jätkät vastaa

Animetyttö ihmettelee

Oon miettiny aika kauanakin et mikä vika on TYTÖISSÄ jotka pitää animesta?
Joko oon ihan tyhmä tai sit en vaan ymmärrä jätkiä ollenkaan. Jos kerran nyky nuoret jotka kittaa alkoholia ja polttaa, on erityisiä. Mitä hienoo siinä on? Kun taas ME jotka pitää jostain erillaisesta ja ei mene massan mukana niin ollaan outoja ja ei tutustumisen arvoisia? Saadaanko meistä sitten jotenkin lapsellinen kuva vai mikä on?

4

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • everyday

      Ei mitään vikaa oo, katon itekki animee.

    • Tewi

      Meijjän lukiossa animefanit taitaa olla suosittuja poikien keskuudessa. Yks päivä yhellä oli maid-mekko ja toisella oli nekomimi päässä ja niiden ympärillä sellaset 5-7 poikaa. XD Oon muutenki tavannu netissä paljon poikia jotka tykkää animesta tai muutenki Japanista. Toisaalta myös niitä jonnemaisia tyyppejä on paljon jotka kiusaa erilaisia ihmisiä. (Tässä tapauksessa animufanit)
      Nojaa, itelleni ainaki ihan sama onko ketkä kiinnostunu ja ketkä ei. Kukin taaplaa tavallaan.

    • ei vduuuuu

      Tiesitkö että alkoholin ja tupakankäyttö on vähentynyt nuorien keskuudessa?
      Ei missään käy ilmi että tytöt jotka katsovat animea olisivat jotenkin epätykättyjä, mistä sä ton keksit? Päästäs vai?

      Ja väitätkö että anime ei ole muka massan mukana menemistä? Sitä katsoo aivan liian moni

      Mille siis perustat väittees? Oletko tehnyt tutkimuksia ja galluppeja ympäri maailmaa kysyen ihmisiltä mitä mieltä he ovat "animetytöistä"?
      Joten veikkaa nettä kyllä, olet vain tyhmä

    • HappyShadowGirl

      Aika kauankin olet miettinyt tätä? Päästä otsesi piinasta.

      Anime on massaa. Jos olisit kuusi vuotta sitten tullu samasta aiheesta avautumaan niin vastaus olis silti sama, kuusi vuotta sitten se oli yhtä lailla massaa ei vain euroopassa. Miksi helvetissä se että katsot animea vaikuttais siihen miten paljon kundit susta välittää? Vaikka jätkä ite kattois animea ja koko maailma olis yhtäkkiä hairahtanu otakuiks niin sen ei pitäis olla syy mikä lisäis sut massaan tai erottais loistavana yksilönä jotenki muista parempana. Tyttöjen keskuudessa tunnetko olevasi poikkeava yksilö, kun katot animee. Vaikka me kaikki tuijotettais telkkarista vaikka The Walking Deadii tai Epätoivoisii Kotirouvia niin ei sen pitäis vaikuttaa siihen että millaiseen ihmiseen kukin rakastuu tai haluaa ystävystyä. Joten ei, en tajua pointtisi. Jos tuntemasi pojat pitävät animenkatsomista esteenä syvemmälle tuttavuudelle niin voi luoja miksi haluat heidän huomiotaan? Miksi sua kiinnostais sen vertaa jos ne on niin viisaita ettei kiinnostu muusta kun siitä ettei voi liikkua kun tiettyä makua edellyttävän vastakkaisen sukupuolen edustajan läheisyydessä. Jos kuitenkin haluat miellyttää kyseisiä kusipäitä jotka ovat päättäneet rakastamasi animen olevan perseestä ja SE LIIKUTTAA SINUA niin hylkää sitten anime mikä on yhtälailla massakulttuuria... Ei ole muista kyse kun itsestäsi. "Joo jos joku ei pidä jostain nii tottakai kannattaa teeskennellä ja myötäillä mahdollisimman pitkälle vain että joku tietty tykkäis susta..." plz oikeesti animehörhöt eivät eroa mitenkään, ihmisiä kaikki sama se kattooko kauhua vai komediaa vai molempia... Use your head ja jos kerran oot ajatellu tätä nii vitun pitkään niin olet varmaan jo tajunnut ettei piirretyiden ja/tai animoitujen sarjojen katsomisen pitäisi vaikuttaa ihmissuhteisiisi?? Huolestuttaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      354
      3153
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      117
      1157
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1147
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      129
      937
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      158
      734
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      717
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe