Miksi vaihtoehtohoitojen kannattajien

Outoa.

hermot on niin kireällä, eivät kestä mitään "hoitoihin" liittyviä kysymyksiä ?

Eikö sieltä vaihtoehdoista löytyisi jotain terapiaa joka laukaisisi pahimmat aggressiot ?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska tarina

      > Hauska tarina mutta ei vastaa faktoja. Ilmeisesti huuhaapuolella kannattaisi rajoittaa juomista ja tsekata itse, millaiset tulokset STAR*D:ssä saati........

      Hauska tarina, mutta skepokin voisi hiukan seurata tapahtumia, eikä aina kääntää omat aggressionsa muiden esittämiksi!

      • oma todellisuus?

        Nyt on varmaan kommentoija postannut vahingossa väärään ketjuun tai väärälle palstalle. Vai mitä vaihtoehtoista hoitoa hän kokee nyt kritisoidun?


      • mee skrpopalstalle
        oma todellisuus? kirjoitti:

        Nyt on varmaan kommentoija postannut vahingossa väärään ketjuun tai väärälle palstalle. Vai mitä vaihtoehtoista hoitoa hän kokee nyt kritisoidun?

        Skepo, ainahansinä rassukka postailet ja vastailet väärille palstoille.
        Pysy vain sirllä skepoidioottien palstalla, niin kaikki olisivat onnellidia.


    • Jokainen lukija voi todeta ihan itse, että noita vastustajien viestejä on moninkertaisesti vaihtoehtohoitojen kannattajiin verrattuna.
      Kannattajiin itsekin kuulun.

      • Lisäksi vielä

        Juu. Ja lisäksi kirjoitetaan muka vaihtoehtoisen hoidon kannattajan jotain potaskaa.


      • Oho, näppisvirhe
        Lisäksi vielä kirjoitti:

        Juu. Ja lisäksi kirjoitetaan muka vaihtoehtoisen hoidon kannattajan jotain potaskaa.

        Piti kirjoittaa "kannattajana".

        Siis

        Juu. Ja lisäksi kirjoitetaan muka vaihtoehtoisen hoidon kannattajana jotain potaskaa.


      • diagnoosi
        Oho, näppisvirhe kirjoitti:

        Piti kirjoittaa "kannattajana".

        Siis

        Juu. Ja lisäksi kirjoitetaan muka vaihtoehtoisen hoidon kannattajana jotain potaskaa.

        Minusta tuntuu, että siellä on yksi skepotteluviestejä ja muuta patologista kamaa postaava hieman epävakaa kaveri, jolla ei kuitenkaan ole koskaan mitään sanottavaa itse vaihtoehtoisista hoidoista.


      • Oikea disgnoosi!
        diagnoosi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että siellä on yksi skepotteluviestejä ja muuta patologista kamaa postaava hieman epävakaa kaveri, jolla ei kuitenkaan ole koskaan mitään sanottavaa itse vaihtoehtoisista hoidoista.

        Palstalla on oikeesti pari mielenterveysongelmaista varttihullua skeposts, jotkavihaavat kaikkea vaihtoehtoihin liittyvää.


      • asdfghjklöä
        diagnoosi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että siellä on yksi skepotteluviestejä ja muuta patologista kamaa postaava hieman epävakaa kaveri, jolla ei kuitenkaan ole koskaan mitään sanottavaa itse vaihtoehtoisista hoidoista.

        Tarkoitat varmaan itseäsi, lueppa nytkin oma viestisi!
        Oliko siinä jotain asiaa palstan aiheesta?
        No ei ollut, halusit vain mollata jotakuta palstalaista!
        Olet skeponen ja palstan suurin pervoilija.


    • metsä vastaa

      Oletko seurannut palstaa vai oletko muuten vaan tyhmä.
      Palstalla riehuu pari mielentervrysongelmaista varttihullua skeptikkoo, joiden ksnssa on mahdotonta keskustella asiallisesti, koska ovat fanaattisia skeptikkouskovaisia ja vihaavat ylikaiken vaihtoehtoilijoita ja heidän hoitojaan.

      • palkintona taivasosa

        metsä vastaa > juuri noin.

        Muka uskovaisia hörhöjä on tuskin yhtä enempää. Tämä yks kerran kuussa käy uhoamassa roskaposteilunsa väliin, torbetoivansa lopun ikäänsä vaihtoehtohoitoja.
        Se on tiettävästi myös ylläpidon väkeä,niin että toimintansa on talon puolesta suojattua.


      • sinut tunnetaan
        palkintona taivasosa kirjoitti:

        metsä vastaa > juuri noin.

        Muka uskovaisia hörhöjä on tuskin yhtä enempää. Tämä yks kerran kuussa käy uhoamassa roskaposteilunsa väliin, torbetoivansa lopun ikäänsä vaihtoehtohoitoja.
        Se on tiettävästi myös ylläpidon väkeä,niin että toimintansa on talon puolesta suojattua.

        Sinä taas roikut palstalla 24/7/365 ja lähettelet typeriä viestejäsi jatkuvasti useille palstoille, vaikka sinulla ei ole mitään älykädtä sanottavaa, kunhan vain haluat esiintyä viisaana, vaikka et viisas ole.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe