Top10 Pohjois-Kypros

Juuso1111

Olen lähdössä kyseisen toimiston matkalle 1.10 ja olisi mukava tietää jo reissun tehneiden ja myös reissua odottavien tunnelmia.
Olen ollut pari kertaa Grouponin Turkin kiertomatkalla ja ne ovat olleet ihan toimivia juttuja. Tiedän siis jo jotain systeemeistä. Hotellina pitäisi olla joko GO Riverside Village, Sempati tai GO Golden Bay Beach. Olisi mukava lukea kommentteja.

49

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖH

      Ensikertalainen ja lähdössä samalle reissulle. Hiukan jännittää miten ja milloin lopulliset dokumentit tulee. Ja toteutuuko reissu yleensä. Muuten innolla odotan.

    • Juuso1111

      Jännitys kuuluu asiaan, aivan normaalia mullakin vaikka olen jonkin verran matkustellut, mutta aina se tulee uudestaan :)
      Harrastan aina kyllä jonkinlaista etukäteissurffailua hotelleista ja paikan ympäristöstä, paikoista joissa haluaisn käydä, kuten tuolla Kyreniassa oleva linna pitää nähdä sisältä ehdottomasti.

    • HÖH

      Sama juttu...käyn vähän tutustumassa paikkoihin ja hotelleihin etukäteen. Bongasin samaisen linnan myös

      • Juuso1111

        Oletko saanut jo matkalipun? Tiedätkö jo lentoajat ja hotellin? Minulla ei ole vielä koska varasin matkan vasta eilen keskiviikkona, mutta jokin noista ym. hotelleista varmaankin, no onhan tässä aikaa vielä.


    • HÖH

      En ole saanut vielä....varasin matkan alkuviikosta. Tuli vain vahvistus että matka on varattu, siinä oli siis tietoni ja hotellivaihtoehdot (samat jotka mainitsit). Tässä vahvistuksessa ei ollut vielä edes linkkiä missä voisi maksaa matkalaukku yms. lisämaksut. Joten odottelen edelleen sitä lopullista matkadokumenttia. Laitan tietoa tänne heti kun sen saan sähköpostiini, näin voi vertailla onko esim. lentotiedot samat :).

    • Juuso1111

      Joo odotellaan siis.
      Kyreniassa satamasta lähtee useita veneretkia jotka kestävät noin 5-6 tuntia. Sellaisen voisi tehdä ja tietenkin käynti hammamissa olisi myös hyvä juttu. Niitä varmaankin löytyy helposti. Olen käynyt hammamissa pari kertaa Turkissa ja myös Marokossa.
      Yleensä myös matkaoppaat kauppaavat vastaavia retkiä jotka ovat tietenkin helppoja, sen kun istut ja odotat mitä pitää tehdä mutta tietenkin niissä on pieni extra kustannus jonka matkatoimiston pitää saada.

    • HÖH

      Jep....eiköhän ne dokumentit pian tule. Nähtävyyksiä ja tekemistä varmaan löytyy ihan mukavasti :). Ja säänkin luulisi suosivan.

    • vähän jännittää

      Siis Minä ja poikayvtävänikin ollaan menossa tälle groupon matkalle 1.10.2014 mutta ei olla saatu minkäänlaisia lentoaikatauluja eikä hotellia. Varattiin matka yli kuukausi sitten. Lahjakortissa lukee että lopulliset dokumentit tulee viimeistään 2vko ennen matkaa. Ollaan laitettu gosydenille spostia ja soiteltu. Spostiin eivät vastaa ja puhelimessa sanovat koko ajan että laittavat asian kiireellisenä eteenpäin, mikä kuulostaa vähän oudolta. Soiteltu grouponillekkin ja hekin ovat laittaneet spostia gosydenille mutta ei vastausta. Soitettiin sitte uudestaan pikkusen kiukkuisena grouponille näistä lentoaikatauluista perjantaina ja he lupasivat soittaa gosydenille samana päivänä ja sen jälkeen heti laittaa spostia minulle siitä että mitä he sanoivat mutta eipä mitään kuulunut. Ihme touhua, saa nähdä saadaanko niitä hotelleja & Lentoja ollenkaan. :o

    • Juuso1111

      Olen ollut muutamalla Gouponin ja Top10 matkalla ja liput tulevat sähköpostiin noin viikkoa ennen lähtöä. Liput pitää printata itse.

    • kookaa

      Samaiselle matkalle ollaan menossa ja Sempati on hotellimme. Aikaisemmin ollaan käyty Turkissa Grouponin matkalla ja ei ollut silloin mitään valittamista. Hyvällä mielellä lähdetään tutustumaan eri maan kulttuuriin ja voipa pistäytyä nähtävyyksiäkin katsomassa.
      Lämmintäkin on luvattu.

    • HÖH

      Minä en ole vielä saanut mitään vahvistusta hotellista tai lennoista. No odotellaan.

    • tietämätön

      Millä tuolla kannattaa liikkua? Ada beach hotel ois majotuksena ja kyrenian keskustaan varmaan päivittäin liikuttais. Bussill vai taksilla?

    • HÖH

      Onkohan vielä ketään muuta joka ei ole vieläkään saanut matkadokumentteja?

      • Juuso1111

        Hei, minäkin odottelen lippuja! Pitäisi periaatteessa tulla viikkoa ennen matkaa kuten lupasivat.


    • vähän jännittää

      Ei olla vielä saatu. Toivottavasti tulee tänään taikka huomenna. Viikonloppuna kaikki kuitenkin seisoo ja jos liput tulee vasta maanantaina taikka tiistaina niin saa nähdä miten meidän reissun käy. Pitää kuitenkin päästä vielä helsinkiinkin. Maanantai vielä käy mutta tiistai rupee olemaan vähä myöhä..

    • HÖH

      Hei...laitoin viestiä TOP10 matkoille ja tiedustelin missäs matkadokumentit viipyvät. Sain viestin jossta käy ilmi että TOP10 virkailijat lähettänyt tiedustelun eteenpäin matlanjärjestäjälle ja pyytävät lähettämään lentotiedot minulle uudelleen. Uudelleen? En ole kyllä saanut niitä kertaakaan. No katsotaan mitä tapahtui. Saas nähdä.
      Laittakaahan tekin viestiä jotka ette ole vielä saanut matkadokumenttejanne.

    • Juuso1111

      Hei HÖH, olen kohtalotoverisi :) joten laitoin myös viestin top10:lle. Saisivat kyllä tulla pikapuoliin

    • HÖH

      Joo...kannatan viestin laittamista jos ei ole mitään kuulunut. Mielestäni kyllä nyt täytyisi olla jo selvillä hotelli yms. Katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

    • vähän jännittää

      Ei ole tännekkään vielä tullut! Rupesimme jo katselemaan äkkilähtöjä napsusta sekä rantapallosta. Soitellaan matkatoimistoon taas illalla ja sanotaan että saavat korvata meille jonkun toisen matkatoimiston matkan jos ei tänään tule lippuja. Ei olla nimittäin ensimmäiset jotka eivät pääsisi reissulle. Olen lukenut vanhempia keskustelupalstoja missä porukka ei ole päässytkään haluamalle lomalle.

    • Juuso1111

      soitin aamulla top10:iin ja lupasivat minullekin että ilmoittavat norjaan, että en ole saanut lippuja.
      Topissa sanoivat olevansa puun ja kuoren välissä koska ovat vain välittäjiä ja matkatoimisto on Norjassa.

    • Juuso1111

      Hei, nyt tuli matkalippu postiin.
      Hotellina on Riverside Hotel Village

      lähtö 1.10 klo 07.55 aamulla

      • tyttönen 1977...

        Heippa! Palaathan tänne kertomaan matkan jälkeen kokemuksia ko hotellista juuso1111. Itsellä lähtö samaiseen paikkaan 5.11


      • Juuso1111
        tyttönen 1977... kirjoitti:

        Heippa! Palaathan tänne kertomaan matkan jälkeen kokemuksia ko hotellista juuso1111. Itsellä lähtö samaiseen paikkaan 5.11

        ok


      • Juuso1111
        Juuso1111 kirjoitti:

        ok

        No niin, Riverside hotellista jotain infoa jota pyysit. Sijaitsee noin 40 min bussimatkan päässä lentokentältä. Hotelli koostuu pienistä taloista joissa jokaisessa on noin 2 - 4 huoneistoa.Taloja on kymmeniä, siroteltuna todella isolle alueelle. Kuulin jostain että noin 260 huoneistoa yhteensä. En päässyt näkemään kuin omani jossa oli isohko keittiö olohuone, makuuhuone ja kylppäri..Kaikissa näytti olevan myös parveke. Minun asuntoni oli ihan siistissä kunnossa. Siivooja kävi joka aamu petasi sängyn ja tiskasi astiat yms.
        Uima-allasalue todella siisti, lapsille omansa, sitten iso yleinen ja vielä "vanhoille" omansa. Allasalue pestiin ja siivottiin joka ilta ja aamu, mielestäni joka puolella aluetta näki siivoojia ja talkkareitä työssään. Tosi ahkeraa porukkaa.
        Allasalueella oli ravintola josta sai pizzaa, spagettia yms. iltamyöhään. Pizza maksoin 15 - 25 liiraa, olut noin 10 liiraa. Pääravitola oli vähän sivussa, todella iso jossa oli aamiainen ja illallinen. Illallinen buffetissa maksoi 35 liiraa juomat. Ruokaa oli todella paljon ja tietenkin makuasia mutta maha tuli kyllä täyteen jos halusi. Parina iltana oli oneman bändi soittelemassa.
        Aamiainen käsitti salaatteja, juustoja makkaraa muroja munakasta pullaa leipää kahvia yms perussettiä. Netti maksoi 25€ viikko.Alueella respaa vastapäätä oli pieni marketti josta sai viinaa, olutta ja kuivia elitarvikkeita. Respassa oli paljon porukkaa työssä.
        Olisiko tässä kaikki itse hotellista? Kyllä siellä viikko meni hyvin etenkin kun oli koko aja noin 30C ja aurinko paistoi.


    • HÖH

      Hei...hienoa että sait matkaliput...itse en ole saanut vieläkään. Yritin aamupäivästä soittaa top10 ei vastausta...lähetin uuden sähköpostitiedustelun. Outoa.

      • Juuso1111

    • dissapointez

      Tiedoksi matkaajille! Tilasin matkan 1.10 olevalle kyproksen reissulle ja dokumentit tuli pari viikkoa sitten. Noh tänään sain mukavan mailin, että lento ylibookattu ja minun ostama matka peruttu..lomat jo pyydetty eikä voi vaihtaa. Jäi kyllä tosi huono fiilis tästä :( vaikka se aina riskinä onkin. Olen elämäni aikana reissannu niin paljon eikä koskaam käynyt näin, ja em ilmeisesti ole ainoa jolle kyseisen lafkan kanssa näin käy. Onneksi löytyi uusi lähtö rodokselle mutta hinta korkeampi..

    • dissapointez

      Tiedoksi matkaajille! Tilasin matkan 1.10 olevalle kyproksen reissulle ja dokumentit tuli pari viikkoa sitten. Noh tänään sain mukavan mailin, että lento ylibookattu ja minun ostama matka peruttu..lomat jo pyydetty eikä voi vaihtaa. Jäi kyllä tosi huono fiilis tästä :( vaikka se aina riskinä onkin. Olen elämäni aikana reissannu niin paljon eikä koskaam käynyt näin, ja em ilmeisesti ole ainoa jolle kyseisen lafkan kanssa näin käy. Onneksi löytyi uusi lähtö rodokselle mutta hinta korkeampi..

      • Juuso1111

        kaikkeen voi siis varautua ennen kuin istuu koneessa


      • Juuso1111

        Kumma juttu? Ostin matkan syyskuun puolenvälin jälkeen ja sain muutama päivä sitten lipun sähköpostiin ja kaikki siis pitäisi olla ok mun kohdalta, mutta tuntuu oudolta että jos on ostanut matkan jo enne esim mua niin se paikka perutaan?


    • Juuso1111

      Unohdin kertoa että lähetin aamulla kyselyn myös suoraan matkatoimistolle. Tässä linkki http://www.gosyden.no/contact-us ja meili tuli nimenomaan sieltä.

      ja pyysin pikaista lipun lähettämistä ja meili tuli nimenomaan sieltä. Ehkä se myös auttoi, mutta onhan tämä erikoista että pitää kirjoitelle ja soitella sinne sun tänne matkan takia.
      Onnea kaikille odottaville :)

    • HÖH

      Kiitos Juuso1111 :). Minäkin otin suoraan yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Laitoin viestissä että lähettävät välittömästi tiedon varaukseni tilanteesta. Ei mennyt kuin muutama tunti niin sain viestin ja matkadokumentit. Hotelli Sempati ja lento 1.10.2014 klo 7.55.
      Lisäksi minuun otti yhteyttä virkailija TOP10 Matkoista ja pahoitteli ruuhkaista päivää. Kertoi että heillä on ollut ongelmaa matkanjärjestäjän kanssa koska matkavahvistuksia ei ole lähetetty asiakkaille.
      Ennenkuulumatonta toimintaa että ihmiset jotka ovat varanneet matkansa aikoja sitten eivät pääse matkalle mutta myöhemmin varanneet pääsevät. Katsotaan miten tässä vielä käy.....kaikki näyttää olevan mahdollista.
      Kuten Juuso1111 kirjoitti, luulen minäkin että yhteydenottoni suoraan matkanjärjestäjään autto. Mutta harmillista että ei oikein tiedä minne ottaa yhteyttä.

      • Juuso1111

        Hienoa että kaikki tällä hetkellä siis ok :) Hyvää matkaa sulle!


      • Vähän jännittää
        Juuso1111 kirjoitti:

        Hienoa että kaikki tällä hetkellä siis ok :) Hyvää matkaa sulle!

        Mekin saimme tänään dokumentit! Sama lentoaika sekä riverside holiday village hotellina :) nyt kyllä on helpottunut olo!


    • HÖH

      Hieno homma että tekin saitte matkadokumentit. Joo helpotti mukavasti kun ne tuli :). Ei muuta kuin kaikki kentälle sitten keskiviikkona. Hyvää matkaa myös sulle Juuso1111 ja kaikille muille :).

      • Juuso1111

        Huomenta HÖH! Huomenna aamulla ollaan jo jossain yläilmoissa toivon mukaan.
        Olisi ollut hyvä juttu jos asuttaisiin samassa hotellissa niin ehkä voitaisiin tehdä retkiä lähiseudulle yhdessä. Ihan jo matkaseuran vuoksi ja muutenkin voisi olla edullisempaa vaikka vuokrata auto päiväksi :)
        Mutta huomisiin!


    • HÖH

      Hei vaan Juuso1111.....huomenna sitten lentokentälle, pitäisköhän laittaa paitaan lappu jossa lukee HÖH, niin sitten tunnistaisit :D. En oo muuten kattonut onko meidän hotellit miten kaukana tosistaan. Olishan se ollut mukavampaa jos oltaisiin satuttu samaan hotelliin. Mutta eihän sitä tiedä jos kuitenkin vaikka reissuja voi kimpassa tehdä :). Mut tosiaan huomisiin :)

      • Juuso1111

        Joo, minä tulen Juuso1111-kortilla :).
        Sovitellaan ja mietitään sitten siellä mitä voitais tai tietenkin haluttais tehdä yhdessä, Kyrenian linna pitää ainakin nähdä ja jokin pieni venematka olis mukava juttu. Kaikkihan on kuitenkin ihan vapaaehtoista toimintaa lomalla.
        Siis huomisaamuun :)


    • HÖH

      Jep, huomiseen :)

    • huohhhhhhhh

      huomenna lähtö, finavian sivuilla lukee lähtöaika 8:55? mitä vittua? 7:55 piti olla?

    • HÖH

      No niinpä näyttää olevan klo 08.55?????

    • Ei huijarimatkoille

      Luin ketjun läpi. Itse en koskaan lähtisi tuollaiselle reissulle. Systeemimme on, että valitsemme matkakohteen, katson onko sopivia ja minkä hintaisia lentoja, pyydän sähköpostilla haluamastamme hotellista/apartamentoksesta tarjouksen kyseiselle ajalle, varaan majoituksen ja ostan lennot. Koskaan ei ole ollut pienintäkään hämminkiä.

      • cdtujvb

        saako tuolla konstilla matkan n. tuohon hintaluokkaan (299 all I, lennot, kaikki)?
        vai joutuuko paljonkin enemmän kunstantamaan?


      • Ei huikarimatkoille
        cdtujvb kirjoitti:

        saako tuolla konstilla matkan n. tuohon hintaluokkaan (299 all I, lennot, kaikki)?
        vai joutuuko paljonkin enemmän kunstantamaan?

        Ei tietenkään saa. Teen seuraavan reissun veljeni kanssa Välimeren maisemiin 10.4. - 21.4.-15. Norwegianin lennot maksoi 226/hlö ja kämppä oh,mh,k ja kylppäri 391,60 eur. Siis henkeä kohti 421. Matkan järjestymistä ei tarvitse jännittää. Muutama satanen ruokiin ei merkitse mitään.


      • sini12435432
        Ei huikarimatkoille kirjoitti:

        Ei tietenkään saa. Teen seuraavan reissun veljeni kanssa Välimeren maisemiin 10.4. - 21.4.-15. Norwegianin lennot maksoi 226/hlö ja kämppä oh,mh,k ja kylppäri 391,60 eur. Siis henkeä kohti 421. Matkan järjestymistä ei tarvitse jännittää. Muutama satanen ruokiin ei merkitse mitään.

        No uuno, tottakai saa!
        Ja onpa joku saanu vielä edullisemminkin!
        Ja suurin osa näistä TOP10 ja Grupon matkan ostajistahan vaan turhaa panikoi täällä suoli24 sivulla vain siitä, että koskahan oikein saa ne liput ja vahvistukset s.postiin, vaikka ne kyllä sieltä tulee ajallaan ja usein se viivästyshän johtuu vain siitä että konetta ei ole myyty loppuun ja lennon kilpailutus siten on tekemättä.
        Näin kävi myös meidän viime vuoden Turkin matkan kanssa.

        Ja tässäkin ketjussa vain yhdellä olis oikeasti aihetta valittaa, se kun jäi ilman matkaa koska matka oli kuulemma ylibuukattu, ja sekin kaveri antoi kyllä turhan helpolla periksi, toisessa ketjussa kun samoin käyneille se peruutus sitten peruuttiin kun nosti pienen älläkän.

        Jos sut joku kiikuttaa kahdella sadalla tai rapiat etelän lämpöön ja vieläpä antaa sulle siihen katon pään päälle viikoksi niin mikä siinä sit on menny perseelleen?
        Aina sä voit ottaa sen ilon irti vaikka vaan siitä edullisesta ja nopeasta lennosta ja varata sit sellanen hotelli paikan päältä kun haluat,ja vaikka kreikan puolelta, ei sua kukaan pakota niissä majoittumaan minkä olet edellämainituilta ostanut sen lentolipun kylkeen.

        Oltais itse ostettu Grouponilta myös jos oltais vaan ehditty tähän syylomaviikkoon, mutta ehti kyseiset matkat loppumaan ennekuin lomani varmistui ja otettiin sitten omatoimi etelä kyprokselle mistä buukattiin 4tähden lomakeskus aamupala buffetilla 320€ 8vrk ja mistä saa all inclusiven 30€ vrk niin halutessaan, ja lennot kahdelta hengeltä 380€ ja mutta nyt joutuu olemaan sitten yötä itä euroopan metropolissa mennen tullen ja siksi matkakin kestää nyt 10päivää. mutta se onkin ihan oma seikkailu se paluumatkalla tietää mistä tuo halvat juomat tuliaisena. Eli äkkilähtönäkin kahdelta vaan se 700€. Eli ei paha ja ensviikkon teema on Mohitos allasbaarissa.


      • Ei huijarimatkoille
        sini12435432 kirjoitti:

        No uuno, tottakai saa!
        Ja onpa joku saanu vielä edullisemminkin!
        Ja suurin osa näistä TOP10 ja Grupon matkan ostajistahan vaan turhaa panikoi täällä suoli24 sivulla vain siitä, että koskahan oikein saa ne liput ja vahvistukset s.postiin, vaikka ne kyllä sieltä tulee ajallaan ja usein se viivästyshän johtuu vain siitä että konetta ei ole myyty loppuun ja lennon kilpailutus siten on tekemättä.
        Näin kävi myös meidän viime vuoden Turkin matkan kanssa.

        Ja tässäkin ketjussa vain yhdellä olis oikeasti aihetta valittaa, se kun jäi ilman matkaa koska matka oli kuulemma ylibuukattu, ja sekin kaveri antoi kyllä turhan helpolla periksi, toisessa ketjussa kun samoin käyneille se peruutus sitten peruuttiin kun nosti pienen älläkän.

        Jos sut joku kiikuttaa kahdella sadalla tai rapiat etelän lämpöön ja vieläpä antaa sulle siihen katon pään päälle viikoksi niin mikä siinä sit on menny perseelleen?
        Aina sä voit ottaa sen ilon irti vaikka vaan siitä edullisesta ja nopeasta lennosta ja varata sit sellanen hotelli paikan päältä kun haluat,ja vaikka kreikan puolelta, ei sua kukaan pakota niissä majoittumaan minkä olet edellämainituilta ostanut sen lentolipun kylkeen.

        Oltais itse ostettu Grouponilta myös jos oltais vaan ehditty tähän syylomaviikkoon, mutta ehti kyseiset matkat loppumaan ennekuin lomani varmistui ja otettiin sitten omatoimi etelä kyprokselle mistä buukattiin 4tähden lomakeskus aamupala buffetilla 320€ 8vrk ja mistä saa all inclusiven 30€ vrk niin halutessaan, ja lennot kahdelta hengeltä 380€ ja mutta nyt joutuu olemaan sitten yötä itä euroopan metropolissa mennen tullen ja siksi matkakin kestää nyt 10päivää. mutta se onkin ihan oma seikkailu se paluumatkalla tietää mistä tuo halvat juomat tuliaisena. Eli äkkilähtönäkin kahdelta vaan se 700€. Eli ei paha ja ensviikkon teema on Mohitos allasbaarissa.

        Vastasitkohan minulle vai jollekulle toiselle?

        Matkakohdetta valitessani on aina perusteltuja syitä miksi menen juuri valitsemaani kohteeseen. Ensiksi en lennä yöllä, koska se on nukkumista varten. (tietysti petissä voi tehdä muutakin) Kohteestani pitää olla hyvät yhdeydet alueen laajempaan tutustumiseen, joka reviiri on esim 1 - 4 tunnin bussi tai junayhteydet. Pitää olla mahdollisuus käydä huippukonserteissa. En halua all inclusiv matkaa, koska haluan valita rehutuspaikkani itse. Naapurin emäntä kailotti matkansa jälkeen ettei päässyt hotellilta paljon minnekään kun piti olla jatkuvasti syömässä ool inklusiiviaan. Pikaisenkin silmäyksen perusteella hänellekään ei olisi tuottanut vahinkoa jättää joku ateria väliin. En missään tapauksessa kiellä ketään valitsemasta näitä top 10 matkoja. Kysyin eilen illalla tyttäreltäni parin vuoden takaisen matkan onnistumista ja sain kuulla heidän viihtyneen Turkin matkallaan hyvin. Hän on tosin opiskellut Istanbulin yliopistossa ja paikallista kieltä osaavana sai miehensä kanssa matkasta paljon irti. Ehkä jotakin erikoiskohteluakin. Mutta minä en lähde ja sillä siisti


      • sqsasasasaas
        Ei huijarimatkoille kirjoitti:

        Vastasitkohan minulle vai jollekulle toiselle?

        Matkakohdetta valitessani on aina perusteltuja syitä miksi menen juuri valitsemaani kohteeseen. Ensiksi en lennä yöllä, koska se on nukkumista varten. (tietysti petissä voi tehdä muutakin) Kohteestani pitää olla hyvät yhdeydet alueen laajempaan tutustumiseen, joka reviiri on esim 1 - 4 tunnin bussi tai junayhteydet. Pitää olla mahdollisuus käydä huippukonserteissa. En halua all inclusiv matkaa, koska haluan valita rehutuspaikkani itse. Naapurin emäntä kailotti matkansa jälkeen ettei päässyt hotellilta paljon minnekään kun piti olla jatkuvasti syömässä ool inklusiiviaan. Pikaisenkin silmäyksen perusteella hänellekään ei olisi tuottanut vahinkoa jättää joku ateria väliin. En missään tapauksessa kiellä ketään valitsemasta näitä top 10 matkoja. Kysyin eilen illalla tyttäreltäni parin vuoden takaisen matkan onnistumista ja sain kuulla heidän viihtyneen Turkin matkallaan hyvin. Hän on tosin opiskellut Istanbulin yliopistossa ja paikallista kieltä osaavana sai miehensä kanssa matkasta paljon irti. Ehkä jotakin erikoiskohteluakin. Mutta minä en lähde ja sillä siisti

        Onkos nuo grouponin ja 10 matkojen paketit valmismatkoja mitä mm. suomalaiset matkatoimistot tekevät. Että jos vaikka matkat peruuntuu niin asiakas saa myös rahansa takaisin ja onhan kai niissä valmismatkoissa asiakkaan turvana myös muita sääntöjä,Kun katselin tota viestiketjua niin pahimillaan on peruttu n. viikkoa ennen matkalle lähtöä reissu.


    • erxcfyhgvhbkj

      pääsittekö perille?
      uskaltaakohan matkaa keväälle varatakaan?

    • Lehtiö

      Sisältyykö all inclusive myös juomat..olut..viini?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe