Suoraan kysymykseen rehellinen vastaus naisilta!

raha vai rakkaus

A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia?

B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta?

C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi?

D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi?

E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi?

F. Muu syy?

Kiitos kovasti rehellisistä vastauksista ja hyvää syksyä kaikille :)

28

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tahdon"

      A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia?
      -En. Ihastuin ensisilmäyksellä NIIN lujaa, että ihan sama vaikka olisi ollut se kuuluisa kirkonrotta.

      B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta?
      -Olen romantikko ja halusin mennä naimisiin ihanan miehen kanssa, joka sitten toteutuikin!

      C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi?
      -Kyllä! Menisin vieläkin tarvittaessa saman miehen kanssa, koska rakkaus ei ole onneksi hiipunut. Yhdessä ollaan oltu yli 20v.

      D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi?
      -En. Kihloihin menimme ennen lapsen syntymää ja naimisiin sen jälkeen. Lapsi ei vaikuttanut asiaan mitenkään vaan olisimme menneet muutenkin naimisiin.

      E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi?
      -Kyllä ja en. Rakkauden vuoksi kyllä, mutta omaisuutta meillä kummallakaan ei silloin juurikaan ollut. Ainoastaan yhteinen talo, josta suurin osa lainaa.

      F. Muu syy?
      -?

    • köyhän vaimo

      Olen elävä esimerkki siitä että aina on ollut vain rakkaus se syy. Monelle varakkaalle olen pakit antanut mutta kaksi köyhää on päässyr lähelle,

      • jap,

        Meillä kävi toisin:(


      • hyjnhmnhuy
        jap, kirjoitti:

        Meillä kävi toisin:(

        Olen menossa naimisiin (kirkko varattu, kutsut lähetetty) köyhän miehen kanssa. Eli omaisuus ja rahat ovat minulla, aika huomattavan kokoinen omaisuus kaiken lisäksi, josta piti maksaa varallisuusveroa jo silloin aikoinana, kun se viel oli olemassa. Mies tekee kovasti työtä ja elättää itsensä, mutta siihen se jääkin, ei ole säästöjä eikä asuntoa tms. Ennen naimisiinmenoa pitää vain huolehtia tiukka avioehto kuntoon, jolloin voi avioliiton solmia pelkäämättä, että toinen haluaisi hyötyä minsta rahallisesti. Hän on hyvä mies ja ihana luonne sekä loistava rakastaja, eli ei tuolla raha-asialla ole mitään merkitystä minulle. Miehen näkökulmaa en tiedä, tuneeko hän siitä alemmuudentunnetta, toivottavasti ei.


    • Hyvää syksyä!

      A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia? En

      B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta? en, olen ollut naimisissa nykyisen mieheni kanssa yli 30 vuotta

      C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi? Kyllä ja kaiken sen takia, mitä se tuo tulleessaan

      D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi? En

      E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi? Rakkauden ja kaiken sen takia, mitä se tuo tullessaan

      F. Muu syy?

    • Toimeen omillani

      A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia?
      -En ole naimisissa, mutta jos omaisuuden takia menisin, ei sitä miestä kyllä Suomesta löydy. Työttömiä kaljamahoja kaikki.

      B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta?
      -En suunnittele, mutta jos sellaisen pohatan jostain löydän, voinharkita.

      C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi?
      -Kuten sanoin, en ole naimisissa.

      D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi?
      -Lapsia on kaksikin, mutta naimisiin enole halunnut.

      E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi?
      -No se omaisuus, kyllä voisin ajatella. Mutta sitten se tapahtuisi siis jossain muualla kuin Suomessa. Rakkaus? No jaa...

      F. Muu syy?
      -Ei. Ei mitään "muuta syytä".

      Ja nämä on nyt niitä rehellsiä vastauksia.

    • pitkässä liitossa

      A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia? En. Kummallakaan ei ollut omaisuutta.

      B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta? En. En edes ajatellut varallisuutta.

      C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi? Kyllä.

      D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi? En. Ei lasten takia pidä mennä naimisiin.

      E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi? Vain rakkauden. Omaisuutta on myöhemmin hankittu yhdessä.

      F. Muu syy?

    • …………...

      Kerran yksi varakas mies kosi mua. Sanoi, että hankkii meille kauniin asunnon ja mun ei enää koskaan tarvitse tehdä töitä, voin puuhastella ihan mitä haluan. En suostunut, emmekä ole sittemmin olleet yhteyksissä. Mies loukkaantui kovin siitä, että en halunnut edes harkita tarjousta, joka hänen mielestään oli erittäin hyvä ja tosissaan tehty.

      • Elämäni mies

        A - Mies ulosotossa
        B - En
        C - Kyllä
        D - Lapsia ei ole
        E - Omaisuutta ei ole
        F - Ikä 49 edesauttoi liittoa, mutta suurin oli Rakkaus


    • A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia?
      - En

      B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta?
      - Pelkän varallisuuden takia en menisi naimisiin.

      C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi?
      -Kyllä

      D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi?
      - Ei lapsia tuossa vaiheessa eli en.

      E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi?
      - En, vain rakkauden.

    • Susa-66

      c) rakkausesta, jota kesti reilut 20 vuotta.
      Ikävä kyllä emme osanneet hoitaa liittoamme riittävästi ja ero tuli.

      Erosta huolimatta uskon yhä parisuhteeseen ja avioliitton, johon voin vielä sitoutua sopivan kumppanin tultua elämääni, mutta edelleenkin vain syystä C eli rakkauden tähden.

    • ENNEN PÖLJÄ

      raha vai rakkaus
      19.9.2014 11:17
      0
      A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia? en. molemmat olimme nuoria ja köyhiä opiskelijoita

      B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta? en

      C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi? nimenomaan

      D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi? ehkä ,osittain.

      E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi? EN

      F. Muu syy? EPÄTOIVO!

    • Onnellinen18

      Rakkauden vuoksi, vaikka miehellä miljoonia, mutta idiootti-ei kiitos, lapsia ei ole.

    • mä vaan

      A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia?
      - En

      B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta?
      - En

      C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi?
      - En

      D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi?
      - En

      E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi?
      - Joo ja ei

      F. Muu syy?
      Tutustuimme nuorina ja köyhinä. Omaisuudella ei siis ollut väliä, mutta sillä kyllä, että mies oli kykenevä huolehtimaan itsestään, hänellä oli selkeät suunnitelmat ammatin hankkimisesta ja hän halusi lapsia jossain vaiheessa. Sama varmaan toisin päin.

      Elimme vuosikausia avoliitossa, mutta toisiimme vahvasti sitoutuneina. Tunnetasolla ei ollut eroa, olimmeko avo- vai avioliitossa. Naimisiin menimme rakkaudesta ja siksi, että halusimme lasten syntyvän avioliittoon. Koimme avioliiton helpottavan monia asioita käytännössä - ja olihan kivaa antaa lähipiirillekin mahdollisuus iloita puolestamme.

    • jos jos jos jos jos

      F. syitä mennä naimisiin
      yhteinen usko, rakkaus, yhteinen arvomaailma, toisen arvostaminen ja kunnioittaminen, halu jakaa elämä, toive yhteisestä tulevaisuudesta
      .
      .
      .
      .
      .
      hyvä syy, muttei välttämätön, järjestää iloiset bileet kavereille

      -edellä mainitut voisivat olla aika hyviä syitä mennä naimisiin...jos on mennäkseen naimisiin ja jos nyt kukaan koskaan kosisikaan

    • Pierre Bien

      Kuvitteletko saavasi naisilta rehellisiä vastauksia? Älä kuuntele mitä naiset sanovat, vaan katso, miten naiset toimivat. Naiset eivät itsekään tajua omaa toimintaansa. Ja ne naiset, jotka ymmärtävät toisia naisia, usein vihaavat heitä.

      A. 80% naisista on naimisissa itseään hyvätuloisemman tai varakkaamman miehen kanssa. Fakta.

      B. Riippuu iästä ja ulkonäöstä. Hyvännäköisen nuoren naisen, jolla ei itsellä ole ambitioita koulutukseen, on hyvä mennä varakkaan kanssa naimisiin ja samalla voi paneksia kiekkoilijaa. Koulutetuilla naisilla taas rima on korkealla, koska koulutettu nainen haluaa aina koulutetun miehen. Tämä siis yleistys koska YLEENSÄ se on näin. naama vinoutuu tosin siinä vaiheessa kun mies on korkeasti koulutettu vaikkapa yhteiskuntatieteissä, sosiaalityössä tai muussa yhtä hyödyllisessä josta ei makseta mitään ja joihin yleensä naiset kouluttautuvat ihan mielenkiinnosta, koska mieshän se elannosta viimekädessä maksaa.

      C. Kukaan ei mene pelkästään rakkauden takia naimisiin. Ja jos menee niin on aika idiootti.

      D. Tätä tehdään ihan yhtenään. Useimmiten naimisiin painostaja on nainen.

      E. Muutamille tämä jättipotti arvotaan.

      • Pierre Bien

        tuohon A-kohtaan tietysti piti tulla, että 80% naimisissa olevista naisista.


      • mä vaan

        Kuulun ehkä vähemmistöön, mutta ei se minusta epärehellistä tee. Mieheni tulot ovat pienemmät kuin minun, aika samalla tasolla silti. Olen koulutettu nainen, ja mieheni on reippaasti vähemmän koulutettu kuin minä.

        Menimme yhteen sillä periaatteella, että molemmat tekevät töitä yhteiseksi hyväksi, perheen eteen. Opiskellen (=tulevaisuuteen sijoittaen), ansiotyötä tehden tai kotona lapsia hoitaen.


      • htyhjtynjhuy
        Pierre Bien kirjoitti:

        tuohon A-kohtaan tietysti piti tulla, että 80% naimisissa olevista naisista.

        Johtuen siitä stunnetusta seikasta, että naisen palkka on 80% miehen palkasta. Haloo, vähän järkeä päähäsi nyt.


      • ...
        htyhjtynjhuy kirjoitti:

        Johtuen siitä stunnetusta seikasta, että naisen palkka on 80% miehen palkasta. Haloo, vähän järkeä päähäsi nyt.

        Haloo, vähän matikkaa päähäsi nyt. Ei se ihan noin suoraviivaista ole. 80% naimisissa olevista naisista ei ole kyllä mitään tekemissä 80% palkan kanssa. Ensimmäinen luku on osuus naispopulaatiosta, toinen luku on osuus miehen palkasta. Ja luku koski pelkästään naimisissa olevia naisia, sen ulkopuolelle jäävät kaikki naimattomat naiset.


      • pitäkää tunkkinne

        Tuossa noita ensimmäisenensimmäisen maailman ongelmia oikein kasapäin. Tavan tallukoiden parissa saa todellisuudessa molemmat paiskia hommia hartiavoimin että edes selviydytään, enkä ole aiemmin pitänyt asiaa ongelmana enkä itseäni ahneena. Sittemmin olen oppinut että valtaosan miesten mielestä aivan kaikki kuuluu oikeastaan heille. Mies on kaiken maksanut ja kaiken tehnyt. Kysyn edelleen missä ne parit oikein on jossa nainen ei käy töissä eikä tee kotitöitä tai jos käy töissä niin saa koko palkkansa lyhentämättömänä käyttää vaan omiin huvituksiin koska miehen ansiota on muka aivan kaikki. Ei tasan missään ja kummasti saattaa pihalla pyöriskellä kumminkin miehiseen käyttöön osteltuja kalliimman luokan leluja. Naisetko ne muka videotykkejä ja hifilaitteitakin vinkuu? Naisen pienemmät tulot menee ukkojen pitkiin kalsareihin ja sukkiin ja ruokaan ja ukot voi keskittyä ostelemaan leluja kun huolto pelaa mutta akka on se roisto tässä joka kynii kaikkien rahat kun ei sillä itsellä ole.

        Eiköhän se kannattaisi miestenkin alkaa esimerkiksi rakennella ja ostella ihan itse niitä taloja ja asuntoja ja myydä sitten voitolla kun ei edes pääkaupunkiseudulla kukaan siihen kerran toista tekijää eikä maksajaa todellisuudessa tarvitse, olisi jopa halvempaa ja helpompaa kun ei ole nainen tiellä ja lompakolla. Kuten koko muukin elintaso luulisi sinkkumiehillä olevan ihan huipussaan. Niinhän se ei ole että vaimo mitenkään osallistuu mihinkään ja laventaa miehen omaakin leipää ja helpottaa elämää?

        Minä ymmärrän miesten toimet ja ehkä joskus olen vihainen. Mieluinen järjestely olisi ottaa vastaan mahdollisimman paljon rahaa ja palveluja mutta pitää kaikki omaisuus itsellä ja näin myös vapaus heittää emäntä pellolle ilman mitään taloudellisia seuraamuksia. Myöskin sosiaaliturvan ja terveydenhuollon ym. tulevaisuudessa heiketessä tässä piilee mahdolisuus pitää emäntä taloudessa omasta käyttäytymisestä huolimatta jos naisella ei ole enää mahdollisuutta selviytyä ilman omaisuutta ja omaisuutta ei kerry vaikka on koko elämänsä ollut ahkera. Parhaimmassa tapauksessa on kestettävä pettämiset ja nyrkiniskut koska ei voi lähteä, pienimmilläänkin miehen ei tarvitse yrittääkään miellyttää orjaansa millään pienelläkään eleellä koska nainen ei voi lähteä. Käytännössä nainen ei oikein voisi suunnitella omaa tulevaisuuttaan millekään pohjalle itsenäisesti vaan perheen pää eli mies hoitaisi nämä asiat. Vaan kun perheen pää ostelee nykyään niitä videotykkejä velaksi mikä ei oikein luottamusta herätä eikä mikään kunniakoodisto pakota pitämään huolta kenestäkään muusta kuin omasta takapuolesta nyt eikä ainakaan tulevaisuudessa. On vapaus, tasa-arvo, yksilöllisyys, omat ja muijan rahat, kyllä saa tehdä mitä itse ikinä haluaa kaikki. Ja muijakin saa lähteä jos haluaa mutta minä pidän kaiken koska kaikki on kokoajan ollut minun...

        Entäpä jos heittäytyisitte vaihteeksi itse tyhjän päälle tai vaatisitte sitä itseltänne. Mikä ongelma olisi antaa naisen asua ilmaiseksi siinä teidän asunnossa ja nainen voisi säästellä palkkansa vaikka sijoitusasuntoon, ei luulisi olevan ongelma kun kaikki muutenkin hankitaan miehen tuloilla kuulemma. Ai onko se jotenkin väärin teitä kohtaan. Olisi enemmän oikein että nainen lyhentäisi teidän lainaanne ja huoltaisi kämppää eikä huutelisi perään jos tiet erkanee?


      • heppahei
        pitäkää tunkkinne kirjoitti:

        Tuossa noita ensimmäisenensimmäisen maailman ongelmia oikein kasapäin. Tavan tallukoiden parissa saa todellisuudessa molemmat paiskia hommia hartiavoimin että edes selviydytään, enkä ole aiemmin pitänyt asiaa ongelmana enkä itseäni ahneena. Sittemmin olen oppinut että valtaosan miesten mielestä aivan kaikki kuuluu oikeastaan heille. Mies on kaiken maksanut ja kaiken tehnyt. Kysyn edelleen missä ne parit oikein on jossa nainen ei käy töissä eikä tee kotitöitä tai jos käy töissä niin saa koko palkkansa lyhentämättömänä käyttää vaan omiin huvituksiin koska miehen ansiota on muka aivan kaikki. Ei tasan missään ja kummasti saattaa pihalla pyöriskellä kumminkin miehiseen käyttöön osteltuja kalliimman luokan leluja. Naisetko ne muka videotykkejä ja hifilaitteitakin vinkuu? Naisen pienemmät tulot menee ukkojen pitkiin kalsareihin ja sukkiin ja ruokaan ja ukot voi keskittyä ostelemaan leluja kun huolto pelaa mutta akka on se roisto tässä joka kynii kaikkien rahat kun ei sillä itsellä ole.

        Eiköhän se kannattaisi miestenkin alkaa esimerkiksi rakennella ja ostella ihan itse niitä taloja ja asuntoja ja myydä sitten voitolla kun ei edes pääkaupunkiseudulla kukaan siihen kerran toista tekijää eikä maksajaa todellisuudessa tarvitse, olisi jopa halvempaa ja helpompaa kun ei ole nainen tiellä ja lompakolla. Kuten koko muukin elintaso luulisi sinkkumiehillä olevan ihan huipussaan. Niinhän se ei ole että vaimo mitenkään osallistuu mihinkään ja laventaa miehen omaakin leipää ja helpottaa elämää?

        Minä ymmärrän miesten toimet ja ehkä joskus olen vihainen. Mieluinen järjestely olisi ottaa vastaan mahdollisimman paljon rahaa ja palveluja mutta pitää kaikki omaisuus itsellä ja näin myös vapaus heittää emäntä pellolle ilman mitään taloudellisia seuraamuksia. Myöskin sosiaaliturvan ja terveydenhuollon ym. tulevaisuudessa heiketessä tässä piilee mahdolisuus pitää emäntä taloudessa omasta käyttäytymisestä huolimatta jos naisella ei ole enää mahdollisuutta selviytyä ilman omaisuutta ja omaisuutta ei kerry vaikka on koko elämänsä ollut ahkera. Parhaimmassa tapauksessa on kestettävä pettämiset ja nyrkiniskut koska ei voi lähteä, pienimmilläänkin miehen ei tarvitse yrittääkään miellyttää orjaansa millään pienelläkään eleellä koska nainen ei voi lähteä. Käytännössä nainen ei oikein voisi suunnitella omaa tulevaisuuttaan millekään pohjalle itsenäisesti vaan perheen pää eli mies hoitaisi nämä asiat. Vaan kun perheen pää ostelee nykyään niitä videotykkejä velaksi mikä ei oikein luottamusta herätä eikä mikään kunniakoodisto pakota pitämään huolta kenestäkään muusta kuin omasta takapuolesta nyt eikä ainakaan tulevaisuudessa. On vapaus, tasa-arvo, yksilöllisyys, omat ja muijan rahat, kyllä saa tehdä mitä itse ikinä haluaa kaikki. Ja muijakin saa lähteä jos haluaa mutta minä pidän kaiken koska kaikki on kokoajan ollut minun...

        Entäpä jos heittäytyisitte vaihteeksi itse tyhjän päälle tai vaatisitte sitä itseltänne. Mikä ongelma olisi antaa naisen asua ilmaiseksi siinä teidän asunnossa ja nainen voisi säästellä palkkansa vaikka sijoitusasuntoon, ei luulisi olevan ongelma kun kaikki muutenkin hankitaan miehen tuloilla kuulemma. Ai onko se jotenkin väärin teitä kohtaan. Olisi enemmän oikein että nainen lyhentäisi teidän lainaanne ja huoltaisi kämppää eikä huutelisi perään jos tiet erkanee?

        kiitos pitäkää tunkkinne -kirjoittajalle!


      • Pierre Bien
        htyhjtynjhuy kirjoitti:

        Johtuen siitä stunnetusta seikasta, että naisen palkka on 80% miehen palkasta. Haloo, vähän järkeä päähäsi nyt.

        Tutki tarkemmin asiaa. Naiset ansaitsevat samasta työstä samaa tuntipalkkaa noin keskimäärin. Erona on se, että naiset tekevät 20% vähemmän työtunteja miehiin verrattuna. Feministit ovat ottaneet tämän alapalkkaisuuden vielä hyppysiinsä. Heidän mielestään kun istumatyöstä siistissä toimistossa pitäisi saada samaa palkkaa kuin vaarallisesta ja vaativasta ja tuottavasta työstä koska naiset nyt vain ovat sattuneet kasaantumaan noihin työpaikkoihin.

        Samasta työstä sama palkka! Naiset laiskottelee ja keskittyy kersojen pullautteluun.

        Tutki asiaa!


    • Arki on hyvä

      F, olen pitkässä suhteessa, koska haluan olla kumppanini kanssa, tehdä yhteisiä suunnitelmia ja viettää aikaa yhdessä. Olla lähellä ja seksiäkin kohtuullisesti. Oikein hyvä olla. Mitkään nuo muut vaihtoehdot eivät meidän suhteeseen sovi.

    • minävaan

      A. Menitkö naimisiin miehesi omaisuuden takia?
      En

      B. Suunnitteletko meneväsi naimisiin miehen kanssa jolla paljon varallisuutta?
      En

      C. Menitkö naimisiin pelkästään rakkauden vuoksi?
      Varmaan rakkauden lisäksi painoi ajatus siitä, että "kuuluu" mennä naimisiin.

      D. menitkö naimisiin jo syntyneiden lapsen/lapsien vuoksi?
      En

      E. Menitkö naimisiin rakkauden ja omaisuuden vuoksi?
      En

      F. Muu syy?

      Tuloilla ja omaisuudella ei ole ollut minulle koskaan erityisen suurta merkitystä, paitsi yhdessä vaiheessa, kun talous oli vähän tiukoilla. Tietenkin on ollut tärkeätä ansaita elanto, mutta meillä on aina ollut yhteiset tulot ja varat, vuosien kuluessa välillä toinen, välillä toinen on ansainnut enemmän, suurimman osan ajasta varmaan minä, enkä ole koskaan ajatellut, että minulla olisi siksi jotenkin oikeus kuluttaa enemmän tai että minun pitäisi omistaa enemmän, tai että mies käyttäisi minun varojani. Tulot ja omaisuus ovat perheemme tuloja ja omaisuutta, eivätkä asioiden tärkeysjärjestyksessä kovin korkealla sen jälkeen, kun perustoimeentulo on kunnossa.

    • Rakkaus ja rikkaus

      Tyhjätaskuna mentiin naimisiin rakkaudesta. Miehen kanssa yhdessä taloudellisten alkuvaikeuksien kanssa taisteltiin. Kun jaksettiin yrittää, ahkeruudella hankittu elämä toi myöhemmin mukanaan rikkauttakin.

    • Rakkautta?

      Ei lapsia, mies varaton . Menin naimisinn siis rakkaudesta, mies ehkä ilmaisen asumisen takia.

    • 4+16

      Mieheni on pitkäaikaistyötön. Tulot nettona 522e kuussa. Hänellä ei ole omaisuutta. Hän oli ja on yhä ylipainoinen ja lyhyt. Lyhyempi minuakin ja myös minua vanhempi. Lapset oli jo hankittu kummallakin eikä mitään halua hankkia yhteisiä. Rakkaudesta mentiin naimisiin. Ainakin luulen niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe