Kaksi narkkia kirjokallionkadulla

Älkää narkatko

kuoli tällä viikolla yliannostukseen. Toisen sukunimi Läm---ä....

19

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Etunimet..?

    • vanha juoppo

      älä jauha paskaa.

    • Naapurissa,

      Asia on tosi ja ihan omin silmin näin kun kaksi lähti ruumisautossa poliisin käynnin jälkeen! Joku Lämsä on ainakin toisen nimi....

    • vanha juoppo

      höpö ,höpö, 2 vainajaa samalla kertaa, kyllä siitä lehdessä ois kerrottu, unissaan rakentaa vaiks kerrostaloja . kyl mäkin joskus 70-80- luvulla raision torilla ryypätessä ja kitaraa soitellessa sepittelin kaikenlaisia laulun sanoja.

    • ota lääkkees

      taas joku juoruämmä...

      • .......

        sama "petäsmäen tappo" aloituksen takana


    • Pari vähemmän

      Toinen kuoli yliannostukseen ja toinen muuten vaan "luonnollisesti"...
      No,itsehän aiheuttivat kuitenkin....

      • missä lukee

        Ketkä kuoli? Onko linkkiä?


    • Pirkko&Tupa

      Ei ne moisista lehdissä kirjoittele mutta poikkea pirkontuvalle niin kuulet enemmänkin.

    • vanha juoppo

      totta kait kirjottaa, ei oo mitään 2vainajaa,ja kyseisessä mestassa lipittelen aika usein . ,ja tunnen melkein kaikki alan tyypit kunkusta lähtien et se siitä tarinasta. ps. on siellä joskus kuollut narkkari, joskus tapettu aina ollut maininta lehdessä

      • vanha juoppo

        Tosi kova jätkäkin olen...minä ja kunkku...takaapäin


      • aloittaja on
        vanha juoppo kirjoitti:

        Tosi kova jätkäkin olen...minä ja kunkku...takaapäin

        pelle


    • vanha juoppo

      toi viimeinen paskanjauhaja,on varmaan koko tarinan pelle. en minä

    • Petäsmäen siivooja

      On se vaikeaa hyväksyä,että pari narkkia kuoli? Pelkäätte samaa kohtaloa ja mikä mättää?
      Kämmä oli tosi sekaisin ja väännettyjä lusikoita pöydillä sekä ruiskuja.Olin siellä siivoamassa poliisin tutkimisen jälkeen ja haju oli kova.

      • Huoltomies A:R

        Ota ja tuo Lämsä Pirkontuvalle nähtäväksi niin tonnin saat heti käteen!
        Tuo se elävänä! Yliopiston kellarissa tosin makaa jäykkänä niin tehtävä on mahdoton!

        Oliko se joku Henri tai sinnepäin?


    • vanha juoppo

      Viime yö...minä ja kunkku..poikarakkaus on ihanaa

    • Vain kirjokallionkad

      Eilen taas keraan ambulanssit,poliisir samalla kadulla ja ovia säpäleinä...

    • alkup. v. juoppo

      joku homo pelle yrittää olla niin hauska, että ,jos et lopeta ,niin taidanpa jäljittää sut,niin nähdään kuka on kunkku.

      • faktat kehiin

        siivooja ,jos kerran puhut asiaa niin mikä oli ovessa nimi, kerroppa se niin nähdään mikä on totuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe