EU riisti sananvapauden

Todiste: Tämä ketju poistettiin.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12544808

proffa24.fi16.9.2014 13:33 3
Olen pitkän analyysin ja empiiristen kokeluiden avulla saanut selville että monet palstan ateistiset häiriköt ovat venäläisiä informaatiomuokkauksen ammattimiehiä.

Palstan sisältävä informaatiokokonaisuus muokataan haluttuun suuntaan ja painopisteeseen kokonaisvolyymin suhteen.

Yksitysviesteillä eri nimimerkeillä ja muilla tavoilla olen kerännyt riittävästi todisteita että epäsuora mielipidemuokkaus suoritetaan.
Kuin yhteys palstan käyttäjän mieleen on luotu alkaa asteittainen maailmankuvan muokkaaminen toivottuun suuntaan(enempää informaatio ei välitetä tällä hetkellä ennen kuin kakki kanavat ovat paikallistettu)

Sen voin kertoa että tämä on ISO juttu!
_______

Miksei isänmaamme pyykkiä saa pestä?

> Eteenpäin Suomen Kommunistisen Puolueen johdolla Otto Wille Kuusisen viitoittamaa tietä!" Kuva on Sosialistisen Opiskelijaliiton kokouksesta 1970-luvulta. Puhujapöntössä seisoo vähemmistökommunistien, ns. taistolaisten eli stalinistien johtohahmo Taisto Sinisalo. Hän sai luokkataistelun kaaderikoulutuksen kommunistien Sirola-opistossa ja opiskeli Moskovan kouluissa vallankumouksen tekoa. Sinisalon joukoille oikeisto oli "luokkavihollinen", jota vastaan käytiin "luokkasotaa". Äärikommunistien, myös Kremlin ohjeiden mukaan vallankumouksen tullessa osa kansasta "neutraloidaan tai eliminoidaan". Tätä varten kommunisteilla oli 1960-1970-lukujen taitteessa eri laitoksissa, mm. yliopistoissa eliminoitavien poliittisten vastustajien hirttolistoja. Murhauhkaukset ja muu henkinen painostus toisinajattelijoita kohtaan oli kovaa ja se johti jopa itsemurhiin. Kuva: Matti Koivumäki / Suomen valokuvataiteen museo <
http://www.reporadio.fi/otteita.php

38

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU-piru
      • Kiitos Eu-...
        Oletko pre-, mid- vai posttribulisti?

        Kannatan Pre-Tribiä. Täältä löydät perusteet. Moni muukin näitä perusteita julkaisee (muistaakseni mm. "Lamb & Lion Ministries"). Mutta nyt Todd Strandberg.
        https://www.raptureready.com/rr-pre-trib-rapture.html

        Milloin uskot Jeesuksen palaavan?
        a) 0-10 vuoden sisällä
        b) 11-100 vuoden sisällä
        c) 101-1000 vuoden sisällä

        Uskon Herran paluuseen liittyvän tempauksen tapahtuvan viimeistään vuonna 2021. Kaava: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.


      • heh heee...
        yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Eu-...
        Oletko pre-, mid- vai posttribulisti?

        Kannatan Pre-Tribiä. Täältä löydät perusteet. Moni muukin näitä perusteita julkaisee (muistaakseni mm. "Lamb & Lion Ministries"). Mutta nyt Todd Strandberg.
        https://www.raptureready.com/rr-pre-trib-rapture.html

        Milloin uskot Jeesuksen palaavan?
        a) 0-10 vuoden sisällä
        b) 11-100 vuoden sisällä
        c) 101-1000 vuoden sisällä

        Uskon Herran paluuseen liittyvän tempauksen tapahtuvan viimeistään vuonna 2021. Kaava: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.

        Profetointi on huuhaata.


      • heh heee... kirjoitti:

        Profetointi on huuhaata.

        Heh. Mihin uskot/luotat ja miksi?


      • dfghjkhgfdgchv
        yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Eu-...
        Oletko pre-, mid- vai posttribulisti?

        Kannatan Pre-Tribiä. Täältä löydät perusteet. Moni muukin näitä perusteita julkaisee (muistaakseni mm. "Lamb & Lion Ministries"). Mutta nyt Todd Strandberg.
        https://www.raptureready.com/rr-pre-trib-rapture.html

        Milloin uskot Jeesuksen palaavan?
        a) 0-10 vuoden sisällä
        b) 11-100 vuoden sisällä
        c) 101-1000 vuoden sisällä

        Uskon Herran paluuseen liittyvän tempauksen tapahtuvan viimeistään vuonna 2021. Kaava: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.

        d) en ikinä.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Eu-...
        Oletko pre-, mid- vai posttribulisti?

        Kannatan Pre-Tribiä. Täältä löydät perusteet. Moni muukin näitä perusteita julkaisee (muistaakseni mm. "Lamb & Lion Ministries"). Mutta nyt Todd Strandberg.
        https://www.raptureready.com/rr-pre-trib-rapture.html

        Milloin uskot Jeesuksen palaavan?
        a) 0-10 vuoden sisällä
        b) 11-100 vuoden sisällä
        c) 101-1000 vuoden sisällä

        Uskon Herran paluuseen liittyvän tempauksen tapahtuvan viimeistään vuonna 2021. Kaava: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.

        En mikään edellisistä vaan kriittisesti profetia-hörhöilyyn suhtautuva henkilö. Sivun kasaamiseen meni ehkä kaikkinensa viitisen tuntia josta aineiston keräämiseen reippaasti yli puolet. Aineistohan on kopsittu netistä mutta tekijänoikeuksia kunnioittaen.

        Et siis nähnyt sitä sarkasmia jonka yritin tuoda esiin vaan näit sivut julistuksena? Onnistuin siis aika hyvin.

        Ehkä lisään yhden välilehden vielä tuonne, selityksen tempauksesta, siihen liittyvistä muista asioista, ahdistuksen ajoista, tuhat vuotisesta valtakunnasta jne. sekä katsauksen niiden keskenään ristiriitaisiin tulkintoihin (tribulismeihin).


      • [email protected] kirjoitti:

        En mikään edellisistä vaan kriittisesti profetia-hörhöilyyn suhtautuva henkilö. Sivun kasaamiseen meni ehkä kaikkinensa viitisen tuntia josta aineiston keräämiseen reippaasti yli puolet. Aineistohan on kopsittu netistä mutta tekijänoikeuksia kunnioittaen.

        Et siis nähnyt sitä sarkasmia jonka yritin tuoda esiin vaan näit sivut julistuksena? Onnistuin siis aika hyvin.

        Ehkä lisään yhden välilehden vielä tuonne, selityksen tempauksesta, siihen liittyvistä muista asioista, ahdistuksen ajoista, tuhat vuotisesta valtakunnasta jne. sekä katsauksen niiden keskenään ristiriitaisiin tulkintoihin (tribulismeihin).

        Palaute.
        Mihin itse uskot/luotat ja miksi?
        Jos katsot ihmisiin, eksyt. Jos katsot Luojaasi, pelastut. "Tutki kaikki. Pidä hyvä."

        1.Tess:
        5:16 Olkaa aina iloiset.
        5:17 Rukoilkaa lakkaamatta.
        5:18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
        5:19 Henkeä älkää sammuttako,
        5:20 profetoimista älkää halveksuko,
        5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
        5:22 karttakaa kaikenlaista pahaa.
        5:23 Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

        Fil:
        1:9 Ja sitä minä rukoilen, että teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä,
        1:10 voidaksenne tutkia, mikä paras on, että te Kristuksen päivään saakka olisitte puhtaat ettekä kenellekään loukkaukseksi,
        1:11 täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan, Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi.

        1Joh:
        4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
        4:4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        4:5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
        4:6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
        4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.


      • profetiat.esy.es
        yurki1000js kirjoitti:

        Palaute.
        Mihin itse uskot/luotat ja miksi?
        Jos katsot ihmisiin, eksyt. Jos katsot Luojaasi, pelastut. "Tutki kaikki. Pidä hyvä."

        1.Tess:
        5:16 Olkaa aina iloiset.
        5:17 Rukoilkaa lakkaamatta.
        5:18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
        5:19 Henkeä älkää sammuttako,
        5:20 profetoimista älkää halveksuko,
        5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
        5:22 karttakaa kaikenlaista pahaa.
        5:23 Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

        Fil:
        1:9 Ja sitä minä rukoilen, että teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä,
        1:10 voidaksenne tutkia, mikä paras on, että te Kristuksen päivään saakka olisitte puhtaat ettekä kenellekään loukkaukseksi,
        1:11 täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan, Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi.

        1Joh:
        4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
        4:4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        4:5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
        4:6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
        4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.

        Uskon ihmisiin, jopa itseeni mutta myös läheisiini, ystäviini jne. En ymmärrä ihmisiä jotka arpovat jotakin maailmanlopun päivämääriä ja iloitsevat vielä siitä kun Jeesus palaisi. Ja Raamatun mukaan Jeesuksen paluuseen liittyy väkivaltaa, kärsimystä. miksi sitä toivoa? Pääset kai taivaaseen vaikka Jeesus tulisi vasta miljoonan vuoden päästä?

        Miksi sitä pitää odottaa? Tai toivoa "Tule Jeesus"? Mitä myöhemmin se tulee jos ylipäätään tulee sen enemmän ihmisiä ehtii pelastua. Eikö?

        Oma lukunsa on profetioiden reikäpäisyys, järjenvastaisuus, logiikat joilla niitä arvioidaan ja se sokea yksisilmäisyys jossa niitä väännellään ja käännellään jotta saataisiin edes yksi yksityiskohta sopimaan todellisuuteen unohtaen tietenkin kaikki miljoonat täysin pieleen menneet ennustukset.


      • profetiat.esy.es kirjoitti:

        Uskon ihmisiin, jopa itseeni mutta myös läheisiini, ystäviini jne. En ymmärrä ihmisiä jotka arpovat jotakin maailmanlopun päivämääriä ja iloitsevat vielä siitä kun Jeesus palaisi. Ja Raamatun mukaan Jeesuksen paluuseen liittyy väkivaltaa, kärsimystä. miksi sitä toivoa? Pääset kai taivaaseen vaikka Jeesus tulisi vasta miljoonan vuoden päästä?

        Miksi sitä pitää odottaa? Tai toivoa "Tule Jeesus"? Mitä myöhemmin se tulee jos ylipäätään tulee sen enemmän ihmisiä ehtii pelastua. Eikö?

        Oma lukunsa on profetioiden reikäpäisyys, järjenvastaisuus, logiikat joilla niitä arvioidaan ja se sokea yksisilmäisyys jossa niitä väännellään ja käännellään jotta saataisiin edes yksi yksityiskohta sopimaan todellisuuteen unohtaen tietenkin kaikki miljoonat täysin pieleen menneet ennustukset.

        Ok Profetiat. Jumala ei korruptoidu. Tämä on Hyvä Sanoma. Armotalous on voimassa. Sinunkin eduksesi. Uskot tai et. Jumalan ilmoitus ei ole mielipidekysymys. Sen joko hyväksyy tai ei hyväksy. Maailma ei hyväksy. Maailma tarvitsee kutsun. Minäkään en hyväksynyt. Minäkin tarvitsin kutsun.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

        Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

        Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet. <
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Jumala siunatkoon sinua ja perhettäsi.

        Ap.t. 16:31
        Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ap.t.16.html


      • yurki1000js kirjoitti:

        Ok Profetiat. Jumala ei korruptoidu. Tämä on Hyvä Sanoma. Armotalous on voimassa. Sinunkin eduksesi. Uskot tai et. Jumalan ilmoitus ei ole mielipidekysymys. Sen joko hyväksyy tai ei hyväksy. Maailma ei hyväksy. Maailma tarvitsee kutsun. Minäkään en hyväksynyt. Minäkin tarvitsin kutsun.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

        Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

        Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet. <
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Jumala siunatkoon sinua ja perhettäsi.

        Ap.t. 16:31
        Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ap.t.16.html

        Profetiat: "Miksi sitä pitää odottaa? Tai toivoa "Tule Jeesus"? Mitä myöhemmin se tulee jos ylipäätään tulee sen enemmän ihmisiä ehtii pelastua. Eikö?"
        _______

        Pohdit asioita. Hyvä. Tekijämme on luonnollisesti myös paras tietolähteemme. Loogista. Eikö vain?

        2Piet. 3:9
        Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

        Pohditaan myös: Miksi "joudumme" odottamaan? Yksi syy voisi olla, että sanan levittäminen ei ole niin tehokasta kuin toivottavaa olisi.

        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

        Yksi syy on varma. Kaikella on tarkat Jumalan säätämät ajat. Mutta nyt kun olemme tulleet kolmanteen/seitsemänteen päivään/vuosituhanteen, aika ei ole enää esteenä. Näin uskon. Auta epäuskoani.


      • ...
        yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Eu-...
        Oletko pre-, mid- vai posttribulisti?

        Kannatan Pre-Tribiä. Täältä löydät perusteet. Moni muukin näitä perusteita julkaisee (muistaakseni mm. "Lamb & Lion Ministries"). Mutta nyt Todd Strandberg.
        https://www.raptureready.com/rr-pre-trib-rapture.html

        Milloin uskot Jeesuksen palaavan?
        a) 0-10 vuoden sisällä
        b) 11-100 vuoden sisällä
        c) 101-1000 vuoden sisällä

        Uskon Herran paluuseen liittyvän tempauksen tapahtuvan viimeistään vuonna 2021. Kaava: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.

        ...


      • voi teitä
        yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Eu-...
        Oletko pre-, mid- vai posttribulisti?

        Kannatan Pre-Tribiä. Täältä löydät perusteet. Moni muukin näitä perusteita julkaisee (muistaakseni mm. "Lamb & Lion Ministries"). Mutta nyt Todd Strandberg.
        https://www.raptureready.com/rr-pre-trib-rapture.html

        Milloin uskot Jeesuksen palaavan?
        a) 0-10 vuoden sisällä
        b) 11-100 vuoden sisällä
        c) 101-1000 vuoden sisällä

        Uskon Herran paluuseen liittyvän tempauksen tapahtuvan viimeistään vuonna 2021. Kaava: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.

        Profetiat ovat aikuisten Harry Potter leikkejä sillä erotuksella, että lapsikin ymmärtää Harry Potterin saduksi mutta te olette tosissanne tempauksinenne.


      • voi teitä kirjoitti:

        Profetiat ovat aikuisten Harry Potter leikkejä sillä erotuksella, että lapsikin ymmärtää Harry Potterin saduksi mutta te olette tosissanne tempauksinenne.

        Voi. Ota sanasta vaarin. Tempaus on luvattu. Tempaus tulee. Temmatut välttävät vaivanajan kauhut.

        Ilm. 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

        Mark. 13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Room. 10:17
        Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Jos ja kun Jumala vielä kutsuu sinua, älä torju Häntä.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


      • [email protected] kirjoitti:

        En mikään edellisistä vaan kriittisesti profetia-hörhöilyyn suhtautuva henkilö. Sivun kasaamiseen meni ehkä kaikkinensa viitisen tuntia josta aineiston keräämiseen reippaasti yli puolet. Aineistohan on kopsittu netistä mutta tekijänoikeuksia kunnioittaen.

        Et siis nähnyt sitä sarkasmia jonka yritin tuoda esiin vaan näit sivut julistuksena? Onnistuin siis aika hyvin.

        Ehkä lisään yhden välilehden vielä tuonne, selityksen tempauksesta, siihen liittyvistä muista asioista, ahdistuksen ajoista, tuhat vuotisesta valtakunnasta jne. sekä katsauksen niiden keskenään ristiriitaisiin tulkintoihin (tribulismeihin).

        Sen lisäksi, että sivustosi profetiat.esy.es on surkeasti koottu, lyhyt tiivistelmä, lainaat sivuillasi kuin piru raamattua. Luukas:21:32 "totisesti minä sanon teille, tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin tämä kaikki tapahtuu.

        Väität Jeesuksen olleen väärä profeetta, koska "ennustus" ei toteutunut.
        Sitä ennen mainitaan kuitenkin viikunapuun sukupolvi, kun näet viikunapuun tulevan lehteen, tiedät kesän olevan lähellä. viikunapuu tarkoittaa Israelia, ja siis se sukupolvi, joka näki Israelin valtion syntymisen 1948, ei katoa, ennenkuin kaikki tämä tapahtuu.

        Käytä sivustosi kasaamiseen vaikka 5-kuukautta 5-tunnin sijaan, niin voit saada jotain järkevääkin sisältöä sinne.


    • Olisi asiallistakin

      Jyrki. Saman asian olisit voinut esittää siistimmin ja pienillä kirjaimilla.

      • Olisi. Sorry. Kyllähän noista kahdeksasta kapitaalista ois voinu karsia... pari. Vai?

        yurki1000js18.9.2014 18:550 SULJE
        Jetsulleen Jälleen esillä. Tyhjästä NATO-arvasta maksettiin ja maksetaan kallista hintaa. Toivo: Meidät painetaan niin alas, ettei meille jää muuta vaihtoehtoa kuin huutaa "APUA!"

        Hesekiel:
        39:1 "Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
        39:2 Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
        39:3 Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi.
        39:4 Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
        39:5 Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.

        Aamen.


    • Huomasitkos

      Huomasitko, että poistui paljon muutakin suurilla kirjoitettua skeidaa sivulta?

      • Huomasin. Luotsit ovat hieman ronskeja. Taitaa olla kätsympää poistaa kokonaisia ketjuja kuin poimia "rusinoita":)


    • Meille kaikille

      Kiitos linkistä. Asiaa on.

    • Tämä aihe ei näytä kiinnostavan muualla senkään vertaa kuin täällä.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12560411

      Aiheuttavatko (venäläiset) informaatiomuokkaajat tarkoituksella hajaannusta runsailla (turhilla) aloituksillaan?

      • ---

        "Tämä aihe ei näytä kiinnostavan muualla senkään vertaa kuin täällä."

        Epäilemättä et varmaankaan vedä johtopäätöksiä edes silloin, kun itse toteat asian.


      • --- kirjoitti:

        "Tämä aihe ei näytä kiinnostavan muualla senkään vertaa kuin täällä."

        Epäilemättä et varmaankaan vedä johtopäätöksiä edes silloin, kun itse toteat asian.

        Selitä. Tykkäätkö itse sheriffeistä?
        http://www.youtube.com/watch?v=A4a_1UhwgFU


    • ---

      Joo. Minä osaan kirjoittaa kauniisti ja toisia kunnioittavasti. Minä olen aina kaikkia vastaan ja minä sanon sen kauniisti. Oikein kauniisti. Olenhan juuri trollina agressiivinen ja kaikkia vastaan, ainakin uskovia vastaan minä olen kauniisti. oikein kauniisti.

    • Kuhan joku riistää

      EU riisti rahat ja kaikki varat suomalaisilta hölmöiltä, jotka halusivat liittoon. Nyt meni sitten sananvapauskin.
      No, ei hätää. Kohta Venäjä vapauttaa kaikista liitoista. Hehehheijaa.

      • Kuhan. Ei ole syytä huolettomuuteen. Kova aika on edessämme. Ja maailman edessä. Voimme luottaa vain Raamattuun. Kun uskot, pelastut.

        Room. 10:17
        Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Ilm. 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

        Mark. 13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Kutsu tarvitaan.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


    • offi10001

      d.Jeesus ei tule koskaan.kosa ei ole pässyt pilvellä taivaaseen.
      Lisäksi nyky Israelista ei Raamattu kero mitään.

      1981 ja 2021 Jeesuksen takaisintulon ennustukset ovat uskontopolitiikan juoni vailla minkäänlaista toteutumisen mshdollisuutta.

      • Offi. Juutalainen kansa on olemassa Jumalan valinnan mukaan. Raamattu ennusti paluumuuton Jaakobin isien maahan. Suomessa levänneet paluumuuttajat ovat virkeitä ja iloisia.

        - For more than 20 years busses have been leaving from St. Petersburg early in the morning for Finland. The Jewish families spend 3 days and nights in the homes of Finnish Christians who take good care of them and bless them in many ways. Israeli officials have remarked that most Olim arrive tired and worn out, except the ones who come by way of Finland. They are rested, happy and full of joy and optimism.
        http://int.icej.org/news/special-reports/aliyah-through-finland

        Jumala kutsuu Efraimia. Hän kirjoitti Efraimin nimen Isien maan maastoon.
        http://jarmo10.org/sakuva.jpg

        Hes:
        37:15 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
        37:16 "Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille.' Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva.'
        37:17 Ja pane ne lähekkäin, pääksytysten, niin että ne tulevat yhdeksi sinun kädessäsi.
        37:18 Kun sitten kansasi lapset sanovat sinulle näin: 'Etkö selitä meille, mitä sinä tällä tarkoitat?'
        37:19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.
        37:20 Ja kun sauvat, joihin olet kirjoittanut, ovat sinun kädessäsi, heidän silmäinsä edessä,
        37:21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.
        37:22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.
        http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg


    • pankko villa

      Ei EU mitään sananvapautta ole riistänyt. Täällähän te höpötätte aivan vapaasti. Don Quijotemaista hyökkäilyjä tuulimyllyjä vastaan koko touhu.

      • P.V. Think again.

        > Jäseneksi pyrittäessä

        Politiikkamme tähtäsi integraatioon jo 80-luvun puolella. Näin saatiin aikaiseksi suorastaan vallankumouksellinen Integraatiolama ”vahvan markan politiikan” ja muiden sisäänpääsyehtojen seurauksena. Tämä merkitsi mm. noin 40 000 yrityksen kaatamista, valtavaa työttömyyttä runsaan 15 vuoden ajaksi, ”velkavankeutta” syyttömille ja täysin ulkopuolisillekin, oikeusmurhia, itsemurhia.

        Luvatun suuren taloudellisen kasvun sijaan saatiin kuristavien jäsenyysehtojen vuoksi lama koko Länsi-Eurooppaan, Suomeen syvin. Kuopan pohjalta nousu ja yhteiskunnan koneiston uudelleen käynnistyminen on sitten johtanut mukavan näköisiin talouskasvun keskiarvoihin, mitkä siis osaksi ovat vain paluuta kohti entistä kasvu-uraa. Onneksi väestömme on vanhenemassa, mikä on helpottanut työttömyyttä ja valtion budjettimenot ovat vähentyneet.

        Noihin aikoihin luovuttiin myös Suomelle edullisesta vaihtokaupasta Neuvostoliiton kanssa. Vaihtokauppa ei mitenkään olisi sopinut yhteen EU:n vapaakaupan periaatteiden kanssa, ja Suomen Pankissa puuhattiin tehokkaasti integraation puolesta ja vaihtokauppaa vastaan. Lopullinen esitys jäljellä olleen järjestelyn purkamisesta näyttää sitten tulleen naapurin puolelta vuonna 1990. Kuitenkin Intia ja Turkki jatkoivat vaihtokauppaa. Öljyn ja dollarin hintojen laskut olivat tuoneet kaupankäyntiin ongelmia, samoin kaiketi päätösvallan delegoiminen alaspäin Neuvostoliiton loppuaikoina.

        Lähentymisvaihe EU:hun merkitsi poliitikkojen moraalin romahtamista. Poliitikkoja pyöritettiin, kurssitettiin ja hoidettiin siinä määrin, että nämä hyväksyivät (allekirjoittaneen käsityksen mukaan) Suomen perustuslain rikkomukset, maanpetosrikokset, valtiopetosrikokset ja kansalle valehtelun.

        Rikoslakia muutettaessa poistettiin sitten 12 luvun 6 §, mikä ennen selkeästi viittasi maanpetosrikoksiin, joita voisi syntyä tehtäessä sopimuksia tai sopimuksista neuvoteltaessa. Osa rikoksista vanhenee nyt varhemmin kuin ennen. Esimerkiksi silloinen (vuoden 1994) eduskunnan rouva puhemies on kertonut, että ei hän tiennyt tuolloin myös markasta päätetyn. Maatalousasioista valehdeltiin kansalle monella tapaa. Jne.

        Presidentti puuttui oikeudenkäyttöön integraatiolaman pyörteissä pankkien pelastamistavasta päätettäessä. Yleistäen: pankeille annettiin lupa lopettaa pienyrityksiä valtion piikkiin.

        Pieni piiri presidentin johdolla hylkäsi neuvottelut itärajasta ja Karjalan kysymyksestä, vaikka idästä tuli aloitteita neuvotteluille. Oleellisen syyn täytyy olla se, että venäjäfobiaiset pelkäsivät avoinna olevan rajakysymyksen estävän integraation. Että emme kelpaisikaan jäseneksi. Itärajammehan oli pitkän aikaa ainut yhteinen raja EU:n ja Venäjän välillä.

        Karjalasta ja evakkojen oikeuksista neuvottelun sijasta valittiin siis EU. Mediasta tehtiin selkeästi osa valtakoneistoa. Suunnitteilla ollut vallan siirto kansalta ja poliitikoilta kansainväliselle elimelle ja kansainväliselle pääomalle edellytti massiivista ja yhdensuuntaista ”tiedotusta”. Mediasta tehtiin bisnestä ja myös maakunta- ja paikallislehtiä vallattiin. Ylessä tehtiin organisaatiouudistuksia ja rinnalle luotiin hömppää tuottavat, ihmisiä tyhmentävät, kaupalliset kilpailijat.

        Näkyvä esimerkki yksimielisyydestä oli suhtautuminen vahvan markan politiikkaan. Media nieli myös suomalaisen työläisen ja pienen ihmisen syyllistämisen lamasta eikä huomannut lainkaan, että oli se lama naapurimaissakin. Yhtä hyvin nieltiin väite tullimuurin taakse jäämisestä, mikäli ei mennä jäseneksi. Päinvastainen totuus siitä, että tullit muuttuvat meille huonommiksi, ei kelvannut, vaikka ministeriön asiantuntija sen muutamankin kerran kalvoja näyttäen todisti.

        Kovin häpeällistä on ollut niin poliitikkojen kuin mediankin suhtautuminen 141- maataloustukeen. Tukea väitettiin pysyväksi, vaikka siitä sovittiin tilapäisten tukien otsikon alla. Neuvotteluissa mukana ollut virkamies kirjoitti kirjan, mistä tämäkin asia olisi selvinnyt, mutta kustantaja veti pian kirjan pois myynnistä ja muu media vaikeni. Virkamies on nyt suurlähettiläänä Kauko-Idässä.

        Aloitettiin kansan tietoinen jakaminen rikkaisiin ja köyhiin. Tätä olivat innolla toteutetut säästötalkoot, jolloin heikoimpien oloja eläkeläisistä aloittaen heikennettiin. Kuvaavaa ihmisten käyttäytymiselle on, että eläkkeiden heikentämisen jälkeen eläkeläiset nousivat valtakunnallisessa kokouksessaan Kokkolassa seisaaltaan osoittamaan suosiotaan paikalle saapuvalle pääministeri Esko Aholle.

        Rahaoikeisto uskoo, että pärjätäksemme vapaakaupassa maassa pitää olla riittävän paljon riittävän köyhiä, jolloin työttömyyskin häviää itsestään. Tätä opetti Suomen suuressa vapaakauppaseminaarissa Kokkolassa 1994 ABB:n pääjohtaja Percy Barnevik, sitä on toistellut mm. Björn Wahlroos ja sitä meidän hallituksemme ovat toteuttaneet väristä riippumatta.

        Jäsenyyden aikana

        Maksamme EU:lle yhteiskuntamme romuttamisesta. Uusia esimerkkejä tulee jatkuvasti. <

        Linkistä lisää
        http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/


      • pankko villa
        yurki1000js kirjoitti:

        P.V. Think again.

        > Jäseneksi pyrittäessä

        Politiikkamme tähtäsi integraatioon jo 80-luvun puolella. Näin saatiin aikaiseksi suorastaan vallankumouksellinen Integraatiolama ”vahvan markan politiikan” ja muiden sisäänpääsyehtojen seurauksena. Tämä merkitsi mm. noin 40 000 yrityksen kaatamista, valtavaa työttömyyttä runsaan 15 vuoden ajaksi, ”velkavankeutta” syyttömille ja täysin ulkopuolisillekin, oikeusmurhia, itsemurhia.

        Luvatun suuren taloudellisen kasvun sijaan saatiin kuristavien jäsenyysehtojen vuoksi lama koko Länsi-Eurooppaan, Suomeen syvin. Kuopan pohjalta nousu ja yhteiskunnan koneiston uudelleen käynnistyminen on sitten johtanut mukavan näköisiin talouskasvun keskiarvoihin, mitkä siis osaksi ovat vain paluuta kohti entistä kasvu-uraa. Onneksi väestömme on vanhenemassa, mikä on helpottanut työttömyyttä ja valtion budjettimenot ovat vähentyneet.

        Noihin aikoihin luovuttiin myös Suomelle edullisesta vaihtokaupasta Neuvostoliiton kanssa. Vaihtokauppa ei mitenkään olisi sopinut yhteen EU:n vapaakaupan periaatteiden kanssa, ja Suomen Pankissa puuhattiin tehokkaasti integraation puolesta ja vaihtokauppaa vastaan. Lopullinen esitys jäljellä olleen järjestelyn purkamisesta näyttää sitten tulleen naapurin puolelta vuonna 1990. Kuitenkin Intia ja Turkki jatkoivat vaihtokauppaa. Öljyn ja dollarin hintojen laskut olivat tuoneet kaupankäyntiin ongelmia, samoin kaiketi päätösvallan delegoiminen alaspäin Neuvostoliiton loppuaikoina.

        Lähentymisvaihe EU:hun merkitsi poliitikkojen moraalin romahtamista. Poliitikkoja pyöritettiin, kurssitettiin ja hoidettiin siinä määrin, että nämä hyväksyivät (allekirjoittaneen käsityksen mukaan) Suomen perustuslain rikkomukset, maanpetosrikokset, valtiopetosrikokset ja kansalle valehtelun.

        Rikoslakia muutettaessa poistettiin sitten 12 luvun 6 §, mikä ennen selkeästi viittasi maanpetosrikoksiin, joita voisi syntyä tehtäessä sopimuksia tai sopimuksista neuvoteltaessa. Osa rikoksista vanhenee nyt varhemmin kuin ennen. Esimerkiksi silloinen (vuoden 1994) eduskunnan rouva puhemies on kertonut, että ei hän tiennyt tuolloin myös markasta päätetyn. Maatalousasioista valehdeltiin kansalle monella tapaa. Jne.

        Presidentti puuttui oikeudenkäyttöön integraatiolaman pyörteissä pankkien pelastamistavasta päätettäessä. Yleistäen: pankeille annettiin lupa lopettaa pienyrityksiä valtion piikkiin.

        Pieni piiri presidentin johdolla hylkäsi neuvottelut itärajasta ja Karjalan kysymyksestä, vaikka idästä tuli aloitteita neuvotteluille. Oleellisen syyn täytyy olla se, että venäjäfobiaiset pelkäsivät avoinna olevan rajakysymyksen estävän integraation. Että emme kelpaisikaan jäseneksi. Itärajammehan oli pitkän aikaa ainut yhteinen raja EU:n ja Venäjän välillä.

        Karjalasta ja evakkojen oikeuksista neuvottelun sijasta valittiin siis EU. Mediasta tehtiin selkeästi osa valtakoneistoa. Suunnitteilla ollut vallan siirto kansalta ja poliitikoilta kansainväliselle elimelle ja kansainväliselle pääomalle edellytti massiivista ja yhdensuuntaista ”tiedotusta”. Mediasta tehtiin bisnestä ja myös maakunta- ja paikallislehtiä vallattiin. Ylessä tehtiin organisaatiouudistuksia ja rinnalle luotiin hömppää tuottavat, ihmisiä tyhmentävät, kaupalliset kilpailijat.

        Näkyvä esimerkki yksimielisyydestä oli suhtautuminen vahvan markan politiikkaan. Media nieli myös suomalaisen työläisen ja pienen ihmisen syyllistämisen lamasta eikä huomannut lainkaan, että oli se lama naapurimaissakin. Yhtä hyvin nieltiin väite tullimuurin taakse jäämisestä, mikäli ei mennä jäseneksi. Päinvastainen totuus siitä, että tullit muuttuvat meille huonommiksi, ei kelvannut, vaikka ministeriön asiantuntija sen muutamankin kerran kalvoja näyttäen todisti.

        Kovin häpeällistä on ollut niin poliitikkojen kuin mediankin suhtautuminen 141- maataloustukeen. Tukea väitettiin pysyväksi, vaikka siitä sovittiin tilapäisten tukien otsikon alla. Neuvotteluissa mukana ollut virkamies kirjoitti kirjan, mistä tämäkin asia olisi selvinnyt, mutta kustantaja veti pian kirjan pois myynnistä ja muu media vaikeni. Virkamies on nyt suurlähettiläänä Kauko-Idässä.

        Aloitettiin kansan tietoinen jakaminen rikkaisiin ja köyhiin. Tätä olivat innolla toteutetut säästötalkoot, jolloin heikoimpien oloja eläkeläisistä aloittaen heikennettiin. Kuvaavaa ihmisten käyttäytymiselle on, että eläkkeiden heikentämisen jälkeen eläkeläiset nousivat valtakunnallisessa kokouksessaan Kokkolassa seisaaltaan osoittamaan suosiotaan paikalle saapuvalle pääministeri Esko Aholle.

        Rahaoikeisto uskoo, että pärjätäksemme vapaakaupassa maassa pitää olla riittävän paljon riittävän köyhiä, jolloin työttömyyskin häviää itsestään. Tätä opetti Suomen suuressa vapaakauppaseminaarissa Kokkolassa 1994 ABB:n pääjohtaja Percy Barnevik, sitä on toistellut mm. Björn Wahlroos ja sitä meidän hallituksemme ovat toteuttaneet väristä riippumatta.

        Jäsenyyden aikana

        Maksamme EU:lle yhteiskuntamme romuttamisesta. Uusia esimerkkejä tulee jatkuvasti. <

        Linkistä lisää
        http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/

        Paljolti olet oikeassa mutta sananvapautta Eu ei ole rajoittanut.


      • pankko villa kirjoitti:

        Paljolti olet oikeassa mutta sananvapautta Eu ei ole rajoittanut.

        P.V. Missä pumpulissa elät? Eliitti käskee poliitikkoja. Poliitikot käskee valtamediaa. Yle tarjoaa tyhjää. Siksi TV-lupamaksu muutettiin pakkoveroksi. Pidätkö Suomea itsenäisenä? Eliitille me tavikset olemme roskaa (human garbage).
        http://nwoobserver.wordpress.com/2011/12/16/who-really-controls-the-world/

        Ellet aktivoidu, joudut eliitin orjaksi (sheeple).
        https://www.facebook.com/media/set/?set=a.448052495207923.107442.128070363872806&type=3


      • yurki1000js kirjoitti:

        P.V. Missä pumpulissa elät? Eliitti käskee poliitikkoja. Poliitikot käskee valtamediaa. Yle tarjoaa tyhjää. Siksi TV-lupamaksu muutettiin pakkoveroksi. Pidätkö Suomea itsenäisenä? Eliitille me tavikset olemme roskaa (human garbage).
        http://nwoobserver.wordpress.com/2011/12/16/who-really-controls-the-world/

        Ellet aktivoidu, joudut eliitin orjaksi (sheeple).
        https://www.facebook.com/media/set/?set=a.448052495207923.107442.128070363872806&type=3

        Mikko Niskasaari YLE:stä MOT:sta.

        > Oikeastaan otsikko kuuluisi olla "Yle huijaa", mutta MOT saa kunnian, koska se on Ylen niin sanotuista asiaohjelmista häikäilemättömin ja epäluotettavin. Ylen törmäilyt ovat ajankohtaisia, koska yhtiö haluaa koko kansan verollepantavaksi, toimintansa rahoittamiseksi. Ylen MOT-ohjelma salaa, peittelee ja vääristelee. Sen aseita ovat puolitotuudet, jopa tekaistut väitteet ja "todisteet". Tosin joskus MOT tuottaa myös hyvää, tutkivaa journalismia.

        MOT mustamaalaa ihmisiä häikäilemättä, mutta itseensä kohdistuvaa kritiikkiä se ei siedä lainkaan. MOT :n toimitus käyttää poikkeuksellisen intensiivisesti sekä hyvä-veli-verkostojaan - korruptiivisia suhteiaan - että suoraa painostusta ja uhkailua estääkseen ohjelman kritisoinnin. Se lienee Suomessa ainoa tv-ohjelma, jonka toimittajat rehentelevät sillä, että ovat onnistuneet tukahduttamaan ohjelmiensa arvostelun. Tässä suhteessa se on suomalaisessa mediassa ainutlaatuinen. <
        http://www.mikkoniskasaari.fi/node/13


    • bää

      vai politiikkaa nyt. noh. suomessa sananvapaus on vain kansanedustajilla sekä suur firman omistajilla. nyt keskustan kansanedustaja (joka myös kalastelee ääniä) sanoi suomen olevan kuin titanic juuri ennen uppoamista. kannella on kaikkein parhaimmat bileet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe