Varokaa noita treffipalstoilla saalistavia sairaita tapauksia!

Sinisilmä

Olkaahan naiset TODELLA varovaisia kun etsitte seuraa deittipalstalta! Siellä liikkuu porukkaa ihan joka lähtöön. Pahimpia ovat juuri nää liirumlaarumlässynlässynsiirappihoroskooppimerkkienkelipölyfilosofi-auervaarat, jotka vaan koettaa pönkittää olematonta itsetuntoaan ja kaataa naisia petiin lupaamalla yhdeksän hyvää ja yksitoista kaunista! Kokemusta on tällaisista! Valitettavasti. Imartelu, lepertely, ylenpalttinen hymiöinti ja kaksimieliset flirtit kertovat kyllä heti millaisesta hepusta on kyse. Pommittavat viesteillä koko ajan ja pyrkivät heti kuvaa tai tapaamista nähdäkseen miellyttääkö naamasi ja kroppasi eli kannattaako jatkaa kaatoyritystä. Yrittävät pyörittää samaan aikaan useaa naista että voivat leikkiä jamesponttia jolla on mimmi joka sormelle. Puhuvat puutaheinää ja ovat mukaälykkäitä ja keskustelutaitoisia ja filosofistaiteellisia ja sporttisia. Ja komeita ja rikkaita. Kun kysyt heidän parisuhdehistoriasta, he kertovat kauhujuttuja existä jotka olivat ihan sairaita tapauksia (jos nyt edes ylipätään mitään suostuvat kertomaan itsestään). Ovat muka "juuri eroamassa" vaikka asuvat täyttä päätä jonkun naisen kanssa. "Tyttöystäväni ei ymmärrä minua..." Eipä varmaan, mutta ei taida olla syytäkän! Narsisteja ja skitsoja näyttää pyörivän noilla palstoilla liiankin kanssa. Olkaa tosi varovaisia siskot ettette joudu lipevän ja imelän narsistin ansaan, sinne päätyy aivan liian helposti kaikki ne naiset jotka haluavat kuulla miehen lirkuttelevan ja imartelevan ja kehuvan kauniiksi ja lupaavan kuunkin taivaalta. Alku on varmasti yhtä kiihkeää ja romanttista soopaa, mutta tämänmoiset äijät etsii koko ajan vaan uutta valloitusta koska ne on itse sisältä tyhjiä ja onttoja. Ja täysin motaalittomia. Tulette petetyksi ennemmin tai myöhemmin. VAROKAA!

13

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt

      Kiitos, että varoitit. Olen myös törmännyt näihin jotka heti vonkaa kuvia. Omansa lähettävät jostain housujen etumuksesta tai ovat ilman päätä kuvassa. Aivan sairaita tyyppejä todellisuudessa.

      • Aivan kuten tosielämässä, löytyy toki deittipalstoiltakin näitä erilaisia ihmisiä moneen junaan. Todella ikävää, jos teidän kohdallenne on sattunut ikäviä kokemuksia.

        Me E-kontakti.fissä haluamme pitää sivustomme mahdollisimman miellyttävänä paikkana ja ilmoitus häiritsevästä toiminnasta johtaa melkeinpä joka kerta toimiin.

        Emme hyväksy ahdistelua emmekä intimmien kuvien lähettämistä ellei siitä ole ns. kaksipuolinen ymmärrys.

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • niin on

      niin on

    • asdfghjklöä

      tuo kaikki on naisille aivan oikein.

      • trkiffäälläää

        Sinä olet varmaan yksi niistä onnettomista vonkaajista, jotka on jäänyt ilman ja se on sulle aivan oikein :D


      • mupsishupsis
        trkiffäälläää kirjoitti:

        Sinä olet varmaan yksi niistä onnettomista vonkaajista, jotka on jäänyt ilman ja se on sulle aivan oikein :D

        Olen samaa mieltä, että varoa kannattaa. Ikä valehdellaan ja muutenkin todellisuus taitaa olla ihan jotain muuta.... Todellisuudessa vastassa voi olla kaljamahainen, alkoholiongelmainen narsisti... Että onneksi olkoon vaan joka tonkin ukon saa vastuksikseen... Nimim. Ei palautusoikeutta... Mupsis


    • totuustotuus

      Löytyy teistä naisistakin näitä kusettajia.ollan muka erottu ja exä paha anteeksiannettu ja exä käy kylässä.niinku yks kusettaja joka sano että vieraita käy jokapäivä ettei kerkee koneelle nettiin.no ei varmasti jos exän kanssa ollaan ja passataan sitä.tämä vedättäjä naikkonen laittoi vielä viestiestonkin.mutta paskanväliä vaihoin deittipalsta ja löyty ihan eli kaliiberia oleva nainen

    • nettideit

      Minulla on ihan hyvät kokemukset nettikontakteista. Mukavia pitkäaikaisiakin treffituttuja on löytynyt, mutta ehkä myös se oikeakin. Ok, käytän ehkä hymiöitä liikaa, pyydän tässä jo anteeksi:) En tiedä mistä tuntuu, mutta onko osa täälläkin kommentoineista jotenkin ärtyneitä tai vihaisia jostakin?

      Se on kyllä minulle ongelma, kun joutuu väkisinkin kirjoittelemaan useamman kanssa yhtä aikaa, mutta sama juttu se varmaan on toisella puolella.

      Maksulliset naiset olen jo oppinut erottamaan ja feikkiprofiilit, kun kaverit siellä pitävät hauskaa.

      Kannattaa mahdollisimman pian treffata, niin sitten näkee miten homma toimii. Jos kauan kirjoittelet, niin muodostuu kuva, joka ei sitten vastaakaan todellisuutta.

      • koitanytmiettiävielä

        Kaverit keskenään pitää hauskaa maksullisilla naisilla .

        Eikö nyt kuulosta hieman ironiselta leikkiä maksullisilla naisilla .
        Miehestä ja sinun kaveripiiristä tällainen tapa kertoo enemmän naiselle.

        Ei silloin olla kypsiä parisuhteesen leikkiessä pikkupoikaa ja maksullinen nainen
        leikkiä .

        Miten tuolla ajatuksella voit tunnistaa mistä naisesta on kysymys ?

        Noiden taustalla voi hyvin olla koston tarvetta .Monet laittavat juuri ex-
        jutuistaan tarkoituksella alastonkuvia nettiin .Lisäksi kehitysvaiheessa olevat
        nuoret aikuiset tai muuten vain naisia vihaavat voivat sortua feikkijuttuihin.

        Varoisin naisena ennemmin näihin feikki sivustoihin kirjottuneita .

        Kuka voi todistaa ,etteikö joku kirjaudu väärällä profiililla ja esitä jotain muuta
        mitä on?

        Shat nimimerkkien varoittelut on jo tällekin palstalle levinnyt "tauti" .

        Ei kukaan voi tietää oikeasti mistä näissä varoituksissa on kyse ?


      • nettideit
        koitanytmiettiävielä kirjoitti:

        Kaverit keskenään pitää hauskaa maksullisilla naisilla .

        Eikö nyt kuulosta hieman ironiselta leikkiä maksullisilla naisilla .
        Miehestä ja sinun kaveripiiristä tällainen tapa kertoo enemmän naiselle.

        Ei silloin olla kypsiä parisuhteesen leikkiessä pikkupoikaa ja maksullinen nainen
        leikkiä .

        Miten tuolla ajatuksella voit tunnistaa mistä naisesta on kysymys ?

        Noiden taustalla voi hyvin olla koston tarvetta .Monet laittavat juuri ex-
        jutuistaan tarkoituksella alastonkuvia nettiin .Lisäksi kehitysvaiheessa olevat
        nuoret aikuiset tai muuten vain naisia vihaavat voivat sortua feikkijuttuihin.

        Varoisin naisena ennemmin näihin feikki sivustoihin kirjottuneita .

        Kuka voi todistaa ,etteikö joku kirjaudu väärällä profiililla ja esitä jotain muuta
        mitä on?

        Shat nimimerkkien varoittelut on jo tällekin palstalle levinnyt "tauti" .

        Ei kukaan voi tietää oikeasti mistä näissä varoituksissa on kyse ?

        Ehkä kirjoittamisessani on joku vika?

        Feikkiprofiilit on jonkun kaveriporukan tekemiä tai jonkin muun kenties ansaintamielessä tehtyjä feikkiprofiileita. On niissä huumoriakin joskus esim. asuinpaikka voi olla jossain Tyynen meren saarilla:)

        Maksullista seksiä kaupataan myös ja joskus on joku profiili kadonnutkin, kun olen siitä ilmoittanut.

        Toivottavasti et lue kaikkia tekstejä tuollaisella ennakkoasenteella?

        Edelleenkin olen sitä mieltä, että nettisivustoista minä ainakin olen löytänyt ihan mukavia ihmisiä.


    • tunnistanarsku
    • En koske edes tikull

      Täällä on kamalan näköisiä miehiä hyi!
      Ilmoitellaan että sporttisia, komeita jne mutta kun näkee kuvan niin meinaa puklu tulla. Miten ne voi näyttää noin vanhoilta ja kulahtaneilta?

      • liian kiltti joskus

        No tule pois "sieltä".

        Naisistakin löytyy yhtä lailla sanomista, tottakai. Kun ei löydy
        sitä unelmaa,niin ollaan sitten yksin.
        Monelle paras ratkaisu, ei kaikille kuitenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe