Voiko isoseksi mennä, jos on ujo?

ujotyttö15

Olen siis jo jonkin aikaa miettinyt isoseksi ryhtymistä. Mutta en ole varma uskallanko. Olen niin ujo. :'( Siksi kysynkin että voiko isoseksi edes ryhtyä, jos on esiintymiskammo ja super ujo? Kiitos jos joku vastaa asiallisesti.

27

227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei HALOO

      Miksi haluat avustaa kirkkoa herkkäuskoisten lasten aivopesussa?

      Saatko jotain kiksejä tästä?

      • ujotyttö15

        Ei kirkko mitään aivopese. Kaverini isosisko on edelleen ateisti, vaikka kävi rippikoulun. Eikä 14-15v ole enää herkkäuskoinen lapsi. Itsekin olen 15v, ja en minä niin usko kaikkea mitä aikuiset mulle sanoo. Ja tiedoksesi vaan että olin jo ennen rippikoulua uskovainen, eli ei minua mitenkään aivopesty. Miksi kukaan edes menisi rippikouluun, jos väittämäsi olisi totta? Luulenpa että olet trolli.


      • .,mhgfd
        ujotyttö15 kirjoitti:

        Ei kirkko mitään aivopese. Kaverini isosisko on edelleen ateisti, vaikka kävi rippikoulun. Eikä 14-15v ole enää herkkäuskoinen lapsi. Itsekin olen 15v, ja en minä niin usko kaikkea mitä aikuiset mulle sanoo. Ja tiedoksesi vaan että olin jo ennen rippikoulua uskovainen, eli ei minua mitenkään aivopesty. Miksi kukaan edes menisi rippikouluun, jos väittämäsi olisi totta? Luulenpa että olet trolli.

        Entäs jos kaverisi onkin aivopesty Jumalan Valtakunnan kaltaisuudensa ja ihmisyydestään luopuneena menettänyt ymmärryksensä täysin?
        Kiirkkohan kouluttaa / eksyttää ihmisiä ateisteiksi, vai uskotko sinäkin, että Jumala ja Jeesus tappaa ja tapattaa ihmisiä, pikku lapsiakin herrojensa noitarovioilla?
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Ehkä olet eksytetty syyttämään Jumalaa ja Jeesusta noista yllä olivista Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen tehtyistä rikoksista ATEISTINA, vai?

        Suomalaisittain asia katsoen, ehkä näistäkin rikoksista syytät Jumalaa ja Jeesusta....
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
        (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

        Ehkä uskontunnustusi kaltauudessa et YMMÄRRÄ olevasi aivopesty! Ainakin asenteesi tukee sitä.

        jatkuu...


      • ,jhytre
        .,mhgfd kirjoitti:

        Entäs jos kaverisi onkin aivopesty Jumalan Valtakunnan kaltaisuudensa ja ihmisyydestään luopuneena menettänyt ymmärryksensä täysin?
        Kiirkkohan kouluttaa / eksyttää ihmisiä ateisteiksi, vai uskotko sinäkin, että Jumala ja Jeesus tappaa ja tapattaa ihmisiä, pikku lapsiakin herrojensa noitarovioilla?
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Ehkä olet eksytetty syyttämään Jumalaa ja Jeesusta noista yllä olivista Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen tehtyistä rikoksista ATEISTINA, vai?

        Suomalaisittain asia katsoen, ehkä näistäkin rikoksista syytät Jumalaa ja Jeesusta....
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
        (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

        Ehkä uskontunnustusi kaltauudessa et YMMÄRRÄ olevasi aivopesty! Ainakin asenteesi tukee sitä.

        jatkuu...

        Ujotyttä15_lle:

        Oletko edes koskaan ajatellut, että Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään uskontunnustuksessaan luopuneet palvelevat paavalilais-luterilaisuuden saatanaa jumalanaan?
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
        HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei eroa saatanasta saanut."

        Ei tällaisia rikoksia Jumalaa ja Jeesusta palvelevat tee laumoissa:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Kun 7-vuotiasta; lasta laumassa raiskataan vuosia ja uskonveli poliisi suojeleen laumaamaansa joutumasta oikeuteen rikoksista, niin OLIKO SE JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN VASTAISNEN RIKOLLISUUS LAPSEN SYY JOLLE POLIISI OLI ILMOITTANUT ETTÄ SE RIKOS ON JEESUKSEN LAPSELLE ANTAMA RISTI KANNETTAVAKSI?
        Jos noukaan rikokset paavalilais-luterilaisuuden-lestadiolaisuudessakaan todista, että kyse on JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENGEÄ VIHAAVISTA ATEISTEISTA

        NIIN

        MIKÄ TODISTAS SINULLE USKOVAISTEN ATEISTISUUDEN?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa.[2][3][4] Ateismin vastakohta on jumalausko eli teismi.[5] Uskontokriittisenä käsityksenä ateismi voimistui länsimaissa vähitellen valistuksen johdosta uudella ajalla, mutta saavutti merkittävän aseman vasta 1900-luvulla ajatuksenvapauden turvaavan lainsäädännön myötä.[6]"

        Mieti, oletko paavalilais-luterilais-lestadiolaisuuden herra jumalaa palvaleva ateisti YMMÄRTÄMÄTTÄ SITÄ?!!!


      • Jappervokki
        ujotyttö15 kirjoitti:

        Ei kirkko mitään aivopese. Kaverini isosisko on edelleen ateisti, vaikka kävi rippikoulun. Eikä 14-15v ole enää herkkäuskoinen lapsi. Itsekin olen 15v, ja en minä niin usko kaikkea mitä aikuiset mulle sanoo. Ja tiedoksesi vaan että olin jo ennen rippikoulua uskovainen, eli ei minua mitenkään aivopesty. Miksi kukaan edes menisi rippikouluun, jos väittämäsi olisi totta? Luulenpa että olet trolli.

        Hei HALOO ei ole trolli, vaan tavallista ärhäkämpi ateisti. Merkkisotku puolestaan on täysi sekopää ja hänen tekstinsä kannattaa jättää kokonaan huomiotta.

        Minä olen myös ateisti, mutta olen saavuttanut epäuskonrauhani, eikä minulla enää ole tarvetta hyökkäillä toisten vakaumuksia vastaan. Jokainen meistä menee helvettiin omalla tavallaan.


      • Painu mäkeen
        Jappervokki kirjoitti:

        Hei HALOO ei ole trolli, vaan tavallista ärhäkämpi ateisti. Merkkisotku puolestaan on täysi sekopää ja hänen tekstinsä kannattaa jättää kokonaan huomiotta.

        Minä olen myös ateisti, mutta olen saavuttanut epäuskonrauhani, eikä minulla enää ole tarvetta hyökkäillä toisten vakaumuksia vastaan. Jokainen meistä menee helvettiin omalla tavallaan.

        >>> Jokainen meistä menee helvettiin omalla tavallaan.


      • khgfds
        Jappervokki kirjoitti:

        Hei HALOO ei ole trolli, vaan tavallista ärhäkämpi ateisti. Merkkisotku puolestaan on täysi sekopää ja hänen tekstinsä kannattaa jättää kokonaan huomiotta.

        Minä olen myös ateisti, mutta olen saavuttanut epäuskonrauhani, eikä minulla enää ole tarvetta hyökkäillä toisten vakaumuksia vastaan. Jokainen meistä menee helvettiin omalla tavallaan.

        Mistähän se johtuu, että ihmisillä on näyttöä ja faktaa osoittaa sinulle mikä olet ja ketä todellisuudessa palvelet?

        Olisko mahdollista, että olet saatanaa palvelevaan eksytetty hengellisesti lapsikasteessa tapettu uskovainen jolla on rikollisen kristinsukon risti otsassa ja joka uskontunnustuksessaan on kieltätänyt Jumalan Valtakunnan kaltaisuudensa ja ihmisyydensä ja uskoo jotakin/joitakin saatanaa palvelevien herra epäjumalia???

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        uskovainen syntyy kahdesti.
        /Ensin yllä olevaksi Jumalan Valtakunnan kaltaiseksi, synnittömäksi ja perisynnittömäksi.
        /Toinen, siis uudelleen syntyminen on kun Jumalallisuudesta pois eksytettynä antaa herra epäjumalalle uskontunnustuksensa ja alkaa herraa jumaloimaa. Tuossa tilanteessa uskovaisesta on muodostunut uskontunnustuksen kaltainen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        YLEENSÄ TUO TOINEN SYNTYMINEN TAPAHTUU RIPPIKOULUSSA JA SE EI OLE JUMALAN TAI JEESUKSEN ASETTAMA KOULUTUS.

        Olet ilmeisesti opetajiesi aivopesty... ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä JOKA EI SAA JEESUKSEN EVANKELIUMIA SAARANATA JA OPETTAA:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • Jappervokki
        Painu mäkeen kirjoitti:

        >>> Jokainen meistä menee helvettiin omalla tavallaan.

        Etkö ole kuullut sanontaa "Helvetti on siellä, missä on uskovaisia."? Mitä suomalaisiin ja helvettiin tulee, niin uskon Arto Paasilinnan eräässä kirjassaan toteamaan faktaan, eli siihen, että kaikki suomalaiset joutuvat kuoltuaan helvettiin uskosta tai sen puutteesta riippumatta. Syynä tähän on noituutta harjoittaneiden esivanhempien aiheuttama liian raskas perisyntitaakka.


      • Painu mäkeen
        Jappervokki kirjoitti:

        Etkö ole kuullut sanontaa "Helvetti on siellä, missä on uskovaisia."? Mitä suomalaisiin ja helvettiin tulee, niin uskon Arto Paasilinnan eräässä kirjassaan toteamaan faktaan, eli siihen, että kaikki suomalaiset joutuvat kuoltuaan helvettiin uskosta tai sen puutteesta riippumatta. Syynä tähän on noituutta harjoittaneiden esivanhempien aiheuttama liian raskas perisyntitaakka.

        En usko sanontoihin, enkä satuihin ja höpötyksiin.


    • Jappervokki

      Isosiksi kelpaavat monenlaiset ihmiset, jotka ominaisuuksien puolesta tukevat ja täydentävät toisiaan leireillä. Ei kaikkien tarvitse olla rentoja ja ulospäin suuntautuneita. Jos halajat isoseksi, niin hakeudu kaikin mokomin. Tuskin kadut valintaasi.

      • ,mnbhgfr

        uskontunnustuksen kaltaisuuden omaavan on vaikea ymmärtämättömänä katua!


    • Tosiasia -

      Ripari saastuttaa aivotoiminnot.

      • mn63bvcx

        Monien kohdalla totuus kuten kerroit.
        Kaikkia se uskontunnustuksen kaltaisuus teettää:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi
        Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta. Termiä psykoosi käytetään psykiatriassa usein synonyyminä termille mielisairaus. Psykoosi voi joskus laueta vaikean järkytyksen eli traumaattisen tapahtuman seurauksena (esimerkiksi omaisen kuolema) tai elimellisestä syystä. Myös pitkäaikainen unettomuus, päihteen tai lääkeaineen käyttö tai niistä vieroittautuminen voi joskus johtaa psykoosiin. Suomessa käytetään ICD-10-tautiluokitusta,[1] jossa on määritelty diagnostiset kriteerit eri syistä johtuvalle psykoottiselle oireilulle. Psykoottisia oireita ja kokemuksia ilmenee monissa psykiatrisissa sairauksissa. Pitkäaikaisista psykoottisista sairauksista tavallisin on skitsofrenia, joka johtaa usein työkyvyttömyyteen. Mielialapsykooseissa mielialaoireet hallitsevat sairaudenkuvaa, ja psykoottiset oireet ovat lyhytkestoisempia ja usein ohimeneviä. Lapsuuden ja nuoruusiän psykoosit saatetaan sekoittaa autismin tai Aspergerin oireisiin.[2]

        Aistiharhat, oudot tunnekokemukset ja niiden selityksiksi muodostuvat harhaluulot vääristävät todellisuutta ja aiheuttavat usein ongelmia ihmissuhteissa. Oudot ja usein pelottavat kokemukset voivat johtaa siihen, että henkilön kyky ilmaista tunteitaan heikkenee, hän vetäytyy ihmissuhteista tai eristäytyy omaan sisäiseen maailmaansa. Joskus, mutta harvoin, psykoottiset oireet aiheuttavat aggressiivista tai impulsiivista käyttäytymistä. Psykoosia sairastavilla on myös muita oireita, kuten pelkoja, ahdistusta, masennusta ja unettomuutta. Psykoottinen häiriö ei välttämättä vaikuta kaikkeen psyykkiseen toimintaan, joten joillakin elämän alueilla henkilö voi suoriutua normaalilla tavalla. Psykoosin hoito koostuu erilaisista psykoterapeuttisista hoidoista, sosiaalisesta kuntoutuksesta ja lääkehoidosta.

        Psykoosin yksi oire on:
        Harhaluulot eli deluusiot: Ihmisellä on perusteettomia, epärealistisia uskomuksia, jotka saattavat perustua havainnon tai kokemuksen väärään tulkintaan. Harhaluulot voivat olla vainoamisharhoja, suhteuttamisharhoja, suuruusharhaluuloja, mustasukkaisuusharhoja, eroottisia harhaluuloja tai somaattisia harhaluuloja. Ihminen saattaa vaikkapa uskoa olevansa poikkeuksellisen tärkeä henkilö, saattaa uskoa muiden voivan lukea hänen ajatuksiaan tai kokee aiheettomasti itseään vainottavan tai henkeään uhattavan. Ihminen saattaa tulkita virheellisesti toisten eleet tai kokee esimerkiksi lehtikirjoitusten täysin perusteetta viittaavan nimenomaisesti häneen itseensä.


    • Kompaan sitä, mitä Jappervokki totesi aikaisemmin. Isoseksi kelpaa ja tarvitaan monenlaisia ihmisiä. Aika moni itsensä ujoksi kokenut nuori on isostoiminnan aikana saanut lisää rohkeutta ja itsevarmuutta.
      Suosittelen isostoimintaa mukaan menemistä. Kokeile, ja jos toteat, ettei tämä ole sinun juttusi niin tiedät ainakin mistä jäät pois.

      mono-ohjus

      • kjhgytr

        Niin varmaan!!!
        Tähän saatanallisuuden rikollisuudenne historiaan tarvitaan mielestäsi jatkoa:

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing


      • Jappervokki

        Omista ripariajoistani on jo aikaa enkä ollut isosena, mutta arvasin asetelman vastaavan protuleirin tiimiä, joka sekin koostuu erilaista yksilöistä heikkouksineen ja vahvuuksineen. Kun olin aikuisleirillä leiriläisenä, jouduin epätoivoon katsellessani paikasta toiseen laulaen ja tanssien kulkevaa ohjaajaa, sillä minäkin halusin ohjaajaksi, enkä ollut lainkaan samanlainen. Sitten tajusin, ettei minun tarvitsekaan olla, vaan kelpaan omana jurottajana itsenäni. Niin kelpasinkin ja aloittaja kelpaa myös.


      • nhjgyt5
        Jappervokki kirjoitti:

        Omista ripariajoistani on jo aikaa enkä ollut isosena, mutta arvasin asetelman vastaavan protuleirin tiimiä, joka sekin koostuu erilaista yksilöistä heikkouksineen ja vahvuuksineen. Kun olin aikuisleirillä leiriläisenä, jouduin epätoivoon katsellessani paikasta toiseen laulaen ja tanssien kulkevaa ohjaajaa, sillä minäkin halusin ohjaajaksi, enkä ollut lainkaan samanlainen. Sitten tajusin, ettei minun tarvitsekaan olla, vaan kelpaan omana jurottajana itsenäni. Niin kelpasinkin ja aloittaja kelpaa myös.

        Niinpä! uskontunnustuksen kaltaisuudessa on omat edunsa, ei ymmärrä omaa järjettömyyttään.


    • GORIANDERI :DDDD

      NO EI VIDUS VOI MENNÄ ISOSEGS JOS ON JOGU VIDU AUDISDI ASDASDA:DDD

      • EI VIDDU MAGE ÄGS DEE

        EI VIDDU GORIANDERI OODGOHAN SÄ VEDÄNY LIIGAA EEÄSSÄÄ GAGSOISPISDE DEE DEE DEE MUN ISOVELI HAGGAA SUD GAGSOISPISDE VIIVA DEEDEEDEE


    • isonen

      Juu mukaan vaan! :) isoskoulutuksessa just harjoitellaan esiintymistä ja heittäytymistä. Ujo tai itsensä esille tuova, ihan yhtä hyvä isonen. Isosissa vaan arvostetaan sitä erilaisuutta.

      Ja aina voi vaan jättää kesken jos tuntuu et ei oo oma juttu :)

      • .,mnjbhgvfd

        Mihin heittäytymistä?

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan luopimisiin ja ihmisyydestään luopimisiin eksytettyjä nuori laumassa rikollisuus kouluttaa rikollisiksi...:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

        Tuon uskontunnustuksen kaltaisista koulutetaan lapsillenne kouluttajia jotka pappislupauksessaan lupaavat opettaa Luder/Lutheri (evl.) oppia. Siis virassaankaan eivät saa saarnata Jeesuksen evankeliumia (joka valitettavasti on raamatussa osittain väärennettynä) vaan heidän pappina tulee palvella herra epäjumalaa jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Historia todistaa rikollisuutta...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing


    • godsnotdead!!♥

      Nämä ateistit sanovat että uskovat on aivopesty.Todellisuudessa usko Jeesukseen ei ole aivopesun takana, vaan kun ihminen on rikki tai hänellä tuntuu tyhjä aukko sydämessään.Joten he ovat etsineet ja ovar löytäneet rauhan, toivon ja rakkauden.Ateistit ovat aivopestyjå, , varsinki ne jotka on käynyt koulua suomessa ja sen kautta on tullut ateistiksi.Alkuräjähdys ja evoluutioteoria syötetää aivoihin eikä sitä lapsena osaa kritisoida.Pekka reinikaisesta kannattaa katsoa video youtubesta, hän esittää vastalauseita ateismille ja kannattaa kristinuskoa.Eikä ole kovin hatarat perustelet hänellä. Jos ei olisi Jumalaa (joka on mahdotonta) olisimme syntyneet tyhjästä, TYHJÄSTÄ ei sitä edes käsitä.Olet yhtä arvokas kuin kärpänen. Mutta ihminen pitää itseään arvokkaana? Miksi?Olemme eläimiä? Miksi mietimme onko Jumalaa olemassa? Miksi on väärin ja oikein/hyvä ja paha ja kuka ne on säätänyt? Kuka on säätänyt fysiikan lait? Mistä on vesi tullut maapallolle? On varmaan biljoonia ja varmaan enemmän seikkoja mitkä mahdollistaa elämän. Elämä on suuri ihme, ei tätä aina ole ollut.Emme vain halua tajuta sitä koska haluamme kulkea pimeässä emmekä kohdata Jeesusta. Lopun ajat näkyvät todellakin. Mietikää kuin järjetöntä on uskoa alkuliemestä on syntynyt solu? Tiedemiehetkin epäilevät sitä.Koulun kirjat ei kerro todellakaan kaikkea.

      • Ohut ääni

        Jos tyhjästä ei voi syntyä mitään, mistä Jumala on tullut?


      • kjhgytfr

        "Ateistit ovat aivopestyjå,"

        Ateisti on Jumalan kieltäjä!
        joka
        mm palvelee ihmistä; herra jumalana;

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra jumalaa palvelevien ateistien tekoja...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'


    • Ei oo olemassa mitään tiettyä isos prototyyppiä. On tärkeetä, että on kaikenlaisia isosia, hiljasia, puheliaita, niitä jotka tykkää näytellä ja niitä jotka mieluummin seuraa ehkä sivusta. jne :)

      Suosittelen ainakin testaamaan isoshommaa jos sua kerran se kiinnostaa. :)

      Terveisin, Oona Nettisaappaasta

      • mnbvgcf

        paratiisin käärme...


    • eihelvettinäänuoret

      älä mene. sua vaan kiusataan koska kuulostat ihan kiusatulta luuserilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe