Matias Mikkonen - Elämä Lapselle

Old Cougar

Miten veti hottis Matias? Oliko millaiset housut ja paita? Tanssiko kuumasti? Kertokaa! Onko kuvia?

20

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Spede-Matti Loiri

        Tarua kakku, Hukkakaurat.


    • Mulle kaikki just ny

      No joo, ei tosta koskaan tuu mitään, pitäis olla paljon karismaa ja ulkonäköä kun ei oo laulunlahjoja. Ton tasosia on koulut täynnä, eipä ollut kanttia osallistua Kidsing- kilpailuunkaan. Kaikki pitäis tarjota valmiina nokan eteen. Mikä sen silmissä on vikana?

      • Rocky Boy

      • Allesi laske
        Mikkonen kirjoitti:

        http://uproxx.files.wordpress.com/2014/04/sloth_goonies.jpg?w=650

        Minä luulin vaippamajuriksi.


      • hoh hoh mikkoset
        Rocky Boy kirjoitti:

        Olet mieleltäsi todella sairas kun pilkkaat lasta!!

        Miksei lasta voi pilkata siinä missä aikuistakin. Mikkosten suvussa riittää naureskeltavaa.


    • hui.....

      Tämän pullapojun kannattaisi ehkä enemmän keskittyä liikuntaan ja urheiluun....

      • Mulle kaikki just ny

        Ja koulunkäyntiin kuin haaveilla tyhjästä. Mut Ninallehan se on tärkein asia maailmassa ett' pääsee itse seiskan sivuille ja saa kakaransakin sinne. Seiska elättää.

        Onko totuuden sanominen pilkkaamista? Sanon vielä kerran: ei tuu tuosta pullamössöstä ikinä kuuluisaa laulajaa, ei oo karismaa, kykyjä eikä taitoja.


      • Mikkonen
        Mulle kaikki just ny kirjoitti:

        Ja koulunkäyntiin kuin haaveilla tyhjästä. Mut Ninallehan se on tärkein asia maailmassa ett' pääsee itse seiskan sivuille ja saa kakaransakin sinne. Seiska elättää.

        Onko totuuden sanominen pilkkaamista? Sanon vielä kerran: ei tuu tuosta pullamössöstä ikinä kuuluisaa laulajaa, ei oo karismaa, kykyjä eikä taitoja.

        Pläski.


      • Suojelkaa lapsia
        Mulle kaikki just ny kirjoitti:

        Ja koulunkäyntiin kuin haaveilla tyhjästä. Mut Ninallehan se on tärkein asia maailmassa ett' pääsee itse seiskan sivuille ja saa kakaransakin sinne. Seiska elättää.

        Onko totuuden sanominen pilkkaamista? Sanon vielä kerran: ei tuu tuosta pullamössöstä ikinä kuuluisaa laulajaa, ei oo karismaa, kykyjä eikä taitoja.

        Kerrataanpa vielä, mitä maakuntalehdessä luki. Hukkakaurat-elokuvaa tehtiin VAPAAEHTOISVOIMIN! Mitään suurta castingia ei järjestetty ja näyttelijöitä haalittiin produktioon pitkin eteläistä Pohjanmaata. Julkisuuteen syntynyttä lastaan (termi vanhempien) tyrkkäävä Nina kyllä mieluusti kertoo ja paisuttelee asioita ja eräät lehdet vailla lähdekritiikkiä sitten Ninan sanomiset painavat.
        Tosiasia on kuitenkin se, että Suomesta löytyy varmasti Matias Mikkosta lahjakkaampia laulajia ja näyttelijöitä samanikäisistä lapsista. Toisia vaan ei tyrkytetä raivolla ja julkisuuskortin turvin jollekin Maki Kolehmaiselle. Useimmilla vanhemmilla on myös realistinen ote ja jalat maassa. Nina Mikkonen taas edustaa toisenlaista katsantokantaa ainakin minun mielestäni.
        Että missäs se levy, menestys ja "uusi Robin"? Jäi asemalle, kun juna lähti.


    • 8+4
      • öläöläöläöl

        Samantasoisia "hyvin vetäviä" on Suomen koulut täynnä. Matiakselta puuttuu karisma, kyvyt ja taidot. Tähdeksi yltääkseen pitää olla sitä jotakin ja sitä pullapossussa ei ole. Ei nyt eikä koskaan. Tähdeksi ns synnytään ja se ei koske Matiasta vaikka tyrkkyvanhempien kakara onkin.


      • levy"laulaja"
        öläöläöläöl kirjoitti:

        Samantasoisia "hyvin vetäviä" on Suomen koulut täynnä. Matiakselta puuttuu karisma, kyvyt ja taidot. Tähdeksi yltääkseen pitää olla sitä jotakin ja sitä pullapossussa ei ole. Ei nyt eikä koskaan. Tähdeksi ns synnytään ja se ei koske Matiasta vaikka tyrkkyvanhempien kakara onkin.

        Eihän toi edes "vedä" mitään.
        MIKSERIPÖYTÄ ton biisin vetää!!!

        Jannu kuuluu luokkaan levy"laulaja" esim. menneen ajan Mona Carita, joka ei osannut livenä laulaa nuottiakaan!!!


      • rfdsvc
        levy"laulaja" kirjoitti:

        Eihän toi edes "vedä" mitään.
        MIKSERIPÖYTÄ ton biisin vetää!!!

        Jannu kuuluu luokkaan levy"laulaja" esim. menneen ajan Mona Carita, joka ei osannut livenä laulaa nuottiakaan!!!

        ei yllä edes monacaritan tasolle. Mona oli sentään nätti ja vetävä gimma. Matias on vaan laiskan pulskea, omahyväinen ja ylimielinen. Pilalle lellitty. Mutta sellasiahan niistä kotiäitien kakaroista tulee.


      • lurppasee

        ihan shaibaa toi on


    • tainamirjami

      Lapsihan tuo vielä on.

      • ppekkfkkfkfkfk

        Totta. Ja joutais pysyä kotona Nina-äitin helmoissa eikä roikkua seiskan tai ip-lehtien sivuilla. Typerää ja täysin vastuutonta käytöstä lapsen vanhemmilta sallia tollanen. Lapsitähdille käy yleensä huonosti elämässä, tosin Matijaksen kohalla ei tähteydest ole pelkoa, isoista pettymyksistä kylläkin. Loppuelämän terapiaa tässä kovasti ollaan hankkimassa.


    • Voi haukotus

      Vasta kai 11-vuotias ja jo ylipainoa. Huomaa ettei harrasta mitään liikuntaa. Surullista. Tuon ikäisen pojan pitäisi liikkua liikkua ja vielä kerran liikkua. Lapsuudessa ne vahvat luut kehitetään! Miten ylipainoinen mahtaakaan olla muutaman vuoden päästä kun pituuskasvukin on ohi.
      Lisäksi eikö jossain ollut että on tosi huono koulussa?
      Miksi ei siis keskity myös kouluun!

    • melkoinen show!

      Tanssi ilman paitaa iho hiestä kiiltäen. Tytöt olivat pudottaa silmänsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe