kysymyksiä

ihmettelyä

mietin tässä että onko se niin että miehiä ei yksinkertaisesti kiinosta enään jos naisella on lapsi?
kun hyvin moni laittanut profiliinsa jo (jos se palvelulla on mahdolista) että toivoo että naisella ei lapsia
Mietin että miettivätkö miehet että siinä tulee mukana lapsen biologinen isä vai ajatelaanko että nainen haluaa vain elättäjän itseleen ja lapselle?
Itse on -13 syntynyt lapsi ja niin mielilelläni tapaisn vastakkaista sukupuolta mutta tuntuu että kerran kun tehnyt valinan alkaa yksinhuoltajaksi niin pitää aina niin elää, meillä ei lapsen isä kuulu elämään missään muodossa

18

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -n-

      jos miehellä on lapsia, ok

    • 2+3

      Yksinhuoltajuus ja ylipaino on yksinkertaisesti isoimmat turnoffit mitä naisessa voi olla mutta naisilla on asiat hyvin sillä tämä on sentään asia johon voi vaikuttaa.

      Mies ei voi tehdä mitään esim. jos on lyhyt.

    • ihmettelyä

      no entä jos ei ole ylpainia?
      niinkuin minulla, olen aika lailla ihan normaalin kokoinen.
      ja vielä lisäus eli en etsi elättäjää ihan hyvin tulen toimeen nytkin.
      Tuntuu vain niin että niitä miehiä joilla myös lapsi on aika vähän liikkeellä vain tuntuuko minusta vain siltä
      ja tosiaa asutaan pk-seudulla

    • yh vs. yh

      Hah, Kokeilkaapas löytää seurustelukumppani 161cm pitkänä kahden lapsen yksinhuoltajaisänä... siinä on haastetta.

    • pahin este on:

      En pystyisi täysillä sitoutumaan toisen miehen lapsen kasvattamiseen.

      • lapseton nainen

        Itse naisena sitouduin miehen lapseen 24/7 äitipuolena, että silleen.


    • Toivon sulle onnea

      Raakana veikkauksena heittäisin ilmoille sellaisia ajatuksia, että... Ehkä mies hakee sellaista joka pystyy antamaan kaiken huomion. On vapaa lähtemään vaikka reissuun tai jonnekkin ilman säätöä jne.
      Sitten on niitä, jotka eivät taas pysty moneen yhtäaikaa. Eli tutustumaan naiseen ja lapseen. Sitten nämä jotkut viisaat luulevat, että nainen on jotenkin pilalla. No niistä ei kannata välittää.
      Olen itse lapseton nainen ja olen alkanut välttelemään lapsettomia miehiä. Ei sinänsä lapsia vastaan mitään ole, mutta joskus tuntuu, että treffikaverit joilla on varsinkin pieniä lapsia, ovat ikäisekseen "vanhoja ja vakavia". Vaikka olisi siis saman ikäinen. Johtuuko sitten siitä vastuusta, en tiedä. Taitaa kuitenkin olla niin, että meitä on niin moneen junaan ja rohkeesti pitäis ottaa siitä ihmisestä ihan oikeasti selvää. Meinaa se vaan olla vaikeata kun ei noi enää tunnu haluavan tavata ketään vaan roikkua jossain kirjekaverisuhteessa. Oli lapsia tai ei.

    • ihq

      musta tuntuu siltä että ehkä naiset hyväksyvät helpommin jos miehellä on lapsia ja todelnäköisestihän lapset yleensä asuvat äitiensä luoan ja isät näkevät vain viikonloppuisn tai miten nyt on sovittu, näin vain tuntuu

    • nähty ja koettu on

      Tästä samaisesta yh asiasta on vaikka kuinka monta keskustelua.
      Sinullakin on käsittääkseni vuoden vanha lapsi kun -13 syntynyt.
      Nyt vaan voi kysyä onko sinulla edes aikaa millekkään parisuhteelle kun menet paljolti lapsen aikataulujen mukaan ja kun kaikki miehet tietää kun se ensihuuma on hävinnyt parin kuukauden jälkeen niin silloin sinulla on vielä vähemmän aikaa teidän "parisuhteellenne"
      Mieshän tietää jo alusta lähtien että millä ehdoilla siinä mennään ja tällä miehellä ei ole mitään biologisiakaan tunne siteitä lapseesi niin helpompi kun ei ala edes vakavaakaan suhdetta kanssasi mutta se on eri asia se kevyt suhde....

      Itselläni on tuonut tämän pitkän iän (47) perusteella 3 yhärin kanssa kokemusta seurustelusta ja vaikka kuinka inhoan yleistyksiä niin samaa kaavaa toisti nämä, olin lapsenvahtina, lompakkona ja "isukkina" vaikka kuinka olisin hyväksynyt näiden lapset niin oikeuttahan minulla ei ole kasvattaa näitä lapsia ja kun se lapsi kuitenkin tulee mielessäsi aina 1. niin aika kevyesti tulee kenkää tälle miehelle kun se ensi huumakin on hävinnyt.
      Eihän siinä todellista ensihuumaakaan ole vaan se arki alkaa aika nopeasti.

      Itse nyt ollessani 2 suht pienen lapsen eronneena isänä ja en ole mikään tavallinen joka toinen viikonloppuisä niin todellisuudessa en kelpaisi sinullekkaan (vaikka olisin saman ikäinen) koska vain sinä ja sinun lapsesi määrittelisi sen tahdin, tapaamiset ja aikataulut ja aika yksipuolisella ajatusmaailmalla mentäis että luopppa sitten siinä jotain parisuhdetta.
      Kyllä saan korulauseita kuulla että "onpa hienoa kun isäkin on noin sitoutunut lapsiinsa" mutta ne ei todellisuudessa paljoa lämmitä mutta tämä on realismia.

    • entä näinpäin

      Voi myös olla ,ettei sinua kiinosta mies kuin väliakaisesti .

      Luulisin lapsesi vievän kaiken sinun huomiosi .

      Olet itse enemmän lapsessa kiinni mitä miehissä !

    • normaali tilanne

      Lisään vielä tähän ajatuksen vuoden ikäisten lasten pariskunnista .

      Pariskunnat ovat myös kiinni lapsissaan .Yhteinen aika tai kahdenkeskinen
      yhdessäolo vaatii järjestelyä .

      En mitenkään ihmettele miesten passiivisuutta .Et itsekkään voisi olla
      täysillä mukana suhteen rakentamisessa .

      Lapsi syö aikaasi ja energiaasi .Lapsi on ykkössijalla ja kakkoseksi tulee
      sinun omat tarpeesi .Tyytyvätkö miehet sinun tarpeisiisi ?

      Myös mies jää laillasi kakkossijalle .

    • yrittäjä

      Kyllä yh nainen kelpaa ainakin tänne pienille kylille. Mutta naisten pitäis laskea rimaa että itse huolisivat ja olisisivat valmiita muuttamaan taviksen luo. Minä ainakin huolisin ja voisin vaikka elättää jos täältä ei töitä löytys. Mutta tavis mies ei kelpaa naisille ainakaan deitti sivujen kautta.

    • ihmettelyä

      Ihan hyvä pointteja joita en tulut edes ajatelleeksikaan. tottahan se on että näin pienessä lapsessa on eri tavalla kiinni kuin sitten vähän isomassa lapsessa ja tosiaan lapsi on 1v 4kk nyt. Minulla on kuitenkin on siinä että lapselle järjestyy aina tarvitaessa hoito (ihanat sukulaiset).
      Vaan on alkanut tuntumaan nyt kuin melkein 2v ollut yksin (raskaus aika mukaan lukien) alkanut kaipaamaan jotain toista ihmistä, hellää kosketusta ja jonka kanssa voi jakaa asioita ja tätä tavalista rataa.
      Mutta ehkä sitten olisi pitää miettiä ennen kuin tuli yh tai odottaa vähän kuin lapsi kasvaa

    • yrittäjä

      No onhan sinulla sentään se lapsi. Et sinä ole yksin. Mitäpäs luulet miltä minusta tuntuu kun asun yksin ja olen 32 . Ja olen aina elänyt yksin eli en ole seurustellut ja edellisen kerran on edes vähän ollut jonkin laista säpinä naisten kanssa kouluaikoina. Treffeillä olen eläessäni kaksi kertaa päässyt mutta niistäkään ei tullut kuin pettymys kun en omista sitä kemiaa.

    • er45

      Mitä itse ajattelin yksinhuoltajista.

      Olin 35v kun tapailin, ja valittavana oli niin lapsettomia kuin lapsellisiakin. Osalla noista lapsellisista oli ihan tuoreita toukkia, ja osalla lapset olivat teini-ikäisiä.

      Ongelmana ei niinkään heidän kanssaan olleet nuo lapset, vaan se miten paljon ne vaikuttavat ajankäyttöön. Ihan noiden vuoden parin ikäisten kanssa, on todella vaikeaa löytää yhteistä aikaa, vaikkapa lähteä jonnekkin keikalle vähän pidemmälle, johon menee se yksi vuorokausi tai vkloppu. Kun olen tottunut lapsettomana viilettämään vaikka Lontooseen viikonlopuksi, oli vaikea yrittää totutella itseään sellaiseksi kotihiireksi - koska ei vain pysty lähtemään mihinkään.

      Ja niiden teini-ikäisten lasten kanssa joutuu myös vastaaviin asioihin törmäämään, vaikka ne pystyikin joka toinen viikko heivaamaan isälleen.

      Joten itse ainakin koin että pystyin elämään omaa elämääni, sekä tuomaan toisen elämään jotain omasta elämästäni kun niitä muksuja ei pyörinyt nurkissa.

      Kaiken varmaan pystyy järjestämään, kun vähän harjoittelee, mutta itse ainakin ahdistuin melko pian siitä, kuinka paljon nuo muksut rajoittivat kaikkea sitä minkä koin omaksi elämäkseni - Enkä sitten pystynyt luopumaan siitä. (eg. ei tullut niin hyvännäköistä ja rikasta sekä rakasta naista vastaan).

      • er45

        Sen verran vielä pitää sanoa, että kun tapasin yhden tapauksen, niin nousi niskakarvat heti pystyyn.

        Hän oli kertonut etukäteen että hänellä on lapsia, ja emme niinkään olleet keskusteleet heistä sen kummemmin sen jälkeen. Kun sitten muutaman päivän keskustelujen jälkeen tapasimme, kävi ilmi että hänellä oli neljä alle 8v lasta, ja jokainen heistä oli eri isän kanssa hankittu!

        Ketään nyt tuomitsematta, mutta itselleni tuli heti sellainen tunne, etät miten ihmeessä joku lähtee tekemään tähän maailmaan lapsia, ja sitten heti erotaan noista miehistä. Mitä ihmettä on voinnut tapahtua, tai missä on vikaa ettei suhteet kestä?

        No, se päättyi hyvin nopeaan sen tapaamisen jälkeen.


    • niipän

      voihan tuolla naisella jota kuvat ihan vaan puhtaasti yhden illan juttuja jonka seurauksena lapset syntyvät.

    • ihmettelyä

      Sekin on kyllä totta että lapsi rajoittaa ajankyttöä jonkun verran. Ja mulla on se ihana että hoitaja löytyy kyllä jos haluaisi lähteä vaikka viikonlopuksi. Ja musta ongelma ei ole edes se että lähtisi vikonlopuksi matkalle, lapsi kainaloon ja menoksi tai sitten hoitoon.
      Mä kun olen ollut aina hyvin liikuvaista sorttia ja eikä lapsen tulo muuttanut sitä millään lailla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe