Jalovaara putkassa :)

Karvosen karva

26

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijaritäti

      Mutta kyllä Herra armahtaa... tai niin ainakin Pirkko kuvittelee.

      • hekoti he

        Sama Kyl Herra Armahtaa -meno on pyhässä Patmos Säätiössä. Herra Pomo itse porskutteli/ee rahoissaan, sivumennen leuhkien taidoistaan höynäyttää hyväuskoisia mummoja antamaan jaloon tarkoitukseen viimeiset pennit.


      • matkalla Taivaseen
        hekoti he kirjoitti:

        Sama Kyl Herra Armahtaa -meno on pyhässä Patmos Säätiössä. Herra Pomo itse porskutteli/ee rahoissaan, sivumennen leuhkien taidoistaan höynäyttää hyväuskoisia mummoja antamaan jaloon tarkoitukseen viimeiset pennit.

        Tiedätkö tasan tarkkaan faktat.Muista itse kukin vastaa itse synneistänsä ja on kahdelaisia syntisiä;armahdettuja syntisiä ja syntisiä,kumpaanko joukkoon kuulut itse,eli kampaan paikkaa kuoltuasi olet matkalla???


      • katsotaan ite kukin

        huolehsi immeinen vaan omista synneistäsi.


    • isä camillo

      Sanonta: tilaisuus tekee varkaan, ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Mutta nyt siis mammona sokaisi saarnaajan. Älä varasta, on yksi käskyistä, kuten myös: Älä himoitse...jne. Olen kerran ollut kirkossa, jossa kyseinen henkilö puhui ja rukoili ihmisten puolesta. Itse en mennyt rukousjonoon, en kokenut tarvetta. Tuntemani nainen oli mennyt ja sanonut, että haluaa tulla uskoon tjs, niin saarnaaja kohotti kätensä ja oli sanonut: sinussa on paljon jeesus energiaa...siis mitä kettua? Mitä oppia tuollainen nyt onkaan? Joo joo, ei kuulu tälle palstalle, tulipa vaan mieleen.

      • free in the Jeesus

        Jeesus on tei totuus ja elämä.Ei kukaan tule Isän tykö,muutenkuin Jeesuksen kautta.Et Taivaseen pääset vaan jos otat oikeesti Jeesuksen sydämmeesi asumaan,tunnustat syntisi ja saat ne uskossa anteeksi,Jumala antaa voiman vapautua syntielämästä,esimitselle päihteistä.Siunausta sullekin.


      • Suuri nauraja
        free in the Jeesus kirjoitti:

        Jeesus on tei totuus ja elämä.Ei kukaan tule Isän tykö,muutenkuin Jeesuksen kautta.Et Taivaseen pääset vaan jos otat oikeesti Jeesuksen sydämmeesi asumaan,tunnustat syntisi ja saat ne uskossa anteeksi,Jumala antaa voiman vapautua syntielämästä,esimitselle päihteistä.Siunausta sullekin.

        Jeesus on KUOLLUT!!! Hahahahahahahaa!!!:-):-):-)


      • Paavelinveli
        Suuri nauraja kirjoitti:

        Jeesus on KUOLLUT!!! Hahahahahahahaa!!!:-):-):-)

        Kuoli. Omasta tahdostaan. Hän antoi henkensä- ei sitä kukaan häneltä väkisin ottanut. Hän on osa Jumalaa, kuolematon ( Jumalan poika) jo alussa hän oli....äsch..turha selittää, et kummiskaan tajua, koska olet pimeässä. Mutta tulee aika, jolloin hymysi hyytyy, katotaan sitten...


    • Ei kohderyhmää

      Se tässä ihmetyttää, että näillä huijareilla on sydäntä rahastaa hädässä olevia ja sairaita. Ja tämä on kyllä aivan erityistapaus, kun alkaa poliisillekin riehumaan. Uhkailihan se toimittajaakin jossain vaiheessa. Nainen vielä, mutta hairahtunut oikealta tieltä.

      • Rahaa, lisää rahaa !

        Tottahan se nyt saarnaajat rahastavat, kun jostain täytyy sitä maallista mammonaa saada ja uskovaisten taskuista sitä melko varmasti aina löytyy.
        Kerätyt varat piti käyttää köyhien ja huono-osaisten avustamiseen, mutta ne menivätkin enimmäkseen Pirkon ja hänen avustajiensa palkkioihin ja muun muassa eläkemaksuihin, yrittäjiä kun ovat.
        Pirkko on ilmeisen varakas nainen, koulutukseltaan ekonomi. Tulot jokunen vuosi sitten euromääräisesti enemmän kuin Suomen evl-kirkon arkkipiispan vuositulot ja nyt käsitellään miljoonaluokan rahankeruuta laittomiin tarkoituksiin. Kyllä raha niissä piireissä pyörii....


      • KRi3

        Röyhkimyksiä riittää, varsinkin, jos tilille saa kunnon katteen. Mutta että jotkut idiootit uskovaiset häärää tuollaisten pirujen ympärillä vielä puolustellen, menee yli ymmärryksen. Pois lukien työntekjät, jotka saavat ihan kivaa liksaa niin kuin Patmos-säätiössä, joka toimii samalla höynätä ja elä -periaatteella.


      • uski
        KRi3 kirjoitti:

        Röyhkimyksiä riittää, varsinkin, jos tilille saa kunnon katteen. Mutta että jotkut idiootit uskovaiset häärää tuollaisten pirujen ympärillä vielä puolustellen, menee yli ymmärryksen. Pois lukien työntekjät, jotka saavat ihan kivaa liksaa niin kuin Patmos-säätiössä, joka toimii samalla höynätä ja elä -periaatteella.

        Oletko synnitön,jos olet heitä eka kivi.Mutta muista: kumpikin paikka on olemassa,ja kysy itseltäsi;missä vietän iäisyyteni.Vain Jeesus voi pelastaa sut ja meidät kaikki.


      • varma asia
        KRi3 kirjoitti:

        Röyhkimyksiä riittää, varsinkin, jos tilille saa kunnon katteen. Mutta että jotkut idiootit uskovaiset häärää tuollaisten pirujen ympärillä vielä puolustellen, menee yli ymmärryksen. Pois lukien työntekjät, jotka saavat ihan kivaa liksaa niin kuin Patmos-säätiössä, joka toimii samalla höynätä ja elä -periaatteella.

        Eiköhän ne kuitenkin laita evankeliumin työhön rahaa,ei ne sulle niitä rahojensa kohteita toitottele,Herra tietää tosiasiat,ei kerskata avustuskohteistaan ole uskovalle soveliasta,toki kehoituksen sana saa sanoa(esi.laitan itse köyhiin maihin uskovien auttamiseen,laita sinäkin,mutei kattokaa kui pala mä laitan rahaa,se on ylpeilyä).


      • usko mua oikeesti
        Rahaa, lisää rahaa ! kirjoitti:

        Tottahan se nyt saarnaajat rahastavat, kun jostain täytyy sitä maallista mammonaa saada ja uskovaisten taskuista sitä melko varmasti aina löytyy.
        Kerätyt varat piti käyttää köyhien ja huono-osaisten avustamiseen, mutta ne menivätkin enimmäkseen Pirkon ja hänen avustajiensa palkkioihin ja muun muassa eläkemaksuihin, yrittäjiä kun ovat.
        Pirkko on ilmeisen varakas nainen, koulutukseltaan ekonomi. Tulot jokunen vuosi sitten euromääräisesti enemmän kuin Suomen evl-kirkon arkkipiispan vuositulot ja nyt käsitellään miljoonaluokan rahankeruuta laittomiin tarkoituksiin. Kyllä raha niissä piireissä pyörii....

        Entä meinaatko ettei Pirkko laita eteenpäin tulojaan,jos niin aattalat voi olla että erehdyt:Ja jos Pirkko langenut,hän vastaa itse et sinä tähän asiaan Herran edessä.Jokainen vastaa vaan ja ainoastaan omista synneistään.Anteeksi saa jos katuu ja tekee parannuksen.


      • järki käteen

        Älä tuomitse,ettei sinua tuomittaisi.Kun et faktojakaan tasan tarkkaan tiedä.


      • Jdjcjdejbe
        usko mua oikeesti kirjoitti:

        Entä meinaatko ettei Pirkko laita eteenpäin tulojaan,jos niin aattalat voi olla että erehdyt:Ja jos Pirkko langenut,hän vastaa itse et sinä tähän asiaan Herran edessä.Jokainen vastaa vaan ja ainoastaan omista synneistään.Anteeksi saa jos katuu ja tekee parannuksen.

        Kyllä täällä maan päälläkin on lakeja ja seurauksia niiden rikkomisesta...


    • Oivoijoioi

      Sinne kuuluukin.

    • Pirkon kymmenykset

      Pirkko-täti tahtoo taivasosuutensa jo maan päällä.

      • realy

        Missäs kirjoittaja aikoo viettää ikuisuuden; kumpikin paikka on,valinnan teet aivan itse ja Jeesus haluaa sutkin pelastaa...


      • Pirkon kymmenykset
        realy kirjoitti:

        Missäs kirjoittaja aikoo viettää ikuisuuden; kumpikin paikka on,valinnan teet aivan itse ja Jeesus haluaa sutkin pelastaa...

        En kuulu näihin satukirjoihin uskoviin, joten asia ei ole minun murheeni.


    • Uskossaan varma

      No, jospa kiinnitäist itseesi enemmän huomiota,pelastusta tartteet sinäkin,jos Taivaaseen haluat.Emme tiedä tosiasioita Jalvaaraan liittyen,ja emme ole tuomareita.Jumala yksin on tuomari.Ja jos on Jalovaara harhaantunut,et sinä tartte Herran edessä asiasta vastata,vaan Jalovaara.Myöskin anteeksiantamus kuuluu Jalvaaralle,mikäli katuu asiaa,jos ylipäätään syyllistynyt asiaan.Jeesuksen veri puhdistaa aynnit,kun tunnustamme ja hylkäämme ne.

      • vdjijbfdcvbji

        Kyllä tuolla käräjäoikeudessa ihan tuomareita löytyy. Otetaan nyt nämä tässä elämässä tulevat asiat ensin.


    • Pirkko Jaloviina?

      Onkohan papit saanneet pirkoltakin???

      • Huijari-Pirkko

        Taitavat pelätä moista Täti Teräsvillatukkaa.


    • merceedes benz

      Rahastahan työtä tehdään.

      Oletteko koskaan nähneet köyhää saarnamiestä?

      • tuhatyheksseittenluk

        Olen nähnyt. Polkupyörällä kulki. Sai yösijan taloissa, joissa oli uskovia. Hän oli todella vahva sanomassaan, eikä huolinut juurikaan rahaa, koska sanoi että hänellä on eläke. ( sodan aikaisia vammoja) jotenkin ihmiset kunnioittivat häntä....sorry, etten voi paljastaa nimeä, vaikka on jo kuollut. Mut mut, täytyyhän saarnaajankin saada palkkaa? Mut ei keplottelemalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe