Mietityttää.

Ei ole provo.

Onko 20-23vuotiaissa naisissa kokemattomia "Kauniita" tai "söpöjä" naisia enää, vai ovatko kaikki täysin puhkinussittuja jo 13-17 vuotiana?
Terv. komea 23v lähes kokematon mies.

Miksikö kysyn? Siksi koska en tee aloitteita, joten en ole seurustellut koskaan.
Enkä täten ymmärrä miksi naiset panee nin vitusti, vaikka kokemuksen perusteella, eivät hekään aloitteita koskaan tee ja silti aina joku huulissa kiinni.
Eikö ole yhtään häpyä tai itsekunnioitusta?

23

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh?

      Kysyppä seuraavaltanätiltä naiselta ko kysmystä-saat laukusta päin näkö ja nyrkistä kanssa! Ei pidä paikkaansa sun olettamus. Miten joku voidaan puhkinaida? En ole kuullutkaan-kyllä sun tietämys anisen anatomiasta on heikkoa..Entäs -onko miehen mahdollista nussia heppi ruvelle ja tyngäksi?---

    • khgfhgfh

      Minuakin mietityttää enemmän kysyjän ajatusmaailma, eli jos nainen elää samoin kuin mieskin, eli kerää kokemuksia, niin mikä siinä on niin käsittämätöntä?

      Tajuan kyllä että kuulut ehkä siihen vähemmistöön, jolle tunteet ovat se tärkein, mutta vähemmistössä ollessa on turha vaatia mitään.

    • Don Carlos

      Kyllä ne naiset tuossa vaiheessa jo alkaa olla aika puhkinussittuja.
      Jatka vain turvallista ja antoisaa suhdetta itsesi kanssa ;)

    • 30+ naistenmies.

      23 vuotiaan on turha unelmoida kauniista, seksikkäästä, hienostuneesta 30 naisesta, koska he antavat vain todellisille oikeille pelimiehille.

      23 vuotias poika ei myöskään usein ole komea ikänsä takia.
      Miehekkyys ja karisma tosin kasvaa sitten iän tullessa.

    • kateudesta

      Rupeapa itse tekemään niitä aloitteita. Ei tarvitse sen jälkeen itkeä kun muut saa ja sä jäät ilman, byää.

      • Ei ole provo.

        Siihen en alennu. En anna naisille sitä nautintoa, että saisivat minut ilman aloitetta.
        Varsinkaan kun ovat puhkinussittuja ja käyttökelvottomia ylimielisiä omaannapaan tuijottajia.


      • Joo ei kannata
        Ei ole provo. kirjoitti:

        Siihen en alennu. En anna naisille sitä nautintoa, että saisivat minut ilman aloitetta.
        Varsinkaan kun ovat puhkinussittuja ja käyttökelvottomia ylimielisiä omaannapaan tuijottajia.

        Kyllä se on hirveetä, kun tollaisia puhkinussittuja on maailma täynnä. Älä alennu mihinkään, jatka vaan käteen vetämistä, niin maailma pelastuu.


      • Ei ole provo.
        Joo ei kannata kirjoitti:

        Kyllä se on hirveetä, kun tollaisia puhkinussittuja on maailma täynnä. Älä alennu mihinkään, jatka vaan käteen vetämistä, niin maailma pelastuu.

        Oikeutta maailmaan omankäden kautta. Olet oikeassa kuomaseni. Näin teen.


      • ähäkutti
        Ei ole provo. kirjoitti:

        Oikeutta maailmaan omankäden kautta. Olet oikeassa kuomaseni. Näin teen.

        Sulla on ongelma-et tule koskaan saamaan naista.Hanki elämä..joko tumputtaen tai ilman..


      • Ei ole provo.
        ähäkutti kirjoitti:

        Sulla on ongelma-et tule koskaan saamaan naista.Hanki elämä..joko tumputtaen tai ilman..

        Ongelmani on se, että minua vituttaa se, ettei naiset tee aloitteita.
        Sekä se, että vituttaa ajatella kuinka monen miehen muna on sen naisen huulien välissä ollut, ketä suutelen. Joten se aloite jo vituttaa, kun tiedän että on todella suuri mahdollisuus että naisella josta olen kiinnostunut, on ollut todella monta patukkaa suussansa elämänsä aikana. Ja kadulla kävellessä tulee fiilis, että tuokin jätkä naistani pannut... Ja saa miettiä jokaista naisen kaveriakin, että nuokin painaneet meneen, eikä mikään ole enää yksityistä. Kaiken joudun itse tälläisien naisien eteen tekemään. VITTU. EN TEE. Jos sellaisen naisen löydän josta pidän ja ei ole torttuansa jaellut jokaiselle, niin se saa arvostukseni täysin.


      • khgfhgfh
        Ei ole provo. kirjoitti:

        Ongelmani on se, että minua vituttaa se, ettei naiset tee aloitteita.
        Sekä se, että vituttaa ajatella kuinka monen miehen muna on sen naisen huulien välissä ollut, ketä suutelen. Joten se aloite jo vituttaa, kun tiedän että on todella suuri mahdollisuus että naisella josta olen kiinnostunut, on ollut todella monta patukkaa suussansa elämänsä aikana. Ja kadulla kävellessä tulee fiilis, että tuokin jätkä naistani pannut... Ja saa miettiä jokaista naisen kaveriakin, että nuokin painaneet meneen, eikä mikään ole enää yksityistä. Kaiken joudun itse tälläisien naisien eteen tekemään. VITTU. EN TEE. Jos sellaisen naisen löydän josta pidän ja ei ole torttuansa jaellut jokaiselle, niin se saa arvostukseni täysin.

        Kuulostaa siltä, että pelkäät joutua vertailun kohteeksi. Et muuten jauhaisi tuota muna/patukka- juttua. Jos sinulla on huono itsetunto, ja pelkäät että sinulla on pienempi, se ei ole naisten ongelma. Se on sinun ongelmasi.

        Käännät vain itseinhon inhoksi naisia kohtaan, kun et osaa käsitellä alemmuudentunnettasi.


      • Ei ole provo.
        khgfhgfh kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että pelkäät joutua vertailun kohteeksi. Et muuten jauhaisi tuota muna/patukka- juttua. Jos sinulla on huono itsetunto, ja pelkäät että sinulla on pienempi, se ei ole naisten ongelma. Se on sinun ongelmasi.

        Käännät vain itseinhon inhoksi naisia kohtaan, kun et osaa käsitellä alemmuudentunnettasi.

        Itseasiassa ei ole pienempi. pituus 17cm, ymp 14,5cm jos nyt välttämättä haluat tietää. (mittasin joskus, kun oikean kokoisia kondomeja tilailin, kun normaalit kiristivät.) Vertailukohteet eivät kiinnosta, vaan se, että olen aika omistushaluinen ja haluan, että nainen on minun eikä kaikkien. Ja jos ei sen verran kunnioitusta löydy tulevaa kumppaniansa kohtaan, ettei voi itseään säästää, niin en todellakaan tälläistä huoli.


    • ällöttäväolet

      siis mitä mistä tommosia ihmisiä sikiää :(

      • Ei ole provo.

        Niin, on meitäkin, jotka eivät nussi joka viikonloppu eri ihmisiä. Voi ollaan todella HIRVEITÄ, kun ei haluta sellaista kumppaniksemme, joka niin tekee.


      • 15 + 20
        Ei ole provo. kirjoitti:

        Niin, on meitäkin, jotka eivät nussi joka viikonloppu eri ihmisiä. Voi ollaan todella HIRVEITÄ, kun ei haluta sellaista kumppaniksemme, joka niin tekee.

        Kyllä tuo aika neuroottiselta kuulostaa, eihän keneltäkään voi odottaa, että olisivat osanneet juuri sinua odotella jalat ristissä. Koita nyt vain päästä yli siitä asiasta, sinulla on itsetunnossa jotain ongelmaa. Oletko muuten itse pysytellyt neitsyenä, ettei sen naisen tarvitse kauhistella miten monessa värkissä olet kulliasi uittanut?


      • Ei ole provo.
        15 + 20 kirjoitti:

        Kyllä tuo aika neuroottiselta kuulostaa, eihän keneltäkään voi odottaa, että olisivat osanneet juuri sinua odotella jalat ristissä. Koita nyt vain päästä yli siitä asiasta, sinulla on itsetunnossa jotain ongelmaa. Oletko muuten itse pysytellyt neitsyenä, ettei sen naisen tarvitse kauhistella miten monessa värkissä olet kulliasi uittanut?

        Ei minua tarvitsekaan odottaa, vaan tulevaa kumppaniaan, kenen kanssa tuntee, että voisi jaksaa elää yhdessä pitempäänkin kuin niitä hetken huumia.
        Yhden naisen kanssa olen ollut elämäni aikana.
        Monia muitakin on ollut, jotka ovat siihen suuntaan vikitelleet, mutten ole näitä kohtaan tuntenut mitään, joten en ole heitä myöskään paneskellut.


      • Olet ruma
        Ei ole provo. kirjoitti:

        Ei minua tarvitsekaan odottaa, vaan tulevaa kumppaniaan, kenen kanssa tuntee, että voisi jaksaa elää yhdessä pitempäänkin kuin niitä hetken huumia.
        Yhden naisen kanssa olen ollut elämäni aikana.
        Monia muitakin on ollut, jotka ovat siihen suuntaan vikitelleet, mutten ole näitä kohtaan tuntenut mitään, joten en ole heitä myöskään paneskellut.

        Anna mä arvaan. Exäs jätti sut kun olit liian kontrolloiva ja mustasukkainen?


      • Ei ole provo.
        Olet ruma kirjoitti:

        Anna mä arvaan. Exäs jätti sut kun olit liian kontrolloiva ja mustasukkainen?

        Väärin, jätin sen, koska homma ei toiminut ja kiinnostus katosi.


    • MIquel94

      huhhuh, tuolla asenteella et kyllä enään tule yhden yhtä naista saamaan. tiedätkö, itselläni meni juttu pilalle, koska minua vuotta nuoremman naisen mielestä olin liian kokematon ja kahden ensimmäisen tapaamisen välissä hän oli käynyt paneskelemassa jotain 30v miestä, itse siis olen 20.
      MUTTA se että minä löydän aina juuri tuommoisia, ei tarkoita että kaikki naiset olisivat samanlaisia. toki itsekkin pistän tunteeni seksin edelle, mutta en voi odottaa täysi-ikäiseltä naiselta, sitä että hän olisi kokematon. ylipäätään tyhmää ajatella, jostain ihmisestä että olisi täysin puhki nussittu....

    • 20v pikkutyttö.

      Kirjoitusvirheitä miquel pojulla = "enään"

      Se pitää kirjoittaa "enää".

      Ole hyvä.

    • MIquel94

      hah :D no kiitos :)

    • Meitäonmonenlaisia

      Miulla on yksi kaveri joka on siis 22v tyttö joka on täysin kokematon. Hieman ujo, (puhuu kyllä paljon mutta välillä välttelee katsomasta silmiin) ei mikään platina blondi vaan ihan fiksu tyyppi joka tykkää pelata ja lukea. (eikä ole edes mikään lihava nörtti tyttö, vaan joku about 165cm ja 50kg)

      Ei vaan ole näköjään innostunut vielä seurustelusta, mutta kuulee jatkuvasti siitä kun on kokematon....
      Kyllä sitä välillä pojat kyselee ulos mutta ei se lähde kun ei kukaan jaksa oikeasti ensin tutustua vaan heti manataan makkarin puolelle. :D

      • Ei ole provo.

        Oho, jos näin on, niin vielä on maailmassa toivoa.
        Itse olen aika samanlainen, että vaistomaisesti välttelen liikaa katsekontaktia.
        Ja mieluummin katselen ohitse tai vilkuilen päin vain sillon tällön.
        Jatkuva kohti katsomien on jotenkin vaivaannuttavaa.

        Ja tuossahan sen huomaa, että hiljaista naista kyllä kysellään ulos, mutta hiljaista miestä ei. Ihan vaan siksi, koska naiset eivät aloita jutustelua ja sitä odotetaan aina miehen sen tekevän, ennen kuin voivat sanoa yhtikäs mitään. Ja koska harvoin jaksan vaivautua enää, niin en oikeastaan naisille juttele enää olleskaan.
        Tai no todella harvoin, jos menen itse jututtamaan. Silloinkin pitää itse yrittää pitää se jutustelu elossa, tai leimataan oudoks kun tuli juttelee, mutta tulikin ikävä hiljaisuus.

        Katseita toki riittää, mutta kukaan ei tule avaamaan peliä, vaan odottavat minun tulevan. Jos en tule, niin kyllästyvät ja alkavat pitää outona taas. "Mitähän tonkin päässä liikkuu, mähän ihan selvästi flirttailen ja sekin näyttää kiinnostuneelta. Miksei se jo tuu?"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe