Taxipysäkillä kiusaaminen

hävettää...

Mua on alettu kiusaamaan koululla. Kun odottelen takia kouluissa, niin 3- muokkaamisen pojat alkaa kiusaamaan. Itse olen 6- luokkien tyttö. Kiusatessa mua sanotaan rumaksi ja nauretaan ja sellaista. Nimittelyä siis aika pitkälti. Pari päivää sitten olin koulun nurkalla ja kuunteli musakerholaisten soittamista. Kun tulin takaisi n pihaan yksi pojista väitti että olin kaivelemassa pyllyä. Sanoin että se ei ole totta, mutta ne vaan jatkoi ja nauroi. Se oli kamalaa, mutta kauheinta oli, että kun menin välituntivalvojan luo ja sanoin että "ope, noi kiusaa", se ei välittänyt vaan vain käveli muualle. Poikien nauru oli hulvaton ja ne jatkoi sitä taksissa, eikä kuski piitannut. Itkin vähän tullessa kotiin. En uskalla kertoa opelle, kun ne kaikki on sitä mieltä, että pojat on vielä niin pieniä. Kumpa vain ope näkisi mitä ne tekee, eikä vain joisi kahvia kansliassa... Pitäisikö mun kertoo opelle? Voisinko äänittää mitä ne pojat puhuu? Vai pitäiskö sanoo niille jotain? Sitä oon kyl yrittäny... Pliis, auttakaa mua!!!

11

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävettää...

      Tekstissä on pari virhettä, kun kirjoitin kännykällä!

    • Kerro opettajalle. Jos (ja vain jos) ei auta, hakkaa ne tyypit. (sinuahan ei voida siitä syyttää, kun kerroit jo opelle, eikä se auttanut...)

    • telle

      Ton ikäset pojat on tosi lapsellisia eikä tajua että loukkaavat.ilmoittaisin vanhemmille ja he ottaisivat yhteyttä poikien vanhempiin.tämmösen nimittelyn pitää loppua heti.tsemppiä äläkä tollasten kersojen anna pilata päivää!

    • gfgbghbfhjn

      Kerro, äänitä, kerro niitten vanhemmille jos mahdollista...

    • Äänitä tai videoi salaa ja lähetä pentujen vanhemmille tiedosto. Että opettakaa niille vähän tapoja, en rupea kuuntelemaan tätä kovin pitkään.

      Sen pitäisi kai olla aika noloa niille kakaroillekin.

    • hiljainen tyttö

      Hei! Kerro vanhemille tai koulun rehtorille. Oman käden oikeutta en suosittele, koska sinulle tulee siitä omat ongelmat! Pojat ei oo pieniä jos ovat 6luokalla. Opettaja on ollut todella välinpitämätön sua kohtaan jos on kävellyt vain pois. Hänenkin kannattaa miettiä onko oikealla alalla. Tsemppiä jatkoon toivottavasti saat koulukisaamisen loppumaan. Se jättää isot arvet sisimpään.

      • gray cp

        Ootko harmaavammanen siis se joka käytti ain taxii ja hissii


      • No jumankekkana
        gray cp kirjoitti:

        Ootko harmaavammanen siis se joka käytti ain taxii ja hissii

        Ite oot tunnevammassa jos noin puhuttelet ketään! Et oikeasti ees haluu ite tota ?


    • Takaisinvittuilija.

      Sano että niin kaivelinkin, haluutte vissiin maistaa?

    • oulueirulez

      "opettaja noi kiusaa" säälittävä yritys lopettaa kiussaminen ja samalla annat kiusaajille lisää kiusattavaa kun ajattelee että opetkaan ei välitä. rupee meikkaamaan kevyesti äläkä välitä niiten puheista. jos vielä vituttaa niin anna takasin

    • Tee näin

      ilmoita poliisille! tuo opettaja teki rikoksen, se oli käytännössä mukana kiusaamisessa. ja kiusaaminen on rikos. sä voit nyt ilmottaa poliisille tosta... ja en ite ärsyyntyis tollasesta pikku kolmosten vikinästä mutta sano jotaan nasevaa takas! servaa ne! esim. sä oot vitun ruma! vastaa: voi voi ku tuli uhmaikä vastaan, voi voi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe