Itä-Pori

Paskaspottari

Itä-Porin pahimmat alueet? Itse pistäisin listalle Sampolan ja Uudenkoiviston (jotkut kadut). Impolassa myös henkirikoksia paljon.

14

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pereterve

      pimpola todellakin. uusikoivisto oli ennen rauhallinen mutta nytten siel on pelkkiä pikkuteinejä liikkumassa ja terrorisoimassa aluetta. ala asteen pihasta ei voi läpi kulkea koivistonpuistikosta puhumattakaan

    • voi ei

      Jaa että sun piti aloittaa taa ASUINALUE keskustelu.
      Mikä sinulla on pahasti hae apua.

    • koi,imp,sam

      Mieti isompia asioita,mitä euroopassa tapahtuu,lue lehtiä,kuuntele uutisia.
      jätä tämmöinen p....a kirjoittamatta. onko sulla kaikki kotona?

    • joviaali

      Siis miksi sinun pitäisi kulkea ala-asteen pihan läpi ?
      Minä käyn melkein joka ilta kävelemässä Pirunpaskaa ristiin rastiin, enkä koskaan ole tavannut mitään häiriöitä.
      Sen ala-asteen pihankin läpi olen monasti kävellyt. Jopa silloin kun tytöt ja pojat ovat mopoineen ja mopoautoineen koulun pihassa. Koulukin on ahkerassa käytössä tanssitunteineen ja peleineen. Vai terrorisoimassa ? Nätisti ovat vastanneet HEI, kun olen heitä tervehtinyt.
      Taloja rakennetaan, vanhoja korjataan. Naiset ja joskus miehetkin ovat taluttamassa koiriaan. Lapset leikkivät leikkipuistossa, jne.
      Taidat olla jotenkin häiriintynyt yksilö. Ehkä kannattaisi keskustella jonkun ammattiauttajan kanssa.

    • east side....

      Kaikki kauppatorista itään on kehitysaluetta. Sambola,bimbola,vainola ovat slummialueta joihin ei uskalla edes autolla pysähtyä.
      Saisi ympäröidä piikkilangoilla ja tehdä ghetton..

      • --------------------

        Tervetuloa east side. sulle sama viesti kun edellisille HAE APUA !


      • east side
        -------------------- kirjoitti:

        Tervetuloa east side. sulle sama viesti kun edellisille HAE APUA !

        Kiitos avusta. Mitä suosittelet jos auto sammuu sampolaan ja pakko jalkautua. Sorkkarauta ja mellakkavarustus. Pistooli ja luotiliivit vai puhelin ja 10022...


      • Idiotismin kukka
        east side kirjoitti:

        Kiitos avusta. Mitä suosittelet jos auto sammuu sampolaan ja pakko jalkautua. Sorkkarauta ja mellakkavarustus. Pistooli ja luotiliivit vai puhelin ja 10022...

        Millähän vuosituhannella mahdat elää? Suosittelen jotain punaisia paniikkipillereitä ja psykiatria kun noin pahasti vippaa klunssi.

        Impola ja sampola sun muut on ihan samaa kauraa kun kaikki muutkin asuinalueet. Vittuako sitä aina pitää irvistellä vaikka oma perse on yhtä sotkussa? Painu raumalle jos elämää pelkäät.

        Ja mitä noihin impolan lukuisiin henkirikoksiin tulee, niin neiti aloittaja voisi laittaa faktaa pöytään näistä kaikista tuhansista henkirikoksista mitä siellä tapahtuu. Ei se nyt ihan mikään Afganistan ole. :)
        Yleensä fiksut ihmiset ottavat selvää asioista ennen kuin alkavat repimään turpaansa.

        No mutta, ollaanhan sitä jo muutenkin kaikki samaa mieltä, että tuollaiset ahdasmieliset avohoitopotilaat tulisi sijoittaa jonnekin pehmeään paikkaan. Ettei paha sampolan setä syö niitä. :)


      • aluksi...
        east side kirjoitti:

        Kiitos avusta. Mitä suosittelet jos auto sammuu sampolaan ja pakko jalkautua. Sorkkarauta ja mellakkavarustus. Pistooli ja luotiliivit vai puhelin ja 10022...

        Konekivääri,sinko ja taisteluvaunu on hyvä alku.


    • -K-

      Mitä hemmettiä. Entisenä Uusikoivistolaisena, jonka kavereita asuu edelleen sillä suunnalla monta ihmettelen kyllä tuota väitettä että se olisi rauhatonta. Ei voi Sampolaan, Väinölään tai Impolan Rajalantien suunnalle verratakaan.

      Kerran viikossa ainakin liikun sillä suunnalla, myös öisin, enkä ole mitään ongelmia havainnut.

      • -M-

        Itse olen vain kerran kokenut ryöstön Uudellakoivistolla. Ei se niin paha ole kuin Sampola jne.


    • Idiotismin kukka

      "Impolassa myös henkirikoksia paljon".

      On muuten. Ihan sikana. Missä päin Impolaa? Vai puhutaanko me nyt Porin impolasta?

      Taidat olla se sama juippi kun rääpi naamansa joskus uudenkoiviston gangstereista. Juu. Sinnehän ne Al Caponet ja muut Dillingerit on menneet eläkepäiviään viettämään.

      Mene töihin ja unohda moiset kyyläilyt. Ei ole terveen ihmisen merkki tuollainen typeryys.

      • luulosairautta taas?

        "Mene töihin"

        Tuo lausahdus kertoo jo sinun omasta älystäsi kaiken tarpeellisen.
        Mistä sinä muka tiedät moniko palstalaisista on töissä ja moniko ei?


    • Kolhoosiko muka

      Mä ihmettelen aina suuresti miksi puhutaan asuinlähiö asioista negatiiviseen sävyyn olen itse asunut niin porkassa, impolassa, ja sampolassa ,minua ei ole missään niissä häiritty mitenkään ,ja asuinvuodet on joka paikassa olleet kymmeniä vuosia, mutta minä elänkin normaalia elämää ,joten elä sinäkin ja anna muiden elää,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe