Minkähän alan yrityksen

perustaisi, ettei mielisairaat kateelliset tulisi TOUHUAMAAN selkäni takana...pakettiautosta ei enään löytyisi LP-Lankaa vaan kirveitä, moottorisahoja j.n.e...sinä, joka kirjoitit täällä keskustelupalstalla käyttäen minun nimeäni kyselemällä, että Mitä se Säisä täällä touhuilee PAINU VITTUUN minun elämästäni vitun HÄIRIKKÖ...ITSE saatanan ÄÄLIÖ häiritset minun yksityisyyttä..sanan vapautta kirjoittaa j.n.e. Mee hullu hoitoon...yksi niistä hulluista ja hänen kaverinsa, ystävänsä taitaa vielä olla NÄIVYTTÄMÄSSÄ Kajaania ja Kainuuta, jotka NÄIVYTTIVÄT minun elämäni/yritystoimintani HAISTAKAA VITTU JA PASKA ja syökää ne TAIKURISUMUTTEET, joita käytitte suoraan kasvoilleni Kajaanin Kaupunginteatterin edustalla aikoinaan..kirveellä olisi töitä..

15

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lanka poikki

      Muista syödä ne lääkkeey säännöllisesti, muten ne ei auta.

      • lehtipuhallin

        Kohta on tuo jamppe osastolla 12.......menee taas överiksi :(


      • Jamppe 1969
        lehtipuhallin kirjoitti:

        Kohta on tuo jamppe osastolla 12.......menee taas överiksi :(

        Normaali juttu, että HAISTATTAA vitut niille, jotka touhusivat JARMON LANKATUOTTEEN kannattamattomaksi, joten painu sinä TUNNEVAMMAINEN itse sinne hoitoon. Itsekkin HAISTATTAISIT VITUT niille, joten mitäs oikein höpötät siinä...pyrit tuolla tavalla siihen, etten kirjoittaisi SANANVAPAUTEEN liittyen...ja sitäpaitsi mainittu rikos on TOTTA ja sinä et sitä asiaa MÄÄRITTELE, joten MÄÄRITTELE itsesi hoitoon...se on sellainen asia, että minä laitan tänne KAJAANIIN sellaisen HÄPEÄN, että oksatkin heiluvat PISTE!!!


      • Jamppe 1969

        Muista syödä ne lääkkeejuhfwuhjsnl, ethän sinä edes osaa kirjoittaa, joten mene HOITOON jo, ennenkuin on liian myöhäistä...Normaali juttu, että HAISTATTAA vitut niille, jotka touhusivat JARMON LANKATUOTTEEN kannattamattomaksi, joten painu sinä TUNNEVAMMAINEN itse sinne hoitoon. Itsekkin HAISTATTAISIT VITUT niille, joten mitäs oikein höpötät siinä...pyrit tuolla tavalla siihen, etten kirjoittaisi SANANVAPAUTEEN liittyen...ja sitäpaitsi mainittu rikos on TOTTA ja sinä et sitä asiaa MÄÄRITTELE, joten MÄÄRITTELE itsesi hoitoon...se on sellainen asia, että minä laitan tänne KAJAANIIN sellaisen HÄPEÄN, että oksatkin heiluvat PISTE!!! Jos ihmiseltä viedään LEIPÄ suusta..se on VARSINKIN erittäin vakava asia ja se on täysin MITÄTÖN juttu, jos HAISTATTAA vitut niille...HAISTAKAA VITTU JA PASKA!!!


      • Muista syödä ne lääkkeey säännöllisesti, muten ne ei auta.


    • ääpokes telo

      Joo, mut ei se ole meidän syytä, huutele niillä jotka on syyllisiä.Ja siltikin sinuna
      pitäisin erityisen hyvää huolta siitä että syöt ne lääkkeet niinkuin määrätty. Viinaa ei kannata ottaa ollenkaan ja ulkoilua lisätä, negatiiviset tunteet, viha ja kohteeton turha uho vievät energiaa ja munasi surkastuvat entisestään, saattaapa paskaakin lirahtaa lahkeeseen. Ja sen jälkeen kaiken tuon yi pääseminen on entistä hankalampaan. Ajattele toisin, alota nyt heti

      • Jamppe 1969

        Joo, mut ei se ole minun syytä, huutele niillä jotka ovat niitä Bodomin pieruhahmottelojoita, syyllisiä ja murhaajia. Ja siltikin sinuna
        pitäisin erityisen hyvää huolta siitä että syöt ne lääkkeet niinkuin määrätty. Viinaa ei kannata ottaa ollenkaan ja ulkoilua lisätä, negatiiviset tunteet, viha ja kohteeton turha uho vievät energiaa ja munasi surkastuvat entisestään, saattaapa paskaakin lirahtaa lahkeeseen. Ja sen jälkeen kaiken tuon yi pääseminen on entistä hankalampaan. Ajattele toisin, alota nyt heti!!!


    • ääpokes telo

      Ja jos yritystä meinaat perustaa, niin en usko että tämänkaltainen ennakkomainonta
      on kovinkaan tuottavaa. On täysin mahdollista että syyttömät ihmiset ottavat itseensä nuo sinun purkauksesi ja silloin he eivät todennäköisesti käytä tarjoamiasi palveluja tai hyödykkeitä. Pakko sanoa että mielilalasi ei ehkä tällä hetkellä ole kovin otollinen yritystoiminna aloittamiseen,

      • Jamppe 1969

        Ja jos yritystä meinaat perustaa, niin en usko että tämänkaltainen ennakkomainonta
        on kovinkaan tuottavaa. On täysin mahdollista että syyttömät ihmiset ottavat itseensä nuo sinun purkauksesi ja silloin he eivät todennäköisesti käytä tarjoamiasi palveluja tai hyödykkeitä. Pakko sanoa että mielilalasi ei ehkä tällä hetkellä ole kovin otollinen yritystoiminna aloittamiseen,


    • 436246

      Vaihteeksi näköjään tämäkin mielisairas tollo potkittu lataamosta ulos.

      • Jamppe 1969

        Vaihteeksi näköjään tämäkin mielisairas tollo potkittu lataamosta ulos.


    • anal_ysi

      Oletko sinä se hahmottelija joka ei ollut lähtenyt pois sieltä asunnosta?

      • ghdfgh

        Oletko sinä se hahmottelija joka ei ollut lähtenyt pois sieltä asunnosta?


    • hullut juttelelee

      keskenään, onhan se hyvä keskustella täältä kautta, kun ei ole muuten keskusteluyhteydessä.
      Perustakaa sellainen yriys,joka ei mainosta missään mitään, lähettäkää sähköpostia asiakkaille mitä valmistatte, nimittäin olin aikoinaan sellaisessa yrityksessä töissä, en ole itsekkään missän yhteydessä en siellä työskentelevien kanssa, enkä yrityksen johdon kanssa, siellä kutsutaan takaisin työntekijöitä, jotka itse ovat ottaneet lopputilin, koska sillä alalla ei ole oikein täällä päin töitä.
      Minä hommasin itselleni lopputilin, siis he antoivat lopputilin.....silti yrittivät kutsua minua takaisin toisen koneen käyttäjäksi 9 kk:n takaisinottovelvoitten takia.....sähköpostilla, sitten minun tilalle tuli kaveri, jonka tilalle minä menin sinne.
      Hänkin lähti sieltä pois...no sitten kutsuivat toisen kaverin tämän toisen kaverin tilalle, joka itse otti loparit sieltä....nyt oli pakko hänen mennä sinne karenssin takia hän on takaisin siellä töissä.

    • tietomiess

      jampen seksihierola jossa kajaanilaiset elämäänsä kyllästyneet miehet voisivat hierottaa kaluaan ja keskustella bodomin pieruhahmosta ja muista tapahtumista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe