja mikä ei. Katsojan silmässä.


      • jakkupuku40
        Jakkuahei kirjoitti:

        Kerros mikä on sun tyylikäs pukeutuminen? Vanhanaikanen jakkupuku. Niin no mikä on tyylikästä ja mikä ei. Katsojan silmässä.

        valitettavasti vanhanaikaisia jakkupukuja ei saa enää mistään.


      • ilkka kukkanen
        lenitaneito kirjoitti:

        Olen ihka oikea ihmisnainen ja haluan vain valistaa teitä tamperelaisjuntteja pukeutumisessa enkä ole todellakaan ainoa joka näin ajattelee. Jos siis itse lähden treffeille, pukeudun hyvin ja tyylikkäästi ja toinen..... tuo junttiparka tulee sinne lenkkareissa, hupparissa ja lippis päässä niin voi hyvä Jumala sentään kun sapettaa------ Suorastaan itkettää.

        Mennään ostelee vaatteita esim.

        Tulen Stadista torstaina Ilvekseen asuu n viikoksi.

        Kysy respasta Ilkkaa Stadista.


      • mä tuun
        ilkka kukkanen kirjoitti:

        Mennään ostelee vaatteita esim.

        Tulen Stadista torstaina Ilvekseen asuu n viikoksi.

        Kysy respasta Ilkkaa Stadista.

        Ostetaan yhteensointuvat partavedet.


      • ilkka kukkanen
        mee muualle ! kirjoitti:

        ,,,, teitä tamperelaisjuntteja ,,,,

        Mikä sinä olet nimittelemään toisia ihmisiä jos he eivät pukeudu siten kuin sinä haluaisit? Käytöksesi ei vastaa samaa tasoa kuin pukeutumisesi sillä sydämen sivistys on sitä oikeaa sivistystä jota tosin ei ole kaikille suotu. On tosi naurettavaa kytätä miten toiset pukeutuvat ja alkaa siitä marmattaa.

        Pieniä on murheet nykyaikana, ennen oli murhe siitä että oli ylipäätään mitään mitä panna päälle, varsinkin kylmillä. Ihmettelen todellakin sitä että mikä sinut pitää täällä Tampereella kun näet ympärilläsi vain tylsiä juntteja, jotka eivät halua täyttää toiveitasi pukeutumisen suhteen. Sinuna minä olisin painunut jo aika päivää sinne missä on tasoisiasi miehiä enkä olisi jäänyt tänne märisemään.

        mee muualle:lle:

        Ei kyse ole lenitan omista haluista pelkästään.

        Hän ymmärtää pukeutumisnormit!

        Normit!


    • hikeä ja rakkautta

      Lenkkipoluilta minä naiseni löysin. Ja lenkkipoluille teimme treffejäkin. Ei siinä mitään hienosteluja tarvittu. Eikä ole tarvinnut katua.

      • hienoneito

        joo, lenkkipolulle sopiikin huppari mainiosti vaan ei kaupunkikuvaan.


      • ilkka kukkanen

        hikeä ja rakkautta:lle


        Kuka on VAATINUT LENKKIPOLUILLE KAULUSPAITOJA?


    • rautalanganvääntäjä

      Miehille pitää rautalangasta vääntää pukeutumisen tarkoitus muuten ne tulevat baariinkin lenkkareissa, hupparissa, lippiksessä ja kulahtaneessa t-paidassa.

      • että näinkö?

        ,,,,,,Miehille pitää rautalangasta vääntää pukeutumisen tarkoitus,,,,,

        Joo, naisillehan pukeutumisen tarkoitus on täysin selvä, näytellä roikkuvia tissejään. Pitäisikö miestenkin alkaa käyttää esim. vanhan ajan kalukukkaroa, sekö sinut kiihottaisi, niiden koon mittailu. XXXXXL olisi tosi kova sana, jookos?


    • herttanen oikeustaju

      Kylläpäs täällä nyt ollaan ulkokultaisia. Ihmisten olennaisin olemus ilmenee hänen puheistaan ja käytöksestään.

    • µµµµ

      Et kerro missä ja mihin vuorokauden aikaa ihmisten pukeutumista katselet.
      Tampere on ollut työläiskaupunki, kuntien kaikki palkkatulotasot olemme sijalla 59/321. vuonna 2011

      • katselija 29

        Kyllä työläisetkin voivat pukeutua fiksusti ja usko tai älä, vanhemmat herrat osaavat pukeutua olivatpa ne sitten työläisiä tai herroja. näin on.....
        Ja pukeutumista voi katsella aina kun kulkee kaupungilla.


      • olet siis 92 v.
        katselija 29 kirjoitti:

        Kyllä työläisetkin voivat pukeutua fiksusti ja usko tai älä, vanhemmat herrat osaavat pukeutua olivatpa ne sitten työläisiä tai herroja. näin on.....
        Ja pukeutumista voi katsella aina kun kulkee kaupungilla.

        ... ja oma ikäsi on 92 v. Ajat kuule muuttuu, ei enään eletä 1950-lukua, vaikka ne harvat vanhat miehet kulkee samaan tapaan kesällä helteet ja myös talvet puvussa ja kauluspaidassa.


      • myös katselija
        olet siis 92 v. kirjoitti:

        ... ja oma ikäsi on 92 v. Ajat kuule muuttuu, ei enään eletä 1950-lukua, vaikka ne harvat vanhat miehet kulkee samaan tapaan kesällä helteet ja myös talvet puvussa ja kauluspaidassa.

        En mielestäni ole vielä kovin vanha n 32 v mutta olen toki huomannut kun näkö on hyvä että vanhemmat herrat todellakin osaavat pukeutua, nuoremmat miehet luulevat olevansa guul hupparissa kulahtaneessa t-paidassa ja lippalakissa. Olen pannut merkille senkin että farkut pussittavat sekä takapuolesta että polvista.
        Karmeaa katseltavaa....yök.


    • fidankävijä

      Nyt miehet Fidaan siellä on 50%: hinnasta pois ja kauluspaitoja saan näin nyt halvalla jos teillä raasuilla ei olerahaa ostaa uutta, n 15 e.

    • hyvinpukeutuva mies

      Oikeanlainen pukeutuminen vaatii myös oikeanlaisten värien käyttöä. Suosittelen lämpimästi värianalyysin teettämistä. Sillä on merkitystä, onko esimerkiksi valkoinen siniseen vai keltaiseen taittuva.

      • taiteilijatar

        Hyvin pukeutuva mies kuulehan......... On hyvä että edes yksi mies tällä palstalla sanoo olevansa hyvin pukeutunut, kiitos siitä.
        Mutta näille junteille ei kertakaikkiaan mene otsalohkoon pukeutumisen merkitys. Nyt ne kait katsovat että mahtaneeko tähän räytyneeseen sini-valkoiseen t-paitaan sopia vaikkapa sininen tai valkoinen huppari joka sekin on aikansa elänyt.
        Juntit nimittäin eivät eds tiedä mitä värianalyysi edes tarkoittaa.


      • älä naurata

        Homojen juttuja, naismaisten lällärien. Ettäkö normaali mies muka värianalyysiin huijattavaksi kuuntelemaan pa...kapuheita. Älä naurata.


      • risat ja risat
        älä naurata kirjoitti:

        Homojen juttuja, naismaisten lällärien. Ettäkö normaali mies muka värianalyysiin huijattavaksi kuuntelemaan pa...kapuheita. Älä naurata.

        Ei ole homojen juttuja hyvin pukeutuminen vaikka ne kyllä osaavat pukeutua.
        Katsopa nyt vähän omia ryysyjäsi ennen kuin lähdet esim treffeille..
        Mieti haluatko olla roskapussi vai miellyttävän näköinen. Jos päädyt roskapussiin niin siitä sitten vaan onneasi koittamaan.


      • hyvinpukeutuva mies
        taiteilijatar kirjoitti:

        Hyvin pukeutuva mies kuulehan......... On hyvä että edes yksi mies tällä palstalla sanoo olevansa hyvin pukeutunut, kiitos siitä.
        Mutta näille junteille ei kertakaikkiaan mene otsalohkoon pukeutumisen merkitys. Nyt ne kait katsovat että mahtaneeko tähän räytyneeseen sini-valkoiseen t-paitaan sopia vaikkapa sininen tai valkoinen huppari joka sekin on aikansa elänyt.
        Juntit nimittäin eivät eds tiedä mitä värianalyysi edes tarkoittaa.

        Pidin värianalyysiä vitsinä, kunnes puoleksi leikilläni menin kun vaimon kaveri tekee niitä. Oli silmät avaava kokemus. Todisti, että pienillä jutuilla saa paljon aikaan.

        Mutta, ei ole kovin rakentavaa lähteä leimaamaan kaikkia miehiä kategorisesti, koska se muodostaa ihan turhan vastakkainasettelun vastareaktioineen. Kannustaminen pikku panostukseen toimii paljon paremmin. Olin huonosti pukeutuva aikoinaan itsekin, opiskelijana. Tai sanotaan että en pitänyt pukeutumiseen panostamista tarpeellisena. Muutos tapahtui aikuistumisen myötä.

        Liikun muuten verkkareissa ja hupparissa useinkin. Erinomainen asuvalinta, kun vie koiran lenkille.


      • ilkka kukkanen

        Etsin Stadista eräästä liikkeestä värejä.

        Miesten lippahatuissa löytyi valinnanvaraa = mustia tai harmaita!!!


    • äläs narise

      Kerros neiti-rouva yksikin syy miksi yhdenkään miehen tulisi välittää sinun narinoistasi ja muuttaa pukeutumistaan ihan vaan sitä varten jos sinun korkea persoonasi sattuu purjehtimaan vastaan. Että olisi sinulle mieliksi !

      • Rottinki 34

        En todellakaan ole ainoa jota ärsyttää junttipukeutuminen jos niin luulet.
        Me tyttöporukassa monesti nauretaan jätkien kauhtuneille t-paidoille ja muille ryysyille. Itsetunto ryysyläisillä on kyllä 100% mutta se ei tee miestä ei sitten millään. Rinta rottingilla he astelevat ja luulevat olevansa joitakin Elviksiä.


      • Ohjeistamispäällikkö
        Rottinki 34 kirjoitti:

        En todellakaan ole ainoa jota ärsyttää junttipukeutuminen jos niin luulet.
        Me tyttöporukassa monesti nauretaan jätkien kauhtuneille t-paidoille ja muille ryysyille. Itsetunto ryysyläisillä on kyllä 100% mutta se ei tee miestä ei sitten millään. Rinta rottingilla he astelevat ja luulevat olevansa joitakin Elviksiä.

        Työnnä piIIuusi kilo porkkanoita ja 10 litraa hiekkaa lisää. Typerä huora.


      • ilkka kukkanen

        äläs nariselle:

        Kyllä täällä niin neitit kuin rouvatkin SAAVAT esittää mielipiteitään.

        EI NIITÄ TARRRVITSE noudattaa, vaan kyllä saa näyttää myös TYHMÄLTÄ, mitä pukeutumiseen tulee:)

        SULLE SE EI LIENE EDES VAIKEAA.


    • kjiuy

      Minä olen kyllästynyt katseleen nuorten naisten pillifarkkuja.

    • refdsfds

      Pukeudu pukuun yökerhoon mennessäsi niin lienee varmaa, että naisista ei seuraa löydy.

      • yökerholainen

        Ihana mies yökerhossa pukuun pukeutuneena.nam..........


    • nyt puhun minä !

      Kuulkaas nuoret. Kun minä parikymppisenä kävin yökerhoissa niin siellä vaadittiin pukeutumista. Missä tahansa ryysyissä ei päässyt sisään mikä oli hyvä.
      Jokaisen, joka halusi mennä yökerhoon oli vaivauduttava pukeutumaan.
      Nyt sen sijaan, kun poikkesin tässä taannoin erääseen nimeltämainitsettomaan "yökerhoon" niin järkytyin niin paljon että minun oli lähdettävä sieltä alta aikayksikön vaikka olin maksanut sisäänpääsynkin. Sillä... Näin huppareita, lippiksiä, säärystimiä, reppuja selissä, t-paidanretaleita, lenkkareita ym ym....
      Voin rehellisesti sanoa että olen kuuskymppinen ja järkyttynyt. Luuli kaikessa naiviiudessani että yökerhot ovat vieläkin tasokkaita paikkoja jossa voi kivasti viettää iltaa.
      Tämän nyt kerroin teille enkä muuta kommentoi enä tälle palstalle kirjoittele enää mutta tulkoon tämä teille kaikille tiedoksi. Kiitos jos jaksoitte lukea.

      • kuusikymmentä+

        Sorry kirjoitusvirheet, en silti ole dementtinen vaan järkyttynyt.


    • lady 30+

      Sinulle tärkeintä on vaatteet, minulle tärkeintä on mies niiden vaatteiden sisällä. Vai aiotko sinä avioon niiden vaatteiden kanssa vaiko sen miehen kanssa siellä vaatteiden sisällä?

      • just juuri.

        Asia on niin että sellainen mies millaiset kuteet. Eli. Hupparin sisällä on juntti ja pikkutakin sisällä tavoiteltava mies. näin on.


    • chieffi

      Olin viikonloppuna kerhossa puku päällä. Ei ollut muuten vaan päällä, tuli oltua tapahtumassa ennen sitä jossa oli ns pukupakko. En laita pukua enään ikinä. Liikaa katseita, sit porukka huutelee iha käsittämättömiä, iha ku ois silmätikkuna. Mielummi huppari päälle niin saa olla rauhassa.

      • Longjohn45

        Minulla 501 ja camelit diesel takki ja sloggyt.


    • henkistä pienuuttako

      Voi voi sentään. Voinee kai sanoa, että mitä pienempi ihminen niin sitä isommat murheet.

      • pienen pieni nainen

        Pienillä miehillä se vasta suuri ego on, nimittän juuri ne jos kutka luulevat olevansa maailman napa ja siksi heidän ei omasta mielestään tarvitse yhtään panostaa pukeutumiseen. Pieni mieskin saattaisi olla siedettävä jos edes pienen hetken ajattelisi pukeutumistaan.


    • Tavallinen Tarvajärvi

      Olis mukava kuulla miten itse pukeudut,jos noin kovasti on tarvetta muita arvostella? Ei Tampereella kenenkään pukeutuminen häiritse, mutta yleinen käyttäytyminen on kyllä tosi junttimaista tässä kaupungissa! Senhän osoittaa jo aloittajankin asennevammaisuus!

      • fiksusti----------

        Pukeudun mielestäni hyvin, siististi myös siksi vaadin että myös mies pukeutuu hyvin. Onhan tosi dorkan näköistä jos naisella on fiksut vaatteet ja miehellä lenkkivaatteet kun menevät vaikkapa kahvilaan. Eikö ??


    • lenitan jäljillä

      Minua taas ällöttää tamperelaisissa miehissä eniten se 90-lukulainen ponnari - vaikka tukkaa olisi vähän, niin se on pakko laittaa sille pullasutiponnarille. Samoin sellainen aikansa elänyt rokkityyli, bandana päässä, bootcut-farkut, peukalosormus ja tietenkin buutsit.

      • LEnitaneito

        Kyllä se minuakin ällöttää tuo junttimaisuus/ponnarit/palestiinalaisliinat ym... mutta kun miehet eivät kertakaikkiaan ymmärrä omaa parastaan, eivät ainakaan tampereen juntit.


      • Adi Perry
        LEnitaneito kirjoitti:

        Kyllä se minuakin ällöttää tuo junttimaisuus/ponnarit/palestiinalaisliinat ym... mutta kun miehet eivät kertakaikkiaan ymmärrä omaa parastaan, eivät ainakaan tampereen juntit.

        Kaikkein pahimmat tyyli rikkeet ovat pillifarkut/legginsit ja converset...massamuoti on niin junttimaista miehillä ja naisilla! Niin ja kamalinta on överi meikit naisilla sekä trendien perässä juokseminen! Tyylikkääksi synnytään ja se on upeaa kun pystyy kantamaan tyylikkäästi asun kuin asun, verkkareista merkkipukuun!


      • lenitan jäljillä
        Adi Perry kirjoitti:

        Kaikkein pahimmat tyyli rikkeet ovat pillifarkut/legginsit ja converset...massamuoti on niin junttimaista miehillä ja naisilla! Niin ja kamalinta on överi meikit naisilla sekä trendien perässä juokseminen! Tyylikkääksi synnytään ja se on upeaa kun pystyy kantamaan tyylikkäästi asun kuin asun, verkkareista merkkipukuun!

        Makuja on monia, sillä omaa silmääni kyllä miellyttää pillifarkut ja converset -yhdistelmä sekä miehillä että naisilla. Leggingseistä en sano mitään :)


      • lenitaneito
        lenitan jäljillä kirjoitti:

        Makuja on monia, sillä omaa silmääni kyllä miellyttää pillifarkut ja converset -yhdistelmä sekä miehillä että naisilla. Leggingseistä en sano mitään :)

        Mies pillifarkuissa ja pikkutakissa..... Ah, voisin syödä sen.


      • ihmettelevä
        lenitaneito kirjoitti:

        Mies pillifarkuissa ja pikkutakissa..... Ah, voisin syödä sen.

        Käyks legginssit ja pikkutakki?


    • kiusaajako liikkeell

      Mitä hemmettiä! Sorsitaanko täällä nimenomaan tamperelaismiehiä?

      • valistajatar

        Nimenomaa, tamperelaiset miehet eivät osaa pukeutua vaan kuljetaan lenkkivaatteissa meni minne meni. Menkääpä vaikka Helsinkiin tai Jyväskylään katselemaan niin huomaatte eron. Kuitenkin on todettava että ulkomaalaiset, niin nuoret kuin vanhemmatkin ymmärtävät jopa tampereella pukeutumisen tärkeyden.


      • Adi Perry
        valistajatar kirjoitti:

        Nimenomaa, tamperelaiset miehet eivät osaa pukeutua vaan kuljetaan lenkkivaatteissa meni minne meni. Menkääpä vaikka Helsinkiin tai Jyväskylään katselemaan niin huomaatte eron. Kuitenkin on todettava että ulkomaalaiset, niin nuoret kuin vanhemmatkin ymmärtävät jopa tampereella pukeutumisen tärkeyden.

        Ei kaikki hupparit ja verkkatakit ole mitään lenkkivaatteita vaan asiallisia vaatteita arki käytöön, ei mitään noloja kinnaavia pikkutakkeja! Kamalinta pukeutumista ovat kokoa pienemmät vaatteet miehillä että naisilla etenkin!


      • avoin yhteisöllisyys
        valistajatar kirjoitti:

        Nimenomaa, tamperelaiset miehet eivät osaa pukeutua vaan kuljetaan lenkkivaatteissa meni minne meni. Menkääpä vaikka Helsinkiin tai Jyväskylään katselemaan niin huomaatte eron. Kuitenkin on todettava että ulkomaalaiset, niin nuoret kuin vanhemmatkin ymmärtävät jopa tampereella pukeutumisen tärkeyden.

        Suomessa on pukeutumisenvapaus. Puuttukaa sitten vasta, jos on säännöstenvastaista. Pukeutuminen on kai kuin maku asia - yks tykkää yhdestä, toinen toisesta. Ei niihin kannata puuttua.


      • lenitaneito
        Adi Perry kirjoitti:

        Ei kaikki hupparit ja verkkatakit ole mitään lenkkivaatteita vaan asiallisia vaatteita arki käytöön, ei mitään noloja kinnaavia pikkutakkeja! Kamalinta pukeutumista ovat kokoa pienemmät vaatteet miehillä että naisilla etenkin!

        Joo, ei hupparit viisitoistavuotiailla olekaan mitään lenkkivaatteita vaan juuri ikään sopivia mutta kyseessä onkin aikuiset ihmiset(miehet) jotka menevät jokapaikkaan hupparissa ja lenkkareissa.


      • lenita 3
        avoin yhteisöllisyys kirjoitti:

        Suomessa on pukeutumisenvapaus. Puuttukaa sitten vasta, jos on säännöstenvastaista. Pukeutuminen on kai kuin maku asia - yks tykkää yhdestä, toinen toisesta. Ei niihin kannata puuttua.

        On tylsää katsella (pakostikin näkee kun vähänkää kaupungilla liikkuu) kun aikuiset miehet kulkevat teinivaatteissa. Toki ihminen saa pukeutua kuten parhaaksi näkee mutta ei sitten kannata odottaakkaan mitää suureellista osakseen.


      • refsdfsd
        lenita 3 kirjoitti:

        On tylsää katsella (pakostikin näkee kun vähänkää kaupungilla liikkuu) kun aikuiset miehet kulkevat teinivaatteissa. Toki ihminen saa pukeutua kuten parhaaksi näkee mutta ei sitten kannata odottaakkaan mitää suureellista osakseen.

        Mistähän suureellisesta puhut?


    • hae apua

      Avaaja taitaisi olla psykoterapian tarpeessa kun kuvittelee voivansa määrätä 200 000 ihmisen kaupungin miesten pukeutumisen mieleisekseen.

      • eräs samaa mieltä

        Ei täällä kukaan halua määrätä vaan valistaa parempaan pukeutumiseen.


      • mistä tuli ylennys?
        eräs samaa mieltä kirjoitti:

        Ei täällä kukaan halua määrätä vaan valistaa parempaan pukeutumiseen.

        Sinä ja lenitaneitokin määrittelette mikä on parempaa pukeutumista ja mikä ei. Mistä olette saaneet valtakirjan siihen vai ihanko vaan olette itse itsenne ylentäneet pikkasen muita ihmisiä ylemmäs? Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä pukeutumisesta ajattelee, ei tarvita siihen omatekoisia ajatuspoliiseja.


      • mie lipide
        mistä tuli ylennys? kirjoitti:

        Sinä ja lenitaneitokin määrittelette mikä on parempaa pukeutumista ja mikä ei. Mistä olette saaneet valtakirjan siihen vai ihanko vaan olette itse itsenne ylentäneet pikkasen muita ihmisiä ylemmäs? Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä pukeutumisesta ajattelee, ei tarvita siihen omatekoisia ajatuspoliiseja.

        Mielipiteitä täällä vaihdetaan. Harmittaako se siksi että et itse osaa?


      • Sarjassamme
        mie lipide kirjoitti:

        Mielipiteitä täällä vaihdetaan. Harmittaako se siksi että et itse osaa?

        typeriä kysymyksiä.


      • :-)
        Sarjassamme kirjoitti:

        typeriä kysymyksiä.

        Mutta harvinaisen osuva :)


      • sullei oo valtakirjaa!
        mistä tuli ylennys? kirjoitti:

        Sinä ja lenitaneitokin määrittelette mikä on parempaa pukeutumista ja mikä ei. Mistä olette saaneet valtakirjan siihen vai ihanko vaan olette itse itsenne ylentäneet pikkasen muita ihmisiä ylemmäs? Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä pukeutumisesta ajattelee, ei tarvita siihen omatekoisia ajatuspoliiseja.

        Viimeksi valtakirjaa vaadittiin kun kerrottiin, että Aamulehdessä on tunnelin etenemistä käsittelevä juttu. Nyt sen perään kysellään kun kerrotaan mielipiteitä pukeutumisesta.

        Eli jos jonkun kirjoituksesta tulee paha mieli, mutta olet liian tyhmä kumotaksesi sen tai esittääksesi oman mielipiteesi, tai pelkäät kyseenalaistaa toisen kirjoituksen koska sinulla ei ole mitään millä sen perustelisit, niin ei hätää - vaadi nähdäksesi kuvitteellinen valtakirja ja koita nauttia keinotekoisesta voitontunteesta!


      • lenita 4
        mistä tuli ylennys? kirjoitti:

        Sinä ja lenitaneitokin määrittelette mikä on parempaa pukeutumista ja mikä ei. Mistä olette saaneet valtakirjan siihen vai ihanko vaan olette itse itsenne ylentäneet pikkasen muita ihmisiä ylemmäs? Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä pukeutumisesta ajattelee, ei tarvita siihen omatekoisia ajatuspoliiseja.

        Kun pukeudut ryysyihin, eli kauhtuneeseen huppariin, lökäfarkkuihin, lippalakkiin ja ränsistyneisiin lenkkareihin niin et voi odottaakaan että sinut huomioitaisiin hyväksyvästi ihaillen. Itsepähän osasi valitset, älä sitten kiukuttele jos joku asiasta hienovaraisesti huomauttaa.


      • leila30
        mie lipide kirjoitti:

        Mielipiteitä täällä vaihdetaan. Harmittaako se siksi että et itse osaa?

        Katsokaa miehet kokovartalopeiliin ennen kuin olette lähdössä esim. treffelle.


    • lenita 2

      Näin on Lenitaneito. Totuus ei pala tulessakaan.

    • hupparipelle

      alottaja Lenitaneito ei oo ikinään saanu kunnolla munaa. Siä se vetelee tuulipuku päällä tai berberissä sporttisukat pilkottaen sauvakävelyllä ja pahottaa mielensä jos näkee tupakan natsan tien sivussa. Sauvat tikkaa tiheemmin kun oikein vituttaa, mut siinä osotteessa ei muut taida tikatakkaan? Taidan vetää hupparin päälle ja lähtee kylille, oikein isolle kirkolle, pokaan pari misua.

      • Lenitaneito

        Tässä vähän faktaa. Lenitaneito on ollut naimisissa 20 vuotta. Lenitaneidolla ei edes ole tuulipukua eikä kävelysauvoja. Ja jos Lenitaneito päättää mennä vaikkapa lenkille niin silloin hän laittaa päällensä lenkkivaatteet (siis lenkille kun menee ei baariin). Valitettavasti Lenitaneito ei pahota mieltään jos näkee tupakan-natsan sillä hänellä itselläänkin on pahe, eli tupakanpoltto, valitettavasti.
        Lenitaneito on sivistynyt, ainakin mielestään, koska työ vaatii jonkinasteista sivistystä. Lenitaneidon silmää hivelee hyvin pukeutuneet miehet vaikka omakin mies tajuaa pukeutumisen merkityksen mutta saahan sitä katsella ja ihailla. Eikö vaan.


      • tölläri
        Lenitaneito kirjoitti:

        Tässä vähän faktaa. Lenitaneito on ollut naimisissa 20 vuotta. Lenitaneidolla ei edes ole tuulipukua eikä kävelysauvoja. Ja jos Lenitaneito päättää mennä vaikkapa lenkille niin silloin hän laittaa päällensä lenkkivaatteet (siis lenkille kun menee ei baariin). Valitettavasti Lenitaneito ei pahota mieltään jos näkee tupakan-natsan sillä hänellä itselläänkin on pahe, eli tupakanpoltto, valitettavasti.
        Lenitaneito on sivistynyt, ainakin mielestään, koska työ vaatii jonkinasteista sivistystä. Lenitaneidon silmää hivelee hyvin pukeutuneet miehet vaikka omakin mies tajuaa pukeutumisen merkityksen mutta saahan sitä katsella ja ihailla. Eikö vaan.

        Mahtaneeko tampereella olla ainuttakaan ravintolaa/yökerhoa jonne olisi kertakaikkiaan pakko pukeutua sivistyneesti että pääsisi sisään.
        Enpä usko kun näitä juttuja lukee, kait se on parasta vaan löhötä kotona lauantai-iltaisin ja katsella tv:tä.


      • ilkka kukkanen
        Lenitaneito kirjoitti:

        Tässä vähän faktaa. Lenitaneito on ollut naimisissa 20 vuotta. Lenitaneidolla ei edes ole tuulipukua eikä kävelysauvoja. Ja jos Lenitaneito päättää mennä vaikkapa lenkille niin silloin hän laittaa päällensä lenkkivaatteet (siis lenkille kun menee ei baariin). Valitettavasti Lenitaneito ei pahota mieltään jos näkee tupakan-natsan sillä hänellä itselläänkin on pahe, eli tupakanpoltto, valitettavasti.
        Lenitaneito on sivistynyt, ainakin mielestään, koska työ vaatii jonkinasteista sivistystä. Lenitaneidon silmää hivelee hyvin pukeutuneet miehet vaikka omakin mies tajuaa pukeutumisen merkityksen mutta saahan sitä katsella ja ihailla. Eikö vaan.

        Lenita- neito:lle

        Ei saa näköjään edes katsella Treen miesten mielestä:)))

        Ei kun viisauksi ottamaan Tampereen talibaneilta ja heidän määräyksistään, mitä koulutukseen naisille tulee.

        Pukeutumisesta puhumattakaan..


    • yöperholainen

      Taitaa todellakin olla niin että Lenita saa vielä tuhanteen kertaan sanoa voi hyvä Jumala sillä miehet eivät yksinkertaisesti ota neuvoja opikseen, en tiedä mistä moinen johtuu. Toisaalta, kävin tässä pari vuotta sitten eräässä yökerhossa jossa oli enimmäkseen nuoria ja kiinnitin huomioni siihen että monilla nuorilla miehillä oli jopa solmio ja muutenkin asiallisesti olivat pukeutuneet ja käytöskin oli todella miellyttävää, eli toivoa on vielä parikymppisissä.

      • ilkka kukkanen

        Kaikki miehet Treella eivät siis olekaan Tampereen talibaneja!

        Onpas outoa ja ihan uskomatonta.
        ............................................

        Kirjoitin tänne kerran tulevani työni puolesta Ilvekseen(tarkoitin hotellia), niin joku kirjoitti, että Tappara on parempi.

        Kyllä on pahasti vinossa jääkiekkoonkin päin tuo Tre.

        Meilläkin Stadissa on monenlaista urheilua, muttei meikäläiset sotke hotelleja seurajoukkueisiin:)))

        Treen talibanit ovat luku sinänsä suomalaisessa tyhmyyden ylistyksessä. Ihan omaa luokkaansa.

        Lähellä imbesillejä.


    • mikä lie miss

      Kaikki Treen naiset eivät ajalttele pukeutumisesta eikä kai muustakaan kuten sinä, onneksi. Mitä sanot niille naisille, jotka tykkää farkkumiehistä, oletko mielestäsi niitä parempi jollain tapaa?

      • hanki oma elo

        auts, outs , sori jos osui arkaan paikkaan, kauheeta sentään että otit henkilökohtaisesti.


      • mikä lie miss
        hanki oma elo kirjoitti:

        auts, outs , sori jos osui arkaan paikkaan, kauheeta sentään että otit henkilökohtaisesti.

        Minulla on oma elo ja nimenomaan OMA. En elä toisten elämää syynäämällä ja arvostelemalla negatiivisesti heidän vaatetustaan. Jokainen eläköön omalla tavallaan, minä elän omallani ja annan toistenkin elää sekoomatta heidän elämäänsä kuten sinä ja jotkut kaltaisesi teette. Ei minulle kuulu toisten pukeutuminen eikä toisille kuulu minun pukeutumiseni. Voit kulkea ihan millaisissa rotseissa hyvänstä, en tule narisemaan.

        Kun näin elämme niin kaikilla on hyvä olla.


      • Lenitaneito

        Kyllä miehille farkut sopii jos ovat siistit eivätkä lökötä persuuksista kuten niin monilla. Farkkuihin sopii mainiosti pikkutakki ja kauluspaita.


      • mikä lie missille---
        mikä lie miss kirjoitti:

        Minulla on oma elo ja nimenomaan OMA. En elä toisten elämää syynäämällä ja arvostelemalla negatiivisesti heidän vaatetustaan. Jokainen eläköön omalla tavallaan, minä elän omallani ja annan toistenkin elää sekoomatta heidän elämäänsä kuten sinä ja jotkut kaltaisesi teette. Ei minulle kuulu toisten pukeutuminen eikä toisille kuulu minun pukeutumiseni. Voit kulkea ihan millaisissa rotseissa hyvänstä, en tule narisemaan.

        Kun näin elämme niin kaikilla on hyvä olla.

        Nyt kuitenkin kävi niin ohrasesti että sekaannuit Lenitaneidon sanomisiin. Etkö huomaa että juuri sinä, joka sanoit että muiden elämä ei kuulu sinulle huudat tässä täyttä päätä. Kävit siis syynäämässä palstaa jossa keskustellaan tampereen miesten pukeutumisesta.


      • mikä lie miss
        mikä lie missille--- kirjoitti:

        Nyt kuitenkin kävi niin ohrasesti että sekaannuit Lenitaneidon sanomisiin. Etkö huomaa että juuri sinä, joka sanoit että muiden elämä ei kuulu sinulle huudat tässä täyttä päätä. Kävit siis syynäämässä palstaa jossa keskustellaan tampereen miesten pukeutumisesta.

        ,,,,,Kävit siis syynäämässä palstaa jossa keskustellaan tampereen miesten pukeutumisesta.,,,,

        Niin kävin ja so what? Eikös tällä palstalla ole tarkoituskin lukea mitä muut sanoo ja vastata siihen vai eikö olekaan enää keskustelupalsta? Vai pitäisikö tänne vastaamisiin saada sinulta lupa, kerro miten se anotaan.


      • että näin
        Lenitaneito kirjoitti:

        Kyllä miehille farkut sopii jos ovat siistit eivätkä lökötä persuuksista kuten niin monilla. Farkkuihin sopii mainiosti pikkutakki ja kauluspaita.

        Ovat varmaankin sivareita. Meillä armeijassa vääpeli oli tarkka pukeutumisen suhteen. Hän sanoi esimerkiksi: On siinä miehiä, persukset roikkuu ja teistä pitäisi ehdä sotilaita.


      • ei roikkupepuille
        että näin kirjoitti:

        Ovat varmaankin sivareita. Meillä armeijassa vääpeli oli tarkka pukeutumisen suhteen. Hän sanoi esimerkiksi: On siinä miehiä, persukset roikkuu ja teistä pitäisi ehdä sotilaita.

        Joo. Eivät roikkupeppuset sodi muuten kun suullaan.


      • jaana-neito
        mikä lie miss kirjoitti:

        ,,,,,Kävit siis syynäämässä palstaa jossa keskustellaan tampereen miesten pukeutumisesta.,,,,

        Niin kävin ja so what? Eikös tällä palstalla ole tarkoituskin lukea mitä muut sanoo ja vastata siihen vai eikö olekaan enää keskustelupalsta? Vai pitäisikö tänne vastaamisiin saada sinulta lupa, kerro miten se anotaan.

        Kun sanot että et puutu mihinkään niin kuinkas kävikään ??


      • että niin miksi?
        jaana-neito kirjoitti:

        Kun sanot että et puutu mihinkään niin kuinkas kävikään ??

        Ei miss puuttunut kenenkään pukeutumiseen vaan hän puuttui puuttumiseen. Siihen, että joku kuvittelee voivansa määrätä miten toisten ihmisten pitää vaatettaa itsensä. Ainoa oikea periaate on se, että jokainen huolehtikoon vain omista asioistaan ja antaa toisten huolehtia omistaan. Miksi se periaate ei sinulle kelpaa?


      • ilkka kukkanen
        mikä lie miss kirjoitti:

        Minulla on oma elo ja nimenomaan OMA. En elä toisten elämää syynäämällä ja arvostelemalla negatiivisesti heidän vaatetustaan. Jokainen eläköön omalla tavallaan, minä elän omallani ja annan toistenkin elää sekoomatta heidän elämäänsä kuten sinä ja jotkut kaltaisesi teette. Ei minulle kuulu toisten pukeutuminen eikä toisille kuulu minun pukeutumiseni. Voit kulkea ihan millaisissa rotseissa hyvänstä, en tule narisemaan.

        Kun näin elämme niin kaikilla on hyvä olla.

        Arvostelemalla pukeutumisKULTTUURIA JA YLLÄPITÄMÄLLÄ PUKEUTUMISNORMEJA, ON SIIS TRELAINEN TAMPEREEN TALIBANIN NAINEN???


    • tuhnuton

      Oikeauskoiset partamiehet pukeutuvat usein ainakin Helsingissä somaan/nättiin lakanahameeseen. Se ei herätä meissä naisissa sexxihaluja, varsinkin kun lakanahameen takapuolen kohdalla on ruskeita läikkiä.

    • ohhooi

      Ei tää oikeen mitään mutta Hervannassa lenkkeilee mies joka on vetänyt mustat shortsit valkoisten kalsareiden päälle. Tyyyyyylikästä !!!!!!!!

      • gfdgdfyhgfhf

        Tyylikkyydellä on väliä jos käydään liikkumassa, että saadaan Facebookiin päivitellä liikkuneensa. Kun oikeasti liikutaan niin mukavuudella on aika suuri merkitys. Juoksutrikoot ovat loistava valinta lenkille. Osa haluaa olla korostamatta persettään tai sukuelimiään niin vetää shortsit päälle. Toki syynä voi olla myös ylimääräinen lämmike esimerkiksi eturauhastulehduksen varalle.

        Valkoinen ei ehkä ole paras värinä puhtautta ajatellen, mutta jokainen tyylillään.


      • Q*q

        No tulihan se sieltä, Hervanta.

        Hervanta on Tampereen köyhälistö osa,
        siellä vuosi tulo -4 260 € / vuosi muuhun Tampereeseen nähden.

        http://www.sv-online.fi/asuinpaikkani/index.html
        9,7 % asukaista on vähintäin yksi maksuhäiriö merkintä...


      • Lenitaneito
        Q*q kirjoitti:

        No tulihan se sieltä, Hervanta.

        Hervanta on Tampereen köyhälistö osa,
        siellä vuosi tulo -4 260 € / vuosi muuhun Tampereeseen nähden.

        http://www.sv-online.fi/asuinpaikkani/index.html
        9,7 % asukaista on vähintäin yksi maksuhäiriö merkintä...

        Miten maksuhäiriöt liittyvät miesten pukeutumiseen ?? Tiedän monia ukkoja joilla on hyvä työ ja hoitavat raha-asiansa mutta eivät silti osaa pukeutua.


      • ilkka kukkanen
        Lenitaneito kirjoitti:

        Miten maksuhäiriöt liittyvät miesten pukeutumiseen ?? Tiedän monia ukkoja joilla on hyvä työ ja hoitavat raha-asiansa mutta eivät silti osaa pukeutua.

        Lenita- neito:lle

        Hywä Lenita. Go go!

        Mä muuttasin sinuna tänne Stadiin.


    • Lenita 25

      Tampereen miehet eivät osaa pukeutua edes treffeille, itse en lähtisi edes roskia viemään niissä kuteissa joissa tampereen miehet menevät naisiin.

      • voi mitä mokaa.

        Joo, kun katselee pariskuntia niin nainen on fiksusti pukeutunut ja mies verkkareissa ja kulahtaneessa ulkoilutakissa.


      • hyi mitä äijiä!!!!
        voi mitä mokaa. kirjoitti:

        Joo, kun katselee pariskuntia niin nainen on fiksusti pukeutunut ja mies verkkareissa ja kulahtaneessa ulkoilutakissa.

        Miehen kannattaisi vetää sen kaljamahan päälle vaikkapa hieman väljempi kauluspaita ja jokin kiva takki. Turpa kannattaisi ajaa sillä kuka viitsii katsella vapaaehtoisesti sotkuista risupartaa. Monilla äijillä on reppukin selässä kaljapulloja varten, se on kait helpompi tapa kantaa kaljaa kotiin.


    • muotitietoinen

      Noh noh muistakaahan että Tampere on työväenkaupunki ja kaikilla ei ehkä ole varaa tusinaan suoria housuja kravatteja ja kauluspaitoja, pukeutuminen on jokaisen oma asia. Mielestäni sillä ei ole väliä millaisissa arkivaatteissa toinen tepastelee, tilannepukeutuminen (kuten esimerkiksi häihin tai hautajaisiin pukeutuminen) on sitten asia erikseen.

    • gfdgfdre

      Tässä kannattaa muistaa se, että naiset väittävät pukeutuvansa itseään varten ja heille on yhdentekevää mitä muut ajattelevat heidän pukeutumisestaan.

      Tämä sama koskee miehiä, mutta sillä erolla, että miesten kohdalla tämä oikeasti pitää paikkansa. Kun mies ylittää teini-iän ja nainen löytyy kainalosta niin suurta osaa miehistä ei rehellisesti sanottuna voisi vähemmän kiinnostaa oma pukeutuminen arkisissa tilanteissa.

      • sillä siisti tyttö

        Sitten on vielä se seikka että miehet jättävät naisen saatuaan muutkin asiat rempalleen kuten joskus hygienian, haistaan hielle kun räätteen pesä ja parturikäynnit unohdetaan ja partakarvojen annetaan rehottaa.


      • Voi hyvä Jumala.
        sillä siisti tyttö kirjoitti:

        Sitten on vielä se seikka että miehet jättävät naisen saatuaan muutkin asiat rempalleen kuten joskus hygienian, haistaan hielle kun räätteen pesä ja parturikäynnit unohdetaan ja partakarvojen annetaan rehottaa.

        Ja lohnustetaan grokseissa risasissa verkkareissa sätkä suupielessä ja kaiken huipuksi huudellaan naisille... Mitä olematonta egoa ???????


    • johan on jotakin

      Ilmiö miesten huonoista pukeutumisesta saattaa olla koko suomen juttu mutta kyllä maar ainakin täällä tampereella tuo näkyy todella olevan totta.
      Kun siihen verkkarityyliin lippalakkeineen ja huppareineen vielä lisätään tumppi suupeleen ja kaljapullo käteen niin siinä vasta TOSI mies. Eikö vaan.

      • junteille EI !!

        Onko niin että vain ja ainoastaan romanit ja ulkomaalaiset miehet älyävät pukeutumisen tärkeyden. Suomalainen juntti luulee olevansa fiksukin kauhtanoissa kamppeissaan.


      • erfsdfsd
        junteille EI !! kirjoitti:

        Onko niin että vain ja ainoastaan romanit ja ulkomaalaiset miehet älyävät pukeutumisen tärkeyden. Suomalainen juntti luulee olevansa fiksukin kauhtanoissa kamppeissaan.

        Suomessa pukeudutaan kyllä aivan yhtä hyvin kuin muuallakin. Myös Tampereella.

        Romanien pukeutuminen on ihan jotain muuta kuin tyylikästä.

        Tuskin ne verkkareihin pukeutuvat nuoretmiehet edes etsivät seuraa keski-ikäisistä ja katkerista naisihmisistä, joten on ihan hyvä, että inhon tunne on molemminpuolinen.


      • öhömmmmmm
        erfsdfsd kirjoitti:

        Suomessa pukeudutaan kyllä aivan yhtä hyvin kuin muuallakin. Myös Tampereella.

        Romanien pukeutuminen on ihan jotain muuta kuin tyylikästä.

        Tuskin ne verkkareihin pukeutuvat nuoretmiehet edes etsivät seuraa keski-ikäisistä ja katkerista naisihmisistä, joten on ihan hyvä, että inhon tunne on molemminpuolinen.

        Verkkareihin pukeutuvat nuoret miehet........ Öhömmmm..... johan oli kommentti.


      • refdsfds
        öhömmmmmm kirjoitti:

        Verkkareihin pukeutuvat nuoret miehet........ Öhömmmm..... johan oli kommentti.

        Nuoret pukeutuvat nykyään usein verkkareihin. Adidaksen raidat ovat tulleet takaisin muotiin. Lisäksi pukeudutaan paljon collegehousuihin.


      • miesteini
        refdsfds kirjoitti:

        Nuoret pukeutuvat nykyään usein verkkareihin. Adidaksen raidat ovat tulleet takaisin muotiin. Lisäksi pukeudutaan paljon collegehousuihin.

        Aivan, teinit pukeutuvat verkkareihin ja colitseihin mutta kyse onkin nyt vähän vanhemmasta väestä, eli siinä 20-30 v.
        Aloittaja sanoi että tampereen miehet eivät osaa pukeutua, ei tarkoittanut tietääkseni teinejä.


      • refdsfsd
        miesteini kirjoitti:

        Aivan, teinit pukeutuvat verkkareihin ja colitseihin mutta kyse onkin nyt vähän vanhemmasta väestä, eli siinä 20-30 v.
        Aloittaja sanoi että tampereen miehet eivät osaa pukeutua, ei tarkoittanut tietääkseni teinejä.

        Pukeutuvat aivan yhtälailla verkkareihin ja collegehousuihin. Riippuu tietenkin tilanteesta, mutta esimerkiksi kaupungilla tai kaupassa liikkuessa hyvinkin. Etenkin ihmiset, jotka harrastavat paljon urheilua.


      • ilkka kukkanen
        erfsdfsd kirjoitti:

        Suomessa pukeudutaan kyllä aivan yhtä hyvin kuin muuallakin. Myös Tampereella.

        Romanien pukeutuminen on ihan jotain muuta kuin tyylikästä.

        Tuskin ne verkkareihin pukeutuvat nuoretmiehet edes etsivät seuraa keski-ikäisistä ja katkerista naisihmisistä, joten on ihan hyvä, että inhon tunne on molemminpuolinen.

        erfsdfsd:lle

        Ei Lenita ole katkera.

        Hän TAJUAAAAA asioita, joita Treen talibanit EIVÄT tajua.

        Treen talibanit puhuu ja rakastaa vain Raipeja.


      • ilkka kukkanen
        refdsfds kirjoitti:

        Nuoret pukeutuvat nykyään usein verkkareihin. Adidaksen raidat ovat tulleet takaisin muotiin. Lisäksi pukeudutaan paljon collegehousuihin.

        refdsfds:lle:


        Kenen hautajaisista puhut?


    • someone1

      anteeksi vaan jos saan sanoo...mielummin pukeudun kloriittifarkkuihin, hupparin ja maihinnousukenkiin...alle bändipaita ja päälle niittirotsi...mun mielestä sellaiset jotka pukeutuu kauluspaitoihin ja ns. hienosti on hienopersepellejä.....ne kuuntelee jotain hienoa jumps jumps musaa ja maksaa 8€ johonkin hienoon yökerhoon...hyi helvetti...ja en oo mikään 15-v...vaan 29-v mies...

      • someone1

        jatkoa vielä....tälläisen oon oppinut ainakin jo ylä-asteella et pellet pukeutuu kauluspaitoihin ja hienosti...nössöt....sellatteet mammanpojat jotka yrittää/luulee olevansa muita parempia vaikka eivät olekaan mitään...


      • Kunnon mies.
        someone1 kirjoitti:

        jatkoa vielä....tälläisen oon oppinut ainakin jo ylä-asteella et pellet pukeutuu kauluspaitoihin ja hienosti...nössöt....sellatteet mammanpojat jotka yrittää/luulee olevansa muita parempia vaikka eivät olekaan mitään...

        Ja sinäkö sitten olet jotain?? No ainakin resupelle olet.


      • someone1
        Kunnon mies. kirjoitti:

        Ja sinäkö sitten olet jotain?? No ainakin resupelle olet.

        ainakin olen oman tyylin kulkija enkä mikään helvetin massan mukana menijä...yököttää sellatteet jotka laittaa päälleen jotain kaluluspaitoja ja 100€ housuja ja takkeja....kenen tarttee ostaa sellasia kun samat paikatut ja reikäset farkut menee 6-7 vuotta...ja maiharit ei päästä läpi mitään vettä...


      • juhuu näin on.
        someone1 kirjoitti:

        ainakin olen oman tyylin kulkija enkä mikään helvetin massan mukana menijä...yököttää sellatteet jotka laittaa päälleen jotain kaluluspaitoja ja 100€ housuja ja takkeja....kenen tarttee ostaa sellasia kun samat paikatut ja reikäset farkut menee 6-7 vuotta...ja maiharit ei päästä läpi mitään vettä...

        Et suinkaan ole massan mukana menijä, jos olet tullut lukeneeksi tätä ketjua sekä aloitusta niin olet --------- - sellatteet------ samantyyliset kuin tampereen miehet yleensäkin.


      • paitakauppias
        someone1 kirjoitti:

        ainakin olen oman tyylin kulkija enkä mikään helvetin massan mukana menijä...yököttää sellatteet jotka laittaa päälleen jotain kaluluspaitoja ja 100€ housuja ja takkeja....kenen tarttee ostaa sellasia kun samat paikatut ja reikäset farkut menee 6-7 vuotta...ja maiharit ei päästä läpi mitään vettä...

        Sellatteelle tiedoksi että sadan euron kauluspaitoja ei edes ole myynnissä elleivät ne sitten ole huippimerkkejä kuten Dior, Chanel ym...


      • someone1
        paitakauppias kirjoitti:

        Sellatteelle tiedoksi että sadan euron kauluspaitoja ei edes ole myynnissä elleivät ne sitten ole huippimerkkejä kuten Dior, Chanel ym...

        tarkotinkin näitä takkeja ja housuja...ja kuka jaksaa käyttää jotain kauluspaitaa...kuristaa ja ei näytä ees hienolta...kunnon bändipaita teurastuskuvalla on paras...


      • Täältä pesee...

        29 vuotiaalle---------- öhömmmmm... Haluat siis olla huonopers... juntti ja kuuntelet luultavammin vai suomi-iskelmää.... kerrassaan olet "hieno" miesrukka.


      • paitakauppias
        someone1 kirjoitti:

        tarkotinkin näitä takkeja ja housuja...ja kuka jaksaa käyttää jotain kauluspaitaa...kuristaa ja ei näytä ees hienolta...kunnon bändipaita teurastuskuvalla on paras...

        Kauluspaidasta et taida paljon tietääkään rassukka. Se kuristaa vain silloin jos kaulasi on liian paksu ylänapille joka on kiinni.


      • someone1
        Täältä pesee... kirjoitti:

        29 vuotiaalle---------- öhömmmmm... Haluat siis olla huonopers... juntti ja kuuntelet luultavammin vai suomi-iskelmää.... kerrassaan olet "hieno" miesrukka.

        iskelmää en kuuntele.....punkkia ja lujaa....joku aivolävistys ja misfits pistää hyvää tavaraa...kaaos paita tai misfits paita päällä on parempi kuin kauluspaita.


      • someone1
        someone1 kirjoitti:

        iskelmää en kuuntele.....punkkia ja lujaa....joku aivolävistys ja misfits pistää hyvää tavaraa...kaaos paita tai misfits paita päällä on parempi kuin kauluspaita.

        Sitäpaitsi minä pidän junttinä sellaista: 6-1 torillatavataa-suomileijonakoru ja paita-rasisti-homofoobikko junttia...sellaiset voi painua johonkin...itse olen mielummin anarkisti....


      • ei anarkisti
        someone1 kirjoitti:

        Sitäpaitsi minä pidän junttinä sellaista: 6-1 torillatavataa-suomileijonakoru ja paita-rasisti-homofoobikko junttia...sellaiset voi painua johonkin...itse olen mielummin anarkisti....

        Onko niin että anarkisti ei voi missään tapauksessa pukea kauluspaitaa ylleen eikä muutenkaan siistejä kuteita ?? Miksi anarkistin pitää olla resupekka, kerro se kaikille.


      • trgfdgdf
        paitakauppias kirjoitti:

        Kauluspaidasta et taida paljon tietääkään rassukka. Se kuristaa vain silloin jos kaulasi on liian paksu ylänapille joka on kiinni.

        Nykyäänkin on vaikea löytää sopivan mallisia paitoja. Usein kiristää hartioista ja kaulasta tai sitten on vatsan kohdalta melkoinen teltta.


      • someone1
        ei anarkisti kirjoitti:

        Onko niin että anarkisti ei voi missään tapauksessa pukea kauluspaitaa ylleen eikä muutenkaan siistejä kuteita ?? Miksi anarkistin pitää olla resupekka, kerro se kaikille.

        voi pukeutua...jokainen omalla tyylillään mutta itse pidän pelleinä kaulupaita tyyppejä enkä ymmärrä naisia jotka pitään sellaisesta...en ole mielestäni resupekka vaan oman tien kulkija


      • kaksin kauniimpi
        someone1 kirjoitti:

        voi pukeutua...jokainen omalla tyylillään mutta itse pidän pelleinä kaulupaita tyyppejä enkä ymmärrä naisia jotka pitään sellaisesta...en ole mielestäni resupekka vaan oman tien kulkija

        Ja varmaankin saat kulkeakin tiesi ypö yksinään. Onnea valitsemallesi tielle.


      • someone1
        kaksin kauniimpi kirjoitti:

        Ja varmaankin saat kulkeakin tiesi ypö yksinään. Onnea valitsemallesi tielle.

        tuu tänne sanoo niin saat maiharista päin näköö ja kettingistä päälle pelle!!!!!!


      • someone1
        someone1 kirjoitti:

        tuu tänne sanoo niin saat maiharista päin näköö ja kettingistä päälle pelle!!!!!!

        enkä haluaisikaan itselleni ketään nörttiä naista joka katsoo vaan ulkonäköön ja pitää olla salilla käyvä ja itsestään huoltapitävä yms paskaa...mielummin katton telkkaria ja pompin keikoilla kun käyn jossain vitun salilla tai lenkillä...


      • ilkka kukkanen
        someone1 kirjoitti:

        ainakin olen oman tyylin kulkija enkä mikään helvetin massan mukana menijä...yököttää sellatteet jotka laittaa päälleen jotain kaluluspaitoja ja 100€ housuja ja takkeja....kenen tarttee ostaa sellasia kun samat paikatut ja reikäset farkut menee 6-7 vuotta...ja maiharit ei päästä läpi mitään vettä...

        Someone1:lle

        Vai laittaa osa Treen talibaneista päälleen myös kalupaitoja!!!

        Ja satasia.

        Sataset kyllä kastuu sateella.


      • ilkka kukkanen
        someone1 kirjoitti:

        iskelmää en kuuntele.....punkkia ja lujaa....joku aivolävistys ja misfits pistää hyvää tavaraa...kaaos paita tai misfits paita päällä on parempi kuin kauluspaita.

        someone1:lle

        Vai kaaos ja paita ovat eri asioita.

        Totta kerrankin.

        Hyvä poikahan pistää hyvää tavaraa:)))


    • vähän älliä miehet

      Olen pannut merkille työasioissa kulkeissani että myöskään muiden kaupunkien miehet eivät välitä pukeutua siististi ja hyvin. Onko kovin vaikeaan laittaa esim kauluspaita päälle kun lähtee ulos, eihän se ole yhtään sen vaikeampaa kuin pukeutua t-paitaan.

      • ilkka kukkanen

        vähä älliä miehet:lle

        Älliä ei Treen talibaneilta löydy, koska ne ei osaa napittaa paitaakaan.


    • mun mielestä

      Ei sen välttämättä ole pakko olla kauluspaita. Myös poolopaita sekä v- ja o-aukkoiset paidat ja neuleet näyttävät siisteiltä. Riippuu vähän mihin takkiin yhdistää, tyylikkäin olisi näin syksyllä trenssi tai villakangastakki. Myös pikkutakin alle sopii joku kiva ja siisti paita, ei ole pakko olla kauluspaita.

      • Naisen silmät

        Olet harvinaisen oikeassa tässä kommentissasi. Mies joka pukeutuu fiksusti,,, sellaista on pakko katsoa toisenkin kerran. Ilo nais-silmälle.


    • Nahkarotsi

      No on se hyvä kun me miehet saadaan nähdä vain 150% hyvin ja täydellisesti pukeutuneita naisia. Mutta vanha sanonta pitää edelleen paikkansa. Mitä enemmän pöyhit pas.. kasaa sitä enemmän se haisee. Eli kun viet esim tutustumisen jälkeen tän täydellisen naisen kotiin ja jäät viettään aikaa. Johan on yllätys mitä näet kun kilo meikkejä on pesty naamasta ja nämä täydelliset vaatteet riisuttu niin aina välillä tulee mieleen sanoa että meikkaa ja pue uudestaan. Olin muuten viime viikonloppuna Ruotsin risteilyllä niin kyllä miehet oli laivalla huomattavasti paremmin pukeutunut kun naiset. Ja toi että Ruotsalaiset miehet osaa pukeutua paremmin kun Suomalaiset. Ei ainakaan tukholmassa osata ja johan takaisin tullessa alkoi ilmestyyn laivan käyt'ville ja baareihin niin miehiä kun naisia jotka kulki verkkareissa ja kollege asuissa ja puhu ruotsia.

      • ruotsin herra.

        Et sitten ole tullut käyneeksi Tukholmassa oikeasti. Mene siellä vaikkapa pikaruokapaikkaan niin tulet näkemään todella hyvin pukeutuneita miehiä, jopa solmiot kaulassa ja mitä tulee siihen ruotsista tulleisiin verkkarityyppeihin, ne olivat takuuvarmasti suomalaisia, ehkä niitä jotka jonkin verran osaavat ruotsia ja sillä sitten brassailevat.


      • erdfsfds
        ruotsin herra. kirjoitti:

        Et sitten ole tullut käyneeksi Tukholmassa oikeasti. Mene siellä vaikkapa pikaruokapaikkaan niin tulet näkemään todella hyvin pukeutuneita miehiä, jopa solmiot kaulassa ja mitä tulee siihen ruotsista tulleisiin verkkarityyppeihin, ne olivat takuuvarmasti suomalaisia, ehkä niitä jotka jonkin verran osaavat ruotsia ja sillä sitten brassailevat.

        Surkea yritys. Tukholmassa ehkä pukeudutaan paremmin kuin Helsingissä, mutta kun mennään pois kaupungista niin verkkareita löytyy kyllä todella paljon. Toki löytyy myös sieltä kaupungista.


      • verkkareille EI
        erdfsfds kirjoitti:

        Surkea yritys. Tukholmassa ehkä pukeudutaan paremmin kuin Helsingissä, mutta kun mennään pois kaupungista niin verkkareita löytyy kyllä todella paljon. Toki löytyy myös sieltä kaupungista.

        Ja suomestako ei löydy verkkareita ?? Suomipojat pitävät 10 vuotta samoja verkkareita, kuluneita ja kauhtuneita ja sitten pähkäolevät miksi eivät saa naisia.


      • hgfhgfhf
        verkkareille EI kirjoitti:

        Ja suomestako ei löydy verkkareita ?? Suomipojat pitävät 10 vuotta samoja verkkareita, kuluneita ja kauhtuneita ja sitten pähkäolevät miksi eivät saa naisia.

        Valtaosa ei pidä. Toki ymmärrän jos muut miehet eivät kiinnostu sinusta, mutta turha puhua miehistä jos tarkoitat sikoja, jotka ovat riittävän epätoivoisia lähestyäkseen sinua.


      • someone1
        ruotsin herra. kirjoitti:

        Et sitten ole tullut käyneeksi Tukholmassa oikeasti. Mene siellä vaikkapa pikaruokapaikkaan niin tulet näkemään todella hyvin pukeutuneita miehiä, jopa solmiot kaulassa ja mitä tulee siihen ruotsista tulleisiin verkkarityyppeihin, ne olivat takuuvarmasti suomalaisia, ehkä niitä jotka jonkin verran osaavat ruotsia ja sillä sitten brassailevat.

        solmiot kaulassa...ne solmiot pitää vetää niin kireelle ettein henki kulje!!!


      • ilkka kukkanen
        someone1 kirjoitti:

        solmiot kaulassa...ne solmiot pitää vetää niin kireelle ettein henki kulje!!!

        Kuka määrää solmion kireyden liian tiukaksi?????


      • ...
        ilkka kukkanen kirjoitti:

        Kuka määrää solmion kireyden liian tiukaksi?????

        Laki.


      • adjö

        Nahkarotsi:lle

        Voin antaa sulle pari kielenhuoltoon liittyvää oppituntia, kun on pahasti sulla moinen ruosteessa. Siis tuo äidinkieli.

        Mistä SÄ tiesit, että juuri ruotsia puhuivat?

        Itse kun ET OSAA edes äidinkieltäsi kirjoittaa:))


    • Hyi mitä äijiä.

      Tampereen miesten tyyli lienee on tämä.
      Haalistunut, jo vuosia käytetty huppari. Kauhtunut t-paita, lököttävät, harvoin pestyt farkut, jokin liinanrisa kaulassa ja nuttura pesemättömissä hiuksissa. Kädessä heillä on olut-tölkki ja itse kääritty sätkä suupielessä ja reppu jossa lisää kaljatölkkejä. Sitten he vielä syljeskelevät inhoittavasti.
      Likaiset kuluneet lenkkarit kun vielä jalkaan niin johan on miestä kerrakseen.

      • näinkin

        Tampereella näkee usein myös sellaista ysäri-goottityyliä. Nilkkoihin asti ulottuva nahkatakki, mustaksi värjätty siimahäntä, oudot korokepohjalliset monot, joku hatunreuhka ja karseita läväreitä.


      • someone1
        näinkin kirjoitti:

        Tampereella näkee usein myös sellaista ysäri-goottityyliä. Nilkkoihin asti ulottuva nahkatakki, mustaksi värjätty siimahäntä, oudot korokepohjalliset monot, joku hatunreuhka ja karseita läväreitä.

        taas yksi joka ei ymmärrä erilaisuuden päälle vaan että kaikki pitäisi olla sitä harmaata massaa ja lammasta jota muka on aikuisuuden maailma....yöks


      • Ei harmaalle.
        someone1 kirjoitti:

        taas yksi joka ei ymmärrä erilaisuuden päälle vaan että kaikki pitäisi olla sitä harmaata massaa ja lammasta jota muka on aikuisuuden maailma....yöks

        Ei toki samaa harmaata massaa ole hyvin pukeutuminen, päinvastoin, hupparit, lenkkarit ja lippalakit ova tsamaa harmaata massaa.


      • someone1
        Ei harmaalle. kirjoitti:

        Ei toki samaa harmaata massaa ole hyvin pukeutuminen, päinvastoin, hupparit, lenkkarit ja lippalakit ova tsamaa harmaata massaa.

        ehkä mut pelle pukeutumista se on...ei se ole hyvää pukeutumista vaan mun mielestä ainakin pelle pukeutumista...näyttää typerältä ja on sellasta....


      • ilkka kukkanen
        someone1 kirjoitti:

        taas yksi joka ei ymmärrä erilaisuuden päälle vaan että kaikki pitäisi olla sitä harmaata massaa ja lammasta jota muka on aikuisuuden maailma....yöks

        someone 1:lle


        EI hyvinpukeutuminen ole harmaata massaa.

        Erilaisuus on TOTTAKAI myös rikkautta, mutta HYVÄLLÄ maulla AIKAANSAATUA..

        EI edes täällä Stadissa OLLA HARMAATA, HYVINPUKEUTUVAA MASSAA.

        Se on juuri persoonalle sopivaa oltava.

        Kuitenkin hyvää makua osoittavaa.

        Ei ihme, että nicissäsi on yksi. Sen pitäisi olla yksinäinen.


      • fudismies
        someone1 kirjoitti:

        taas yksi joka ei ymmärrä erilaisuuden päälle vaan että kaikki pitäisi olla sitä harmaata massaa ja lammasta jota muka on aikuisuuden maailma....yöks

        someone1:lle

        Kuka täällä on vaatinut harmaata massaa?

        Saatikka neliraajaisia lampaita?

        RRRaipeja teillä näyttää riittävän.

        Krapulako oksettaa?


      • ilkka kukkanen
        someone1 kirjoitti:

        ehkä mut pelle pukeutumista se on...ei se ole hyvää pukeutumista vaan mun mielestä ainakin pelle pukeutumista...näyttää typerältä ja on sellasta....

        Pelle vai pellepukeutumista


    • mielen analysaattori

      Lenitaneito, neito siis, hmmmm. Neito tarkoittaa suomenkielessä neitsyttä, eli koskematonta. Tekstistä päätelleen Lenitalla on ikää jo 30 ja vielä neitsyt. Se selittää paljon, sellaisilla on tapana alkaa sekoilla toisten ihmisten asioihin ja ruveta pitämään huolta asioista, jotka eivät heille kuulu.

      Miehen löytäminen olisi ainoa apu ja pelastus elämän ongelmiin mutta se käy aina vain vaikeammaksi ja vaikeammaksi, lienee Lenitallekin jo mahdottomuus.

      • eräs toden puhuja

        Tuollaiset iältään 30 vanhatpiiat ovat usein työmailla niitä kaiken kauheimpia ihmisiä. Kun ei ole kakaroita eikä ukkoa joita komennella niin sitten käydään purkamaan tarmoa työpaikan nuorten naisten kimppuun ja itketetään niitä.
        Jostain tällaisesta lienee tässäkin avauksessa kyse, pätemisen sekä huomioiduksi tulemisen tarpeista ja tarpeesta sekaantua toisten asioihin.


      • Lenitaneito

        Hmm... Et analysaattoriherra varmaankaan ole lukenut koko ketjua sillä minä, Lenitaneito olen naimisissa, ollut jo ties kuinka kauan ja tyytyväinen mieheeni joka osaa pukeutumisen idean. Vaikka nimimerkki on neito ei se suinkaan tarkoita että neitsyt, tämä sinulle tietämättömälle tiedoksi.


      • Lenitaneito(rouva)
        eräs toden puhuja kirjoitti:

        Tuollaiset iältään 30 vanhatpiiat ovat usein työmailla niitä kaiken kauheimpia ihmisiä. Kun ei ole kakaroita eikä ukkoa joita komennella niin sitten käydään purkamaan tarmoa työpaikan nuorten naisten kimppuun ja itketetään niitä.
        Jostain tällaisesta lienee tässäkin avauksessa kyse, pätemisen sekä huomioiduksi tulemisen tarpeista ja tarpeesta sekaantua toisten asioihin.

        Lenitaneito ei siis ole vanhapiika, vaan naimisissa onnellisesti mutta haluaisi kiinnittää huomiota miesten pukeutumiseen ettei tampereesta tulisi vallan resupekkojen kaupunki jota sitten saisi hävetä silmät päästään muille ulkopaikkakuntalaisille ja vierasmaalaisille.
        Mikä kunnon siistissä pukeutumisessa on niin vaikeaa, ei sitä tarvitse kravatti kaulassa olla vaan fiksu pukeutuminen niille jotka ovat jo ylittäneet teini-iän.


      • Munasta tykkävä
        Lenitaneito kirjoitti:

        Hmm... Et analysaattoriherra varmaankaan ole lukenut koko ketjua sillä minä, Lenitaneito olen naimisissa, ollut jo ties kuinka kauan ja tyytyväinen mieheeni joka osaa pukeutumisen idean. Vaikka nimimerkki on neito ei se suinkaan tarkoita että neitsyt, tämä sinulle tietämättömälle tiedoksi.

        Antaako hellu vielä annalassa hyvin pojille?


      • sitä se on
        Lenitaneito(rouva) kirjoitti:

        Lenitaneito ei siis ole vanhapiika, vaan naimisissa onnellisesti mutta haluaisi kiinnittää huomiota miesten pukeutumiseen ettei tampereesta tulisi vallan resupekkojen kaupunki jota sitten saisi hävetä silmät päästään muille ulkopaikkakuntalaisille ja vierasmaalaisille.
        Mikä kunnon siistissä pukeutumisessa on niin vaikeaa, ei sitä tarvitse kravatti kaulassa olla vaan fiksu pukeutuminen niille jotka ovat jo ylittäneet teini-iän.

        Tuo on pelkkää trollausta ja mitä lieneekään. Kun katselee miesten pukeutumista täällä ja muualla niin mitään eroa ei ole. Kummallista ja sairastakin oman "kylän" miesten mustamaalausta, kertonee jostain kompleksista tai vain ikävästä luonteesta.


      • näkijä-nainen
        sitä se on kirjoitti:

        Tuo on pelkkää trollausta ja mitä lieneekään. Kun katselee miesten pukeutumista täällä ja muualla niin mitään eroa ei ole. Kummallista ja sairastakin oman "kylän" miesten mustamaalausta, kertonee jostain kompleksista tai vain ikävästä luonteesta.

        Katsele ympärillesi jos et ole sokea..............


      • kaikkea kans
        Munasta tykkävä kirjoitti:

        Antaako hellu vielä annalassa hyvin pojille?

        Tämä ei ole homojen palsta. Jos tykkäät munasta niin menehän muille foorumeille, kiitos.


      • suotta yrität
        Lenitaneito kirjoitti:

        Hmm... Et analysaattoriherra varmaankaan ole lukenut koko ketjua sillä minä, Lenitaneito olen naimisissa, ollut jo ties kuinka kauan ja tyytyväinen mieheeni joka osaa pukeutumisen idean. Vaikka nimimerkki on neito ei se suinkaan tarkoita että neitsyt, tämä sinulle tietämättömälle tiedoksi.

        Kukaan Rouva ei koskaan sano itseään neidoksi, ei edes leikillään. Aivan suotta yritätkin.


      • Lenitaneito/rouva
        suotta yrität kirjoitti:

        Kukaan Rouva ei koskaan sano itseään neidoksi, ei edes leikillään. Aivan suotta yritätkin.

        Tämä Lenitaneito haluaa kuitenkin kaikista muista ja muitten mielipiteistä huolimatta sanoa itseään neidoksi. Mieheni kutsumanimi se on ja ei hassumpi sillä kun vielä seurustelimme jolloin olin vielä neiti, hän keksi sen ja se on jäänyt elämään ja tulee varmaankin olemaan hamaan tappiin saakka. Hän sanoi myös minua kissiksi joka ei jäänyt käytäntöön.


      • säälittää, säälittää
        Lenitaneito/rouva kirjoitti:

        Tämä Lenitaneito haluaa kuitenkin kaikista muista ja muitten mielipiteistä huolimatta sanoa itseään neidoksi. Mieheni kutsumanimi se on ja ei hassumpi sillä kun vielä seurustelimme jolloin olin vielä neiti, hän keksi sen ja se on jäänyt elämään ja tulee varmaankin olemaan hamaan tappiin saakka. Hän sanoi myös minua kissiksi joka ei jäänyt käytäntöön.

        Ihan käy sääliksi miestäsi jos sinulla sellainen on muutoin kuin haavekuvissa. Olla tuollaisen riivinraudan komennossa, ei se ole ihmisarvoista elämää.


      • ilkka kukkanen

        Kyllä Lenitaneito on nicci kuten munkin kukkanen.

        Mun nicci on provo.


      • ilkka kukkanen
        Lenitaneito kirjoitti:

        Hmm... Et analysaattoriherra varmaankaan ole lukenut koko ketjua sillä minä, Lenitaneito olen naimisissa, ollut jo ties kuinka kauan ja tyytyväinen mieheeni joka osaa pukeutumisen idean. Vaikka nimimerkki on neito ei se suinkaan tarkoita että neitsyt, tämä sinulle tietämättömälle tiedoksi.

        Olet tyytyväinen mieheesi ja kohta kerrot ettei miehistä ole mihinkään????

        Neito ei ole sama kuin neitsyt.

        Jopa me miehet sen tiedämme.


      • ilkka kukkanen

        Neito ei välttämättä tarkoita koskematonta/neitsyttä.


    • liivatteen serkku

      Jos pukeutumalla esimerkin mukaisesti on tarkoitus metsästää siiderivalaita, niin miksi pukeutua paremmin?

    • olispa edes mies?

      Jaa mitkä miehet ????????????????????

    • tietoinen 34

      Tampereella kun ei ole miehiä vaan lällärimammanpoikia.

      • ilkka kukkanen

        On siellä myös Tampereen talibaneja.


    • ilkka kukkanen

      Lenitaneidolle:

      Terkkuja Stadin Meilahdessa asuvalta komealta ja sivistyneeltä, kulttuurinkin harrastajamieheltä, joka osaa pukeutua. Saamani palaute kertoo jo siitä.

      En todellakaan näytä enkä ole junttimainen, vaan Stadin komistus myös ulkonäöltäni.

      Etsin trelaista naista tutustuakseni, sillä tulen Ilvekseen asumaan torstaina.

      Olisi kiva tavata Sinut hunaja.

      Syödään ja nautitaan elämästä yhdessä. esim. Ilveksessä ja opastamissasi paikoissa.

      Mä tarjoon tietysti.

      P.S. Älä säikähdä provosoivaa nicciäni.

      • Lenitaneito(rouva)

        Oletkos kukkanen jotenkin naisen puutteessa kun noin kovasti tarjoat itseäsi vai eikö flaksi ole käynyt yrittämisestä huolimatta. Luuletko että uskon juttujasi, eheiiiiiiiiiii, vaikutat vähän liian tyrkyltä ja sitäpaitsi minä, Lenitaneito olen naimisissa enkä tee syrjähyppyjä. Kiitos kuitenkin.


      • ilkka kukkanen
        Lenitaneito(rouva) kirjoitti:

        Oletkos kukkanen jotenkin naisen puutteessa kun noin kovasti tarjoat itseäsi vai eikö flaksi ole käynyt yrittämisestä huolimatta. Luuletko että uskon juttujasi, eheiiiiiiiiiii, vaikutat vähän liian tyrkyltä ja sitäpaitsi minä, Lenitaneito olen naimisissa enkä tee syrjähyppyjä. Kiitos kuitenkin.

        Lenitaneito(rouvs)lle

        Olemme olleet SAMAA MIELTÄ MIESTEN PUKEYTUMISESTA.

        Nyt tuot keskusteluun "naisen puutteen".!!!

        En ole uskonpalstalla enkä tyrkyttämässä ketään rouville enkä neidoille..

        Olen kuitenkin myös eroottinen mies.

        Olen leski.


      • ilkka kukkanen
        Lenitaneito(rouva) kirjoitti:

        Oletkos kukkanen jotenkin naisen puutteessa kun noin kovasti tarjoat itseäsi vai eikö flaksi ole käynyt yrittämisestä huolimatta. Luuletko että uskon juttujasi, eheiiiiiiiiiii, vaikutat vähän liian tyrkyltä ja sitäpaitsi minä, Lenitaneito olen naimisissa enkä tee syrjähyppyjä. Kiitos kuitenkin.

        Olen todella pahoillani, ettei äkillinen ja yllättävä leskeys vienytkään eroottisia tarpeitani ja satun siis vihaamaan yksinoloa jopa Treella.

        Usko tai älä, ei se erotiikkaani poista. Erotiikka tässä tilanteessa on elämän voima, joka pitää mua hengissä ja ihmisenä antaa elämänhalua.

        Sinä olet naimisissa, minä olen leski. Molemmilla kai kuitenkin erotiikkaa on jäljellä.

        Tyrkkyys näyttäytynee epätoivoisessa halussani olla jonkun naispuolisen kanssa. Vihaan yksinoloa juuri nyt.

        Seksi ei ole erotiikassani keskeisin tekijä vaan naisseura.


      • ilkka kukkanen
        Lenitaneito(rouva) kirjoitti:

        Oletkos kukkanen jotenkin naisen puutteessa kun noin kovasti tarjoat itseäsi vai eikö flaksi ole käynyt yrittämisestä huolimatta. Luuletko että uskon juttujasi, eheiiiiiiiiiii, vaikutat vähän liian tyrkyltä ja sitäpaitsi minä, Lenitaneito olen naimisissa enkä tee syrjähyppyjä. Kiitos kuitenkin.

        En tiennyt, etten saa tarjota seuraani juuri SINULLE. Ja että kovasti vielä.

        Olen naisseuran puutteessa juuri leskeksi jääneenä. En niinkään seksin.

        Yksinolo nyt juuri jopa Treella olisi myrkkyä.

        Missä kohti olin epäuskottava?


      • ilkka kukkanen
        Lenitaneito(rouva) kirjoitti:

        Oletkos kukkanen jotenkin naisen puutteessa kun noin kovasti tarjoat itseäsi vai eikö flaksi ole käynyt yrittämisestä huolimatta. Luuletko että uskon juttujasi, eheiiiiiiiiiii, vaikutat vähän liian tyrkyltä ja sitäpaitsi minä, Lenitaneito olen naimisissa enkä tee syrjähyppyjä. Kiitos kuitenkin.

        Lenitaneito:lle

        EN ole puhunut syrjähypyistä, vaan tahdon tavata kaltaisesi sivistyneen ja oikeinpukeutuvan tuntevan ei- talibanin vaimon seurustelun = keskustelun merkeissä esim. ruokaillessamme tai drinkillä.


      • ilkka kukkanen
        Lenitaneito(rouva) kirjoitti:

        Oletkos kukkanen jotenkin naisen puutteessa kun noin kovasti tarjoat itseäsi vai eikö flaksi ole käynyt yrittämisestä huolimatta. Luuletko että uskon juttujasi, eheiiiiiiiiiii, vaikutat vähän liian tyrkyltä ja sitäpaitsi minä, Lenitaneito olen naimisissa enkä tee syrjähyppyjä. Kiitos kuitenkin.

        Lenitaneito(rouva):lle

        Kiitoksesi vastaanotettu.

        Piä vaan kiinni nicistäsi.

        Älä taivu talibanien "neito = netsyt" - puheista.


    • saas nähdä

      No niin tää viestiketju kun ei sitten lopu koskaan niin annetaan hieman lisää syytä kirjoitella. Eli tampereen ja siis koko suomen naiset ei osaa nai,, makaa kun kuollut lahna ja sitten valitetaan kun suomi mies ei osaa niitä tyydyttää. Lainataan lenitaa eli menkää Brasiliaan,tallinnaan tai thaimaaseen opetteleen. Myös Espanja ja Ranska olis hyviä oppi maita. Kokeillan tälläistä vastausta ja katotaan montako 10 000 naista tätä kritisoi ja kehuu itteensä ja haukkuu miehiä????

      • Lenita-neito

        Ja että miehetkö sitten osaavat na....... Heh, ei ihme että naisten täytyy teeskennellä kun miehistä ei ole mihinkään.


      • ilkka kukkanen
        Lenita-neito kirjoitti:

        Ja että miehetkö sitten osaavat na....... Heh, ei ihme että naisten täytyy teeskennellä kun miehistä ei ole mihinkään.

        Lenita- neidolle:

        Yleistät miehet.

        Onko tosiaan niin vai miksi olet naimisissa?

        Normienko/sosiaalisen paineen vuoksi:)))


      • ilkka kukkanen
        Lenita-neito kirjoitti:

        Ja että miehetkö sitten osaavat na....... Heh, ei ihme että naisten täytyy teeskennellä kun miehistä ei ole mihinkään.

        Lenitalle:

        Tuo kuulosti lespoudelle!


      • Lenita-Noita
        ilkka kukkanen kirjoitti:

        Lenitalle:

        Tuo kuulosti lespoudelle!

        taidat olla amatööri!


      • ilkka kukkanen
        Lenita-Noita kirjoitti:

        taidat olla amatööri!

        Lenita- noita:lle

        Niin tai näin. Väärinpäin aina kanssasi, näköjään.


        Amatööri pukkeutumisessako?

        Et määritellyt alaa.


      • ilkka kukkanen
        Lenita-Noita kirjoitti:

        taidat olla amatööri!

        Leskenä OLEN aloittelija/amatööri.

        Olen kovasti pahoillani että sukupuoltani edustan silti.

        Sinä kuulostat siltä, että pidät enemmän naisväestä kuin meistä miehistä.


      • ilkka kukkanen
        Lenita-neito kirjoitti:

        Ja että miehetkö sitten osaavat na....... Heh, ei ihme että naisten täytyy teeskennellä kun miehistä ei ole mihinkään.

        Jos toisesta sukupuolesta ei ole MIHINKÄÄN, niin kyllä minä ihmettelen. Ja puolet maapallon ihmisistä.

        Jos toinen sukupuoli teeskentelee, ei se ole TOISEN sukupuolen vika. Se on teeskentelevän sukupuolen vika.

        Miksi ja kenelle sinun TÄYTYY teeskennellä.

        Miksi????

        Stadilaisena en syytä ymmärrä.

        Hyvinpukeutuvana Stadilaisena.


      • ilkka kukkanen
        ilkka kukkanen kirjoitti:

        Lenita- neidolle:

        Yleistät miehet.

        Onko tosiaan niin vai miksi olet naimisissa?

        Normienko/sosiaalisen paineen vuoksi:)))

        Ilmoitat selvästi pitäväsi ja et- teeskenteleväsi vain naisten ja todennäköisesti eläinten seurassa.

        Miksi olet naimisissa MIEHEN kanssa? Miehen, josta vedät johtopäätökset KOKO miessukupuoleen.

        Sinullahan ei ole syrjähyppyjä, niin ainoa mahd. on, että sinulla on tarvetta naissukupuoleen, koska SUN miehestä ei ole mihinkään.

        Miksi otit miehen, josta ei ole mihinkään?


      • raippppeee

        saas nähdä:lle

        tampere vai Tampere?

        suomi vai Suomi?

        kun vai kuin?

        Osaatko sä tyydyttää kaloja ja ihan lahnojakin??

        tallinna vai Tallinna?

        thaimaa vai Thaimaa?

        oppi maita vai oppimaita?


    • naurankin

      Ohhoh...ja se kauluspaitakos nyt sitten muka miehen tekee .... salli minun nauraa.

    • Kissanainen tre

      Olen huomannut ikävä kyllä saman ilmiön kuin aloittaja. Tuntuu tosiaan aika hölmöltä saapua itse huolellisesti laittautuneena treffeille, jos toinen on harmaassa hupparissa ja jossain kuluneissa farkuissa.

      Hyvin pukeutunut mies miellyttää naista kuin naista enemmän kuin joku hupparihemmo - tämä on sellainen fakta, ettei sen tajuamiseen tarvita mitään akateemista tutkintoa. Tavallinen arkijärjen käyttö riittää. Aika yksinkertainen saa olla, jos luulee, että huppari kiehtoo enemmän kuin siisti kaupuspaita tai puvuntakki.

      • Kissanainen tre

        Korjaus: kauluspaita.
        Niin ja miehet miettikää: kumman naisen kanssa haluaisitte mieluummin treffeille: sellaisen, joka panostaa pukeutumiseen miehistä silmää miellyttääkseen vai sellaisen, joka laahjustaa hupparissa ja tennareissa...


      • kissamies tre
        Kissanainen tre kirjoitti:

        Korjaus: kauluspaita.
        Niin ja miehet miettikää: kumman naisen kanssa haluaisitte mieluummin treffeille: sellaisen, joka panostaa pukeutumiseen miehistä silmää miellyttääkseen vai sellaisen, joka laahjustaa hupparissa ja tennareissa...

        No ite ainakin tykkään enemmän rennoista vaatteista ja valitsisin sen huppari tennari naisen.

        Ei ne vaatteet tee ihmisestä yhtään parempaa tai hienompaa.


      • ilkka kukkanen
        kissamies tre kirjoitti:

        No ite ainakin tykkään enemmän rennoista vaatteista ja valitsisin sen huppari tennari naisen.

        Ei ne vaatteet tee ihmisestä yhtään parempaa tai hienompaa.

        Kyllä ne joskus parantavat tunnelmaa ja jopa ulkonäköä. Joskus ja joillain.


      • ilkka kukkanen
        kissamies tre kirjoitti:

        No ite ainakin tykkään enemmän rennoista vaatteista ja valitsisin sen huppari tennari naisen.

        Ei ne vaatteet tee ihmisestä yhtään parempaa tai hienompaa.

        kissa"mies" tre:lle

        TEKEE ne.

        Ihan kuin hyvä käytös ja huumorikin.

        ÄLYSTÄ PUHUMATTAKAAN.

        KAIKKI WAIKUTTAA.


      • ilkka kukkanen
        Kissanainen tre kirjoitti:

        Korjaus: kauluspaita.
        Niin ja miehet miettikää: kumman naisen kanssa haluaisitte mieluummin treffeille: sellaisen, joka panostaa pukeutumiseen miehistä silmää miellyttääkseen vai sellaisen, joka laahjustaa hupparissa ja tennareissa...

        KISSANAISELLE :

        UPEEETA JÄRJENJUOKSUA JA TUNTEIDEN TUHINAA, JOTA EIVÄT TREEN MIEHET TAJUU.


      • retu-pekka
        Kissanainen tre kirjoitti:

        Korjaus: kauluspaita.
        Niin ja miehet miettikää: kumman naisen kanssa haluaisitte mieluummin treffeille: sellaisen, joka panostaa pukeutumiseen miehistä silmää miellyttääkseen vai sellaisen, joka laahjustaa hupparissa ja tennareissa...

        kissanainen tre:lle


        Upeeta kissanainen!!!

        Terveisiä Stadista! ja sylin täydeltä...


    • hyiolkoon

      Sinun tarvii LENITANEITO muuttaa vaikka turkkiin ni näet hienosti pukeutuvia herrasmiehiä, jos karvakädet noin kiinnostavat.

      • lenita-neito

        ei karvakädet kiinnosta vaan hyvä pukeutuminen.... Onko se niin VAIKEAA ?????????????????????????


      • Lenita-noita
        lenita-neito kirjoitti:

        ei karvakädet kiinnosta vaan hyvä pukeutuminen.... Onko se niin VAIKEAA ?????????????????????????

        Mitäs sitten ladyboyt?


      • ilkka kukkanen
        lenita-neito kirjoitti:

        ei karvakädet kiinnosta vaan hyvä pukeutuminen.... Onko se niin VAIKEAA ?????????????????????????

        Moi lenita- neito!!

        Ilkka lähestyy sua nyt Ilveksen merkeissä.

        Tuun sine 30.10 ja voit tulla näkee mut.

        Luonnossa.

        Shoppaillaaaaaanko?


      • kallekokin

        hyiolkoolle

        turkkiin vai Turkkiin

        pitäis muuttaa?


    • nainen tre

      Siis mitkä TAMPEREEN MIEHET ??

      • Lenitaneito

        Pukeudeun välillä pelkkiin stringeihin ja kumisaappaisiin kauppareissua varten. Topin saa kätevästi sitten tehtyä lidlin muovipussista kun siihen leikkaa käsille ja päälle reät.


      • Lenita-neito(oikea)
        Lenitaneito kirjoitti:

        Pukeudeun välillä pelkkiin stringeihin ja kumisaappaisiin kauppareissua varten. Topin saa kätevästi sitten tehtyä lidlin muovipussista kun siihen leikkaa käsille ja päälle reät.

        Olet HULLU kun kirjoitat minun nimelläni........ Kaikkea niin onkin !!!


    • Lenita-neito(oikea)

      Tarkennusta jos pukeutumisestani haluat niin en käytä stringejä vaan maksamakkaran värisiä mummoalkkareita. En myöskään käytä kumisaappaita vaan vanhanajan jumppatossuja niin että jalkani näyttävät suurilta karjalanpiirakoilta.

    • nooh nooh
      • slä

        Eiköhän jokainen pukeudu niin kun haluaa. Pääasia et siististi, ei haise. Rumasti pukeutuneesta miehestä voi saada komeen pienellä fiksauksella, samoin naisesta kauniin. Katsokaa joskus ihmisen sisälle.


      • ilkkanen
        slä kirjoitti:

        Eiköhän jokainen pukeudu niin kun haluaa. Pääasia et siististi, ei haise. Rumasti pukeutuneesta miehestä voi saada komeen pienellä fiksauksella, samoin naisesta kauniin. Katsokaa joskus ihmisen sisälle.

        Kirurgit saa katsoa sisälle.


    • Lanitarouva

      Olen pannut saman merkille. Baareissa näkee miesten päällä jos jonkin näköistä retkua ja sitten se LIPPALAKKI vielä. On aika ihme että fiksuissa kahviloissa näkee kohtalaisen hyvin pukeutuneita miehiä ja naisia.
      On on sentään hyvä että edes jossakin näkee hyvin pukeutuneita miehiä.

    • siististi-pikkujoul

      Nyt on sitten talvi ja tulevat pikkujoulut. Toivottavasti edes niihin miehet panevat parasta päälle että vaimon/tyttöystävän ei tarvitse hävetä.

    • Lenita-neito

      Eivät ne vieläkään osaa pukeutua vaikka kuinka niitä valistaisi. Kuuroille korville menee opetus.
      Kun katselee hämeenkadun mieskulkijoita niin kyllä ihmetyttää se että miehet ovatkin noin naisellistuneet. Herraisä kun näen oikean miehen niin on pakko pysähtyä katsomaan, sellainen harvinaisuus on ilo silmälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe