Sun lapset näyttäis olevan fanaattisia

se ja se

suuntaan että toiseen. Ei mikään ihme, kun miettii sun käytöstä. Oletko koskaan harkinnut hakevasi apua?

He ovat jotekin liian molempia ääripäitä.

Ja nyt siis tullaan sinuun ( mistä pidät oikein paljon) mutta kun miettii taas toisaalta sinua ja sun käytöstä, niin ei tiedä ketä tässä nyt pitäisi sääliä? Ilmeisesti itseäni.

15

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäs...

      sä oot arvostelemaan muiden lapsia? kasvata omas mieleisekses

    • on se et jaksaa_

      vittuilla netissä puoliltaöin ja vielä jonkun lapsista, aika ällöttävää. joo kyllä tolla käytöksellä pitää itteensä sääliäkkin, huonosti on.

    • sanoisin niin

      että kyseisen viestin kirjoittajan kannattaa hakea apua itselleen ja ymmärtää että
      itsellä heittää iso pyörä aika vimmatusti. ei nämä ole terveen ihmisen viestejä tämmöiset.

    • Törkyperseelle

      sun kaltainen ihminen on ihmiskunnan pohjasakkaa. Kun tölvit täällä ja haukut jonkun toisen lapsia, on se mitä törkeintä !!!!

      Sun ämpäripäähäs ei sitten mahdu sellainen ajatus, että vaikka miten vihaat ja inhoat tuota ihmistä jolle kirjoituksesi omistit, hänen lapsensa ovat täysin syyttömiä tuohon sun tunteeseesi!!

      Sullta puuttuu sivistys, taidat olla luusereiden luuseri, ei kukaan terve ja hyväkäytöksinen ikinä alentuisi moiseen aloitukseen.

      • se nauttii huomiosta

        Anna provoilijoiden jäädä ihan omiin oloihinsa.


    • Eikö aikuinen ihmine

      Ymmärrä jättää sentään lapset rauhaan vaikka olisi kuinka kamala ihminen ?

    • jotta tuota

      Mistä sitä tietää millaisia juntteja ja pissiksiä sun lapset on, edellytykset näihin ääripäihin näyttävät ainakin olevan geenien puolesta kunnossa.

      • tai sit ei oo

        lapsii ollenkaan.


    • Sotkea nyt viattomat

      Epäreilua ja ala-arvoista.

      • Mistäpäs tiedät

        minkäikäisistä ja kuinka 'viattomista' lapsista on kyse? Ihme raivoomista. Onhan niitä hirviökakaroitakin. Vaikka vanhempansa eivät sitä "näe".


    • häpeäpaaluun

      Sairas yksilö olet!!!! taidat vaan olla kateellinen kun et omia lapsia saa ja ihan oikein olisi sulle!!!!!!

    • no morjens taas.

      itseasiassa tämä ei voi olla mulle. koska mun lapset on ihania, ääripäitä ja ihania. elämässäni olen onnistunut jossakin, kun lapsiani katson :)



      itse en ole ollut oma itseni viimeaikoina ja tiedän sen johtuvan muiden ihmisten huonosta käytöksestä minua kohtaan, vaikka syytä käytökseen en tiedä.

      huomenna taas uusi päivä ja toivon kaikkea hyvää niin itselleni kuin muillekin.

      ehkä se on se virhe minussa, liian suuri ja välittävä sydän, jota huiskinhaiskin kohdellaan.

    • Pahin mahdollinen

      Tämä!

      Pahin mahdollinen loukkaus vanhemmalle, joka todennäköisesti, huolehtii, pelkää ja syyllistää muutenkin kaikesta itseään, kuten vanhemman tapana aina on. Lapsi on elämän tärkein asia, eikä hänen hyvinvointinsa yli mene mikään. Vanhemman suurin ylpeydenaihe on tiedostava, itsenäisesti ajatteleva ihminen, joka ei ole vanhempien persoonan jatke, työn tulos tai toiveiden täyttäjä vaan kokonainen oma persoonansa.

      Käsittämättömän loukkaava aloitus.

      Jos minulle sanoisi joku näin, menisin aivan tolaltani surusta ja huolesta lapseni puolesta. Tällaista kommenttia kantaisin kivulla ja tutkisin sydämessäni todennäköisesti lopun elämääni.

      • kannata

        Syytä varmasti onkin, jos on itse käyttäytynyt kuten varmasti tietää käyttäytyneensä. Loukkaantua voikin, mutta niin makaa kuin petaa.

        Ei kannatata kiusata heikkoja ja hiljaisia.
        Ei kannata testata omaa viehätysvoimaansa kaikkivoipaisella itsevarmuudella hiljaiselle ja ujolle, jonka käytöksestä ei oikein saa selvää.

        Ei kannata asettaa toista pettymyksen jälkeen vastaanottamaan omaa inhoansa.

        Ei se kannata. Ei kannata. Ei kannata yrittää sälyttää omaa häpeällistä käytöstä toisen niskoille alistamalla ja halventamalla toista toisen heikkoudella. Ei kannata. Ei se kannata.

        Ei kannata miettiä omaa käytöstä. Mistä viha kumpuaa?

        http://www.youtube.com/watch?v=bSKYMLmnXy8


    • ei koskaan

      lapsia mukaan näin halpahintaiseen peliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe